Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
po uruchomieniu silnika tak, chyba że silnik ma za niskie wolne obroty.
Kolego po kolizji kosiarki z pniem i uszkodzeniu noża, raczej jest pewne, iż uszkodziłeś jeszcze coś więcej. W szczególności sprawdź, czy wał nie został skrzywiony. Sprawdź też, czy klin na kole magnesowym nie został ścięty, bo "strzały w gaźnik" świadczą o rozregulowaniu zapłonu. Dużo informacji i materiałów poglądowych znajdziesz na ten temat w internecie.
http://obrazki.elektroda.pl/1286145200_1... Chodzi o te podłużne otwory do regulacji faz rozrządu (zaznaczone na czerwono), ale wygląda na to, że nie powinieneś ich ruszać, bo nieumiejetne operowanie może doprowadzić naprawe do poważnych konsekwencji, łączne ze zniszczeniem silnika. Oddaj samochód komuś, kto ma czas, natchnienie i wystarczającą...
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
zobaczy czy dzwignia od ssania nie jest podparta
Tylko przez odpowiedni regulator, niemniej jednak musisz się liczyć z pewną utratą mocy. Najprostszy regulator: https://sklep.avt.pl/avt1007.html
Sprawdź nastawnik przepustnicy, czujnik położenia przepustnicy, czujnik temp. płynu chłodzącego, czujnik temp. zasysanego powietrza. W kolejności podanej.
Zmierzyłem czujnik położenia wału wynik 1158 ohm a w książce ZEMBOWICZA "Rezystancja mierzona w temperaturze 20°C powinna wynosić od 575 do 750 O".. więc jak to rozumieć?
To normalne. Szczególnie jak piszesz, że "wolne obroty" są dość niskie.
Wolne obroty ustawiasz śrubką na parowniku.
Tipo 1.4 i.e- Problemy z odpaleniem, za niskie wolne obroty, gaśnie!! Witam mam Fiata Tipo 1.4 i.e 1994r i od pewnego czasu dzieją się z nim dziwne rzeczy, objawy opisałem poniżej, jeśli ktoś z was wie co jest tego przyczyna, to będę bardzo wdzięczny za poradę. 1. Odpalanie samochodu jest praktycznie możliwe tyko na LPG i to z wciśniętym pedałem gazu,...
Wtryski do sprawdzenia.
Właśnie ten jeden kocyk, którego pralka nie może rozłożyć i wykrywa niewyrównoważenie wsadu. Dołóż mokry ręcznik lub coś podobnego do tego kocyka, oczywiście wilgotne i da radę. Poprawiłem TONI_2003
Kolego źle mnie zrozumiałeś. Czerwona puszka to hydrostat. Tacho to właśnie ta prądniczka, jest z tyłu bębna, w środku wiruje magnes połączony z osią bębna, szukaj przy środku koła pasowego.
Uszczelki w dolocie zmieniane? Tak samo pod wtryskiwaczami? Ten silnik ma dość niskie wolne obroty i strasznie przez to wrażliwy na lewe powietrze na wolnych obrotach. Jak załączysz klimę (zwiększa obciążenie silnika i podnosi obroty ) wtedy też jest wypadanie zapłonu?
mam problem z wolnymi obrotami ,silnik 1,4 16v i obroty wolne są na poziomie 500 więc raczej trochę za niskie , co może być przyczyna , dodam że często wyskakuje mi jakis błąd EAC FAIL
nietety wag nie łączy sie ze wsspomaganiem po pierwszej awari pompy przestał sie łączyĆ Dodano po 6 co do lampki sprawdż ładowanie bardzo czesto sie zdaża że słaby akumulator lub późno wzbudzający sie alternator powoduje wyłączenie wspomagania u kolegi też był taki problem zbyt niskie wolne obroty i wspom. sie wyłączało sprawdz ładowanie powinno byĆ...
i poradziles sobie z tym problemem bo mam takie same objawy u siebie tylko dodatkowo ma za niskie wolne obroty ok 200 czasem gasnie
Bo jest chłodniej i zanim się procesor rozgrzeje to obroty są niższe.
Za niskie wolne obroty, czyli przepustnica zamyka się zbytnio. Mogą też być inne przyczyny - trzeba je sprawdzać i eliminować.
silnik ma zbyt niskie wolne obroty na LPG , jak wyregulować wolne obroty ( instalacja Lovato ) ?
bo na niskich obrotach Ile liczbowo wynoszą wolne obroty? Może są za niske
map za nisko , może przestawiony rozrząd ?
A czy można jechać samochodem z uszkodzonym czujnikiem trasę ok. 100 km? Nie zgaśnie silnik w czasie jazdy? Na zimnym odpala ok a po nagrzaniu nieraz trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Ma też bardzo niestabilne i zbyt niskie wolne obroty. Po "przegazowaniu" na luzie nieraz silnik się zatrzyma.
Za niski pobór prądu. Podłącz żarówkę to ruszy. Chociaż sensu takiego rozwiązania to.......
Kolego 27 postów o niczym, po prostu masz za niskie wolne obroty i tyle. Po co tak pisać 27 postów.
No tak jest. Jeszcze on ma wspomaganie elektryczne więc każdy ruch kierownicą to jest pobór prądu. Ale też na luzie pracuje tak jak by miał niskie wolne obroty.
Przepływomierz Przepływomierz na pewno nie, bo to auto go nie posiada. Podejrzewam, że to zbyt niskie wolne obroty. Ok 700 obrotów, wiem, iż taka jest norma fabryczna, ale to za mało i w tak już starawym aucie powoduje problemy. Skanerem nie udaje mi się ich podnieść. Fabryczna wartość 128 niestety nie daje się zmienić w adaptacjach (kanał 1 i 2)....
Nowa kosa pewnie się ułożyła. Podkręć trochę wolne obroty śrubka od przepustnicy T. Wkrec tak pół obrotu i powinna śmigać.
Duża temperatura - szybkie obroty. Niska temperatura - wolne obroty. To zwykły regulator proporcjonalny.
przy pełnym skęcie możesz mieć za niskie wolne obroty Dodano po 1 (skręcie)
pojedź sobie na myjnie typu "karcher" i umyj porządnie ten alternator najlepiej programem "woda zdemineralizowana", byle nie z żadną chemią, alternator wody się nie boi, więc nie powinno zaszkodzić, a pomóc może, jeśli to wina zabrudzeń a może są nieco za niskie wolne obroty i trzeba przygazować tak chociaż do 1500rpm żeby się wzbudził od razu?
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
podłącz żarówkę bezpośrednio do akumulatora i sprawdź czy gaśnie, poza tym przednie światło też przygasa czy jest ok, może masz za nisko ustawione wolne obroty?
jak miąchanie gruszką przed odpalaniem nic nie zmienia to nie wina pompy wstępnej, zresztą jak by się zapowietrzała to by nie palił z rana od dotyku tylko trzeba by judłać i judłać zanim zapali, tak zajechaną pompę wtryskową miałem w Xantii 1.9d po taksówce i tam założyłem przed pompą wtryskową elektryczną pompkę i po problemie a ten przypadek to książkowy...
Tam jest śruba od regulacji wolnych obrotów, duża z płaskim łebkiem. Kręcenie tą śrubą jest dopuszczalne tylko w wypadku ustawienia wartości dla biegu jałowego do wartości przewidzianej przez producenta. Założyłem teraz inną i samochód odpala jednak ma bardzo niskie wolne obroty. Wkręca się na obroty normalnie jednak gdy spada z obrotów to prawie gaśnie...
Witam. Miałem taki sam problem . Wymieniłem silnik krokowy i nie pomogło więc nastepna wyprawa na szrot po potencjometr i tym raze sie udało . Kręcenie tym ustrojstwem to perwersyjna przyjemność , troche za dużo w lewo i wolno spada z obrotów za dużo w prawo i za niskie wolne obroty :-) Pozdrawiam.
Witam, mam Suzuki Maruti z 1993r, i mam taki problem: silnik nie chce chodzić na niskich obrotach lub chodzi nierówno i gdy za każdym razem dodam gazu to nie chce wejść na obroty i dziwnie strzela, i słabo pali Z góry dzięki za odpowiedzi
Witam Srednie spalanie w omedze 16V to ok 10l/100km. Miałem podobny problem. Po wizycie w ASO okazało się że jest uszkodzona sonad lambda..... Po wymianie samochód działał jak złoto. Acha (ważne ) przed wizytą w ASO wyczyściłem przepustnice oraz silnik krokowy. Teraz mam inny problem ... za niskie wolne obroty ok 600 i nie wiem co zrobić. Pozdrówka...
To u mnie się dzieje na odwrót 🤔 Dodano po 9 Jak dokrence śrubę H to niskie obroty są wolniejsze 🤔☹️
Opisane objawy wskazują na elektrykę - skaczące napięcie. W pierwszej kolejności sprawdziłbym i wykluczył padnięte ładowanie (najlepiej jakiś woltomierz i zobaczyć co się dzieje podczas jazdy), elektryka gubi gdzieś masę, akumulator ma wewnętrzne zwarcie lub kiepski styk na klemach. Słabe ładowanie, to znaczy? Yaris ma bardzo niskie wolne obroty i spadek...
Kill Switch - nie ma znaczenia który przewód podłączysz do niebieskiego ,a który do czarnego. Podłączyłem zielony do niebieskiego, żółty do czarnego i działa. Wykręć śrube wolnych obrotów i wyreguluj długość linki gazu śrubką przy manetce gazu, lub przy gaźniku. Dopiero potem ustaw śrube wolnych obrotów. Iglicę ustawiłem na pierwszą pozycję. Co ciekawe,...
Sądząc po roczniku masz już rzadko spotykaną pompę wtryskową CAV Lucas.Widziałbym tu trzy możliwości: - prawdopodobnie głowiczka w pompie (czyli sekcja wys. ciśnienia) jest wypracowana, - pompa CAV Lucas sama zasysa paliwo ze zbiornika, może być że na wolnych obrotach rozgrzane paliwo (czyli o małej lepkości) już nie jest podawane przez wypracowaną...
Też dostałeś odpowiedź - gdy auto się toczy obroty mają być nieznacznie podniesione (~900rpm) w stosunku do obrotów biegu jałowego (~800rpm). Na pierwszej fotce są prawidłowe obroty jak na zimny silnik lub toczący się na luzie samochód, natomiast na drugim są minimalnie za niskie wolne obroty na postoju.
tam jest kopułka ? zapłonowa? Dodano po 6 no to masz dobre te obroty przeciez ,a skrzynia jaka automat ?w automatach sa nizsze wolne obroty
Witam.Mam golfa II 1.6 na gaźniku 2EE.Problemem są bardzo niskie wolne obroty na gazie na granicy zgaśnięcia silnika.W czasie jazdy auto zachowuje się normalnie,przyspiesza bez problemów.Na benzynie chodzi bez zarzutów.Co może być przyczyną takiego zachowania?
Masz pewnie ustawione zbyt niskie wolne obroty silnika. I jak samochód jest rozgrzany to wtedy jest ok, ale jak ostygnie, to obroty są za małe i musisz dodawac gazu, a kiedy ssanie się wyłączy to juz jest ok. Spróbuj podciągnąc trochę linkę, aby zwiększyć wolne obroty. I powinno być ok. Jak nie to sprawdź świece i kable zapłonowe, bo to też może być...
wolne obrót niski niski praca silnik wolne obrót wolne obrót cordoba wolne obrót
izolowanie pastucha system navigation sieć dreambox
2000w inverter instrukcja programowania beninca
Renault Trafic 2.5 DCi Accelerator Pedal Position Sensor 2 Faults, DTCs P0222/P2138, Replacement Guide Błąd E36 w pralkach Toshiba, Bosch, BMW E36 – jak usunąć, typowe usterki, diagnostyka