Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Jeśli maszz możliwośc, to sprawdź również cisnienie paliwa przy wtrysku.
LTFT spadło do 12.5% i dalej nie idzie. Lewego powietrza nie ma, sonda lambda pracuje na postoju jak i podczas jazdy. STFT oscyluje w granicach +-5%. Mam ten sam problem, brak pomysłów już... Na podstawie moich późniejszych spostrzeżeń, dołożę do tego co napisałem wcześniej, jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy. U mnie wystąpiły dwa takie przypadki:...
Moze wkoncu sprawdzicie cisnienie paliwa, a nie bedziecie szkłem d..e wycierac?
teraz, mierzylem po ostygnieciu i dalej zero reakcji. Definitywnie uszkodzony? tak mowimy o niebieskim. Czy przez niebieski czujnik moge miec takie objawy? tj. niskie obroty zaraz po odpaleniu? przedwczoraj np. jak sie zagrzal to chodzil idealnie nie smierdzialo benzyna obroty byly ok itp. teraz znow lipa. Czy moze to byc spowodowane pompa paliwa? mam...
Nie lepiej byłoby zdiagnozować, niż wymieniać na pałę czujnik. Taki błąd może wyskoczyć nawet jak masz niskie ciśnienie paliwa.
czyscilem sprzatalem nowet odkurzylem i dalej nic to wyglada tak jak by moze mial za niskie cisnienie paliwa jak to sprawdzic bo jak sie zagrzeje to juz odpala ale mowie nie ma sily jechac brak mocy
Za niskie ciśnienie paliwa. Sprawdź z tą ropa. Trochę do naczynka i podpal.
Witam. Mam problem z Audi A4 B8 (2011 benzyna 1,8 TFSI). Kilka dni temu przy przyspieszaniu poczułem brak mocy powyżej około 2200 obrotów. Po kilkukrotnym zapaleniu i zgaszeniu silnika zaczęła świecić żółta kontrolka diagnostyki silnika. Sprawdziłem listę błędów za pomocą VAG-COM. Błąd wykryty przez sterownik: "2838($000B16):AF Cisnienie w zasobniku...
Mam kłopoty z odpaleniem jeep a 2.2crd po zalaniu benzyny jakies 8L na 60litrowy zbiornik zaczęły pojawiać sie problemy z odpalaniem klient spalil 1/4takiej mieszanki dopóki mu nie odpalił po dłuższym postoju po wypompowaniu i wymianie filtra auto ożyło nie tracąc mocy i jeździło normalnie ale problem pozostał po dłuższym postoju bez pomocy nie da rady...
Witam mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v 150km 1993r czysta benzyna 225tys przebiegu przerywa dusi sie nie chce sie wkręcac na obroty do 4tys i sie muli . szarpie . jesli daje stopniowo delikatnie gazu to wkreci sie do odcinki. przewody i świece zmienione (NGK) ciśnienie w cylindrach w 1 (14) w 2 (9) w 3 (12) i w 4 (14) zmierzyłem tez cisnienie jakie daje...
Jeśli masz możliwość podepnij pod komputer diagnostyczny , może coś odczytasz z parametrów na benzynie. Może być niskie ciśnienie paliwa z uwagi na zaniedbania poprzednika - jeździł z małą ilością benzyny i uszkodził pompę ale to tylko gdybanie - tak samo sonda lambda chociaż ona na zimnym silniku i tak nie jest brana pod uwagę więc z rana po odpaleniu...
Moze masz niedogrzaną sonde na wolnych.Na gazie sa troche cieplejsze spaliny.Moze byc tez problem z dozowaniem paliwa na wolnych i sonda nie ma nic do powiedzenia w tej sprawie.Zbyt niskie cisnienie paliwa nie pozwala na zwiekszenie dawki,sprawdz regulator cisnienia paliwa.Jak zdejmiesz rurke podcisnienia z regulatora na wolnych to powiniem dostac full...
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Ciśnienie paliwa - podaj zmierzoną wartość.
Ona jeszcze jakos dziala ale prawdopodobnie daje za niskie cisnienie takze moze juz byc na wykonczeniu-ale najpierw sprawdz filtr paliwa bo on takze moze byc zatkany-Ale regula jest taka jak auto niema odciecia pompy przy jezdzeniu na gazie to trzeba miec paliwo w zbiorniku.
Z przodu na listwie to jest wysokie ciśnienie. Niskiego był z tyłu za silnikiem na dole. Urwane dwa przewody. Teraz błędó nie ma ale gaz i tak nie działa prawidłowo bo bierze jednocześnie benzynę.
Zbyt niskie ciśnienie daje pompa paliwa. Zobacz czy wraca powrotem
Możliwe przyczyny: za niskie ciśnienie paliwa , zanieczyszczone wtryskiwacze, niewłaściwy skład mieszanki na gazie co powoduje rozregulowanie parametrów adaptacyjnych dla benzyny.
Jak będzie zimny to odpal z odłączonym czujnikiem temp.. Pojeździj też trochę tylko na benzynie - tak dla rozruszania układu. Sprawdź ustawienie zapłonu i ciśnienie paliwa (chyba, że niskie obroty są na gazie i benzynie - to można pominąć spr. ciśnienia).
Tak, wszyscy mechanicy tylko patrzą, żeby ci wcisnąć kit... Lepiej tutaj zdiagnozujesz jak nie widzimy auta a Ty nie raczyłeś niczego sprawdzić. Ciśnienie paliwa jakie jest? Pewnie pompa poszła do krainy szczęśliwych pomp.
Na komputerze pokazuje mi tylko że ciśnienie paliwa OK, podczas pracy silnika zarówno na benzynie jak i na lpg, po wyłączeniu silnika wyświetla się że Niskie ciśnienie paliwa
Tak, taki sam mi też nie pokazywało błędów, wyłapałem to w parametrach.
Witam.Twoj problem polega na tym ze po wymianie pompy paliwa nie sprawdziles cisniania paliwa jaką pompa tłoczy na listwe.Na 100 % jest za niskie cisnienie i stad ten problem.Popdłacz manometr do mierzenia cisnienia do listwy wtryskow przed zasilaniem i odpal auto.Cisnienie nie moze byc mniejsze niz 2 Bar.Ponizej auto nie bedzie pracowac poprawnie.Sprobuj...
Pompa zamiennik podobna ale nie identyczna, wylot benzyny minimalnie węższy i nieszczelność powodująca zbyt niskie ciśnienie.
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Nie wiadomo co ty to sprawdzasz i jak. Jak masz but w podłogę to przy przyspieszaniu sonda idzie zawsze na bogato. Co się dzieje na biegu jałowym z sondami i jakie korekty? Brak mocy w benzynie to przeważnie ciśnienie paliwa niskie,MAF (jak jest) zapchany wydech itd.
Jak leje paliwem w gary to i na sprawnych pierścieniach w michę poleci.szukaj skąd paliwo w oleju się bierze.
1. Wtryskiwacze. 2. Adaptacja ecu poza normą. 3. Zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Witam Posiadam od jakiegos czasu peugeota 106 92r silnik 1.0 CDY na monowtrysku bosha, problem jest taki ,ze nie zbiera sie z niskich, np. rusze na jedynce i z niskich obrotow dam mu gazu to lekko szarpnie buczy i dopiero po chwili powoli powoli zaczyna przyspieszac i od pewnych obrotow jedzie jakby normalnie ... juz nie wiem co moze byc tego przyczyna......
Niskie ciśnienie paliwa
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Problem jest w baku, pompa paliwa się pewno kończy, za niskie ciśnienie paliwa.
Szukaj problemu w dyszy i filtrze, wczoraj w swojej nagrzewnicy wymieniłem sterownik i tak jak piszesz nie odpala i mimo że byłem pewien co do filtra to i tak jego wyczyściłem było delikatnie zabrudzone i rozkręciłem dysze i kompresorem ładnie podmuchałem. po zmontowaniu odpaliła od pierwszego razu. warto rozebrać pompę powietrza i benzyną umyć nalot.
Zapchany wydech ,niskie ciśnienie paliwa, MAF. Tym się zajmijcie. Tylko nie podmianka jak wszyscy tyko diagnoza.
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Może po jeździe na gazie w układzie wtrysku benzyny jest zbyt niskie ciśnienie paliwa i na pierwszy rozruch mu nie starcza po prostu paliwa,miałem taki problem w Lanci,spróbuj przed pierwszym rozruchem włączyć i wyłączyć zapłon kilkakrotnie aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w układzie wtrysku.Jeżeli pomoże to masz odpowiedź na swój problem
Przede wszystkim, żeby nie wróżyć ze szklanej kuli, wskazane byłoby podanie jaką instalacją zainfekowałeś silnik. Błąd jak w temacie :"P0171-92 zbyt uboga mieszanka, rząd 1 - Nieprawidłowe osiągi lub działanie" Po tym wpisie od razu nasuwa się pytanie, czy ta sytuacja dotyczy tylko jazdy na gazie, czy występuje również na benzynie. Jeżeli tylko na gazie,...
Moze byc o tyle 'problem', ze dla mnie 'stary motor' - to lata 1910 - 20, kiedy istnialy konstrukcje 1-cylindrowe 750 - 800cc nawet, w tym juz byly silniki OHV i OHC - osiagajace przy jezdzie sportowej obroty rzedu 5 - 6 tys.obr./min. I to przy bardzo malym stopniu sprezania, rzedu 4,5 - 5 : 1, dla ktorych wystarczyly paliwa max '60 Oktan'. I wlasnie...
cięzko wywnioskowac cos sensownego z tego co napisałeś. Trudno się to czyta. Sprawdziłbym przewony WN jeśli strzela na gazie. Gdy są dobre, za niska dawka gazu. NA benzynie sprawdzić należy ciśnienie paliwa, przepływomierz. Mówisz że ma nierówne obroty na biegu jałowym, może brać gdzieś dodatkowe powietrze, sprawdź szczelność układu zasysajacego.
Wszystko tez zalezy od stopnia 'wyhustania / luzow' silnika, bo jesli obojetnie jaki rodzaj silnika [ starego / z lat 1915 - 70 ], ma juz luzy pomiedzy tlokiem - a tuleja cylindra ok. 20 - 25 'setek', to juz dosc ciezko go zatrzec... Przy czym moze zupelnie dobrze trzymac cisnienie i sprezac mieszanke. Mam silniki z lat 1915 / 25, ktore maja jeszcze...
Podejrzewam ze zawory sa hydrauliczne, po 2000 roku juz ciezko spotkac manualne zaworki. Mam podobny problem w 307, 2000 benzyna. Wyrzuca czasami kod p0300 czyli wypadanie zaplonow. Wymienilem cewke i 2 czujniki od zaplonu jak rowneiz sprawdzilem kable i masy do komputera. Na wiosne musze kupic nowy komputer, kosztuje bagatela 3300 zl. PS. czujniki...
1. Za uboga mieszanka. Możliwe przyczyny - rozjechane mapy paliwa - źle wyregulowana instalacja LPG, za niskie ciśnienie benzyny bądź inne niesprawności osprzętu, zużyta sonda lambda. 2. Wypadające zapłony. Możliwe przyczyny - za uboga mieszanka, zużyty lub uszkodzony układ zapłonowy, utrata kompresji wyniku przyspieszonego zużycia głowicy - Yaris nie...
Miałem podobny problem rozgrzebałem pół samochodu, po czym okazało się że pompa paliwowa nie podawała odpowiedniej ilości paliwa, słychać było, że pracuje ale ciśnienie paliwa było zbyt niskie.
Z wróżb to np przytkany wydech,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony MAF. Zapytał bym co pokazują sondy i MAF przy WOT podczas tej "niemocy"
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Kolego kup sobie kabel diagnostyczny , na allegro kosztuje grosze , program z neta i wszystko będziesz wiedział czy jakiś czujnik czy co ... Bo fakt nie równego chodzenia silnika może być przeróżny ... I grzebać możesz w silniku latami i tego nie znajdziesz .... a Jakie auto ma przebieg ? Lewe powietrze może być powodem falowania na wolnych obrotach...
Pozostaje tylko pytanie dlaczego poldek był taki czuły na niedoładowanie akumulatora. Też miałem poldka, ale gaźnikowego i też nie lubił bardzo niskich, wtedy odpalałem go na gazie z butli turystycznej - palił za pierwszym razem. W tym wypadku są wg mnie dwie możliwości. Pierwsza, że przy ciężkim rozruchu (gęsty olej) jest na tyle duży spadek napięcia,...
Dzisiaj zająłem się tym za niskim ciśnieniem benzyny, bo był to jedyny trop. Powodowała go nieszczelność regulatora paliwa. Po wymianie oringu ciśnienie wzrosło do przepisowych 3,5 bara, ale problemy z mocą pozostały. Za to lambda skoczyła do 900 mV. Więc ją odpiąłem - i problem zniknął. Na benzynie i gazie samochód idzie może trochę słabiej niż powinien,...
To sprawdź jeszcze, czy w przewodziku sterującym regulatorem ciśnienia paliwa nie ma benzyny.
Tak więc pompa działała, ale chyba było za niskie ciśnienie paliwa (nie miałem czym zmierzyć). Kupiłem taką samą pompę Boscha i od paru dni odpala od strzała jak dawniej.
Witam, Caly ten watek umiescilem jako kopia na oddzielniej stronie Zdecydowalem sie na zakup kabelka do Stag 300 i wlasnoreczne przeanalizowanie sytuacji. Z tego wzgledu ze kabelek byl tani, a sama wizyta u mechanika kosztowala by mnie wiecej ;). Prosilbym bardzo o obejrzenie calego filmiku ktory nagralem . Trwa on 18 minut ma 45MB i wymagane jest Flash....
Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie podaje pompka, jeżeli jest za niskie to nie będzie chodził na benzynie.
Raczej wygląda mi to na problemy z wtryskiwaczem najlepiej sprawdzić czy przerwy w pracy występują ciągle na tym samym cylindrze czy ulega to zmianie co do pęcherzyków powietrza to silnik 1.5 dci posiada układ wtryskowy common rail i powinien posiadać pompkę paliwową w zbiorniku która dostarcza paliwo do pompy wysoko ciśnieniowej może to pompka zasilająca...
hm podobno na zime nie da rady! ale zacznij kolego od podstaw, sprawdx swiece i jezeli to CR to cisnienie paliwa wiem ze ktos mnie pewnie z krytykuje ale 10l benzyny na zbiornik paliwa ropy to nie grzech
to prawda, ale stukowe może rejestrować z powodu niskiego ciśnienia paliwa. jeśli jednak mimo dobrego ciśnienia będzie rejestrował, to ten program możesz wsadzić w buty :)
A przy wymianie pompy (tej pod podłogą) miałeś sprawdzane jakie ciśnienie podaje (powinno być ponad 6 barów)? W tym wtrysku ciśnienie paliwa otwiera wtryskiwacze, jeśli jest zbyt niskie to kicha.
Przyczyną szarpania i pojawiania się tego błędu może być niesprawna pompa paliwa, która wytwarza za niskie ciśnienie. U mnie było podobnie: na gazie ok, a na benzynie szarpanie, dławienie i brak mocy. Po wymianie pompki wszystko wróciło do normy.
A sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, jakie masz na wolnych i wysokich obrotach (na wysokich może być minimalnie niższe)
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
Jeżeli na gazie działa ok to nie układ zapłonowy. Pierwsza sprawa pompa paliwa te pompy nie lubią niskiego stanu benzyny. Może ktoś jeździł na przysłowiowych oparach jak to często bywa przy gazie i po pompie. Jeżeli problem powróci sprawdzenie ciśnienia paliwa pierwsza czynność.
Witam. Miałem problem z odpalaniem na benzynie. Silnik odpalał od strzała ale gasł po dwóch, trzech sekundach. Jak nie zgasł to telepało silnikiem jakby jeden cylinder nie palił. I popularny błąd "depollution system faulty". Jeżeli w czasie jak nie zgasł zdążył przełączyć się na LPG to wszystko wracało do normy. Silnik pracował równo. Jako że w warsztacie...
Sprawdź pompe paliwa Jeżeli nie daje właściwego ciśnienia objawy są właśnie takie.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi.Sprawdzałem cisnienie paliwa.Odkreciłem przewód z rozdzielacza i wsadziłem do kanistra.Podczas krecenia benzyna leciała jak z kranu bez jakiegos wielkiego cisnienia.Jak mozna to zaobserwować jak się nie ma manometru?
Szarpanie nie jest wynikiem niskiego ciśnienia oleju, może pompa paliwa się nie wyrabia, może głupio zapytam, czy to jest silinik z wtryskiem czy jeszcze gaźnikowy?
No i samochód śmiga. Problemem okazał się uszczelniacz na zaworze wbudowanym w nowej listwie. Przez niego nie było odpowiedniego ciśnienia. Po wymianie odpala na benzynie a na gazie prycha. Winny jest emulator wytysków. Dziękuje wszystkim temat zamykam
Witam wszystkich :D Zagladam na forum a temat AG SGI..... kwitnie :D....u mnie pojawily sie nowe klopoty, auto nie chce chodzic na gazie...samo wcale nie chce sie przelaczyc, a jak zrobie to recznie to za chwile spowrotem jedzie na benzynie. Niestety nie mam teraz czasu tym sie zajac samemu i chyba bede zmuszony udac sie do gazownika. Moze jedynie...
Powodem złych odczytów na LPG była uszkodzona pompa paliwa. Na ogół pompa uszkadza się 0 / 1 i z takim uszkodzeniem już wcześniej miałem do czynienia. W tym przypadku uszkodzenie polegało na tym, że pompa dawała zbyt niskie ciśnienie paliwa. Nie było słychać, że się zatarła. Po prostu ciśnienie paliwa spadło. Samochód na benzynie robił korektę 28-33...
Ale kombinujecie. Jak na gazie chodzi dobrze to układ zapłonowy ok ,to samo dolot i wydech. To co zostało? W zasadzie dwie rzeczy MAF albo niskie ciśnienie paliwa. Teraz jak juz masz sprawną sondę test przy WOT pokaże co i jak. Ja stawiam na MAf.
Za małe ciśnienie paliwa,zasyfione wtryskiwacze,stare paliwo,i takie tam.
Witam wszystkich. Posiadam od niedawna volvo v40 99r silnik 2.0 T 160KM. Na ciepło musze długo kręcic, aby go uruchomić (wciskając pedał gazu podczas rozruchu ; silnik szybciej się uruchamia). Na zimno jest OK. Zmieniłem pompę paliwa i nic to nie zmieniło (miałem za niskie ciśnienie paliwa 1.5 bara, teraz ciśnienie paliwa dobre, problem pozostał.)....
Wszystko jest tak jak było. Fachowcy podpowiadają że już leciwe KE-Jetroniki nie trzymają ciśnienia w rozdzielaczach jak nowe i klapa przepływomierza lata luźno po dłuższej jeździe bez przełączenia na Pb-dopełnienia ciśnienia paliwa i potencjometr klapy podaje sygnał do otwierania zaworu powietrza dodatkowego i silnik gaśnie przez zbyt ubogą mieszankę....
Witam. Pytanko.. Mam Volvo v 40 benzyna 1.6, 150 km z 2013 roku. I ciągle w okresie jesień zima wyskakuje check że jest problem z niskim ciśnieniem paliwa. Pompa paliwa i czujnik niskiego ciśnienia paliwa wymieniony. W lato o zgrozo check się nie pali. 🙈
Błędy to brak zapłonu cylindra 2 cylindra 3 ,losowy brak zapłonu na wszystkich cylindrach i system 1 za ubogi. Czyli albo dziura w dolocie (przepustnica źle działa) albo za niskie ciśnienie paliwa u ciebie na listwie powinno być stale 4 bary -/+ 0.5 bara.
Na przykład z niskiego ciśnienia paliwa. Mało go siknie to i ubogo. Ale to można zmierzyć. Podcisnienie w kolektorze też może zainteresować. W połączeniu z masą powietrza.
Paliwo nigdzie się nie chomikuje :D regulator ciśnienia jest ustawiony na stałą wartość ok 1bar (0,9 do 1,1 w zależności od modelu) jak pompa wytwarza za niskie ciśnienie to się nie otworzy aby wypuścić nadmiar paliwa. Sęk w tym,że wtryskiwacz jest skonstruowany do pracy pod określonym ciśnieniem paliwa, jak będzie za niskie, to nie będzie działał....
U mnie też problem z zapalaniem może opisze jak to się zaczeło i ktoś coś podpowie. Kiedy jechałem silnik zaczął przerywać (gasnąć) a że zbliżałem się do CPN to też tam zjechałem. Następnie silnik zgasł po kilku prubach odpalenia wreszcie załapał więc myślałem że może błędnie pokazuje ilość paliwa więc jak odpalił podjechałem do dystrybutora i dolałem...
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa. Samochód można łatwiej uruchomić (nawet przy niskiej temperaturze) ale jak jest zimny wciąż szarpie. Wydaje się jednak jakby połowę mniej szarpał.
Może zapchany katalizator, za niskie ciśnienie paliwa. zapchane wtryski benzynowe , źle wyregulowany gaz. . Za małe luzy zaworów. Wszystko być może.
Żeby napięcie pojawiło się na cewkach i na wtryskiwaczu to najpierw sterownik musi widzieć obroty wału korbowego. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa. Zużyta pompa generuje niskie ciśnienie i będzie problem z odpalaniem. Potem sprawdź czy widzi obroty wału korbowego. Masz filtr paliwa przy baku bo w tym roczniku może już nie być.
a czy zapchane wtryski lub za niskie ciśnienie paliwa w układzie może być powodem wydłużonego czasu wtrysku paliwa braku "pracy"sądy lambda pokazuje 0,2V i nic się nie dzieje.Oczywiscie ze posiadam wtryski elektryczne
Piopedro - czy zdiagnozowałeś co było przyczyną? Mam to samo. Wymieniony rozrusznik bo miał przebicie wymieniona pompa paliwa bo dawała za niskie ciśnienie i wymieniony czujnik temperatury. Byłem na serwisie instalacji - diagnoza - reduktor. Ale czy na pewno skoro na samej benzynie też efekt odpalania jest taki sam ?
Ciśnienie paliwa na listwie mam dobre dziś właśnie mierzyłem a problem dalej jest ten sam
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
dzięki za pomysł właśnie sprawdziłem listwę wtryskową i co się okazuje, ciśnienie niskie i dużo powietrza. Wymienię pompę paliwa może pomoże. jeszcze raz dzięki za pomysł.
1) Korekta sondy lambda, to nie napięcie na sondzie! Korekta powinna być w miarę stała i oscylować w okolicy 1,00. Ten sterownik nie podaje surowej wartości napięcia na sondzie. 2) Oryginalna sonda to BOSCH, Magneti-Marelli Aftermarket to zamiennik (i to słabej jakości). Masz instalację II generacji, więc powinieneś mieć emulator sondy lambda. Podczas...
Dobra nie sprawdzaj jak ci ciężko.80 tys to kosmos na gazie w tym silniku. Dodano po 1 Wlej świeżej benzyny,wymień filtr paliwa i sprawdź ciśnienie paliwa.
Sonda odpada - sonda służy do "korekcji" składu mieszanki. Dusi się także na gazie ? jeśli tylko na benzynie to sprawdź ciśnienie paliwa w układzie... być może pompa nie wydala. Sprawdź filtr paliwa...
Więc jakim cudem auto nie odpala, dopóki bezpośrednio mu nie podlejesz? Albo zbyt niskie ciśnienie pompy, albo wtrysk wcale się nie otwiera. Możliwość zatankowania czegoś innego zamiast benzyny pomijam.
Tu w moim przypadku cewka jest ok chodzi mi że na paliwie jest ok a na gazie chodzi strasznie i przełancza się na benzyne wydaje mi się że chyba reduktor do wymiany
Może się zaopatrzę w taki tester. Mogę jeszcze powiedzieć tyle ze spalanie gazu jest prawidłowe, 8,5 litra w trasie do 10,5 w miescie, czyli skoro nie jest jakoś specjalnie wysokie wskazuje to na to że sonda pracuje prawidłowo? Na benzynie niestety nie wiem, musiałbym zatankować do pełna. Za niskie ciśnienie wskazywałoby zatem na pompę (a może filtr...
Witam mam podobny problem po 7-letniej jeździe na LPG silnik na benzynie zaczął falować na niskich obrotach a na wysokich tracić moc, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa, wtryskiwaczy, sondy, przepływomierz i czujnika temperatury silnika oraz wymianie świec w vectra B Z18XE 1,8 16V automat stwierdzono, że sterownik (EKU) się uszkodził. Po wymianie na nowy...
W jaki sposób można sprawdzić czy pompa benzynowa(opel vectra b 2.0 16 v ) podaje odpowiednim ciśnieniem benzynę ? Za niskie ciśnienie wiadomo- słabe osiągi auta.A co by było gdyby pompa np. zamontowana od innego modelu dawała większe ciśnienie :?:
Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
Możliwe przyczyny: -Zbyt niskie ciśnienie paliwa.(uszkodzona pompa) -Uszkodzony czujnik temperatury dla urządzenia wtryskowego. -Uszkodzony silnik krokowy, powodujący uchylanie przepustnicy na zimnym silniku,oraz realizujący stabilizację wolnych obrotów.
Najprawdopodobniej jest jeszcze zbyt niski stopien sprezania i spalanie 95-tki przebiega zbyt wolno, jest niepelne / ladunek nie jest w stanie spalic sie w calosci do 12 - 15 stopni po GMP tloka [ pytanie - o ile zostala sfrezowana, stoczona glowica ? ], bylo sprawdzane cisnienie sprezania moze ? Bo jesli stopien sprezania jest podniesiony tylko np....
Czujnik halla na module zapłonowym oraz mały modulik pod cewką zapłonową C16NZ nie ma ani tego, ani tego, moduł w aparacie sterowany cewką indukcyjną zauważyłem że przelało gaźnik benzyną Nie gaźnik, tylko monowtrysk, pękła membrana w regulatorze ciśnienia paliwa
a jeździsz na benzynie czy to już mało używane paliwo?? układ paliwowy jest zapewne pełen nieczystości i po prostu za mało paliwa dostaje a jeżeli już to pod zbyt niskim ciśnieniem. na wolne obroty wystarcza a później już brakuje mu paliwa.
Jako, że nie byłem i nie zamierzałem być ich klientem, z rezerwą podchodziłem do kontaktu z EGP... i to był błąd. Napisałem do nich dopiero kiedy centrala Prinsa i serwis w którym instalacja była zakładana (choć starał się pomóc) przestały się odzywać. Naprawdę konkretny serwis. Dzięki za skierowanie do nich, szkoda że mam do nich tak daleko. Jednocześnie...
benzyna cisnienie paliwa vaillant niskie cisnienie klimatyzacja cisnienie niskie
zgłoszenie energa błąd moduł sterować silnik głośniki krakow
power supply diagram zasilacz power supply
Błąd P1586 w silniku 1.6 HDI - przyczyny i diagnostyka Corsa C 1.4 16V: Trudności z rozruchem i piszczenie