Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
Jeżeli na cylindrze są jakieś ślady to niedobrze. Pół biedy gdy jest to aluminium z tłoka, które można usunąć, jednak bez zrobienia tego w niedługim czasie silnik się zatrze na amen. Zrób wyraźne zdjęcie tego co widać przez okienko wydechowe. Piszesz, że było wlane niewłaściwe paliwo, co masz na myśli?
świeca powinna być czysta, może ktoś podawał wcześniej niewłaściwe paliwo, np jakiś olej( niewykluczone że silnikowy)
jak jest zbyt niski płomien to która wartosc zwiekszyc Nadmuch (dmuchawa) lub paliwo jest w niewłaściwym miejscu na palenisku.
Na wojnie nie zadecydowała ilość czołgów a bezmózg Hitlera. Ale mniejsza z tym. Kolega nie orientuje się zupełnie w zagadnieniu. Przykładowo elektronika ogranicza moc w przypadku nadmiernego wzrostu temperatury silnika czy spalin, spowodowaną przeciążeniem, niewłaściwym paliwem itp. Rozumiem. A masz świadomość, że dobrze zaprojektowany silnik na gaźniku...
Zużycie Ad-blue jest regulowane na podstawie analizy tlenków azotu, może to być spowodowane niewłaściwym paliwem, błędnym działaniem katalizatora itp. Co do rozbieżności proponuję puścić innego zaufanego kierowcę, bo nie takie cuda słyszałem. Max zużycie roztworu to do 5% w stosunku do paliwa.
Chyba masz to samo co większość z nas , tzn właścicieli diesli - niewłaściwe paliwo - u mnie podobnie ,błąd ciśnienia na listwie ( w CR) za gęste paliwo , wszystko to przez to ,że połaszczyłem się na tańsze paliwo u konkurencji .
Na początek proponuję: Sprawdzić system zasilania w paliwo. Szczelność i drożność przewodu paliwowego, filtru paliwa, połączeń przy filtrze i pompie. Wyczyścić zbiornik paliwa, woda, zanieczyszczenia lub niewłaściwe paliwo. Życzę powodzenia - czekamy.
Podmieniłem transformator i to samo, podmieniłem sterowanie, podobnie.. Czy to coś w rodzaju diagnostyki ? to podmienianie? Jakoby nie tędy droga. Dobrze, że ustaliłeś problem - podmiana syfolu widać pomogła. A już miałem pisać o niewłaściwym składzie mieszanki paliwo/powietrze. :) Pozdro.
Może, ale nie musi. Skoro miałeś układ zalany niewłaściwym paliwem, to należy wszystko wypłukać, wymienić świece, nalać świeżego paliwa i sprawdzać. Oczywiście uprzednio sprawdzając iskrę, kompresję. To prosty silnik i nie powinno mu to zaszkodzić.
Wszystko zależy, w tym wypadku też zależy od stylu jazdy, rodzaju i jakości oleju, częstotliwości jego wymian, od tego czy paliwo z dpfa nie przedostaje się do oleju itd.
Gaśnięcie jest najczęściej spowodowane brakiem dopływu paliwa. W takim przypadku trzeba szukać tam przyczyny. Może to być np. niewłaściwe paliwo -czytaj Letnie i zostały zabite filtry w tym przypadku także nie będzie powietrza w przewodach a będzie źle pracował. Może się zdażyć uszkodzenie pompy paliwa ale w tym przypadku jest to mało prawdopodobne....
Odkręć przewód paliwa powrotny od pompy i podawaj paliwo pod ciśnieniem. W pompie powinno być paliwo do pełna. Przy pompie zasilającej wewnątrz pompy wtryskowej jest zaworek, który mógł się zaciąć. Zaworek jest pod śruba, która ma trójkątny łeb i jest wkręcona pionowo najbliżej koła pasowego napędu pompy. Pompa zasilająca składa się z blaszek, które...
nie nie leci , a może jest zapchana tylko jak ją sprawdzić,i jeszcze ciekawe jak by podłaczyć odwrotnie przewody paliwowe
Napisanie jaki to dokładnie Mercedes pewnie by pomogło, tak samo jak info co zostało naprawione po zalaniu niewłaściwego paliwa ;) SD był podłączany ?
Sadza wewnątrz to zbyt mało powietrza, czyli nieprawidłowe proporcje paliwo/powietrze. Niewłaściwy montaż rurki oraz tłumika na linii ssącej powietrza spalania da właśnie taki efekt. Osobiście przewód tłoczący (za pompką) mam oryginalny, ssący (z 60l beczki) to tekalan 4mm stosowany typowo w pneumatyce aut ciężarowych.
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Należałoby się upewnić, że wiązka świec żarowych nie jest uszkodzona (czy dochodzi napięcie do poszczególnych świec) i czy faktycznie wszystkie świece żarowe są sprawne. W dalszej kolejności, to sprawdzenie wtryskiwaczy, sprawdzenie kompresji silnika, pompa wtryskowa. Te czarne chmury to niewłaściwie spalane paliwo, spowodowane przez np. niewłaściwe...
Niewłaściwy poziom paliwa w komorze pływakowej?
A wtryskiwacze? Nie czasem takie czerowne? Będzie problem z LPG, komputer PB wykrywa niewłaściwą mieszankę paliwo-powietrze i redukuje moc w celu ochrony katalizatora.
tylko dlaczego on wydmuchuje te powietrze do góry i pojawia się ogień Albo zapłon następuje w niewłaściwym momencie albo zawory dolotowe się nie domykają.
Kubuś1, Ty się nie stresuj i racz zrozumieć zniecierpliwienie kolegów, którzy setny już raz z rzędu odpowiadają na takie same pytania. Objawy jakie opisujesz wskazują na problem z paliwem, szkoda, że nie podałeś kodów defektów - jako serwisant powinieneś wiedzieć jakie to jest ważne dla zidentyfikowania usterki! To co Ci się pokazuje na wyświetlaczu...
Tak odkręć górną część a najlepiej cały cylinder.No i zobacz czy wszystko z tłokiem ok.
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Na wielu stronach internetowych można znaleźć tabele z objawem i "receptą" na takie objawy. I np. Dla hasła "Nie można uzyskać wysokiej temperatury na kotle". Odpowiedzi są następujące: Przyczyn może być kilka: * brak ciągu kominowego * niewłaściwa regulacja kotła * źle dobrany kocioł do instalacji lub wadliwie zaprojektowana instalacja * niewłaściwe...
Za niskie obroty, niewłaściwy moment wtrysku paliwa. Wstaw zdjęcie tego silnika.
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Popychacze hydrauliczne lub wtryski. Popychacz uszkodzony lub jak jest mało oleju to właśnie tak się zachowuje. Posłuchaj przez drewniany trzonek od młotka przykładając go do głowicy podczas pracy silnika i będziesz wiedział na którym cylindrze trzaska, sprawdź też stan oleju może być mało i chodzą na sucho. Jak przekombinowałeś z rozrządem to mogą...
Najbardziej prawdopodobne jest występowanie samozapłonu. Można wskazać bardzo wiele przyczyn tego zjawiska. 1. Niewłaściwe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu ( zbyt późny). 2. Przegrzanie silnika. 3. Za duża prędkość obrotowa biegu jałowego silnika ( powinna mieć 600 do 800 obr./min. 4. Niesprawny zawór elektromagnetyczny odcinający dopływ paliwa....
Prawdopodobnie uszkodzony pływak w baku - czujnik .
Sugeruję sprawdzić poprawność montażu koła magnesowego - przestawione na wale da zapłon w niewłaściwym momencie.
A istnieją jakieś wady zbyt bogatej w olej mieszanki paliwowej? Wiem o zwiekszonym "kopceniu" i obniżonej mocy ale czy coś jeszcze sie dzieje złego?
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
Wg mnie możesz mieć wysoki poziom paliwa w gaźniku i silnik nie jest w stanie spalić dawki paliwa, zanieczyszczone dysze w gaźniku, niewłaściwy skład paliwa tj. za bogate paliwo w olej (uszkodzony tzw. mieszalnik), albo też niewłaściwie ustawiony zapłon.
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
dlaczego gaz składajacy się niemal w 100% z metanu o potencjalne cieplarnianym 100x większym niż CO2 (tak jest w chwili emisji) jest uznawany za "zielony"? Bo w urządzeniach zasilanych nim (i przy sprawnej wentylacji - mowa o podgrzewaczach przepływowych w blokach etc.) spala się zawsze do H2O i CO2 tylko i wyłącznie. Czego nie można powiedzieć o drewnie...
Paweł wawa - no właśnie tez tego nie rozumiem ale tak jest. A ja rozumiem, dostaje paliwo ale w niewłaściwym momencie.
Tłok nie ma w zasadzie żadnego źródła chłodzenia. Styk z cylindrem jest praktycznie żaden, niby olej natryskiwany od spodu tłoka go chłodzi, ale też cudów nie ma. Jedynym sposobem chłodzenia denka tłoka jest wtryskiwane na niego paliwo, i w niektórych przypadkach warto wykorzystać każdą możliwość by ten tłok schłodzić. Nowa technologia nam się tworzy....
Cóż może źle mi radzą i ja się nie znam ale dlatego piszę aby ktoś mi polecił to co najlepsze i zdementował plotki Tak się składa, że w przeciwieństwie do świata - pomijając anachronizm indywidualnego kotła w każdym domu - jesteśmy potęgą wszechświatową w produkcji kociołków spawanych. Wzięło się toto z biedy, wyobraź sobie, że jeszcze 20 lat temu...
Wiem, żartowałem :) Jest jeszcze wojskowa terenówka „zdiełano w Sojuzie”, która siedzi sobie w ciepłym garażu . Czyli w niewłaściwym dla siebie środowisku- no przecież się zepsuje... :) V.
1- kranik ( jeżeli podciśnieniowy to Srawdź sterowanie i czy jak Podasz sterowanie czy puszcza paliwo). 2- iglica czy nie spadło zabezpieczenie i iglica nie opadła na dół. 3- luzy zaworowe, po wymianie cylindra na pewno trzeba je wyregulować (przy niewłaściwych luzach zaworów może nie odpalać).
Witam Moje auto to Peugeot 206 1.1 2004r. Chciałem sprawdzić ile spala benzyny. Zalałem tak, że widać było paliwo we wlewie. W trakcie jazdy zaczęło pachnieć PB. Pod tylnym siedzeniem wokół pompy paliwa wycieka paliwo. Zakupiłem nakrętkę i oring, lecz nie mogę odkręcić tego "kapsla" Ma ktoś pomysł jak go odkręcić ? Próbowałem i nic. Mam za mało siły...
Kręcenie przy turbinie ma sens jak wali czarnym dymem lub nie ma mocy. Coś zakłóca proces spalania paliwa i mogą to być niewłaściwe rozpylacze, źle założone, nieoryginalne uszczelnienie wtryskiwaczy, złe paliwo, za niska kompresja. Silnik ma wtrysk bezpośredni czy do komór w głowicy ?
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Odgrzewam kotlecik, bo idealnie pasuje do przypadku jaki mnie nęka. Jazda i spadek o 1 kreskę http://obrazki.elektroda.pl/7057358400_1...
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Szczelność, lewe powietrze. Niewłaściwa mieszanka paliwo/powietrze, regulacja gaźnika była? Może skrzywiona iglica przy montażu.
kol. Motomis. Postaram sie odpowiedzieć na trzecie pytanie. Otóż te wyrobione "progi" w cylindrze, to nie są takie twory o ostrych krawędziach, więc wchodząc na nie tłok ulega raczej zakleszczeniu i podlega skutkom z tego wynikającym. Tak więc i dźwięk nie bedzie dokładnie stukiem a raczej jesli juz w ogóle bedzie, to bedzie przypominał odgłos dzwonienia...
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
Książki jasno określają przyczynę pęknięcia jako wynik spalania stukowego lub jako wynik hydrolocku. Silnik mógł być zalany paliwem na skutek nieszczelności wtryskiwacza, albo w wyniku długotrwałej nieudanej próby uruchomienia silnika (paliwo w rowkach pierścieni). Układ wtryskowy mógł być niewłaściwie wyregulowany, tj. niewłaściwe ciśnienie otwarcia...
Problem z filtrem paliwa do Laguna 3 2.0 dCi 2009. Kupiłem niewłaściwy filtr. Ten, co na zdjęciu, jest do modeli z czujnikiem wody w filtrze paliwa, ja mam bez czujnika. Znacie jakieś metody, jak to zaślepić, żeby paliwo nie uciekało? https://obrazki.elektroda.pl/7391560000_...
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
piec ma nadmuch Jeżeli nadmuch działa ciągle , a komin jest drożny to ciąg w kominie nie ma istotnego znaczenia . To że z komina " dymi " sugeruje że albo paliwo kiepskie , albo proces spalania niewłaściwy.
Może być niewłaściwy za niski lub za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
DIZEL to zupełnie inny silnik. Ale bzdur tu sie naczytalem na reszte miesiaca mi starczy. Po pierwsze , benzyna ma przepustnice i na rozruch malenka czesc powietrza przechodzi przez nią i tworzy cisnienie w cylindrach. Jedynym problemem autora jest jak sądze niewłaściwa dawka paliwa. I tyle. Zacznij od naprawy benzynowego zasilania.
Sprawdź filterek paliwa w zbiorniku , może z powodu zabrudzenia masz niewłaściwy przepływ paliwa. Filtr wygląda jak ustnik papierosa.
Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Kurcze!! Chyba naprawdę bedę musiał skorzystać z usług profesjonalnego zakładu! Nawet nie mogę znaleźć nr silnika!!! Gdzie go szukać?? Jest kupa nr ale żaden z tych właściwych!!! W jaki sposób można uszkodzić głowicę? Pompa podając paliwo w niewłaściwym momencie może spowodować uszkodzenie głowicy? Ona jest na innym pasku niż rozrząd, którego wogóle...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Z moich niewielkich doświadczeń wynika że nie zapalanie ma 2 przyczyny, brak paliwa (w tym zła mieszanka, niewłaściwe ciśnienie ) lub brak iskry (w tym iskra w złym iejscu, co rozumiem próbowałeś zmienić naginając elektrody). Określ czy paliwo jest ale się nie zapala, czy też może nie leci.
Prawdopodobnie niewłaściwy przekaźnik . Były 2 rodzaje . Jeden po zapłonie podawał na kilka sekund paliwo a drugi podawał tylko po rozruchu .
Może być czujnik temperatury, niewłaściwe ciśnienie paliwa, nieszczelność, wadliwa instalacja lpg, bez odpowiednich narzędzi to wróżenie z fusów.
A jak było sprawdzane, że iskra jest? Może jest na zewnątrz, ale w warunkach panujących w cylindrze już może jej nie być. Jaka przerwa jest na świecy, czy jej przeskok ustawiony jest przy odpowiednim położeniu tłoka w cylindrze? Ja bym zmniejszył przerwę na świecy i podczas próby uruchomienia silnika, po smrodził mu pod nosem samostartem lub plakiem....
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
A- jeżeli w aucie została zamontowana instalacja gazowa to oznacza niewłaściwą mieszankę paliwa lub też jakaś inna usterka. Najlepiej sprawdzić to komputerem diagnostycznym. B- prawdopodobnie przepalona żarówka. C- musisz wymienić klocki hamulcowe
No nie da się ale jak cewka niewłaściwa to zapłon jest w niewłaściwym miejscu. Odkręć tłumik i zobacz jak wygląda tłok. To, że cofa się paliwo przy w pełni otwartej przepustnicy bez filtra to norma.
Może pływak się zawiesza a reszta wtedy głupieje.
Możliwe przyczyny: za niskie ciśnienie paliwa , zanieczyszczone wtryskiwacze, niewłaściwy skład mieszanki na gazie co powoduje rozregulowanie parametrów adaptacyjnych dla benzyny.
Ja nieopatrznie do pożyczonego od ojca samochodu wlałem do pełna 98, a bak mieścił 70 litrów. Zorientowałem się nim odpaliłem, został na noc pod dystrybutorem, rano przepchany do serwisu tuż obok, chłopaki wyssali wężykiem do dna, zużyli to potem w swoich maluchach, diesla było w tym z 5 litrów. Poleciałem z kanistrem po diesel na stację, żeby ruszyć...
Niewłaściwy poziom paliwa w gaźniku.
Przeanalizowałem problem. Wyszło mi na to, że układ elektryczny jest w porządku. Ten układ wzbudzenia potrzebuje konkretnej i stałej prędkości. Zbyt duża, lub zbyt mała prędkość obrotowa nie wywoła przepływu prądu w uzwojeniach wzbudzenia wirnika. Napięcie 10V uzyskujesz z magnetyzmu szczątkowego wirnika i pewnie szybko spadłoby w przypadku jakiegokolwiek...
a może niewłaściwa mieszanka paliwa? Jak dokładnie sprawdzić sondę lambdę? Może ona coś przekłamuje?
Nie podniecał bym się tak tą gwarancją czy ktoś z was przeczytał ją ze zrozumieniem, polecam przeczytać. Gwarancją jakości nie są objęte wady: 1. Części zamienne i wyposażenie, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają zużyciu przed upływem gwarancji: sprzęt, zawory (ciśnieniowe, ssawne, sterujące, zwrotne, bezpieczeństwa), uszczelniacze...
Masz niewłaściwą pompkę paliwa. Od nowszego modelu.
Dysz się nie reguluje. Jeżeli gaźnik jest oryginalny i nikt ich nie wymienił na niewłaściwe, to wystarczy porządne mycie i dmuchanie. Czy paliwo dopływa do gaźnika? Co z filtrem powietrza? Czy ssanie działa prawidłowo? Czy iskra jest dobra? Minimum 8 mm na samym kablu! Nikt nie poda ci jednego gotowego rozwiązania. Trzeba po kolei sprawdzać i wykluczać...
Na początek sprawdź, czy klin na wale nie został ścięty. Zachowanie się silnika wskazuje na niewłaściwy zapłon. Sprawdź również luzy zaworowe.
Problem z twoim samochodem to niewłaściwy stosunek wtryskiwanego do silnika paliwa do zasysanego przez silnik powietrza. A konkretnie jest za dużo paliwa za mało powietrza. Z tego to właśnie powodu po wyłączeniu stacyjki silnik ci jeszcze chodzi chwile czyli dostaje samozapłonu ponieważ nie wszystko paliwo się spala bo jest go za dużo (lub powietrza...
najlepiej byłoby gdybyś ściągnął wszystkie fajki, włożył w nie świece i obserwował zachowanie iskry - ma się pojawiać tylko na jednej świecy i w określonym porządku jeżeli skacze jednocześnie na dwóch lub więcej i jest słaba świadczy to o przebiciach na kopułce druga sprawa to czujnik temp - sterownik wtrysku może nie wiedzieć jak jest temp i podaje...
To jedyne co przychodzi mi do głowy, to uszkodzony sterownik silnika... jeśli byłby problem z zasilaniem w paliwo to na wszystkich pompach. Jeśli tylko jedna nie podaje paliwa to być może jest w niewłaściwy sposób wysterowana przez komputer.
Winny okazał się sterownik
Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Ponadto zastosowalem dodatek do paliwa UNIK+. Kolejny błąd w zastosowaniu niewłaściwych dodatków do paliwa. Przeczytaj na szybko, dlaczego nie wolno dolewać do paliwa żadnych środków myjących, czyszczących wtryskiwacze tutaj . Ponadto sprawdź, czy na dnie puszki filtra paliwa nie są widoczne opiłki metalu lub tzw. "złota mąka". Najwyraźniej nie zdajesz...
E32-wygaśnięcie płomienia na stopniu dużym, powodem może być niewłaściwa ilość paliwa lub powietrza spalania sposób usunięcia: należy skontrolować ilość paliwa i prędkość obrotową dmuchawy. Powietrze w paliwie
Być może ścięty klin na wale koła zamachowego i iskra jest w niewłaściwym momencie. Koło zamachowe masz od strony szarpaka - nie trzeba rozbierać całego silnika aby to sprawdzić.
Uszkodziłem je sam po wyjęciu w skutek niewłaściwego przechowywania? Jakkolwiek padły to trudno ustalić przyczynę, zawsze można zgadywać: - złej jakości paliwo - uszkodzony filtr (marny i dostawały się śmiecie) - olej z odmy albo pierścienie (tworzy sporo nagaru, ale tu po myciu często jeszcze chodzą) - składowane na sucho bez ropy nie zabezpieczone...
Zdjęcia sugerują, że to dwa różne tłoki po pierwszej i drugiej awarii. Zdj. 1. Zatarcie po stronie dolotowej na pierwszym zdjęciu doprowadziło do zablokowania pierścienia. Na górnej powierzchni tłoka widoczna warstwa nagaru (skorupa) - widać to na zbliżeniu. Dolny pierścień wygląda na uszczerbiony, stąd pionowa rysa na tłoku. Pierścień obrócony bo...
Kiedyś słyszałem, że w tych samochodach są problemy z drugą generacją gazu ze względu na zmienną długość dolotu powietrza. Skoro u Ciebie niema problemu z gazem tylko z benzyną to może sprawdź czy z tym dolotem jest wszystko OK. Pozatym warto zająć się tym czujnikiem powietrza. Złe jego wskazania będą powodowały niewłaściwy skład mieszanki i np. zalewania...
Ale jeśli będzie uszkodzony np. czujnik wałka korbowego, to może doprowadzić do nieprawidłowej pracy tłoków, niewłaściwego dawkowania paliwa a tym samym zwiększenie domieszki paliwa, co może spowodować nie spalanie całej dawki w efekcie palenie na biało? trochę namieszałem, ale próbuje zrozumieć zasadę tych czujników i zrozumieć, czemu czuje paliwo...
Sprawdź świece zapłonowe i zainstaluj mocniejszy naładowany akumulator. Jeśli twoja 924-ka ma wzmocnioną instalację możesz zastosować maksymalnie akumulator o pojemności 72Ah. Samochód jest dość dojrzały wiekiem, sprawdź pompkę paliwową. Swoją drogą? W jakim stanie jest ten samochód, że masz aż takie problemy? Po za mazdą premacy w moim garażu stoi...
Strzał w wydech sugeruje za dużo paliwa w stosunku do powietrza lub niewłaściwe dawkowanie paliwa. Sugeruję sprawdzić wszystkie przewody podciśnienia. Dobrze się sprawdza przy użyciu samostartu w sprayu:)
we wskaźniku raczej nie, ciężko zobaczyć w te 3 kabelki do pływaka?
A to ciekawy przypadek. To jakby efekt niewłaściwej dawki paliwa, zalewa się albo ma za mało. Parametry z czujników mierzyłeś czy podglądałeś w Tech2 ? Bo może w danej chwili cz.t. płynu albo dolotu "oszukuje". Trzeba by podejrzeć przebiegi.
Te silniki są czułe na niewłaściwą pracę sondy lambda. Radziłbym pomierzyć parametry tej sondy.
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Tak, oczywiście miałem na myśli problem w obwodzie elektrycznym wtryskiwaczy. Raczej mało prawdopodobne aby 3 jednocześnie miały problem np z zatkaniem. W sumie to nie pamiętam jak tam jest szyna paliwowa rozwiązana, czy jest możliwe że jedna strona silnika ma niewłaściwe ciśnienie paliwa?
Silnik do prawidłowej pracy potrzebuje: 1. Mieszanki stechiometrycznej 1.1. paliwa 1.2 powietrza 2 w odpowiednim momencie iskry, która zapali mieszankę 2.1 moment określany jest kątem wyprzedzenia zapłonu 2.2 iskra ma mieć niebiesko biały kolor, szczelina na świecy powinna być odpowiednio duża. Teraz sprawdzasz po kolei, czy wszystkie warunki są spełnione....
Czy to oznacza, iż uszkodzony jest sterownik IAW16FM.EC? Nie można tego wykluczyć, aczkolwiek warto byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa i wydajność pompy paliwa oraz ciągłość wiązki między ECU a wtryskiwaczem. Błąd sondy lambda jest następstwem niewłaściwego dawkowania paliwa przez układ wtryskowy.
niewłaściwe wyświetlanie niewłaściwe hasło niewłaściwe litery
rower prądnica pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot usunąć acronis
suszarka edc77570w suszarka edc77570w
Growatt 6000 hybrydowy – błąd 300, wyłączanie przy napięciu poniżej 253 V, histereza załączania ASUS DRW-24D5MT Windows 7 SP1 – Nero 6, ImgBurn, CDBurnerXP nie widzą nagrywarki, tylko odczyt i formatowanie CD-RW