Może nieszczelność na skraplaczu do grzania uszczelek? Hmmm.. 3 tygodnie na stronie ssącej to trochę szybko. Co do amelinum to faktycznie lipa.... bo tego nie pomalujesz nawet
Witam Myślę że jeśli naprawa będzie wykonana dobrze to chłodziarka powróci do pełnej sprawności. Wymiana w tym przypadku uszkodzonych rurek na "oryginalne" byłaby niewskazana. Wymienia się je na miedziane (były aluminiowe). Cena jest niewysoka. Ważne jest aby fachowiec już miał doświadczenie z tym modelem a nie dopiero uczył się na Pana chłodziarce....
Ta część ma symbol: LEE 070 >PP< PTI-4 Z serwisu obsługującego Brother otrzymałem info, że dostępny jest komplet o symbolu: LET012001 1 INK REFILL ASSY (SP) w cenie 95+20 kurier. Wygląda na to, że trzeba się rozglądać za uszkodzonym modelem dcpj105 i chyba dcp j100 (różni się chyba tylko brakiem wi-fi?). Pasuje od : DCP-J100,DCP-J105,DCP-J132W,DCP-J152W,DC...
Wszystko wskazuje na duży ubytek lub brak czynnika chłodzącego (nieszczelny układ). A "fachowiec" powinien zająć się układaniem kostki drogowej (do tego też trzeba mieć trochę wiedzy i umiejętności)
Chłodziarka chyba za mało chłodzi jakieś 12 stopni utrzymuje Można wstępnie określić przyczynę? Można, 1. Nieszczelny układ. Za mało czynnika. 2. Zapchany filtr, osuszacz. Trzeba poprosić service.
masz nieszczelny układ paliwowy albo pompa siada
Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
Witam Masz nieszczelny układ w części chłodziarkowej. Sam z tym nić nie zrobisz, najlepsze wyjście to wycieczka do sklepu.
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
No cóż, nieszczelny układ chłodniczy. Sam usterki nie usuniesz. Koszt naprawy może się wahać pomiędzy 200-300zł.
Nieszczelny układ chłodniczy , ubytek freonu . Lodówka na złom lub do dobrego chłodniarza na uszczelnienie i napełnienie czynnikiem.
raczej nieszczelny układ i brak czynnika. spezarka chłodziarki pracuje podobnie głośno jak zamrażarki ?
1 Nieszczelny układ. 2 Zatkany układ. 3 Spadek wydajności sprężarki. 4 Dowolna kombinacja 1, 2 i 3.
Myślę że normalny fachowiec w 50 zł się zmieści,zależy to też od samej diagnozy bo jeżeli stwierdzi nieszczelny układ to i tak raczej się nie podejmie naprawy.Pozdrawiam
zapchany/nieszczelny układ paliwowy najpierw wyczyść smok w baku potem sprawdź wszelkie połączenia, możesz podłączyć bańkę z ropą prosto pod pompę i odpowietrzyć i tak ma normalnie pracować
Wezwij jeszcze raz fachowca, niech sprawdzi i poprawi. Mi to wydaje się na brak czynnika, może za mało załadował, lub masz nieszczelny układ. Jak sprawdził, że układ jest szczelny?
Długość rurki ciepłowodu nie ma krytycznego znaczenia - w ciepłowodzie to nie rurka przewodzi ciepło, a jej zawartość - płyn, jaki ma odparować, przenieść ciepło do radiatora, skroplić się, ściec do bloku na procesorze...i tak w kółko. Przynajmniej dopóki ciepłowód się nie rozszczelni, bo wtedy cały układ chłodzenia do wymiany. Problem z diagnostyką...
Nieszczelny układ wydechowy ma zasadniczy wpływ.
Może tak być jeżeli powietrze szybko ucieka, styk wraca i pompka musi dobijać. Druga możliwość to krótszy czas 0,8s i samo podtrzymanie do momentu zadziałania czujnika ciśnienia. Uwaga taka że przy nieszczelnym układzie pompka się nie wyłączy.
Jeślim przebieg 3100mth jest prawdziwy, to silnik powinien być w dobrej kondycji - na dobrym oleju robiły po 10tys. mth. Niechęć do wejścia na obroty to nieszczelny układ paliwowy, olejem z odmy bym się nie przejmował - a za to zobaczył, czy tego oleju przybywać nie zaczęło.
W CSA34023S padały sprężarki. Dlaczego? Dlatego, że przyczyną był nieszczelny układ chłodniczy. To wszystko w temacie. Jeżeli będziesz miał szczęście z prawidłową pracą sprężarki (wątpię), to i tak naprawa tej lodówki nie ma sensu.
to znaczy że masz nieszczelny układ, jak pompka pracuje to obejdź auto wokół, wyciek (a raczej rozłączenie się wężów) będzie wyraźnie słychać w postaci syczenia.
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
zdaje sie ma nieszczelny układ i powoli ulatnia sie freon trzeba otwozyć układ wstawić zaworek wymienic filtr poszukać dziury jesli będzie widoczna zrobić próżnie wpakowac czynnik chłodniczy skasować klienta :)
Sprawdż sobie wszystkie wężyki paliwowe pod maską ,może popuściła któraś opaska i masz lekki wyciek . Dodano po 2 Możesz mieć także nieszczelny układ wydechowy.
Trzeba wymienić cały wąż.
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
Prawdopodobnie jest nieszczelny układ chłodzenia i chłodziarka przestaje odpowiednio schładzać, co ciekawe zamrażarka w takich przypadkach zawsze dobrze mrozi. Zadzwoń do pierwszego lepszego serwisu AGD i usłyszysz to samo. Są dwie możliwości: zlokalizowanie nieszczelności, co będzie bardzo trudne, zalutowanie jej i ponowne napełnienie obiegu środkiem...
Miałem takie same błędy przy nieszczelnym układzie dolotowym
Witam. Kolego w tym silniku turbina kręci od {zera} jest możliwość że masz nieszczelny układ dolotowy pomiędzy turbiną a kolektorem, rzadkie węże gumowe ewentualnie opaska na wężu. niby jest doładowanie a go niema. miałem taki przypadek że guma rzadka była i puszczała cisnienie.
Mogę ci dać namiary do bardzo dobrego starszego pana, zna się i stara naprawić, ale z Wrocławia, a właściwie Trzebnicy, ale działa we Wrocławiu, tylko pamiętaj o kosztach dojazdu. Za wymianę agregatu wziął 350zł, ale walczył 3 dni, bo kapilara była zatkana, kto inny by pewnie olał. Dodam jeszcze że wziął tyle co powiedział na początku za wymianę, bez...
bo od jakiegoś czasu ciągle mam oblodzoną tylną ściankę lodówki. Raczej masz statyczną chłodziarko zamrażarkę( zdjęcia komór by wyjaśniły wszystko) i to o czym piszesz świadczy iż masz nieszczelny układ chłodniczy. Zrób fotki komory zamrażarki i komory chłodziarki to będzie pewność o który sprzęt chodzi. Było parę wersji pod tym modelem.
Trochę zastanawiające są te bardzo wysokie obroty zaraz po odpaleniu bo w tym silniku raczej ciężko uzyskać taki efekt. Jak będzie nieszczelny układ ssący to będzie gazował. Pękały ( spadały) węże od zaworu nagrzewnia silnika, w wyniku tego szło fałszywe powietrze. Drugą sprawą może być peknięty wąż od serwa hamulców.
Turbina gdy sie kończy jest to objaw znikania oleju z silnika to ze jest sucha to znaczy że jest sprawna , w twoim przypadku stawiał bym na nieszczelny układ IC wystarczy mala dziurka w układzie i będziesz słyszeć turbinę jakbyś jechał jakimś samolotem gwizd i świst przy obrotach od 1500-1800 sprawdził bym dokładnie węże od IC dziurka wielkości zapałki...
Był u Ciebie kiepski "serwis". Zajrzyj tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Masz nieszczelny układ? Czy tak mocno paruje. W normalnym układzie raz do roku wystarczy skontrolować i w razie potrzeby dolać. Częste dolewanie świeżej wody przyspiesza korozję.
Jeżeli masz nieszczelny układ chłodzenia to nie narasta ciśnienie i wentylator się nie załączy bo temp włączenia wentyla to coś ponad 100C (dokładnie nie wiem) Napisz czy silnik ma prawidłowe obroty (zimny około 110 ciepły 850). Jeżeli obroty są prawidłowe to czujnik jest OK a awaria to brak ciśnienia w chłodzeniu - może korek zbiorniczka do wymiany....
Odkłada się i zatyka. Obniża sprawność układ.
Nieszczelny układ komory impulsowej i traci ciśnienie, lub problem z modułem, choć stawiam nato pierwsze.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Kolego jest to nic innego jak reduktor ciśnienia z cewką i nie może tamtędy lecieć powietrze. Tam pod blaszką jest odpowietrzenie części reduktora i wszystko na to wskazuje że jest on uszkodzony. Zobacz jakie ciśnienie jest na wyjściu z reduktora, powinno się utrzymywać w zakresie 5,5-5,8 BAR 25L/MIN. Natomiast na zasilaniu reduktora 8,5 BAR.
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Brak czynnika nie miał wpływu na uszkodzenie elektroniki, bo niby jak? Że cały czas jest zasilany przekaźnik sprężarki? -nie sądzę. Co do reszty to nieszczelność układu chłodniczego na pewno może powodować głośniejszą pracę i po dłuższym czasie może uszkodzić sprężarkę. Jeżeli spężarka sama się wyłączyła to masz pecha i zastanów się czy warto to naprawiać,...
Olej raczej pod górkę nie płynie więc nie powinien uciec? To prawda, ale do nieszczelnego układu dostaje się wilgoć która degraduje olej.
MID 144 PID 46 Ciśnienie zbiornika wstępnego fmi1 Wartość zbyt niska Dane prawidłowe, ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Prawdopodobnie nieszczelny układ pneumatyczny.
witam - troche za mało na gzie, żeby padły zawory - a niestety w corolce co jakieś 60 - 80 tys. regulacja zaworów - na gazie niestety tak się dzieje - i do tego pastylki ...... :( . a przy okazji niestety z tego co piszesz, to źle wyregulowana mieszanka / nieszczelny układ lub przewody WN - z tego co pamiętam to niestety tam są cienkie ..... zajrzyj...
Czujniki chłodziarki do sprawdzenia a być może do wymiany. Wrzuć fotkę tej zaszronionej ale całej ściany chłodziarki, Czy zmienił się obszar jej zaszronienia? ,Jeśli tak to może być ubytek czynnika, czyli nieszczelny układ.
Nieszczelny układ, niedobór gazu.
Ewidentnie zacina się geometria lub podciśnienie w układzie jest za niskie. Dodano po 4 Pompa też działa, bo porusza geometrią, a i hamulce działają bardzo dobrze. Nieszczelny układ sterowania podciśnieniem (cienkie przewody) nie ma żadnego wpływu na hamulce. Zdejmij rurkę z gruszki podłącz manometr i powiedz jakie jest podciśnienie i czy jest stałe.
Dzięki za pomoc. Jutro zajmę się tym problemem. Spróbuję wyjąć regulator (mam nadzieję ,że go nie uszkodzę ). :wink: .
witam.proponuję by ją sprawdzić zwykła butlą z tlenem .w obecnej chwili nie masz w instalacji czynnika więc póki co nie dołożysz nic kosztów.Ja na warsztacie mam normalną małą butle jak do migomata z końcówką identyczną jak w urządzeniu do serwisowania klimy. podłącz i wprowadź ciśnienie co jakiś czas podnosząc wartość.jesli jest nieszczelny układ zobaczysz...
Skoro ciśnienia brak, to znaczy, że układ nieszczelny - czynnik uleciał w atmosferę.
Nieszczelny układ doładowania. Do sprawdzenia intercooler i wszystkie przewody powietrza doładowanego.
Sonda, nieszczelny układ wydechowy, nieszczelny dolot, niesprawny układ podciśnienia, regulacja biegu jałowego i jeszcze inne...
Ogólnie to z żadnym ubytkiem nie można jeździć ponieważ ulatniający się freon powoduje po wieszanie dziury ozonowej, w zasadzie to uciekło Ci ok40% gazu przez rok to za dużo ubytek "standardowy to ok 10-20%. Odssysajac czynnik i wpuszczając hudroge do układu a później detektor sprawdzasz czy nie ma nieszczelnosci i a jak są to dokładnie wskaże gdzie...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Powodem jest prawdopodobnie nieszczelnym układ paliwowy. W moim przypadku wystarczyło wymienić uszczelki.
Po tym błędzie masz 3 możliwości Nieszczelny układ wydechowy, uszkodzony układ paliwowy, uszkodzona lambda. Ja bym obstawiał to 3.
Nie naciskam dwa razy pedał gazu! Zrobiłem poprostu drugi raz test i dodałem troche wiecej gazu i dlatego wi wywali kod 411 i 412. A błąd 411 to nie osiągnięta minimalna prędkośc obrotowa biegu jałowego lub strata indukcyjna ( właśnie niewiem o co chodzi w tej stracie indukcyjnej czy to wina przewodów WN?) a w drugiej ksiązce pisze ze 411 to nie osiągnięta...
Jeżeli masz dwa elektrozawory podciśninia, to znaczy że geometria turbiny też jest sterowana podciśnieniowo. W takim przypadku sprawdzenie działania geometrii to prosta czynność: na wolnych obrotach zdejmij wężyk podciśnienia z gruchy turbiny - sztanga ma się natychmiast (w ciągu pół sekundy) maksymalnie wysunąć, po założeniu wężyka równie szybko ma...
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Nieszczelny układ paliwowy , po nocy masz bombel powietrza . Spróbuj podpompować reczną pompka przed odpaleniem. Na 100% gdzieś masz nieszczelność.
Witam po prostu jest nieszczelny układ chłodzenia i czynnik chłodniczy uleciał .A sprężarka będzie pracować aż ją termik nie wyłączy żeby się nie spaliła.
Jeśli dzieje się tak od niedawna, to albo masz nieszczelny układ chłodniczy, nieszczelną lodówkę, albo uszkodzony termostat. Zacznij od zmierzenia temperatury w lodówce, bo wydaje mi się że usuwasz skutek a nie przyczynę.
Nadal będę obstawał przy nieszczelnym układzie dolotowym - zbyt dużo powietrza w układzie, mieszankę wzbogacasz ssaniem i lepiej pali.
Po wielu latach od załatwienia sprawy warto zaznaczyć, że problemem w moim przypadku był nieszczelny układ dolotowy powietrza. Zła mieszanka paliwowo-powietrzna powodowała kopcenie na czarno. Witaj, co dokładnie w twoim przypadku było nieszczelne? Mam ten sam problem
Powodem były żużyte przewody WN.
To jest typowy objaw W TDi pd nieszczelnego układu paliwowego. Jak pompowtryskiwacze się nie napełniają prawidłowo. Mogą to być gumki na pompkach. Może to być nieszczelność pompy tandem. Jak się jeszcze jąka po odpaleniu to na 100% to. Świece żarowe w temp powyżej + 5 C praktycznie przy zdrowym silniku Tdi PD nie grają roli.
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym.
Nieszczelny układ wodny przy piecu gazowym, uszczelniono i problem zniknął
Tak na oko, nieszczelny układ chłodzenia lub przytkany filtr. Musisz wezwać kogoś kto Ci to sprawdzi i potwierdzi.
Pewny jesteś tego ? Nie jest pewien, a nawet majaczy. Ta pralka nigdy nie widziała na oczy tak wypasionego elektrozaworu. E5 dla tego dziadka to przekroczenie czasu poboru wody, czyli jak kto woli, w ciągu 5 minut od otwarcia zaworu, hydrostat nie przekazał do modułu sygnału o osiągniętym poziomie. Możliwości jest kilka: - bardzo wolno napływa woda,...
przyczyną moze być też nieszczelny układ dolotowy..np
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Prawdo podobnie jest nieszczelny układ,trzeba znaleźć nieszczelność, usunąć ją i uzupełnić gaz . Ale tego nie zrobi się samemu koszt ok 200zł
(at)techlock no i tam ciężko stwierdzić, bo nawet na noc jak się zasypało węglem, to potrafiło wodę zagotować, a wtedy wiadomo, że powietrze bierze się znikąd. Tamten piec ciężko było kontrolować i albo komin był mokry, albo grzejniki miały po 80 stopni. Za dużo też to nie było używane, no raptem niecały sezon po kupnie chałupy. Jedyne co mogę w 100%...
W dniu dzisiejszym rozebrałem suszarkę, żeby zobaczyć jak wygląda wymiennik ciepła, przedmuchałem wyczyściłem chodź nie wyglądał żle (tylko jedna przegroda w plastiku dzielącym wymienniki był z dywanikiem pozostałe pięć w miarę czyste.) Dmuchając kompresorem czuć przepływ powietrza. Niestety efekt dalej ten sam, wg mnie wygląda że brak czynnika lub...
Faktycznie brak czynnika, sprawdzona szczelność i układ minimalnie nieszczelny :( Układ uszczelniony dodatkiem, zobaczymy ile wytrzyma.
Dziękuję za odp.może jeszcze ktoś ma inny pomysł?a jeśli gdzieś jest nieszczelny układ paliwowy może się też tak robić?
Witam pytanie mam dotyczące regulacji wydajności litrów zawór 200bar. Czy aby zwiększyć wydajność pompy muszę wkręcić śrubę imbusowa ściskając tym sprężynę czy wykręcić ? Mialem nieszczelny układ i muszę to dokładnie wyregulować. Pozdrawiam Grzegorz
górna cześć lodówki przestała chłodzić, a zamrażalnik działa poprawnie, na dodatek zauważyłem, że z tyłu lodówki dochodzi odgłos bulgotania Nieszczelny/zablokowany układ. Napełnienie czynnikiem jest czynnością sprawdzającą i waha się zależnie od regionu w granicach 220 - 350 PLN.
Nieszczelne zaworki lub układ tłok-cylinder-pierścienie tłokowe. Zawory odcinające masz otwarte?
Pewnie standardowo nieszczelny układ, gubi płyn i szukanie usterki nie tam gdzie trzeba, bo wycieków przecież nie widać. Gdzie wycieki? Na 90% na plastikowych rurkach, raz jakiś partacz nie włoży którejś rurki/wiązki na swoje miejsce i zaraz wszystko poprzecierane.
Witam jak to zazwyczaj bywa gdy jeden problem się rozwiąże, znajduje się nowy. Więc znajoma ma problem z lodówką firmy Mastercook na tą chwilę nie znam modelu ale objaw jest taki, że lodówka ledwie ledwie chłodzi natomiast zamrażarka cały czat jest ok. Czy taki jest początek nieszczelnego układu, czy może termostat siada. Lodówka ma dosłownie 2 lata...
Nieszczelny układ dolotowy.
Cześć, prawdopodobnie nieszczelny układ chłodziarki, lub słaba wydajność sprężarki. Można to i to naprawić . W pierwszym przypadku wymiana płyty, w drugim sprężarka.Wezwij fachowca.
Nieszczelny układ podciśnieniowy, uszkodzone serwo hamulców (przez które owo podciśnienie ucieka) lub uszkodzona wakupompa
Witam Przyciski mają takie funkcje jak opisałeś.Zielona kontrolka sygnalizuje zasilanie, żółta załączenie szybkiego mrożenia, czerwona sygnalizuję alarm za wysokiej temperatury. Masz nieszczelny albo przytkany układ, bez specjalistycznych narzędzi sam nic nie zdziałasz
nieszczelny układ,brak gazu,konieczna wymiana parownika chłodziarki
w lodówce ta płyta chłodzącą jest zimna tylko u samej góry Nieszczelny układ chłodniczy i ubytek czynnika.
Nieszczelny układ najczęściej daje taki objaw.
Nieszczelny układ
W kwestii tego typu metod ogarniam temat. Założeniem jest oryginalna część i funkcjonalność. Polecam czytać uważniej, nie pytałem jak to można naprawić, moje pytanie dotyczyło numeru części.
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Wycieku gazu nie zobaczysz gołym okiem a praktycznie jest to nie możliwe jeżeli nieszczelność pojawiła się w rurce która jest zapiankowana w obudowie, Trzeba wezwać Pana od chłodnictwa hehe:), a teraz poważnie , wezwij serwis ale nie autoryzowany bo to banda nieuków, niech uzupełni czynnik chłodniczy , cena za usługe max 160zł , a przy okazji napełniania...
Witam i to znalazłeś przyczynę kopcenia, nieszczelny układ intercoolera
To robota dla chłodnika a nie dla amatora. potrzeba sprzętu oraz wiedzy i doświadczenia. w grę może wchodzić wymiana sprężarki bo to dość wiekowy model i może być wyeksploatowana,ewentualnie nieszczelny lub przytkany układ chłodniczy.Należy zastanowić sie nad opłacalnością naprawy.
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Masz nieszczelny układ zawsze się to dzieje po rozmrożeniu, raczej zakup nowej lodówki.
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
układ pneumatyczny nieszczelny nieszczelny układ powietrza nieszczelny układ chłodziarki
telewizor buczy włączeniu zacisk hamulcowy ręczny mikrofon czyszczenie telefonie
Błąd E64 w pralce Hanseatic - przyczyny i rozwiązania Łącznik spryskiwacza Skoda Octavia 3 - nazwa i funkcja