Sprawdź cewkę zapłonową, może przerywać. Pozdrawiam. Dodano po 1 ... i oczywiście aparat zapłonowy z elektryką włącznie. hahahahaha alem sie usmiał aparat w ELX-ie porozłanczaj wtyczki od gniazdek zalej je np. WD-40 a natępnie złącz i rozłącz je po 5 razy i problem z głowy no chyba że masz 50 tyś km na świeczkach już przejechane
Do wymiany masz regulator napięcia.
Sprawdź osłonę katalizatora,osłonę kolektora wydechowego i blachę na skrzyni biegów,która zasłania koło zamachowe.
Mlodzimierz03 Na stopce centralnej przy dodawaniu gazu też się tak zachowuje ? Bo jeśli nie, to wina raczej układu napędowego
Witam, Próbuję skroić na arduino kod do sterowania wtryskiwaczami benzyny. Prędkość obrotowa silnika, czas podawany w ms. 700obr przez 60s = 60/700 x 1000 = ~85ms 1000obr = 60ms 30000obr = 20ms 6000obr = 10ms Czas wtrysku oczywiście w ms. Chciałbym na wolnych obrotach mieć 2ms, wtrysk co 2 obrót wału więc mnożę czas obrotu wału x 2. Steruje sobie mosfet...
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
witam mam taki program i nie wiem jak dołączyć klawiaturę matrycową, a mianowicie chce żeby po przyciśnięciu klawisza 1 wykonał się blok instrukcji (*) a po przyciśnięciu drugiego klawisza blok instrukcji (**) i trzeciego klawisza żeby silnik się zatrzymał. Prosze o pomoc i szczegółowy opis obsługi klawiatury bo naprawdę nie wiem jak się do tego zabrać....
Witam i przepraszam za odpowiedź pod swoim postem, ale bardzo mi zależy na podciągnięciu tematu i uproszczeniu problemu. Otóż, wiem już, że błąd musi być w kodzie przerwania od enkodera. Poniżej podaje kod z opisem, aby ułatwić przeglądnięcie go. Proszę o pomoc i wskazanie błędu. ; ENKODER_: ;przerwanie od zbocza narastającego pinu INT0 PUSH R16...
Naniosłem poprawki do kodu, nie mam jak sprawdzić komunikacji diodą, bo nie mam jak się z nią podłączyć (przynajmniej nie wiem jak to zrobić). Zmieniłem przejściówkę USB-RS na kabel RS-RS z crossowaniem, ale wydaje mi się, że jest jeszcze gorzej, bo teraz po podłączeniu kabla nie zapala się dioda odbioru przy porcie, która przy przejściówce zapalała...
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
Lewe powietrze tylko na jednym garze. Po wyglądzie świec może będzie widać którym.
Należy zastosować jeszcze jakiś przełącznik który będzie przełączał silnik z wysokich obrotów na niskie .OK? .Pozdrawiam.
Most. I jego przełożenie
Utrzymywanie obrotów w przedziale max moment - max moc daje nam maxymalne wykorzstanie właściwości silnika, kręcąc w tym przedziale bedziemy dysponowali maxymalną dynamiką pojazdu. Częsta jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ponieważ wtedy występują siły gnące korbowód, natomiast jazda na wysokich obrotach też nie służy silnikowi ponieważ wystepują...
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
No. Zaniżone 12V, zawyżone 5V. Zasilacz jest na ostatnich nogach, jeżeli wierzyć pomiarom - to wyraźnie próbuje naciągać niedobór mocy sprzężeniem zwrotnym.
jerzeli masz miernik (woltomierz) to normalnie zapalasz silnik i patrzysz jakie jest nap. na aku potem dodajesz gazu i patrzysz jakie jest przy wyrzszych obrotach i czy wogule się zmienia nap pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami(na niskich obrotach może być nawet koło 13V jak masz słaby aku a na wysokich powinno być powyrzej 14,2 V ew blisko 14 ale...
Silnik rusza z niskich czy wysokich obrotów? Jeśli z niskich - oznacza to złą pracę sprzęgła odśrodkowego. Poza tym napisz jaki rok produkcji, jaki silnik (minarelli czy chiński).
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Przy takim procesorze warto zainwestować co najmniej w SilentiumPC Fera 2 HE1224. Jak nie wierzysz w pracę na pełnych obrotach, to możesz (przy zachowaniu ostrożności) spróbować zasilić wentylator bezpośrednio napięciem 12V, z molexa.
najpierw sprawdz dlaczego zapalil sie check
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Czujniki sa dwa-zwierny i rozwierny, problem moze być w samej desce.
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
3 przewody to obroty niskie, drugi komplet to wysokie .Najczęściej z jednej strony kostki to niskie , a zdrugiej wysokie.Ale przy pracy na wysokich obrotach muszą byc spięte razem wyjscia niskich.Są w sprzedaży specjalne przełączniki 1-0-2(1 niskie,2 wysokie obroty) Dodano po 4 Ten pakieciak jeśli będzie łączył razem jeden komplet styków (3 styki) w...
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Sprawdź czy wszystkie piny w gnieździe na płycie głównej mają dobry styk z pinami od wentylatora. Jeśli tak to ja bym wyczyścił ME region a potem myślał dalej.
wymiana miernika przepływu powietrza nic nie dała, weżyki też są w porządku.Sprawdziłem też dolny kolektor dolotowy. Może jakieś nowe pomysły?
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Jak dobrze pamiętam ten silnik powinien kręcić tylko w jedną stronę. Do zacisków +/- podłączasz zasilanie , a do H/L przełącznik zakresów szybkości wraz z potencjometrami do ustawienia obrotów na niskim i wysokim zakresie. Ma on wbudowany stabilizator obrotów.
Sprzęgło jak poczekasz z wyminą to w końcu staniesz w chmurze dymu i nigdzie nie pojedziesz (sprzęgło spłonie do końca ).
https://obrazki.elektroda.pl/4106150200_... Witam posiadam silnik BRIGGS Intek 7220 656cc V-twin Problem powstał gdy podczas koszenia silnik zacząć się wkręcać na bardzo wysokie obroty i jest łatwo dławiony przez trawę regulacja gazem miedzy niskimi a wysokimi obrotami jest minimalna.
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Wyraźnie trzeba coś pogrzebać przy wyprzedzeniu zapłonu i chyba przy mieszance paliwo-powietrze w gażniku. Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Pozdr.J.
No właśnie nie wiem. A nie jest tak gdyby był przestawiony to by nie palił wcale ? Bo tak to dasz plaka i chodzi normalnie niskie wysokie obroty. Ale żeby zapalił musi być plak Dodano po 38 No właśnie nie wiem. A nie jest tak gdyby był przestawiony to by nie palił wcale ? Bo tak to dasz plaka i chodzi normalnie niskie wysokie obroty. Ale żeby zapalił...
Jeżeli twierdzisz ze to front panel steruje tymi wentylami tzn że one nie są podłączone do płyty głównej. chyba że nie do końca doprecyzowałeś swoją wypowiedź. jeżeli nie są podłączone do płyty to problem leży we front panelu, jeżeli są podłączone do płyty to zacznij od resetu biosu, sprawdź czy dobrze podłączyłeś wtyczki do płyty a jeżeli te wentyle...
https://www.youtube.com/watch?v=Bh6b86-U...
Ustaw na automatyczne i zobacz co się dzieje .
Próbowałeś może sprawdzić błędy w komputerze silnika ? Mierzyłeś napięcie na alternatorze ? Najlepiej w momencie występowania objawów, na niskich obrotach, na wysokich
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
Tak sobie przypomniałem wykład u siebie na uczelni i spojrzałem na oznaczenie oleju. Moim zdaniem, ten olej poprostu się nie nadaje na wysokie temperatury... zakres stosowania takiego oleju jest ok 20 st C temp. otoczenia. W naszej strefie klimatycznej powinny być stosowane oleje np 5w40. Podejrzewam, że problem się pojawił wraz ze wzrostem temperatury...
witam, czesto blachy problem czyni wielki klopot, najgorszym dla pompy to ; zanieczyszczone filtry paliwa i pow., ale i zle paliwo.uwazam ,ze zamiast ruszac stara pompe trzeba bylo uzyc dobrego srodka czyszczacego /najlepsze maja japoncy/,uwazam ,ze pompa jest dobra o czym swiadcza osiagi na wysokich obrotach, ps. ten srodek czysci caly uklad paliwowy...
Wysokie 4,2 niskie 1.38
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Witam. Kupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem briggsa. Silnik strzela w gaźnik na niskich obrotach. Na wysokich problem znika. Gaźnik wyczyściłem, świece wymieniłem. Gdzie szukać problemu? Poniżej film ukazujący problem( bez filtra powietrza) https://filmy.elektroda.pl/61_1585505726...
Ile obrotów na śrubie niskich obrotów "L" i śrubie wysokich obrotów "H", i ile obrotów na śrubie obrotów jałowych "T"?
Jednopunktowe wtryski nie strzelają,jeżeli jest to parownik ZAWOLI-nad kolankiem wodnym jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów na płaski śrubokręt-wyłącz silnik,wykręć wkręt-iglicę,oczyść go,odpal auto,przejdż na gaz-przedmuchasz gazem kanał wkreta iglicy,wyłącz silnik,wkręc wkręt iglice z czuciem do lekkiego oporu,odpal-wyreguluj wkrętem wolne obroty.Dolnym...
Prawdopodobnie wytarte pierścienie, zużyte szczotki. Podłącz woltomierz i sprawdź jakie jest napięcie na niskich oraz wysokich obrotach.
regulacja niski wysoki kwarc wysoki niski wysoki niski ustawić
lexia sterowniki interfejsu sterowniki kodak rozkręcić pralkę
lodówka samsung rl41pcih sterownik układu solarnego
Przepalanie bezpiecznika pompki paliwa w John Deere 5720 Brak zasilania na silniczku klapek Subaru Forester 3 2.0 benzyna