http://www.ip.simr.pw.edu.pl/str/lab/ins... poczytaj warto może Ci coś pomoże.
Masz pewnie taki zawór https://obrazki.elektroda.pl/8883441200_... O ile się nie mylę to kanał w przepustce jest od powietrza dla niego (chyba że się mylę) https://obrazki.elektroda.pl/9079079100_... Więc zatykając przepustnicę zamykasz całe powietrze i auto powinno się udusić. Jeśli chodzi to pobiera powietrze z serwa,zaworu...
Podobno trzeba kanały sprawdzić. Ktoś naprowadzi które i gdzie zajrzeć / sprawdzić drożność?
Identyczny objaw był w aucie przy pękniętym wężu intercooler-kolektor.Jak podpowiedział Ci wopor szukaj nieszczelności.Oczyść z nalotu olejowego rury i jazda,szybko powinna się pojawić plama w miejscu nieszczelności.
Jak byś jechał bez żony to by sie nic nie stało :D :D Wygląda na sondę, ale może pękła któraś rura/wąż i dlatego tak jest Kod: P0130 - Usterka w obwodzie HO2S11 Dodatkowe symptomy usterki: - Otwarty obwód Szczegóły kodów usterek: Możliwe przyczyny: Możliwa usterka H02S11 Silnik prawdopodobnie nie utrzymuje podciśnienia ze względu na nieszczelność.
Zastosować dodatkowy zawór zwrotny paliwa , zapowietrza się jak każdy Ford po pewnym przebiegu. Trzeba niestety to miejsce nieszczelności znaleźć.
Kto to dzisiaj sprawdza próżnią,czy układ jest szczelny.Jak będzie nieszczelność na łączeniu to i nawet po godzinie próżni nic nie pokaże.Azot w układ i pokaże gdzie ucieka.Zresztą pisałaś że w układzie był barwnik wiec tez nawet bez lampy UV,wprawione oko wychwyci gdzie jest nieszczelność.
Mondeo ma 2 zawory serwisowe, od niskiego jest przed prawym, przednim kołem, trzeba odsunąć nadkole od zderzaka. Zawór jest na osuszaczu. Co do wycieku to pojawić się może praktycznie wszędzie, zarówno na kompresorze,złączach, przewodach aż po skraplacz(bardzo często) Czynnik nabija się nie na ciśnienie ale na odpowiednią ilość wagową do układu. Jeśli...
Witam. Jest może LPG? to parownik może się kończyć. Może być również nieszczelność w dolocie. To tak na wstępie., Pozdrawiam.
Kolega zadał pytanie w jakim kolorze dymi. Biało, czarno, niebiesko, różowo? Może chłodniczka egr przerdzewiała w środku i puszcza płyn chłodzący, który jest spalany. Nie muszą to być jakieś wielkie nieszczelności.
Na początek poszukaj nieszczelności na drodze powietrza doładowanego.
No to może pora zrobić test uszczelki pod głowicą (Co2), jeszcze raz sprawdzić silnik pod kątem nieszczelności w dolocie
Uszkodzone membrany w parowniku i wbija gaz LPG bezpośerdnio do układu chłodzenia pięknie go zapowietrzając. Miejsce zamontowania parownika niby dobre,skoro 4 lata było OK. to nie widze potrzeby montowania go w innym miejscu. Zamarzanie parownika(którego niby wcześniej nie było)też świadczy o nieszczelności membran.
Dodam także informacje ,ze dziwne jest to ,że filtr paliwa jest mokry , spocony od ON Filtr nie może być spocony/mokry, musisz usunąc nieszczelność bo całkiem możliwe, że problem w tym leży, tak czy inaczej trzeba zaczać od tego aby wiedzieć czy coś poradzi, najlepiej usunąc sztukaterie na oryginalne przewody.
Ogólnie czuć że auto jest słabsze od samego dołu , a tak jak napisałem wcześniej w przedziale 2700-3000 czuć dwa razy dziurę w której auto nie ma ducha. Co do przepływki , czy może ona powodować tylko niewielki spadek mocy ? Jechałem kiedyś Astrą DTI w której padła przeplywka to maluchy mnie wyprzedzały na światłach . Tutaj nie ma mowy o tak drastycznym...
Czasem do 500 dochodzi Ale jeszcze raz sprawdz czy nie ma nieszczelności. Może być na początek niewielka.
Oczywiście. Przecież świeca wchodzi do komory, więc nieszczelność na jej gwincie lub korpusie obniży ciśnienie.
w mondeo, to przeważnie szarpanie spowodowane jest przez WN, spadek mocy przez brudną przepływkę a odczyt ubogiej mieszanki przez spaloną grzałkę , lub nieszczelności przy ssącym... mierz Pan dalej...
tu jest dobre forum użytkowników mondeo http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.p... na pewno coś tam znajdziesz....Dlaczego są problemy układzie paliwowym? Powodów może być kilka..nieszczelności, zagięte przewody, osad w baku...
no właśnie nie niewie co to jest. Ale ja myśle że to może jeszcze nieszczelność na przewodach IC
dzięki kolego
Przez jedną nieszczelność vaccum będzie się rypał EGR, turbo i cała reszta.
Skoro był wymieniany filtr paliwa to sprawdź czy w jego okolicach nie ma nieszczelności. Może jakiś przewód się przetarł.
Witam! Auto po prostu weszło w tryb awaryjny. Zacznij od odczytania błędów. Na myśl przychodzą mi się cztery rzeczy do sprawdzenia:DPF(jeżeli auto taki posiada), zawór EGR, brak ciśnienia doładowania lub nieszczelność w układzie dolotowym powietrza.
Komputer był ustawiany, przed ustawianiem był już ten efekt.
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
Faktycznie. Było ciemno już jak sprawdzałem i spojrzałem na poziom płynu hamulcowego. Dolałem dziś i jest narazie ok. Teraz trzeba znaleść nieszczelność. W starych mondziakach wycieki to częsta przypadłość.
A jak z tym poziomem w zbiorniczku? Prawidłowy czy nie? Bo jak pedał miękki to jak wyżej pisze kolega zapowietrzone albo może być nieszczelność na przewodach. Jak miękko sprężysty to zapowietrzone.
A pompka przy filtrze paliwa , ta ręczna , to ile razy daje się wcisnąć po nocy. Jeżeli więcej niż jeden raz , to układ paliwowy się zapowietrza i to jest przyczyną problemów . Proponuję jutro rano podpompować do oporu i wtedy okaże się czy nieszczelność jest powodem problemów. Pozdrawiam M.
a jakie moga byc inne przyczyny? Inne? Tu masz oryginalny opis błędu P0251 wg IDS-a: Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza. Przyczyną tego kodu DTC może być: -wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej -brak paliwa w zbiorniku -ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa i zbiornikiem paliwa -niedrożny filtr paliwa...
Klima sprawdzona była elektronicznie na przekażniku uruchomiony normalnie działa i chłodzi pojawią się błąd p0400 od egr wymieniony kompresor na fabrycznie nowy skraplacz nowy bo była nieszczelność dodam że panel zmieniony na sprawdzony i jest ok opornica na wentylatorze sprawna nowa
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
W TDDI jest pompa VP44 i tam sie nic nie łuszczy, potrafi sie przestawiacz kąta zaciac uszkadzając tranzystor w sterowniki , wtryski sa mozna powiedzieć niezniszczalne. Auto ci sie zapowietrza poszukaj nieszczelności na przewodach i na filtrze paliwa.
Chyba znalazłem winowajcę. Posiadam przezroczysty filtr paliwa. Od zawsze był on zalany paliwem tak na 3/4, 1/4 to było powietrze. Ostatnio podczas pracy silnika pomką ręczną pompowałem tak, by filtr zalał się cały. Kilka dni później pojawiło się więcej powietrza w tymże filtrze. Co prawda podczas odpalania powietrze z niego nie leci przewodami (mam...
Klimatyzacji nie napełnia się ,,na oko'', w układzie musi być dokładnie tyle czynnika ile podaje producent!. U Ciebie, jest go za mało. Co do czujnika to można go zewrzeć podczas napełnienia. PS Jeśli chcesz się cieszyć dłużej klimatyzacją to odwiedź serwis, masz nieszczelność i trzeba dolać olej do układu. Pozdrawiam
Napisz kolego jakie to Mondeo, jaki silnik, ile cylindrów, itp. Co to zanczy, że ciśnienie jest w granicach od 10-13? powinno być zbliżone na każdym cylindrze, jak są różnice tzn. że są nieszczelności, np. pierścienie puszczją. Napisz coś więcej jeszcze, ile tego oleju bierze, kiedy kopci?
Miałem ten sam problem, okazało się że była nieszczelność przy złączce gałki klimatyzacji, z tyłu jak dochodzą 3 wężyki. Niestety nie sposób kupić uszczelki a więc zakleiłem to sylikonem i wszystko działa
Sprawdź szczelność dolotu - szukaj śladów oleju, jest zawsze wyciskany z dolotu przez nieszczelność. Może być uszkodzony EGR (sterowanie lub sam zawór). Wtrysk (wtryski) - też możliwe...
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
Dobra, zaślepiony EGR, ta krótka rurka łącząca EGR z kolektorem była cała w nagarze, prześwit ok. 50%. Wykres lambdy bardzo się poprawił, natomiast ciągle nie jest idealny. Ze skaczącego 2.0 aktualnie jest stabilne 1.5, ale będę jeszcze szukał nieszczelności w dolocie. Zawór też okazał się trafiony, po jego wymianie zniknęły sporadyczne szarpnięcia...
Witam Też twierdzę ,że to rozrusznik ,ale nie tylko . Prawdopodobnie do całego "grona" dołączy również alternator (jeśli po naprawie rozrusznika nadal będzie źle ) bo ładowanie jest zbyt niskie i świadczy o zużyciu prawdopodobnie pierścieni ślizgowych . Co do powietrza w paliwie to nie pamiętam czy escort ma pompkę paliwa nad filtrem ( ale chyba tak...
problem jest ciągły , nasuwa mi się pytanie czy nie jest o przypadkiem źle ustawiony zapłon?? wszystkie wężyki i nieszczelności sprawdziłem , jest OK z gazem jest też wszystko wporządku , pozatym szarpie także na benzynie ;/
chyba jest przyczyna ??? - zdjęta głowica ( ta po regeneracji) jak została zalana pianką do sprawdza nieszczelności i dmuchałem w kolektor powietrzem to zaczęło się pienić na 2 cylindrze oba zawory dość intensywnie no i na 4 tylko ssący mniej ....
Zapowietrza sie podczas jazdy TDCI MONDEO 02r O co chodzi? Ten układ nie ma oddzielnej pompy podającej paliwo, pompa wysokiego ciśnienia ma wbudowaną łopatkową pompę niskiego ciśnienia. W związku z tym na całym odcinku przewodu od zbiornika do pompy panuje podciśnienie i jakakolwiek nieszczelność skutkuje zapowietrzeniem. Najczęściej układ zapowietrza...
Eliektromaticznyj kłapach wichriewoj zasłonki. Jakbyś wolał po angielsku to będzie "intake manifold air control solenoid", nie jest dosłowne tłumaczenie a stosowane nazewnictwo. Po rosyjsku lepiej brzmi :D A po polskiemu to w kolektorze ssącym są takie klapki i ten zaworek nimi steruje tak żeby silnik miał wysoki moment w szerszym zakresie obrotów....
Tutaj przyczyną wydaje się być nieszczelność na zasilaniu silnika w paliwo. Sprawdź czy nie jest uszkodzona gumowa mambrana w pompce ręcznej paliwa, jak długo kręcisz niech ktoś drugi podpompuje, albo przed rozruchem 'podeptaj' trochę na nią, aby zrobiła się twardsza, co słyszysz przy pompowaniu ?? / najczęściej występujaca przyczyna nieszczelności...
sprawdź czy nie bierze Ci oleju. To może być przyczyną czarnych świec. Sprawdź przewody WN i palec rozdzielacza. Wyczyść styki w kopułce może są zaśniedziałe. Sprawdź jeszcze czy nie masz gdzieś nieszczelności. Może dostawać się lewe powietrze i będzie Ci palił więcej.
pomysłów może być jeszcze kilka np filtr paliwa , nieszczelność układu dolotowego , przepływomierz , słaby wydatek pompy paliwa i wiele innych powodów Proponuję udać się na komputer i stanie się jasność
Cały układ jest raczej pusty bo odkręcałem czujnik ciśnienia i nic się nie działo czyli żadnego pssst. A jeżeli jest pusty to musi być gdzieś nieszczelność. Czy można to sprawdzić jakimś domowym sposobem czy trzeba odwiedzić jakiś warsztat specjalistyczny ?
To nie jest ten sam silnik co w mondeo. Do zapowietrzenia układu może dojść jeśli jest bardzo niski poziom paliwa w zbiorniku lub jak jest jakaś nieszczelność na przewodach paliwowych.
Taki problem już miałem. W moim przypadku był to silniczek krokowy :) Jeżeli gaśnie też na PB to możliwe. Jeżeli nie to tak jak pisali wyżej sprawdź czy jakiś przewód od podciśnienia nie pękł/spadł, czy między filtrem powierza a przepustnicą są jakieś nieszczelności (może guma antywybuchowa jak masz nie spadła.przesuneła się).
Dzięki za pomoc. Spróbuje jutro wieczorkiem oczyscić przepływomierz. Acha, nie ma żadnych nieszczelności na rurach dolotowych i przewodach z podciśnieniem. Pozdrawiam :D
A fe :( Czyszczenie filtru gazu - to tak jak czyszczenie filtra powietrza - można :P A tak na poważnie - polecam wymiane filtra i membrany w parowniku - membrana sztywnieje (szczególnie jak się jej używa na zbyt chłodnym silniku) i dlatego tak się zachowuje. Standardowo membranę powinno się wymieniać co około 60 - 100 tys km przejechanych na gazie (ja...
Szukaj nieszczelności w układzie dolotowym ( sprawdź wszystkie rury, kompensator drgań, komorę nad przepustnica, odmę itp). A sa jakieś błędy w ECU?
Jeżeli sprawdziłeś przewody , IC i poza tym nie ma żadnego dźwięku sugerującego nieszczelność to jak masz taką możliwość to podmień przepływomierz. Błędów zero,przewody sprawdzone Jakie ciśnienie w kolektorze widzi sterownik po zapłonie i na wolnych obrotach?
Hej. Jeśli masz gaz(i auto strzeliło), to możesz mieć nieszczelność pomędzy przepływomierzem a przepustnicą (i tak to sprawdż). Jeśli nie to, to postaraj się zdjagnozować przepływomierz(w warsztacie, bo bez podłączenia pod komputer się nie da).Pozdrawiam
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Tak jak radzi kolega - podjedź na dobry fordowski tester - najlepiej IDS. Jeżeli wyskoczą błędy bliźniaki P0251 i/lub P1211, to jednak raczej pompa i być może wtryski. Problem pojawiał się praktycznie przy każdym przyspieszaniu gdy było cieplej na dworze, teraz występuje to rzadziej To typowy objaw przy błędach j.w. Niewydolność pompy powiększa się...
Witam mam problem z Fordem Mondeo mk4 1.8tdci 2008r , auto gaśnie i falują obroty problem jest ewidentnie z ciśnieniem paliwa na szynie Cr błędy jakie wyrzuca to P0088 i P0087 pierwszy wraca P0088 patrząc w parametry mocno skacze ciśnienie paliwa w dużym zakresie od 150 bar do 800bar po odpięciu czujnika ciśnienie auto pracuje ale ma bardzo twardą prace....
Jaki na prawdę jest skład na analizie spalin zrobionej na stacji diagnostycznej - jeśli pokrywa się ze wskazaniami sondy to szukaj nieszczelności w dolocie, jeśli jednak w rzeczywistości mieszanka jest bogata, szukaj nieszczelności w układzie wydechowym przed sondą regulacyjną (przed katalizatorem), np. wydmuchana uszczelka lub niedokręcony kolektor...
Witam, mam problem z mondeo 1.8td na pompie lucasa. Kręci i ani śni zapalić. Nie szukam nieszczelności na odcinku zbiornik-pompa, ponieważ próbuję zmusić go aby zaciagnął ropę na krótko z baniaka. Wieszałem na silnikiem, podawałem z ziemi, ale nawet nie zachłysnął się paliwem z banki. Nie ciągnie nic. Zawór "stop" na pompie jest z immobiliserem. Blachy...
miałem V6 w MKI- czujnik był w okolicach zbiorniczka wyrównawczego. tylko w 1,8TD nie było czujnika ciśnienia wspomagania, ale że ST220 to wnioskuję że mówimy o Mondeo MKIII i tutaj w dieslach też chyba były. Jeżeli to nie czujnik, a reszta stafu uznana jest za sprawną to jednak bym szukał nadal nieszczelności- trochę wężyków jednak tam jest którymi...
Panowie potrzebuję szybkiej porady. Zrobiłem trasę ok 10km autostradą przy dość sporej prędkości, następnie podjechałem na chwilę do domu i po kilku minutach pojechałem na stację. Wyjeżdżając z ronda depnąłem dość mocno na 2 biegu, po chwili samochód całkowicie stracił moc, wyskoczył kluczyk , stoczyłem się na parking ok 200m i samochód zgasł. Skoczyłem...
Witam. Ogólną krytykę, a zarazem dobre porady, pomysły "przyjąłem na klatę" :D Ale, i tak zrobiłem "po swojemu" Bo zapewne jak wiadomo nieszczelność była tylko z jednej strony, od spodu. Góra jest szczelna. A więc: https://obrazki.elektroda.pl/2935195400_... Od spodu przeszlifowałem, wyrównałem szlifierką. Jednocześnie wykonałem mały...
Nieszczelnośc w pompie wtryskowej(membrany+uszczelnienie)
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy wymuszonym odpaleniu na jałowym biegu ciśnienie jest...
Po sztywnym kole nie należy się spodziewać, że auto będzie tak komfortowe jak na dwumasowym. Jednak odczuwalnie powinieneś czuć tylko trochę inną pracę silnika, taką twardszą. Objawy o których piszesz wskazują mi na złe odpowietrzenie, jakąś nieszczelność ew na wadliwe koło. Tak się niestety zdarza - nowe części też mają wady, a bardzo często zdarza...
na benzynie jest trochę lepiej . Dzisiaj rano zauważyłem że ucieka mi płyn ze zbiorniczka wyr. Autko nie kopci na biało no i olej jest normalny więc wykluczyłem uszczelkę pod głowicą może jakaś nieszczelność okładu chłodzącego . Jak mi zgasł w drodze do pracy i otworzyłem maskę to mikser od gazu był cały oszroniony???a płynu w zbiorniczku prawie poniżej...
Mam Mondeo '94 r 1.8 TD endura. No i jest starsznie słaby w całym zakresie tyle słaby ze jest mu ciężko sie podźwignąć. Mianowicie turbo sie załacza ale nic nie daje. Na trasie nie da sie wyprzedzać. Troche czytałem na forum że to może pompa (dawka turbo, korektor). Czy ktoś może bardziej sprcyzować gdzie jest ten wężyk miedzy ssącym a pompą. Czy mogą...
proponuje sprawdzić pompę ręczna na filtrze paliwa jest dość częsta awaria w tych samochodach poprzez nieszczelność może dostawać się powietrze i autko się zapowietrza podczas dłuższego pompowania powinna dość cięzko pracować to świadczy o prawidłowym jej działaniu jeśli nie pomorze można sprawdzić ciśnienie na tłokach nie powinno być mniejsze niż 28...
Miałem zwarcie w skrzynce bezpieczników pod w komorze silnika i przez to poszło na moduł komfortu. Kupiłem od dawcy skrzynkę i moduł. Bo w skrzynce nie było co zbierać tam się mocno zjaralo, że podtopiło. Dodano po 23 Sprawdź wszystkie bezpieczniki w skrzynce w komorze silnika. Ja miałem wyjarany jakiś 30A jak wstawiłem nowy to odrazu się wyjaral. Jak...
GPIgrzegorz nie pamietam czy w tym samochodzie był przepływomierz powietrza, jeżeli tak to to może być przyczyną złej mieszanki. Zrób diagnostykę, bo może czujnik temp. silnika źle wskazuje. Z tego co piszesz, wydaje mi się że zalewa Ci silnik paliwem. Sonda lambda nie wchodzi w grę, bo reguluje mieszankę nie w tak dużym zakresie żeby Ci wzrastał poziom...
Dywaniki do domu, wyprać i wysuszyć. Uszczelki w drzwiach sprawdzić czy nie powodują przecieków do kabiny. W drzwiach powinna być naklejona folia zaraz za tapicerką. Jeśli jej nie ma - nakleić nową. Boczek bez folii przepuszcza parę. Woda ścieka z szyb do wnetrza drzwi i ucieka otworami w rancie. Sprawdzić czy owe otwory u dołu wnętrza drzwi nie sa...
Mam jeszcze jedno pytanko. Nabilem klimatyzacje pomimo nieszczelności na podciśnieniu bez oleju, ponieważ fachowiec mi powiedział, że nie idzie uzupełnić oleju jeśli nie ma vakum. Nabił tylko środkiem chłodniczym. Czy ten układ bez oleju pochodzmi troche, jak wymieniałem sprężarkę to coś tam w środku było oleju.
Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? Wypracowują się i wtryski i pompa. Przelewy masz spore, naprawa wtrysków (wymiana zaworków) pomoże, ale na krótko - przebieg rzędu kilkanaście kkm. To że nie ma opiłków, nie znaczy, że pompa jest ok. Zapoznaj się może z bardzo pouczającym wątkiem na Forum Forda http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
Witam! Sprawdz jeszcze wszystkie przewody, moze byc gdzies nieszczelnosc i moze dostawac sie lewe powietrze. Powodzenia
Szkoda że autor nie napisał jaki model tego TDDi ponieważ w zależności od mocy, posiadał dwa inne rodzaje sterowań turbo 115PS miał zmienną geometrię 90PS miał wastegate Prawdopodobnie autor posiada 115PS->geometria. Wynika to z zachowania że po odpaleniu gruszka rusza cięgno w pozycje maximum. Wiec rozważanie o wastegate jest niecelowe. Przy gwałtownym...
Witam. Mam dość duży problem z gazem w Hondzie Accord 1996r. Niedawno ją nabyłem więc nie wiem jak sie powinien do końca w różnych warunkach ten silnik zachowywać. Jest to silnik 2,0 136 koni bez turba i zauważyłem że spala prawie 22l gazu na 100 kilometrów po mieście (w trasie troszkę mniej - jakieś 17-18l). Generalnie to nie wiem nawet od czego zacząć...
1. Uszkodzenie pompy wtryskowej Bosch VP44 Jest to częsty problem w silnikach z pompą VP44, zwłaszcza przy wyższych przebiegach. Z czasem pompa może tracić swoje właściwości, co skutkuje niestabilnym ciśnieniem paliwa, a w efekcie – przerywaniem pracy silnika. Może to wyjaśniać, dlaczego po kilku kilometrach, gdy silnik się rozgrzeje, pojawia się problem...
Wklejam moje posty z forum mondeo ("Mini Lambda - obwód sondy lambda. Mondeo mk1 1.8 PB + LPG"), gdzie na bieżąco opisywałem co i jak. W każdym razie okazało się, że kable od TPSa i Sondy lambda są poucinane, emulacji lambdy w ogóle nie było w aucie. Dodatkowo uszczelniłem kolektor ssący gdzie silnik łapał lewe powietrze. Post 1: "Witam ponownie. Mam...
po za tym dla mnie osobiscie nie ma regeneracji tych szajsowatych wtryskow-przepraszam za moja opinie Jak się zmienia na oryginalne zaworki i końcówki Delphi - to jest regeneracja (i to z bardzo dobrym efektem). Jak się zmienia na tanie zamienniki - to owszem - wtryskiwacze stają się... szajsowate. Dodano po 5 Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj...
Czujnik już wymieniony, silnik zapala i chodzi równo na biegu jałowym, wkręca sie na obroty jednak po kilkunastu minutach silnik zgasł i nie można było go odpalić . Dopiero otwarcie filtra paliwa i dolanie do niego paliwa spowodowało , że silnik znowu odpalił. Wygląda jak by paliwo się cofało . Po podłączeniu do komputera nie ma już żadnych błędów....
Witam, Po zdjęciu pokrywy silnika (tego plastiku) na powierzchni silnika w zagłębieniach zauważyłem oleistą ciecz, na moje oko jest to paliwo. Czy ktoś może mi powiedzieć skąd się tam może brać? Myślałem, że może jest to wyciek z przewodów doprowadzających ale nie zauważyłem nieszczelności... Najważniejsze pytanie: Czy to może oznaczać początki problemów...
Udało mi się wrócić tym autem do Polski. W ASO na Słowenii stwierdzili, że do układu paliwowego dostaje się powietrze. Pokazywał mi i faktycznie w rurce pojawiały się bąble. Komputer nie wykazywał żadnych błędów - przynajmniej taki mi powiedziano. Nie byłem przy tym i nie wiem czy w ogóle podłączyli go do kompa. Podłączyli w obieg paliwa taką rurkę...
Auto dzisiaj trafiło na kanał. Pierwsza diagnoza - po odpaleniu nie działa pompka paliwa przy baku. Rozłączyłem przewód paliwowy za pompką, żeby zobaczyć czy tłoczy paliwo i nic, paliwo kapie sobie spływając sobie z baku pod wpływem własnego ciężaru. Przewód został znowu spięty. Wziąłem się za sprawdzenie połączenia elektrycznego pompki paliwa. Odpiąłem...
Witam wszystkich Wiem że już minęło trochę czasu ale czy udało się rozwiązać problem ? Mam podobną sytuację ale z mondeo 2.0 TDCi 2005 gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła tylko w trakcie jazdy i im większe obciążenie elektryki oraz klima tym częstszy problem teraz jest lato więc za dnia jeżdżę po mieście często bez świateł wtedy problem bardzo rzadki dodam...
Witam, na pewno jest już "wydmuchana" uszczelka pod głowicą silnika. Przepraszam za może niefachowe słowo, ale tak to określał mój kolega mechanik. Temat za moją poradą ostatnio przećwiczony przez znajomego (sam kiedyś też miałem do czynienia z takim "zjawiskiem"). Objaw bardzo charakterystyczny - po nagrzaniu się silnika płyn z układu chłodzenia dostaje...
Witam, Nie dawno kupiłem to auto. Usłyszałem wycie pompy (nie bardzo mocno ale słychać podczas jazdy nawet prosto, przy skrętach się nasilało). Patrzę a tam czerwony płyn. Zdjąłem zbiorniczek, co by sprawdzić filterek w nim i czarny, zasmolony. Usunąłem ten filtr w celu weryfikacji, czy to nie przez niego to wycie. Po montażu zbiornika bez filtra zabrałem...
dzięki za zainteresowanie tematem.tak dokładnie, brak. Jeśli odpalę to zaraz spadają do zera. Odpiąłem gaz i założyłem na przepustnicę rezonator bez otworu pod inst.gazu żeby wyeliminować ewentualne nieszczelności w tym miejscu i nie dało to poprawy. wypiąłem wszystkie kostki od wtrysków i czujników i zapiąłem spowrotem bo może gdzieś coś nie stykało....
Witam serdecznie. Chciałbym rozwiązać jeden problem - który głównie jest problemem który męczy mój umysł od dłuższego czasu. Chciałbym rozwiać wszystkie swoje wątpliwości dotyczące ustawienia kąta wtrysku w silniku 1.8TD. Aktualnie nie mam większych problemów z autem, ale może przejdę do rzeczy. Zimą auto słabo odpalało. Wyeliminowałem wszystkie ewentualne...
(...) czniku kontrolka ESP https://obrazki.elektroda.pl/8613701200_... https://obrazki.elektroda.pl/9784162400_... https://obrazki.elektroda.pl/6185719400_... Jutro montuje nowy przepływomierz Bosch i wykonam wszelkie Resety i adaptacje (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Silnik Ford Mondeo 2.0 TDCi...
Kolego bzdury gadasz. Te wtryski trzeba umieć zanlmontować. I już. Loctite uszczelniające na gwint) na jaki gwint? Co ma gwint nakrętki do uszczelnienia magistrali cr? Kolejny uszczelniacz się znalazł. Pokaż mi kolego preparat co stożkowe połączenie uszczelni przy 1700 bar. Kolego, staraj się czytać teksty ze zrozumieniem. Weź także może zapoznaj się...
A poza tym, to jakie są koszty zakupu sprawnego silnika tego typu? O ile się orientuje silniki tego typu chodzą w granicach 800-1500 PLN. Są łatwo dostępne i na dodatek zamontowane jeszcze w autach gotowe do jazdy próbnej i przetestowania. Sprzedający chętnie dają na nie tzw:gwarancję rozruchową. Ale jaką można dać gwarancje,gdy np:silnik pochodzi...
nieszczelność samsung nieszczelność próżnia nieszczelność hydrofor
dokumentacja techniczno odzyskanie haseł firefox dekodery netflix
Jak podłączyć telewizor Samsung DV3 HD SRS z magnetowidem Panasonic NV-HD635? Mapa silnika 2.0 TDI BKD - parametry i modyfikacje