Witam mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v 150km 1993r czysta benzyna 225tys przebiegu przerywa dusi sie nie chce sie wkręcac na obroty do 4tys i sie muli . szarpie . jesli daje stopniowo delikatnie gazu to wkreci sie do odcinki. przewody i świece zmienione (NGK) ciśnienie w cylindrach w 1 (14) w 2 (9) w 3 (12) i w 4 (14) zmierzyłem tez cisnienie jakie daje...
Witam. Mam problem z Audi A4 B8 (2011 benzyna 1,8 TFSI). Kilka dni temu przy przyspieszaniu poczułem brak mocy powyżej około 2200 obrotów. Po kilkukrotnym zapaleniu i zgaszeniu silnika zaczęła świecić żółta kontrolka diagnostyki silnika. Sprawdziłem listę błędów za pomocą VAG-COM. Błąd wykryty przez sterownik: "2838($000B16):AF Cisnienie w zasobniku...
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Skoro na benzynie tylko nie ma mocy to nie problem z kompresją , choć pewnie nie chodzi zbyt równo wolnych. Pierwsze do sprawdzenie ciśnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie pracy na benzynie (4 bary). Dwa korekty lambda krótka i długa. Benzyna vs LPG. Moje podejrzenia to rozregulowane LPG (krzywi mapę benzyny) lub ciśnienia paliwa za niskie czy...
Za niskie ciśnienie paliwa. Sprawdź z tą ropa. Trochę do naczynka i podpal.
Ciśnienie paliwa - podaj zmierzoną wartość.
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Witam, macie może jakieś pomysły jak można zmniejszyć spalanie w moim pojeździe? Ostatnio wlałem 3 litry benzyny i przejechałem 45km to chyba trochę mało jak na tyle paliwa. Może trzeba coś wyregulować? :|
Trochę mało szczegółów. Jak wygląda proces uruchamiania silnika? Generalnie wygląda na nieszczelność instalacji paliwowej. Jednak pompa paliwowa jest uruchamiana na kilka sekund po załączeniu zapłonu aby wytworzyć w instalacji odpowiednie ciśnienie. Więc albo uruchamiasz silnik natychmiast po przekręceniu do pierwszej pozycji (niby poprawnie ale nie...
Możliwe przyczyny: za niskie ciśnienie paliwa , zanieczyszczone wtryskiwacze, niewłaściwy skład mieszanki na gazie co powoduje rozregulowanie parametrów adaptacyjnych dla benzyny.
Zbyt niskie ciśnienie daje pompa paliwa. Zobacz czy wraca powrotem
LTFT spadło do 12.5% i dalej nie idzie. Lewego powietrza nie ma, sonda lambda pracuje na postoju jak i podczas jazdy. STFT oscyluje w granicach +-5%. Mam ten sam problem, brak pomysłów już... Na podstawie moich późniejszych spostrzeżeń, dołożę do tego co napisałem wcześniej, jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy. U mnie wystąpiły dwa takie przypadki:...
Tak, wszyscy mechanicy tylko patrzą, żeby ci wcisnąć kit... Lepiej tutaj zdiagnozujesz jak nie widzimy auta a Ty nie raczyłeś niczego sprawdzić. Ciśnienie paliwa jakie jest? Pewnie pompa poszła do krainy szczęśliwych pomp.
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Przede wszystkim, żeby nie wróżyć ze szklanej kuli, wskazane byłoby podanie jaką instalacją zainfekowałeś silnik. Błąd jak w temacie :"P0171-92 zbyt uboga mieszanka, rząd 1 - Nieprawidłowe osiągi lub działanie" Po tym wpisie od razu nasuwa się pytanie, czy ta sytuacja dotyczy tylko jazdy na gazie, czy występuje również na benzynie. Jeżeli tylko na gazie,...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Nie lepiej byłoby zdiagnozować, niż wymieniać na pałę czujnik. Taki błąd może wyskoczyć nawet jak masz niskie ciśnienie paliwa.
witam sprawdzał pan pompke paliwa i filter paliwa i ciśnienie paliwa . ostatnio kumpel miał to samo palił bardzo słabo,kiepsko pracował na benzynie (jeżeli można było to nazwać pracą) na gazie było ok ,okazało się że pompka pracowała ale dawała za niskie ciśnienie,zmiana pompki pomogła. pozdrawiam.
Jak leje paliwem w gary to i na sprawnych pierścieniach w michę poleci.szukaj skąd paliwo w oleju się bierze.
Mam kłopoty z odpaleniem jeep a 2.2crd po zalaniu benzyny jakies 8L na 60litrowy zbiornik zaczęły pojawiać sie problemy z odpalaniem klient spalil 1/4takiej mieszanki dopóki mu nie odpalił po dłuższym postoju po wypompowaniu i wymianie filtra auto ożyło nie tracąc mocy i jeździło normalnie ale problem pozostał po dłuższym postoju bez pomocy nie da rady...
Jeśli masz możliwość podepnij pod komputer diagnostyczny , może coś odczytasz z parametrów na benzynie. Może być niskie ciśnienie paliwa z uwagi na zaniedbania poprzednika - jeździł z małą ilością benzyny i uszkodził pompę ale to tylko gdybanie - tak samo sonda lambda chociaż ona na zimnym silniku i tak nie jest brana pod uwagę więc z rana po odpaleniu...
Ford Kuga 1,5 benzyna czy podpowie ktoś gdzie jest czujnik niskiego ciśnienia paliwa? Gdzieś przy pompie czy pod autem? Wyskakuje błąd P018C
Zapchany wydech ,niskie ciśnienie paliwa, MAF. Tym się zajmijcie. Tylko nie podmianka jak wszyscy tyko diagnoza.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
Jeżeli Twoje odczucia są prawidłowe to problem leży w zasilaniu paliwem podczas pracy na PB. Jeżeli na LPG jest OK to układ zapłonowy raczej sprawny. Może zbyt niskie ciśnienie PB, uszkodzony wtryskiwacz itp. PSA ma dziwne sterowanie (niektóre stare sterowniki nie rejestrowały wypadania zapłonów - nie informowały o tym), trzeba by sprawdzić czy sterownik...
Nie wiadomo co ty to sprawdzasz i jak. Jak masz but w podłogę to przy przyspieszaniu sonda idzie zawsze na bogato. Co się dzieje na biegu jałowym z sondami i jakie korekty? Brak mocy w benzynie to przeważnie ciśnienie paliwa niskie,MAF (jak jest) zapchany wydech itd.
Szukaj problemu w dyszy i filtrze, wczoraj w swojej nagrzewnicy wymieniłem sterownik i tak jak piszesz nie odpala i mimo że byłem pewien co do filtra to i tak jego wyczyściłem było delikatnie zabrudzone i rozkręciłem dysze i kompresorem ładnie podmuchałem. po zmontowaniu odpaliła od pierwszego razu. warto rozebrać pompę powietrza i benzyną umyć nalot.
Ciśnienie 12 atm nie oznacza dziury w tłoku, gorsze złomy jeżdżą i olejem nie zarzucają. Nie szukaj przyczyny w oleju i nie kombinuj z niskim stanem. Jeśli gubi iskrę to zalewa paliwem, powinno być czuć benzynę z wydechu. Wąchanie rury wyjaśni sprawę czy to olej, czy to benzyna :) W nocy można spryskać wodą wiązkę/silnik i obserwować czy nie ma przebić.
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
Na komputerze pokazuje mi tylko że ciśnienie paliwa OK, podczas pracy silnika zarówno na benzynie jak i na lpg, po wyłączeniu silnika wyświetla się że Niskie ciśnienie paliwa
Jak będzie zimny to odpal z odłączonym czujnikiem temp.. Pojeździj też trochę tylko na benzynie - tak dla rozruszania układu. Sprawdź ustawienie zapłonu i ciśnienie paliwa (chyba, że niskie obroty są na gazie i benzynie - to można pominąć spr. ciśnienia).
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Tak, taki sam mi też nie pokazywało błędów, wyłapałem to w parametrach.
Pompa zamiennik podobna ale nie identyczna, wylot benzyny minimalnie węższy i nieszczelność powodująca zbyt niskie ciśnienie.
Może też być za niskie ciśnienie paliwa w szynie i wtryski leją, zamiast rozpylać paliwo.
Tak więc pompa działała, ale chyba było za niskie ciśnienie paliwa (nie miałem czym zmierzyć). Kupiłem taką samą pompę Boscha i od paru dni odpala od strzała jak dawniej.
Witam. Pytanko.. Mam Volvo v 40 benzyna 1.6, 150 km z 2013 roku. I ciągle w okresie jesień zima wyskakuje check że jest problem z niskim ciśnieniem paliwa. Pompa paliwa i czujnik niskiego ciśnienia paliwa wymieniony. W lato o zgrozo check się nie pali. 🙈
Niskie ciśnienie paliwa
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
Z wróżb to np przytkany wydech,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony MAF. Zapytał bym co pokazują sondy i MAF przy WOT podczas tej "niemocy"
Problem jest w baku, pompa paliwa się pewno kończy, za niskie ciśnienie paliwa.
1. Wtryskiwacze. 2. Adaptacja ecu poza normą. 3. Zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Może po jeździe na gazie w układzie wtrysku benzyny jest zbyt niskie ciśnienie paliwa i na pierwszy rozruch mu nie starcza po prostu paliwa,miałem taki problem w Lanci,spróbuj przed pierwszym rozruchem włączyć i wyłączyć zapłon kilkakrotnie aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w układzie wtrysku.Jeżeli pomoże to masz odpowiedź na swój problem
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
Bosch czy Denso? Odłącz wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa, potem kręć rozrusznikiem, jeśli pompa nie osiągnie 2000bar to będzie śmietnik, Toyota wrażliwe są na paliwo i zwłaszcza na filtry paliwa i smok w baku, sprawdź czy czasem nie ma benzyny w baku (częsty błąd w małych damskich autach)
Dzisiaj zająłem się tym za niskim ciśnieniem benzyny, bo był to jedyny trop. Powodowała go nieszczelność regulatora paliwa. Po wymianie oringu ciśnienie wzrosło do przepisowych 3,5 bara, ale problemy z mocą pozostały. Za to lambda skoczyła do 900 mV. Więc ją odpiąłem - i problem zniknął. Na benzynie i gazie samochód idzie może trochę słabiej niż powinien,...
Żeby napięcie pojawiło się na cewkach i na wtryskiwaczu to najpierw sterownik musi widzieć obroty wału korbowego. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa. Zużyta pompa generuje niskie ciśnienie i będzie problem z odpalaniem. Potem sprawdź czy widzi obroty wału korbowego. Masz filtr paliwa przy baku bo w tym roczniku może już nie być.
Ale kombinujecie. Jak na gazie chodzi dobrze to układ zapłonowy ok ,to samo dolot i wydech. To co zostało? W zasadzie dwie rzeczy MAF albo niskie ciśnienie paliwa. Teraz jak juz masz sprawną sondę test przy WOT pokaże co i jak. Ja stawiam na MAf.
benzyna cisnienie paliwa niskie cisnienie paliwa toyota vaillant niskie cisnienie
whirpool panel kocioł gazowy wymiana error booting phone
makita zwarcie toshiba 50l7365d
Lokalizacja przekaźników w Seat Ibiza III Wypełnianie dużych ubytków w drewnie: żywica, szpachla, trociny