Napisałem żeby ci ktoś zrobił diagnozę, a nie odczytał błędy.
Jeżeli piszesz że po zdjęciu wtyczki z masomierza układ pracuje lepiej(znacznie lepiej) i dokręca się powyżej 4tys obrotów to 100% problemy jest w masomierzu powietrza lub jego instalacji(mało prawdopodobne) . Przy założeniu nowego masomierza konieczne jest wykasowanie adaptacji masomierza ponieważ układ ME sam na podstawie sygnałów z sond lambda sam...
Pompa cyrkulacyjna chłodnicy powietrza doładowująca - przerwa w obwodzie. Szukalem tego cuda teraz przez dluzsza chwile, ale zabijcie mnie - nie wiem o co chodzi i z niczym sie nie kojarzy. Znowu pewnie winny jest tlumacz ktory "przetransferowal" kody bledow OBD z angielskiego na polski. Biora sie za to czesto humanisci nie majacy pojecia o budowie...
Twoje vito ma zwykłą mechaniczną pompę wtryskową bez żadnego kompa ! Każdy doświadczony mechanik od diesli podniesie Ci moc regulując dawkę paliw - sam tak kiedyś zrobiłem w swoim vitku i (subiektywnie) zyskał 10-20% mocy i lepiej się "zbierał" już od niskich obrotów .
Wartości rezystora nie znam
Nie przejmuj się lampką. Niech sobie świeci. Jak jest w pozycji zamkniętej to po prostu silnik nie oddycha spalinami na niskich obrotach.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
witam i czy rozwiązał pan problem w tym ogrzewaniem ma identyczną sytuację na wysokich obrotach dmucha ciepłym na niskim już nie
Witam, rozwiązałeś problem ??
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
Potencjometr klapy sprawdzony?
sprawdz tu http://www.w202.pl/index.php
Pompka podciśnienia.
Jeszcze warunkiem do odpalenia jest prędkość obrotowa wału korbowego. Bywały przypadki że rozrusznik niby dobrze kręcił, ale komp odczytywał za niskie obroty. Po wymianie rozrusznika który kręcił żwawiej, problem mijał.
Odpala normalnie ia niskich obrotach pracuje rowno i cicho
wtryski do weryfikacji. Ogólnie za niskie ciśnienie Rail zapewne, tester prawdę powie.
witam.idzie zima więc trzeba już grzać w samochodzie a u mnie jest coś nie tak chyba. ciepłe powietrze leci mi ale nie tak ciepłe jak powinno,a leci dopiero wtedy jak na większe obroty samochód wejdzie,jak przeciągne jakiś bieg. dlaczego tak jest?coś z nagrzewnicą? pozdrawiam
jadąc na 5 biegu 60 na godzinę To dopiero jest "zbrodnia". Przegoń najpierw auto na trasie, na wyższych obrotach.
Witam Panowie mam zapytanie, trzesie mi silnikiem na niskich obrotach.. Napewno nie sa to swiece ani przewody.. Jakie moga byc inne wady?
Z ciekawości zakręć gaz na butli. Może parownik już umiera i go zalewa. Na niskich obrotach. Na wyższych ten nadmiar spala. A gazu na tyle jest w rurkach że jeszcze to trwa jakiś tam czas.
Mam pytanie na niskich obrotach czuje jak obroty silnika spadaja jak by mial zaraz zgasnac co to moze byc, filtr nowy oringi tez.Pozdrawiam i zgory dziekuje.
Pisanie dla pisania. Skoro masz pobór 120A przy starcie podgrzewacza a alternator masz 150A, to nic nie wymyślisz. 120A przy 13v to 1560w czyli prawie 2.1KM Więc nie dziw się, że aż obroty faluja. Skoro jak odepniesz podgrzewacz to wszytsko jest w porządku, to co jest źródłem niskiego ładowania i falowania? Alternator na wolnych obrotach nie ma prawie,...
Jakie obroty widzi sterownik w czasie rozruchu?
Kiedyś jeździłem takim autem jako kierowca szefa. 10-12 lat temu Mercedes 190. Ciągle musiałem zwracać na ta wskazówkę uwagę. Jedynie co zapamiętałem to to ze lepiej było jechać z przyczepka na dość wysokich obrotach na 3 niż na 4 na niskich obrotach. Oczywiście gdy jeździłem sam wskazówka była zazwyczaj na czerwonym polu. Czyli nie tylko Polonezy i...
Witam, kiedyś znajomy miał niemal identyczny problem. W ciężkim ATEGO (wywrotka) nie dało się zwiększyć obrotów. Co prawda palił bez problemu, ale utrzymywał tylko niskie obroty. FMR i o ile dobrze pamiętam EMR nie wykazywały żadnych błędów. Okazało się że tachograf wysiadł w taki sposób, że cały czas widział przekroczenie dopuszczalnej prędkości i...
temat zamykam mam drugi sterownik
Witam wszystkich , mam podobny problem nastawnik mi świruje i ustawić się nie może, odczuwalne od 2000 obrotów. Brak błędów czujniki powymieniane , Turbo nowe wtryski .ten sam obiaw miałem w zeszłym roku o tej porze przy niskich temperaturach. Czy ktoś miał taki obiaw ? Bądź podobny Pozdrawiam
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Ale to co?, ze niby ze mój mercedes nie będzie miał niskich obrotów na gazie i se będzie pracował an tych 4500-6000 obr/min ? Tak jest normalnie? o to to jakiś dziwny ten silnik. :D
15tka ze stacyjki ok,
Napisz jaką masz instalację gazową? Wtrysk benzyny mechaniczny czy elektroniczny?
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
Pomierzyłem manometrem ciśnienie doładowania w czasie jazdy i wychodzi niecały 1bar (jakieś 0,8), zmierzyłem też w takim samym pojeździe i tam wyszło ok. 1,5 bara w tych samych warunkach. Ciśnienie paliwa w bloku od ponad 5 bar przy niskich obrotach do ok. 7bar przy wysokich.
Witam! mam problem , mianowicie na wolnych obrotach nie ma cisnienia a normalne dopiero koło 3 tys obrotów. Przy 2óch tysiącach 1 atmosfera. Czy spotkał się ktos z podobną usterką? Poziom oleju normalny a silnik się nie przegrzewa (temp normalna). Z gory dziekuje za odpowiedz. pozdrawiam
Witam!Proszę o pomoc, od niedawna jestem użytkownikiem sprintera 208 2.3d, i mam problem z podłączeniem wężyków od podciśnienia (auto nie gaśnie z kluczyka )i czy złe podłączenie tych wężyków może być przyczyną tego że silnik ma za niskie obroty!? :D Dziękuje za pomoc pozdrawiam.
Opisywane objawy mogą dotyczyć co najmniej pięciu tematów. Bez podłączenia SD i oglądnięcia co się dzieje trudno wyrokować. Z rzeczy mało inwazyjnych i prostych do wyeliminowania możesz przeczyścić wężyk podciśnienia zaworu EGR. Zawór ten o ile dobrze pamiętam jest po prawej stronie silnika (stojąc od przodu, czyli po lewej stronie samochodu ;) ) pod...
na razie zmniejszyłem szczelinę na świecy i założyłem oryginalne bosch mercedes które miałem na samym początku jak kupiłem auto i jest ok tylko na wolnych jak stoję minimalnie coś szarpnie raz na jakiś czas ale rano jak odpalam na benzynie strasznie go muli jak by mieszanka była zła ale jak tylko wyłączy się ssanie to jest już ok i później tez chyba...
Witam, bardzo proszę o naprowadzenie mnie na kierunek problemu z mercedesem E-klasa 3,0 2007 (po lifcie) 140 kw. Objawy: na zimnym silniku "bujanie" obrotów, na niskich prędkościach "bujanie" całym autem. Jak temperatura silnika osiąga 80-90 st. wszystko pracuje idealnie i wszystkie dolegliwości ustępują.
Mam krotki filmik ktory zrobilem moze on troche pomoze : http://www.youtube.com/watch?v=-OvrrESsO...
Witam w Mercedes z silnikiem 290 td metaliczne stuki po osiągnięciu temp.70-80 st.przy obrotach 700-1000, przy większych obrotach zanikają,silnik zapala lekko,zimny czy ciepły,równo pracuje,silnik niebierze oleju ,temperaturę utrzymuje 85 st. ostatnio była uszczelniana pompa wtryskowa,spalanie ma ok.7,5 l.Dzięki za odp.Pozdrawiam
Logiczne , że na zimnym silniku są niższe obroty , ale po to jest termozawór , podciśnienie i ''grucha" z tyłu pompy , żeby niższe nie były. Termozawór zimny powinien być otwarty , po nagrzaniu zamyka przepływ podciśnienia do ''gruchy''.
Któryś przewód musi być nieszczelny. Gdzieś jest wyciek
Mercedes 203, 2,2 CDI przestał odpalać. Sytuacja jest taka - auto do końca sprawne, nigdy nie było problemów. Od 2 miesięcy stoi nieużywane, odstawione na "głębokiej rezerwie", stało na wzniesieniu, przodem w górę i lekko przechylone na bok. Wczoraj Mercedes był potrzebny, zakręcił raz silnikiem na chwilę, odpalił na 3 obroty i zgasł, po 3 takich próbach...
Udało Ci się rozwiązać ten problem ? Bo właśnie mam taki sam .... albo podobny, jade 120 glosny a niskie obroty przyspiesze do 130-140 robi nie ciszej a obroty podniesione i mam wrażenie ze bez zmiany biegów, i jak juz spadnie do 120 to jest ok
..ta przetwornica to osobny modul czy siedzi w ECU ?
Może od tego wszystkiego uszkodził się katalizator - na niskich obrotach "nie ma siły" wydmuchać spalin i pracuje nierówno.
Doszedłem dzisiaj do tego, są nawet jakieś dwa "komputerki" z jakich czujników one zbierają dane oprócz z sondy lambda? Zachowanie przepustnicy od powietrza jest mniej więcej takie: 1.Otwarta na optymalnej pozycji (silnik trzyma prawidłowe obroty) 2.Potem jakby się przymyka i silnik zaczyna się dławić 3.W tym momencie "Komputerek" chyba zaczyna rozumieć...
M110 czyli wtrysk "mechaniczny" K-jetronik. Brak wolnych obrotów - czyli? Gaśnie bo ma za niskie, a może ma zbyt wysokie. Opisz dokładnie problem to może pomogę. Jest to dość specyficzny silnik i mało kto sobie z nim radzi. I pierwsze zasadnicze pytanie czy jest zagazowany?
Jest tak-podczerwień chodzi bo jak klucz jest wsadzony to nie działa diodka informująca o działaniu pilota ryglowania. Po wsadzeniu klucza ( rybka) brak reakcji stacyjki-nie zwalnia się nawet elektromagnes blokujący obrót bębenka. W EZS/EIS dwa błedy -B1154 brak danych z kombiinstrument -B1156 za niskie napięcie zasilania Napięcia mierzone miernikiem...
mercedes niski obrót niski obrót automat niski obrót mazda
brother reset licznika bębna próg punkt odlew gipsowy
liebherr moduł schemat czujnika wilgotności
Nikon COOLPIX P100 – mrugająca czerwona ikona zegara, co oznacza? Zmiana loga startowego w OpenATV - jak to zrobić?