A to już zależy co będzie się w błędach.
Kumaty nie uwali, a co tych środków czyszczących to można spróbować ( koszt niewielki) pamiętając o wcześniejszej wymianie filtra paliwa.
To nie rozrząd, nie równo by pracował a o tym nie widzę ani słowa Poza tym nie wiadomo jaki silnik
Witaj Jeśli podejrzewasz wydech to może być albo katalizator oberwany wkład jeśli jest ceramiczny, albo osłona na katalizatorze lubi przerdzewieć, a jest przyspawana w czterech miejscach i lubi to pękać, jest jeszcze możliwość, że połączenie tłumika z rurą od katalizatora się kończy, ostatecznie do wiosny przejeździsz tak czy siak, każda z tych usterek...
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
Typowe objawy usterki egru w tym silniku. Uszkodzony może być zawór EGR lub nieszczelność w podciśnieniach ewentualnie zawór sterujący egrem. Średnio ogarnięty mechanik powinien to zrobić bez problemu. Ale mogą cię naciągać na inne rzeczy więc uważaj. Najlepiej jak by zrobili ci dobrą diagnostykę (nie odczyt błędów).
Pomiary i diagnostyka to nie jest odczytywanie błędów i ich kasowanie. Diagnostyka to są logi statyczne, dynamiczne, interpretacja wyników i umiejętność logicznego myślenia. Odczytaj LiveData parametrów powietrza i paliwa. Tu szczególnie potrzebny jest log dynamiczny.
W załączniku dane. To, że wyczyściłeś silniczek biegu jałowego nie oznacza, że pracuje prawidłowo.
Daj już sobie spokój z tym impulsatorem. Wiedzy za grosz.
Fakt. Nie ma LPG. Sorki za nieuwage. Skoro tak to moze przyjrzalbys sie lepiej przewodom paliwowym. W sumie latwiejsze bedzie przejrzenie najpierw dolotu powietrza (nie bede nic mowi o filtrze powietrza, hehe). A moze filtr paliwa? A jeszcze te magiczne 140km/h: Sproboj na innym biegu niz 5-ty dojsc do tych samych obrotow co na 5-tym przy 140km/h, jezeli...
Witam obecnych. Mam problem z moim VW Passatem B6 2.0 TDI 140 KM, 2007 r., skrzynia DSG 6-biegowa. Czytałem już wątki o podobnej tematyce, ale stwierdziłem, że temat reaktywuję. Na 1. biegu zależy od auta, czasem ruszy płynnie, a czasem szarpnie. 2/3/4. bieg, jak jadę na niższych obrotach, falują mi delikatnie i auto zachowuje się jak 'żabka'. Oczywiście...
Bez obciążenia, czyli na wolnych, lub na niskich biegach wchodzi normalnie na obroty powyżej 4k?
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
One mają bez obciążenia 620obr./min. Tak jak Yaris,Jazz itp.
Przy pracującym silniku wyłącza sprężarkę klimatyzacji - tryb "ekonomiczny". Przy wyłączonym zapłonie albo dodatkowo wyjętym kluczyku to ogrzewanie szczątkowe wnętrza REST - włącza się pompa cyrkulacyjna i dmuchawa na niski bieg. Działa to do momentu spadku temperatury płynu (chyba koło 50°C).
Dzień dobry. Man Tgx 2017r automat. Po wymianie uszczelek na kasecie rozdzileacza gubił biegi. Teraz skrzynia chpdzi ok. Ale do czasu gdy się nie zatrzymasz i zgasisz auta. Po ponowym uruchomieniu brak wstecznego i niskich biegów. Robi tak na ciepłym silniku na zimnym ok. Aż do zgaszenia. Pomysły? Brak błędów na desce.
Żadnych kabli nie zmieniasz,jedyne co to zmostkowanie rozrusznika aby nie potrzebował P lub N ze skrzyni aby kręcić. Co do kodowania to część ludzi zmienia sobie na automat aby lepiej palił na ciepłym bo mapa z automatu ma inną dawke startową ,efekt uboczny to delikatne szarpnięcie przy zmianie na niskich biegach chyba z 2na 3 i drobna utrata mocy i...
Czy zna ktoś numer tego czujnika? Według skrzyni w webpartstrucku pokazuje zupełnie inny, dwupinowy. Po VIN nie ma co szukać, bo auto to zlepek tego, co leżało na placu.
Popatrzyłem dzisiaj i łapa oraz tuleja wyglądają dobrze żadnych śladów wybicia. Zauważyłem też że silnik lekko przerywa na 3 biegu około 2 tyś obrotów
edyne logiczne wytłumaczenie to takie ze wszystkie trzy przekaźniki kombinowane sa uszkodzone. Niekoniecznie pozostaje jeszcze tachograf.Może był wymieniany lub ktoś tam coś grzebał. Spróbuję się zorientować co i jak ma z niego wychodzić .A czy przypadkiem ten sygnał z tacho to nie wyj. B7 a nie D3 ? Jak coś znajdę to dam znać. http://obrazki.elektroda.pl/4745626500_1...
Podobny temat. https://www.volkswagenforum.co.uk/thread...
Temat rozkminiony. Wszystko rozpracowane.
Witam. Mama lagunę (1,9 dCi) z podobnymi objawami. Czasami się zadławi na 1, 2 i 3-cim biegu przy niewielkim obciążeniu i obrotach ok 2 tyś. Odczyt błędów nic nie wykazał, EGR OK. Jedynie co zauważyłem to niewielkie pęcherzyki powietrza wychodzące z filtra paliwa. Dopływ do filtra ok. Wygląda na nieszczelność w połąceniach filtr-wężyki. Mam w związku...
To nie tryb sport ale awaria skrzyni biegów prawdopodobnie za niski poziom płynu.
o ile sie nei myle nalezy skalibrowac sprzegla
Świece,przewody,kopułka,palec(domyślam sie że też było sprawdzone), to podstawa daniel i ola pisze że sprawdzone i wymienione, tylko czy przed wymianą też tak się zachowywał? Może być sam aparat,cewka z tym że im większa prędkość obrotowa tym częstrze wypadanie zapłonółw. Szarpanie powinno być zauważalne przy większej prędkości obrotowej i brak mocy......
Potwierdzam, akurat w tym silniku 1.4 nie ma możliwości zastosowania taiego zamiennika. Ja mam od tamtego czasu Beru, nie narzekam!
A więc tak: Ford nie ma ciagników z hydraulicznymi skrzyniami biegów.Ani hydrokinetycznymi ,które w ciagnikach nie maja racji bytu ani hydrostatycznych.Takie ciagniki produkowal kiedys Case. To o czym piszesz to zwykla mechaniczna skrzynia biegow z dual shiftem(fordowska nazwa-Dual Power). Jej hydrauliczność polega na dwoch mokrych sprzegłach zaciskanych...
Wszystko jest OK, nie masz się co doszukiwać niesprawności.
To chyba normalka w tych typach, miałem w ubiegłym tygodniu jette z tym silnikiem, robiłem ABS-y i na jeździe próbnej po naprawie zauważyłem coś podobnego. (Pomyślałem: ale taczka) Niemcy nie powinni robić samochodów. Klient jednak nie zgłaszał usterki - musiał się przyzwyczaić. Swoją drogą myślę, że to faktycznie coś przy skrzyni, ew. poduszki mocujące...
za słaba iskra zacznij od świec-ale sprawdż resztę
sorier czy rozwiązałeś problem? (mam identycznego uniacza z tym samym problemem)
Co Ci przeszkadza woda w rurze? Niech się skrapla. Zatkałeś kratkę wentylacyjną okapem. Którędy ma płynąć powietrze z nawiewników, przez pokoje i dokąd dalej? Gdzie jest kratka wywiewna? Jeśli już popełniłeś ten błąd, że zlikwidowałeś wentylację grawitacyjną zastępując ją wyłączoną mechaniczną to przynajmniej jej używaj. Zamontuj zegar czasowy na okapie...
Kolego to auto jest z CAN to, że pokazuje taką temperaturę na wskaźniku to nie znaczy, że faktycznie taka jest. Jeżeli masz wątpliwości to podjedź do kogoś, kto ma PP2000 i sprawdź prawdziwą temperaturę silnika, gdyby różniła się od rzeczywistej zawsze można dokonać kalibracji wskaźnika. Kolejna sprawa to warto sprawdzić przekaźnik niskiego biegu wentylatora,...
Drgań nie ma na kierownicy, przy hamowaniu też nie są wyczuwalne. Tak jak pisałem, tylko przy jeździe "na luzie" po lekkim rozpędzeniu, na biegach 1-3. Dodając gazu, żeby to wywołać nie ma nic.
Witam Mam problem z wentylatorami chłodnicy i klimatyzacji, na początku w ogóle nie startowały, rozebrałem je i miały zastane szczotki, rozruszałem i maksymalny bieg już jest, ale niższego brak, zauważyłem że jest przepalony cienki pofalowany płaski drucik w ceramicznej obudowie chyba (opornica) ? zrobiłem obejście i teraz pod dwoma pinami jest maksymalny...
Witam wszystkich zainteresowanych mercedesem c 180. Miałem ten sam problem, a więc silnik gasł na wolnych obrotach, przy dodaniu gazu dławił się i nie wchodził na obroty podczas jazdy na niskim biegu. Jak dodałem dużo gazu, to szedł jak burza, ale palił 15. Kupiłem używaną kompletną przepustnicę za 270 zł z przesyłką i problem się skończył. Pali 7,5...
Chodzi mi o to jak oczyścić układ paliwowy, A co mu jest ? Auto odpala jeździ wiec tylko teraz jeździć jak stał trzy , weź go na autostradę i niech pokaże co potrafi :D wypali nagary , dobrze się rozgrzeje i zobaczysz czy się nie ustabilizuje poprawi Czasem na jałowym delikatnie nie równo pracuje, słabo przyspiesza, mułowaty na niskich biegach. Pozdrawiam...
Wskazanie na zegarach może się znacznie różnić od rzeczywistej temperatury. Zagrzej silnik i trochę ostrzejszej jazdy (lepiej na niskich biegach , mandaty podrożały) . Mikropęknięcia "puszczają czasem płyn pod wyższym ciśnieniem . W C6 kałuża płynu była 15 centymetrów od miejsca ucieczki płynu z króćca , tak daleko dolatywała fontanna płynu . Umyj do...
Chwila szukania: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Większość karawanów na zamontowane specjalne niski bieg tzw. marszowy, więc może się poruszać z prędkością dwa trzy na godzinę.
Wybijało mi 3 bieg jak pokazał komputer Dramat.
Diagnostyka albo w ciemno czujnik pedału hamulca .
teraz mogę mu dawać do 3000 Możesz i do 4000 byle na krótko, potem możesz na coraz dłużej. Albo inaczej, jak chcesz się szybko włączyć do ruchu to możesz mu mocno depnąć i rozpędzić do powiedzmy 40km/h na jedynce ale nie rób jeszcze tego na 3-ce do 110km/h. W docieraniu obroty są ważne tylko na początku (żeby nie za duże) ważniejsze jest obciążenie...
Mój opel ma silnik 1,9 CDTI 101 KM
Przy niskich biegach czasami występuje brak mocy,najczęściej przy rozgrzanym silniku,co może być powodem.Proszę o informacje
1 czujnik temp na krućcu(głowica- przewód) 2 czujnik chłodnica a chłodnica nie jest czasem zamulona?
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
toczę maszynę 10 minut na niskim biegu i minimalnych obrotach. Może w końcu urwę korbowód? 10 minut przed postojem piłować pojazd na niskim biegu i wlec się w żółwim tempie do celu? Absurd. Do tego urwanie korbowodu po wielu takich akcjach jak najbardziej możliwe.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
wymień olej i powinno być ok. Olej do tej skrzyni - renault matic G3 i żaden inny.
Moze sie regeneracja nie przyjela?
Czy macie takie objawy, że po samo-nauce wyskakuje błąd e07 na 1 biegu a gdy dam bieg 2 lub większy błąd znika? Drugie pytanie, mam taki lcd 866 i przy niskim biegu silnik pracuje ale słychać takie cykanie, bzykanie... też tak macie?
jak można się dostać do pokrywy nagrzewnicy ??
Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok. 3,5 bar.
jak sie zagrzeje to jest poprawa?
moze byc przetkany sterownik turbiny ktory znajduje sie stojac na wprost calkiem po prawej w rogu za kielichem amortyzatora, jak jest czysty to moze masz pekniety gdzies wezyk podasjacy powietrze do papki. jezeli przy wyzszych obrotach wyraznie spada moc to moze byc wezyk. wtedy predkosc mac wacha sie w pdzedziale od 125-135 km/h (znane z doswiadczenia)>
ale szumiących wentylatorów końcówki mocy już się stłumić nie da, więc ich praca będzie zakłócała odsłuch muzyki. Można zastosować bardzo niski bieg wentylatora z diodą szeregowo i na termikach załączać wyższy lub chyba nawet jeszcze lepiej - regulator obrotów na termistorze. Minus taki, że sprzęt na gwarancji oczywiście ją utraci, więc rozsądnie jest...
Podejrzewam że w serwisie maja rację a dalsza eksploatacja zakończy jej prace porzez zassanie oleju z silnika i duże obroty spalajac olej kupa dymu i stop pozdrawiam
Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok Podejrzewam, że ten sam problem, ale na niskich biegach trudno silnikowi dać w d... My na południu mamy takie długie podjazdy, ściany płaczu czy ściany prawdy.
Mój traktorek nie jedzie na niskich biegach/1-4/. Powyżej 4 idzie jak burza /17,KM/, no ale to zbyt szybko. Nie mam pojęcia co z tym fantem czynić-jestem laikiem jeśli chodzi o obsługę takiej maszyny.
Opis problemu wskazuje raczej na układ napędowy, a nie na silnik bo: "Problem ustaje kiedy wcisnę sprzęgło". Czyli do sprawdzenia sprzęgło (głównie łożysko) i skrzynia biegów.
Tutaj powinieneś znaleźć poradę w tej sprawie :D http://www.audiklub.pl/phpBB2/search.php... Pozdrawiam ! Dodano po 5 zapomniałem dodać, do wyszukiwarki wpisz N75
I owszem. Dlatego napęd elektryczny w mieście ma znaczną przewagę nad napędem spalinowym, gdzie silnik pracuje na niskich biegach i jako całość ma kiepską sprawność.
Ale najgorsze jest to że na postoju wcale nie chłodzi oraz mam wrażenie że wentylator również pracuje na niskim biegu.
Ale ja przekładałem ECU silnika... Więc jeśli w nim byłby problem to na drugim było by ok? Na biegu jałowym teoretycznie powinno być ciśnienie 270-330 mar tak wyczytałem z esi( informacja serwisowa bosch) mój silnik na zimno ma 360( bez odbiorników i na biegu jałowym) a jak jest problem z silnikiem to ciśnienie około 410 tak jakby sterownik ratował...
Chłopie,debilne tłumaczenie googla i zła interpretacja błędów. U 82-komp. nie wykrył ruchu synchronizatora biegów niskich -wysokich. F1H-selenoid zakresu biegów wysokich przerwa (cewka,kable)lub zwarcie do masy. F1L-selenoid zakresu biegów niskich przerwa lub zwarcie do masy. F 41-potencjometr biegów średnie-rewers za niskie napięcie. F1U-selenoid biegów...
Sprawdź czy we wtyczce jest wpięty, spawarka wygląda na dwufazową. W gnieździe masz 3-fazy, N i PE. Może N nie podłączony?
Kolego podczas jazdy auto z silnikiem tdi musi mieć obroty w okolicy 2-ch tysięcy, aby jechało się płynnie. Skąd to z doświadczenia??? Zanim napiszesz takie głupoty to się zastanów. No chyba ze zaprojektowałeś taki silnik co płynnie jeździ przy 2000 obrotów. Auto ma jechać płynnie od wolnych obrotów, i nieważne czy ma 900 czy 1400 albo 2500. Jak skoki...
wypnij wtyczki z kompa benzyny pozwoli to zresetowac bledy ktorwe komp mogl nalapac podczea blednie wbitej emulacji na gazie poza tym silnik nigdy nie bedzie dobrze pracowal jezeli na gazie sadfa nie chodzi mieszanka zawsze bedzie za uboga lub za bogata odlacz wtyczke silniczka krokowego z gazu bo moze dostawac za malo gazu pzrez na wpóB zamkniety silniczek
co to za istalacja nitro, audio czy inna bo jesli lpg to napisz jaka lub zdiecia.jesli czwarta generacja to wyglada na przyciecie jednego wtrysku i problem na benzynie po chwili powinien znikac.nowsze moga odcinac cylinder z blendem
Na początek sprawdź mechanicznie (czy trzyma ciśnienie) elektrozawór TCC. http://obrazki.elektroda.pl/6587361300_1...
problem polega na tym ze na niskich biegach pojawia się "przeciążenie sprzęgła zredukować bieg" nie reaguje wtedy na pedał gazu. Nie da sie usunąć błędów z komputera, nie da się skasować inspekcji (podobno) a pomimo tego, że w tachografie włożona jest karta pokazuje komunikat brak karty. Będe wdzięczny za każde info
potwierdzam, warto sprawdzić rozrząd tylko dziwne, że objaw występuje na niskich biegach - sprawdź autko powyżej 120 km/h czy jest tak samo dynamiczne jak wcześniej, zużycie paliwa powinno być większe, odpalanie auta utrudnione, praca na biegu jałowym itp. lecz wszystko zależy ile jest przestawione.
Cisnienia sprawdzane. 13, 13, 12.9, 12.9 Wcześniej były problemy z paleniem na gorącym silniku. Może rzeczywiscie głowica do remontu tylko jak to sprawdzić na 100%.
czyli nie ma niskiego biegu i dlatego sie grzeje Dodano po 25 Vin proszę?
Most. I jego przełożenie
Może się myle , ale miałem już taki przypadek uszkodzony był reduktor ciśnienia.
W tych autach wymiana jest co 20 tysięcy więc problemu szukał bym w innym miejscu.Zanim rozbierzesz silnik sprawdź/wymień/filtr oleju ma on taki fajny cycek i czasami przy wymianie potrafi się uszkodzić co skutkuje niskim ciśnieniem na biegu jałowym.
Moja korsa jest strasznie mułowata a szczególnie na niskich biegach, wiem tyle że na komputerze wyświetla mi usterka czujnika wału korbowego, czy to może mieć coś w spólnego.
Mamy silnik 5,5 kW do napędu wentylatora przez przekładnię pasową. Na niskim biegu 1455 obr/min. Chodzi o to żeby trochę bardziej miękko ruszał na ten moment.
Niestety usterka nie została zlokalizowana - po odpaleniu błąd powracał na biegu jałowym, więc postanowiłem go przegonić i dałem mu 10 km na niskim biegu. Rozgrzał się i to ostro, a błąd sam zniknął i już 2 tygodnie spokój, oby tak dalej. Dziękuję wszystkim bardzo za pomoc. Pozdrawiam
Jadąc np. na 4 biegu naciśnij gaz do ''deski''. Przy uszkodzonym słoneczku silnik będzie '' wył '' , a auto nie będzie przyspieszać. Tą próbą wyeliminujesz ewentualną usterkę sprzęgła. Zaczynają się dyrdymały. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności pedał, samoregulator i mocowanie linki.
Na temperaturę skraplacza powietrznego, dobrze zaprojektowanego i sprawnego układu, praktycznie nie mamy wpływu MOżemy, zwiększyć przepływ powietrza, lub go często czyścić. Zauważyłem w samochodach 2 startegie chłodzenia skraplacza pierwsza do załączanie wentylatora przy 15bar , druga to załączenie wentylatora na niskim biegu po włączeniu klimatyzacji....
Witam. Kombinowałem troche przy klimach, więc podziele się tym co wiem. Wspomniany układ z seata toledo, ma czujnik ciśnenia, ktory posiada w sobie dwie pary styków. Jedne sterują załączaniem wentylatora skraplacza na maksymalnym biegu, po przekroczeniu cisnienia 1,6Mpa (16bar), druga para jest jednoczesnie czujnikiem zbyt małej ilości czynnika chłodniczego,...
reaven22: wystarczy elektronika która np. po 4 wywaleniach presa da totalny stop sprężarce. Ja sobie takie rozwiązanie dopisałem i kilka razy uratowało mi dupę. Olej wylej cały i podłącz pompę próżniową na kilka dni non-stop jednocześnie grzejąc sprężarkę np. "farelem" na niskim biegu. A tak na marginesie, jak wytrzymywałeś z hałasem WZ250? To jest...
a co to moze byc jak auto po wymianie zaworu N75 nadal nie ma mocy?? Zbytnio nie chce wchodzic na obroty... Jak wcisne pedal przyspieszenia do konca to na niskich biegach(1 i 2) to jeszcze idzie ale jak na kolejnych(3,4,5) to jak popuszcze pedal gazu to przyspiesza lepiej... O czego to moze bymuzal;eznione?? Co to moze byc za przyczyna???
Witam.koledzy,mam problem z actrosikiem 3343 6x6 99r wywrotka traci moc pod obciążenim ,przy 60,70 km/h tak jak by mu odcięcie się włączało ale tylko z ładunkiem ,myślałem że to filtry powymieniałem i dalej to samo,jak ruszałem to na niskim biegu pod górę tak jakby ciągnął i za chwilę puszcza takie wahania ,powietrza nigdzie nie zasysa lewego ,co to...
Ograniczy na chwilę.Tak jak picie alkoholu po podwyżkach. Co do prędkości i ograniczeń: mocno mnie zastanawia ograniczanie prędkości w obszarze zabudowanym z naciskiem na uzdrowiska do 40 a zwłaszcza 30km/h.To oznacza jazdę na niskich biegach,czyli wysokich obrotach, czyli więcej spalin idzie do kuracjuszy.Co o tym sądzicie?
No to masz za mały dopływ ciepłej wody z pieca lub pompa przy piecu na za niskim biegu a ta przy listwie na za dużym i blokuje przepływ z pieca. Jak było dobrze i przestało działać. Do sprawdzenia filtr przed pompą przy piecu.
W silniku tego motocykla powinien znajdować się czujnik biegu jałowego współpracujący z wałkiem krzywkowym skrzyni biegów. Czujnik może mieć tylko styk do wskaźnika luzu, albo niepełną ilość styków lub przewodów do ograniczania mocy na niskich biegach. Nowsze modele na pewno mają czujnik z wtyczką i 7 przewodami, do wskaźnika biegów. Zamiast kombinacji...
Ok dzięki za informacje.Bo ciut mam za niskie obroty biegu jałowego.Będę musiał przeczyścić może przepustnicę
Powodem tego szarpania jest z reguły zły sygnał z TPS ( czujnik otwarcia przepustnicy). Spowodowane jest to trochę partackim sposobem łączenia kabli w wiązce polegającym na zaciśnięciu miejsc łączenia wiązek przy pomocy metalowych klipsów. Połączenia te po czasie utleniają się i wprowadzają złe odczyty w napięciach dostarczanych do sterownika silnika...
Z tego co udało mi się dowiedzieć jest to "położenie biegu-niskie" i dodatkowo związane jest z elektryką. Jakiś czujnik, kostka? Nie wiem co oznacza "06" Witam błąd tak jak piszesz "położenie biegu-niskie" a klasyfikacja "06" to zwarcie do baterii (plusa).
Skrzynia AsTronic nie ma synchronizatorów a łożysko byłoby słyszalne. Mechanicznie, to skrzynia AsTronic jest niemalże "kuloodporna" - awarie kół zębatych, lóżysk praktycznie się nie zdarzają. Możliwa jest usterka widełek - ale rzadko. Wykasuj wszystkie błędy - do zera. Zrób test drogowy i jak tylko usterka się pojawi - sprawdź jakie nowe ma błędy....
Przyczyn może być kilka np: za małe ciśnienie wody w kotle, pompa ustawiona na niskim "biegu", uszkodzona nagrzewnica lub/i wymiennik ciepłej wody.
A może byś tak przeczyścił bajpas kolgo>
Witam. Bagnet i zakres min-max to około 1 litr oleju - tak standardowo w autach. Następny zakres poniżej minimum do końca bagnetu to znowu 1 litr oleju. Auto z takim przebiegiem nie za bardzo w dobrej kondycji - i piłowanie go w górach na niskich biegach oraz wysokich obrotach - jest opcja że wypił te 2 litry oleju. A nawet i więcej. Ale to tu mowa...
Witam Opornik niskiego biegu do wymiany. Mój C4 picasso też tak miał. Pozdrawiam
saly czyli mówisz ze jazda na niskich biegach (przeciążanie silnika) powoduje jego szybsze rozgrzanie? To tak tylko teoretycznie bo się zastanawiam czy lepiej targać na niskich biegach jak jest zimny czy wkręcać na wyższe obroty
szarpie niskich biegach niskich biegach scania wycie biegach
medion telefon makita wymiana ogniw kompresor sprezarki
renault mascott stabilizator lm7812
Termet Silver Pro 20 kW - Ciągła praca pompy z regulatorem pokojowym Kierunkowskaz zwarty do masy - co to oznacza?