Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Za niskie ciśnienie paliwa. Dlatego pisałem sprawdź korekty. Możliwe że również rozjechane mapy. Ale stawiam na niskie ciśnienie.
Posiadania przeze mnie nagrzewnica firmy master gaśnie po kilku sekundach od uruchomienia, zdaje się, że podaje zbyt niskie ciśnienie paliwa, bowiem dysza wydaje się być ok, po dmuchnięciu w wężyk podłączony do silnika rozpla paliwo, natomiast kiedy wężyk jest odpowiednio podłączony, paliwo nie jest rozpylane. Regulacja ciśnienia z tyłu silnika nie...
https://obrazki.elektroda.pl/6681093300_...
zbyt niskie ciśnienie paliwa będzie powodowało że paliwo nie będzie prawidłowo rozpylone co utrudni zapłon
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Też mam 1.6 HDi (czy raczej TDCI bo to Ford) i odkopałem jakiś log który nagrałem przy odpalaniu auta. https://obrazki.elektroda.pl/1840734500_... Przy obrotach 277 rpm jest już 167 barów. Nie masz gdzieś nieszczelności? Albo nie wiem, filtr paliwa niedrożny (ale piszesz że z bańki - domyślam się - z pominięciem filtra paliwa) też nie...
Grucha ma i paliwo widać, jak idzie przewodem, bo jest przezroczysty. W pewnym momencie jest.
Nie znam silnika, więc się tylko domyślam że chodzi o zawór bezpieczeństwa. Żeby sprawdzić nie trzeba go wykręcać, tylko przewód zdjąć i ma nie przeciekać paliwo, bo on jest tylko po to żeby awaryjnie upuścić nadmiar ciśnienia. Jak masz czym diagnozować to pierwsze sprawdzić procent wysterowania zaworu mprop, bo pewnie taki ma, i porównać z prawidłową...
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Możesz dokładniej wyjaśnić gdzie się ten zawór znajduję ?
Przy 3000 obr. powinno być ok. 1 Bar. Sprawdz sterowanie sprężarką.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Trzeba sprawdzić smok, w baku- zaworki. Auto za młode, aby wysiadła pompa, lepiej odczytać kody na desce niż opierać się na texie (akurat tu prawdę mówi). Tak samo mogą być problemy z zaworem czerwonym, czy też nadmiarowym przy filtrze i na listwie. Trzeba mierzyć ciśnienia w czasie kręcenia. Smoka, literatura zaleca sprawdzić przez podanie ciśnienia...
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
BMW E87 M47 nie odpala. Auto stało ponad 5 miesięcy. Po próbie odpalenia auto chodzi tylko na plaka. Komputer z autem się nie chce połączyć, podmieniane sterowniki oraz ta niebieska kostka obok sterownika. Auto nie dawało paliwa na listwę, później sprawdziłem, czy paliwo idzie z pompy. Z baku paliwo idzie do pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem...
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Może być pompa wstępna, pompa CR, zawór regulacyjny, czujnik ciśnienia. Bez diagnozy, najlepiej kogoś kto się zna się nie obejdzie. Ewentualnie jak Cie stać to wymień wszystko co wymieniłem i zadziała.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
Znikome ilości i jednakowo wszystkie cztery. Czy zawór mechaniczny na listwie common rial powinien podczas pracy przepuszczać paliwo?? wydaje mi sie ze nie powinien ale może ktoś potwierdzić?
https://www.google.com/search?q=w212+2.1...
Ciśnienia na listwie wtryskowej musisz mieć 3 bary, jeśli jest i jest iskra, uszkodzony może być czujnik ciśnienia bezwzględnego, miałem taki przypadek w bravo 1,2 16V.
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
Kolego spróbuj w momencie kiedy nie chce zapalić podpompowac paliwo ręczna pompka. Jeśli wtedy odpali to problem leży po stronie niskiego ciśnienia paliwa. Jeśli nie to problem może mieć związek z wysokim ciśnieniem. Najlepiej było by podłączyć komputer i sprawdzić. Ciśnienie tłoczenia na postoju oraz test cylindrów. Warto też zrobić test przewowy.
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Niskie ciśnienie paliwa.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Witam ponownie, Wychodzi na to, że w moim przypadku po wymianach czego się dało. Zaworki, przewód, pompka, moduł obróbki paliwa za pompką, czyścić smok, inne były brudy, które przedostały się do przewodów paliwowych. KILKAKROTNE CZYSZCZENIE POMOGŁO. Podkreślam kilkakrotne - te brudy po prostu się przesuwały w przewodach.
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Dziura w dolocie,niskie ciśnienie paliwa,MAF. Diagnoza byla?
Pompa CR przekładana ze starego silnika? Takie objawy daje źle ustawiona pompa. Ewentualnie pompa nie przeżyła zerwanego rozrządu.
Witam ponownie. Nareszcie udało się zrobić autko. Tak układ paliwowy był słaby. 5 końcówek do wymiany i jeden cały pompowtrysk. Dodatkowo tam jeszcze pompka od adblu i czujnik temp oleju. Ale już widać różnicę bo ok. 4l spalanie spadło
I tu pytanie, czy ktoś się orientuje, czy jest jakiś zawór-dławik ograniczający ciśnienie na powrocie, aby utrzymać te min. 3,5 bara? Zawsze jest . To ciśnienie jest wymagane dla pompy CR więc zawór przelewowy powinien być w pompie CR bo takie też są. Jak nie ma poza pompą żadnego zaworu to raczej musisz szukać pompy CR. Tak mi się wydaje bo nie pamiętam...
Np. Niskie ciśnienie paliwa, zanieczyszczone wrtyskiwacze benzynowe
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Witam, mam problem z Audi A6 C6 2.0 TFSI. Brak mocy i EPC na zegarach. P0087 - ciśnienie w rampie paliwa/systemowe - za niskie. P2294 - regulator ciśnienia paliwa 2 - usterka w obwodzie. Auto ogólnie na postoju chodzi bez zastrzeżeń, lecz podczas jazdy nie ma mocy. Raz na jakiś czas naprawi się, lecz to tylko do pierwszego zgaszenia. AI: Czy w ostatnim...
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Za niskie ciśnienie paliwa. Sprawdź z tą ropa. Trochę do naczynka i podpal.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Niskie ciśnienie paliwa. Poszedł całkiem któryś wtrysk, może pompa poszła.
1.5 tdci? Przy kolekrtrze ssacym na przewodzie paliwowy zabezpieczony trójkątnym zabezpieczeniem kosta 4pin
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Witam. Dzięki wszystkim z odpowiedz, byłem już na diagnozie błąd- niskie ciśnienie paliwa w szynie ,naszczęście to nic grożnego prawdopodobnie gdzies przymarzlo mi paliwo w ukladzie kimputer to zarejestrowal ,wykasowli mi to i jest ok.
To jest uklad z pompa podajacą. Paliwo aż sika po scianach. Wtryski są piezzo tak ze na powrocie ich nie sprawdze. Podmienie jeszcze CPW i podam napiecie na DVR.
Przyczyną była gruszka. Po którymś samoczynnym zgaśnięciu wziął i mnie podku...ł. Otworzyłem maskę a gruszka niczym płaszczka. Wyrzuciłem ją a w jej miejsce dałem rurkę gumową. Teraz chodzi jak z nut. Gdyby siadała elektryka to by nie gasł, co najwyżej nie pozwoliłby się wprowadzić na obroty.
Witam mam problem z peugeot expert 1.6hdi. Na zimnym silniku pali, jeździ. Jak się rozgrzeje paliwo, wyskakuje błąd niskie ciśnienie paliwa. Wymieniłem wtryski - przelewały, filtr paliwa ,błąd się pali nadal. Mechanik obstawił pompę wtryskową - wymieniona. Nadal jak się rozgrzeje to samo. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - nie...
Wyglada na to że pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza ciśnienia,ponieważ po odkręceniu rurki z pompy wysokiego na listwe paliwo sie tylko sączy przy kręceniu,czyżby padła pompa?
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Dwa tłumiki wahań ciśnienia na listwie paliwowej - czy ktoś wie jak są zbudowane oraz zasada działania. Rzeczywiście ArturAVS miał rację z ciśnieniem, okazuje się że są dwa różne zawory 14,5 bar oraz 17 bar. W zależności od silnika ciśnienie jest inne.
Witam. Mam takie coś z takim problemem. Ciśnienie na wolnych jest wymagane 30, aktualne około 10bar. Silnik chodzi w trybie awaryjnym, kręci się tylko do 1500 obrotów. Przy 1500 ma ponad 30 bar. Ktoś już wymienił pompę w baku i szklankę na pompie wysokiego Ciśnienia. Ja poszedłem w wtryskiwacze, podmienilem 1 i 3 bo były mocno okopcone świece i po wyjęciu...
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
(at)kortyleski Cześć, niestety tutaj zabawa potencjometrem do 3V nic nie daje. Wskazania miernikiem są różne, po prostu nie są jednolite. Przy podaniu obojętnie jakiego napięcia bez wahań wybija check. Podczas pracy silnika jakakolwiek ingerencja w czujnik ciśnienia powoduje natycmiastowe unieruchomienie silnika. (at)szymitsu21 Pół żartem, pół serio....
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
Jak kuleje , dymi na biało?Wstępna pompa paliwa w baku jest? Szczelność układu zasilania paliwem.
Czesc, fajnie by było podać jeszcze fmi jakie masz przy tym błędzie. Zapewne że za niskie. Pod pompuj paliwo odpal i obserwuj jak zachowuje się ciśnienie na niskim i wysokim układzie zasilania paliwem. Jak chwilę po zgaszeniu okoo 2 min nie będzie Ci rosło szybko ciśnienie paliwa to masz problem z cofającą się ropą, przejrzyj czy gdzieś przewód główny...
jeżeli rozrząd nie przeskoczył to takie problemy może dawac czujnik połozenia wału lub uszkodzenie digiplexsa ewentualnie za niskie cisnienie paliwa
Schemat masz?
witam 328 hpa to jakieś 0.3 bara to trochę za mało na zasilaniu sprawdzałeś pompe w baku czy się nie przytkała ja bym zaczoł najpierw od tego W tych 75 czesto się działo tak że się rurki w baku rozłączały i wysysał paliwo z jednej połówki baku
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Da się podnieść cisnienie na pompie wtryskowej ? Bo wtrysk rozpyla ładnie ale powrotem nie wraca paliwo to chyba za niskie ciśnienie czy coś. Jak to zrobić by na powrocie pokazało się paliwo ?
Miałem ten sam objaw plus tryb awaryjny.Moj mechanik usunąl usterkę w godzinę.Niestety nie zdradził co to było.Regulator już prawie kupiłem. Sugeruję przejrzećwtyczji,złączki. W każdym razie regulatora nie wymieniał, wziął za usługę 2 stówki. Pompa wstępna( w zbiorniku) mi spowodowała całkowite unieruchomienia auta.
grzybek wkręcony, łożysko jakby miało luzy to by przepuszczało powietrze czyż nie? powrotne paliwo bez skazy, żadnych bąbelek
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Witam, problem wygląda następująco: auto podczas normalnej jazdy szarpnęło raz, potem było kilka mniejszych szarpnięć (zdążyłem zrobić jeszcze ze 2 km) i zgasło. Przy próbie odpalenia silnik odpalał "od strzała" ale po sekundzie gasł. Podpompowałem paliwo pompką (co dziwne było słychać przelewanie się paliwa) i odpalił, ale dalej szarpie - najbardziej...
Witam wszystkich, potrzebuje pomocy przy moim a6 Tydzień temu w poniedziałek autko zaczęło trącić moc i szarpać, po około 200m auto zgaslo inie odpala przy tym pokazała się migająca kontrolka swiec(po podłączeniu pod kompa wyskoczył błąd niskiego cisnienia paliwa, który skasowałem) , i nie wiem gdzie szukać przyczyny, spróbowałem odpalić na plaka, zagadało...
Witam, mam problem z DAF CF.430 euro3. 2006r. podczas jazdy tylko Z ladunkiem, często zapala się engine warning i dodatkowo wskaźnik temperatury wzarsta, po kilku kilkunastu sekundach komunikat gasnie, w trakcie wyświetlanego komunikatu auto nie traci na mocy jedynie lekko dymi, po podlaczeniu do kompa pokazuje niskie ciśnienie paliwa na piatym cylindrze....
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Witam. Renault Master 2.3, 125 koni. Gdy uruchomię, nie reaguje na gaz. Po chwili, około 5 minut, jest ok. Dopóki turbo się nie załączy, nie ma mocy, nie chce jechać. Komputer pokazuje, że niskie ciśnienie paliwa. Pompa jest ok, była sprawdzana. Kto pomoże?
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Możliwe przyczyny: za niskie ciśnienie paliwa , zanieczyszczone wtryskiwacze, niewłaściwy skład mieszanki na gazie co powoduje rozregulowanie parametrów adaptacyjnych dla benzyny.
Witam. Mam Problem z moim stilo tydzień temu wymieniłem skrzynie biegów i łożysko oporowe wszystko śmigało, aż do dzisiaj. Odpalam autko wszystko si dojerzdżam do krzyżówki zaczyna szarpać, aż w końcu gaśnie. Kiedy odpalam na nowo znowu gaśnie. Na benzynie i na gazie ta sama sytuacja sprawdzałem cewki są ok , pompa podaje paliwo do listwy (ciśnienie...
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Prawdopodobnie niedrożny przewód paliwowy do zbiornika paliwa ,podczas pompowania pompką zamiast wytworzyć ciśnienie ,w zapchanym przewodzie wytwarzasz podciśnienie , dlatego taki efekt z pompką, Ja osobiście obstawiam zatkany smok paliwa ,albo zawór w przelotce na ramie do filtra paliwa.
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
pokazuje zbyt niskie ciśnienie tzn jest błąd zbyt niskiego ciśnienia, czy ciśnienie faktycznie jest zbyt niskie podczas krecenia rozrusznikiem, lub podczas pracy?? Jak już wszystko wymienione to wtryski do sprawdzenia, czy nie leją przelewem. Czujnik wału piszesz, że sprawdziłes, ale ja tylko mogę stwierdzic czy działa czy nie działa przez sprawdzenie...
Tak drozne, bo nie ma w nich ciśnienia i na obu tak samo źle, teraz juz jak zgasnie to nie chce odpalic i trzeba pompką podpompować zeby zapaliła
Typ wtrysku KE - Motronic , ciśnienie paliwa 6,1 do 6,5. Wypinałeś wtyczkę na rozdzielaczu paliwa , a zachowuj e się tak , ponieważ masz niskie ciśnienie paliwa - silnik przez chwilę pracował na paliwie z wtryskiwacza rozruchowego. Pompa do wymiany.
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Nie odpalisz z tym błędem rozumiesz ? A tam jest w ogóle +5V ? na zasilaniu ?? on nie widzi zbyt niskiego ciśnienia paliwa tylko nie widzi czujnika.[/i]
Witam, podpinam się pod temat. Mam dokładnie ten sam problem, robiłem zeszłej zimy wymianę oleji i filtrów, przy okazji zmieniłem filtr paliwa. I od tego momentu dzieje mi się dokładnie to samo, tylko że partnerze z 2006 roku 1.6 HDi. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie co to za przyczyna.
Postanowiłem odczytać ciśnienie paliwa ciśnienie na CR 8 bar odkręciłem rurkę od pompy wyleciała mętna ropa niczym mleko w filtrze jeszcze gorzej. Wytryski pompa po regeneracji zbiornik przewody wyczyszczone. Pompa nie podaję ropy na szynę CR Filtr paliwa do bezwzględnej wymiany. Przepłukanie układu paliwowego w powyżej sytuacji jest WYMAGANE. Czym...
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
mam problem z odpaleniem auta. Na początku nie chcialo palić przy cieplym silniku (rozrusznik krecil, ale auto nie odpalało), po wymianie czujnika wału korbowego przestał palić także na zimnym. komputer wskazał błąd modułu sterującego. po wymianie tego modulu, auto dalej nie odpala. mechanik stwierdził, że paliwo podawane na wtryski nie ma odpowiedniego...
Cześć, chcę zrobić lampkę/brzęczyk alarmujący o niskim ciśnieniu paliwa. Silnik gaźnikowy, ciśnienie pracy ok 4PSI, alarm powinien zalączyć się przy niski ciśnieniu. Jak zrobić takie coś, jak działają (co podają) dajniki ciśnienia paliwowego? Może jest jakieś gotowe rozwiązania?
miałem podobne uszkodzenia, ciśnienie paliwa podczas kręcenia na pompie też narastało wolno, po dłuższym kręceniu pojazd odpalał. uszkodzony był wtrysk, przepuszczał paliwo do powrotu (nie działo się to za każdym razem, pojazd potrafił zapalić za pierwszym razem np. przy -20stopniach). natomiast co było też dziwne na zaciąg palił na strzała. pozdrawiam
Podwieszony/zużyty regulator ciśnienia, pompa zasilająca. co jest dziwne to filtr paliwa cały w oleju silnikowym (czarny). Normalka w tych silnikach. zawór gaszenia otwarty na 52% Skąd wiesz? Czym diagnozowałeś? EMS 1847329 135: Tytuł Ciśnienie zasilania Usterka Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Jak się zapala to wyświetla że za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej nonstop tak pokazuje dla mechanika na komputerze wykazuje błąd pojeździ trochę auto i znowu to samo w trakcie jazdy zapał się kontrolka od świec źarowych i auto pochodzi w stan serwisowy traci moc po wyłączeniu silnika jedzie znowu dobrze
Pompa CR czy pompa w zbiorniku? Po awarii pompy CR cały układ paliwowy musi być wyczyszczony.
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Po włączeniu zapłonu pompka podaje paliwo ciśnienie do 3 bar-ów i następnie zawór ją rozłącza ( utrzymuje 3bary w obwodzie). Jeśli ciśnienie spadnie ( np. podczas otwarcia wtryskiwaczy przy rozruchu) pompa znowu się załącza aby utrzymać ciśnienie 3bar. Czy pompka powinna chodzić przez chwile po włączeniu zapłonu czy dopiero jak zaczyna kręcić rozrusznik...
Witam wszystkich czytelników mam taki problem z pompą .Pompa podaje paliwo na wtryski tylko ma małe ciśnienie . Pompa jest po regeneracji czujniki przy pompie są nowe . Myślę że komputer coś nie przepuszcza . W samochodzie przy odpalaniu kontrolki prędkościomierza i obrotów idą do końca i wracają . JAKA MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ? Nie mogę odpalić silnika
niski ciśnienie paliwo renault niski ciśnienie paliwo mondeo scania niski ciśnienie paliwo
piekarnik elektryczny termostat moduł sterujący pralka mastercook renault megane podłączyć komputer
hulajnoga elektryczna whirlpool błędy płyta indukcyjna
Syczenie w Oplu Meriva 1.6 benzyna powyżej 120 km/h Błąd 03800500-2F42 w Canon iPF750 - problem z głowicą drukującą