Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Na sam pierw warto by sprawdzić czy wgl rozrusznik działa. Do rozrusznika, bezpośrednio, powinien iść min 1 gruuuby kabel. To będzie + (zwłaszcza jeśli jest to kabel czerwony). Drugi kabel, zwykle czarny to -, jednak jego może nie być, gdyż masę może sobie ciągnąć bezpośrednio z obudowy. Podłącz rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy zakręci...
Za niskie napięcie na elektromagnesie. Sprawdź miernikiem.
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
Jeżeli pali na śruby,to wina automatu,który był wymieniany.Lecz jeszcze sprawdź tak Podaj napięcie z grubej śruby na zacisk sterujący automatem (może być oznaczony 50) Jeżeli rozrusznik zadziała ,to oznacza że jest niskie napięcie gdy startujesz z kluczyka(spadki napięcia na instalacji,sprawdź miernikiem) Jeżeli automat tylko stuka ,tak w przypadku...
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
zacisk + od wrzutki do stacyjki co to jest wrzutka do stacyjki ? Zadziałał elektromagnes rozrusznika tzn. co ? Zaczął kręcić rozrusznik ? Teoretycznie w Traficu mógł być drugi akumulator ale występował tylko w wersji Kinder Generation z ogrzewaniem postojowym . Nie widziałem takiego nigdy na oczy :cry: Powinien znajdować się w tym samym miejscu to...
klema ciepła podpowiada słaby kontakt na niej, z takiego układu rozrusznika nie uruchomisz. Od tego bym zaczął. Objawy z kontrolkami wskazują na niskie napięcie, ale przyczyną tego może być słabo naładowany akumulator albo... słaby kontakt na klemie Symbol akumulatora mówi to samo albo ... słaby kontakt na klemie. Jak masz chociaż marketowy woltomierz...
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
myślę żeby dać dodatkowy przewód między alternatorem, a akumulatorem, gdyby się na to zdecydował to jaki bezpiecznik najlepiej zastosować? Żaden - tam nie ma i nigdy nie było bezpiecznika, tylko oryginalny przewód jest w 2 kawałkach (alternator - rozrusznik i rozrusznik - akumulator). Dajesz dodatkowy przewód równolegle do starego, najlepiej w peszlu...
Na zapalonym silniku pokazuje mi na akumulatorze 12,6v, a gdy ściągnę klemę plusową to mam 14,8v, co może być przyczyną ? Kolego czy ten akumulator jest sprawny? Bo coś mi się wydaje,że może być poważnie uszkodzony i po prostu sam sie rozładowuje. Najlepiej by było gdy byś sprawdził go w innym pojeździe i jeśli okaże się sprawny wtedy będzie trzeba...
Stary truposzek, wywaliłbym i założył świeższy ze złomowiska. Jeśli napięcie leci na ryjek w trakcie jazdy, to szukałbym słabego styku po drodze altek - > rozrusznik -> bateria. Dzisiaj Vectra B mi się bez ładowania trafiła. Skorodowane oczko B+ na alternatorze, sam alternator sprawny.
to przy ponownym bezproblemowym uruchomieniu nie może przez kilka chwil osiągnąć minimalnych obrotów To się zdarza w 2,0tdci, niektórzy twierdzą że to błąd softu, że za niskie napięcie na akumulatorze, za wolno kręcący na ciepłym rozrusznik itd. Podpięcie pod tester nie pokazuje błędów. Z praktyki przy moim i kilku innych autach wynika, że pomaga przytrzymanie...
Steryd3 I ile V po nocy powinno być? Jak masz powyżej 12V to jest ok-byle byś 10V nie miał bo znaczyło by, że albo masz jakiś upływ w samym akumulatorze albo masz zbyt duży pobór prądu (może za dużo gadżetów lub usterka w instalacji) lub też akumulator mimo normalnego poboru przez instalacje w skutek zmniejszonej z czasem pojemności rozładowuje się...
DIN 72 552 Objaśnienie zacisków: ZAPŁON 1 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, niskie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch oddzielnych obwodach) 1a do przerywacza zapłonu I 1b do przerywacza zapłonu II 2 zacisk zwarciowy (zapłon magnetyczny) 4 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, wysokie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch...
a rozrusznik na krótko kręci ? albo na stole bez obciążenia, bo wygląda że już jego żywot się skończył
Prąd na 26 i 56, masy 6,34,55.
no i zaledwie 10V Klasyczny objaw "oberwania celi". Spadek napięcia dokładnie o brak w szeregu jednej celi. Wtedy rozrusznik nie zadziała, choćby stan akumulatora był wybitny :-)
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Moim zdaniem trochę wolno kręci rozrusznik ale to nie ma raczej związku ze zgasnięciem podczas jazdy Doładuj akumulator, niskie napięcie może mieć wpływ na zapłon. Po zdjeciu kolejnej obudowy znalazłem spaloną izolacje i błękitną śniedź na kablach z alternatora na regulator To jest stary problem skoro zdążyło zaśniedzieć - trzeba naprawić ale nie znaczy...
Dodatkowo teraz zauważyłem niskie napięcie ładowania akumulatora: 12,9–13 V. Dodano po 2 kwa ,teraz przeczyscilem złacze e9 spod skrzynki bezpiecznikow pod maską sprezarka i odpalil jakby nigdy nic ,o co chodzi?
A jak wygląda niesprawny ? Tego nie skomentuję. Czyli wszystko OK. Trudno mi się z tym zgodzić. O ile wzrost napięcia pod obciążeniem jest w porządku o tyle napięcie w instalacji podczas jazdy poniżej tego jakie akumulator ma leżąc na półce trochę mi się nie podoba. Tzn nie może zakręcić wałem, czy rozrusznik w ogóle nie łapie ? I co oznacza "chwila"....
Może ktoś z Was coś doradzi, bo nie mam pomysłu, co mechanik to inne zdanie i być może wymieniłbym alternator na pusto. A więc: Peugeot 208 1.6 eHDI 92 km z 2012 roku, padł poniższy akumulator. Problem z rozruchem, rozrusznik nie startował. Radio grało, szyby chodziły, parę razy odpalał za 2-3 razem aż padł i rozruch na nim nie był możliwy. Mechanik...
Każdy tylko by mierzył napięcie przy rozruchu, tak jak kolega ma3-4ysz zmierz napięcie ładowania bo jak będzie niskie to akumulator będzie niedoładowany i zawsze będzie rozrusznik słabo kręcił (sprawdzone na ciągniku C-330). Sprawdź też jakość połączeń przewodów.
Pacjent: Skoda Fabia I Sedan 6Y benzyna 1.2 47kW z 2006. Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Historia choroby: - samochód stał około miesiąca, wcześniej też jeździł nieczęsto. - przy próbie odpalenia słaby akumulator, kręcił coraz wolniej i wolniej, aż przestał w ogóle. Słychać tylko działanie pompy paliwa. - na kablach rozruchowych ten sam objaw: pompę...
Witam, mam podobny problem w corsie 1.3 CDTI 2008 rok90km. Ze sterownikiem się łączę rozrusznik kręci błędy to P1625 napięcie głównego przekaźnika niskie i P2146 Niskie napięcie na zaworze sterującym dawką. W parametrach napięcie sterownik widzi raz prawidłowe a raz 2.2V, napięcie na zaworze na pompie 0.5V. Ponadto pali bezpiecznik F20 czy sterownik...
Jak skończą się szczotki to najczęściej elektrowłącznik "klika". Totalna cisza to zazwyczaj brak wyzwalania że stacyjki rozrusznika - możliwe przyczyny: niskie napięcie akumulatora, uszkodzenie przewodów prądowych, kostka stacyjki, uszkodzenie elektrowlacznika. Rozrusznik z dość ciężkim dostępem z góry więc bez kanału/podnośnika nie będzie łatwo.
(...) 14.jpg https://obrazki.elektroda.pl/8257438300_... https://obrazki.elektroda.pl/6324086700_... https://obrazki.elektroda.pl/5467262700_... https://obrazki.elektroda.pl/4532966500_... https://obrazki.elektroda.pl/2648658000_... Witam serdecznie, Rozumiem, że sytuacja jest dość skomplikowana...
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Witam. Chciałbym pociągnąć ten temat zamiast zakładać nowy, a o Phaetonie ciężko się czegoś dowiedzieć. Ostatnio dopadł mnie problem, bo mój Phaeton po postoju 5-dniowym jak chciałem go odpalić to rozrusznik tylko jęknął, a reszta pogasła. Wcześniej samochód stał w garażu dłużej i odpalał, fakt że pojawiał sie komunikat "Please start engine",ale odpalał....
Zasilanie układów elektroniki samochodowej może być trudne ze względu na wymagania dotyczące wysokiej niezawodności przy stosunkowo niestabilnym napięciu akumulatora. Różnorodność systemów elektrycznych i mechanicznych współpracujących z akumulatorem pojazdu i może powodować gwałtowne skoki napięcia w nominalnym zasilaniu 12 V. W rzeczywistości napięcie...
We francuzach faktycznie był superkondensator, jednak tylko jedną lub dwie cele w szereg, które miały za niskie napięcie i potrzebna była dodatkowa przetwornica. W Maździe system E-loop miał już dwa pakiety superkondensatorów po 5 sztuk połączonych w szereg, które do dziś niektórzy wykorzystują do car audio. ;) Piszą o pojemnościach z rzędu 250 F -...
Odkopię temat bo powróciłem do naprawy samochodu Inne sprawy były ważniejsze a teraz i ciplej i dzień dłuższy Przejrzałem wiązkę i co by trzeba poprawiłlem choć sama wiązka ok Wtyczki były trochę luźne tu i tam to przy okazji poprawiłem Przeprosiłem Lexie i nawet pilota centralnego zamka aktywowałem a tym samym sposobem bez niej nie dało się BSM przy...
Witam. Baterie trzeba porządnie naładować podłączając prostownik do zacisków na błotniku (jeśli są nowe trzeba zresetować ustawienia) albo w ten sposób żeby nie ominąć czujnika akumulatorów. Jeśli się podłączy prostownik bezpośrednio pod baterię czujnik nie zarejestruje przepływu prądu i pomimo że rozrusznik będzie kręcił bez problemu, system zgłosi...
Hej, dziś rano okazało się, że samochód ani rusz (garażowany, weekend nie odpalany). W sensie rozrusznik nawet nie zakręci, nic elektronicznego nie działa. Zmierzyłem napięcie na aku i jedyni 2 V ! Mam jakiś leciwy prostownik (12v, 4a). Podpiąłem go i po 30m jak sprawdzam napięcie to 4V. Czy dobrze myślę że akumulator trzeba wymienić i nie ma co go...
Witam Właśnie jestem po próbach i niestety tylko raz udało mi się żeby silnik nie zakręcił i nie było to za pierwszą próbą . Następnie próbowałem kilkadziesiąt razy i zawsze odpalał. Ale do rzeczy - podłączyłem urządzenie diagnostyczne ( Maxidiag Elite ) i nie ma żadnych błędów ani bieżących ani w historii. Napięcie na aku 12.2 V, podczas rozruchu spada...
Przy ilu na minusie niby nie pali? Do minus 10 to nie wiem czy te świece mają nawet znaczenie. Zainteresuj się innymi parametrami takimi jak: spadek napięcia przy rozruchu prąd pobierany przez rozrusznik przy rozruchu sygnał wał /wałek podczas rozruchu i co najważniejsze ciśnienie CR podczas rozruchu Jak będziesz znał te parametry to można gdybać. Sterowanie...
Koledzy poszedłem trochę innym tropem. Skoro ludzie już powymieniali różne podzespoły i to nic nie dało. Zresztą ja już też pół wozu wymienilem. Moze tu chodzi o za niskie napięcie podawane z akumulatora w momencie gdy jest chłodno (a wiadomo, ze jego pojemność się mniejsza) W dzień taki jak dziś czyli 18C i duża wilgotność przemierzyłem akumulator...
Witam, mam problem dzisiaj wymieniłem rozrusznik w Peugeot 207 1.6 v16, a po przejechaniu 1km zapaliła się lampka akumulatora informacja o problemach z 'elektryka' w akumulatorze. Pojechałem do mechanika, który sprawdził napięcie na akumulatorze i między nim a alternatorem, napięcie było w przedziale 9.7-11V. Czy wiecie w czym tkwi problem? Samochód...
Dzisiaj jeszcze dałem zupełnie nowy akumulator i sprawdziłem kilka rzeczy i tak: - na silniku jest masa, na rozruszniku też - na rozruszniku jest napięcie powyżej 12V - test akumulatora na rozruchu jest w granicy 11.5V - na nowym akumulatorze rozrusznik kręci, kręci też wolno wałem, podczas próby rozruchu obroty osiągają na moment 400 obr./min - podczas...
Jeżeli nic się nie zmieniło w maluchach przez ostatnie 15 lat ( a nie sądzę) to: Na początek sprawdź szczotki w aternatorze. Rozrusznik jest podłaczony bezpośrednio do akumulatora grubym przewodem ( 10-16mm2) Ten gruby na alternatorze to odejście calego odbioru instalacji. Czy masz alternator z wewnętrznym regulatorem czy taka puszkę na zewnatrz ( po...
Witam. Problem w mondeo mk4 2.0 tdci samochód normalnie jeździł bez jakiś objawów wcześniejszy aż nagle przestał kręcić silnik sprawdziłem rozrusznik przekaznik i w końcu podpiolem komputer a tam błędy jak na poniższym zdjęciu. Najbardziej mnie zastanawia dlaczego pokazuje napięcie akumulatora 1V. Ma ktoś pojęcie co się może dziać? Sprawdziłm wtyczki...
Ten dodatkowy przekaźnik to nie jest przypadkiem pomiar napięcia instalacji? Zbyt niskie napięcie odcina rozrusznik, stąd taka przerywana praca startera. Ale ja bym się doszukiwał w takim wypadku uszkodzenia rozrusznika i poboru znacznego prądu (duży prąd to napięcie instalacji spada), i zamiast naprawić rozrusznik mostkuje się zabezpieczenia.
Cześć, Odpowiem zbiorczo :) Dziękuję Wam za sugestie i opinie. Szczególnie cenne są dla mnie i zapewne dla innych czytelników Wasze rady bazujące na osobistym doświadczeniu i wiedzy. Odnośnie LiFePO4 - słyszałem, że można je bezpiecznie naładować do 4.2 V, ale to nie ma żadnego sensu, bo między 3.7 a 4.2 V jest mniej więcej 1% ładunku, a trwałość się...
Witam, próbuję zdiagnozować mój skuter, Yamaha X-MAX 125 z 2008r, zniknęła iskra... Rozebrałem obudowy i próbowałem znaleźć problem, rozrusznik kręci, pompa paliwa działa, kontrolka check nie punktuje żadnych błędów, kontrolka immo nie świeci także. Z pomiarów jakie porobiłem to: impulsator - 126 Ohm, po przekręceniu kluczyka dostaje MASĘ od ECU (nie...
Ja jeździłem na agm co miał żyć ze 12 lat a wytrwał może 5. Nigdy nie był rozładowany a wysechł, co ciekawe, kręcił do końca tak samo tylko w pewnym momencie zaczęło brakować prądu na 4-te sprężanie - po prostu rozrusznik się zatrzymywał w ułamku sekundy. Pojemność spadła chyba do 2Ah 😁 Nasączyć wodą się nie dało.
Zwarcie było na zaciskach bo rozrusznik chciał kręcić a napięcie było za niskie z winy akumulatorów. Tulejki i komutator do sprawdzenia. Elektromagnes jak się skleił to też do wymiany. Dawniej można było do niego kupić miedziane śruby i wymienić.
Rozrusznik kręci jak szalony. Przy pierwszej próbie, już jakby łapał na sekundę. Zrobiłem też reset BSI.
Już jestem i mam dobre wieści - ładowanie już jest :) I w sumie teraz nie wiem czemu nie było bo poza kilkukrotnym wypięciem i wpięciem kilku wtyczek oraz zabawą z multimetrem nic nie zrobiłem. Możliwe, że po prostu faktycznie gdzieś na wtyczce nie było przejścia - traktorek prawdopodobnie więcej stał jak jeździł, szczególnie przez ostatnie lata. Jak...
Witam, mam problem z Corsa D 2006r 1.3 CDTI silnik Z13DTJ. Problem polega na tym że samochód nie odpala z kluczyka, rozrusznik nie kręci, sam rozrusznik jest sprawny. Po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu słychać puknięcie elektromagnesu i na tym koniec. Rozrusznik sprawdzony - sprawny, po ręcznym zwarciu styków przekaźnika rozrusznika samochód...
Właśnie, przygasaja, co oznacza że napięcie na automat dochodzi, ale po drodze coś nie styka i napięcie na automacie jest zbyt niskie by go wystartować, prosty test opisany wyżej wiele wyjaśni, np to czy rozrusznik jest sprawny.
Albo zbyt niskie napięcie na akumulatorze, albo faktycznie kostka stacyjki. Skoro zadajesz pytania o immobilizer, to raczej sobie nie poradzisz z wymianą - prościej będzie zlecić komuś wymianę.
Witam. Mam podobny problem w allroad '02 2.5 v6 180km. Rozładowało mi już 2 baterie coś jakby prąd mi pobierało ciągle. Po przekr3ceniu stacyjki na zapłon nie pali się kontrolka świec żarowych a na rozruchu nic się nie dzieje poza przygasaniem kontrolek i grzeje się przekaźnik pd świec i pompy wtryskowej. Rozrusznik nie reaguje wogole choć napięcie...
Czy ty nie masz inteligentnego ładowania? Ma inteligentne. Na logikę zaraz po uruchomieniu powinien dostawać te 14,5...a jak już się trochę podładuje to powinno zmniejszyć. Ale może jest odwrotnie...? Ładowanie jest uruchamiane po kilku sekundach od uruchomienia silnika nawet do 10 sekund. I kolejna sprawa to dlaczego bateria po 5 rozruchach spada...
Takie niskie napięcie ładowania wskazuje że jest na odwrót, akumulator ma bardzo małą rezystancję wewnętrzną, tak jest gdy akumulator jest nowy. Może rozrusznik przywiera ?
Masz po prostu za niskie napięcie, rozrusznik albo akumulator siada. Podłącz drugi akumulator albo porządny prostownik starego typu niech się ładuje kręć i będzie iskra.
Zbyt niskie napięcie akumulatora. Stojan z cewkami czy magnesami stałymi ?
Witam! Czy rozrusznik pracuje normalnie? Jeżeli nie to podładuj najpierw akumulator. Niskie napięcie akumulatora ma niebagatelny wpływ na działanie elektroniki. Jeśli rozrusznik kręci normalnie to niestety trzeba sprawdzić immobiliser.
Spróbuj, czy kiedy przytrzymasz kluczyk podczas startu dłużej, silnik od razu wejdzie na prawidłowe obroty. W tdci możesz trzymać kluczyk w pozycji start dowolnie długo - i tak po odpaleniu ECU wyłącza rozrusznik automatycznie. Już kilka razy spotkałem się z podobnym problemem jak twój (ale połączony z brakiem reakcji na pedał gazu) - dłuższe przytrzymanie...
Przy obrotach na starym statorze wyjście z cewek było 12.7v/12.5v/11.7v przy 4500 było 17v/17v/15.4v praktycznie poniżej 2,5tys nie było ładowania (napięcie 10-11v na stabilizatorze). Co jest dokuczliwe, bo mam tylko rozrusznik elektryczny do uruchomienia silnika. Tak więc moduł DC by mi nie przeszkadzał bo ogólnie mogę włączyć światła przy wyłączonym...
najczęciej to za niskie napięcie na zaciski 50.
Nie sądzisz, ze gdyby coś było nie tak z masowaniem silnika, to rozrusznik nie startował by nim?
Być może akumulator do wymiany, jakiś nieautoryzowany pobór prądu na postoju lub uszkodzony rozrusznik pobiera zbyt duży prąd.
Niewiem czy niepada ci moduł.Chyba że napięcie na cewkę jest za niskie w czasie kręcenia rozrusznikiem co wskazywałoby na kostkę stacyjki.
Witam,mam dopiero dziś czas napisać że mój scenic wreszcie ożył,usterka usunięta i autko teraz śmiga,a przyczyną był rozrusznik,czyli był spory luz na tulejkach szczotki też w kiepskim stanie jak podpiąłem miernik pod akumulator i przekręciłem kluczyk i załączyły się świece,pompka paliwa i doszedł rozrusznik to napięcie spadało prawie do 7 V,fakt akumulator...
Do Pana mczapski.Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem.Napięcie na zaciskach aku spada z ok.125V przy rozruchu na ok 10.8V. Jest to już 3 nowy aku testowany w moim vw i zawsze to samo ,dlatego skupiam się na czym innym.Postaram się znależc poł.masowe silnika z karoserią oraz w przedziale silnika znalazłem obok obudowy filtra powietrza 3...
Jeżeli Twój akumulator ma poniżej 12V to w pierwszym rzędzie sprawdź akumulator, bo możesz mieć zwartą cele. Odłącz go zdejmując kleme i sprawdź napięcie jeżeli będzie poniżej 12V to akumulator do wymiany. Dopiero później szukaj co Ci zwiera obwód: alternator - uszkodzone diody, czy rozrusznik zapieczony bendiks.
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z moją astrą a mianowicie przy odpalaniu rozrusznik obróci raz i wyskakują mi takie błędy: P0201- usterka cylindra 1 P0202-usterka cylindra 2 P0203- usterka cylindra 3 P0204- usterka cylindra 4 P2030-za niskie napięcie obwodu pierwszej pompy paliwowej P0650(70) Komunikacja IPC poza wymaganym zakresem P1550(5A) elektroniczne...
Spróbuj trochę innej metody odpalania, włącz rozrusznik na około 5s i puść kluczyk zwróć uwagę czy w momencie puszczania kluczyka silnik odpala, jeśli tak jest świadczy to , ze w momencie gdy rozrusznik pracuje jest za niskie napięcie na cewce zapłonowej. Przyczyną mogą być wypalone styki w stacyjce lub rozrusznik pobiera za dużo prądu.
No dobra, może nie znam sie, ale może uda mi się coś jakoś pomóc. Co z pompa po przekręceniu kluczyka w pozycję włączania instalacji elektrycznej (bez rozrusznika) ? Pompa powinna włączyć się na kilka (1-3) sekund. Czy też ma obniżone napięcie, czy dopiero po przekręceniu na rozrusznik i pojawieniu się kontrolki o awarii silnika? Czy zerwanie łańcucha...
Witam, mam problem z silnikiem d5252t lub wg VW AEL- podobny.R5 tdi. Miałem problem z pompa wtryskową ale zanim ją zrobiłem musiałem b. długo kręcić silnikiem do odpalenia i wtedy prawdopodobnie przegrzałem rozrusznik bo teraz przy odpalaniu słyszalne jest głośne świszczenie. Zastanawia mnie czy owy słyszalny problem ma wpływ na wydajność siłową rozrusznika,...
odkrec przewod pradowy od alternatora pod nim jest jeszcze jedna nakretka sprawdz czy nie jest poluzowana sprawdz czy nie jest utleniony przewod alternator - rozrusznik jesli zdejmiesz kawalek izolacji szczegolnie przy rozruszniku i jest w srodku czarny to zalecalbym wymiane
2 suw brak zaworów, z kopki iskra jest odpala, iskry nie ma podczas kręcenia rozrusznikiem, nie ma nic wspólnego z blokadą zapłonu hamulcem, przydał by się schemat.. Z tym schematem to przegiąłeś tak bardzo że przedmówcy nie zauważyli informacji z twojego postu. :D Sprawdź Tak i ciśnienie w tylnym kole oraz kolor owiewki. Tak samo pomoże.... W układzie...
Przyprowadziłem auto od fachowca. Wymienił regulator napięcia ładowania, ten przy alternatorze (było dużo za niskie napięcie ładowania), zdemontował i oczyścił rozrusznik (styki). Po wymianie w maju aku na nowy, (o czym pisałem) pojechałem do ASO Skody, żeby sprawdzili napięcie ładowania. Po sprawdzeniu powiedzieli, że jest OK. A przecież już przy starym...
Bez dokonania fizycznego pomiaru napięcia na zaciskach akumulatora podczas pracy silnika nikt Ci nie odpowie nic konkretnego .... . Niekoniecznie niskie napięcie ładowania alternatora może być spowodowane właśnie usterką regulatora napięcia. Bo piszesz o niskim napięciu prądu ładowania ...a w te mrozy silnik się dobrze uruchamia?? , rozrusznik kręci...
Odwołałem się od decyzji, więc akumulator został w sklepie i ma zostać wysłany dalej do ekspertyzy. Natomiast przy odbiorze we wrześniu 2020 roku sprawdziłem datę produkcji (sprzedawca nie wiedział jak to odszyfrować, albo nie chciał) Na 99% był to czerwiec 2020 - 074, co mnie zadowoliło, bo nie chciałem brać akumulatora starszego jak 6-miesięcy. Oczywiście,...
Napięcie stałe mierzone miernikiem 12,6 v przy kręceniu 11,5 v. Po podaniu prądu bespośrenio z akumulatora kontrolki nie przygasają tylko przy starcie ze stacyjki. Sprawdze jeszcze masy ale wszstko inne działa bez problemów. Czytałem na forum VW , że może to być rozrusznik ale naprawde kręci szybko ok 250 obrotów.
Pewnie napięcie za niskie podczas rozruchu skoro na pych pali ,podstawa to dobry rozrusznik i akumulator,( nie życzę ci rozrusznika w tym wozie wyciągać)i co z błędami są jakieś?
Witam, mam do zrobienia Atego z 2000r. Problem zaczął się od próby uruchomienia silnika z dużym prostownikiem z rozruchem, wymianie akumulatorów i wymianie rozrusznika. Wcześniej problem był w ogóle z dobranym źle przekaźnikiem immo na rozruszniku (był zbyt niskiej rezystancji- jeden prawie 4Ohm i drugi na próbę ok 10Ohm). Xentry podpowiadało, że ma...
Rozruchowego nie zmierzę bo mi się multimetr zjara.... Nie chce mi się wyciągać nowego akumulatora do ładowania w domu, Czy jak pojadę w trasę 30km. to akumulator 52Ah naładuje się do pełna?? Dodam oczywiście że obecny stan naładowania jest nieznany . Akumulator jest prosto ze sklepu. Naładuje się, ale już nie do pełna, bo w instalacji panuje zbyt...
Dziękuje za podpowiedź zaraz sprawdze. Dodano po 4 Problem istnieje juz około 5 miesięcy. Myślę że przez ten czas swiece zostałby juz uszkodzone. Czy istnieje możliwość aby winowajcą był nowy akumulator - 3 m-ce drugi regenerowany alternator - regulator napięcia rozrusznik Proszę o podpowiedź a teraz ide sprawdzić te świece Pozdrawiam
Witam, Od pewnego czasu mam problem z moim Golfem (99r, 1.6 SR), auto nagle przestało odpalać, rozrusznik kręci lecz przeważnie nic więcej się nie dzieje, jednak co któreś z kolei przekręcenie kluczyka auto zaczyna "łapać" lecz po 1 - 2 sekundach gaśnie. Po podłączeniu przez Polski VAG 4.9 otrzymałem za pierwszym razem w zakładce "Silnik" jedynie błąd:...
Mam starą polówkę 1,0 z monowtryskiem i instalacją II generacji, od jakiegoś czasu zaczął się problem, auto nie odpala, na linę, czy na pych pali "od kopa", akumulator jest nowy (zresztą inne też testowałem), rozrusznik ładnie kręci. Niestety nie mam możliwości odpalenia awaryjnego na gazie, więc podawałem plus na zawór gazowy i wtedy auto zapala bez...
popatrz w parametrach czy sterownik poduszek nie zablokował możliwości odpalenia samochodu . A zwłąszcza że masz clipa to wszytsko ładnie tam jest napisane Teraz doczytałem że rozrusznik keci więc to raczej nie to co napisałem , bo wtedy była by cisza . No ale nie zaszkodzi zobaczyć
Witam mam problem związany z ładowaniem w traktorku marki MTD 13HP Napięcie na najwyższych obrotach wynosi 13,35V na wyjściu z diody prostowniczej później ten przewód przechodzi do stacyjki i ze stacyjki następny czerwony z białym paskiem idzie do bezpiecznika z bezpiecznika przewód idzie do jednej ze śrub( do takiej czarnej kostki nie wiem jak to się...
Ja wcześniej nie miałem problemów z odpalaniem na benzynie(jedynie problem z rozrusznikiem,kręci tylko około 2sekundy,bendiks odskakuje i rozrusznik wtedy kręci się szybko bo nie obraca kołem zamachowym) Samochód cały czas palił,aż po 5 minutowym postoju już nie odpalił. Jutro dalej będę z tym walczył,ale nie mam nawet kabla,aby podpiąć komputer. Jeśli...
to, że jest tak niskie napięcie świadczy, że masz rozładowany akumulatorek sprawdź napięcie ładowania na wyjściu z alternatora i na samym akumulatorze sprawdź też napięcie kontroli ładowania, wszystkie styki po kolei tak jak radzono wcześniej a nie od razu wymiana
12.38V to napięcie akumulatora za niskie ,więc łatwo sprawdzić podłączając prostownik na 5 minut i sprawdzić jak odpali. Po drugie jeżeli sam rozrusznik wymontujesz to naprawa będzie dużo tańsza i 100% gwarancji na naprawę.P
Tak jak koledzy napisali: najpierw masy: silnik - karoseria i karoseria - akumulator (sprawdź klemy). Następnie główne zasilanie dodatnie: altek - rozrusznik i rozrusznik aku (tez sprawdx klemę). Jak czyszczenie i i dokręcenie nie da efektu, to sprawdź regler. Może jest walniety od nowości. I zrób jeszcze jedną rzecz: zdejmij i przeczyść złącza deski...
Więc co ma do tego ładowanie? Postaraj się czytać ze zrozumieniem - wpierw napięcie spoczynkowe - a jeżeli jest za niskie (a wtedy właśnie są takie i podobne kłopoty w tdci) sprawdzenie ładowania (w domyśle - jako przyczynę za niskiego napięcia spoczynkowego - czyli rozładowania). Gdybyś obejrzał filmik, to byś zobaczył, że rozrusznik kręci, ale wydajność...
Auto po odpaleniu trzyma ok 500 obrotów, nie reaguje na pedał gazu, dopiero po jakiś 5 sekundach zaczyna żyć. Włóż na próbę dobry, naładowany akumulator, który trzyma napięcie statyczne rzędu 12,6 - 12,8V. Sprawdź napięcie ładowania - powinno być 14,4V, także pod dużym obciążeniem. Jeżeli to nic nie da, sprawdź rozrusznik czy nie jest zawalony opiłkami...
W Polonezie Caro GLE 1.6 MR 93 wymieniłem szczotki alternatora ,regulator napięcia oraz łożyska. Ponadto pierścienie ślizgowe zostały przetoczone. Przy maksymalnym obciążeniu tj załączonych wszystkich odbiornikach napięcie ładowania wynosi 12,5 do 12,7 wolta przy prędkości obrotowej silnika ok 3 tys. Czy to trochę nie za niskie napięcie ? , natomiast...
Ale ostatnio mniej jeździłem i samochód stał z tydzień. No i przy próbie uruchomienia nic się nie dzieje Albo padł akumulator albo alternator daje zbyt niskie napięcie albo coś rozładowuje akymulator na postoju. Roczny, prawidłowo ładowany akumulator powinien bez problemu uruchomić rozrusznik po dwóch tygodniach postoju. Generalnie ostatni raz był...
Witam czy może mi ktoś coś poradzić? Samochód nie chciał odpalić bo rozładował się akumulator, naładowałem prostownikiem i grało. Niestety na następny dzień uruchomiłem silnik przejechałem około 4 km i zostawiłem na parkingu po 2 godzinach wróciłem rozrusznik wykonał dwa obroty i koniec. Powtórnie naładowałem akumulator i sprawdziłem napięcie na klemach...
Akumulator powinien wystarczyć na kilka minut pracy rozrusznika, jeśli szybko pada to jest uszkodzony. Jakie obroty osiąga rozrusznik na ciepłym silniku, może się zaciera i ma za niskie obroty by silnik "zaskoczył", albo daje za duży opór i jest za niskie napięcie by był zapłon (iskra przy ciśnieniu atmosferycznym ma dużo mniejszą energię, więc sprawdzając...
Ja co prawda w Lagunie ale miałem podobne objawy. Od jakiegoś czasu samochód palił coraz ciężej za 2 lub 3 razem aż w końcu całkowicie padł. Brak iskry na każdym kablu. Rozrusznik kręcił normalnie. Winny okazał się czujnik położenia wału. Też go odkręciłem i przeczyściłem ale to nic nie pomogło. Kupiłem nowy i jak ręką odjął. Autko pali bez problemu.
masa na budzie jest, bo z akumulatora klema bezpośrednio idzie na karoserię auta, na silniku raczej też jest masa bo rozrusznik kręci na krótko i przy podpięciu delphi kręcił cały czas, ale rano spróbuję i dam masę bezpośrednio z aku na silnik, chociaż myślę aby znaleźć wszystkie punkty masy w aucie i je przeczyścić IPA, papierkiem sciernym i podłączyć...
Świece dzisiaj każda z osobna wykręcona , każda sprawdzona przyłożonym bezpośredni prądem . Każda grzeje tak samo , w zasadzie od razu rozżarzają się. Prąd na świece również dochodzi sprawdzone bezpośrednio na świecach. Także chyba sprawa świec odpada , szczelność układu paliwowego tak samo (ciśnienie jak można zobaczyć w załączonym pliku pojawia się...
Po dwóch nocach ładowania prądem 3 A zanoszę akumulator do auta a rozrusznik nie chce kręcić (silnik spory pojemność 3,5L) Co jest myślę sobie wymontowałem z powrotem akumulator w domu mierzę napięcie akumulatora i wynosi=10,5 V. Coś mi nie gra bo akumulator nowy(2 miesiące) GigaWatt 89Ah-dwie noce pod prostownikiem więc sprawdzam na wyjściu prostownika...
otóż ten ,,słaby" akumulator zamontowałem do w 100% sprawnego samochodu i żadnego problemu nie ma (auto stoi na dworze) po 3-4 dniach odpala bez problemu. auto które sprawia problemy jest garażowane i po 1-2 dniach ledwo kreci, Test poboru prądu przeprowadzałem bez przerywania obwodu, po 30 minutach po godzinie po 8 godzinach, wartość zawsze była miedzy...
focus niskie napięcie niskie średnie napięcie niskie napięcie niskie napięcie domofonu
junkers zespół wodny wrp11 naprawa starych zegarów sprawdzić kabel sieciowy multimedia
sterownik solarno wiatrowy bęben suszarki
Zamiana wtyczki głośnikowej 2DIN w lampce LED Kalibracja ekranu dotykowego - punkty poza ekranem