No po takiej diagnozie to jasno wynika że tylne zawieszenie do zrobienia. Co nie widzisz że nie masz kompresji pewnie rozrząd się przesunął. Endoskop zajrzeć do środka obejrzeć czy nie ma odbitych zaworów na tłokach i to wszystko.
Witam jeśli masz pewność pomiaru to zostaje ustalenie gdzie kompresja ucieka w dół przez pierścienie czy wypalony (nieszczelny)zawór.Wlej strzykawką nieco oleju na ten trzeci cylinder i sprawdź czy kompresja wzrośnie,jeśli tak to np.zapieczone pierścienie jeśli nie to problem z zaworami.
Może czujnik położenia wału
Wyreguluj zawory , pewnie spięte .
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
A przewód impulsowy jest na pewno założony? Tzn nie tylko na cylinder, ale też drugi koniec?
Czy jest szansa, że to "tylko" głowica i dołu silnika nie trzeba ruszać? Jakaś tam szansa jest.
Zadajesz dużo pytań , słuchaj jeśli wymieniasz silnik oczywiście jak będzie taka potrzeba na taki sam, to nie może być żadnych niespodzianek. Zamykam
Miałem ostatnio takiego ,łańcuch tylko się rozciągnął
Te ciśnienie to nie ciekawe, jeśli odpali to jeździć bardzo nie będzie chciało.
Zbyt duża ilość oleju spowoduje takie przekłamanie na 4 cylindrze (uszkodzony pierścień zgarniający), lub zła regulacja zaworów. Należy sprawdzić powtórnie sposobem mechanicznym za pomocą adapterów.
Co może być przyczyną? Dziś zmierzyłem w nim kompresję i wynosiła ona 6 bar, po wlaniu ok. 8 ml oleju na denko tłoka wzrosła do 8 bar.
może jakieś podpowiedzi co teraz robić? Szukać innego silnika, naprawa tego będzie nieopłacalna, cokolwiek by się w nim nie zadziało
Na tłoku są dwa pierścienie uszczelniające i jeden zgarniający. Dwa trzymają dobrze, trzeci źle. Były też silniki a źle zaprojektowanymi kanałami w tłoku odprowadzającymi olej z rowka. Sprawdzić się tego nie da inaczej, niż rozbierając silnik i mierząc średnicę cylindra i szerokość zamka pierścieni. Można tylko bazować na doświadczeniu z tymi silnikami,...
masz odczyt błędów z sterownika silnika w formie pliku/scanu?..
Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
Wszystkie na raz popychacze?
Kolego bo to chińczyk wałek nigdy w zyciu nie bedzie mial idealnie ustawionego wałka nawet na nowych cześciach tj wał wałek łańcuch taka technologia zrobilem tych silnikow setki i zadne nowe części nie były takie same i idealne jak kolega wyżej pisze za niska kompresja
To nic nie da. Niska kompresja nie sprawi złego odpalania. No chyba że jest mała a nie niska.
Witam, jak masz silnik rozebrany - to sprawdz, czy korbowod ma luzy na wale - czy da sie cos wyczuc, ruszajac korbowodem 'gora / dol', bo jesli poprzednio padla pompa oleju - to moglo sie zatrzec lozysko w stopie korbowodu. Czy wal i korbowod lekko sie obraca, jak trzymasz za korbowod i nie 'stuka' na wale ? Sprawdz tak 'mechanicznie' wlasnie wal /...
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
zdemontuj głowicę i wyjmij zawory (pojedynczo żeby ich nie pomieszać ) wyczyść drucianką tarczową grzybki zaworów i trzonki zaworów , gniazda w głowicy tylko postaraj się nie narobić rys , bez nadgorliwości całych kolektorów już nie , popatrzyć na zęby na zaworach w miejscu przylegania do gniazda całą głowicę zrób próbę na naftę żeby sprawdzić szczelność
Profilaktycznie napiszę, żebyś poczytał uważnie o napinaczu łańcucha i jego poprawnym złożeniu. Bo jak się nie wie o nim, to po kilkunastu km ukręca się wałek rozrządu
Zaryzykuję, a Ty za bardzo mnie nie słuchaj bo nie jestem mechanikiem. Zrób próbę olejową. Trzeba wlać trochę oleju na 1 tłok i sprawdzić kompresję. Jak dalej lipa to podobno dół dziurawy, jak pomoże to góra do naprawy. Jakoś tak to leciało. A nie nie, na odwrót. Jak lipa do góra do naprawy bo zawory puszczają, jak pomoże to pierścienie na tłoku dziurawe,...
Test szczelności chciałem robić no ale obecnie nie mam dostępu do kompresora. Głowice będę oddawał tak czy inaczej na szczelność i obróbkę żeby mieć pewność że jak zacznę składać to jest ona sprawna. Mam tylko nadzieję że pierścionki nie są usmażone bo nie uśmiecha mi się rozbierać tego silnika do ostatniej śrubki :D
Niskie ciśnienie paliwa niska kompresja zużyte świece cewki, zużyty rozrusznik.
Witam serdecznie, Pojechalem do nieautoryzowanego mechanika Wymienil zaworek zwrotny i jak narazie spokoj. Tez chcialem sprzedac moje auto ale odpukac Jak narazie jest znowu dobrze. Martwilem sie Bo nawet w aso po zlogowaniu niczego nie znalezli. Moja rada, jedz do dobrego mechanika, nawet nieautoryzowanego, Ktory specjalizuje sie w 2.0 tdi. Daj znac...
Auto już jeździ, pasek nie przeskoczył ale znalazłem za mały luz zaworowy, po regulacji i ostrzejszej jeździe kompresja wróciła na 13 bar (każdy cylinder). Na tłokach/pierścieniach pewnie było sporo nagaru od miejskiej jazdy i to pewnie przyblokowało pierścienie. Temat do zamknięcia.
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Zawór odpowietrzający zbiornika EVAP, jeśli dotyczy twojego silnika Układ emisji par (odma) Niska kompresja Problemy z silnikiem Okablowanie lub moduł sterujący uszkodzony ECU Natomiast szarpanie i przerywanie może to być związane między innymi z: Układ...
od kiedy wsk 175 ma uszczelkę pod głowicą jeśli założysz to nie radzi się na trójcę ustaw zapłon jak oryginał napewno pomoże sprawdź wydech i filtr ssący jak nie pomorze to bierz się za remont silnika to prosty i przyjemny silniczek do składania
1. Złe ustawienie rozrządu moze miec wpływ na cisnienie sprężania ale w twoim wypadku róznica ciśnien miedzy pierwszym a drugim sugeruje raczej głębsze dłubanie. 2.Próba olejowa przy tak niskich cisnieniach jest zbedna. 3.Cisnie nie jak w kazdym nieodpręzonym dieslu powyzej 25bar dobrze gdy 30. A nie masz ty tam gdzieś przypadkiem jakiejs dzwigni do...
Jeśli twierdzisz, że na wszystkich cylindrach kompresja jest poniżej 10 atm i samochód w ogóle Ci odpala, to coś tutaj jest nie teges.
Mi się wydaje, że wieszają się zawory. Typowe w oplowskich szesnastkach które jeżdżą po mieście. Ten silnik nie lubi ślamazarnej jazdy. Bardzo często pomaga mu ostra jazda.
Nic nie napisałeś o przebiegu km. niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 Nic złego tam się nie dzieje, istnieje podejrzenie że pierścienie mogą nie trzymać już jak powinny. po zdjęciu rurki z odmy i zatkaniu palcem przez krótki czas to robi się ciśnienie Nie masz się co...
Na takiej kompresji silnik powinien jeszcze pracować, ale po odpaleniu pewnie w jakimś stopniu będzie kulał.
Niska kompresja? Przy 140km/h na autostradzie wciskałem może z 1,5cm gazu. Gdyby miał niska kompresję to sam z siebie by był bardzo słaby, a spożycie oleju było wysokie. No i gdyby to był temat samej kompresji to na mrozie by odpalał znacznie gorzej a nie lepiej. Przez weekend chyba wymienię ten czujnik wody i zajrzę do przepustnicy.
Głowica do zdjęcia i regeneracji (wymiana prowadnic, zaworów i szlifowanie gniazd) w tych silnikach standard Dodatkowo jeżdżąc z odpiętą sondą mogłeś zabić katalizator
Witam,Trzeba jeszcze raz dokładnie sprawdzić wszystko a szczególnie układ rozrządu.Ciśnienie powinno być około 12 atm /0,12Mpa/.
Witam. Mam problem z Kawasaki Bn 125 terminator. Motocykl jest z 2007 roku. Nie pali. Iskra jest, po wlaniu paliwa do cylindra też nie pali. Sprawdziłem kompresje i jest całe 2, 5 bara. Rozebrałem głowicę i cylinder, żeby dostać się do tłoka i niespodzianka, wszystko jest ok nie ma rys na cylindrze ani na tłoku. Pierścienie są ok. Nie wiem co to jest?...
Jak sąsiednie cylindry to może uszczelka miedzy cylindrami poszła. Trzeba by kompresorem dmuchać w otwór swiecy.
A jaka różnica skoro i tak trzeba - najtaniej, najszybciej- zmienić silnik.
Kolego możesz zmienić same pierścienie ale nikt nie da ci gwarancji, że cokolwiek się poprawi a nawet na początku to spalanie może się zwiększyć ze względu na niedopasowanie gładzi cylindrowych (ich owalizacji) do idealnie wykonanych pierścieni tłokowych. Jeśli chciałbyś to wykonać solidnie to oprócz zmiany pierścieni powinno się honować gładzie cylindrowe...
witam, ostatnio taki miałem przypadek silnik pracował jak sieczkarnia by po chwili wracała mu kultura pracy, zwaliłem głowice okazało sie ze silnik miał kolizje( mimo ze łańcuch) tak ktos eksploatował ze ten przetarł osłone( były ślady i spawanie dziury) i sie pewnie zerwał, pokrzywione i tak zostawione zawory, po zrobieniu głowicy jest miodzio :D,...
Regulacja gaźnika i zaworów, moduł zapłonowy, nieszczelna głowica, dekompensator. Zużyty silnik, niska kompresja.
Za niska kompresja, nieszczelność w dolocie.
Wystarczyło wymienić tylko zepsutą pompę paliwa i zniknęły wszystkie objawy, nic wspólnego z silnikiem to nie miało. Zezłomowałem auto ze względu na zardzewiałe podłużnice i belke przednią, która w każdej chwili przy ostrym ruszaniu mogłaby zostać z tyłu :D Silnik sprzedałem, auto poszło na części. Straciłem 4 tys na tym aucie plus to w niego włożyłem.....
Uszczelka pod głowicą dawała by objaw kopcenia na biało i ubytku płynu w zbiorniczku. Sprawdź sobie jak wygląda gładź cylindra i czy pierścienie po włożeniu do niego mają duży prześwit w miejscach na zamki.
Jaką pokazuje dawkę na wolnych obrotach?
Na pozostałych za niskie ciśnienie , nie będzie chodzić . A co do regulacji zaworów 0,25 mm ssący i 0,20 mm wydechowy.
To dlaczego tak niska kompresja?uszczelniacze łozyska nowe glowica nowa
Tak obiecałem. Auto oddanie już do klienta. Głowicą została sprawdzone , zawory i gniazda spolerowane . Zleciłem wymianę zaworów i prowadnic ale szef i warsztat regenerujący stwierdził że spolerowanie wystarczy.... ( Realia pracy w UK ) Autko złożone sprawdziłem kompresję na rozgrzanym silniku i no cóż mogło być dużo lepiej. Wracając do tematu w aucie...
a oleju przybylo czy tylko go czuc
Chodzi na 3 cylindry, niska kompresja w jednym cylindrze i 400.000 km przebiegu, ale nie mam czasu na remont. Chciałbym szybko kupić i wymienić silnik, dopiero wtedy stary silnik wyremontować i trzymać na gorsze czasy albo sprzedać. Udało mi się znaleźć taki wątek: http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
Witam . Tak . I to już w 3 sztukach się pojawiło niska kompresja . W dwóch sztukach gdy była instalacja gazowa były wypalone zawory. W jednym wyciągnięty łańcuch rozrządu powodował podobne objawy.
To często jest tylko 0,5 bara. Biały dym to niska kompresja. Potem już turbo nabije. Możesz też odsunąć kolektor wydechowy i zobaczyć z którego cylindra, czy też ze wszystkich dymi.
U mnie świeca też czarna, czyli paliwo podaje prawidłowo, ale za mało powietrza. Zdjalem filtr aby powietrza nie blokować. Ale bez zmiany. Filtr paliwa jest ok, paliwo poprawnie podaje. Jeszcze może być przerywacz, może już niepoprawnie odczytuje obroty silnika wyższe i świeca nie daje iskry tak czesto. Chociaz wciaz po głowie chodzi mi ta niska kompresja,...
Większa dawka spala się dłużej Gdyby spalała się dłużej, to miałbyś ją przeciągnietą na suw wydechu - rzygało by ogniem do turbiny. Na zbyt wysoką temp ma wpływ zbyt mało tlenu w mieszance za późny wtrysk, za niska kompresja, Czy aby na pewno? Za mało tlenu - reakcja zostaje zahamowana, następuje spalanie nie całkowite. Temperatura spalin zależy od...
Możliwe przyczyny Cylinder 2 Cewka zapłonu Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Wyczerpał się paliwo Zawór odpowietrzający kanału EVAP Układ emisji par Niska kompresja Uszkodzony moduł
Była kilka dni w ASO. Tam wgrali nowy soft- nic sie nie zmieniło. Poprawili wiązke pomiędzy komputer silnika a sterownikiem świec żarowych. Samochód zaczął lepiej odpalać, ale po tygodniu wrócił do stanu poprzedniego tzn , zaczął gorzej rano odpalać. Pojechałem znowu do ASO i stwierdzili , że przyczyną porannych problemów z odpalanie jest niska kompresja...
Kompresja na zimnym mierzona. Czy tak niska kompresja na 3 cylindrze może powodować że czasami na niego nie pali? Bo iskra na nim jest, paliwo/LPG dociera a czasem 3 odmawia posłuszeństwa.
A tak poza tematem, aczkolwiek nie do końca, czym spowodowane jest zjawisko że w 99% przypadków zawsze wysiada drugi cylinder, miałem kilka fabii i vw polo, nawet ze dwa foxy się trafiły, bez znaczenia czy z gazem czy bez, zawsze niska kompresja na drugim cylindrze, wtrysk wyłączony nawet przy różnicy 1,5 bara od pozostałych?. Pozdrawiam
okazało się że silnik padł. Za niska kompresja ok. 4bar. oraz duży luz na zaworach.
Niska kompresja, za późny zapłon ( uszkodzona pompka wtryskowa) uszkodzony regulator z nastawnikiem dawki.
Leją wtryski, późny zapłon, pompa zużyta, niska kompresja, zużyty rozrusznik - za wolno kręci.
Osobiście jak bym miał dość kasy to poszedłbym w 15NW100 bo to świetny garnek. Niska kompresja mocy, neodym i bardzo dobre parametry mechaniczne.
Do Stefanek1 Duuużo danych! 8-) Pompa faktycznie Roto, przy najbliższej okazji sprawdzę zaworek o którym piszesz, jest problem z brakiem garażu, ale nie chciałbym niczego zaniedbać. Czy jednak zamulenie zaworka nie powinno objawiać się również przy pełnej mocy / prędkości kiedy zapotrzebowanie na paliwo jest duże? Piszesz że przyczyną może być niska...
Kręcenie przy turbinie ma sens jak wali czarnym dymem lub nie ma mocy. Coś zakłóca proces spalania paliwa i mogą to być niewłaściwe rozpylacze, źle założone, nieoryginalne uszczelnienie wtryskiwaczy, złe paliwo, za niska kompresja. Silnik ma wtrysk bezpośredni czy do komór w głowicy ?
Mechanik stwierdził, że to dziwny przypadek i od poniedziałku zabieram się za głowice, bo po tym ciąganiu na lince i sprawdzeniu jeszcze raz wszystkiego po kolei wyszło się że jest za niska kompresja.
Seger rzeczywiście był założony odwrotnie, ciekawe dlaczego? Chciałbym ustawić zawory, martwi mnie też niska kompresja. Możesz mi podać jakieś liczby na ten temat?
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Zanim kupisz nowe świece, sprawdz stare, jak równo sie nagrzewaja, szkoda kasy na nowe. Trudności z odpalaniem moga byc spowodowane tez przez źle ustawiony kąt wtrysku. W ostateczności za niska kompresje.
Zalałem już cylindry naftą, na drugim opada szybciej niż na pozostałych zatem wygląda na pierścienie. Cylinder wygląda dobrze nie jest porysowany. Nie rozumiem tylko dlaczego zawór i otwór dolotowy jest w sadzy skoro padły pierścienie i była niska kompresja to nie powinno dmuchać na zawór dolotowy ? Boję się czy nie ma pęknięcia w głowicy tyle roboty...
Czyli wypadanie iskry na 1 i 2 cylindrze - do sprawdzenia świece, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, wtryskiwacze, elektryka i na deser za niska kompresja. Posprawdzaj najpierw wszystkie połaczenia elektryczne i świece zapłonowe, i zobacz co wyniknie
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Co wy z ta pompa. Nic na to nie wskazuje. Chyba, ze sa opilki w filtrze. Pierwszy problem do rozwiązania, to sprawa korekcji. Najprawdopodobniej wtryski do regeneracji. Oczywiście, dla swietego spokoju, należy sprawdzić kompresje. Jednak, przy tak dużej korekcji, spowodowanej niska kompresja pierwszego cylindra, silnik powinien wyraźnie pracować na...
Witam wszystkich. Ostatnio dostałem do naprawy kosę Stilh FS 86, powodem naprawy było że kosa nie odpalała. Po wszelkich oględzinach znalazłem przyczynę awarii. Poluzowany cylinder doprowadził do uszkodzenia uszczelki i wycieku oleju oraz niska kompresja na tłoku. I tu nasuwa się pytanie. Ile i jaki olej zastosować? Proszę o podpowiedź
Nie mógłby. Za niska kompresja. Poczytaj więcej o sprężaniu i samozapłonie. Drugi problem, wtrysk i pompa wysokiego ciśnienia. Trzeci problem to duża pojemność skrzyni korbowej. Czwarty problem, odprowadzenie ciepła z silnika. Nie wystarczy dotychczasowe chłodzenie powietrzne. Nie wspomnę o wytrzymałości wału, korbowodów czy tłoków, w których natychmiast...
Jak wypada zapłon to albo kompresja niska, albo brak zapłonu, albo nie ma się co zapalić. Kompresję mierzyłeś, więc można wykluczyć. Opcje zostały dwie, albo układ zapłonowy do zweryfikowania, albo brak paliwa/zbyt dużo paliwa. Na początek zakręć LPG przy butli zrób rundkę na samym Pb i zobacz nazajutrz.
Witam, jest jeszcze 1 czynnik 'niewkrecania sie na obroty' - to paliwo o zbyt wysokiej 'LO', bo WSK byla skonstruowana do 78 Oktan, a dzis benzyna ma najmniej 95 Oktan - moze to wymagac przyspieszenia zaplonu az ok. 25/30 stopni, bo takie paliwa spalaja sie nawet o tyle 'wolniej' w starych, nisko sprezonych silnikach. Ponizej - Tomasz Salek, Ekspert...
Tutaj zrobiłem film dla panów z Chin gdyż chcą zobaczyć-Kompresja niska gdyż wysłany z messengera https://filmy.elektroda.pl/21_1684055524...
Średni czas nagrania ok. 10 godz/doba. Typ strumienia: H.264 (Najczęściej stosowany) Rozdzielczość kamery: 2 Megapixel (1920x1080) Jakość zapisu / kompresja: Wysoka/niska Średni rozmiar klatki: 20.571KB Ilość kamer: 14 Ilość klatek na sekundę z każdej kamery:15 FPS Ilość godzin zapisu na dobę: 10 Ilość godzin zapisu na dobę: 7 DNI Strumień zapisu na...
Witam, takie mam pytanie czy można dbać o silnik w jakiś sposób żeby miał dobrą kompresję? Skąd bierze się sytuacja że kompresja jest kiepska? Mam silnik 1,8T planuje nieco "dołożyć" mocy, w serii 150, nie mam pojęcia jaka kompresja, jaki stan silnika ale wypluł na hamowni 148,9 konia po 20 latach (rocznik 99 Skoda Octavia) Pytanie czy niska kompresja...
witajcie mam problem z paleniem samochodu jest iskra zapłon w porzo stal cala żime bo nie chciał palić na gazie teraz chciałem go odpalić cos go bierze ale nie chce zapalić i cofa sie idzie ogień z gażnika rozrząd jest w porzo. Był ciągniety i nic to nie dało , sprawdzałem kompresje w sąsiednich cylindrach jest niska kompresja podobno to uszczelka pod...
Z moich obserwacji wynika, że nagar w silnikach powstaje wtedy, gdy oleju w mieszance paliwowej jest za dużo i nie jest w całości spalany. Zauważyłem też, że w silnikach 4-suwowych, gdy jest niska kompresja, to też odkłada się nagar, nie tylko w komorze spalania. Nie wiem co rozpuszcza te osady, bo benzyna, czy nafta są nieskuteczne. Przypuszczam natomiast,...
Witam, Od dwóch dni mam problem z odpaleniem silnika z rana, w godzinach popołudniowych auto odpala bez problemu. Rozumiem, ze ma to związek z wyższą temperaturą w ciągu dnia. Rano silnik "prawie zaskakuje", ale nie odpala. Stawiam na padniętą świecę, ale mam już opinie idące dalej: zapowietszanie się układu paliwowego, niska kompresja (pierścienie),...
Kompresja - jak za niska nie zapali
A ja myślę ( ale się nie upieram ) i zastanawiam się : co ma wspólnego kompresja z nieszczelnością komory korbowodowej . Zasada działania silnika dwusuwowego kłania się nisko . Pierścienie nie stanęły , cylinder nie porysowany ani też tłok . kompresja będzie , Ale jak zasysa powietrze przez nieszczelność simeringów zamiast mieszanki z komory korbowodowej...
Co zrobić, aby obraz po konwertowaniu był czysty jak w pliku źródłowym MTS? Zmienic oprogramowanie ktore wspiera MTS. W innym wypadku takie rozwiazanie jak stosujesz, do niczego nie doprowadzi. AVI to tylko kontener, wazne jaki kodek jest uzyty, najlepszy jest DV (niska kompresja ale ograniczenie ma co do rozdzielczosci). Konwersja tego formatu jedynie...
Witam mam pytanie czy jesli w skuterze zipp t2 50 cm mam tylko 3,2 kompresji to już jest bardzo źle?
Witam.Powodem zerwania paska było ciagłe próbowanie odpalenia autoa na zapych,gdyz padł akumulator,wałek kreci sie swobodnie,i podczas krecenia olej wylatuje otworami smarującymi,bardziej wygląda to tak jak by było za duze cisnienie oleju i rozpierało samoregulatory do takiego stopnia że zawory sa podparte i sie nie domykają,stad problem z niska kompresja...
To samo, tylko napisane w inny sposób. 24p = 24 klatki bez przeplotu, 60p = 60 klatek bez przeplotu. Jeśli chcesz mieć materiał dobrej jakości, ustaw najwyższy możliwy klatkaż, progresywność, wysoki bitrate i niską kompresję. Takie TVP nadal w DVB-T nadaje 1080i w niskim bitrate, które nadaje się do... "Klanu", a nie wydarzeń sportowych. Tam wolałbym...
Na ciepłym silniku kręci tak samo jak na zimnym. Kompresja to około 10,5 PSI na zimnym, na ciepłym jest zbliżona, rozbieżność nie większa jak 0,5 PSI. Paliwo takie leję, bo odkąd przeszedłem na nie z 95tki zauważyłem, że auto delikatnie lepiej się zbiera. Gdyby winą ciężkiego odpalania była niska kompresja, raczej nie udało by się auta rozpędzić do...
Kolego Kobra, sprawdź przy okazji jak masz skompletowane cylindry z tłokami - czy są z tej samej grupy selekcyjnej. Ja miałem malucha z 78 roku, głośno chodził, niska kompresja, też lubił olej. Jak zdjąłem cylindry, żeby sprawdzić przyczynę głośnej pracy silnika i porównałem grupy selekcyjne to się okazało, że tłoki były o dwie grupy selekcyjne mniejsze...
Dezamet 023 po remoncie, nowy cylinder 60 , tłok i pierścienie, łożyska i simeringi też, zapłon ustawiony wzorowo, gaźnik wyregulowany tak że silnik pracuje równo a pali od kopa, nie dusi się, nie dławi. Benzynka z shella i mixol 200ml na 5L. Wyjeżdżone 2/3 baku, może 3/4 Nie rozwija dostatecznej prędkości bo ok 25km/h ewidentnie słaba Zmierzona kompresja...
Nie ma to związku z naprawą ale ma związek z kamerą. Sprawdź ile jest w stanie nagrać minut na Twojej karcie jak już naprawisz. Mój chińczyk na karcie 32Gb nagrywał godzinę z jednej kamery co znaczy że minuta pliku to 500Mb bardzo dużo. Dążę do tego, że kupiłem chińczyka, bo tani a przy wypadku nic mi nie dał, bo nagranie zostało uszkodzone. Kobieta...
Witam. Którą z kart tv ze sprzętowym kodowaniem by Pan polecił? za rozsądną cenę? próbowałem już pixel view i radeona z vivo jednak one miały tylko softwarowe kodowanie i po pewnym czasie pojawiały się "zacinki obrazu" pozatym jakośc była niezbyt rewelacyjna. Radeon z vivo max 640 X 480 i jak juz wspomniałem obraz się "zacinał" Pozdrawiam. zastosuj...
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
W silniku diesla masz tak niską kompresję?! Nie widze ratunku dla niego, ja bym szukał innego.
Szybko kręci bo prawdopodobnie kompresja niska. Małe ciśnienie sprężania to niska temperatura powietrza po sprężeniu i kłopot z odpaleniem. Głowica jeśli to cieknąca prowadnica cała do regeneracji, nowe zawory, gniazda, prowadnice. Co jeszcze zużyte ciężko powiedzieć.
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
niska pralka niska produkcja niska krzywa
programowanie centrali pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot zewrzeć grzałka sonda lambda
Wzmacniacz WS432: Brakujący tranzystor w zasilaczu Przyciski pod popielniczką w Volkswagen Tiguan 2011 2.0 TDI 140 KM