Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
Spotkałem się z tym błędem Winne było zbyt niskie podciśnienie w układzie próżniowym. W moim przypadku zsunął się przewód podciśnienia z przepustnicy na chłodnicy zaworu EGR Co skutkowało niedostatecznym podciśnieniem na gruszkę turbo. Masz prawdopodobnie nieszczelność
Wsadź rękę tam gdzie masz intercooler(tylko sobie krzywdy nie zrób) i niech ktoś giezuje i sprawdź na dotyk czy nie dmucha(nieszczelność). Następny etap jak kolega wyżej napisał 003.
Problem rozwiązany, nieszczelność w układzie paliwowym
Tak powinno być plus jeszcze pasuje odpowiednią końcówka do przedmuchania dostać się w cylinder w celu przedmuchania np. Przez świece żarowa. Ja mam małą kamerę i zaglądam co się tam dzieje jeszcze ale to już inna kwestia.
Kanał nr 1. Wpisz sobie 100 lub 150. 300 nigdy nie wpisywałem , za wysoko. Pytania : Był zmieniany rozrząd ? Jak ustawiona jest synchronizacja ? Jakieś nieszczelności na układzie paliwowym ? Układ świec żarowych sprawny ?
Uszkodzona świeca żarowa lub coś z przekaźnikiem grzania świec. Ewentualnie jakaś nieszczelność układu paliwowego przez co ropa się cofa i tworzy się pęcherz powietrza.
Była nieszczelność w układzie dolotowym .
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Zostaw tą pompę w spokoju, szukaj nieszczelności w zaworku filtra paliwa. Kontrolka świec żarowych błyska po włączeniu zapłonu?
Sprawdź najpierw świece żarowe lub nieszczelności. Mówie ci to z mojego doswiadczenia. póżniej dopiero rozbieraj silnik. W jaki sposób sprawdzisz cisnienie w przewodach jakie ma być w zależności od obciązenia, co ci to da dalej nie będziesz wiedział czy dobrze czy źle.
Sygnał dostaje ze sterownika silnika w zależności od temperatury płynu i zewnętrznej. Jeśli na grubym przewodzie jest zasilanie to reszra zależy od elektroniki silnika możesz sprawdzić w środku czy nie jest uszkodzona płytka elektroniczna (śniedź) ze względu na nieszczelność.
To jest typowy objaw W TDi pd nieszczelnego układu paliwowego. Jak pompowtryskiwacze się nie napełniają prawidłowo. Mogą to być gumki na pompkach. Może to być nieszczelność pompy tandem. Jak się jeszcze jąka po odpaleniu to na 100% to. Świece żarowe w temp powyżej + 5 C praktycznie przy zdrowym silniku Tdi PD nie grają roli.
Ok zamykam temat usterka usunięta, nieszczelność przewodów. Dzięki i pozdrawiam
Na twoim miejscu szukał bym problemu w czujniku płomienia, świecy żarowej oraz w wentylatorze komory spalania. drobna nieszczelność w wentylatorze może powodować takie zachowanie. W palniku jest sączek i też często w nim jest problem. dokładnie oczyść świecę żarową a w szczegulności stronę elektryczną. Kontrola przy odpalaniu polega na podłączeniu woltomierza...
Ta kontrolka świeci,jak jest coś związane z elektroniką silnika np;spalone świece żarowe,zepsuty n....,bo tam jest dużo oznaczeń tych zaworków lub nieszczelność dolotu do turbiny ja to nazywam tryb awaryjny silnika.
Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną. Czy ponownie wybrać się do innego zakładu i ustawić kąt wtrysku czy to wyrzucenie pieniędzy w błoto a zająć się szukaniem usterki gdzie indziej? Jedną z przyczyn (bo może być ich więcej) jest olej przedostający się do cylindrów, stąd kopcenie. Sugeruję pojechać na reklamację, lub inny warsztat/mechanik,...
Identyczne auto mojego kuzyna- świece sprawne, automat nowy, kłopoty te same- przyczyna- pęknięty (nie spalony) bezpiecznik blaszkowy świec żarowych. Sprawdź, czy na świecach jest napięcie po załączeniu stacyjki. Wystarczy żarówka 12V między mostek świec a masę. Jak w przewodach paliwowych jest powietrze, to masz gdzieś nieszczelność, może na filtrze...
Witaj . Jeśli świece żarowe są dobre to przyczyna tkwi w układzie paliwowym . Piszesz że te kłopoty są na zimnym silniku , to może być opad paliwa po dłuższym postoju spowodowany nieszczelnością zaworka jednokierunkowego .
przerabiałem ten temat w scenic-u parokrotnie gdy zimny - obwód świec żarowych gdy rozgrzany - nieszczelność turbo, często może się komuś wydawać że niema luzu na zimnym ale rozszczelnienie następuje po osiągnięci wysokiej temperatury trzecia przyczyna dymienia i oleju w układzie leży po stronie odmy, jeśli olej masz przed turbo to zdemontuj odmę (...
Byłem pewny że to świece żarowe. Na to nie licz. To nie jest stary diesel tylko CDI. Jak jest w dobrym stanie, to żadne świece żarowe przy obecnych temperaturach potrzebne mu nie są. Przy takich objawach najczęstszą przyczyną są nieszczelności układu paliwowego: powietrze w rurkach, cofające się paliwo. Nie pamietam jak jest w W164, ale często niektóre...
Witam Opel Astra 2007 1.7 DTI Samochód opornie się zbiera, czasami wyskakuje check i odcina mu całkiem moc (max 3000 obrotów). Po wpięciu się Autocomem ukazały się dwa błędy: P2279 -Układ powietrza dolotowego -Wykryta nieszczelność -Stały P0380 -Obwód sterowania świecami żarowymi -Błąd ogólny -Nieciągłe Sprawdzałem cały dolot i jest w 100% sprawny....
]też miałam takiego mechanika co mi taki cennik przedstawił. Miałam gdzieś nieszczelność syczał jak szalony , mechanik wymienił mi dwa tłumiki i wyrwał katalizator bo twierdził że układ wydechowy jest zapchany. Pojechałam gdzie indziej i w 5 min znaleziono pęknięte kolanko na dolocie do turbiny . Teraz gapie się ile wlezie na ręce mechaników
A parametry pracy silnika obejrzane?? Co masz na myśli ? W razie co filtr paliwa, świece żarowe są nowe, żadnych wycieków, nieszczelności nie widać. Na razie wtrysków jeszcze nie wyciągałem (samo sprawdzenie około 140 zł). Ostatnio tankowałem na Orlenie verve + dodatek czyszczący do wtrysków, ale różnicy jakoś nie widzę. Co do czujnika to mam nadzieję,...
Ludzie - jak wół łapie powietrze do układu zasilania - przecież napisał że jak postawi przodem do góry to odpala ciężej po 4h, a że jak postawi przodem w dół to odpala po 10s. Czego tu szukać ?? trzeba szukać w układzie zasilania jakiejś nieszczelności, a że dzieje się to tak wolno to trudno szukać ... i tyle. Żadne świece żarowe, żadna elektronika...
Miernikiem, lub próbnikiem samochodowym z żarówką. Całkiem możliwe, że przyczyna tkwi w awarii którejś ze świec żarowych, choć w CDI po kilku latach często objawy zużycia (nieszczelności) wykazują wtryskiwacze. Niestety, nie są tanie. Ogólnie CDI, to są trudne w serwisowaniu silniki. Może nie tyle trudne, co wymagające odpowiedniego sprzętu diagnostycznego...
Przy każdym uruchomieniu pojazdu, zimny/cieply, przez ok 20 sekund podaje prąd na świece żarowe Tak ma być, dodatkowo powinna jeszcze chodzić pompa paliwa. Poszukaj nieszczelności w około filtra paliwa i pompy CR, dodatkowo do podmiany regulator ciśnienia paliwa, on tez może być winowajcą. No i rozrusznik też do sprawdzenia.
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
Aktualizacja: Samochód oddałem do mechanika przed świętami. Zostały sprawdzone wtryskiwacze i faktycznie jeden z nich okazał się uszkodzony. Po jego wymianie problem ustąpił – samochód odpalał nawet po całej nocy. Jednak dzisiaj (temperatura na zewnątrz około 3-4°C) pojawił się problem z odpaleniem – dokładnie taki sam jak wcześniej. W nocy temperatura...
Z autem nadal mam problemy. Wymieniłem obudowę filtra paliwa, świece żarowe i niestety to nic nie pomogło. Wychodzi na to, że nieszczelność jest po stronie pompy, a dokładniej dźwigni dodawania gazu. Ma luzy i widać tam delikatne wycieki ropy. Dodano po 5 A czy nieszczelna pompa wtryskowa może dawać takie objawy jak nieregularna praca silnika na jałowym,...
Oczywiście, na początku trzeba sprawdzić świece żarowe. Układ pomiarowy działa w 2 parach więc gdy świece będą walnięte na 1 i 3 lub 2 i 4 cylindrze to układ nie wykaże usterki lub gdy wszystkie będą walnięte to też nie wykaże. Po tak długim postoju i małej nieszczelności może dochodzić do zapowietrzania się układu. Jak wiemy astra 2 1,7 isuzu nie posiada...
Kolego a dokładnie o jakim czujniku paliwa piszesz? Dodam, że wszystkie przewody idące z pompy do trawersów były ściągane. Jutro spróbuję je podociągągać może jest tam jakaś nieszczelność. I którą wiązkę idącą do czujnika ma sprawdzić? Chodzi Ci może o Map Sensor? Świece są ok. Co do przewodów idące na świece żarowe to z jednej obleciał oplot (czy też...
a czy można złożyć jak jest i przejechać 2000 km ? aktualnie jestem za granica tu dostęp do części jest ograniczony ... przy tym wlocie od świec nie ma chyba kanałów wodnych które mogły by puszczać wodę ... pozostaje nieszczelność zaworów ? na marginesie - nie trzeba być geniuszem żeby stwierdzić że to najsłabszy puknt pomiędzy zaworami i dodatkowo...
Najprościej budujesz przejściówkę z gwintem świecy żarowej i z drugiej na szybkozłączkę do kompresora. Ustawiasz tłok w górnym położeniu i podłączasz powietrze, ze zgiętym wężem, powoli wpuszczasz powietrze do cylindra i słuchasz gdzie masz nieszczelność. Wydech, kolektor ssący czy z korka wlewu oleju. Można kupić gotowca, ale one nie mają przejściówek...
AHU czyli pompa rotacyjna 90km czyli jedno z najtrwalszych 1.9 tdi. Typowo dla tych silników nieszczelności przewodów paliwowych od filtra do pompy wtryskowej. Najlepiej testowo założyć przezroczyste wężyki i przy odpalaniu obserwować czy są bąbelki powietrza czy przed odpaleniem nie zeszło z nich paliwo. Druga sprawa to świece żarowe niby nie potrzebne...
Świece wymienione, ale jesteś pewien, że napięcie dochodzi do świec żarowych. W przypadku nie działania świec żarowych, tj. przez moment od uruchomienia silnika z tłumika wydobywa się nieco siwego dymu. Silnik tdi przy tej temperaturze, bez działających świec powinien "zaskoczyć" bez problemu. Odnośnie turbiny i gruchy, to sprawdź ręcznie, czy wirnik...
Pompę paliwa wymieniłem, filtr paliwa też, zaworek zwrotny też, daje paliwo, na wszelki wypadek wymieniłem przekaźnik 109 i ......... dalej to samo zapalić nie chce. Czyli wracam do punktu wyjścia, czyli chyba mogło być kilka awarii naraz. Rozumiem że awaria pompy vacum wraca do gry. Jeśli odpalę na plaka i się uda a potem zgaszę silnik i potem bez...
Przypuszczam, że ten zapach spalin wystąpił po montażu wyczyszczonego zaworu EGR. Mam to samo w swoim aucie, ale nie chce mi się ponownie demontować i montować EGR. Pewnie przeoczyłeś założenie uszczelki i niezbyt dokładnie założyłeś opaskę. Moim zdaniem tam jest nieszczelność i smród spalin przedostaje się do kabiny poprzez filtr kabinowy i wentylator....
Witam. Mam problem ze swoim Citroenem - mianowicie taki, że kopci jasnym, gryzącym dymem. Czuć po prostu z wydechu olejem napędowym. Kopcenie jest dość intensywne - bez różnicy, czy na ciepłym, czy zimnym silniku. Razem z kopceniem występuje objaw nieregularnych obrotów biegu jałowego - chwilę pracuje silnik prawidłowo, a za chwilę jakby się dławi,...
witam, nie myłeś czasami silnika? jest dość wrażliwy na zalanie w okolicy podłączenia wtrysków ,sprawdż podłączenie wtrysków i oczyść gniazda elektryczne, w okolicy zera do -3 grzeją swiece około 5-7 sek, powyżej 5 nie, sprawdż jeszcze czujnik temp cieczy chłodzącej i temp zewnetzrnej na canie wtedy sa sprzeczne komunikaty i kalkulator wtrysku ma schize...
witam, wystarcza mała nieszczelność na połączeniach i kalkulator ma problem z doborem składu mieszanki, jaki masz przebieg, jak powyżej 150kkm możliwe ze przyda sie czyszczenie dolotu, kolego sztomel pomyśl co ma świeca żarowa do pracy silnika już po uruchomieniu, a i jeszcze jedna uwaga prześledż kolego sztomel jak działa kalkulator wtrysku, powodzenia
Nieszczelność to nie przyczyna, ale trzeba je usunąć wymianą świec. Problemem będzie zużyta pompa wtryskowa i wtryskiwacze teraz pytanie ile chcesz w to auto inwestować? a. można remontować pompę+wtryski b. można zasymulować grzanie świec, tak aby na ciepłym dogrzewał na świece - wtedy łatwiej odpali.
Witam, Mamy problem z naszym golfem V 1,9 tdi z 2007 roku. Mianowicie szarpie podczas przyspieszania przy zimnym silniku na 2 biegu i 3 biegu. Na pozostałych biegach jest wszystko w porządku. Dodam, że dzieje się tak tylko gdy temp. otoczenia są w okolicach zera stopni i spadają poniżej poniżej zera. Gdy było ciepło (dodatnie temp.) tego problemu nie...
Są takie preparaty w stylu samostart (do diesli jest specjalny i rozpyla się go do wlotu powietrza za filtrem). Być może jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo sciekło z układu do zbiornika a sucha pompa nie jest go w stanie już zassać, w instrukcji nawet pisze, żeby nie dopuszczać do całkowitego zużycia paliwa bo grozi to zapowietrzeniem...
Witam, Mamy problem z naszym golfem V 1,9 tdi z 2007 roku. Mianowicie szarpie podczas przyspieszania przy zimnym silniku na 2 biegu i 3 biegu. Na pozostałych biegach jest wszystko w porządku. Dodam, że dzieje się tak tylko gdy temp. otoczenia są w okolicach zera stopni i spadają poniżej poniżej zera. Gdy było ciepło (dodatnie temp.) tego problemu nie...
Po pierwsze sprawdzić trzeba czy dochodzi napięcie do świec żarowych ,po drugie sprawdzić trzeba świece czy są sprawne i grzeją ,jeśli to niepomoże to sprawdż czy przy wtryskach niema nieszczelności paliwa na opaskach węży doprowadzających do pompy wtryskowej i na wężykach przelewowych od wtrysków,można jeszcze sprawdzić kąt początku tłoczenia paliwa...
Okazało się , że jest problem z podciśnieniem . Po odpaleniu samochodu po kilku sekundach na postoju auto traci podciśnienie, automatycznie dźwignia na gruszce turbo wraca do pozycji jak na wyłączonym silniku . Automatycznie wydech staje się głośniejszy i auto nie ma mocy. Podciśnienie utrzymuje się dłużej , jeżeli od razu po odpaleniu silnika rusze...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
To nie jest ODB. Co tam siedzi? CDI czy na rotacji Lucasa? Bo ciężko coś wywnioskować z treści posta. Jak CDI, to zwykle nieszczelność na o-ringach paliwowych - jest ich całkiem sporo, wszystkie do wymiany. Jak lucas, to kończy się pompa wtryskowa - co roku przy pierwszych mrozach ten temat wraca jak bumerang. Oczywiście, w obu przypadkach także do...
Witam wszystkich, Jestem tu zarejestrowany od niedawna i z niedowierzaniem czytam niektóre posty "znawców" którzy próbują się dowartościować "pomagając" innym. Świętą prawdę powiedział Motronik w pierwszym zdaniu. Wracając do tematu to przede wszystkim w tym aucie będzie ci bardzo ciężko zdiagnozować usterkę sposobem domowym. Po pierwsze pali się kontrolka...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Witam W moim 18,d ford zimą były podobne objawy - trzeba było kręcić, kręcić i jeszcze raz kręcić. Zazwyczaj padał akumulator trzeba było go ładować. Jestem niepraktykującym mechanikiem z zawody wiec wiedziałem o tym sprężaniu w silnikach wysokoprężnych - pojechałem więc do praktykującego od diesli. Sprawdził kompresje- 34atm - dobra; sprawdził wtryskiwacze...
To że błyska, to normalne - komora jest dogrzewana. Bzdura. Nic tam nie ma prawa błyskać. Czas grzania świec żarowych w tych autach uzależniony jest od temperatury silnika, z tym, że cykl grzania wygląda następująco- załączenie kluczyka w pozycję "Świece"- grzanie świec przez czas zależny od temperatury silnika sygnalizowane lampką, wyłączenie grzania....
Przyczyną może/mogą być : - świece żarowe: jak któraś jest przepalona to auto ma ciężej odpalić - wtryski - rozrusznik: jak bendiks dobrze nie łączy albo szczotki są wydarte to będzie kręcił ale nie będzie miał takiego "kopa" a co za tym idzie szybko wykończysz akumulator - akumulator - nieszczelność układu paliwowego - załóż przeroczysty wężyk od filtra...
Tomasz ma napewno, ale jak to by było to to kontrolka na desce pokazała by się odrazu. wracając do tematu, turbina gwizdała od samego początku czy zaczeła później? Tak jak któryś z kolegów napisał sprzwdź układ dolotowy do turbiny i za turbiną do kolektora ssącego( nieszczelności), i jeszcze jedno, zawór EGR i tzw. klapka zamykająca przed kolektorem....
Termik albo jest sprawny, albo nie. Pordzewiały, wypalony lub z przerwanym obwodem grzałki, odpada. Nie naprawisz. Zakup nowego w cenie auta. Przerobienie na inne świece i system z nowszego ok, 300 zł. Wszystko w temacie. Pompę masz starego typu, z czerwonym korkiem? Tam lejesz olej i tamtędy też spuszczasz ropę, która wpływa w skutek nieszczelności...
Ja musiałem lutować samodzielnie srebrzankę w sterowniku. Całość zalałem zalewą silikonową addycyjną do hermetyzacji układów elektronicznych Nr 031 termopasty. Wcześniej, z lenistwa, kupiłem regenerowany "profesjonalnie" sterownik na Allegro. Jakiś gość z Krakowa wystawia naprawiane sterowniki BMW na aukcjach. A wygląda to tak jak na załaczonym obrazku....
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
Co do świec żarowych to mało prawdopodobny jest ich związek z problemami, o których piszesz. W silnikach tej generacji kontroler świec włącza je w przypadku zbyt niskiej temeperatury silnika. W autkach nowszej generacji lub przy zastosowaniu automatyki rozruchowej BERU świece dogrzewają powietrze jeszcze przez ok. 3 minuty po to żeby wyeliminować "stukanie"...
Powodów tej usterki może być wiele, ale na początek przypomnij sobie kiedy wymieniałeś filtr paliwa. Ponadto z uwagi na nadchodzącą zimę sprawdź, czy świece żarowe są sprawne pomimo, iż obecnie silnik tdi nie potrzebuje jeszcze "grzania". Sprawdź np. przed rannym uruchomieniem silnika, czy nie cofa się paliwo do zbiornika, a jeśli tak, to poszukaj przyczyny...
Witam. Niedawno spadł pierwszy śnieg, auto stało na polu. Wieczorem po odśnieżeniu przejechałem parę kilometrów, samochód się zagrzał poprawnie, wszystko działało jak należy. Auto odstawione na parking na około 5 godzin (-7 stopni od godziny 18 do 23). Po powrocie na parking i włożeniu kluczyków do stacyjki, świece zagrzały, po zgaśnięciu spróbowałem...
Zrobiłem cała gore silnika. Okazało się że świece żarowe był poukręcane i po wpadały do zaworów z tego co mi tłumaczył mechanik. Cała głowica zregenerowana i praca silnika wygląda lepiej z tym, że teraz na zimnym silniku tj. rano przed wyjazdem do pracy odpalam i falują obroty do momentu aż mu się raz nie wdepnie gazu później objaw zanika. Wcześniej...
Pod obrączką nastawnika nie ma ani jednaj rysy widocznej ni wyczuwalnej. Istne lustro, co według wskazówek jedynego zaangażowanego w te dyskusję kolegi, wskazuje na niski stopień zużycia pompy wtryskowej. I istotnie tak by wychodziło, ponieważ po gruntownym wyczyszczeniu nastawnika, wymianie uszczelek i usunięciu wszystkich innych współistniejących...
(at)wacek.wacek, (at)marszałekkom Na wstępie bardzo dziękuję za pomoc w analizowaniu moich logów :) A teraz poproszę Was o rzucenie okiem jeszcze raz, bo udało mi się zrobić te same logi, ale w momencie gdy autko nie wpadło w tryb serwisowy, oraz doszedłem do tego jak zrobić Basic Settings. Dodam, że nie sprawdzałem jeszcze czy mam nieszczelności w...
Widze że dyskusja się rozkręciła :) Akumulator padł (po 2-latach) elektrolit w nim był trochę zanieczyszczony(pewnie nie służy mu częsta jazda po wyboistych drogach, i poodkruszały się kawałki płyt). Kupiłem nowy akumulator i narazie jest wszystko ok, pali bez problemów. Co do możliwości że nie pali z powodu zużycia silnika to chyba nie to bo podczas...
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
W latach 1980 -1985 wyposażyłem mikrobus w silnik od ciągnika URSUS C360. Zdecydowanie usprawnienie zapalania przyniosła elektryczna grzałka (1400W) nawinięta na blaszanym kolektorze ssącym. Po 5 minutach podgrzewania kolektor pod grzałką był czerwony i jeżeli rozrusznik przekręcił (do - 25C) to silnik natychmiast zapalał !. Aby DIESEL zapalił konieczna...
Witam Panowie ogrzewam temat bo problem ciągle występuje. Nie ma mądrego, który by na temat zaradził. Mimo wielu zmian, wymian i poszukiwań dalej jest to samo - do 140 auto śmiga idealnie powyżej błąd przeładowania i tyle. Podsumuję jeszcze raz co zostało zrobione/sprawdzone : - wymieniony czujnik MAP - wymieniony przepływomierz razem z wężami i obudową...
Czytałem sporo o sterowniku i zastanawiam się gdzie go w ogóle zlokalizować. No i jeśli jest zablokowany to jakie piny zewrzeć aby go odblokować. D2 podobnie jak wszystkie nowsze (D1LCC, D3LCC itp.) mają sterownik wewnątrz agregatu grzewczego, żadne zwieranie pinów nie odblokuje sterownika. Do odblokowania/diagnozy jest potrzebny specjalny interfejs...
Witam, Otóż problem jest z samochodem peugeot partner 1.9D 2004 r. Auto na zimnym odpala normalnie ale po chwili gaśnie, aby w końcu zaczął normalnie pracować to trzeba go tak odpalić kilka razy lub dodać "gazu" przy odpalaniu i wtedy normalnie chodzi. Każde kolejne odpalenie jest "od tyku", samochód na ciepłym, lub po postoju do kilku godzin odpala...
Przesyłam, logi bardzo bym prosił o sprawdzenie: Statyczne: Grupy: 001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejp000_123189... Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejp000_123186... Grupy: 013,010 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejp000_123184... Grupy: 004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejp000_123183... Dynamiczne: Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciejp000_123195...
Dziękuję za podpowiedzi , powiem szczerze - iż takie niespodzianki z dnia na dzień gdzie wszystko pracowało poprawnie - są dziwne i trudne czasem do usunięcia. W odpowiedzi na sugestie: - 1/2 zbiornika paliwa , tankowane zawsze na jednej stacji paliw - przejrzałem linki podane nt. rozruchu silnika - podobne dotyczące rozruchu jednak jakoś od mojego...
Nie wiem co powiedzieć... Klient też mówi mi: jak to możliwe??!! I słucha tego co mu mówię z niedowierzaniem. Sam się równiez dziwię. Na liczniku jest 160000km. Samochód zakupiony osobiscie przez właściciela (3lata temu) od koncesjonera saaba w belgii z pisemną gwarancją. Także niemozliwe żeby licznik przekręcony. No dziwne... Ale tak jest... Tłoki...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
https://obrazki.elektroda.pl/5238802800_... Termostat woskowy THM - niesłusznie opisany jako TS-8 Dobra jakość wykonania oraz niska cena (16 zł). Polecam. Ze względu na stalową obudowę nie używać na wodzie! https://obrazki.elektroda.pl/9755769300_... https://obrazki.elektroda.pl/4055165300_... Wyłącznik...
Miałem podobny objaw w renault trafic 1.9 dCi. Jeśli tam siedzi podobny układ wtryskowy to mogą być uwalone wtryski i pompa wysokiego ciśnienia. Wymieszaj paliwo w baku i je spuść do kanistra, przez lejek, w którym na sitku jest położony magnes neodymowy np. od zużytego twardego dysku. Jesli na tym magnesie będą małe opiłki w kształcie igiełek to jest...
Ogólnie rzecz biorąc dopóki nie zdejmie głowicy niewiele będzie wiadomo. A przyczyn brania oleju może być wiele. Jedne wynikają z normalnego zużycia, inne z usterek i niewłaściwej eksploatacji. W 1.9tdi jak do tej pory natrafiłem na następujące: 1. Pierścienie zgarniajacy zapieczony od niskiej jakości oleju i rzadko zmienianego. (Zalecany olej syntetyczny...
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
Informacje na temat DPF diagnozy i przyczyn wg. tisa środki zaradcze. Pytanie 1: Czy moduł ECU jest wyposażony w tzw. „czarną skrzynkę”, pozwalającą na uzyskanie informacji o ostatniej regeneracji lub sekwencji regeneracji? Odpowiedź: Wszystkie aplikacje wyświetlają bieżący status ładowania w procentach, a także przebieg od chwili ostatniej...
Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
nieszczelność świec kodowanie świec żarowych zasilania świec żarowych
aktualizacja system panasonic radio clarion zmieniarka termistor uszkodzony ricoh
Ustawianie kolorów na lampie Revo: instrukcje i porady Funbox 3.0 - Zwiększenie liczby kanałów 5GHz