Schematów czego, szukasz? Jaki gaźnik? Na rysunku, jest pokazany poziom oleju. http://obrazki.elektroda.pl/1667627000_1...
Mogły być tylko dwie przyczyny, nieszczelny gaźnik lub pompka i od początku było o tym mówione.
Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
W rozpylaczu nie ma oringa. Jak cieknie do filtra powietrza zaciął się zawór pływakowy albo nieszczelny.
Benzyna w oleju to skutek nieszczelnego zaworka w gaźniku. Powodem wysokich obrotów pewnie jest złe ustawienie dźwigni przy gaźniku lub uszkodzony regulator obrotów. Daj zdjęcia tych dźwigni gaźnika.
Pewnie gaźnik do czyszczenia, wymieniłeś obie membrany? Powietrze może zasysać przez uszczelniacze, połączenie gaźnik-cylinder, nieszczelny gaźnik, itp
Masz nieszczelny gaźnik , zapewne był rozbierany.
Dodam jeszcze od siebie, że tamten problem nie skończył się na wymianie membran w gaźniku. Znajomy oddał kosę do innego specjalisty. Okazało się że pompka paliwa (primer) była nieszczelna, przez co gaźnik dostawał paliwo z powietrzem. Wymiana pompki na inną - używaną i nieoryginalną pomogła. Nowa oryginalna pompka kosztowała 30 zł.
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Jeśli luz zaworowy ok może być głowica padają jak muchy ( a jeszcze jeśli uszkodzony filtr lub nieszczelne połączenie z gaźnikiem to już całkowicie prawdopodobne). Co do filmiku nie polecam tej metody. Co do znaków zawsze jest jakaś odchyłka (choć u Ciebie trochę duża) ale nie powinna mieć znaczącego wpływu na kompresje.
Witam Na logikę to wygląda chyba na coś z pobieraniem (dozowaniem) odpowiedniej dawki (porcji) paliwa w czasie pracy silnika. To tak jak Byś na wciśniętym gazie zalewał silnik (mieszanka) Może jest nieszczelny gaźnik? Jak tam jest z pompowaniem benzyny? Pozdrawiam "serwek" ;)
W domowych warunkach to możesz go jedynie wyczyścić i sprawdzić membrany, i zaworek iglicowy. Gdy te części będą sprawne, to można powiedzieć, ze gaźnik jest dobry. Badanie szczelności polega na podaniu do króćca paliwowego ciśnienia 0.8 bara, które powinno się utrzymywać. Jeżeli będzie spadać to, tak jak napisałem, membrany z uszczelkami lub zaworek...
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Dlatego piszemy, leci z góry. Albo nieszczelny zaworek lub uszkodzony (zatopiony pływak). W rejonie pod gaźnikiem przepływa gotowa mieszanka, jeśli jest tutaj nieszczelny, to zaciąga fałszywe powietrze, z wszystkimi konsekwencjami.
Masz nieszczelny gaźnik albo wężyk paliwowy, sprawdź i napisz.
Lepiej szczelny filterek nisz nieszczelny/cieknący tłumik.
Tak jak koledzy już wcześniej napisali przyczyn może być wiele. Jednak jak "spala" Ci 1 litr na 300 metrów to masz na pewno jakiś wyciek. Gaźnik tyle nie przepali. Może masz nieszczelny lub zsunięty przewód odprowadzający paliwo z gaźnika do baku. Warto też przeczyścić i wyregulować gaźnik (pływak oraz bieg jałowy).
nieszczelny przewód paliwowy
nie wiem gdzie widać jego uszkodzenie Tylko na zdjęciu , które umieściłeś na początku. Na powiększeniu widać przesunięcie rowków w wale względem wycięcia na klin w kole - niewielkie ale jest. Gaźnik albo z allegro albo używany - w sklepach specjalistycznych cena często nie do przyjęcia. Jak masz wszystko na wierzchu to sprawdź plastikową rurkę od gaźnika...
Konstrukcja Stihl ms 211 (tyczy się również ms 181 itp.) to totalna pomyłka, po 2- 5 latach użytkowania pojawia się gigantyczny luz na wałku przepustnicy gazu, dochodzi do tego nieszczelny tłoczek przyśpieszacza i problem z gaźnikiem nie do ogarnięcia. Jak masz możliwość załóż nowy gaźnik.
Gdy słychać to syczenie to widać, że paliwo leci przez gaźnik do cylindra, czy może tylko zasysa powietrze? Jaki jest to model gaźnika? Odpowietrzenie zbiornika paliwa jest sprawne? Przy zatkanym odpowietrzeniu i nieszczelnym gaźniku będzie przez niego zasysało powietrze. Jak masz ustawiona dźwigienkę zaworka iglicowego w gaźniku, może jest za wysoko?...
Można to zdemontować,ale pewnie już tego nie założysz. Przed demontażem zmierz sobie np suwmiarka od korpusu gaźnika do końca śrubki ile wystaje i tak później ustaw. Jak nie pomoże czyszczenie gaźnika to prawdopodobnie poluzowana jest taka aluminiowa zaślepka w gaźniku. Czasem są dwie okrągła i podłużna. Robią się nieszczelne i gaźnik tak właśnie pracuje.
Witam w odpaleniu silnika może Ci najczęściej przeszkodzić źle ustawione wyprzedzenie zapłonu, lub szczeliny na przerywaczu, źle wyregulowany bądź nieszczelny gaźnik ( a skoro leje Ci się spod niego paliwo to najbardziej prawdopodobne), potem już znacznie poważniejsze usterki np. brak lub słaba kompresja. Dobrze by było gdybyś sprecyzował dokładniej...
Witam miałem ten sam problem tylko z silnikiem T675, zapala po napompowaniu po wypaleniu paliwa gasł.W moim przypadku była uszkodzona(nieszczelna) uszczelka między gaźnikiem a podstawką z tworzywa ,nie zasysał paliwa przez kanał wolnych obrotów.
Panowie! jakie gvc? GCV na czarno zbyt bogata mieszanka -nie działa poprawnie ssanie -Coś sie rozleciało w gaźniku -Zapchany filtr powietrza -Zły poziom paliwa (trochę nierealne) -Nieszczelny zaworek w gaźniku
Zawory do regulacji albo nadpalony, nieszczelny zawor.
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Nieszczelna komora korbowa lub źle założony tłok.
W pierwszym poście piszesz że nie dostaje paliwa, a teraz że zalewa? Spróbuj dać jej bezpośrednio pod świece naparstek paliwa. Możliwą przyczyną może być: poluzowany łącznik gaźnika, ale przy cylindrze, nie przy gaźniku nieszczelny zaworek iglicowy w gaźniku- jeśli zalewa świece. Ale Diesla z niej nie zrobiłeś?
Sprawdź czy nie jest zbytnio zużyta, a przez to nieszczelna. Gaźnik jest konstrukcji o stałym podciśnieniu w gardzieli. Otwarcie przepustnicy sterującej (manetki gazu) ma wywoływać taką pracę automatyki gaźnika aby podciśnienie w gardzieli było (poza obrotami biegu jałowego) stałe. Jeżeli tłoczek z iglicą się nie podnosi, oznacza to nieszczelność jego...
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
miałem ten sam problem z silnikiem 1,6 PN wystarczyło wymienić rurę od filtra powietrza. Była nieszczelna i podejrzewam ze zdmuchiwał się gaz z gaźnika(tak mi sie wydaje).
Sprawdź zawór membranowy pomiędzy gaźnikiem a karterem, może jest nieszczelny. Uszczelki pomiędzy gaźnikiem, zaworem i karterem też do sprawdzenia. Jesteś pewien tego drugiego gaźnika?
Paliwo przedostaje się przez nieszczelny zawór w gaźniku lub kranik podciśnieniowy, jeżeli taki jest.
Regulacja gaźnika i zaworów, moduł zapłonowy, nieszczelna głowica, dekompensator. Zużyty silnik, niska kompresja.
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
W przypadku mojego silnika problem tkwil w nieszczelnych zaworach.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Zaworki w pompie paliwowej są nieszczelne - wyrobione płytki i siedzenia.
Za ubogo, świeca szwankuje. Źle ustawiony zapłon, nieszczelne zawory.
Zanieczyszczony gaźnik, uszkodzone membrany, nieszczelny wężyk paliwowy, uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, itd.
Witam. Jeżeli zapłon i gaźnik jest OK to prawdopodobnie masz nieszczelny dolot, gaźnik z cylindrem, uszczelka na połówkach, uszczelka pod cylindrem, a może uszczelniacze na wale. Co do klina, to miałem taki przypadek, i teraz jak dokręcam magneto to zawsze dobijam je lekko młotkiem i znów dokręcam nakrętkę aż magneto dobrze siądzie na wale.
Uwierz pozory czasem mylą,no chyba że skład mieszanki jest nie prawidłowy,za dużo powietrza a za mało paliwa wystarczy że filtr powietrza jest nieszczelny przed gaźnikiem i już mamy problem.
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
Hm... ja tam stawiałem na uszkodzony filterek paliwa, lub nieszczelne połączenie przewodu paliwowego z gaźnikiem (częsta przyczyna, czasem trudno wykrywalna ze względu na banalność usterki), ale skoro mówisz że to nie to... A jaki gaźnik będziesz montował?
Prawdopodobnie masz zbyt wysoki poziom benzyny. Mozliwe, ze zaworek iglicowy jest nieszczelny;
Może tylko na zakręconym kranie nie W takim razie utopiony pływak w gaźniku, lub nieszczelny zaworek iglicowy.
Witaj. nie znam Twojego gaźnika, ale przyczyny mogą być dwie - albo zaworek iglicowy jest nieszczelny - albo pływak zamiast pływać tonie w benzynie. Zawotek łatwo sprawdzić -trzeba założyć jakiś węzyk - rurkę na wlot paliwa do gaźnika i dmuchac w nią - jednocześnie podnosząc pływak - co powinno wyraźnie zatrzymać przepływ powietrza, Pływak, jeżeli jest...
Zaworek pływaka w gaźniku jest nieszczelny. Do którego otworu w tej blaszce na przepustnicy, masz wpięty drut łączący ją z dźwignią regulatora?
Jaki przebieg ma ta pilarka? Może szukasz problemu w gaźniku, a problem leży gdzie indziej. Może silnik jest nieszczelny i stąd problemy z regulacją i pracą na wysokich obrotach.
Złe położenie dźwigienki zaworowej w gaźniku, nieszczelny zaworek iglicowy, dziurawa membrana pompująca. Odkręć tłumik i wrzuć zdjęcie tłoka, widoczne przez okienko wydechowe.
Rozbierany był gaźnik z 3 razy już i może tak być że coś nieszczelne jest. Ja znowuż słyszałem że ludzie zakładają normalne gaźniki bez tps lecz zmieniają moduł zapłonu bo jeśli się nie zmieni modułu to potem jest problem. Tylko że ja nie wiem na jaki to moduł zmienić 🤷
Paliwo z powietrzem musi zassać z gaźnika silnik tak zwane "pod cisnienie" jakie silnik wytworzy. Sprawny gaźnik poda wtedy mieszankę paliwa z powietrzem na zawory a nie zaleje wszystko paliwem. "Paliwo nawet jak lało się strumieniami do silnika to siła grawitacji nie pozwoliła żeby zalało świece która zamieszczona jest u góry." Silnik potrzebuje mieszanki...
jak iskra jest paliwo jest to jest albo gaźnik rozregulowany albo nieszczelny silnik.
Miałem podobnie, polecam zobaczyć tę rurę, co idzie od gaźnika do filtra, może ona jest nieszczelna lub źle założona.
Żeby gaźnik działał prawidłowo potrzebuje podciśnienia z korbowodu, jak dasz złą uszczelkę lub będzie nieszczelne to objaw będzie taki jak u ciebie. http://obrazki.elektroda.pl/7871362600_1...
Sprężynki się nie skraca, najwyżej podgina dźwignię zaworka. Musisz założyć nowa. Membrany w jakim są stanie? Wężyk paliwowy nie jest gdzieś nieszczelny? Uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylindrem jest dobra? Kanał podciśnienia do gaźnika nie jest zatkany?
Przed wszystkim kontrola wzrokowa simmeringu pro prądnicą. Jak widać wycieki to wymiana. Jednak z reguły simmeringi "puszczają" powietrze do skrzyni korbowej i nie ma śladów na zewnątrz. Czasami można wysłuchać ten efekt obracając powoli wałem przy zamkniętej przepustnicy, ale lepiej zrobić próbę podciśnienia dużą strzykawką. Wymaga to pewnych przygotowań....
Możesz mieć nieszczelną skrzynie korbową.
Nieszczelny zaworek iglicowy w gaźniku. Jak zwykły kranik to zawsze zakręcaj. Jak podciśnieniowy to wymiana albo regeneracja.
Możliwe że to jest wina gaźnika lub jakiej nieszczelności.. Można spróbować minimalnie podnieć poziom paliwa w gaźniku. Jeszcze raz spróbuj przeczyścić dysze. Przerwa na świecy 0.4 mm. Możliwe że zawór ssący jest lekko nieszczelny.
Prawdopodobnie, jest nieszczelny zaworek iglicowy w gaźniku. Trzeba wyczyścić lub wymienić.
simering na wale jak jest uszkodzony to wystepuje taki wlasnie objaw jak opisany powyzej silnik poprostu zasysa obce powietrze przez nieszczelny simering na wale i gasnie zaraz po zapaleniu
Paliwo w oleju może być z powodu nieszczelnego zaworka w gaźniku lub dziurawego pływaka. Ewentualnie ktoś pomylił korki i zamiast oleju nalał benzyny. :D
Tak -od wybłyskania błędów trzeba zacząć . Nasuwją się trzy sprawy : potencjometr , sonda lambda ( przy uszkodzeniu przesłania przepustnicę wstępną tzw. ssania i go zalewa ) , nieszczelna podstawa gaźnika. Wybłyskaj błędy i daj znać - pomyślimy , ale na odległość z tym wynalazkiem będzie ciężko . :cry:
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy. Masz na myśli, że wymieniałeś gaźnik na inny? Czy paliwo na świeże? Sprawdzałeś, czy zaworek iglicowy się nie zaciął? Może też być nieszczelny. Masz silnik zwykły 2-suwowy, nie 2-mix?
Jeżeli pilarka zmienia obroty, po jej przechyleniu, to najprawdopodobniej nieszczelne uszczelniacze. Spróbuj regulacji gaźnika: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Od razu zamontuj kranik do paliwa przed gaźnikiem, bo jak gumka od iglicy będzie nieszczelna to całe paliwo znajdzie się w oleju.
Podwyższenie obrotów jest objawem rozszczelnienia silnika. Mogą to być uszczelniacze wału, krzywka-czyli gumowy łącznik cylindra z gaźnikiem lub nieszczelna miska skrzyni korbowej.
masz nieszczelny lub źle wyregulowany gaźnik i podczas hamowania silnikiem , silnik wysysa paliwo z gaźnika
Słuchajcie mam do was takie pytanie:Dlaczego podczas kopania kopką ładuje mi paliwo na filtr powietrza a nie do cylindra możliwe że któryś zawór jest nieszczelny?
Jednak nie cewka!!! Dziś sprawdziłem dokładnie cały zapłon -cewkę, magnesy w kole, przewód do gaszenia, i przewód wys. napięcia. Wszystko ok. Do głowy mi nie przyszło że fajka może się popsuć. Sprawdzam fajkę -opór ∞, przerwa w fajce? Sprawdzam iskrę (zimny silnik) z fajką -jakaś tam jest, ale szału nie ma. Bez fajki -iskra jak słoń. Zrobiłem...
Proste. Bierzesz zmywacz do hamulców i psikasz między gaźnikiem a cylindrem. Jeśli obroty zmienią się, to znaczy, że układ dolotowy jest nieszczelny.
Zawieszony lub nieszczelny pływak ,albo nieszczelny zawór pływaka, ewentualnie za wysoki poziom paliwa w komorze gaźnika.
no i cintek naprawiony a wiec co zrobiłem: - wezyk paliwa był troche zaciśniety - wymieniem takze troche popekany jeden z wezyków podciśnienia z gaźnika mysle ze był nieszczelny czego wcześniej nie zaóważyłem. I zaczoł smigać :) -kata tez sie pozbyłem
Masz gdzieś tzw. fałszywe powietrze. Sprawdź całą przestrzeń od wylotu z gaźnika do komory spalania. Może być nieszczelny zawór ssący (mały luz, upalone gniazdo) lub nieszczelność w samym gaźniku i powietrze przedostaje się przez gaźnik w niekontrolowany sposób. Np. zużyta przepustnica lub niedomykająca się do końca.
W tej pilarce nie spotkałem się z uszkodzonym mod. zap. Według mnie pęknięty wężyk paliwa nieszczelna komora silnika, uszk. gaźnik.
Co to dla mnie praktycznie oznacza? Nie wiem jak to organoleptycznie wygląda, wiem co to iglica, natomiast nie wiem jakie zadanie spełnia co popycha lub co otwiera. Gaźnik jest nowy i nieszczelny? Możliwe że zwracany? Co muszę wymienić mogę prosić o jakieś zdjęcie?
Jeżeli za każdym "wstrzyknięciem" paliwa odpala na chwilę i gaśnie to kolega ma nieszczelny silnik lub zapchany gaźnik. Obstawiam uszczelniacze na wale.
Witam, a jak się sprawy mają z podciśnieniem otwierającym kranik paliwa? Może nieszczelny przewód podciśnieniowy?
Paręnaście lat temu moja Mz250 też nie paliła, uszkodzony był krociec ssący pomiędzy cylindrem a gaźnikiem. Krociec był pęknięty, przez co połączenie pomiędzy gaźnikiem i cylindrem było nieszczelne i zasysane było fałszywe powietrze. Po wymianie kroćca problemy znikły. Sprawdź czy połączenie gaźnika i cylindra jest szczelne, może masz identyczny problem.
Iglica na środek i MUSI chodzić, ja bym stawiał na nieszczelne połączenie gaźnika z silnikiem - lewe(fałszywe jak kto woli) powietrze może łapie. W simerze to kazdej śruby nie znam, ale znam polskie <50cm³ - to pewnie to samo. Nie wiem czy tam są uszczelki takie jak "u nas" przy gaźniku. Jeżeli takie papierowe, albo podobne to radził bym...
A pilarka Partner 351 lubi być nieszczelna na łączeniu cylinder - podstawa gaźnika.
Niestabilna i zmienna praca może wskazywać na nieszczelną skrzynie korbową, lub niewłaściwy montaż. Gaźnik oczywiście był regulowany?
A pływak sprawdzałeś czy nie jest dziurawy, przyczyną może też być nieszczelny zawór iglicowy.
Wygląda na to że ma zbyt ubogą mieszankę na biegu jałowym albo za niski poziom paliwa. Problem może też nie wynikać z gaźnika a np z nieszczelnych simeringów wtedy ciągnie lewe powietrze i mieszanka siłą rzeczy bedzie uboga.
U mnie cienki odpala od razu ale dopóki nie nagrzeje się to gaśnie muszę trzymać cały czas nogę na gazie, wydaje mi się jak by podciśnienia były słabsze, przy gaźniku słyszalne jest tak jak by był nieszczelny i zasysał lewe powietrze. Gdy osiągnie temp. ok 90oC czasem obroty falują 1100 do 1500. Miał ktoś taki przypadek??
Rozrząd jest dobrze ustawiony ? Jeśli chlupie taką ilością benzyny w dolocie to gaźnik być może jest jakiś wadliwy lub nieszczelny, jaką posiadasz w tym gaźniku dysze paliwową, jeśli posiadasz stary gaźnik przeczyść go i odpal go na nim. Jesteś pewny że przepustnica jest dobrze wsadzona w gaźnik, nie zostało zmienione położenie iglicy ? Śrubkę od mieszanki...
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Rozrząd źle ustawiony. Zawór źle wyregulowany. Zawór nieszczelny (wypalony ,wyklepany).
Na tym tłoku powinno jeszcze trzymać wolne obroty. Więc powody mogą być dwa albo nieszczelna komora korowa albo coś z gaźnikiem.
Strzały mogą powodować nieszczelne gniazda zaworowe kub źle ustawiony gaźnik. Jeżeli po kilkunastu minutach pracy świeca ma piaskowy kolor - jest ok.
Paliwo wpływa do gaźnika, jak wciśniesz zatapiacz ? Silnik jest pewnie nieszczelny jeśli już inne usterki zostały wykluczone,sprawdź na innym gaźniku jeśli masz taka możliwość.
Może to wina nieszczelnej gumy łączącej filtr powietrza z gaźnikiem ?
od kiedy przestawia się zapłon w aucie dla gazu!!!!!!! W poldku gaźnikowym od zawsze ;) Spalanie gazu jest nieco wolniejsze niż spalanie benzyny. jest taka zasada; jesli auto na benzynie chodzi dobrze to na gazie bedzie tak samo, ale jak na benzynie coś nie tak to na gazie będzie jeszcze gorzej. najmniejsza nawet usterka, niesprawność, niewidoczna...
Temat można zamknąć, uszczelka między gaźnikiem a cylindrem była nieszczelna, jednak 6 lat bezawaryjnie pracowała co świadczy o firmie Oleo Mac. Myślę że to typowy objaw wynikły z eksploatacji, wielkie dzięki za pomoc.
Nie mam:( .Nie wiem czy jest zabrudzona, wyczytałem na forach, że przyczyną może być nieszczelna " sparciała" podstawa gaźnika lub jakaś uszczelka wtrysku ale nie bardzo wiem o jaką uszczelkę chodzi. Jutro jestem umówiony na wizytę u gazownika, ale obawiam się że zacznie się wymiana wszystkiego po kolei. Jak mogę sprawdzić ten silnik krokowy?
nieszczelny gaźnik skuter nieszczelny kolektor nieszczelny agregat
centralny zamek sygnalizacja sterownik lm339 paliwo vectra zbiornik
trabant schemat trabant schemat
Schemat dekodera LXHDT203 i układu FD650B-S Numer elektrozaworu 3 i 4 biegu Mercedes W211 722.6