Tak jak koledzy już wcześniej napisali przyczyn może być wiele. Jednak jak "spala" Ci 1 litr na 300 metrów to masz na pewno jakiś wyciek. Gaźnik tyle nie przepali. Może masz nieszczelny lub zsunięty przewód odprowadzający paliwo z gaźnika do baku. Warto też przeczyścić i wyregulować gaźnik (pływak oraz bieg jałowy).
Mogły być tylko dwie przyczyny, nieszczelny gaźnik lub pompka i od początku było o tym mówione.
simering na wale jak jest uszkodzony to wystepuje taki wlasnie objaw jak opisany powyzej silnik poprostu zasysa obce powietrze przez nieszczelny simering na wale i gasnie zaraz po zapaleniu
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
spróbuj szukać w tym kierunku: http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr... a tu piszą że świece muszą być jak producent zalecił: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... I - Izolator, E - elektroday 1. I - brunatny, E - czarne lub zakonpcone: świeca, gaźnik lub wtrsyki pracują prawidłowo 2. I -...
Schematów czego, szukasz? Jaki gaźnik? Na rysunku, jest pokazany poziom oleju. http://obrazki.elektroda.pl/1667627000_1...
witam! MAM PROBLEM! po dosłownie paru minutach koszenia moja kosiarka traci moc i gaśnie, świeca jest czarna, był regulowany gaźnik i nie wiem co dalej.... na początku jak kupiłem kosiarkę od "uczciwego handlarza" z nowego sącza obroty też dawały czadu , były raz wysokie raz niskie.. nie wiem co w tym jest???. Przyczyn może być kilka, przytarty tłok,...
Pewnie gaźnik do czyszczenia, wymieniłeś obie membrany? Powietrze może zasysać przez uszczelniacze, połączenie gaźnik-cylinder, nieszczelny gaźnik, itp
Zawory do regulacji albo nadpalony, nieszczelny zawor.
Jaki przebieg ma ta pilarka? Może szukasz problemu w gaźniku, a problem leży gdzie indziej. Może silnik jest nieszczelny i stąd problemy z regulacją i pracą na wysokich obrotach.
Rozrząd źle ustawiony. Zawór źle wyregulowany. Zawór nieszczelny (wypalony ,wyklepany).
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Masz nieszczelny gaźnik , zapewne był rozbierany.
Jasne że gaźnik czyszczony. Silnik został rozebrany celem weryfikacji jego stanu. Zawór ssący jest nieszczelny wiec będzie próba dotarcia, jak nie poskutkuje głowica zostanie wymieniona. Dam znać co wyjdzie
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Cześć, pilarka ciężko odpalała w związku z czym zacząłem przegląd od gaźnika. Sprawdziłem szczelność podając 0,5 bara na przewód zasilania paliwa, okazało się że przepuszczał w bardzo niewielkim stopniu spod wieczka od membrany pompy i z kanału impulsowego oraz od środka spod śruby którą przykręcana się wieczko membrany pompującej. Oczywiście wymieniłem...
Witam w odpaleniu silnika może Ci najczęściej przeszkodzić źle ustawione wyprzedzenie zapłonu, lub szczeliny na przerywaczu, źle wyregulowany bądź nieszczelny gaźnik ( a skoro leje Ci się spod niego paliwo to najbardziej prawdopodobne), potem już znacznie poważniejsze usterki np. brak lub słaba kompresja. Dobrze by było gdybyś sprecyzował dokładniej...
Masz nieszczelny gaźnik albo wężyk paliwowy, sprawdź i napisz.
jak iskra jest paliwo jest to jest albo gaźnik rozregulowany albo nieszczelny silnik.
Silnik pali po podaniu benzyny do cylindra (iskra OK), już widzę, że winny jest gaźnik który raz, że jest nieszczelny (leje się z komory pływakowej), dwa jest po prostu brudny (żeby nie powiedzieć zagnojony, umyję go w ropie). Regenerować, czy kupić zamiennik ? Ten gaźnik jest z 1996 roku (chyba cała kosiarka jest z tego roku). https://obrazki.elektroda.pl/3735253400_...
Zanieczyszczony filtr powietrza lub paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa, gaźnik do czyszczenia ewentualnie membrany do wymiany, nieszczelny wężyk paliwa, za bogata“ regulacja położenia śruby regulacyjnej H. Tyle do sprawdzenia.
Masz gdzieś tzw. fałszywe powietrze. Sprawdź całą przestrzeń od wylotu z gaźnika do komory spalania. Może być nieszczelny zawór ssący (mały luz, upalone gniazdo) lub nieszczelność w samym gaźniku i powietrze przedostaje się przez gaźnik w niekontrolowany sposób. Np. zużyta przepustnica lub niedomykająca się do końca.
Witam. Jeżeli zapłon i gaźnik jest OK to prawdopodobnie masz nieszczelny dolot, gaźnik z cylindrem, uszczelka na połówkach, uszczelka pod cylindrem, a może uszczelniacze na wale. Co do klina, to miałem taki przypadek, i teraz jak dokręcam magneto to zawsze dobijam je lekko młotkiem i znów dokręcam nakrętkę aż magneto dobrze siądzie na wale.
Jest jeszcze jedna głupia opcja. Jesteś pewny że króciec jest szczelny? Bo jeśli łapie sporo lewego powietrza, to wtedy też ci silnik nie zaciągnie paliwa i nie odpali. A jak mniemam to go demontowaliście, więc lewe powietrze jak najbardziej wchodzi w grę, zwłaszcza że skoro zadajesz podstawowe pytania, to mogłeś popełnić błąd :P . Znowu, też nie sądzę...
przede wszystkim czy zawór membranowy (czyli takie listki pod gaźnikiem) przy remoncie był wymieniany? albo chociaż naprostowany (ale to akurat mozolna robota i musi być dokładnie) bo jak nieszczelny to palić będzie bardzo ciężko albo wcale po drugie czy cewka ssania w gaźniku sprawna? (przytykając ręką ssanie powietrza w gaźniku też można zasymulować...
Wężyk paliwowy może być nieszczelny i nie będzie z niego wycieku. W takim przypadku, paliwo schodzi z gaźnika i jest problem z jego zassaniem. Stąd kłopot z odpaleniem, kiedy już zassie ponownie paliwo, wtedy odpala bez problemu, do czasu kolejnego postoju. Dziesięć lat to sporo, nawet jeżeli mało w tym czasie pracowała. Sprawdź czy, przepustnica ssania...
Wężyk podciśnienia powinien być założony na króciec, który jest z boku (patrząc na zdjęcia). Powodem wycieku paliwa jest nieszczelny zaworek iglicowy w gaźniku. Wielkość iskry, niema aż tak dużego znaczenia. http://obrazki.elektroda.pl/3446084100_1... To że słychać syk w kolektorze ssącym nie świadczy że kompresja jest OK. Odkręć tłumik...
Złe położenie dźwigienki zaworowej w gaźniku, nieszczelny zaworek iglicowy, dziurawa membrana pompująca. Odkręć tłumik i wrzuć zdjęcie tłoka, widoczne przez okienko wydechowe.
Powodem jest nieszczelny zaworek iglicowy pływka. Dlaczego ten gaźnik jest tak krzywo zamontowany?
masz nieszczelny lub źle wyregulowany gaźnik i podczas hamowania silnikiem , silnik wysysa paliwo z gaźnika
No sonda mnie czeka i tak ale u mnie poza pakietem wad gaźnika(zmieniłem i poprawiłem zmieniony) był problem ze "zjadaczem kału"(zawór ERG -wyizolowałem kolesia -sorry dla Geenpeace) no i zawór podciśnień chyba do filtra węglowego jaja odstawiał wieszając się sporadycznie i na ciepło wolne były/nie było całkiem losowo -czyszczenie zaworka pomogło(te...
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
(at)4495redberet Zrobiłem dziś prowizoryczny adapter na miejsce gaźnika i sprawdzałem ciśnienie. Okazało się, że wtłaczane powietrze wydostaje się kolektorem gaźnika. Tworzył się bąbel po spryskaniu płynem. Podczas montażu nowego silnika nie zauważyłem nic niepokojącego z tym elementem. Jeżeli chodzi o podciśnienie to trochę utrzymywało się, ale też...
hevet2 wymiana to ostateczność, najpierw próba naprawy. Gaźnik to niezbyt skomplikowany element silnika najczęściej wymagający regulacji. Co wyregulujesz tonący pływak czy nieszczelny zawór nie masz pojęcia o czym piszesz (zrobiłem sporo chinoli i wszędzie to samo). Gaźnik kosztuje grosze szkoda nerwów.
wolne obroty musisz ustawić na dobrze dogrzanym silniku, jakieś 800-850 obr/min jeżeli po tej regulacji zimny bądź niedogrzany silnik będzie gasł to problem leży w tzw.automatycznym ssaniu. inną przyczyną może być nieszczelny układ dolotowy poniżej gaźnika, ale o tym później, narazie sprawdź czy działa ci ssanie.
Poza kanałem podciśnieniowym można podejrzewać: membranę pompy paliwowej( sztywna- mało prawdopodobne), zaworki pompy, nieszczelna linia paliwowa między zbiornikiem a pompą. Jeśli kanał podciśnienia będzie niedrożny lub nieszczelny to pulsacje ciśnienia z kartera silnika nie dotrą do membrany pompy i nie wprawią jej w ruch, jeśli membrana będzie zbyt...
Nieszczelny zawór pływakowy w gaźniku.
Czy masz sprawne ssanie. Gaźnik do przeglądu tj. usunięcia brudu, udrożnienia dysz i kanalików, po czym należy poprawnie go zamocować wraz ze sprawną uszczelką. Paliwo zatankuj świeże, sprawdź świecę i czy tłumik nie jest "zabity". Ciśnienie w cylindrze nie jest za "bogate" chyba, że źle wykonałeś pomiar np. nie otwarłeś przepustnicy w gaźniku (pełny...
A ja będę uparty. Jak sprawdziłeś szczelność simmeringów? Nic na ten temat nie piszesz, choć i tak jest postęp. :D Znając z praktyki jakie są umiejętności i wiedza wielu młodych naprawiaczy, wiem, że ich autorytatywne stwierdzenia: "Jest OK" sa warte funt kłaków albo mniej. Sam popatrz na swój patent z aktywną pianą. Jak nie wiesz jak działa simmering...
Wystarczy nieszczelny kranik paliwa, lub pozostawienie otwartego na postoju. Paliwo przeleje się przez gaźnik do silnika. Co prawda zbiornik paliwa tam jest mały, ale to wystarczy aby zalać skrzynię korbową. A jak świeca jest mokra, to nic dziwnego że nie możesz odpalić. Wkręć suchą świecę, zakręć dopływ paliwa, wyłącz ssanie, odpalaj na pełnym gazie....
Jest sobie quad Kawasaki silnik V2, ale to mniej istotne bo pytanie generalne. Są tam 2 gaźniki Keihin typu membranowego. Problem jest słaba moc, nie wkręca się na obroty dodatkowo strzela w wydech przy zejściu z obrotów oraz strzela w gaźnik przy dodawaniu gazu. Sedno sprawy: po zdjęciu airboxa gdy widoczne są przeloty w obu gaźnikach, gdy dodaję...
chłopaki macie strasznie barbarzyńskie sposoby :/ znalazłem nawet gościa którey stroboskopem chciał ustawić zapłon :/ (powiedz mi ja to zrobisz w silniku 1 cyl. :>) mi się porostu wydaje ze masz jakąś nieszczelność (lewe powietrze) moze też być juz znaczne zużycie przepustnicy. sprubuj jeszcze wyregulowac gaźnik do tego opisu: - najpier ustawiasz poziom...
Maluch ma bardzo prosty układ - zarówno elektryczny, jak i paliwowy i przejrzenie go nie powinno być zbyt długim zabiegiem. Przy opisanych objawach (zakopcone świece) przyczyny szukałbym w zalewaniu się silnika paliwem. Przyczyną takiego stanu może być usterka gaźnika, np. dziurawy pływak, nieszczelny zawór iglicowy lub pomylenie/nie wkręcenie dysz...
Jeżeli to nie jest oryginalny wał to znaki do ustawienia rozrządu mogą być w innym miejscu na zębatce. Tym sposobem może on być źle ustawiony, pomimo, ze znaki się pokrywają. Sprawdzałeś tak zwaną "mijankę zaworów" aby mieć pewność, że są one dobrze ustawione? Gaźnik to jedynie może mieć nieszczelny zaworek iglicowy pływaka.
Zawsze jak układ był nieszczelny to tak się działo i jestem pewny że to od tego tylko teraz doradźcie jak można wymienic te pod gaźnikiem. Nigdy nie ściągałem gaźnika - cztery śruby i można gaźnik cały zdjąc ale później chyba dochodzi uszczelka pod gaźnikiem. Ale czy jak zdejmę i założe gaźnik czy się coś nie poprzestawia ?? Jak dostac się do tych rurek...
Najbardziej prawdopodobne to brud w komorze pływakowej. Drugie - przetarty/dziurawy pływak w komorze pływakowej. Trzecie - nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej. I dlatego go zalewa.
Okazało się tak jak przypuszczałem że wałek rozrządu padł. jedna krzywka wytarła się prawie na kółko :( Ale gaźnik dalej mi się nie podoba, zaczynam przypuszczać że coś nie tak jest z siłownikami podciśnieniowymi - jeśli któryś będzie nieszczelny mieszanka będzie źle pobierana i źle spalana - tak mi mechanik tłumaczyl. Zobaczymy jak podmienię gaźnik...
szukaj oryginalnych części DDR, będzie duży problem ale jeszcze idzie dostać, uszczelniacze firmowe, łożyska firmowe (C4) na wał, tłoczek, pierścionki, gorzej z wałem, cylindrem i tarczami sprzęgła, te podróbki to nic nie warte, musisz uważać co kupujesz bo za sam gaźnik dasz 180-300 zł i to zaplombowany nieszczelny z zamienionymi dyszami nie ustawionym...
Siema. Albo masz nieszczelny pływak paliwowy, co w efekcie powoduje jego zatopienie i nie zamknięcie zaworka paliwowego w gaźniku albo jak kolega wyżej jest zabrudzony lub zużyty. Poznasz to po wymontowaniu dolnej obudowy gaźnika , palcem podtrzymaj pływak w górnej pozycji i próbuj dmuchnąć w wężyk któym dostaje się paliwo do gaźnika.Jeśli poczujesz...
Witam w sumie ciężko opisać tą usterkę więc przygotowałem krótki film przeciwstawiający usterkę 1.więc posiadam cc 700 na gaźniku webera od jakiegoś czasu mam problemy z zapalaniem bardzo ciężko pali i tylko na ssaniu jak już zaczyna trzymać swoje obroty przy powolnym dodawaniu gazu silnik wchodzi do połowy obrotów potem go dławi jeżeli od razu szybko...
Otóż ogar z dnia na dzień mi zaczął wytwarzać próżnie w gaźniku. I zamiast Pobierać paliwo to on mi pobiera powietrze. Skoro jeździ to należy się tylko cieszyć, że zamiast paliwa spala powietrze :) Teraz poważniej. Zapewne chodzi Ci o to, że zapowietrza Ci się układ paliwowy? Przyczyny mogą być dwie: Zapchany układ paliwowy - coś mogło utknąć w kraniku...
Witam .Przepraszam za taki krótki opis problemu ale czekałem na podjecie tematu . Silnik zgasł jak później się okazało elementy składałem na silikon do silników,i widocznie był nieszczelny i woda z układu chłodzącego dostawała się do komory spalania. Rozebrałem ponownie dociąłem uszczelki ,zmontowałem silnik ponownie i odpalił na wodzie również ale...
Piaggio x9 125cc z 2003 roku. Po gwałtownym dodaniu gazu skuter gaśnie chyba, że w odpowiednim momencie puści się manetkę, bez względu czy na zimnym czy ciepłym silniku. Jak motocykl reaguje na gaz pokazałem na filmiku poniżej: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... (ogólnie lepiej odpala, na filmiku akurat nie wiem dlaczego...
Kolego gaźnik do sprawdzenia - szczególnie pływak, który moim zdaniem nadal może być nieszczelny i "tonie". W wyniku tej usterki silnik dostaje za dużą dawkę paliwa, które go zalewa i nadmiar dostaje się do tłumika. Ponadto należy sprawdzić stan filtra powietrza, gdyż silnie zabrudzony daje podobne objawy, lecz dym z silnika będzie czarny. Sprawdź również,...
Może nieszczelny jest zawór ssący nie domyka się lub obluzowało się gniazdo. Możesz spróbować zablokować wał w górnym położeniu tłoka i zamkniętych zaworach i dmuchnąć przez świece kompresorem zobaczyć czy wali ciśnienie w gaźnik jeżeli jest duża nieszczelność a nie chcesz rozbierać całości. A drugie co mi przychodzi do głowy to że zębatka rozrządu...
1) Korekta sondy lambda, to nie napięcie na sondzie! Korekta powinna być w miarę stała i oscylować w okolicy 1,00. Ten sterownik nie podaje surowej wartości napięcia na sondzie. 2) Oryginalna sonda to BOSCH, Magneti-Marelli Aftermarket to zamiennik (i to słabej jakości). Masz instalację II generacji, więc powinieneś mieć emulator sondy lambda. Podczas...
W rozpylaczu nie ma oringa. Jak cieknie do filtra powietrza zaciął się zawór pływakowy albo nieszczelny.
Benzyna w oleju to skutek nieszczelnego zaworka w gaźniku. Powodem wysokich obrotów pewnie jest złe ustawienie dźwigni przy gaźniku lub uszkodzony regulator obrotów. Daj zdjęcia tych dźwigni gaźnika.
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Lepiej szczelny filterek nisz nieszczelny/cieknący tłumik.
Dodam jeszcze od siebie, że tamten problem nie skończył się na wymianie membran w gaźniku. Znajomy oddał kosę do innego specjalisty. Okazało się że pompka paliwa (primer) była nieszczelna, przez co gaźnik dostawał paliwo z powietrzem. Wymiana pompki na inną - używaną i nieoryginalną pomogła. Nowa oryginalna pompka kosztowała 30 zł.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Dlatego piszemy, leci z góry. Albo nieszczelny zaworek lub uszkodzony (zatopiony pływak). W rejonie pod gaźnikiem przepływa gotowa mieszanka, jeśli jest tutaj nieszczelny, to zaciąga fałszywe powietrze, z wszystkimi konsekwencjami.
Konstrukcja Stihl ms 211 (tyczy się również ms 181 itp.) to totalna pomyłka, po 2- 5 latach użytkowania pojawia się gigantyczny luz na wałku przepustnicy gazu, dochodzi do tego nieszczelny tłoczek przyśpieszacza i problem z gaźnikiem nie do ogarnięcia. Jak masz możliwość załóż nowy gaźnik.
nieszczelny przewód paliwowy
W przypadku mojego silnika problem tkwil w nieszczelnych zaworach.
W domowych warunkach to możesz go jedynie wyczyścić i sprawdzić membrany, i zaworek iglicowy. Gdy te części będą sprawne, to można powiedzieć, ze gaźnik jest dobry. Badanie szczelności polega na podaniu do króćca paliwowego ciśnienia 0.8 bara, które powinno się utrzymywać. Jeżeli będzie spadać to, tak jak napisałem, membrany z uszczelkami lub zaworek...
Jeśli luz zaworowy ok może być głowica padają jak muchy ( a jeszcze jeśli uszkodzony filtr lub nieszczelne połączenie z gaźnikiem to już całkowicie prawdopodobne). Co do filmiku nie polecam tej metody. Co do znaków zawsze jest jakaś odchyłka (choć u Ciebie trochę duża) ale nie powinna mieć znaczącego wpływu na kompresje.
Typowo to nieszczelny dolot/gaźnik. Choć po 5 latach to może być zajechany silnik. Trzeba by zbadać kompresję i szczelność dolotu. . PS Kosiarka był serwisowana co rok tzn olej ,filtr powietrza , luzy zaworowe , i czyszczenie żeberek cylindra oraz wentylatora żeby się nie przegrzewał.
Witam Na logikę to wygląda chyba na coś z pobieraniem (dozowaniem) odpowiedniej dawki (porcji) paliwa w czasie pracy silnika. To tak jak Byś na wciśniętym gazie zalewał silnik (mieszanka) Może jest nieszczelny gaźnik? Jak tam jest z pompowaniem benzyny? Pozdrawiam "serwek" ;)
Proponuję oddać sprzęt do serwisu, bo problem może Cię przerosnąć. Po pierwsze warto sprawdzić czy wyłącznik zapłonu jest sprawny. Do wnętrza lubi się dostawać kurz, brudząc styki. Wystarczy rozebranie i wyczyszczenie wyłącznika. Jednakże jeśli wyłącznik jest sprawny, to masz już poważniejszy problem w postaci pracy silnika na samozapłonie przez ubogą...
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Nieszczelna komora korbowa lub źle założony tłok.
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Gdy słychać to syczenie to widać, że paliwo leci przez gaźnik do cylindra, czy może tylko zasysa powietrze? Jaki jest to model gaźnika? Odpowietrzenie zbiornika paliwa jest sprawne? Przy zatkanym odpowietrzeniu i nieszczelnym gaźniku będzie przez niego zasysało powietrze. Jak masz ustawiona dźwigienkę zaworka iglicowego w gaźniku, może jest za wysoko?...
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Panowie! jakie gvc? GCV na czarno zbyt bogata mieszanka -nie działa poprawnie ssanie -Coś sie rozleciało w gaźniku -Zapchany filtr powietrza -Zły poziom paliwa (trochę nierealne) -Nieszczelny zaworek w gaźniku
Witam miałem ten sam problem tylko z silnikiem T675, zapala po napompowaniu po wypaleniu paliwa gasł.W moim przypadku była uszkodzona(nieszczelna) uszczelka między gaźnikiem a podstawką z tworzywa ,nie zasysał paliwa przez kanał wolnych obrotów.
nie wiem gdzie widać jego uszkodzenie Tylko na zdjęciu , które umieściłeś na początku. Na powiększeniu widać przesunięcie rowków w wale względem wycięcia na klin w kole - niewielkie ale jest. Gaźnik albo z allegro albo używany - w sklepach specjalistycznych cena często nie do przyjęcia. Jak masz wszystko na wierzchu to sprawdź plastikową rurkę od gaźnika...
Zaworki w pompie paliwowej są nieszczelne - wyrobione płytki i siedzenia.
Przed wszystkim kontrola wzrokowa simmeringu pro prądnicą. Jak widać wycieki to wymiana. Jednak z reguły simmeringi "puszczają" powietrze do skrzyni korbowej i nie ma śladów na zewnątrz. Czasami można wysłuchać ten efekt obracając powoli wałem przy zamkniętej przepustnicy, ale lepiej zrobić próbę podciśnienia dużą strzykawką. Wymaga to pewnych przygotowań....
miałem ten sam problem z silnikiem 1,6 PN wystarczyło wymienić rurę od filtra powietrza. Była nieszczelna i podejrzewam ze zdmuchiwał się gaz z gaźnika(tak mi sie wydaje).
Witam, może wężyk paliwa jest nieszczelny.
Można to zdemontować,ale pewnie już tego nie założysz. Przed demontażem zmierz sobie np suwmiarka od korpusu gaźnika do końca śrubki ile wystaje i tak później ustaw. Jak nie pomoże czyszczenie gaźnika to prawdopodobnie poluzowana jest taka aluminiowa zaślepka w gaźniku. Czasem są dwie okrągła i podłużna. Robią się nieszczelne i gaźnik tak właśnie pracuje.
mnie czas troche goni bo mam nieszczelny gaznik a nie ma sensu sie z nim grzebac jak i tak go nie bedzie za miesiac , mam nadzieje... wiec... :d
Regulacja gaźnika i zaworów, moduł zapłonowy, nieszczelna głowica, dekompensator. Zużyty silnik, niska kompresja.
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
Sprawdź zawór membranowy pomiędzy gaźnikiem a karterem, może jest nieszczelny. Uszczelki pomiędzy gaźnikiem, zaworem i karterem też do sprawdzenia. Jesteś pewien tego drugiego gaźnika?
Witaj. nie znam Twojego gaźnika, ale przyczyny mogą być dwie - albo zaworek iglicowy jest nieszczelny - albo pływak zamiast pływać tonie w benzynie. Zawotek łatwo sprawdzić -trzeba założyć jakiś węzyk - rurkę na wlot paliwa do gaźnika i dmuchac w nią - jednocześnie podnosząc pływak - co powinno wyraźnie zatrzymać przepływ powietrza, Pływak, jeżeli jest...
W pierwszym poście piszesz że nie dostaje paliwa, a teraz że zalewa? Spróbuj dać jej bezpośrednio pod świece naparstek paliwa. Możliwą przyczyną może być: poluzowany łącznik gaźnika, ale przy cylindrze, nie przy gaźniku nieszczelny zaworek iglicowy w gaźniku- jeśli zalewa świece. Ale Diesla z niej nie zrobiłeś?
Witam! Sprawdz czy dochodzi tam napiecie i czy ten zawor dziala.Czesto dzieje sie tak ze albo jest nieszczelny albo zamyka i otwiera a obroty wowczas faluja.co do podcisnien to nalezy przestrzegac kolorow pierscieni i powinno byc dobrze.Pozdrawiam.Stefan.
Podstawowa zasada, żadnych silikonów, czerwonych, czarnych czy innego koloru. Do uszczelnienia misy korbowej, zastosuj masę uszczelniającą DIRKO. Uszczelki na pewno są, pomiędzy gaźnikiem a cylindrem. Myślę że powodem są nieszczelne uszczelniacze walu, lub jakaś inna nieszczelność, np. misy korbowej. Zrób dobre zdjęcia cylindra i tłoka.
Paliwo przedostaje się przez nieszczelny zawór w gaźniku lub kranik podciśnieniowy, jeżeli taki jest.
Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy. Masz na myśli, że wymieniałeś gaźnik na inny? Czy paliwo na świeże? Sprawdzałeś, czy zaworek iglicowy się nie zaciął? Może też być nieszczelny. Masz silnik zwykły 2-suwowy, nie 2-mix?
Za ubogo, świeca szwankuje. Źle ustawiony zapłon, nieszczelne zawory.
Sprawdź czy nie jest zbytnio zużyta, a przez to nieszczelna. Gaźnik jest konstrukcji o stałym podciśnieniu w gardzieli. Otwarcie przepustnicy sterującej (manetki gazu) ma wywoływać taką pracę automatyki gaźnika aby podciśnienie w gardzieli było (poza obrotami biegu jałowego) stałe. Jeżeli tłoczek z iglicą się nie podnosi, oznacza to nieszczelność jego...
Prawdopodobnie masz zbyt wysoki poziom benzyny. Mozliwe, ze zaworek iglicowy jest nieszczelny;
Zanieczyszczony gaźnik, uszkodzone membrany, nieszczelny wężyk paliwowy, uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, itd.
Hm... ja tam stawiałem na uszkodzony filterek paliwa, lub nieszczelne połączenie przewodu paliwowego z gaźnikiem (częsta przyczyna, czasem trudno wykrywalna ze względu na banalność usterki), ale skoro mówisz że to nie to... A jaki gaźnik będziesz montował?
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
nieszczelny gaźnik skuter nieszczelny kocioł nieszczelny kompresor
najlepsze czasopismo pascal odczyt pliku obwód ładować akumulator
dioda podwójny bat54a dioda podwójny bat54a
Volkswagen Jetta BCM J519 – lokalizacja modułu kontroli świateł, generacje Mk4–Mk7 1K0877255 roletka szyberdachu do Skoda Octavia II kombi – kompatybilność i kolory