Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Jeśli wycieraczka uruchamia się w momencie kręcenia rozrusznika to wina niskiego napięcia akumulatora.
Oj przepraszam bardzo, kolega wiatajek miał rację. AZQ silnik. Problem już rozwiązany- masa była, nie było +! Winnym okazał się bezpiecznik w skrzynce bezpieczników od strony kierowcy. Jeśli ktoś będzie miał taki problem to sprawdzić bezpieczniki całkowicie po prawej stronie(nie pamiętam numeru) Trzeba kręcić rozrusznikiem i szukać bezpiecznika. Później...
najpewniej masa gdzieś ugniła, sprawdź napięcie względem masy akumulatora, poza tym taki pomiar bez obciążenia choćby żarówką od migacza 21w jest nic nie warty
W skrócie, to mógł być powód uszkodzenia akumulatora. Zależy jeszcze do jak niskiego napięcia został rozładowany w te 2 dni. Jeżeli do 7v (co mnie się zdarzyło kiedyś) to trup i to już zimny nawet.
No i tak kontrolka poduszek powietrznych - na 99% błąd zbyt niskiego napięcia zasilania sterownika poduch.
Owszem napięcie ładowania powinno wynosić min. 14V i to przy włączonych odbiornikach (światła, radio, nawiewy). Tak niskie ładowanie świadczy o problemie z alternatorem (obstawiam regulator napięcia) i koniecznością jego regeneracji. Czy winowajcą takich cudów może być jakiś kabel, czujnik ? Tak naprawdę możemy tylko gdybać bez przeprowadzenia odpowiedniej...
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
poza canem idzie jeszcze 15 i na niej też trzeba sprawdzić czy jest pełne napięcie zasilania - obstawiam że nie ma
Błędy związane z ładowaniem akumulatora, niskim napięciem? Przy braku napięcia często wyłączają się te urządzenia, tak czytałem, a nawet widziałem :) Powinieneś dostać wydruk, tak to nie wiadomo, czy w ogóle coś podłączali, i byłoby łatwiej z tej strony ekranu. Jak zwiedzisz następny warsztat, to znowu skasują za odczyt wielokrotnie odczytanych już...
A jak wygląda niesprawny ? Tego nie skomentuję. Czyli wszystko OK. Trudno mi się z tym zgodzić. O ile wzrost napięcia pod obciążeniem jest w porządku o tyle napięcie w instalacji podczas jazdy poniżej tego jakie akumulator ma leżąc na półce trochę mi się nie podoba. Tzn nie może zakręcić wałem, czy rozrusznik w ogóle nie łapie ? I co oznacza "chwila"....
jeżeli jest to alarm fabryczny do dowiec sięw serwisie czy wyłączyli ci opcję w alarmie" czujnik spadku napięcia" koputer ma to do siebie że co jakiś czas testuje podłączone do niego urządzenia i to powoduje wywołanie alarmu u ciebie akurat zimą bo wtedy spadek napięcia jest większy bo akumulator nie "lubi "niskich temperatur
sprawdziłem pin 80 ale na nim jest jakieś niskie napięcie i po włączeniu zapłonu brak reakcji, czy możliwe jest aby sterowanie było plusem a nie masą tak jak w benzyniaku?
Witam Ładowanie niskie,gzie go sprawdzałeś,jeżeli na akumulatorze ,zrób pomiar na alternatorze ,czy jest takie samo napięcie.Jeżeli na alternatorze jest więcej ,to problem z instalacją(spadki napięcia).Gdy bez zmian to problem jest w alternatorze(w najlepszym wypadku regulator).
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Widzę istotną różnicę, ale pewnie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :) Ruszyłem ze sprawą: Okazuje się, że po podłączeniu VCDS "napięcie na szynie 30" jest niskie i "skacze" (na biegu jałowym jak i podczas jazdy- jakby bez ładowania, albo ze słabym ładowaniem). Zrobiłem małą trasę z interfejsem i napięcie to wahało się od ok. 12,7V do 13,7V...
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
w momencie rozruchu silnika napięcie nie może spaśĆ poniżej 11 V bo nie wystartuje ładowanie na mój gust za niskie u mnie utrzymyje na poziomie 14,2, 14,5 jak włącze wszystkie odbiorniki nie schodzi 14,2
Podane przezemnie wartości spadku napięcia {0,2-0,3V} odnoszą się do konkretnych sytuacji które opisał qwertykokos i są w praktyce dopuszczalne. Pomiarów elektrycznych nie wykonuje się "dla samych pomiarów" tylko aby zobrazować sobie konkretny problem, przy czym trzeba uwzględniać cały szereg czynników m. in. zasady elektrotechniki, rodzaj badanych...
Logi jakieś cieżkie do ogarnięcia :) To już podczas nagrywania VCDS grup 32/33 dostałeś błęda z ubogą mieszanką? Podejrzyj jeszcze sonde lambda jakie ma napięcia, dobrze przegazować. Pewnie odłączałeś zasilanie że korekty LTFT długoterminowe są niskie bo krótkoterminowe mogą być takowe na zimniejszym szczególnie. Kupiłeś już nowe wtryski? :)
Daro, a mógłbyś wrzucić schemat, jak masz ECU. Bo ja znalazłem tylko taki od DTH i tam na małej kostce, która powinna sterować EGR'em są numery od 1-60, więc u Ciebie piny 4 i 6 z EGR'a idą do tej większej kostki, a ja czytałem, że wszystkie kable z ECu do EGR'a idą z małej kostki (1-60), a po drugie to z teego pstu wynika, że 4 kable idą z ECU do EGR'a,...
Pacjent: Skoda Fabia I Sedan 6Y benzyna 1.2 47kW z 2006. Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Historia choroby: - samochód stał około miesiąca, wcześniej też jeździł nieczęsto. - przy próbie odpalenia słaby akumulator, kręcił coraz wolniej i wolniej, aż przestał w ogóle. Słychać tylko działanie pompy paliwa. - na kablach rozruchowych ten sam objaw: pompę...
No właśnie to mnie zdziwiło, że nie ma tam normalnego napięcia tylko właśnie takie niskie. Przewód czerwono-biały idzie od bezpiecznika nr 58 przez przelotkę w drzwiach i pewnie zasila moduł sterowania w drzwiach kierowcy. Druga noga bezpiecznika nr 58 zasilana jest przewodem czerwonym który "ginie" w grubej wiązce idącej w kierunku grodzi. Czy wiadomo...
Wszystkie alternatory zbudowane są w taki sposób że kontrolka ładowania umożliwia wstępne wzbudzenie alternatora. Krótko mówiąc masz przerwę w obwodzie kontrolki , albo spaloną żarówkę w kontrolce. W fabii nie ma w tablicy wskaźników żarówek, bo w całości jest na diodach LED. Co ciekawe tablica przyrządów sterowana jest za pośrednictwem magistrali...
Z 2 tygodnie temu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka Check. Po sprawdzeniu komputerem Vag 5053 pokazało błędy: 16521.P0137 Podgrzewana sonda lambda 2, rząd cylindrów 1 - napięcie za niskie 16514.P0130 Podgrzewana sonda lambda 1, rząd cylindrów 1 - niesprawność obwodu prądowego Po wykasowaniu błędów po 2 dniach kontrolka znowu się zapaliła ale Vag...
Jeśli rozrusznik nie kręci mimo pozornie naładowanego akumulatora, sprawdziłbym akumulator (prąd rozruchu - w jakimś punkcie sprzedającym/serwisującym akumulatory) lub spróbował uruchomić silnik na innym akumulatorze. Jeśli odpali, od razu sprawdzić napięcie ładowania przy niskich i wysokich obrotach silnika - spotkałem się bowiem z przypadkiem Fabii...
Cała wypowiedz jest średnio czytelna. Nie ma czegoś takiego jak blokada rozruchu silnika, przy uszkodzeniu układu hamulcowego, masz rozładowany akumulator, coś pobiera prąd pomimo wyłączenia, zostawiłeś włączone radio np. Minimalne napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12 V. Rozładowany akumulator, uniemożliwił rozruch silnika. Co do samego silnika,...
witam ! hmm...ja mam pompę TRW na sprzedaż :) jakby Cię "zainteresiło" to wal śmiało... a teraz mam jedno pytanie...ktoś tu powyżej napisał że po odpaleniu auta dopóki się go nie przegazuje (tak ze 3000obr) napięcie w instalacji jest niskie..?! czy to prawda że tak ma być...? bo u minie cuś takiego zaobserwowałem że jak odpalę to jest 11,8V a dopiero...
Witam. Auto Skoda fabia 2005 rok. Silnik 3 cyl 1.2 40 kw kod silnika BDM. Auto nieraz przyspiesza nierównomiernie. Nieraz np. na 3 biegu przepustnica uchylona maxymalnie dochodzi do 4000 obr/min i dalej sie nie wkręca. Bieg wyżej i to samo. Nie zawsze tak się dizeje. Błąd jaki sie zapamiętuje to p0342 błąd czujnika wału korbowego - za niskie napięcie...
W sumie to nie jest dziwne, bo zegar sam się reguluje, sygnałem zadawanym a nie tym samym napięciem co reszta. Zmieniłeś diody na takie co mają niższe napięcie przewodzenia. Włożyżyłeś niebieskie?
Sprawdzę, bo teoretycznie ja nie mam sprzętu pomiarowego u siebie i na warsztacie wszystkie pomiary są wykonowywane, póki co pierwsze co to wymieniłem czujnik ciśnienia klimy, pamietam że jeszcze w skodzie fabii w podobnym roczniku, wszystko było pikobelo sprawne i okazało się że w samochdzie ten panel klimatronika był padnięty, załączał się itd a klima...
Chciałbym "na stole" podłączyć sterownik ECU Fabii 2002r (047 906 033 C) Siemens Simos 3PA SJ4C, 5WP44203 10, bezpośrednio do komputera (poprzez interfejs VAG). Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak to połączyć? Chciałbym odczytać zawartość EPROMu, niestety w aucie "nie idzie", z licznikiem się łączy (VAG Commanderem), generalnie można odczytywać i kasować...
Witam kolegów. Temat ten już był poruszany na Forum, ale jest zamknięty - wobec tego na krótko do niego powracam. Zapaliła mi sie kontrolka wspomaganie kierownicy. Pompa działa poprawnie i ma wspomaganie. Czytając Wasze posty postawiłem na czujnik skrętu, alee .... przypadkiem wczoraj spotkałem kolegę. Z podpowiedzi kolegi który "zjadł zęby" na Fabince...
Witam, Mam taki problem, jak w temacie. https://obrazki.elektroda.pl/1677665000_... Skoda fabia po diagnostyce mam taki błąd. Zajrzałem pod fotel a tam we wtyczce opornik rezystor 2.5 Ohma. Podłączyłem do poduszki bocznej, po wykasowaniu błędu, pojawił się znowu ten sam błąd. Tak więc nie zależnie czy wpięty do poduszki bocznej czy...
Witam, jak w temacie. Potrzebuję schemat ładowania, ewentualnie chociaż znaczenie kolorów przewodów dochodzących do alternatora. Problem jest z niskim napięciem ładowania po nagrzaniu co jest dla mnie nie do zaakceptowania, a ta sytuacja jest nazywana normalną. Proszę o info czy regulator jest autonomiczny czy otrzymuje informację zwrotną z jakiegoś...
odczyt błędów vag 4,9 w cdif są mniej sprecyzowane ster magistrali kan 1317Sterownik tablicy przyrządów-J285 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY licznik 1314Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1322Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1321Sterownik AIRBAG magistrala CAN brak sygnału...
Dzięki za info, ale jak otworzyć ta klapę? Podać na zamek 12v? Zapomniałem dodać ze jak naciskam na switch to słychać działanie jakiegoś przekaznika jakby z modułu komfortu. Ale tak jak mówiłem napięcie dochodzące do zamka jest trochę za niski według mnie? Czyżby jednak moduł poszedł? Przy zmiana modułu bedzie konieczność podłączenia do Vga? Czy wystarczy...
Niestety nie mam zaawansowanego komputera do diagnostyki i nie odczytuje mi parametrów :( Moze to coś pomoże, odczyt z kompa: Address 01: Engine 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity \ Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) P0134 - 35-10...
Witam. Ostatnio wysiadł mi alternator Magneton 70A w Felici 1.3MPI (przed liftem). Wymieniłem w nim regulator ale nadal napięcie ładowania na niskich obrotach przy włączonych światłach to 12,4V, bez świateł 14,5V. Ogólnie alternator jest cały pordzewiały (nie mogłem nawet wymienić regulatora) i wątpię żeby jeszcze długo pociągnął. Chciałbym go wymienić...
Witam. Ostatnio robiłem mały remont silnika 1.4 8V MPI AQW (jednostka czeska). Wymieniiłem wszystkie szklanki (popychacze hydrauliczne), następnie wykonałem nastawę napięcia wstępnego poprzez dokręcenie 2 obrotów śrubką regulacyjną przy niepodpartych zaworach (przekrycia wg. schematu producenta). A mimo to w silniku jak tłukło, tak dalej tłucze przynajmniej...
Witam, Zaświeciła mi się dzisiaj kontrolka silnika. Z samochodem nic się nie dzieje, silnik pracuje normalnie. Poniżej oczytany kod błędu ze sterownika: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN...
Panowie, Mam problem w Fabii 1 z wentylatorem chłodnicy (6Q0959455AE). Otóż po włączeniu klimatyzacji przestał on załączać się na wolnych obrotach. Sytuacja wygląda więc tak, że po włączeniu klimy dmuchawa załącza się okresowo na kilka, kilkanaście sekund, ale na maksymalnych obrotach. W normalnej sytuacji powinno to wyglądać tak, że wraz z włączeniem...
Witam, Ostatnio cos moja Skoda nie działa tak jak powinna, otóż do ok 3000 obrotów bardzo wolno się rozpędza (nawet kilkanaście sekund zanim wskoczy na 3k obrotów). Do informacji dodam, ze mam uszkodzony termostat (wymienię go na dniach). Sprawdziłem go na kompie i oto błędy których nie da się skasować, lub po skasowaniu wracają po odpaleniu silnika....
U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że: "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania...
Cześć wszystkim, mam pytanie co do auta z opisu. Mam taki oto błąd w VCDS Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 6Q0-820-045.lbl Oznaczenie elementu: 5J0 820 045 Komponent: Klimaanlage X0850 VCID: 62CB1F8FEE4FB85FEF-513C Znaleziono 1 błąd: 65535 - Sterownik uszkodzony 00-00 - - Klimatyzacja w aucie jest manualna. Po wciśnięciu...
Cześć wszystkim, jestem w trakcie szukania auta dla żony. Jednym z nich jest Skoda Fabia 2. Dziś oglądałem Skoda Fabia 2 1.2 MPI 12V 51kW, z 2007 roku. Fabia jest zagazowana. Po odczytaniu błędów mam coś takiego: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03E-906-033-AZQ.lbl Oznaczenie elementu: 03E 906 023 B Komponent: SIMOS91 1.2l 4VG 0807 Weryfikacja:...
Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem Skode Fabie 1.9SDI (ASY) i teraz coś zaczęło sie sypać. Na zimnym silniku przy małych obrotach - między 1000-1100 coś zaczyna szarpać. Wziąłem ją więc do mechanika żeby sprawdzić co jej dolega a tam rozłożyli ręce (angielscy mechanicy heh). Jedyne co udało sie ustalić, to że po odpięciu impulsatora przestaje...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Witam, dzisiaj po sprawdzeniu Vagiem mojej Fabii wyskoczyły mi następujące błędy: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po przeczytaniu wielu tematów na różnych forach (także tym) wziąłem się...
Święta racja - to zapłon! Ta wiedza jest warta dużo pieniędzy (ok. 800 zł mi to wyszło). No szkoda że dopiero teraz trafiłem na ten temat :-(. Opowiem Wam swoją historię. Kupiłem piękną Skodę Fabię z 2002 roku. 1.4 MPI, z instalacją LPG. Piękna, żółta. Alufelgi. Wszystko było dobrze dopóki nie oddałem auta do wymiany parownika. Przy okazji wymienili...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Nie interesuje cię żadna rezystancja a zwłaszcza w gniazdach tylko napięcie na żarówkach. A jeśli o napięciu mowa to nie jest możliwe aby było wyższe niż napięcie na akumulatorze, może być nieco niższe - tak do 1V mniej niż na aku jest do przyjęcia.
pin 1 i 4 na wolnych obr 0,9v przy pełnym obciązeniu 4,3v czyli po maxymalnym wisnieciu gazu jak masz możliwosc to założ węzyk na czujnik i zasysaj powietrze. wartosc powinna sie zmieiac (im bardziej zassiesz tym wiecej volt) wartosci powinny sie wahać pomiedzy 0-4,5v Coś mi tu nie pasuje. Przy zamkniętej przepustnicy ciśnienie powinno być mniejsze...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Proszę o pomoc w następującym temacie. Skoda Fabia 1.2 TSI mojego taty, stosunkowo niski przebieg 36kkm. Pojawiają się błędy P0135 (17127) (sonda lambda B1 S1 układ podgrzewania, usterka) - często oraz rzadziej P0134 (17131) (ta sama sonda, brak aktywności). Drugi z nich zapala lampkę MIL. Jest on pewnie następstwem pojawiania się pierwszego błędu o...
Zmierz sobie gdzie jest masa a gdzie jest 12V. TxD możesz sprawdzić podpinając jakiś opornik z przedziały 1-10K miedzy dany pin (5V) a masę, tam gdzie mierzone napięcie na oporniku spadnie dużo albo do prawie zera jest linia RxD (wysoka impedancja) a tak gdzie prawie nic się nie zmieni będzie linia TxD (niska impedancja).
Witam :) Mam radio Skoda Dance w mojej Fabii II - niestety nie mam na to radio gwarancji (samochód sprowadzony z Niemiec; stał trochę u kupca w Polsce itp...) - radio pracowało bardzo dobrze, tylko kilka razy na samym początku po zakupie samochodu straciło pamięć programów - na przeglądzie w ASO przy sprawdzaniu samochodu na VAG-u wykryli jakieś błędy...
focus niskie napięcie niskie średnie napięcie niskie napięcie napięcie fabia
dekoder cyfrowy telewizji kablowej przewody wysokiego rezystancja dobrać wyłącznik nadprądowy
whirlpool bitron solid security
Hikvision DS-KH6320-WTE1/EU brak komunikatu otwarcia drzwi Zbyt bogata mieszanka paliwa w Peugeot 206 1.4 benzyna - przyczyny i naprawa