Witam mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v 150km 1993r czysta benzyna 225tys przebiegu przerywa dusi sie nie chce sie wkręcac na obroty do 4tys i sie muli . szarpie . jesli daje stopniowo delikatnie gazu to wkreci sie do odcinki. przewody i świece zmienione (NGK) ciśnienie w cylindrach w 1 (14) w 2 (9) w 3 (12) i w 4 (14) zmierzyłem tez cisnienie jakie daje...
Witam. Mam problem z Audi A4 B8 (2011 benzyna 1,8 TFSI). Kilka dni temu przy przyspieszaniu poczułem brak mocy powyżej około 2200 obrotów. Po kilkukrotnym zapaleniu i zgaszeniu silnika zaczęła świecić żółta kontrolka diagnostyki silnika. Sprawdziłem listę błędów za pomocą VAG-COM. Błąd wykryty przez sterownik: "2838($000B16):AF Cisnienie w zasobniku...
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Skoro na benzynie tylko nie ma mocy to nie problem z kompresją , choć pewnie nie chodzi zbyt równo wolnych. Pierwsze do sprawdzenie ciśnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie pracy na benzynie (4 bary). Dwa korekty lambda krótka i długa. Benzyna vs LPG. Moje podejrzenia to rozregulowane LPG (krzywi mapę benzyny) lub ciśnienia paliwa za niskie czy...
Za niskie ciśnienie paliwa. Sprawdź z tą ropa. Trochę do naczynka i podpal.
Ciśnienie paliwa - podaj zmierzoną wartość.
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Trochę mało szczegółów. Jak wygląda proces uruchamiania silnika? Generalnie wygląda na nieszczelność instalacji paliwowej. Jednak pompa paliwowa jest uruchamiana na kilka sekund po załączeniu zapłonu aby wytworzyć w instalacji odpowiednie ciśnienie. Więc albo uruchamiasz silnik natychmiast po przekręceniu do pierwszej pozycji (niby poprawnie ale nie...
Możliwe przyczyny: za niskie ciśnienie paliwa , zanieczyszczone wtryskiwacze, niewłaściwy skład mieszanki na gazie co powoduje rozregulowanie parametrów adaptacyjnych dla benzyny.
Zbyt niskie ciśnienie daje pompa paliwa. Zobacz czy wraca powrotem
LTFT spadło do 12.5% i dalej nie idzie. Lewego powietrza nie ma, sonda lambda pracuje na postoju jak i podczas jazdy. STFT oscyluje w granicach +-5%. Mam ten sam problem, brak pomysłów już... Na podstawie moich późniejszych spostrzeżeń, dołożę do tego co napisałem wcześniej, jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy. U mnie wystąpiły dwa takie przypadki:...
Tak, wszyscy mechanicy tylko patrzą, żeby ci wcisnąć kit... Lepiej tutaj zdiagnozujesz jak nie widzimy auta a Ty nie raczyłeś niczego sprawdzić. Ciśnienie paliwa jakie jest? Pewnie pompa poszła do krainy szczęśliwych pomp.
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Przede wszystkim, żeby nie wróżyć ze szklanej kuli, wskazane byłoby podanie jaką instalacją zainfekowałeś silnik. Błąd jak w temacie :"P0171-92 zbyt uboga mieszanka, rząd 1 - Nieprawidłowe osiągi lub działanie" Po tym wpisie od razu nasuwa się pytanie, czy ta sytuacja dotyczy tylko jazdy na gazie, czy występuje również na benzynie. Jeżeli tylko na gazie,...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Nie lepiej byłoby zdiagnozować, niż wymieniać na pałę czujnik. Taki błąd może wyskoczyć nawet jak masz niskie ciśnienie paliwa.
witam sprawdzał pan pompke paliwa i filter paliwa i ciśnienie paliwa . ostatnio kumpel miał to samo palił bardzo słabo,kiepsko pracował na benzynie (jeżeli można było to nazwać pracą) na gazie było ok ,okazało się że pompka pracowała ale dawała za niskie ciśnienie,zmiana pompki pomogła. pozdrawiam.
Jak leje paliwem w gary to i na sprawnych pierścieniach w michę poleci.szukaj skąd paliwo w oleju się bierze.
Mam kłopoty z odpaleniem jeep a 2.2crd po zalaniu benzyny jakies 8L na 60litrowy zbiornik zaczęły pojawiać sie problemy z odpalaniem klient spalil 1/4takiej mieszanki dopóki mu nie odpalił po dłuższym postoju po wypompowaniu i wymianie filtra auto ożyło nie tracąc mocy i jeździło normalnie ale problem pozostał po dłuższym postoju bez pomocy nie da rady...
Jeśli masz możliwość podepnij pod komputer diagnostyczny , może coś odczytasz z parametrów na benzynie. Może być niskie ciśnienie paliwa z uwagi na zaniedbania poprzednika - jeździł z małą ilością benzyny i uszkodził pompę ale to tylko gdybanie - tak samo sonda lambda chociaż ona na zimnym silniku i tak nie jest brana pod uwagę więc z rana po odpaleniu...
Ford Kuga 1,5 benzyna czy podpowie ktoś gdzie jest czujnik niskiego ciśnienia paliwa? Gdzieś przy pompie czy pod autem? Wyskakuje błąd P018C
Zapchany wydech ,niskie ciśnienie paliwa, MAF. Tym się zajmijcie. Tylko nie podmianka jak wszyscy tyko diagnoza.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
Jeżeli Twoje odczucia są prawidłowe to problem leży w zasilaniu paliwem podczas pracy na PB. Jeżeli na LPG jest OK to układ zapłonowy raczej sprawny. Może zbyt niskie ciśnienie PB, uszkodzony wtryskiwacz itp. PSA ma dziwne sterowanie (niektóre stare sterowniki nie rejestrowały wypadania zapłonów - nie informowały o tym), trzeba by sprawdzić czy sterownik...
Nie wiadomo co ty to sprawdzasz i jak. Jak masz but w podłogę to przy przyspieszaniu sonda idzie zawsze na bogato. Co się dzieje na biegu jałowym z sondami i jakie korekty? Brak mocy w benzynie to przeważnie ciśnienie paliwa niskie,MAF (jak jest) zapchany wydech itd.
Szukaj problemu w dyszy i filtrze, wczoraj w swojej nagrzewnicy wymieniłem sterownik i tak jak piszesz nie odpala i mimo że byłem pewien co do filtra to i tak jego wyczyściłem było delikatnie zabrudzone i rozkręciłem dysze i kompresorem ładnie podmuchałem. po zmontowaniu odpaliła od pierwszego razu. warto rozebrać pompę powietrza i benzyną umyć nalot.
Ciśnienie 12 atm nie oznacza dziury w tłoku, gorsze złomy jeżdżą i olejem nie zarzucają. Nie szukaj przyczyny w oleju i nie kombinuj z niskim stanem. Jeśli gubi iskrę to zalewa paliwem, powinno być czuć benzynę z wydechu. Wąchanie rury wyjaśni sprawę czy to olej, czy to benzyna :) W nocy można spryskać wodą wiązkę/silnik i obserwować czy nie ma przebić.
Na komputerze pokazuje mi tylko że ciśnienie paliwa OK, podczas pracy silnika zarówno na benzynie jak i na lpg, po wyłączeniu silnika wyświetla się że Niskie ciśnienie paliwa
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
Jak będzie zimny to odpal z odłączonym czujnikiem temp.. Pojeździj też trochę tylko na benzynie - tak dla rozruszania układu. Sprawdź ustawienie zapłonu i ciśnienie paliwa (chyba, że niskie obroty są na gazie i benzynie - to można pominąć spr. ciśnienia).
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Tak, taki sam mi też nie pokazywało błędów, wyłapałem to w parametrach.
Pompa zamiennik podobna ale nie identyczna, wylot benzyny minimalnie węższy i nieszczelność powodująca zbyt niskie ciśnienie.
Tak więc pompa działała, ale chyba było za niskie ciśnienie paliwa (nie miałem czym zmierzyć). Kupiłem taką samą pompę Boscha i od paru dni odpala od strzała jak dawniej.
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Witam. Pytanko.. Mam Volvo v 40 benzyna 1.6, 150 km z 2013 roku. I ciągle w okresie jesień zima wyskakuje check że jest problem z niskim ciśnieniem paliwa. Pompa paliwa i czujnik niskiego ciśnienia paliwa wymieniony. W lato o zgrozo check się nie pali. 🙈
Niskie ciśnienie paliwa
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
Z wróżb to np przytkany wydech,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony MAF. Zapytał bym co pokazują sondy i MAF przy WOT podczas tej "niemocy"
Problem jest w baku, pompa paliwa się pewno kończy, za niskie ciśnienie paliwa.
1. Wtryskiwacze. 2. Adaptacja ecu poza normą. 3. Zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Bosch czy Denso? Odłącz wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa, potem kręć rozrusznikiem, jeśli pompa nie osiągnie 2000bar to będzie śmietnik, Toyota wrażliwe są na paliwo i zwłaszcza na filtry paliwa i smok w baku, sprawdź czy czasem nie ma benzyny w baku (częsty błąd w małych damskich autach)
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
Może po jeździe na gazie w układzie wtrysku benzyny jest zbyt niskie ciśnienie paliwa i na pierwszy rozruch mu nie starcza po prostu paliwa,miałem taki problem w Lanci,spróbuj przed pierwszym rozruchem włączyć i wyłączyć zapłon kilkakrotnie aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w układzie wtrysku.Jeżeli pomoże to masz odpowiedź na swój problem
Dzisiaj zająłem się tym za niskim ciśnieniem benzyny, bo był to jedyny trop. Powodowała go nieszczelność regulatora paliwa. Po wymianie oringu ciśnienie wzrosło do przepisowych 3,5 bara, ale problemy z mocą pozostały. Za to lambda skoczyła do 900 mV. Więc ją odpiąłem - i problem zniknął. Na benzynie i gazie samochód idzie może trochę słabiej niż powinien,...
Żeby napięcie pojawiło się na cewkach i na wtryskiwaczu to najpierw sterownik musi widzieć obroty wału korbowego. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa. Zużyta pompa generuje niskie ciśnienie i będzie problem z odpalaniem. Potem sprawdź czy widzi obroty wału korbowego. Masz filtr paliwa przy baku bo w tym roczniku może już nie być.
Ale kombinujecie. Jak na gazie chodzi dobrze to układ zapłonowy ok ,to samo dolot i wydech. To co zostało? W zasadzie dwie rzeczy MAF albo niskie ciśnienie paliwa. Teraz jak juz masz sprawną sondę test przy WOT pokaże co i jak. Ja stawiam na MAf.
Jeśli maszz możliwośc, to sprawdź również cisnienie paliwa przy wtrysku.
To sprawdź jeszcze, czy w przewodziku sterującym regulatorem ciśnienia paliwa nie ma benzyny.
to prawda, ale stukowe może rejestrować z powodu niskiego ciśnienia paliwa. jeśli jednak mimo dobrego ciśnienia będzie rejestrował, to ten program możesz wsadzić w buty :)
Szarpanie nie jest wynikiem niskiego ciśnienia oleju, może pompa paliwa się nie wyrabia, może głupio zapytam, czy to jest silinik z wtryskiem czy jeszcze gaźnikowy?
Przyczyną szarpania i pojawiania się tego błędu może być niesprawna pompa paliwa, która wytwarza za niskie ciśnienie. U mnie było podobnie: na gazie ok, a na benzynie szarpanie, dławienie i brak mocy. Po wymianie pompki wszystko wróciło do normy.
Miałem podobny problem rozgrzebałem pół samochodu, po czym okazało się że pompa paliwowa nie podawała odpowiedniej ilości paliwa, słychać było, że pracuje ale ciśnienie paliwa było zbyt niskie.
A sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa, jakie masz na wolnych i wysokich obrotach (na wysokich może być minimalnie niższe)
Sprawdź pompe paliwa Jeżeli nie daje właściwego ciśnienia objawy są właśnie takie.
Witam. Miałem problem z odpalaniem na benzynie. Silnik odpalał od strzała ale gasł po dwóch, trzech sekundach. Jak nie zgasł to telepało silnikiem jakby jeden cylinder nie palił. I popularny błąd "depollution system faulty". Jeżeli w czasie jak nie zgasł zdążył przełączyć się na LPG to wszystko wracało do normy. Silnik pracował równo. Jako że w warsztacie...
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
cięzko wywnioskowac cos sensownego z tego co napisałeś. Trudno się to czyta. Sprawdziłbym przewony WN jeśli strzela na gazie. Gdy są dobre, za niska dawka gazu. NA benzynie sprawdzić należy ciśnienie paliwa, przepływomierz. Mówisz że ma nierówne obroty na biegu jałowym, może brać gdzieś dodatkowe powietrze, sprawdź szczelność układu zasysajacego.
Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie podaje pompka, jeżeli jest za niskie to nie będzie chodził na benzynie.
A przy wymianie pompy (tej pod podłogą) miałeś sprawdzane jakie ciśnienie podaje (powinno być ponad 6 barów)? W tym wtrysku ciśnienie paliwa otwiera wtryskiwacze, jeśli jest zbyt niskie to kicha.
Witam, Toyota Yaris, 2006, 1,3, przebieg 145 tys. km Około 22.08.25 (temperatura powietrza około 25°C) po zatankowaniu paliwa do pełna (tankowanie pod sam korek aż do odbicia pistoletu kilkukrotnego — robiłem już tak kilka razy na przestrzeni roku) zauważyłem wyciek paliwa pod tylnym lewym kołem. Wyciek był z górnej części wlewu paliwa. Patrząc od dołu,...
1. Za uboga mieszanka. Możliwe przyczyny - rozjechane mapy paliwa - źle wyregulowana instalacja LPG, za niskie ciśnienie benzyny bądź inne niesprawności osprzętu, zużyta sonda lambda. 2. Wypadające zapłony. Możliwe przyczyny - za uboga mieszanka, zużyty lub uszkodzony układ zapłonowy, utrata kompresji wyniku przyspieszonego zużycia głowicy - Yaris nie...
Paliwo nigdzie się nie chomikuje :D regulator ciśnienia jest ustawiony na stałą wartość ok 1bar (0,9 do 1,1 w zależności od modelu) jak pompa wytwarza za niskie ciśnienie to się nie otworzy aby wypuścić nadmiar paliwa. Sęk w tym,że wtryskiwacz jest skonstruowany do pracy pod określonym ciśnieniem paliwa, jak będzie za niskie, to nie będzie działał....
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa. Samochód można łatwiej uruchomić (nawet przy niskiej temperaturze) ale jak jest zimny wciąż szarpie. Wydaje się jednak jakby połowę mniej szarpał.
Na przykład z niskiego ciśnienia paliwa. Mało go siknie to i ubogo. Ale to można zmierzyć. Podcisnienie w kolektorze też może zainteresować. W połączeniu z masą powietrza.
Za małe ciśnienie paliwa,zasyfione wtryskiwacze,stare paliwo,i takie tam.
Wygląda to tak, jakby silnik rozgrzewał się na ubogiej mieszance, tak jakby „bez ssania”. Po rozgrzaniu wejdzie w CL, ale po dodaniu gazu znowu przechodzi w ubogą mieszankę, aż się sterownik dostosuje. Patrzyłem także na dane z poprzedniego tematu. Silnik kiedy pracuje na ubogiej mieszance przerywa i dochodzi do wypadania zapłonów. Przyczyny zubożania....
Kolego kup sobie kabel diagnostyczny , na allegro kosztuje grosze , program z neta i wszystko będziesz wiedział czy jakiś czujnik czy co ... Bo fakt nie równego chodzenia silnika może być przeróżny ... I grzebać możesz w silniku latami i tego nie znajdziesz .... a Jakie auto ma przebieg ? Lewe powietrze może być powodem falowania na wolnych obrotach...
Jeżeli na gazie działa ok to nie układ zapłonowy. Pierwsza sprawa pompa paliwa te pompy nie lubią niskiego stanu benzyny. Może ktoś jeździł na przysłowiowych oparach jak to często bywa przy gazie i po pompie. Jeżeli problem powróci sprawdzenie ciśnienia paliwa pierwsza czynność.
Witam wszystkich. Posiadam od niedawna volvo v40 99r silnik 2.0 T 160KM. Na ciepło musze długo kręcic, aby go uruchomić (wciskając pedał gazu podczas rozruchu ; silnik szybciej się uruchamia). Na zimno jest OK. Zmieniłem pompę paliwa i nic to nie zmieniło (miałem za niskie ciśnienie paliwa 1.5 bara, teraz ciśnienie paliwa dobre, problem pozostał.)....
teraz, mierzylem po ostygnieciu i dalej zero reakcji. Definitywnie uszkodzony? tak mowimy o niebieskim. Czy przez niebieski czujnik moge miec takie objawy? tj. niskie obroty zaraz po odpaleniu? przedwczoraj np. jak sie zagrzal to chodzil idealnie nie smierdzialo benzyna obroty byly ok itp. teraz znow lipa. Czy moze to byc spowodowane pompa paliwa? mam...
Witam. Toyota Corolla 2022/23 1,5VVTI MLZEA11 benzyna - odpala na sekundę , może klika - różnie.., i gaśnie . "Na plaka" gada więc to nie układ zapłonowy . Po stronie niskiego ciśnienia paliwa jest od 360 do 550 kpa więc książkowo ale na listwie 20 bar to już chwilowy luksus i tak udało mi się uchwycić fragment od kręcenia przez chwilowe odpalenie aż...
Rozszerzalność cieplna to jedno. Drugie to ciśnienie pary. Benzyna ma dosyć niską temperaturę wrzenia, tak jak np. aceton. Wczoraj jechałem na robotę z bańką acetonu i na miejscu wyglądała jak piłka. Ekipa Żukiem przez Świat miała w Ameryce Południowej akcję, że na dużej wysokości gotowało im się paliwo w przewodach paliwowych.
W jaki sposób można sprawdzić czy pompa benzynowa(opel vectra b 2.0 16 v ) podaje odpowiednim ciśnieniem benzynę ? Za niskie ciśnienie wiadomo- słabe osiągi auta.A co by było gdyby pompa np. zamontowana od innego modelu dawała większe ciśnienie :?:
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Silnik diesla ma wystarczającą kompresję aby paliwo rozpylone do cylindra mogło przenikać przez pęknięcie głowicy ewentualnie pęknięcie cylindra w jego górnej części (w układzie chodzącym jest znacznie niższe ciśnienie nić w komorze spalania). Pęknięcia potrafią nie dawać o sobie znać ale do czasu aż się nie powiększą/pogłębią. Najpierw należy wykluczyć...
Ciśnienie paliwa na listwie mam dobre dziś właśnie mierzyłem a problem dalej jest ten sam
Tu w moim przypadku cewka jest ok chodzi mi że na paliwie jest ok a na gazie chodzi strasznie i przełancza się na benzyne wydaje mi się że chyba reduktor do wymiany
No i samochód śmiga. Problemem okazał się uszczelniacz na zaworze wbudowanym w nowej listwie. Przez niego nie było odpowiedniego ciśnienia. Po wymianie odpala na benzynie a na gazie prycha. Winny jest emulator wytysków. Dziękuje wszystkim temat zamykam
U mnie też problem z zapalaniem może opisze jak to się zaczeło i ktoś coś podpowie. Kiedy jechałem silnik zaczął przerywać (gasnąć) a że zbliżałem się do CPN to też tam zjechałem. Następnie silnik zgasł po kilku prubach odpalenia wreszcie załapał więc myślałem że może błędnie pokazuje ilość paliwa więc jak odpalił podjechałem do dystrybutora i dolałem...
Też miałem poldka, ale gaźnikowego i też nie lubił bardzo niskich, wtedy odpalałem go na gazie z butli turystycznej - palił za pierwszym razem. W tym wypadku są wg mnie dwie możliwości. Pierwsza, że przy ciężkim rozruchu (gęsty olej) jest na tyle duży spadek napięcia, że nie następuje przeskok iskry na świecach (nie ma zapłonu). A druga, też związana...
Wszystko jest tak jak było. Fachowcy podpowiadają że już leciwe KE-Jetroniki nie trzymają ciśnienia w rozdzielaczach jak nowe i klapa przepływomierza lata luźno po dłuższej jeździe bez przełączenia na Pb-dopełnienia ciśnienia paliwa i potencjometr klapy podaje sygnał do otwierania zaworu powietrza dodatkowego i silnik gaśnie przez zbyt ubogą mieszankę....
Raczej wygląda mi to na problemy z wtryskiwaczem najlepiej sprawdzić czy przerwy w pracy występują ciągle na tym samym cylindrze czy ulega to zmianie co do pęcherzyków powietrza to silnik 1.5 dci posiada układ wtryskowy common rail i powinien posiadać pompkę paliwową w zbiorniku która dostarcza paliwo do pompy wysoko ciśnieniowej może to pompka zasilająca...
hm podobno na zime nie da rady! ale zacznij kolego od podstaw, sprawdx swiece i jezeli to CR to cisnienie paliwa wiem ze ktos mnie pewnie z krytykuje ale 10l benzyny na zbiornik paliwa ropy to nie grzech
Może zapchany katalizator, za niskie ciśnienie paliwa. zapchane wtryski benzynowe , źle wyregulowany gaz. . Za małe luzy zaworów. Wszystko być może.
Sonda odpada - sonda służy do "korekcji" składu mieszanki. Dusi się także na gazie ? jeśli tylko na benzynie to sprawdź ciśnienie paliwa w układzie... być może pompa nie wydala. Sprawdź filtr paliwa...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
1. Pytanie wtryskiwacze LPG nowe czy stare? 2. Na benzynie spalanie ok? 3. Jak z czasami wtrysku pod obciążeniem? (benzyna/gaz) PS Sterownikowi nie podoba się że na wolnych obrotach czas wtrysku benzyny to 3,2 ms a gazu to już 6,4 ms czyli 2x dłuższy. Wg zaleceń należy tak dobrać rozmiar dusz i ciśnienia gazu by czas wtrysku LPG był dłuższy ale możliwie...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Piopedro - czy zdiagnozowałeś co było przyczyną? Mam to samo. Wymieniony rozrusznik bo miał przebicie wymieniona pompa paliwa bo dawała za niskie ciśnienie i wymieniony czujnik temperatury. Byłem na serwisie instalacji - diagnoza - reduktor. Ale czy na pewno skoro na samej benzynie też efekt odpalania jest taki sam ?
Dobra nie sprawdzaj jak ci ciężko.80 tys to kosmos na gazie w tym silniku. Dodano po 1 Wlej świeżej benzyny,wymień filtr paliwa i sprawdź ciśnienie paliwa.
dzięki za pomysł właśnie sprawdziłem listwę wtryskową i co się okazuje, ciśnienie niskie i dużo powietrza. Wymienię pompę paliwa może pomoże. jeszcze raz dzięki za pomysł.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
a jeździsz na benzynie czy to już mało używane paliwo?? układ paliwowy jest zapewne pełen nieczystości i po prostu za mało paliwa dostaje a jeżeli już to pod zbyt niskim ciśnieniem. na wolne obroty wystarcza a później już brakuje mu paliwa.
Błędy to brak zapłonu cylindra 2 cylindra 3 ,losowy brak zapłonu na wszystkich cylindrach i system 1 za ubogi. Czyli albo dziura w dolocie (przepustnica źle działa) albo za niskie ciśnienie paliwa u ciebie na listwie powinno być stale 4 bary -/+ 0.5 bara.
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
benzyna cisnienie paliwa niskie cisnienie paliwa toyota niskie cisnienie powietrza
kondensator mniejszy zasilacz sterownik fatek ethernet pompa ciepła czerpnia powietrza
rowery elektryczne zegar astronomiczny
Tryby w hulajnodze Bili Coco nie działają - przyczyny Tallpower V2400 – brak ładowania z PV i 12V, pisk, błąd napięcia, uszkodzenie diody lub MOSFET