Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Pompka do wymiany.
A w renówkach nie było tak, że prawidłowy poziom paliwa pokazywał tylko po zatankowaniu, a później komputer obliczał spalanie i wskaźnik pokazywał jakieś uśrednione wskazania? Tak miałem w Twingo i megance, po kilku dniach jazdy na krótkich dystansach wskaźnik zatrzymywał się poniżej połowy, a na stacji benzynowej okazywało się że można zatankować tylko...
No to dioda nie będzie się zaświecała i gasła przy tym samym napięciu wejściowym. Im większy R3 tym mniejsza histereza, znaczy się mniejszy rozstrzał przy przełączaniu diody. Czyli np. zapali się przy 5 litrach, zgaśnie przy 6, albo jakiej innej ilości, jak tam sobie ustawisz. Poprawiam wpis na R4, coś się źle dopatrzyłem numerację. R3 nie zaczepiaj.
Trochę mało szczegółów. Jak wygląda proces uruchamiania silnika? Generalnie wygląda na nieszczelność instalacji paliwowej. Jednak pompa paliwowa jest uruchamiana na kilka sekund po załączeniu zapłonu aby wytworzyć w instalacji odpowiednie ciśnienie. Więc albo uruchamiasz silnik natychmiast po przekręceniu do pierwszej pozycji (niby poprawnie ale nie...
Przecież pompka nigdy wszystkiego nie wybierze z baku. Normalne jest też to że paliwo się przemieszcza w czasie jazdy. Dolej paliwa i po problemie.
on przechodzi w stan awaryjny ,aby dalej dojechać i po mojemu to nie jest przypadłość, jak na razie komputer za to odpowiada ,i można by ingerować ,ale trzeba wiedzieć jak i czym Zgadzam się. Dlatego to się nazywa rezerwa, bo wtedy komp sterujący stara się oszczędzać paliwo. Inna kwestia to wypalanie zbiornika do dna. Nie zalecam tego , gdyż silnik...
Standard. Mam to samo - cuda się dzieją. Obrotomierz pada, głupoty pokazuje stan paliwa a nawet potrafi nie działać centralny zamek. Kolego sympatyczny - najprawdopodobniej CIM szajbuje - pada. Nie biorę tego do głowy jeżdżę i mam gdzieś . Niemiecka technologia. Dziś padło jutro wstanie. Dodano po 9 Poczytaj na Astra Klub Polska.
Wyraźnie trzeba coś pogrzebać przy wyprzedzeniu zapłonu i chyba przy mieszance paliwo-powietrze w gażniku. Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Pozdr.J.
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Wyciąg bak i zobacz czy wypaliły sie styki pompki.
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
jutro w firmie sprawdze co oznacza kod 52 i napisz
A może te 5 litrów które wlałem trochę za mało żeby się odpowietrzył? To dość cenna informacja i proponuję dolać co najmniej z piątkę jeszcze i nie dopuszczaj, do tak niskiego poziomu paliwa, żeby aż auto stawało...
Ale regulator moze być padnięty sprawdź czy w tym wężyku jest sucho podczas pracy. Zapowietrzać się może tylko przez słabą pompkę i niskim poziomem paliwa.
Za niski poziom paliwa.
Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja.
Witam rydzez wszystko na to wskazuje że nie dochodzi paliwo tak jak powinno- jest jego za mało może kranik zatkany dysza w gaźniku albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Witam, mam problem z autem wyżej wymienionym, problem polega na tym ze pompa paliwa przestaje podawać paliwo jeżeli poziom paliwa schodzi ok 1/5 pojemności zbiornika. Co z tym zrobić bo pomysły już mi się skończyły.
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Jaki zakres falowania obrotów możliwe kiepskie paliwo lub niski poziom paliwa rezerwa
Mam problem z uruchomieniem silnikaw Citronie Xsara 2.0 HDI z 2002 roku. Po podłączeniu interfejsu pojawiły się następujące błędy: P0341 Sygnał odniesienia cylindra wartość otrzymana nieprawidłowa P1520 Niski poziom paliwa P1164 Sygnał ciśnienia paliwa, odpowiedniość ciśnienia. Czujnik wałka rozrządu wymieniony na nowy a paliwo jest w zbiorniku.Napięcie...
Witam maiłem taki przypadek kupiłem nową pompkę koszt orginalnej 920zl i nic wiec kupiłem druga do silnika wackum koszt koło 1500zl i problem minoą mozesz tesz sprawdzić przewody paliwowe czy nie są przypchane jakimś syfem.
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Może być za niski poziom paliwa. Tłumik bez zmian ale mam nadzieję, że kryzę usunąłeś ?
Witam serdecznie Problem polega na tym że ...ale może od początku (to pierwsza moja zima, gdyż kupiłem go w lipcu) gdy ilość paliwa w baku jest mniejsza niż połowa objętości, sugerując się wskaźnikiem na desce oczywiście, przy każdym włączeniu zapłonu słychać pompę, jakiś miesiąc temu zdarzyło mi się 2 razy że nie zapalił za pierwszym razem, ładnie...
pod samochodem jest pompa paliwa i ona nie pozwala na zassanie paliwa ,po błędzie niski poziom paliw a musisz go odblokować ,opis jest na elektrodzie więc nie będę się powtażał
proponuje abyś otworzył pokrywę zbiornika paliwa. w zbiorniku jest pompa, która zamontowana jest w plastikowej komorze wirowej z której zaciąga chłodniejsze paliwo. powrotny przewód paliwa który wchodzi do zbiornika , podłączony jest w zbiorniku do dolnej części komory wirowej. Doprowadza on paliwo z powrotu wprost pod pompę. Często zdarza się , że...
Albo zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, choć przypchanie zaworu iglicowego pływaka jest możliwe. Rozebrać gaźnik przeczyścić, przepłukać bak, nowy filtr paliwa i heja dalej pływać.
Nie wiadomo, czy np, nie"łapie czasem' poiwietrza przy niskim stanie paliwa. Spróbuj co będzie gdy nie dopuścisz do jazdy na rezerwie.
Czasami takie jaja powoduję cewka butelkowa. Lub druga sprawa to za niski poziom paliwa w gaźniku.
jest na wskaźniku 1/4 paliwa czy w zbiorniku rzeczywiście jest paliwo.możliwość jest że pływak sie powiesił
Smok w baku dziurawy na tej wysokości. Zamiast niego wkręć(dosłownie) przewód paliwowy w bak w miejscu smoka tak by doszedł do dna. Lub jak już wspomniane wyżej zasil się od dołu zbiornika dokupując odpowiednią redukcję. Dla sprawdzenia włóż do baku przez korek wlewowy przewód paliwowy i połącz z odstojnikiem. I przetestuj czy będą problemy.
Wymiana zaworków to nie wszystko. Trzeba ustawić poziom paliwa w komorach zgodnie z zaleceniem producenta. To już sam musisz poszukać, na jaką wartość go ustawić. Może jest za niski poziom paliwa i silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki paliwo-powietrze.
Najlepsza rada to jedz i nie skręcaj ;-) A na poważnie to trzeba wyjąc ze zbiornika paliwa cały zestaw wraz z czujnikiem i jest tam smok w plastikowym koszu z zaworkiem który utrzymuje poziom paliwa w tym koszu właśnie po to żeby było paliwo podczas manewrowania samochodem . Może jest jakiś paproch a może trzeba całość wymienić ale to dopiero będzie...
Witam serdecznie . Mam pytanko odnośnie peugeocika 307 2 l HDI olej napędowy 2002 rok. Gdy w zbiorniku paliwo osiągnie stan poniżej połowy zbiornika to gaśnie silnik trzeba chwilę odczeka i odpali po kilku kilometrach znowu gaśnie i tak wkółko. Jak autko jest zatankowane na full to jest wszystko ok silnik nie gaśnie . Proszę o poradę Pozdrawiam wszystkich...
A to całkiem możliwe bo musiała ciągnąć paliwo przez siłę z baku. Musisz spróbować na innej pompie.
prawdopodobnie nieszczelny uklad paliwowy sprawdz odpowietrzniki na zbiornikach potem czy paliwo rownomiernie ubywa z obu zbiornikow smoki czy sie nie rozszczelnily przewody czy sie nie przetarly a na koniec pompe paliwa ktora mogla sie przytrzec od roznego rodzaju zanieczyszczen gdyz znajduje sie przed filtrem paliwa i to co wciagnie przez sitko w...
czy jeśli uszczelnił bym tą pokrywę to usunęło by to awarię ? Te uszczelnienie jest po to aby paliwo nie wylewało się ze zbiornika, w szczególności przy pełnym zbiorniku. czy może być inny tego powód Pewnie pompa jest zbyt wysoko ułożona i nie bierze z dna baku.
witam, mój problem z autem polega na tym że gdy mam paliwo powyżej połowy zbiornika to jeździ bez problemu, natomiast gdy dojdzie do połowy to gaśnie. Na komputerze pokazuje mi czujnik niskiego poziomu paliwa ale sprawdziłem też pomke paliwa i ona chodzi nawet wtedy kiedy nie ma kluczyka w stacyjce :o dlatego chciałbym sprawdzić przekaźnik i pytanko...
Tak pompa paliwa uszkodzona. Jak jest więcej paliwa to grawitacyjnie ciśnie paliwo. Ostatnio wymieniałem taką pompę i wierz nie ma sensu wkładać taniej podróbki. Kup w sklepie z częściami tak zwany oryginał z trw. Dodano po 2 Zobacz jeszcze czy nie ma syfu w zbiorniku bo to też może być przyczyna zatarcia pompy.
Dzieje się to jak jadę normalnie np. jadę 80 km/h i nagle gaśnie zapalają się kontrolki wciskam sprzęgło, a gdy po chwili puszczam odpala normalnie z biegu i jedzie dalej. Po prostu przy normalnej jeździe gaśnie.
Tak na przyszłość to wystarczy zamontować kawałek przeźroczystego wężyka na zasilaniu i obserwować jak się zachowuje w nim paliwo, jeżeli spada to sprawa jasna
Zamykam temat. Rozwiazanie w powyższym linku
Za wysoko umieszczona rurka (ssak) poboru paliwa w zbiorniku.
Masa idzie ze sterownika silnika jak kręci. Wyciągaj pompę, i nie przestrasz się jak będzie roztopiona, normalka jak się jeździ z niskim poziomem paliwa.
sprawdz sondy zrób analize spalin sprawdz szczelnosc wydechu i ssacego
Silnik 1,6 Ti-VCT benzyna. Mam auto od nowości, ma prawie 3 lata, 56tysk. km. Nie jest ani specjalnie oszczędzane ale też nie "butowane". Regularnie serwisowane. Od pewnego czasu mam w nim problem - podczas normalnej jazdy, przy niskich obrotach do ok. 3000tys. pojawiają się delikatne przyhamowania auta - jakby ktoś naciskał delikatnie na hamulec zamiast...
Witam proszę o szybką pomoc. Mianowicie od pewnego czasu mam problem z pompa paliwa w moim Mercedesie. (Mercedes 190 e 1.8 bez instalacji gazowej). Problem polega na tym że gdy w baku zostaje mi około 15-25 litrów paliwa to pompa paliwa zaczyna głośniej chodzić wręcz buczy i przy większych obrotach silnika samochód zaczyna szarpać. Początkowo myślałem...
A paliwo dochodzi i uzupełnia komorę pływakową? może kranik być zapchany i jest za niski poziom paliwa w gaźniku.
Zapowietrza się układ paliwowy. Trzeba sprawdzić szczelność. Może pompa już siadać, słychać ją za pierwszym razem jak włączasz zapłon?
W takich przypadkach trzeba niestety sprawdzic wszystko :( tzn: - czy bak nie jest zamulony syfem - czy pompa paliwa pompuje, zaznaczam pompuje, bo samo to, ze sie wlacza nie oznacza ze musi dobrze pompowac paliwo. - droznosc przewodow ( wlasnie od tej pompki az pod maske, odpiac z dwoch stron i sobie troszeczke podmuchac, jak bedzie szlo lekko to ok)...
Witam i co bylo powodem upalonego styk i nisko poziom paliwa w obudowie filtra, bo mam dokladnie tak samo jak ty i problem z paleniem ?????
Witam.W tylnej części głowicy masz przykręcone dwa przewody paliwowe,zobacz w jakim jest stanie zaworek który je przykręca.Lubi pękać sprężynka w środku.Pozdrawiam
Witam ponownie wrcam po przerwie ponawim post nadal mam ten sam problem sprawdzalem juz z tym gazem tez nie pomoglo czekam na dalsze opcje pozdrawiem
Miałem przypadek że przewód taki krótki w zbiorniku przy pompce paliwowej pęka i paliwo z powrotem wycieka do zbiornika. Jest to wężyk dlugości kilku centymetrów!
PROBLEM ROZWIĄZANY! Tłumacze o co chodzi . Otóż kosz w którym siedzi pompa robi za rezerwe paliwa , gdy paliwa jest mało , resztki zbierają sie w koszu i nie mają prawa uciec spowrotem do zbiornika , czyli kosz musi byc zupełnie szczelny , gdy jest nie szczelny paliwo ucieka , dostaje "lewe powietrze" i nie chce palic . U mnie dolny oring oddzielający...
Filtr paliwa był wymieniany? Sprawdzałeś przewód paliwowy na przyłączach? Wygląda na to jak by ci paliwo się cofało do baku.
Mimo wszystko musisz sprawdzic uklad wtryskowy(moze jest zapowietrzony,lub masz za niski poziom paliwa w zbiorniku?) Dodano po 1 Mozesz tez miec gdzies uszkodzony przewod ssacy paliwa.
nie wiem czy to był dowcip, czy chodzi o zbiornik paliwa
Paliwo sie cofa , załóż zawór zwrotny lub nieszczelność na zasilaniu.
Jak jechał na "oparach" paliwa bo mu wskaźnik nie działa to może być tak jak pisze cardiag ze zapowietrzył mu się układ paliwowy .
witam . mam problem z swoim pasacikiem jest to 2.5tdi 4 motion 00r b5 , silnik AKN. mianowicie wyswietla mi sie blad ENGINE WORKSHOP i mruga kontrolka od swiec. i to mi sie tak pojawia jak mam mniej niz 1/4 paliwa w zbiorniku. wymienilem juz pompke elektryczna w zbiorniku a problem znow sie pojawia. i jak mam malo paliwa to zapala blad i po chwili auto...
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Przy niskim poziomie paliwa pompa paliwowa z paliwem zasysa tzw."lewe" powietrze. Rozwiązaniem jest niedopuszczanie do niskiego poziomu paliwa lub wymiana ssaka paliwa który zapewne ma dziury.
Jeżeli reaguje na rezerwę paliwa, to dajmy spokój brzęczkowi, jest sprawny :smoke: Proponuję właśnie skupić się na krańcówce drzwi. Dostanie się tam jest prze......cudne. Jest to cały zamek razem z siłownikiem centralnego. Co do brzęczka, to na upartego jego sprawdzenie też jest proste. Dwie śrubki nad kierownicą(pod plastykową osłoną) i masz zegary...
Problem z układem paliwowym. Być może zapchany kranik, gaźnik, filtr paliwa, skrajnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony (po przez zacięcie) zaworek iglicowy w gaźniku, bardzo duże nieszczelności w układzie dolotowym (i to na prawdę duże)... Coś z tego zapewne ci szwankuje :)
Po wymontowaniu zbiornika i jego oczyszczeniu z mazi która musiała się dostać podczas tankowania i wymianie filtra samochód zachowuje się normalnie.Po prostu jak było mniej paliwa to brud zatykał smoka i nie dawał tyle paliwa co potrzebował układ zasilania.Niby błachostka,ale problem duży.
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
Z tego opisu by wynikało że jakiś majster coś zepsuł przy montażu pompy albo sama pompa się kończy.Albo np kosz w którym siedzi pompa jest w jakiś sposób uszkodzony.Pełni on taka funkcję że zapobiega odpływaniu paliwa na zakrętach.Trzeba to rozebrać i ocenić .Nie ma innej opcji.
Witam. Dawno nie miałem kontaktu z tym modelem, ale z tego co pamiętam w moim polonezie (ponad 15 lat temu) przyczyną takiego zachowania był zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Proponuję jeszcze raz sprawdzić gaźnik, czy nie jest zatkany układ przejściowy lub zamienione dysze między gardzielami gaźnika. Należałoby też sprawdzić jak się zachowuje silnik...
Webasto nie posiada własnego czujnika poziomu paliwa, a informację tę uzyskuje po CAN z instalacji pojazdu. Błąd tego typu prawdopodobnie źle odczytany.... błąd nie samego czujnika, tylko niskiego poziomu paliwa i jako "nie aktualny" tylko "były sporadyczny" zapisany w pamięci. Przy trybie aktualnym urządzenie w ogóle nie będzie miało próby startu....
Sprawdź dokładnie smok paliwa.
A co sam sprawdziłeś?
jezeli myslisz, ze jest zwiazek z ciezkim odpalaniem podczas roznych stanow ilosci paliwa w zbiorniku, po prostu zajrzyj do niego. pod tylnymi siedzeniami masz pokrywe do zbiornika, odkrec chyba 3 srubki i wyciagnij calosc. zwroc uwage czy smok jest zapchany z sitkiem na koncu. jesli jest ok, nie sadze by to bylo powodem Twojego problemu. pozdrawiam...
jak bys mogl mi jeszcze powiedziec ktora pompa
Zatem jeśli chodzi tylko o kontrolę poziomu paliwa, a układ zapłonowy i kontroli obecności płomienia są elementami integralnymi gotowego palnika, proponuję pływakowy, kontaktronowy czujnik poziomu w zbiorniku paliwa. Może być dwupoziomowy (1 kontrolka LED niskiego poziomu paliwa, 2 odcięcie elektrozaworu i alarm dźwiękowy). Czyli zasilacz, czujnik poziomu,...
Brak paliwa, czyli za uboga mieszanka. Nie masz filterka, więc wszystko co masz w zbiorniku dostaje się do gaźnika, lub za niski poziom paliwa, przytkana dysza.
Nikt Ci odpowiedzi nie da, bez minimum danych z diagnostyki. Przyczyn takich objawów może być kilkanaście.
W poniedziałek podam nr. podwozia a co myślisz Gerri na temat opisu tego błędu.
ja mialem 325 tds i ten sam problem dodatkowo nieraz dostawał wariacji i skakalty obroty a winna byla pompa paliwa to jest niestety slaba strona bmki tds
Pewnie powodem jest niska jakość pompki. Nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia. Gdy poziom paliwa jest niski, to trzeba zassać wyższy słup cieczy, a do tego właśnie potrzebne jest podciśnienie. Wymiana wężyków raczej nie pomoże. Domyślam się, że przy próbie pompowania przy niskim poziomie, ta gruszka robi się "leniwa".
Miałem tak kilka lat temu w swoim mondeo powodem był zasyfiony bak. Zacznij od przeczyszczenia baku może zebrał się jakiś syf i przy tym stanie baku zaczyna się gdzieś przytykać dlatego szarpie i przerywa.
Biedna ta pompa paliwa :wink:
Spotkałem się z taką sytuacją w megane. Wypadanie zapłonu z powodu niskiego poziomu paliwa. Przyczyną jest niski poziom paliwa, skutków nie ma
Szukaj przyczyny w zbiorniku. Pompa, smok, wężyki.
Witam tak jak w temacie moja e30 gubi obroty jest to silnik 1.8i . Do meritum gdy jade do szkoły zrana zauważyłem ze gubi obroty ale gdy juz sie zagrzeje jest oki . wymienialem rozrząd patrzylem na kopulke palec i przewody byly oki . wymienilem świece lecz problem został. Nie mam pojęcia gdzie tkwi problem ? Moje domyślenia to kopulka przewody i palec...
Problem jest banalnie prosty... Na 99,99% za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po wyjęciu odstojnika paliwo powinno znajdować się 11-13mm od górnej krawędzi lub do znaku na odstojniku (kreska lub wybrzuszenie w rogu)
Po odczytaniou bledow VAG kod 17656 Blad nie daje sie wykasowac Wedlug spisu ;niski poziom paliwa ;Gdzie jest ten poziom Co sprawdzic
Prawdopodobnie zaciera Ci sie pompa paliwa kolego albo zaleznie od konstrukcji chwytu zobzcz czy nie masz wgniecionego zbiornika od spodu bo to pierdola a potrafi uprzykrzyc zycie (ponizej polowy nie przelewa przez chwyt a zasysa tylko z dolu) i moze miec za malo
Pierwszy problem to termostat, drugi to po prostu za niski poziom paliwa w zbiorniku (jak sam piszesz poniżej rezerwy) i zapowietrzanie się układu paliwowego. Jak nie chcesz wymieniać pompy w zbiorniku (która lubi się uszkodzić jeśli notorycznie wyjeżdża się paliwo do zera), to unikaj jeżdżenia na rezerwie.
Pompka nie pompuje paliwa tylko wtłacza powietrze do gaźnika, powstałe w nim ciśnienie wypycha paliwo przez ten otworek. Dlatego wszystko musi być szczelne. Możliwe, że jest zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Wielkiej fontanny nie spodziewaj się :D
pompa była sprawdzana na słuch znajomego i działała według niego Ja wysiadam ,bawcie się. faktycznie mogłem ją sprawdzić miernikiem ale z początku ją wykluczyłem a mogła się zatrzeć gdyż często mi pokazywał zbyt niski poziom paliwa a jak dolałem z 5l to od razu na 1/4 chyba pływak także do wymiany. edit. Dodam takie uwagi które znajomy mi dziś przypomniał...
Opel Calibra Vectra A i Omega A(te z pompą paliwa na zewnątrz) - smok paliwa i ten nieszczęsny oring na nim przez który często nierówno pracuje lub wogle nie chce odpalić przy niskim poziomie paliwa w baku bo powietrze ciągnie. Przez taką pierdółkę zbiornik wyciągać...
No to może świeca zastrajkowała :-( Albo za niski poziom paliwa w baku i "smok" nie łapie paliwa.
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
Witam sprawdziłem wskaźnik działa , nie wiem jaki kolor maja kable wchodzące do wskaźnika .Kontrolka rezerwy zaświeca się jak jest niski poziom paliwa
A może silnik "wysysa" sobie całe paliwo z gaźnika i komora pływakowa nie zdąży się napełnić?? patrzyłeś pod tym kątem? Może zbiornik paliwa się zapowietrza, albo jest ustawiony za niski poziom paliwa w gaźniku w komorze pływaka.
błąd niski poziom paliwo niski poziom płyn niski poziom naładowania
wymiana tablicy elektrycznej epson ecotank papier iskrownik ustawić
moduł komfort termet wyłączniki dotykowe
Czy fotele z Citroena Xsara Picasso C4 pasują do C3? Ikonki na desce rozdzielczej Peugeot 307 Diesel 2004