Witam jeśli masz pewność pomiaru to zostaje ustalenie gdzie kompresja ucieka w dół przez pierścienie czy wypalony (nieszczelny)zawór.Wlej strzykawką nieco oleju na ten trzeci cylinder i sprawdź czy kompresja wzrośnie,jeśli tak to np.zapieczone pierścienie jeśli nie to problem z zaworami.
10 - 15 ml (lyzke stolowa), poczekac chwile az sie rozplynie na pierscienie i "wydmuchac" przed pomiarem cisnienia. Chodzi tylko o naolejenie pierscieni.
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
Miałem ostatnio takiego ,łańcuch tylko się rozciągnął
Wyreguluj zawory , pewnie spięte .
servisy VOLVO dystponują dokladnie identycznym narzędziem ( przynajmniej takie dobre servisy !!!! ) i własnie tak powinien przebiegac pomiar manometrem na silniku D13A - C z podejrzeniem pęknietej tulei czy nieszczelnej uszczelki pod głowica lub popękanych pierscieni w przypadku tej konkretnej usterki najbardziej prawdopodobna usterka elektryczna !!!!!...
Zadajesz dużo pytań , słuchaj jeśli wymieniasz silnik oczywiście jak będzie taka potrzeba na taki sam, to nie może być żadnych niespodzianek. Zamykam
Co może być przyczyną? Dziś zmierzyłem w nim kompresję i wynosiła ona 6 bar, po wlaniu ok. 8 ml oleju na denko tłoka wzrosła do 8 bar.
Skąd ropa może się dostawać do oleju, skoro wtryski były regenerowane i sprawdzane? Przez złą a właściwie dodatkową dawkę paliwa, która służyła do dopalania DPF. Czy sterownik ją podaje nie wiadomo ale przy skopanej mapie a wiec źle usuniętym DPF, takie coś może sie dziać. Druga sprawa to uszkodzony uszczelniacz na pompie HP i ropa wlewa sie do silnika...
może jakieś podpowiedzi co teraz robić? Szukać innego silnika, naprawa tego będzie nieopłacalna, cokolwiek by się w nim nie zadziało To prawda tylko jak poszuka sinika i zleci wymianę ,a jeszcze będzie sam słupek i będą musieli poprzekładać osprzęt, to też zbliży się to do wartości wozu. w obu przypadkach źle. Są trzy opcje,samodzielna naprawa,nieopłacalna...
A wiesz może, jakie ma być podciśnienie w kolektorze? U mnie jest od 336 mbar do 343 mbar i tak skacze. Zatykałem ręką przepustnicę, że aż zassało i nie słyszałem żadnego syczenia.
Pierścienie czy uszczelniacze zaworowe? A uszczelniacze zaworowe (zużyte) wpływają na kompresję? 🤔 Czy to pierścienie czy też zawory i tak prawdopodobnie skończy się to rozebraniem silnika.
Kolego bo to chińczyk wałek nigdy w zyciu nie bedzie mial idealnie ustawionego wałka nawet na nowych cześciach tj wał wałek łańcuch taka technologia zrobilem tych silnikow setki i zadne nowe części nie były takie same i idealne jak kolega wyżej pisze za niska kompresja
Witam, jak masz silnik rozebrany - to sprawdz, czy korbowod ma luzy na wale - czy da sie cos wyczuc, ruszajac korbowodem 'gora / dol', bo jesli poprzednio padla pompa oleju - to moglo sie zatrzec lozysko w stopie korbowodu. Czy wal i korbowod lekko sie obraca, jak trzymasz za korbowod i nie 'stuka' na wale ? Sprawdz tak 'mechanicznie' wlasnie wal /...
zdemontuj głowicę i wyjmij zawory (pojedynczo żeby ich nie pomieszać ) wyczyść drucianką tarczową grzybki zaworów i trzonki zaworów , gniazda w głowicy tylko postaraj się nie narobić rys , bez nadgorliwości całych kolektorów już nie , popatrzyć na zęby na zaworach w miejscu przylegania do gniazda całą głowicę zrób próbę na naftę żeby sprawdzić szczelność
Witam. Mam problem z b klasa. Wypadanie zapłonu cyl. 1 przewody cewki swiece wymienione. Kompresja na 3cylindrach 16 na 1 tylko 9. Wyskakuje blad i szarpie jak skasuje błąd jest ok, jeździ normalnie. Pytanie czy trzeba remontować silnik? Dzięki
Profilaktycznie napiszę, żebyś poczytał uważnie o napinaczu łańcucha i jego poprawnym złożeniu. Bo jak się nie wie o nim, to po kilkunastu km ukręca się wałek rozrządu
Witam serdecznie, Pojechalem do nieautoryzowanego mechanika Wymienil zaworek zwrotny i jak narazie spokoj. Tez chcialem sprzedac moje auto ale odpukac Jak narazie jest znowu dobrze. Martwilem sie Bo nawet w aso po zlogowaniu niczego nie znalezli. Moja rada, jedz do dobrego mechanika, nawet nieautoryzowanego, Ktory specjalizuje sie w 2.0 tdi. Daj znac...
Cześć, moim autem jest Skoda Octavia 1.6mpi z 2006 r, niski przebieg 220tyś od nowości w jednych rękach. Auto mało użytkowane od 3 lat. Od roku pojawił się problem z odpalaniem (długi kręci) i ok miesiąc temu doszedł problem z brakiem mocy na benzynie (LPG OK) przez pierwsze 2-3 minuty jazdy. Po odpaleniu i dodaniu gazu nie wkręca się na obroty lub...
Nic nie napisałeś o przebiegu km. niskie ciśnienie kompresji na trzecim cylindrze. Miernik pokazał 19 za pierwszym pomiarem a drugi pomiar pokazał już 24 Nic złego tam się nie dzieje, istnieje podejrzenie że pierścienie mogą nie trzymać już jak powinny. po zdjęciu rurki z odmy i zatkaniu palcem przez krótki czas to robi się ciśnienie Nie masz się co...
Głowica do zdjęcia i regeneracji (wymiana prowadnic, zaworów i szlifowanie gniazd) w tych silnikach standard Dodatkowo jeżdżąc z odpiętą sondą mogłeś zabić katalizator
Mi się wydaje, że wieszają się zawory. Typowe w oplowskich szesnastkach które jeżdżą po mieście. Ten silnik nie lubi ślamazarnej jazdy. Bardzo często pomaga mu ostra jazda.
Na takiej kompresji silnik powinien jeszcze pracować, ale po odpaleniu pewnie w jakimś stopniu będzie kulał.
Witam. Mam problem z Kawasaki Bn 125 terminator. Motocykl jest z 2007 roku. Nie pali. Iskra jest, po wlaniu paliwa do cylindra też nie pali. Sprawdziłem kompresje i jest całe 2, 5 bara. Rozebrałem głowicę i cylinder, żeby dostać się do tłoka i niespodzianka, wszystko jest ok nie ma rys na cylindrze ani na tłoku. Pierścienie są ok. Nie wiem co to jest?...
Auto już jeździ, pasek nie przeskoczył ale znalazłem za mały luz zaworowy, po regulacji i ostrzejszej jeździe kompresja wróciła na 13 bar (każdy cylinder). Na tłokach/pierścieniach pewnie było sporo nagaru od miejskiej jazdy i to pewnie przyblokowało pierścienie. Temat do zamknięcia.
Witam,Trzeba jeszcze raz dokładnie sprawdzić wszystko a szczególnie układ rozrządu.Ciśnienie powinno być około 12 atm /0,12Mpa/.
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Zawór odpowietrzający zbiornika EVAP, jeśli dotyczy twojego silnika Układ emisji par (odma) Niska kompresja Problemy z silnikiem Okablowanie lub moduł sterujący uszkodzony ECU Natomiast szarpanie i przerywanie może to być związane między innymi z: Układ...
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
To nic nie da. Niska kompresja nie sprawi złego odpalania. No chyba że jest mała a nie niska.
Wystarczyło wymienić tylko zepsutą pompę paliwa i zniknęły wszystkie objawy, nic wspólnego z silnikiem to nie miało. Zezłomowałem auto ze względu na zardzewiałe podłużnice i belke przednią, która w każdej chwili przy ostrym ruszaniu mogłaby zostać z tyłu :D Silnik sprzedałem, auto poszło na części. Straciłem 4 tys na tym aucie plus to w niego włożyłem.....
Kompresja w jednym cylindrze w silniku poloneza ma około 3atm. Po wlaniu oleju kompresja podskoczyła do 11atm. Co może być przyczyną? zapieczone pierścienie, czy walnięta tuleja?
Niskie ciśnienie paliwa niska kompresja zużyte świece cewki, zużyty rozrusznik.
tak własnie ustawili. i teraz jest lipa. no to co muszę zrobic teraż. zeby było koi Dodano po 1 zeby było dobrze pewnie najpierw musze zrobic silnik tylko do czego zacząc??? zawory, pierscienie nie wiem. czy wyjąc głowice i dac do planowania. nie wiem jakies rady????
W basie zasadniczo chodzi o skok pojemnosciowy - czyli ile powietrza glosnik moze przepompowac p-t-p. Dodatkowo - powinien miec najwieksza mozliwa efektywnosc. Duzy skok pojemnosciowy mozna uzyskac: - mala srednica membrany i duzy skok (owocuje duzymi znieksztalceniami, kompresja dynamiki i niska skutecznoscia - malo dzwieku, duzo pradu) - duza srednica...
A jak z kompresją na pozostałych cylindrach? jeżeli poniżej 2.5MPa to ciężko z paleniem
Dzieki kolego za tak obszerne wyjasnienie... Byłem dzisiaj u mechanika zrobić próbe olejową. No i "pupa'.... ...Po wlaniu kieliszka oleju ciśnienie podskoczyło prawie do 20 bar.... . czyli pierścionki padły... Kurcze a miałem cichą nadziję że to jednak głowica.....jednak nadzieja jest matką głupich.... fakt fatem ze spalanie jest OK co swiadczy o ilości...
No po takiej diagnozie to jasno wynika że tylne zawieszenie do zrobienia. Co nie widzisz że nie masz kompresji pewnie rozrząd się przesunął. Endoskop zajrzeć do środka obejrzeć czy nie ma odbitych zaworów na tłokach i to wszystko.
Tak obiecałem. Auto oddanie już do klienta. Głowicą została sprawdzone , zawory i gniazda spolerowane . Zleciłem wymianę zaworów i prowadnic ale szef i warsztat regenerujący stwierdził że spolerowanie wystarczy.... ( Realia pracy w UK ) Autko złożone sprawdziłem kompresję na rozgrzanym silniku i no cóż mogło być dużo lepiej. Wracając do tematu w aucie...
Jak sąsiednie cylindry to może uszczelka miedzy cylindrami poszła. Trzeba by kompresorem dmuchać w otwór swiecy.
Posiadam Opla Agile 1.2 W, której świeci się błąd silnika i jest pełno mazi (mechanik mówi że to za niska kompresja i zmienił uszczelkę pod głowicą ale to nic nie pomogło) ale to nie koniec problemu, jak silnik się nagrzeje to niby jest o.k. ale po przejechaniu ok 20km zaczyna się dusić i skakać jak opętany. Ale jak się przejedzie ok 3 km to wszystko...
Dezamet 023 po remoncie, nowy cylinder 60 , tłok i pierścienie, łożyska i simeringi też, zapłon ustawiony wzorowo, gaźnik wyregulowany tak że silnik pracuje równo a pali od kopa, nie dusi się, nie dławi. Benzynka z shella i mixol 200ml na 5L. Wyjeżdżone 2/3 baku, może 3/4 Nie rozwija dostatecznej prędkości bo ok 25km/h ewidentnie słaba Zmierzona kompresja...
Była kilka dni w ASO. Tam wgrali nowy soft- nic sie nie zmieniło. Poprawili wiązke pomiędzy komputer silnika a sterownikiem świec żarowych. Samochód zaczął lepiej odpalać, ale po tygodniu wrócił do stanu poprzedniego tzn , zaczął gorzej rano odpalać. Pojechałem znowu do ASO i stwierdzili , że przyczyną porannych problemów z odpalanie jest niska kompresja...
Chodzi na 3 cylindry, niska kompresja w jednym cylindrze i 400.000 km przebiegu, ale nie mam czasu na remont. Chciałbym szybko kupić i wymienić silnik, dopiero wtedy stary silnik wyremontować i trzymać na gorsze czasy albo sprzedać. Udało mi się znaleźć taki wątek: http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
A przewód impulsowy jest na pewno założony? Tzn nie tylko na cylinder, ale też drugi koniec?
Jeśli twierdzisz, że na wszystkich cylindrach kompresja jest poniżej 10 atm i samochód w ogóle Ci odpala, to coś tutaj jest nie teges.
U mnie świeca też czarna, czyli paliwo podaje prawidłowo, ale za mało powietrza. Zdjalem filtr aby powietrza nie blokować. Ale bez zmiany. Filtr paliwa jest ok, paliwo poprawnie podaje. Jeszcze może być przerywacz, może już niepoprawnie odczytuje obroty silnika wyższe i świeca nie daje iskry tak czesto. Chociaz wciaz po głowie chodzi mi ta niska kompresja,...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
Nie odpali, silnik do remontu. Ta kompresja jest zbyt mała nawet jak na benzyniaka. Pierwsza podejrzana głowica - zardzewiałe gniazda i zawory. Reszta do oceny po rozbiórce.
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
Te ciśnienie to nie ciekawe, jeśli odpali to jeździć bardzo nie będzie chciało.
czy jest cos co moge dolac do paliwa aby silnik zapalal przy nizszej kompresji (jesli mam uszkodzone pierscienie i kompresja jest zbyt niska ) ??? Wiem co spowodowalo problem (16 L oeju w misce olejowej). Teraz widze kapiacy olej na sciankach rury wydechu na jej ujsciu jak i wlocie a nawet na gumowym kanale od wlotu powietrza wiec zakladam ze opary...
A tak poza tematem, aczkolwiek nie do końca, czym spowodowane jest zjawisko że w 99% przypadków zawsze wysiada drugi cylinder, miałem kilka fabii i vw polo, nawet ze dwa foxy się trafiły, bez znaczenia czy z gazem czy bez, zawsze niska kompresja na drugim cylindrze, wtrysk wyłączony nawet przy różnicy 1,5 bara od pozostałych?. Pozdrawiam
Piłę kupiłem używaną w celu naprawy i odsprzedania mogę napisać co zauważyłem w pilarce po pierwsze łatwo się ciągnie za starter ale jakaś kompresja jest i nie wiem czy jest to spowodowane tym że te piły są inaczej skonstruowane ale miałem chińczyka w którym starter stawiał większy opór po drugie gaźnik był już rozkręcany i nie wiem co było przy nim...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Sprowadza mnie nie maly problem a mianowicie chcialbym sie poradzic co zrobic z moim autem. Pacjent to Hyundai Coupe GK 2.0 CVVT 16V 2005r. 157tys.km przebiegu. Co mu dolega ? pije mi olej 5W40 w tempie 250ml na 1000km przy normalnym uzytkowaniu. Dodatkowo podczac anaizy spalin wyszly weglowodory na poziomie...
Witam . Tak . I to już w 3 sztukach się pojawiło niska kompresja . W dwóch sztukach gdy była instalacja gazowa były wypalone zawory. W jednym wyciągnięty łańcuch rozrządu powodował podobne objawy.
Możliwe przyczyny Cylinder 2 Cewka zapłonu Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Wyczerpał się paliwo Zawór odpowietrzający kanału EVAP Układ emisji par Niska kompresja Uszkodzony moduł
Stihl ms 210 2008, malo zuzyta. Pracowala wysmienicie, latwo odpalala, trzymala wolne obroty. Po sesji ciecia, zakonczonej planowo, decyzja, wylacznikiem, nastepna sesja i zonk. Odpala na chwile, dusi sie i dlawi, zalewa i gasnie. Regulacje gaznika (walbro) nie pomagaja. Membrany ladne, sitko czyste. Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy....
To dlaczego tak niska kompresja?uszczelniacze łozyska nowe glowica nowa Przy małej pojemności skokowej silnika trudno dokładnie zmierzyć kompresję (pojemność "pasożytnicza" miernika kompresji). Kolejną kwestią jest, to że świeżo złożony silnik 2T nigdy nie będzie mieć pełnej kompresji dopiero po okresie docierania kompresja wzrośnie (nawet 2-3 bary...
(...) e trzeba było palcem naciskać taka gałkę teraz normalna manetka jest przekręcana. Ale quad nie chce odpalić. Wymieniłem świece na nową i nic. Quad jest odpalany na szarpak. Gaźnik ma jedną śrubkę do regulacji. Kręciłem nią i nic. Paliwo lałem pod świece i też nic. Ktoś mi pomoże bo nie mam już siły na to Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Kompresja - jak za niska nie zapali
Kompresja na zimnym mierzona. Czy tak niska kompresja na 3 cylindrze może powodować że czasami na niego nie pali? Bo iskra na nim jest, paliwo/LPG dociera a czasem 3 odmawia posłuszeństwa.
Nie ma to związku z naprawą ale ma związek z kamerą. Sprawdź ile jest w stanie nagrać minut na Twojej karcie jak już naprawisz. Mój chińczyk na karcie 32Gb nagrywał godzinę z jednej kamery co znaczy że minuta pliku to 500Mb bardzo dużo. Dążę do tego, że kupiłem chińczyka, bo tani a przy wypadku nic mi nie dał, bo nagranie zostało uszkodzone. Kobieta...
https://obrazki.elektroda.pl/7934520000_... Zasilacze o wysokiej wydajności historycznie łączone są z przetwornicami impulsowymi. Jednocześnie projektanci zakładają, że regulatory liniowe (LDO) mają niską sprawność. Na szczęście topologia stabilizatorów liniowych zmieniła się do tego stopnia, że obecnie możliwe jest uzyskanie zadziwiająco...
Toczę boje z silnikiem M112, który po wymianie uszczelek pod pokrywami zaworów i kolektorem ssącym stracił moc i po rozgrzaniu nie chce jechać. Już wcześniej nierówno pracował na jałowych obrotach na ciepło, ale po wdepnięciu gazu szedł jak przecinak. Mechanik który wymieniał uszczelki stwierdził, że oni robią w 99% diesle i nie mają zaplecza żeby dłubać...
okazało się że silnik padł. Za niska kompresja ok. 4bar. oraz duży luz na zaworach.
Zalałem już cylindry naftą, na drugim opada szybciej niż na pozostałych zatem wygląda na pierścienie. Cylinder wygląda dobrze nie jest porysowany. Nie rozumiem tylko dlaczego zawór i otwór dolotowy jest w sadzy skoro padły pierścienie i była niska kompresja to nie powinno dmuchać na zawór dolotowy ? Boję się czy nie ma pęknięcia w głowicy tyle roboty...
Osobiście jak bym miał dość kasy to poszedłbym w 15NW100 bo to świetny garnek. Niska kompresja mocy, neodym i bardzo dobre parametry mechaniczne.
Witam, takie mam pytanie czy można dbać o silnik w jakiś sposób żeby miał dobrą kompresję? Skąd bierze się sytuacja że kompresja jest kiepska? Mam silnik 1,8T planuje nieco "dołożyć" mocy, w serii 150, nie mam pojęcia jaka kompresja, jaki stan silnika ale wypluł na hamowni 148,9 konia po 20 latach (rocznik 99 Skoda Octavia) Pytanie czy niska kompresja...
Do Stefanek1 Duuużo danych! 8-) Pompa faktycznie Roto, przy najbliższej okazji sprawdzę zaworek o którym piszesz, jest problem z brakiem garażu, ale nie chciałbym niczego zaniedbać. Czy jednak zamulenie zaworka nie powinno objawiać się również przy pełnej mocy / prędkości kiedy zapotrzebowanie na paliwo jest duże? Piszesz że przyczyną może być niska...
Nigdzie nie masz zaworów podpartych więc to nie wina luzów. Zmierz jeszcze raz kompresję po próbie olejowej, będziesz wiedział co klęło, góra czy dół
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
Szybko kręci bo prawdopodobnie kompresja niska. Małe ciśnienie sprężania to niska temperatura powietrza po sprężeniu i kłopot z odpaleniem. Głowica jeśli to cieknąca prowadnica cała do regeneracji, nowe zawory, gniazda, prowadnice. Co jeszcze zużyte ciężko powiedzieć.
Co wy z ta pompa. Nic na to nie wskazuje. Chyba, ze sa opilki w filtrze. Pierwszy problem do rozwiązania, to sprawa korekcji. Najprawdopodobniej wtryski do regeneracji. Oczywiście, dla swietego spokoju, należy sprawdzić kompresje. Jednak, przy tak dużej korekcji, spowodowanej niska kompresja pierwszego cylindra, silnik powinien wyraźnie pracować na...
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Witam wszystkich. Ostatnio dostałem do naprawy kosę Stilh FS 86, powodem naprawy było że kosa nie odpalała. Po wszelkich oględzinach znalazłem przyczynę awarii. Poluzowany cylinder doprowadził do uszkodzenia uszczelki i wycieku oleju oraz niska kompresja na tłoku. I tu nasuwa się pytanie. Ile i jaki olej zastosować? Proszę o podpowiedź
Witaj kompresja na drugim cylindrze jest zbyt niska Niska a dokładniej jakie jest ciśnienie.
Na ciepłym silniku kręci tak samo jak na zimnym. Kompresja to około 10,5 PSI na zimnym, na ciepłym jest zbliżona, rozbieżność nie większa jak 0,5 PSI. Paliwo takie leję, bo odkąd przeszedłem na nie z 95tki zauważyłem, że auto delikatnie lepiej się zbiera. Gdyby winą ciężkiego odpalania była niska kompresja, raczej nie udało by się auta rozpędzić do...
witajcie mam problem z paleniem samochodu jest iskra zapłon w porzo stal cala żime bo nie chciał palić na gazie teraz chciałem go odpalić cos go bierze ale nie chce zapalić i cofa sie idzie ogień z gażnika rozrząd jest w porzo. Był ciągniety i nic to nie dało , sprawdzałem kompresje w sąsiednich cylindrach jest niska kompresja podobno to uszczelka pod...
Witam, mam problem z kompresją w Aprilia RS 125 2002 r. Kompresja jest bardzo niska wynosi 3 bary, chciałabym się dowiedzieć co trzeba wymienić aby była właściwą. Oczywiście wiem, że pierścienie tłok i cylinder grają tu najważniejsza rolę lecz problem leży w tym, że przed jej rozebraniem było wszystko okey na tych samych częściach, paliła jeździła,...
Witam, Od dwóch dni mam problem z odpaleniem silnika z rana, w godzinach popołudniowych auto odpala bez problemu. Rozumiem, ze ma to związek z wyższą temperaturą w ciągu dnia. Rano silnik "prawie zaskakuje", ale nie odpala. Stawiam na padniętą świecę, ale mam już opinie idące dalej: zapowietszanie się układu paliwowego, niska kompresja (pierścienie),...
Możliwe przyczyny: Niewłaściwa synchronizacja rozrządu, niska kompresja, drastycznie bogata mieszanka, drastycznie uboga mieszanka. Niewłaściwe paliwo.
Dostałem ów skuter marki chińczyk do naprawy i powoli tracę pomysły co może być z nim nie tak, ale zacznę od początku. Maszyna została podstawiona do mechanika na wymianę paska który się zerwał. Niestety, z jakiegoś powodu po jego wymianie przestał w ogóle odpalać. Wytłumaczenia czemu tak się stało nie znam. Po tym wydarzeniu skuter trafił do innego...
Witam.Powodem zerwania paska było ciagłe próbowanie odpalenia autoa na zapych,gdyz padł akumulator,wałek kreci sie swobodnie,i podczas krecenia olej wylatuje otworami smarującymi,bardziej wygląda to tak jak by było za duze cisnienie oleju i rozpierało samoregulatory do takiego stopnia że zawory sa podparte i sie nie domykają,stad problem z niska kompresja...
Hej hitek. A nie prościej było wymienić silnik?? Na pewno nie było by problemu z dostaniem takowego. Jakoś nie wierzę w to, że skoro pierścienie są nowe, zawory szczelne, wałek rozrzadu nie wytarty, a głowica nie peknieta i nic nie widać. Nie wiem czy sam to robisz czy zleciłeś jakiemuś mechanikowi ale cudów nie ma. Żeby kompresja była tak niska to...
Nie spala się mieszanka paliwowa. Przyczyną jest niska temperatura powietrza sprężanego w cylindrach która jest spowodowana słabszą kompresją- Chyba ucieka Ci kompresja przez zawory!! :D Zrób, sprawdź a później pytaj co dalej :!:
Odpalanie świadczy o dobrej pompie wtryskowej. Kompresja musiała by być naprawdę niska by przestał palić. Wtryski do sprawdzenia na początek. Z drugiej strony nie wiadomo ile ten silnik stał. Niech pochodzi.
a jak sprawdzic czy katalizator jest padniety? bylem dzisiaj u elektryka ktory pracuje w toyocie, komputer pokazał błąd wypadania zapłonu na 1 i 3 cylindrze. podmienial swiece i bylo to samo. cisnienie na tych cylindrach pokazało u niego ze jest ok 10 czyli nizsze niz poprzedni mechanik mowil ale czy przy takim cisnieniu moze pokazac błąd wypadania...
Witam. Którą z kart tv ze sprzętowym kodowaniem by Pan polecił? za rozsądną cenę? próbowałem już pixel view i radeona z vivo jednak one miały tylko softwarowe kodowanie i po pewnym czasie pojawiały się "zacinki obrazu" pozatym jakośc była niezbyt rewelacyjna. Radeon z vivo max 640 X 480 i jak juz wspomniałem obraz się "zacinał" Pozdrawiam. zastosuj...
kolego a jaki związek mają luzy zaworów z ze smrodem gazu w komorze silnika poza tym wydaje mi się że ta kompresja 8-10 bar jest już niska a mierzona była na zimnym czy ciepłym silniku????
Twój silnik ciężko odpala i odbija. Przyczyną tego może być: złe wyprzedzenie wtrysku, dawka paliwa nie odpowiednia, kompresja za niska lub opory mechaniczne w układzie tłokowo-korbowym.
Hm... Ale gdyby kompresja była za niska to bym chyba odczuł spadek mocy? A jest wręcz przeciwnie, jak na 700cm to daje radę ;)
Wszystkie na raz popychacze?
Witam. Kolego posiadam megane 1.9 diesel z 2000r i miałem podobny problem z odpalaniem przy nizszych temperaturach. Zimą przy temp ponizej 0 silnik nie chciał załapac. Kilka razy grzałem świece i po dłuzszym przytrzymaniu na rozruszniku zaczął łapać jakby na 2 a potem na 3 i 4 cylindry. Latem po nocy było podobnie, z tym , że w mniejszym stopniu. Okazało...
W tym silniku to objaw typowy dla niepoprawnych luzow zaworowych. Jesli sa ustawione to moze to byc spowodowane cisnieniem paliwa. Nie masz czujnika cisnienia paliwa i ecu kompensuje je jedynie na podstawie wskazan z lambdy ktora nie pracuje zanim sie rozgrzeje. Mozna obejrzec tez gniazda zaworowe, jednak jesli mozesz znalezc taki silnik za 1000zl...
H.265 15fps 2304kbp/s H.264B 15fps 4608kbp/s Kamera ma 2560x1920 a rejestrator : Obsługiwane rozdzielczości: 3840 x 2160 px, 3072 x 2048 px, 2592 x 1944 px, 2048 x 1536 px, 1920 x 1080 px, 1280 x 960 px, 1280 x 720 px, 720 x 576 px Sprawdzałeś w jakiej rozdzielczości zapisuje ci nagrany materiał z tej kamery? Czy on czasem nie konwertuje rozdzielczości...
Nie krzycz. No jak się nie odzywa przy podlaniu to faktycznie mam podstawy sądzić, że kompresja jest za niska (przy założeniu że jest iskra). Przecież tam nie ma możliwości ręcznie przestawienia kąta zapłonu. Sprawdź jeszcze długość iskry przy zdjętej fajce świecy, jeżeli jest w porządku, to spróbuj gdzieś zmierzyć to ciśnienie sprężania.
Możesz też poszukać tam gdzie robią i się znaj na fiatach. To auto to Punto że zmienioną karoserią. Silnik też fiata. Kompresja jak mnie pamięć nie myli to 26-28bar. Ale teraz nie sprawdzę. Zgadza się. Ale wiesz, urwana wiàzks silnika, zaniżone 5v, tam cza szukać. Ech... ręce opadają... za niska komprecha i tu szukac problemu panie mod.
nic a nic ? Zbyt niska rozdzielczość i zbyt wysoka kompresja jpg - moim zdaniem nie da się zrobić, żeby było czytelne, poza co najwyżej pojedynczymi słowami. Co innego, gdyby to miało chociaż 1 MPixel... Jesteś pewien, że to oryginał (to ma tylko 540x720 pikseli)? Z ciekawości: czym to było robione? Nie ma żadnych danych EXIF, więc obstawiam, że nie...
niska pralka niska produkcja niska krzywa
podlaczeniu zasilacza arduino string termostat weller
odsiarczanie akumulatora odsiarczanie akumulatora
Migająca dioda gwiazdka w lodówce Ariston - co oznacza? Przekaźnik pompy paliwa w VW Polo 6N2 1.0 MPI - lokalizacja i numer