Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
Tę pompe da się na chama odpowietrzyć tylko nie ma kto Ci tego zrobić. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Pompa niskiego ciśnienia sama w sobie ssie paliwo (jak już) i nie wiadomo co z tym paliwem dalej się dzieje. Jaki był sens rycia w układzie wysokiego ciśnienia jak nie wiadomo czy ona ma paliwo w sobie....
Ja osobiście nie wierzę w test dymem - za niskie ciśnienie podawania. Kiedyś opisywałem swój „patent” na test sprężonym powietrzem. Tak do około 1,5 bara max. A potem osłuchiwanie okolic kolektora ssącego.
Witam, i jak tam poradziłeś sobie, u mnie znowu wywaliło że niskie ciśnienie oleju, ale nie mogę w ogóle odpalić, błędy błąd położenia wałka ssącego.
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
Ja wiem jakie jest życie hodowców drobiu (znam temat w każdym razie) i nie chciałem Cię namawiać od razu na wymianę wentylatorów (to sobie zrobisz w przyszłosci według obecnych wskazówek) - chciałem Ci uzmysłowić pewne zależności w parametrach tych urządzeń - tak dla nauki czysto teoretycznej na przyszłosć. Najlepiej się skupić na tym co masz i co możesz...
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Witam. Z tego opisu wysnuwam 2 wnioski; -albo rozregulowany wył ciśnieniowy (za późno załącza --przy zbyt niskim ciśnieniu ) -albo ssie powietrze rurą ssącą do pompy. A gwałtowny spadek ciśnienia -nawet gorzej ,jak to określiłeś,bierze się stąd, ze woda pod niskim ciśnieniem---jakie masz ze studni, musi się "przecisnąć" przez pompę --bo innej drogi...
Te dwa dolne, to manometry do chłodnictwa- wysokiego i niskiego ciśnienia (tłoczenie i ssanie).
Encore masz rację, faktycznie LPGTech informuje o "zbyt niskim ciśnieniu gazu PRZED przełączenie na zasilanie gazem", więc nieszczelność jest na drodze reduktor - kolektor ssący. Czyli może uciekać reduktorem, wężami, kolankami, czujnikiem ciśnienia, wtryskiwaczami, a także połączeniami pomiędzy tymi elementami. Należy to sprawdzić
Witam . Jeśli hydrofor zaczął wyłączać się przy ustawieniu na niższe ciśnienie i przestał to uszkodzenie wskazuje na pompę . Jedynym ratunkiem jest kolejne obniżenie ciśnienia , jednak efekt będzie krótkotrwały , lub remont pompy . Przyczyną może być także niezbyt szczelne połączenie rury ssącej z pompą . Minimalna nieszczelność w miarę wzrostu ciśnienia...
Nie ma żadnego zaworu, ani usterki w nim, "tłoczek" działa tak jak powinien. Cofa go niskie ciśnienie w kolektorze ssącym a wysuwa sprężyna.
Czujnik zbyt wysokiego ciśnienia podłącza się do lini tłocznej, a niskiego(zbyt niskiego) do linii ssącej. Łączy najprościej szeregowo i wpina w obwód sterowania, aby zadziałanie któregokolwiek wyłączyło sprężarkę (sprzęgło), silnik. Coś chyba steruje tym agregatem?
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Witam polo 9n 1.2 12v 64km map sensor na zapłonie pokazuje 967 mbar a na biegu jałowym 275mbar 295mbar czy to prawidłowe wartości na biegu jałowym.nie są za niskie?
Masz w takim razie bardzo niskie cisnienie statyczne, a pompa wytwarza ok. 0.5 atm roznicy miedzy ssaniem a tloczeniem wiec na duzej czesci instalacji jest podcisnienie gdy pompa pracuje. W takiej sytuacji jakakolwiek najdrobniejsza nieszczelnosc polaczen, zwlaszcza od ssawnej strony pompy, bedzie wprowadzala powietrze do ukladu. Nieszczelnosc moze...
Sprawdź na lewe powietrze, kolektor, połączenia gumowe, odma, EGR. Może podasz nam jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach.
A co za problem umieścić w jednej rurze dwie turbiny??? Z wylotu pierwszej dajesz na ssanie drugiej i masz niższe ciśnienie. Możesz też nieznacznie podnieść obroty.
Witam. A więc masz bardzo niskie ciśnienie napływu do filtru, ponadto pompa z niego ssie dodatkowo obniżając w nim ciśnienie. Wobec powyższego, wygląda mi to na kawitację, zwłaszcza że widać po chwili zanikanie (zapadanie się) tych pęcherzyków. Jeśli tak, to w tej sytuacji, nic z tym nie zrobisz. Pozdrawiam
Głośna praca sprężarki i słabe chłodzenie w zamrażarce świadczą o zapowietrzonym układzie chłodniczym, mikro nieszczelności na układzie niskiego ciśnienia. Sprawdź ciśnienie w układzie na stronie ssącej. Jeżeli ciśnienie jest powyżej zera, odparowanie czynnika na minus 10 °C albo na minus 5 °C, masz powietrze w układzie.
Problem rozwiązany pomogła wymiana czujnika na linii ssącej
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Czy są wersje tego zaworu sterowane bez udziału elektryki? W poście wyżej wrzuciłem zdjęcie takiego zaworu w sprężarce Denso. Według informacji które znalazłem w eLearn Fiata ma on działać tak, że obniża wydajność sprężarki na podstawie ciśnienia po stronie ssącej. Im niższe tam ciśnienie, a więc im mniejszy "odbiór zimna" z parownika, tym niższa wydajność...
Ciężko powiedzieć czy tłoki mogą spowodować równy spadek ciśnienia sprężania. Można by się jeszcze pobawić, odkręcić kolektory ssący i wydechowy oraz zdjąć pokrywę rozrządu. Przy kręceniu wałem korbowym można by usłyszeć czy powietrze ulatuje zaworami, czy dołem silnika. Jedną z możliwości równego spadku ciśnienia sprężania i równego we wszystkich silnikach...
Wymieniony został wężyk od MAP oraz sam czujnik MAP. Nie odpalił. Spróbowałem wyjąć sondę lambda z kolektora wydechowego jak radzono wyżej - efekt? Za drugim rozruchem uruchomił się, ale to co wyleciało przez otwór lambdy i wydech pozostawię bez komentarza. Zapchany wydech. Dodatkowo wyskoczyły błędy: P0105 - sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej...
to dlaczego wcześniej działały poprawnie pięknie ciągła itp nie było nawet słychać jak z bp na gaz się przełączyła,gorsza sprawa z tym jak chce wgrać mapę to pod koniec zgaśnie i zbyt niskie ciśnienie w kolektorze ssącym i co to może być nie mam źielonego pojęcia
Widać, że jest tam podawanie chemii po stronie ssącej pompy, do tego potrzeba myjki z własnym zbiornikiem wody, ewentualnie inżektor na wyjściu i duża dysza na niskim ciśnieniu, nie wiem czy warte zachodu, gdy starczy kupić pianownicę (np popularną PA) i przynajmniej chemia nie leci przez pompę jak w pierwszym przypadku.
Problemem nie jest za niskie ciśnienie lecz zbyt mała wydajność wodociągu. Pompa ssąca po pewnym czasie się zapowietrzy bo zwyczajnie zabraknie wody w wodociągu bo jej wydajność jest większa niż napływ wody. Pompa by pomogła gdyby ciśnienie było niskie ale stałe bez zmian. Gdy występuje spadek na skutek zwiększonego poboru to oznacza za małą wydajność...
Nie podłączaj go wcale i już. Bo niby po co? Podejrzewam że warunki do zapisania błędu 24 nawet nie wystąpią przy takim zastosowaniu silnika. Nie wiem jak w tym, ale w Oplowskim multec-u trzeba było aż około 20s hamować silnikiem (niskie ciśnienie w kolektorze ssącym) żeby błąd wyskoczył.
Dziękuję. Tutaj mam trochę lepsze zdjęcie Daćki. https://obrazki.elektroda.pl/8895483100_... W stosunku do Renówki 12 są zmiany „na gorsze”. Jak widać nie mamy tam obrotomierza, z tego co pamietam nie było również zegarka, wajchy do wycieraczek po prawej stronie kierownicy (tą funkcję spełniał wyłącznik klawiszowy). Zabrakło...
W tym modelu nie ma czegoś takiego jak "ssanie" - to wtrysk a nie gaźnik. Komputer ECU dobiera dawkę paliwa stosownie do warunków - temperatury powietrza, silnika, naciśniecia pedału gazu, podciśnienia w kolektorze ssacym, itd... Nie może być tu mowy o włączeniu bądź wyłączeniu bo to proces ciągły. Kontrolka żarówek (pomarańczowy pedał) jest gaszona...
1. Jakie powinny być prawidłowe ciśnienia wysokie i niskie. Jest cały wachlarz prawidłowych ciśnień. Bo są zależne od temperatury skraplacza i parownika. 2. Jakie powinny być temperatury podczas pomiaru. Chyba jedyna prawidłowa odpowiedź to: temperatury zastane. Nie masz za bardzo wpływu na temperaturę parownika, na skraplacz jeszcze jakoś można wpłynąć...
To nie jest pompa ssąca, taka od hydroforu Każda pompa jest ssąco-tłocząca. Przed pompą jest niższe ciśnienie, więc co otwiera zawór?
w silniku AFN nie ma pompy paliwa w baku tylko jedna pompa wtryskowa na silniku skłądająca się z sekcji ssącej niskiego ciśnienia (ona pompuje paliwo z baku) i sekcja tłocząca wysokiego ciśnienia. Filtr jest tylko jeden w komorze silnika.
i sprawdza jak szybko i którędy ucieka. Jak szybko, to rozumiem, ale którędy, to ni chu chu nie pojmuję. Należę do zdecydowanej większości normalnych ludzi i nie potrafię zobaczyć czegoś przez kilku centymetrowy metal. Co dopiero z pięciozaworowymi silnikami, już widzę: "napompowałem cylinder i ucieka przez drugi wydechowy i przez pierwszy ssący"....
Witam Pacjent Mercedes ML350 chyba 2013r. Silnik OM276. Mam do Was w związku z tym ścierwem pytanie, czy ktoś z was spotkał się z taką historią, że jest brak ciśnienia oleju /a właściwie niskie/ na lewej głowicy? Diagnoza wskazywała na lewy wałek ssący poza zakresem. Kontrola łańcuchów / 53°, kontrola w otworach czujników/ nie wskazuje na zużycie. Po...
Dziękuję za odpowiedź. Chciałbym spytać jakie powinno być ciśnienie spoczynkowe czynnika w układzie? Jeżeli chodzi o ilość czynnika to prowadziłem już próby z czynnikiem w ilości od 3 do ponad 7 kilogramów, najlepiej pracuje prz4,3 do 4,7 kg.Problemem są głownie niskie ciśnienia na tłoczeniu i ssaniu.Gdy na tłoczeniu podkręcę zaworem na około 20 barów...
Korekta przed grzebaniem na jakim poziomie była ? Może ciśnienie paliwa za niskie ? Lewego powietrza nie ssie ?
Jak już nie ma co ssać po stronie niskiego to resztki zostają na wysokim.
Zasada działania dyszy Venturiego http://woodgears.ca/physics/venturi.html , dysza w środku wygląda tak ( przekrój ) http://www.converteraccessory.com/produc... po okręgu rozprowadzane jest sprężone powietrze w kierunku wylotu, które powoduje niskie ciśnienie po stronie ssącej. A co do transportu ziarna to zobacz http://www.cemarol.com.pl/oferta,504,Prz...
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Przy obecnej temperaturze zewnętrznej (od 0 do +10°C) świece żarowe nie będą włączane, ew. co najwyżej na pół sekundy. Silnik powinien odpalić bez podgrzewaczy. Jeśli ma z tym problem, to najwidoczniej ma zbyt niskie ciśnienie sprężania. W połączeniu z brakiem mocy, przyczyną może być dławienie na dolocie powietrza (kompletnie zatkany kolektor ssący...
Ssący 0.15 mm wydech 0.25 mm. Odległość cewki od koło to 0.3 - 0.4 mm. Sprężaniem się nie przejmuj. Jeżeli prawidłowo ustawisz rozrząd, to gdy tłok będzie maksymalnie w górze, pomiędzy suwem sprężania i pracy, oba zawory powinny być całkowicie zamknięte. Jeżeli ustawisz tłok w górnym położeniu, pomiędzy suwem wydechu i ssania, to oba zawory powinny...
W studni umieszczona jest rura ssąca z koszem i zaworem zwrotnym. Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, Jeśli np. koło korka zaślepiającego jest niewielka nieszczelność i tam będzie powoli zasysać powietrze to stopniowo z każdym poborem wody...
No kolega to obeznany ja i Ty... ale po kolei. W czym masz problem? Powinno by Cię martwić gdyby to ciśnienie wzrastał np. do 2,5-3 bar, a to, że ma 1 a nie 1,2 bar to ŻADEN problem. Powinieneś coś zrobić gdyby ciśnienie spadło poniżej 0,5 bar bo pompy nie lubią tak niskiego ciśnienia, które na ich stronie ssącej może powodować kawitację ze wszystkimi...
Masz zablokowany zawór przelewowy w pompie, normalnie przy skręceniu kołami na max i przytrzymaniu kierownicy w układzie ciśnienie rośnie do ok 70 bar i otwiera się zawór. Lub podkręcony ten zawór do zbyt nadmiernego ciśnienia. Zawór w pompie znajduje się po odkręceniu przewodu oraz gwintu na samym dnie pod sprężynką. To taki tłoczek w środku z kulką...
Jak osuszacz jest na niskim ciśnieniu to będzie cały czas zimny.
ssać ciśnienie ciśnienie ssać ciśnienie kolektor ssać
zasilacz impulsowy anteny obsada pierścień zawieszenie przód citroen
sterownik kolektorów vaillant cyrkulacja
Odczyt e-booka z płyty CD ADD/DDD – jak sprawdzić obecność pliku PDF lub EPUB FTDI FTD2XX, FT232R, FT2232H – rozmiar pakietu USB, ustawienia transferu, latency