niskie cisnienie pompy

Znaleziono około 215 wyników dla: niskie cisnienie pompy
Podstawowa forma zapytania: niski ciśnienie pompa
  • Citroen c3 1.4 tdi 2005 - niskie cisnienie pompy wtryskowej

    Witam. Jak w temacie, posiadam cytrynkę i wymieniałem świece żarowe, jednak by mieć lepszy dostęp do nich to odkręciłem przewody od wtrysków. Po skręceniu wszystkiego okazało się, że ciężko odpala nieraz kilkakrotnie muszę kręcić by odpalił, a na ciepłym silniku to praktycznie w ogóle. Przed rozbiórka...

    Samochody Początkujący   20 Gru 2016 17:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 453
  • bmw e60 530d - bmw e60 530d wchodzi w tryb awaryjny za niskie cisnienie paliwa

    od kilku dni auto wchodzi w tryb awaryjny po podpieciu kompa wyszło ze za niskie cisnienie paliwa w układzie rail co to jest, i najsmieszniejsze jest to ze po wyłaczeniu silnika auto działa znowu normalnie , wymieniłem filtr paliwa bo był zapiepszony było w nim mleko parafina wiem ze moze byc problem...

    Samochody Początkujący   06 Sty 2017 12:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4749
  • Scania V8 niskie cisnienie oleju w silniku

    Gdy wszystkie rady zawioda zrzuc miske i zobacz czy nie odkrecila sie pompa lub sam smok z pompy.Znam takie przypadki.

    Samochody Ciężarowe   04 Maj 2010 00:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6030
  • Peugeot 407 2.0HDI brak mocy niskie cisnienie paliwa

    Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego...

    Samochody Początkujący   08 Wrz 2016 22:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1665
  • Cisnienie pompy hydraulicznej Ursus 360

    Warto dodać że nie zawsze niskie ciśnienie oznacza zużytą pompę, u mnie tak było. Zużyte okazały się oringi w zaworkach w rozdzielaczu, po wymianie na odrobinę grubsze jeszcze nie widziałem tak szybkiej hydrauliki w żadnej c360. Nie polecam w domu rozbierać rozdzielacza samemu, jeśli się nie zna...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   11 Sty 2017 10:16 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 14073
  • Podgrzewacz przepływowy,niskie cisnienie wody

    Musisz tez pamietac ze nie wolno ssania pompy podlaczac bezposrednio do sieci, mozna jedynie poprzez posredni zbiornik.

    Systemy Grzewcze Serwis   26 Lis 2009 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4879
  • Polonez Caro niskie cisnienie oleju

    Zbyt mała ilość oleju w układzie, uszkodzona pompa oleju. uszkodzone panewki, wypadnięta zaślepka kanału olejowego.

    Samochody Początkujący   16 Lut 2011 19:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3930
  • Renault Premuim 420 dCi - Niskie cisnienie oleju

    Witam, mam problem z Renault premium 420 dCi z 2004 roku. Po rozgrzaniu silnika czujnik wskazuje niskie ciśnienie oleju (1,1) podobno powinno być min. 2. Panewki wymienione (pomimo, że były OK) czujnik sprawdzony. pompa oleju sprawdzona - jest OK. Ciśnienie dla pewności sprawdziłem też mechanicznie...

    Samochody Ciężarowe   25 Lis 2012 18:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4011
  • Vaillant VUW 260/1 XE - Niskie cisnienie ciepłej wody.

    Jeżeli masz problem tylko z ciepłą wodą a nawet zrobiłeś próbę na instalacji CWU zaraz za kotłem, to ewidentnie masz zakamieniony kocioł czyli coś blokuje przepływ CWU. Część może wyglądać na czystą ale od środka będzie kamień. Ja bym stawiał na wymiennik płytowy i filtry. Masz twardą wodę w domu ??...

    Systemy Grzewcze Serwis   30 Cze 2013 15:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6630
  • focus tdci zbyt wysokie a teraz zbyt niskie cisnienie paliwa

    Witam mam taki problem z focusem samochod chodził dobrze ale jechałem dosc ostro i odcieło moc przyjechalem do domu podpiałem kompa i co pompa wtryskowa obwod czujnika a zbyt wysokie cisnienie udalo sie skasowac spsikałem kostki contactem i ok po kilku odpaleniach pozniej samochod nie zapala wogole...

    Samochody Początkujący   12 Lip 2014 18:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2247
  • VW CADDY 1.6 TDI 2012 r. - Niskie cisnienie oleju.

    Silnik wymieniony. Załapał się już na druga wymianę oleju Ciśnienie oleju OK. Pompa duocentric tak więc ciśnienie na obrotach nie za wysokie, natomiast na wolnych przy temp. oleju 90 st. 1,0 Bar. Starego silnika nie rozbierałem więc nie napisze co było przyczyną niskiego ciśnienia. Temat do zamknięcia.

    Samochody Mechanika   30 Sty 2015 22:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9987
  • Fiat JTD 80KM - Nie odpala, niskie cisnienie

    Padaly sterowniki, ale sa inne tego objawy. Pompa podajaca ma dawac 2 bary minimum. Twój uszkodzony oring jest przyczyna niskiego cisnienia. Masz tam miec zielony oring i biały teflon. Czasami 2 takie oringi uratuja d...e, ale to jest tylko srodek dorazny. Dodano po 24 Prosze bardzo.

    Samochody Początkujący   20 Lip 2015 17:30 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 3663
  • Peugeot 407 2.0hdi - niskie cisnienie paliwa.

    Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.

    Samochody Początkujący   29 Kwi 2016 20:33 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2490
  • scania 164 580v8 niskie cisnienie oleju

    Scania 580v8 ciśnienie oleju po uruchomieniu 4atm.nawolnych obrotach,po dodaniu gazu[1500obr.}wolno rośnie do 5atm. i spada do4atm ,panewki nowe.Wygląda na awarię zaworu pompy. Czy dobrze rozumuję?. Proszę o pomoc.Nadmienię ,że stare panewki były wytarte,czjnik ciśnienia wymieniony,problem pozostał nadal.

    Samochody Ciężarowe   25 Maj 2016 23:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1317
  • Opel Vivaroo 1,9 Dti niskie cisnienie paliwa

    Wczoraj odstawiłem opla do warsztatu. Mechanik mówi ze to prawdopodobnie pompa wysokiego ciśnienia. Diagnoza i wycena będzie w poniedziałek. Czy warto zakładać używaną pompę czy lepiej nową?

    Samochody Początkujący   14 Sie 2016 08:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1143
  • Electrolux EWT10620W - błąd E20, niskie cisnienie odpływu brudnej wody

    Od jakiegoś czasu zaczyna się pojawiać błąd E20 . Sprawdziłem filtr, przedmuchałem rurę odpływu i nie było jakiegoś oporu. Wydaje mi się iż ciśnienie wody jest mniejsze. Zauważyłem również, że zanim nastąpi odpływ słychać kilkuminutowe buczenie. W jaki sposób można stwierdzić czy pompa się pomału kończy?...

    AGD Użytkowy   22 Lis 2016 22:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2247
  • Peugeot 1007 1,6 HDi 110KM 81k - Niskie cisnienie oleju

    Koledzy to na 100 procent zapchany smok od pompy oleju, czysciłem to nie raz, niektóre były tak przytkane że rozpuszczalnik ledwo co się przedostawał, tylko kapało po woli ze smoka, dla mnie główna przyczyną moim zdaniem są wymiany oleju robione co 20 lub 30 tyś.km., sprawdźcie też sobie sitko w przewodzie...

    Samochody Mechanika   24 Sie 2018 17:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2163
  • Mercedes Actros MP2 6x2 2006 rok niskie cisnienie Ad Blue

    Witam, Jako, że mam podobny problem podepnę się pod temat. Autko Atego 818 2011r. Pompa AdBlue daje za niskie ciśnienie ok 2,5 bara. Sprawdziłem ciśnienie dla układu SCR jest 5,5 bara tak jak powinno być. Wymieniłem zaworek redukcji ciśnienia w pompie AdBlue na oryginalny mercedesa 000 142 00 19. Ciśnienie...

    Samochody Ciężarowe   27 Cze 2019 13:42 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 12039
  • P0087 niskie cisnienie 1.2THP -

    witam ,doszedles moze co sie stalo w twoim 1,2thp mam ten sam problem i rece mi juz opadaja wymienilem caly uklad paliwowy i polowe czujnikow tego silnika i dalej to samo .regulacja pompy na wolnych 0% gdzie powinno byc 15% Dodano po 8 mam sprawdzone na 100% sprawne pompa HP pompa zbioenika listawa...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Paź 2019 22:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1254
  • Mercedes w212 2.1 tryb awaryjny niskie cisnienie paliwa

    Z czujnikami- regulatora z listwy nie ruszaj tak jak zamówisz tak niech zostanie, ja tez w Uk 😉 Z ebay kupiłem dwa z czego dwa nie działały.Koles z Polski mi wysłał na podmiankę nadal to samo-wiec kupiłem trzeci używany i pomogło 😂 uwierz mi co przechodziłem z tym złomem to moje od...

    Samochody Początkujący   16 Lut 2020 20:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 762
  • pompa wtryskowa bosch ustawienie listwy

    udało się złożyc ale jedna sekcja ma za niskie cisnienie

    Samochody Mechanika   13 Sie 2008 18:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8476
  • Peic Kamino E - Zapowietrzająca się pompa , odpowietrznik

    Masz w takim razie bardzo niskie cisnienie statyczne, a pompa wytwarza ok. 0.5 atm roznicy miedzy ssaniem a tloczeniem wiec na duzej czesci instalacji jest podcisnienie gdy pompa pracuje. W takiej sytuacji jakakolwiek najdrobniejsza nieszczelnosc polaczen, zwlaszcza od ssawnej strony pompy, bedzie wprowadzala...

    Systemy Grzewcze Serwis   15 Lis 2013 14:14 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 7395
  • HONDA CR-V - 2.4 188KM 2015 R. nie ma napiecia na pompie wysokiego cisnienia

    Witam. Mam problem z samochodu Honda CR-V 2.4 silnik na bezposrednim wtrysku benzyny. Problem mam taki iz nie moge odpalic samochodu. Na zawór z pompy wysokiego ciśnienia nie idzie w ogóle sygnał, cisnienie po stronie niskiego cisnienia jest ok 4.0 bar. czy te niskie cisnienie jest wystarczajace?...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Lis 2017 17:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 306
  • VW Passat b 7 2.0 tdi 12r - zbyt niskie ciśnienie oleju, czerwona kontrolka

    Witam. Passat 2.0 tdi 140 KM 2012r , kod silnika CFF, 176 tys. przebiegu.Zbyt niskie ciśnienie oleju, na zimnym 1.8 na ciepłym 0.8 zapala sie kontrolka niskie cisnienie oleju. Pompa sprawdzona, panewki sprawdzone i wszystko ok. Silnik pracuje poprawnie nie hałasuje. Proszę o poradę. Gdzie może znikać...

    Samochody Początkujący   05 Maj 2020 11:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 285
  • Demontaż pompy cr bmw 3.0d - potrzebuje jakis opis wymiany pompy wysokiego

    Witam panowie musze wymienic pompe wysokiego cisnienia w bmw e39 3.0d bo okazało sie ze jest włozona pompa od rovera 75 2.0d i niby przez to jest za niskie cisnienie na listwie ok 286mbar auto odpala i jezdzi no ale nie był bym sobą jakbym nie wymienił na taką jaką ma być mam pytanie jak tam wygląda...

    Samochody Początkujący   16 Lip 2017 19:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9519
  • Panda + gaz. Czy bezpieczne jest wyłączenie pompy przy pracy na gazie?

    male sprostowanie paliwo w pandzie nie przeplywa przez wtryskiwacze poniewaz nie ma przewodu , powrotnego . i do wtryskow dociera tylko tyle ile w danej chwili sie zuzywa . na wyjsciu z pompy jest zaworek zwrotnty ktory utrzymoje cisnienie w listwie nawet przy wylaczonej pompie . , moja rada dla jezdrzacych...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Lut 2008 11:38 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4481
  • audi a4 b7 2.0BGB - Adaptacja pompy paliwa za wysoka

    Witam. Mam problem z audi a4 2005r 147kw. Po diagnostyce VAS wychodzi błąd p310b Regulacja niskiego ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa po za zakresem tolerancji. Adaptacja pompy paliwa widziana przez VAS jest w okolicach 2000% gdzie normalnie ma byc między-1000 a 1000%. Niskie cisnienie paliwa wynosi...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Mar 2015 17:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2754
  • Nie odpala P206 2,0 HDI. Pompa wysokiego ciśn. nie pompuje.

    jesli pozostawiony klucz nie piszczy to powodem nie zapalania jest immo. co sie dzieje na drugim kluczu,bo moze transponder sie zepsul brak zwiazku z zegarami albo szwagier sciagnol zasilanie immo jesli przxed 2001 bezpiecznik f4 nad bsi, jesli po sprawdz 20amperowe w bsi -co do bezpiecznikow nie jestem...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Lis 2006 21:02 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4744
  • Brak zasilania pompy paliwa punto 1.9 jtd

    mam ten sam problem z tym jtd brawa 105km-odpale na samostart chodzi na wolnych ok jak daje w deche zgasnie i nie odpala nawet w trakcie jazdy-chwile odczekam i odpali na samostart albo na pych-na kompie pokazuje niskie cisnienie wtrysku pali sie czerwona lampka wtrysku i gasnie no i dymi na czarno troche-zawor...

    Samochody Mechanika   21 Mar 2011 17:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5527
  • stukot silnika po wymianie pompy paliwa

    wymieniałem poniewaz auto nie odpalalo na ciepłym silniku , po wymianie czujnika polozenia wału i swiec na diagnostyce wykazało ze niby przyczyną tego jest zbyt niskie cisnienie paliwa na pompie wiec wymieniłem pompe na inna sprawną

    Samochody Początkujący   02 Gru 2018 21:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 327
  • Audi A6 C5 1.8T AWT - Ciśnienie pompy paliwa

    Wkladaj na 4 bary . Może ci zapetla bo niskie cisnienie i czasy sie wydluzyly?

    Samochody Początkujący   11 Paź 2019 12:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 708
  • 2008 bmw520d - silnik N47 177km nie odpala slabe cisnienie paliwa na listwie

    Witam forumowiczow, wczesniej juz zakladalem temat dotyczacy problemu z moja 2008 e60 z silnikiem n47 otoz zaczelo sie od skaczacych wolnych obrotow, gdy mierzylem cisnienie na listwie podczas tych objawow to cisnienie skakalo 290 - 311 barow, wymienilem czujnik cisnienia na listwie oraz regulator cisnienia...

    Samochody Początkujący   21 Kwi 2019 22:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4704
  • Sterowanie 3 pompami wody ziębniczej.

    Wszystkie takie wynalazki na 1 falowniku i kilku pompach start/stop z przelaczalnym sterowaniem z falownika, mają jedną istotną wadę. Układ nie jest liczony na ciśnienie 2+min. 3 pompy. Układ często jest poza obszarem sterowania, albo ma zbyt wysokie ciśnienie, albo zbyt niskie. Inny problem to cisnienie...

    Automatyka Przemysłowa   19 Kwi 2013 05:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2550
  • ursus c360 brak mocy nowe filtry paliwa pompa i wtryski po regeneraci

    Witam posiadam c360 nowe filtry pompa wtryskowa po regeneraci wtryski tez cisnienie spreżania 20 baruw na pierwszym i i czwartym cylindrze na dwóch pozostałych 21 a cisnienie oleju 4 na wolnych obrotach i mam pytanie czy cisnienie sprezania nie jest za niskie czy cos innego morze byc przyczyna pomocy...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   14 Lut 2019 18:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 492
  • 1.8 tdci problem za niskie za wysokie cisnienie

    Witam wszystkich mam problem z autem . Chodzilo bez zarzutu byla moc wszystko ok troche przelewy polewaly ale poztym ok.Problem nastapil po zatankowaniu ON na pewnej stacji i juz na drugi dzien wystapil problem z odpaleniem z pomoca plaka chodzi ale juz nie tak jak predzej slabe sprezynka sie pojawila...

    Samochody Mechanika   13 Kwi 2015 07:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1245
  • Naczynie wzbiorcze a pompa cyrkulacyjna.

    hello, jako ze mnie temat zainteresowal w zwiazku z mpimi problemami z instalacja, wrzyce ponizej paer ciekawych i waznych uwag ktore nie zostaly wczesniej zbyt przejrzyscie rozpisane ;) O CZYM MOWA ? Ogólna zasada montażu pomp Można umieszczać je zarówno na zasilaniu (rurze, którą płynie...

    Systemy Grzewcze Serwis   15 Paź 2012 07:28 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 28150
  • Jakie cisnienie w cylindrach zetor 7211

    Koledzy mój 7211 dostał dzisiaj drugie życie, po rocznych problemach z paleniem (najgorzej było zimą, a nawet w jesienne poranki krew mnie zalewała - dobrze że ma zamontowaną grzałkę). A więc do sedna sprawy: rok temu po zakupie ciągnika postanowiliśmy przeprowadzić remont (komplety naprawcze Zetor,...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   21 Cze 2019 05:24 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 17345
  • Opryskiwacz Pilmet Termit P60 - Pompa ma slabe cisnienie i mała wydajnosc.

    Masz olej czysty w pompie membrany są dobre ,mleko do wymiany ,sprawdz zaworki .Luz na łożyskach jest przyczyną niskiego ciśnienia.Również wyrobiony mimośród .Może jest za mała co do potrzebnej wydajności .

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   06 Maj 2017 18:47 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 33849
  • Bosch SPS 4462/06 - Niskie ciśnienie wody myjącej

    Witam, sprawa wygląda następująco, objawy są takie jakby pompa myjąca była zapchana. Zmywarka pobiera wodę - uruchamia mycie, pompa pracuje woda jest pompowana, ale jej cisnienie jest za niskie i nie jest w stanie poruszyć śmigłami. Do górnego śmigła w zasadzie nie dociera, z dolnego leci ale na...

    AGD Początkujący   09 Kwi 2020 16:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1536
  • Ford Mondeo Mk3 2003r Zawór - Zawór pompy paliwa

    Witam, Posiadam mondeo mk3 z 2003r niestety coś szarpie silnikiem na niskich obrotach, czuć drgania karoserii.Po podłączeniu komputera cisnienie na szynie cr waha sie 200-300 bar na biegu jałowym po dodaniu gazu cisnienie rośnie ale już nie skacze i auto normalnie pracuje.Kupiłem zawór regulacyjny pompy...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Kwi 2018 17:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1014
  • Daf XF105 - Niskie ciśnienie oleju na wolnych obrotach

    1. sprawdź czy filterek płynu chłodniczego w chłodnicy oleju nie jest zapchany.Jak jest to wywal cały filterek- nie musisz czyścić tylko wyrzuć ten filterek.Gdzie on jest to pisałem tutaj nie raz na forum. 2.Jeśli dalej jest niskie a filterek już został przez poprzedników wywalony, to miska w dół i...

    Samochody Ciężarowe   01 Kwi 2016 16:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6744
  • Man Tga D20 - Za wysokie ciśnienie (9bar) na układzie niskiego ciśnienia

    W starszych pompach wysokiego cisnienia CommonRail EDC 7, na zasilaniu paliwem , pod kroccem laczacym rurke paliwa z pompa ...jest maly filterek , zapchany moze powodowac zbyt wysokie " niewytlumaczalne " cisnienie na niskiej stronie . Nie ma go w wykazie czesci zamiennych ASO , pytalem tez u nas w...

    Samochody Ciężarowe   24 Sty 2019 21:46 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 13440
  • Megane 1997 1.9 DTi szarpie na niskich obrotach.

    Sprawdzales wtryski na przelewach? Jezeli na przelewach jest OK to daj sobie spradzic cisnienie na szynie CR. Pwnie jest tak ze jak pompa jest zimna idzie ok dopóki sie nie zagrzeje. Wtedy cisnienie zostaje pulsacyjnie podane na szyne ,oczywiście juz niższe.

    Samochody Mechanika   20 Lut 2011 18:06 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 7608
  • ursus c 360 3p - wysokie cisnienie oleju w silniku

    Może jednak uściślij jaki ten zegar podłączyłeś. A mamy możliwość elektrycznego. Choć zwrot w miejsce czujnika sugeruje manometr mechaniczny. Jeśli tak to oznacza, że masz do czynienia z niskim i bardzo niskim ciśnieniem oleju. Trudno dziwić sie, że kontrolka świeci sie. Od tego jest. I teraz pytanie,...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   23 Lip 2014 17:58 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 12396
  • Zbyt wysokie cisnienie oleju - podpieranie zaworów VW PASSAT

    Ja również miałem taki przypadek w VW też 1.9 tdi i wymiana pompy pomogła. A skubany jak była niska temp. to brakowało skali na manometrze i podstawiało zawory. Po wymianie pompy jak ręką odją.

    Samochody Mechanika   26 Sty 2016 10:06 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 52103
  • Beretta 12/24i - zbyt niskie ciśnienie wody - co to oznacza?

    To oznacza ze masz za malo wody w ukladzie i naczynie przeponowe jest puste gdy uklad jest zimny. Powinienies cisnienie w ukladzie podniesc (dopuscic wody) do chocby 1.1 bara, lub obnizyc o 0.1 bara cisnienie poczatkowe w zbiorniku przeponowym, aby choc troche wody weszlo do naczynia, wtedy nie bedzie...

    Systemy Grzewcze Serwis   29 Kwi 2013 07:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 16791
  • Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - Blad 0191 Cisnienie paliwa

    Albo pompa wtryskowa nie wyrabia, albo niska strona ciśnienia zawodzi, masz pompę w baku, więc może ona takie niedobory powodować, jak również filtr paliwa.

    Samochody Mechanika   12 Lip 2013 14:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5448
  • Rancilio Classe 8 DE 2GR - Za niska temperatura parzenia kawy

    Witam. Problem podobny jak opisywalem wczesniej z Rancilio Classe 8. Za niska temperatura parzenia kawy.Nie mam doswiadczenia w naprawach ekspresow , te dwa traktuje jako trening.Dostalem je bo i tak lecialy w smietnik , chcialem zapobiec marnotrawstwu:). Cisnienie na przylaczu wody 2,5bar.Podlaczenie...

    Urządzenia przemysłowe   25 Mar 2015 21:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2541
  • OPEL CORSA 1,3DTJ - Niestabilne Cisnienie Common Rail

    Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym...

    Samochody Początkujący   21 Mar 2018 13:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 681
  • 406 HDI nie zapala, rozrusznik kręci, pompa paliwowa pracuje.

    Moim zdaniem pompa niskiego cisnienia w zbiorniku,jak czasami lapie-pewnie po dluzszym kreceniu. samemu nic nie zrobisz,najlepiej pod komputer podpiac.Jedynie mozesz sprawdzic cisnienie paliwa(niskie)ale to tez trzeba miec manometr najlepiej.

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lut 2007 22:35 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 5144
  • Pompa wodna samossąca zasysa powietrze

    Witam. Posiadam pompę JET 100 A. Otóż mam taki problem że pompa się zapowietrza. Mianowicie słychać takie "strzelanie" na końcu węża co oznacza że powietrze wylatuje. Często jest tak że po 5 minutach chodzenia ciśnienie wody spada praktycznie do 0 I z węża nie leci prawie nic. Pompy używam do podlewania...

    Narzędzia ogrodnicze   18 Kwi 2020 21:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 492
  • Pompa samozasysająca SKA włącza się i wyłącza

    numerek12 piszesz o pompach wirnikowych zanurzonych w wodzie tak stosuje sie pompy wielostopniowe glebinowe ktore tlocza wode powiedzmy z tych 300m ale piszemy tutaj o pompie ktora jest zamontowana w piwnicy a do studni opuszczona jest tylko rura ssaca ze smokiem. i taka pompa nie zrobi ci tak niskiego...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   13 Cze 2009 19:37 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 13053
  • Pompa próżniowa - zatarła się?

    Witam wszystkich chetnych do pomocy i adminow .. :D Nie wiedzialem gdzie to dac ale w tym dziale juz byl jeden temat(zupelnie inny watek wiec zalozylem nowy) o pomach prozniowych tak wiec postanowilem tu to dac. Pompe wzialem z pod szkolnego smietknika uprzedzony wczesniej przez nuczycilea ze takie...

    Inne Serwis   08 Lut 2007 08:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2668
  • Myjka "karcher" - niskie ciśnienie wody

    Czy regulator ciśnienia to z opisu zawór nadmiarowy? Regenerowąłem swoją dysze i teraz mam że jak ustawie na maxa i tak włącze, to przerywa - pompa włącza się i wyłącza. Jak ustawie pierw małe cisnienie i dokręce powoli na maxa to już ciągnie, ale często zaczna znowu pulsować. Oringi też dałem nowe-...

    Inne Serwis   14 Lut 2010 17:40 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 146855
  • Vw T5 2.5TDi AXD - Awaryjność pomp olejowych

    Witam. Prosiłbym o informacje, jak często trafia wam sie na warsztacie, w/w autko z problemem niskiego cisnienia oleju? Pompy te, były może jakies wadliwe, często siadały? Mam teraz na warsztacie takie autko, cisnienie oleju 1,2bar/2000rpm, w silniku wlane ok 12l oleju. Pompa po rozpołowieniu, okazało...

    Samochody Mechanika   18 Gru 2013 14:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3069
  • Pompa ciepła - działanie, eksploatacja - połączenia z innym

    Mam pytanie o testy szczelności układu chłodniczego. Z tego co czytam po zmontowaniu, wypróżnienie itd napełnia się układ azotem lub azotem i helem do powiedzmy 30 barów. Czy takie ciśnienie nie szkodzi presostatowi niskiego ciśnienia, który standardowo jest zaprojektowany na niższe ciśnienia? Przeglądam...

    Systemy Grzewcze Użytkowy   04 Lip 2020 14:13 Odpowiedzi: 7415    Wyświetleń: 1473810
  • daf xf105 euro5 cisnienie w listwie paliwowej

    czasami łapie tylko częściowo powietrze tak, że zaczyna się od błedu niskie ciśnienie paliwa i spadek mocy, potem zaczyna mieć problemy z odpalaniem, ale jak nawet łożysko jest skrajnie rozsypane, to jak już zapali, to nie zgaśnie.Pompa zasilająca ma bardzo duży wydatek, który na wolnych obrotach przekracza...

    Samochody Ciężarowe   21 Lut 2011 01:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4515
  • Vectra c z22se - Wyjacy rozrzad,wysokie cisnienie oleju do 10 bar.

    Cześć jeżeli na niskich obr. ciśnienie oleju było by powiedzmy gdzieś w okolicach 0,5 bar rozebrał bym dół i sprawdził panewki, wał, ale tu problemem jest wysokie i na 99% obstawiam problem z pompą, to ona ma zaworek który, ma za zadanie wyhamować ciśnienie do max 5 bar, kanały masz drożne, filtr i olej...

    Samochody Mechanika   26 Lut 2016 21:41 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 6627
  • Opel Zafira 1.9 CDTI 2008 - Kręci ale nie odpala, wtryski i pompa HP ok

    (-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się?...

    Samochody Początkujący   11 Maj 2018 16:28 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 17121
  • Kontrloka niskiego poziomu oleju BMW E46 330D Świeci na żółt

    po pierwsze 330d posiada dwa czujniki! podlacz pod kompa i sprawdz cisnienie oleju ,przy dobrym programie odrazu powinno ci wyskoczyc ze jest za wysokie! i prawdopodobnie jest to pompa oleju bo czy czujnik powodowal by wzrost cisnienia oleju? nie mysle:) poprostu jedz do kogos kto ma o tym pojecie i...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Lis 2011 20:59 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 35261
  • Golf 3. 1.6 kontrolka oleju mruga na niskich obrotach

    Co masz robić?Mierzyc cisnienie oleju.W razie malego cisnienia wymiana pompy oleju lub filtra i zmiana oleju.

    Samochody Początkujący   27 Mar 2012 16:24 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 23745
  • Peugeot 308 1.6 HDi - Układ chłodzenia po wymianie paska rozrządu wraz z pompą

    Zbiornik wyrownawczy jest stosunkowo nisko, stad naczynie zamiast korka. Mozna tez podniesc cisnienie w ukladzie (przyrzad do wykryania wyciekow, na przyklad). Jest pasek i jest lancuch. Jesli wymieniasz przy 120 tys. km, nie ma problemu. Jesli wymieniasz przy 180 - 240 tys. km, lepiej wymienic wszystko,...

    Samochody Mechanika   31 Gru 2012 14:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 16344
  • New Holland TM130 Dual-Command - Pompy hydrauliczne - która za co odpowiada

    Tak czy inaczej TM ma trzy pompy hydrauliki. -Pompa zebata umieszczona bliżej przodu(na prawo od filtrów- nr.7 na rys.) to pompa obwodów niskiego cisnieni. odpowiada za: -wspomaganie kierownicy -sprzegło wom-u -blokada dyfra ...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   14 Lis 2019 14:52 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5100
  • Bmw e46 2.2 170 KM zapala sie kontrolka oleju na czerwono na niskich obrotach

    Koledzy wracamy do tematu. Takze podjałem takie działania iz na samym poczatku wymieniłem podstawe filtra oleju filtr i ta uszczelke. Złozyem niestety nic to nie dało. Pare dni temu mechanik zdjał miske. Odkrecił wszystkie panewki korobowe i nic. Zadnych rys czy przetarc. Wiadomo jakies tam slady sa...

    Samochody Początkujący   14 Cze 2015 19:32 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 19347
  • KIA Sorento I 2.5 CRDi - Niskie ciśnienie na listwie CR, Odpala na plaka, gaśnie

    Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia. Wtryski na powrotach są ok. A przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa. Regulator na pompie CR czy ten zawór na listwie CR? Jak go sprawdzić?

    Samochody Mechanika   05 Mar 2016 07:20 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 10047
  • Deutz BF4L913 niskie cisienie smarowania

    Juz wypiołem ten filtr mam nadzieje ze sie nic nie zatrze ani nic nie stanie. Tak kolego masz racje pompa ma swoje smarowanie bo wezyk zasilający olej pompy wpiołem spowrotem. A nowego filtra bocznikowego nigdzie nie mogłem znajsc . Jeszcze muszę 1 cyl poskładac ustalic odległosc pomiedzy GMP tłoka a...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   22 Gru 2017 23:32 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4332
  • Citren C3 1.4 hdi - Niskie ciśnienie oleju.

    Spływ i cisnienie w skrzyni korbowej sprawdzone czy nie?Dobra sugestia z tym dpf koniecznie do sprawdzenia drożność wydechu.A ta pompa oleju to oryginał czy ryżowa?Rozumiem że uszkodzenie turbiny to zatarcie wirnika za każdym razem tak?

    Samochody Mechanika   14 Lut 2020 09:35 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 312
  • Pompa ciepła z klimatyzatora ,,tymi ręcami''

    Hej, Moj uklad dziala na kapilarze. Mowisz o zalewaniu sprezarki. Jak dobrze rozumiem wynika to z niskiej temperatury czynnika na wejsciu tak? Czyli jest za bardzo przechlodzony czynnik przez wode w wymienniku? W poniedziałek pomierze cisnienie

    Systemy Grzewcze Użytkowy   10 Sie 2020 14:54 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 2202
  • Skoda Octavia 1.9tdi110ahf - pompa wtryskowa, niskie wewnętrzne cisnienie

    Wymiana pompy.problem rozwiązany

    Samochody Początkujący   16 Cze 2016 16:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1665
  • kadett 1.4i Co dokładnie oznacza kod usterki 44?

    Kod 44 Zbyt uboga mieszanka paliwowa. Zbyt niskie cisnienie pompy paliwa. Uszkodzenie ciśnienomierza kolektora ssącego. Uszkodzenie czujnika temperatury. Zwarcie z masą na przewodach od sondy lambda. Tyle teoria. Praktyka. Komputer kadecie jest zamontowany (sprawdź) wtyczkami do "góry" . Dwie...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Kwi 2006 16:59 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2356
  • Chłodznie wodne WC zaczątki i pytania - Pompka paliwa BMW ??

    Nie wiem jaki jest sens tworzenia takich cudow.. Uzywana pompke akwariowa mozesz kupic za 30 czy 40zl - zrobenie tego zajmie ci niewiadomo ile czasu a nie uzyskasz jakosci fabrycznej. Blok na RAM to raczej dla szpanu niz dla celow uzytkowych. Blok na plyte (mostek czy sekcja zasilania?) tylko jesli...

    Komputery Co kupić?   02 Wrz 2013 18:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2268
  • Renault Premium 385 - Ropa w oleju silnikowym

    No ale jakby pompa leciało to by niskie cisnienie na wtryski dawało a gość co sprawdzał wtryski mówił ze są oki i cisnienie pompa na wtryski daje tez ok. Więc pompy nie braliśmy pod uwage jak cisnienie daje odpala bezproblemu i nie zapowietrza sie ani nie szarpie podczas jazdy. Dodano po 1 Az...

    Samochody Ciężarowe   01 Lut 2014 20:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2361
  • zestaw manometrów 2 drożny i 4 drożny

    Czesc! Roznica polega na ilosci funkcji przy jednym podlaczeniu manometrow,mozesz tylko sprawdzic cisnienie w ukladzie lub odpowietrzasz uklad, ladujesz gaz, sprawdzasz sprezarke na wysokim i niskim cisnieniu.Jesli chodzi o te rozpeczarke to chyba chodzi o powiekszenie koncowki rurki i wlozenie jednej...

    Początkujący Serwisanci   18 Wrz 2007 22:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 710
  • vivaro 1.9 di gasnie podczas jazdy

    Witam wszystkich forumowiczow. Posiadam opla vivaro 1.9 di z 2003r, nie jestem profesionalnym mechanikiem z zawodu, raczej samoukiem, ale do rzeczy: z samochodem nie bylo zadnych problemow do czasu, kilka dni temu samochod zaczal zapalac troche dluzej niz normalnie tzn nie od tyka. nastepnie jadac...

    Samochody Mechanika   12 Paź 2011 15:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 9846
  • Sprinter 311CDI z 2007, nie pali, błąd CPW

    Autko jak w temacie. Ale od poczatku. Wymieniono sprzegło, silnik jeszcze palil. Miesiąc pozniej nie pali. Stwierdzili niskie cisnienie paliwa i uwalona pompa. Pompa sprawdzona i potwierdzona uszkodzenie oski pompy. Załozono nowa pompe, filtr paliwa, regulator cisnienia. Błedy w pamieci 2045 -...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lut 2011 13:32 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 13016
  • Crysler Voyager 3,3 rok 96i problrm z benzyn.

    Witam.Twoj problem polega na tym ze po wymianie pompy paliwa nie sprawdziles cisniania paliwa jaką pompa tłoczy na listwe.Na 100 % jest za niskie cisnienie i stad ten problem.Popdłacz manometr do mierzenia cisnienia do listwy wtryskow przed zasilaniem i odpal auto.Cisnienie nie moze byc mniejsze niz...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Paź 2005 09:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3160
  • Astra G - brak mozliwości odczytu napięcia zasilania

    Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Asterki G z 99r. W dowodzie widnieje silnik 1.6 55kW czyli powinien być X16SZR , a pod maską jest C20NE. Licznik jest zmieniony na licznik z calibry. Auto w takim stanie zostało sprowadzone z niemiec !!! Silnik odpala, jeździ, ale nie ma mocy takiej jak powinien...

    Samochody Mechanika   02 Lis 2008 18:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1257
  • Nierówna praca silnika Picasso 2.0 HDI

    Witam, Z wydrukow wynika, ze masz problem na pierwszym cylindrze. Moze to byc np. zbyt duzy wydatek przeciekow lub zbyt niskie cisnienie sprezania. W kazdym razie ten cylinder ma mniejszy moment obrotowy lecz sterownik nie jest w stanie tego skorygowac iloscia paliwa i dlatego silnik nierowno pracuje....

    Samochody Mechanika   02 Lip 2010 13:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7470
  • DAF LF45.170 z 2002roku NIE ODPALA

    niskie cisnienie w listwie paliwowej lub powoli pompa wytwarza to cisnienie.Przyczyna moze byc po stronie wysokiego cisnienia (najczesciej jeden z wtryskiwaczy puszcza do przelewu na styku z rurká cisnieniowá), lu po stronie niskocisnieniowej 9np. pompa zasilajáca) powodzenia. P.S. jest to troche skomplikowene...

    Samochody Ciężarowe   04 Cze 2011 20:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2474
  • Focus TDCI 115KM kłopoty z odpaleniem

    1maja był eleltronik..stwierdził ze jest zbyt niskie cisnienie rozruchowe..sprawdził błedy..był tylko 1 ten od przepływomierza(odpinałem rure zeby plack psiuknąć)skasował bład..odpaliłem cisnienie pompy na biegu jałowym ok.262bar?gdy odpali jedzi spoko,ma buta,wszytko ok...minie 3-4 dni samochód nie...

    Samochody Mechanika   07 Maj 2012 18:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6243
  • Sondy Lambda APE/AQQ/AUA/AUB/BBY/BBZ/BKY

    jednak sonda byla błędnym tropem po powrocie na lawecie z podrozy zaczelismy z mechanikiem myslec nad tym problemem i w ciemno wymienilismy pompe paliwa (uzywana 100zł) wszystkie objawy jak reka odjal teraz pali za kazdym razem po jednym obrocie rozrusznika niewazne czy postoi czy silnik goracy pompa...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Wrz 2013 22:25 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 13227
  • problem z cisnieniem c 360

    mam zapytnie czy pamietasz przy jakim stanie motogodzin wymieniales filtr oleju ,gdyz jest to filtr pelnoprzeplywowy i jesli zaniedbales sprawe wymiany to moze cisnienie spadac ,pracowalem kiedys jako mechanik samochodowy i mialem takie zdazenie z polonezem ,olej wymieniano ale zapomnial o filtrze,pryjechal...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   08 Paź 2010 19:22 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5615
  • Golf II 1.3 benzyna cat - po wyłączeniu ssania nierowne i coraz nizsze obroty

    teraz, mierzylem po ostygnieciu i dalej zero reakcji. Definitywnie uszkodzony? tak mowimy o niebieskim. Czy przez niebieski czujnik moge miec takie objawy? tj. niskie obroty zaraz po odpaleniu? przedwczoraj np. jak sie zagrzal to chodzil idealnie nie smierdzialo benzyna obroty byly ok itp. teraz znow...

    Samochody Początkujący   12 Maj 2015 07:03 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 7293
  • bmw x5 3,0d automtat 2002r - Nie wkręca się na obroty max,do 3000

    P1260 to fuel pressure delivery fault. Masz za niskie cisnienie paliwa między bakiem a pompą CR. Zdejmij węża z pompy przy silniku i zmierz tam ciśnienie. Minimum ma być 2.5 bar, ale z własnego doświadczenia, jak nie będzie 3bar lub więcej to też tak się zachowuje. Bąbelki w węzu z baku wskazują na...

    Samochody Początkujący   18 Sty 2015 14:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2943
  • Audi A4 1,6 Problem z odpalaniem

    sprawdz czy pompa paliwa daje ci dobre cisnienie i ma swoja wydajnosc bo moze masz za niskie cisnienie

    Samochody Początkujący   07 Gru 2008 06:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2963
  • volvo fh 12 2006r brak mocy na wyższych obrotach

    Dość rzadka przyczyna - zależy gdzie i co się tankuje, aczkolwiek siteczko smoka delikatne i dość małe. Sądzę, że może wytrącać się coś z aluminium zbiornika i powstaje szlam po latach. Najczęściej mechaniczna pompa paliwa daje zbyt niskie cisnienie . Nie trzeba odrazu wymieniać pompy, wystarczy...

    Samochody Eksploatacja   15 Wrz 2009 00:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2076
  • touareg 2007 3.0 tdi cr - brak cisnienia na listwie

    Niskie cisnienie ok. 5 bar.Przy długim kręceniu (15 sek) cisnienie rosnie do ok. 300 bar ale wtedy nie odpala,brak sterowania wtrysków.Dam pompę do sprawdzenia.

    Samochody Mechanika   11 Sie 2020 17:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6252
  • Zraszanie trawnika wodą ze studni.

    Chyba nalezy wpierw okreslic potrzeby wodne roslin i rodzaj terenu. Nastepnie mozliwosci - zrodlo wody, zasilania. Temat bez planu to tylko dywagacje. 1- zraszacze wynurzalne - w miejscach uczeszczanych i estetyczne ale duze wymagania co do cisnienia i staly montaz. Dysze zmienne ze stalym katem...

    Narzędzia ogrodnicze   24 Maj 2016 14:38 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 8721
  • Renault master 2.5 dci - Skaczące ciśnienie na listwie

    Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy...

    Samochody Początkujący   14 Lip 2017 12:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1941
  • Peugeot 407 2.0hdi - Nieszczelnosc w ukladzie paliwowym, bład P0094,P0087

    Witam.dalej walczę ze swoją 2.0 Hdi 136KM. Na wysokim biegu i wciśnięciu gazu gwałtownie pokazuje błąd. Wymieniłem zawór cisnienia na pompie, (mam wrażenie że pracuje lepiej tzn równiej) ale błąd nadal się pokazuje. Wywaliłem filtr paliwa był filtron... Ostatnio zauważyłem ze przy puszczaniu gazu. Zaczyna...

    Samochody Mechanika   06 Lut 2019 22:46 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2166
  • Citroen C5, 1.6 HDI, gaśnie silnik podczas jazdy

    Witam mam podobny problem z peugeot expert 1.6 diesel. Auto gasnie podczas jazdy, wczesniej pokazuje sie kontrolka i wchodzi w tryb awaryjny. komputer pokazuje bład p0087 niskie cisnienie paliwa. Zmieniłem filtr ale nie pomogło, przeczysciłem czujunik cisnienia paliwa nie pomogło, kupiłem nowy czujnik...

    Samochody Początkujący   30 Mar 2020 21:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 20659
  • Volvo V70 2.4D - Nierówna praca silnika (losowo) na biegu jałowym

    Witajcie Wczoraj po przejechaniu trasy ~40km, odczekując aż wychłodzi się trochę turbo (luz, puszczone sprzęgło, pogaszone odbiorniki prądu łącznie z klimą), wsłuchiwałem się w pracę silnika. Co jakis czas, raz na okolo 3-4 minuty, silnik pracował głosniej (około 1-2 sek). Brzmiało to, jakby...

    Samochody Mechanika   07 Mar 2013 20:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4461
  • Neoplan N516 silnik Man d2876 - kody błędów nie odpala.

    Witam mam problem mianowicie byl wyciagnany silnik d2876 do wymiany uszczelniacz wału i do regeneracji pompa paliwa silnik wrócil na swoje miejsce Neoplan nie odpala paliwo dochodzi do pompy z pompy jest niskie cisnienie są też kody błędów 8 krótkich,3 krótkie,6 krótkich,14 krótkich, 4 krótkie,1 długi...

    Samochody Ciężarowe   24 Maj 2018 10:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 609
  • Problem z odpalaniem silnika 1.6 i Opel Kadett E

    witam mialem kiedyś podobny problem i okazało się że było za niskie cisnienie benzyny podawanej przez pompe i to nie pompa byla winna ale cybant na przewodzie dolotowym pompa zasysała powietrze. pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Lis 2004 18:06 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2798
  • bmw tds pompka w baku

    ta pompka jest tylko wspomagajaca, pomaga przy utrudnionym rozruchu przy niskim stanie paliwa lub przy ewentualnych malych nieszczelnosciach w glownej pompie , ma niskie cisnienie nie takie jak benzynowa, ponizej 1 bar. czemu pytasz o te pompke?

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Lut 2006 17:15 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3877
  • PASSAT 99r 2.5 TDI BLĄD 00550 POMOCY !!!

    Witam,generalnie problem już dawno rozwiązany, siadła pompa,zbyt niskie cisnienie wenątrz pompy,wyminiełem na drugą i jest ok, a co do zbyt dużego cisnienia doładowania które zaobserwowałes to raczej wina wałków rozrządu które są na wykonczeniu,zawory nie otwierają sie do konca bo krzywki wytarte a turbo...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Lip 2010 15:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5676
  • Carnival ; KIA ; CRDI ; check zapala sie na chwile

    witam, mam identyczny problem tj gdy silnik ma obciazenie na chwile zapala sie check a pozniej gasnie. BOSCH wykazal za niskie cisnienie na listwie - niestety blad ten moze oznaczac w KIA a) uszk pompa wysokiego cisnienia b) nieszczelny powrot wtryskiwasza c) zawor wysokiego uszkodzony mam...

    Samochody Mechanika   16 Sie 2011 20:43 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 13001
  • Jak wykonać hydrauliczny napęd WOM.

    Nie wiem czy dobrze rozumiem . Teraz hydraulika napedza tylko skret a wom i tuz zamierzasz zamontowac.(jak w pierwszym poscie). Wtedy nic nie zrobisz z ta pompą bo do sterowania wykorzystane jest niskie cisnienie a do tuza i womu potrzebujesz wysokiego(ok160). W ostatnim poscie piszez ze hydraulika...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki   18 Paź 2011 16:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8421
  • Mazda mx5 nb 99rok 1,6 - diagnostyka/schemat - brak pradu na wtryskach

    Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej. okazalo sie ze forumowicz Cisq byl w stanie...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Cze 2020 21:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 135
  • Vectra A 1.6i - "przymula" ...

    Mam Vectre A 1.6i (silnki C16NZ) jak w opisie. Nie wiem moze tak juz powinien chodzic ten silnik ale pytam z ciekawosci. Podczas przyspieszania gdy gaz wcisne do polowy to zbiera sie lepiej niz gdy jej depne do spodu, wtedy tak jakby sie przymula i przyspiesza zamiast lepiej to gorzej. Komp mi nie wykryl...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Lis 2017 16:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2184