Witam wszystkich!!! Od 4 lat posiadam BMW e39 528i 1997 r i od 3 lat instalacje LPG tech z wtryskami AC stag bfc. Wszystko chodziło ok do momentu kiedy to samochód nie chciał odpalać na rozgrzanym silniku. Okazalo się ze to czujnik położenia wału. Po wymianie na oryginalny wyskakuje błąd położenia wału. Czasy benzynowe to 1.9 ms po włączeniu gazu 1.3...
Ta w zbiorniku.
W tamtych czasach, latach miałem okazję użytkować taki oto pojazd. https://obrazki.elektroda.pl/2518925800_... Z silnikiem 2.?? (dokładnej pojemności nie pamiętam) Z turbiną, raczej z tych mocniejszych. Gdy był pusty to na starcie zostawiał większość osobówek w tyle. Ale oczywiście nie o tym temat. Pojazd był użytkowany tak że zimową...
Nie ma żadnego problemu z żadnym ze stagów, tak jak koledzy wyżej piszą stroi się to fajnie, pod warunkiem, że robimy to dokładnie po korektach od obrotów, a podstawą są korekty sterownika benzyny, jeżeli chodzi o reduktor, to każdy sobie poradzi w tym silniku, co do wtrysków, to zalecane jest założyć "szybkie" wtryskiwacze, ponieważ tam są dość niskie...
sprobuj wykręcić silnik krokowy i przeczyść go sprawdź czy nie jest zacięty.
idealna instalacja lpg to taka której nie zuważa sterownik benzyny (bo to faktycznie on steruje spalaniem również gazu) . Zavoli pan do mega wolne wtryskiwacze ,ale 6 ms na jałowym to jakby za mało, w tej sytuacji czasy gazu powinny być ok. 1 - 1.5 ms dłuższe niż (pozorne) czasy pracy wtryskiwaczy benzyny, a wraz ze wzrstem obciążenia nawet się do siebie...
Spróbuj, ale możesz mieć problemy z niskimi obrotami. Benzyna może nie zdążyć się wymieszać z powietrzem.
Świece,przewody,kopułka,palec(domyślam sie że też było sprawdzone), to podstawa daniel i ola pisze że sprawdzone i wymienione, tylko czy przed wymianą też tak się zachowywał? Może być sam aparat,cewka z tym że im większa prędkość obrotowa tym częstrze wypadanie zapłonółw. Szarpanie powinno być zauważalne przy większej prędkości obrotowej i brak mocy......
Jak leje paliwem w gary to i na sprawnych pierścieniach w michę poleci.szukaj skąd paliwo w oleju się bierze.
[quote="emeryt2"]Tak ma być.[/quote Tak właśnie ma być,ona po prostu mruga.
Zbyt wolno przeplywa benzyna przez komore plywakowa - powinna w zasadzie tez 'leciec ciurkiem' po odkreceniu sruby spustowej pod dysza glowna, jedynie troche mniejszym niz z samego wezyka paliwa - bo przeplyw blokuje iglica plywaka w kroccu, ale tez powinna cieknac - wystarczy sprawdzic 'pod swiatlo' krociec paliwowy w pokrywce komory. No chyba - ze...
Robo, gaz ma znacznie większe wymagania pod względem WN
Nie znam silnika, więc tylko ogólnie, co bym zrobił, gdyby to wystąpiło w moim silniku w corolli. Sprawdziłbym jak działają sondy lambda oraz sprawdziłbym w jakich zakresach poruszają korekty LTFT i STFT na obydwóch bankach. W banku 2 prawdopodobnie będą mocno dodatnie, być może tak jest również w banku 1, a efektem tego może być wypadanie zapłonów...
Parametry skrzyń są dostosowane do odpowiedniej gamy silników. Zmiana, którą opisujesz może wpłynąć niekożystnie na spalanie paliwa. Niższe obroty w benzynie to niższa moc silnika więc jak będziesz go mulił ,to układ zasilania będzie podawał większe dawki paliwa w celu rękompensaty mocy itd. Pamiętaj, że diesle mają inny momen obrotowy. Możesz przetestować...
Moje spostrzezenia bardzo mnie intryguja i mam nadzieje ze was tez zainteresuja. Przy niskim stanie benzyny (gdy pierwszy raz mrugnie rezerwa) zaczynaja sie klopoty. Zawsze odpalam na benzynie i po przekreceniu kluczyka slychac prace pompy paliwa (nowa wymieniona 3 miesiace temu filtr paliwa tez nowy) kontrolki gasna prawidlowo lecz po kilku sekundach...
Witam, ja bym stawial - na wypalajace sie paliwo z komory plywakowej, a swieze 'nie nadaza' doplywac - bo przytkany jest doplyw benzyny, do wyboru : benzyna 'ledwo cieknie' z kranika [ np. zatkany otworek / odpowietrzenie zbiornika - w korku paliwa ], lub rozne 'paprochy' utkwily w kraniku lub w kroccu doplywowym benzyny na gazniku [ tym, na ktory jest...
Pracą instalacji gazowej również w czasie jazdy na gazie steruje sterownik benzynowy. Jak? Sterownik lpg podgląda cały czas czasy pozorne czasy wtrysku benzyny (pozorne bo faktycznie wtryski benzyny są odłączone) i mnoząc je przez mnożnik odpowiednio je wydłuża. Tak w uproszczeniu. czas pracy wtrysku gazowego nie zależy zatem wyłącznie od czasy pracy...
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
pompa paliwa wymieniona?
zrobiłem przed chwilką tą ,,domową diagnostykę'' wyskoczyło mi: Czujnik przebytej drogi- brak impulsów. czy to ma coś wspólnego z moim problemem?????? Trzeba było tak odrazu, ma i to dużo.
Grunt to się nie poddawać.
Tak, wszyscy mechanicy tylko patrzą, żeby ci wcisnąć kit... Lepiej tutaj zdiagnozujesz jak nie widzimy auta a Ty nie raczyłeś niczego sprawdzić. Ciśnienie paliwa jakie jest? Pewnie pompa poszła do krainy szczęśliwych pomp.
Doraźnie podniósłbym próg przełączenia na gaz czy to coś zmieni. Te silniki mają niskie obroty biegu jałowego i przez to LPG musi być wyregulowane idealnie. Ciekawe jakie masz korekty Lambda (szczególnie krótkoterminowa) przed przełączeniem (praca na benzynie) i zaraz po nim (praca na LPG ). Na szybko możesz sprawdzić jakie czasy wtrysku benzyny są...
czasy gazy masz stanowczo za długie, więc albo za mała przepustowośc wytyskiwaczy albo za małe ciśnienie gazu - nic o tym nie piszesz. Tak prawidłowe zestrojenie instalacji ma istotny wpływ na wszystkie wymienione parametry - można dołożyć jeszcze pewność że silnik nie pracuje na ubogiej mieszance i nie grozi wypalenie zaworó , głowicy czynawet tłoków...
Na pewno masz zły czujnik ciśnienia gazu - nie możliwe żeby było tak niskie, przy w sumie niezłej mapie... Przy tym samym podciśnieniu czas wtrysku na gazie jest dłuższy niż na benzynie - czyli za niskie ciśnienie gazu/za niski mnożnik. Pamiętaj, że podawane czasy wtrysków dotyczą zawsze czasu impulsów sterujących generowanych przez sterownik wtrysku...
Więc powiedz temu mechanikowi że chcesz, aby samochód dobrze odpalał. To silnik z elektrycznie uchylaną przepustnicą, która często lubi powodować anomalie, jednakże żeby w niej pogrzebać niezbędne jest nieco wiedzy i sprzętu diagnostycznego.
Kolego sly333 , weź pod lupę cewkę elektrozaworu na reduktorze i na butli, ale raczej na reduktorze. Miałem w swoim dreamie podobną sytuację - przyczyną była przerwa w cewce (taka niestała), jak ją kilka razy sprawdzałem była w porządku i to mnie w błąd wprowadziło - sprawdzałem przewody i nawet otwierałem komputer gazowy szukając zimnego lutu i nic...
Dzisiaj zająłem się tym za niskim ciśnieniem benzyny, bo był to jedyny trop. Powodowała go nieszczelność regulatora paliwa. Po wymianie oringu ciśnienie wzrosło do przepisowych 3,5 bara, ale problemy z mocą pozostały. Za to lambda skoczyła do 900 mV. Więc ją odpiąłem - i problem zniknął. Na benzynie i gazie samochód idzie może trochę słabiej niż powinien,...
Dokładnie odwrotnie.Skrzynia z benzyny w dieslu- wysokie obroty,niska prędkość.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Stara benzyna w zbiorniku? Jak tankował pół roku temu i jeździ tylko na gazie, to przy niskich temperaturach benzyna utraciła swoje zdolności do odparowania. Na ciepłym jest ok bo wtedy nie ma to takiego znaczenia. Dodatkowo w tym systemie paliwo nie krąży przez listwę do zbiornika tylko wraca zaraz przy pompie.
Na benzynie zaniza obroty, i okazuje sie ze podbija je do wlasciwych kiedy mieszanka sie wzbogaci. Wiem to, bo podlaczylem komp do sterownika Bingo, gdzie mozna obserwowac parametry lambda, obroty, tps. Silnik krokowy jest nowy, kanaly czysciutkie, dokladnie sprawdzona szczelnosc. Czy moze byc winny wtryskiwacz??? Sinusoida lambda wystepuje tylko czasami,...
co do wskazania tego paliwa zapytaj o emulator... jak nie dołożą to dobra rada.... trzymaj stan paliwa ok 1/2 zbiornika... wtedy szybko prawie za kazdym ponownym uruchomieniem wraca na tyle ile powinien wskazywać... Cieszę się że mogłem pomóc
Podobno przy tym przebiegu jest raczej niemożliwe "skończenie" się sprzęgła Możliwe - w wyższej temperaturze tarcie jest większe (dlatego na wyścigach rozgrzewają opony). Uszkodzone sterowanie hydrauliczne to na początku brak całkowitego rozłączania sprzęgła i trudności ze zmianą biegów.
Jeśli wykluczyć nieszczelności w układzie dolotowym to ja bym TPS podstawił, a silniczka krokowego to tak naprawdę nie ma w tym samochodzie
a gdzie ty wyczytałes (gażnik) chodziło o gazik czyli gaz czyli instalacje gazową
Chodzi zapewne o to, że benzyna z dodatkiem ON ma niższą liczbę oktanową niż benzyna niezanieczyszczona. Niższa liczba oktanowa to większa podatność na spalanie stukowe. Obecnie silniki są dostosowane do zasilania benzyną o LO minimum 95, chociaż te najnowsze zapewne wolą LO 98. Więc zastosowanie paliwa o niskiej LO spowoduje kłopoty silnika ze spalaniem...
Witam, mam opla astre kombi 1.6 8v z instalacją LPG. Jechałem wczoraj normalnie na gazie i wszystko było ok, gdy skończył sie musiałem przełączyć na benzyne i zaczął sie problem, auto dławi i dusi na niskich obrotach, powyżej 2 tysięcy jest ok. Benzyny mam tam niewiele, ale czy to mógl byc problem?
za malo danych co do silnika podales a sprawdz przewody badz cewki i swiece
Standard... olej ucieka kolem wariatorem zmiennych faz rozrządu...
Wymień sobie w końcu ten termostat.
1. Za uboga mieszanka. Możliwe przyczyny - rozjechane mapy paliwa - źle wyregulowana instalacja LPG, za niskie ciśnienie benzyny bądź inne niesprawności osprzętu, zużyta sonda lambda. 2. Wypadające zapłony. Możliwe przyczyny - za uboga mieszanka, zużyty lub uszkodzony układ zapłonowy, utrata kompresji wyniku przyspieszonego zużycia głowicy - Yaris nie...
Chce się upewnić bo już kiedyś wymieniłem czujnik map a okazało sie że reduktor już niedomagał.Myślę jednak ze to mapsensor bo stało to się nagle.Zamówiłem już nowy i dam znać czy pomogło.Ustawiłem narazie na 013 i poustawiałem mieszanke tak żeby czasy benzyny były do siebie podobne na pb i lpg.Czy da rade narazie tak jeżdzić?
może zła benzyna ( za niska LO) może czujnik spalania stukowego, może za dużo nagaru.....
Obstawiam ze masz jakies problemy z ukladem chlodzenia (za malo plynu? ) i przy malych obrotach silnika temperatura reduktora spada i nastepuje przelaczenie na gaz.... sproboj oszukac czujnik temperatury, podlaczajac rownolegle opornik np 1k i badaj organoleptycznie temperature reduktora przy pracy na gazie na wolnych obrotach. Oczywiscie najpierw popatrz...
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
obroty były 400 zmienione na 600 przełączanie 0 na 0,2 nic się nie zmieniło, po zduszeniu silnika wyskakuje błąd: benzyna pełne otwarcie wtrysków ,RPM nie jestem pewien ale 650 zawsze miał niskie na benzynie również
Pytanie brzmi czy można jeździć aż do wyjeżdżenia gazu i jest to bezpieczne Można, bo jak ciśnienie będzie zbyt niskie to się przełączy na benzynę. Tą granicę, czyli minimalną wartość ciśnienia ustawiasz w programie.
Mazda demio z silnikiem 1,3 benzyna. ŁŁadne , wygodne auto z dobrym wyposażeniem. Spali 1 l wiecej niż zajeżdżony turbodiesel małej pojemności, a koszt eksploatacjii w sumie będą niższe w benzynie niż w dieslu.
Kolego czego oczekujesz po samochodzie? 1. Ma być wysokie wsiadanie czy niskie. 2. Benzyna czy dizel? 3. 2WD czy 4WD. 4. Jakie prędkości są używane, miasto , powiatówki, autostrady....... 5. Czy pojemność silnika jest ważna.
Gdy termostat jest otwarty to mogą wystąpić takie niedogrzania właśnie, ogólnie termostat powinien być zamontowany gdzieś przy głowicy dokładnie gdzie to musisz rozeznać, wymiana jest prosta i tania także możesz samemu próbować, dużego problemu z tym nie ma.
witam mialem kiedyś podobny problem i okazało się że było za niskie cisnienie benzyny podawanej przez pompe i to nie pompa byla winna ale cybant na przewodzie dolotowym pompa zasysała powietrze. pozdrawiam
Witam, przychodzę z pytaniem, bo posiadam auto Polo 9N 1.2 benzyna i gdy auto odpalę rano i silnik jest zimny, to obroty są okej, ale gdy jest po jakiejś trasie i silnik już jest rozgrzany, to obroty na postoju są lekko ponad ten wyznacznik minimum, tak z 300-400 wtedy jest, ale auto nie gaśnie i trzyma takie obroty, tylko moim zdaniem są one zbyt niskie,...
Tu można się tylko domyśleć. Sam jeżdżę Audi i za siedzeniem jest zbiornik paliwa i nad nim odpowietrzanie. Cały układ jest podłączony do gaźnika w celu spalenia ewentualnych spalin . Jeśli to pierburg to w gaźniku jest taki zawór i może on nie jest drożny ,a później to tylko następstwa. Pozdrawiam
W sumie nic w tym dziwnego - etanol ma dużo niższą od benzyny kaloryczność, więc skoro wlałeś paliwo o mniejszej zawartości etanolu (a więc paliwo o większej kaloryczności) to spalono go mniej by uzyskać taki sam efekt. W normalnym silniku sterowanym mechanicznie zauważyłbyś wzrost mocy (ta sama ilość paliwa ale o wyższej kaloryczności), ale że dzisiaj...
Jak masz tanią instalację to na pewno głupieje sonda lambda i wzbogaca mieszankę . Trzeba założyć emulator sondy lub przekaźnik(dobry gazownik wie o co chodzi...)
Ale regulator moze być padnięty sprawdź czy w tym wężyku jest sucho podczas pracy. Zapowietrzać się może tylko przez słabą pompkę i niskim poziomem paliwa.
Jeszcze jedno. Zalety diesla widać dopiero na dłuższych trasach. Na przejazdy kilka-kilkanaście kilometrów benzyna bo diesel nawet nie zdąży się dobrze rozgrzać a jazda na zimnym silniku nie jest zdrowa. Witam Teoretycznie tak, ale nie do końca. Przy starszych -prostszych konstrukcjach w mieście masz sporo niższe spalanie. Benzyna 1.6 weźmie ok. 10.5...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Nie mam LPG, więc trudno mi coś wyrokować co było nie tak. Może jeździłeś z niskim stanem benzyny i przygrzałeś pompę paliwa / co się często zdarza /Może zebrał się syf a filtr ma już duży przebieg, może wtryski zasyfione ... może ... a wciąż nie podajesz danych z kompa lub nawet z TS.
Witam. Pozwolę się wtrącić do Waszej rozmowy i chciałbym wyrazić moją opinię na temat odcięcia pompki paliwa. Jestem właścicielem liczącego się na lokalnym rynku zakładu montującego gaz. Niemal codziennie spotykam się ze spalonymi pompkami paliwa. Wynikiem tego jest nieprzestrzeganie pewnych zasad: min. niski stan benzyny w baku. Faktem jest że jeżeli...
Proponuje sprawdzić bezpiecznik A/C na akumulatorze.Klimatyzacja nie uruchomi się w temperaturze niższej niz 5 stopni.
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
No właśnie o to chodziło, że na gaźniku, jeszcze trzeba ustalić jaki typ tego keichena (każdy gaźnik inaczej ma rozwiązaną regulację wolnych obrotów).
Witam tak jak w temacie mój problem polega na tym że auto gaśnie na niskich obrotach. Po wlaniu stp do czyszczenia wtrysków pomogło na chwilę ale dalej to samo. Na gazie wszystko chodzi ok tylko na benzynie problem filtr paliwa też zmieniony. Jest to golf III 1,6 1993r z instalacją gazową proszę o pomoc pozdrawiam ;)
Jeżeli na gazie działa ok to nie układ zapłonowy. Pierwsza sprawa pompa paliwa te pompy nie lubią niskiego stanu benzyny. Może ktoś jeździł na przysłowiowych oparach jak to często bywa przy gazie i po pompie. Jeżeli problem powróci sprawdzenie ciśnienia paliwa pierwsza czynność.
Aha czyli cholernie drogo. Diesel ma spalanie niższe od benzyny np BMW 520d spali 10 litrów po mieście gdzie benzyniak w 520i potrafi spalić 12 litrów po mieście (według informacji na internecie). Różnica jest ale to benzyna nie ma wtryskiwaczy i nie ma tych pierdół które uprzykrzają życie.
lpg czyli mieszanina propanu i butanu ma niższą niż benzyna kaloryczność czyli inaczej wartość opałową o ok. 20% , dlatego zużycie gazu jest większe . Ma natomiast faktycznie wyższą liczbę oktanową i inne liczby paliwowe. Najnowsze instalacje pracuja na zasadzie wtrysku bezpośredniego ciekłego gazu , więc nawet wstrzyknięcie ciekłego gazu do kolektora...
Swoją drogą to Polska według statystyk obecnie jest rekordzistą w unii jeśli chodzi o procent aut zasilanych z CNG/LPG Bo w Polsce jest najlepszy stosunek cen gazu do benzyny? Akcyza w 2020 r (o dziwo, minimalnie niższa niż w 2019) Benzyna - 1537zł/1000l LPG - 667zł/1000kg (375zł/l)*** Nawet przyjmując, że auto spala 25% więcej LPG niż benzyny to gazem...
Dzieki za odp...nom ale na gazie Nissan smiga elegancko...równiutkie obroty... a benzynka robi problemy... Tak wiec wydaje mi się ze gdyby problem leżał po stronie przepływomierza to na gazie rownież byłyby problemy...Jeśli sie myle to proszę mnie poprawić:p
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Witam ,czy ktoś mógłby zrobic analizę mapy i parametrów ,czy sa poprawne ??Objawy :falowanie obrotów ,szarpanie na zimnym GOLF IV 1.4 silnik AKQ 16V . Reduktor: Cometa-i Wtryskiwacze: STELLA IG1 Dysza 6 M7 d 1.8 mm Czy mapa nie jest ustawiona za nisko???? ,czasy gazu nizsze od benzyny ,ale spalanie wcale nie jest niskie w trasie 9l po miescie około...
rozrząd co 120000 tyś km świece co około 30 tyś km
Najlepiej to włącz silnik na postoju i zobacz czy silnik zagrzeje się do normalnej temp pracy! Na postoju nie ma pędu powietrza i chłodnica nie będzie wychładzać czynnika chłodzącego. Oczywiście ciepłe nawiewy też wyłącz. Jeśli temperatura osiągnie wartość prawidłową, możesz spróbować się przejechać i zobaczyć czy po ruszenia i przejechaniu np 1km zacznie...
Wartości rezystora nie znam
Wiem na pewno, że II ph2 w benzynie odpali z niskim ciśnieniem oleju. Miałem taką z zatartą pompą oleju i paliła normalnie.
Zapomniałem dodać ze auto jest w gazie i trzyma nisko obroty na benzynie czy gazie , wszystko może być wyłączone a i tak trzyma nisko obroty nie faluje po prostu jak spadnie z obrotów tak trzyma ciągle, postaram się zaraz wysłać filmik . Mechanik powiedział że wyskoczył ogólnie błąd sonda lambda i nie wskazywało którą to
karo33333 , Przy mojej instalacji DREAM XXI od założenia (ponad 4 lata temu) jeszcze palcem nie kiwnąłem ,poza wymianą filtrów gazowych. Ale w innej instalacji sekwencyjnej (PRINS) miałem identyczne problemy i czyszczenie reduktora zanieczyszczonego olejami parafinowymi (bardzo gęstnieją przy niskich temperaturach) radykalnie pomogło.
Witam serdecznie. Mam problem z moim golfem (1.6 benzyna) ponieważ gdy wskazówka paliwa spadnie mi poniżej pierwszej białej kreski, nie mogę zapalić auta, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem auto zapali, jeżeli jednak paliwa jest więcej to nie ma z tym problemu. Proszę o pomoc. "Ten typ tak ma" Jak w każdym VW ten zegar przekłamuje. Jest to tylko wskazanie...
To sprawdziłem przed wyjęciem wtrysków. Tzn odłączyłem przewody sterujące wtryskiwaczami. I są wysokie obroty. Poza tym zauważyłem, że wolne obroty się ustalają zaraz po odpaleniu. Odłączenie pompy już po odpaleniu nie zmniejszy obrotów. A podłączenie nie zwiększy. Czy zbyt wysokie / zbyt niskie ciśnienie benzyny może być tu problemem? Czy uszkodzony...
Jak czasy wtrysku są wpożo to same wtryski lub pompa. Ile jeździsz na benzynie?
Filtry się trzepie a nie czyści 😀 To co się dzieje to nie jest tryb awaryjny tylko sterownik LPG widzi zbyt niskie ciśnienie gazu i przełącza na benzynę. Trzeba zobaczyć jakie masz ustawione minimalne ciśnienie i jakie jest rzeczywiste w momencie występowania problemu. Jeżeli instalacja ma faktycznie 12 lat to warto przyjrzeć się reduktorowi.
Szarpanie wystąpiło po wymianie świec?
Wróciłem od gaziarza i niestety nic. Powiedzieli mi że nic nie grzebali w oprogramowaniu, tylko wymienili listwę na nową identyczną. Zadzwonili do wsparcia technicznego STAG i dowiedzieli się że powodem jest niski stan benzyny w baku - opel przy niskim stanie wskazuje zasięg wg.obliczeń spalania i prędkości, a przy baku pełnym w 75 % zasięg jest obliczany...
Nie, to raczej nie z wtryskiem gazu, nie jest czerwony. Dodam, że rocznik Vectry to 1997 Tak, jak wspomniałem komputer nie wykrył żadnych błędów. Dodatkowo po przejechaniu 3, 4km wyskakuje mi żółta kontrolka silnika. A samochód przerywa mi przede wszystkim gdy jest zimny, odpalam go, jadę i nie mogę zwiększyć prędkości, szarpie tak jakiś czas, dopiero...
Problem nieszczelności rozwiązałem. Przewód chłodniczy od parownika sparciał. Zrobiłem. Teraz jest pytanie czy mógł gasnąć z braku płynu chłodniczego i przegrzania? I ewentualnie czy w razie zbyt wysokiej temperatury silnika nie włączyła by się kontrolka silnika? Dodam ze gasł i tracił moc na gazie i benzynie. Kiedyś miałem sienę 1.6 z gazem Miałem...
Pomysł jest z gatunku "rozpaczliwych", choć jest gorąco propagowany przez rozmaitych "ekologów", dla których ideą dalszej historii ludzkosci jest powrót na drzewo. Silnik na holcgas jest silnikiem z zapłonem iskrowym. Jego sprawność jest niska, bo zasilany jest kiepskim paliwem: produkty suchej destylacji drewna + tlenek węgla + azot ... (kaloryczność...
na gazie czasy bliskie benzyny świadczą o zbyt bogatej mieszance, więc dysze są za duże a nie za małe , w zakładce modyfikacja mieszaniki same zera ? nic tam nie ruszałeś ? jeśli nie to zmniejsz ciśnienie reduktora na 1 bar i sprawdź czasy gazu i benzyny. czasy gazu powinny być o 20 do 30% dłuzsze niz gazu. Nie przejmuj sie podpowiedziami autoadaptacji...
Tankuje dosyć często.Początkowo było tak, że gdy poziom paliwa spdał do dołu, przed rezerwą wtedy przestawał odpalać za pierwszym, gdy dolałem około 10 litrów był spokój na jakiś czas Czyli dokładnie tak jak u mnie wcześniej, natomiast to ale teraz ten patent nie pomaga - wczoraj zatankowałem około 20l i dalej to samo. może wskazywać na to co zasugerował...
a może wymiana reduktora pomoże ??
Benzyna traci swe właściwości z czasem. Kiedyś jeden spec z rafinerii objaśniał mnie że benzyna też dzieli się na letnią i zimową, różni się zawartością frakcji lekkiej paliwa która ze względu na łatwość parowania ułatwia rozruch w niskich temperaturach. Benzyna znajdując się przez dłuższy czas w nie o końca szczelnym baku samochodu traci swoją frakcję...
Masz bogato na gazie i przez to spada ci czas wtrysku . Czasy wtrysku pb pracując na tylko na pb a potem lpg powinny być zbliżone. A czemu mam za niskie podciśnienie na benzynie ? te 2ms to nie za dużo na gorącym silniku ? Dodano po 1 Tak można zrobić adaptacje kanał 0 ok i jazda. Potem sprawdzić czasy na lpg ew. korekta i apiać. Możesz podać mi instrukcję...
Gaźnik do regulacji, pewnie przez to ze ma niskie obroty.
Mercedes raz odpala raz nie problem występuje przy niższych temperaturach czy to możliwe że akumulator benzyna
Dlaczego nie ma u nas E85? Nic dziwnego. Było chwilę ale wszystkie podatki które mamy w paliwach plus inne o których pewnie się nie mówiło ustaliły cenę E85 na poziomie 15% niższym niż cena benzyny dlatego nikt tego nie tankował.
Witam Po porażkach związanych z OMVL dream, wyjąłem całą tą instalacje i założyłem STAGa 300-6. Reduktor został stary OMVL-wymienione membrany, listwy Valtec czerwone zregenerowane, dysze 2.1mm(wcześniej były ok 3mm i ten sam efekt). Problem polega na tym, że samochód pracuje na benzynie idealnie, sonda lambda pracuje poprawnie (sprawdzałem oscyloskopem)...
Tutaj jest bardzo rozległy wątek w twoim temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Całą poprzednią zimę stał w przeróżnych warsztatach. Włącznie z salonem Renault. Jedyna diagnoza sensowna to to ze komputer głupieje ponieważ czasy wtrysku gazu i czasy wtrysku dla benzyny są różne a powinny być jednakowe. Z tym że wszystkie warsztaty gdzie montują BIGES instalacje twierdzą że te czasy muszą być różne bo jak dla gazu ustawią te same...
Kolega robokop ma rację, benzyna z komory pływakowej nie paruje tak łatwo. Niedowiarkom proponuję po miesiącu zdjąć pokrywę z gaźnika i benzyna tam będzie, może troszeczkę niższy poziom. A problemy z rozruchem biorą się prawdopodobnie z nieszczelności uszczelek pod gażnikiem oraz źle ustawionej przepustnicy w drugiej gardzieli, co w połączeniu z troszeczkę...
BRC miało chyba opcję że przełączało na benzynę dopiero po jakimś czasie występowania błędu za niskiego ciśnienia. Dopiero dłuższa jazda z niskim ciśnieniem gazu powodowała przełączenie na benzynę.
długie czasy wtrysku benzyny czasy propagacji przekanik czasy
zmywarka amica silnik honda civic termostat silnik pompy buczy
Głośna praca szuflady CD - przyczyny i rozwiązania Helikopter dwuwirnikowy nie skręca w jedną stronę