Do sprawdzenia kompresja silnika i szczelność układu chłodzącego . Może jaki mechanik pomoże nie" janusz".
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Witam, Ducato 2.3 jtd 2009 rok może ktoś spotkał sie z podobnym problemem lub też wie gdzie szukać przyczyny w trakcie odpalania samochód ma niskie obroty w okolicy 300 ale podtrzymuje na granicy gaśnięcia po czym po ok 10 sekundach wchodzi na ok 800, brak tz ssania, do tego brak mocy słabo sie rozpędza, brak błędów.
Jaki masz zapłon? Jeśli z przerywaczem to sprawdź stan styku.
Posiadam skuter Peugeot Speedake (to samo co zenith). Po 3 letnim pobycie w piwnicy udało mi się go odpalić. Jednakże mam następujące problemy z nim - Skuter ma za niskie obroty (Niestety nie mogę go wyregulować. Brak reakcji na kręcenie śrubkami na gazniku Gurtner) - Dodatkowo skuter nie chce odpalić na rozrusznik, Kreci, wał się rusza, iskra jest...
I wiem że mam używaną łapę przy silniki ponieważ ona trzyma się na jednej śrubie To ja wymień i zobacz jakie objawy ustaną a jakie zostaną, później pomyślimy co dalej. zdarza mi się że auto mi gaśnie i nie chce odpalić i trzeba pchać na 2 biegu czy ma to związek z tym Z drganiami raczej nie, zrób diagnostykę to coś się wyjaśni.
Na jaki kolor dymi? Próbowałeś odpalać bez filtra powietrza?
Co do odpalania CDTI miałem podobnie. Na zimnym zwykle odpalał, a na ciepłym różnie. Ale wystarczyło psiknąć plakat do dolotu i odpalał. Winowajcą był czujnik położenia wałka rozrządu. Przy niskich obrotach (odpalanie) dawał za mały sygnał.
Mam aktualnie identyczny problem. Dwa tygodnie temu zamontowali mi instalacje gazową sekwencyjną (Elpigaz) od tego momentu miałem problem z odpalaniem... podejrzenia padły na pompę paliwa oraz rozrusznik. Podczas diagnozy usterki okazało się, że nie było zasilania pompy paliwa podczas rozruchu silnika. Komputer nie wysyłał sygnału na pompę. Co ciekawe...
Wtryski nie dostaną zasilania, jeżeli warunki nie są spełnione. Jak nie ma ciśnienia paliwa, zbyt niskie obroty itp.
Witam, mam problem z silnikiem Kohler 17KM, silnik odpala i ma wysokie obroty. Po ustawieniu niskich obrotów nie odpala, reguluje srubka k na załączonym obrazku, może ktoś wie co jest grane. Dziękuję za odpowiedzi
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam, problem udało się rozwiązać?
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Reduktor z wymiana 350zł :( regulacji zaworów już nie robiłem. Troszke jeszcze trzęsie na bardzo niskich obrotach ale odpala OK.
Wymienione pompowtryski na ARL
Sprawdź czy wtyk od sondy się nie uszkodził. Jeśli nie to niech dusi się tak długo aż bład złapie.
gdy odkręcam ta dolna śrubę od wtrysku to tam dochodzi gdy odkręce pojedynczy wtrysk w wtryskiwaczu to juz nie dochodzi chodzi mi tylko na gazie na benzynie nie chce zapalić
Możesz nagrać jak odpalasz pilarke i jak ona pracuje na pełnych obrotach i na niskich ?
Minimalne obroty raczej nie mają nic do tego, bo jeżeli by tak było to serwisanci nie dali by rady ustawić mieszanki dla minimalnej mocy. No chyba że podczas regulacji wentylator ma inne minimalne obroty niż podczas pracy. Problemem mogą być niskie obroty w czasie odpalania palnik, lub zbyt krótki czas pracy na odpalaniu - kocioł zaczyna modulować (obniżać...
Ale kosiarka odpala tylko ma strasznie niskie obroty i gaśnie po 5 min . No i strzela w gaźnik
Jakie masz?
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
A powiedz mi proszę jeszcze jak sprawdzić ten czujnik i gdzie go znajdę. Czujnik powodował by nie trzymanie na niskich obrotach??
Więc tak. Zrobiłem wszystko tak jak napisaliście łącznie z resetem kompa. Wyczyściłem całą przepustnice, posprawdzałem wszystkie wężyki paliwowe, podciśnieniowe,wszystkie po dokręcałem ,między innymi od paliwa wystrzelił bo był strupiały. Wtryskiwacze były nie dociśnięte być może tamtędy brał lewe powietrze.Wyczyściłem wszystkie kostki do czujników...
Sprawdziłeś czujnik położenia wału?
Witam posiadam autko Audi A3 8p 1.9 Tdi . Mam następujący problem co jakiś czas mam problem z odpaleniem silnika. Próbuje zaskoczyć ale gasnie. Zdarza się że zaskoczy za 3 razem ale wchodzi na 1000 obr i stoi dopiero jak dodam lekko gazu obr spadają do normy. Jak wył silnik i znów ponowie probe zalacza się odrazu. Komputer nie wykazuje bledow. Co to...
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
a czym ty to diagnozujesz ?
Cześć, Też mam z tym problem, nowy gaźnik i nie idzie jej tak wyregulować żeby działała spokojnie na niskich obrotach. Odpalam na ssaniu, jak się odezwie to wyłączam ssanie i prawie za każdym razem odpalę, ale trzyma średnie obroty na biegu jałowym, jakakolwiek interwencja w L zmniejszająca ilość paliwa i piła gaśnie. Osobiście wydaje mi się że to coś...
Zapala się też kontrolka niskiego ciśnienia oleju przy 1700 obrotach.
Wymieniałem rozrząd na samym początku do 80 km wszystko było ok lecz miał jakby więcej mocy. Później zaczął przerywać i falować w czasie jazdy na niskich obrotach. Gorzej odpala. Lecz ma teraz więcej mocy. Rok produkcji 1995 i silnik 1.9 TDi 66 kw
Problem rozwiązany!!! Dla wiadomości innych podaję, że zregenerowałem parownik od gazu (membrany i zaworki, nie były aż tak zużyte ale jednak), auto jak nowe a koszt 70zł za orginalne. Pozdrawiam
Możesz mieć problem z rozrusznikiem. Może kręci ,ale zbyt wolno. Ja miałem podobnie. Wymieniłem na nowy i po problemie. Można zmierzyć obroty wału dostosowując parametry fabryczne.
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Przegrzana i gorąca świeca może mieć już mniejszą oporność izolatora między elektrodami i w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie) przy małych obrotach wału (jak przy odpalaniu) napięcie wytworzone na cewce może być zbyt niskie do wytworzenia iskry o wystarczającej energii powodującej zapalenie mieszanki.
Może sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika jest zużyte i się ślizga, przez co silnik ma zbyt niskie obroty, by odpalić.
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
no nie wierze, ze nikt nie wie o co chodzi....
Pali się MIL? Może to być czujnik położenia przepustnicy ( potencjometr) na jałowym powino być 0.6-0.9V na niskich trzyma obroty jak odpala? P1405 - Obwód czujnika położenia zaworu recyklingu spalin. Czasami wypiaskowanie EGR pomaga ale zwykle do wymiany. Okablowanie sprawdzone? Masz silnik X14XE ?
witam nie byłem dzis u tego fachowca od ciezkich przypadków bo wczoraj postanowiłem poszperac przy swoim pasku i doszedłem do sprawy nigdy nie myslałem ze moze to byc to przewaznie od tego zuto nie ma mocy i takie tam a tu okazało sie ze problemy z odpalaniem to tez WINA przepływomieza wymieniłem go i passek smiga tak ze polecam zmienic przepływke i...
Przeczyściłem gaźnik, ale niewiele to dało :cry: sprawdzałem czy mam "iskrę" na świecach i niestety nie było, czego może to być wina?
Witam, mam problem z quadem chińskim ATV 150. Bardzo dobrze kręci, ale nie odpala. Akumulator dobry, świeca sucha. Gdy czasem zapali, chodzi na wysokich obrotach i ciężko wyregulować, żeby pracował na niskich. Półautomat to na pych nie da rady. Paliwo przepływa, proszę o pomoc.
A widzisz kolego. Tak jak pisałem im niższa temperatura tym czas grzania świec dłuższy. Masz prawdopodobnie zwarcie na czujniku temperatury i komputer nie załącza świec. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy lampka świeci dłużej, a wtedy zapali od obrotu.
To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy. Proponuje o przeniesienie tematu do hyde park,zanim trafi do kosza.
Odłącz czujnik temp cieczy i spróbuj czy dalej nie trzyma obrotów
Jak najbardziej, za niskie obroty nie odpalą diesla.
Auto na zimno odpala po zagrzaniu gubi obroty częste spadki obrotów przy niskich obrotach nawet gaśnie a jak sie zagrzeje to nie odpala chodzi na nierównych obrotach jaka może być przyczyna i koszt naprawy ?
pompka kreci auto odpala . Na niskich obrotach 10-15 sekund działa i gasnie a jak przetrzymam gaz to go dusi ale nie gasnie . MOZE FAKTYCZNIE JEST TO W STEROWNIKU , zobacze w ponidziałek , podłacze pod kompa
Teraz, bez żadnej jeszcze ingerencji, zapalił od pierwszego przekręcenia kluczyka. Dziłał aż miło, na wysokich, na niskich obrotach. i odpalał pozgaszeniu ze trzy razy i za czwartym razem już nie zagadał. też jestem za aparatem zapłonowym, bo chce zapalić, ale nie może, szczela itd. Jadę do mechanika, zobaczymy co powie - i tak miałem jechać z rozrządem(wymienić)....
No trzeba by sprawdzić jak z ciśnieniem na listwie CR gdy nie chce odpalić. Czy ECU widzi obroty silnika. Ale jak na zaciąg odpala to pewnie pompa wysokiego cienienia przy niskich obrotach nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Czyli albo pompa albo któryś wtryskiwacz puszcza przelewem. Można by zrobić test ile paliwa wraca przelewami z wtryskiwaczy. Może...
Trzeba by się zaopatrzyć w troszkę literatury, chociażby z serii "Sam naprawiam..." i troszkę poczytać, np. co to czujnik wzniosu iglicy itd. Jak można naprawiać coś, nie wiedząc jak to działa?
Jeśli pracuje na wyższych obrotach, na niskich gaśnie, a w dodatku odpala tylko na pycha przy wyższych obrotach - nieszczelność komory korbowej silnika, w pierwszej kolejności sprawdzić uszczelniacz od strony zapłonu. W innym wypadku do sprawdzenia długość iskry która powinna wynosić min. 7 mm. Jeśli masz nową cewkę butelkową to wiedz że te najtańsze...
Witam mam problem z moim skuterem Derbi furax f skuter odpala tylko gdy wezmę manetkę gazu na maks i jak odpali to chodzi na niskich obrotach i koło kręci się delikatnie (nie da się jechać ). Proszę o pomoc za wszystkie komentarze z góry dziękuję :)
dzięki. spada w ciągu 4 sek. do 0.
Sprawdź wtryskiwacze
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Żeby napięcie pojawiło się na cewkach i na wtryskiwaczu to najpierw sterownik musi widzieć obroty wału korbowego. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa. Zużyta pompa generuje niskie ciśnienie i będzie problem z odpalaniem. Potem sprawdź czy widzi obroty wału korbowego. Masz filtr paliwa przy baku bo w tym roczniku może już nie być.
Byłem podpiąć komputer u fachowca ten sam błąd mu pokazywało, mówił że to nie jest związane z dodatkiem dpf ale trzeba poświęcić z tym dłużej czasu na testy. Aktualnie przestał odpalać. Raz załapał, miał obroty bardzo niskie i zgasł. Na plaka załapuje nie odpala. Cisnienie zadane nie odbiera od zmierzonego. Na jalowych (jak jeszcze chodzil) zadane w...
Witam serdecznie, Jestem posiadaczka PEUGEOTA 1007 rok 2005 silnik 1.6 samochód z gazem automat Od wczorjaj mam problem z odpalaniem brak mocy głupieje na obrotach są za niskie Przy odpalaniu gaśnie przyczyna brak mocy czy to na benzynie czy na gazie nie może wkręcić się w obroty pedał gazu wciśnięty do oporu oraz naciskanie pulsacyjne zero reakcji...
A weź go odpal w zupełnej ciemności i rozpylaczem pryskaj wodą na przewody WN i cewkę, może mieć przebicie, puki ciepły to działa, postoi zimny kilka godzin to łapie wilgoć i już z niskich obrotów (rozrusznika) nie odpala bo co drugą iskrę gubi.
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
Witam Mam problem z prawidłową pracą silnika, szczególnie to widać na niskich obrotach. Silnik odpala prawidłowo lecz po kilku sekundach prawidłowej pracy następuje szarpanie, obroty spadają niemal do zera po czum jak już silnik ma zgasnąć to nagle obroty wzrastają do 1000 obr/min i kilka sekund pracuje prawidłowo. Sytuacja się powtarza cyklicznie....
Witam! Nie mogę znaleźć filtra paliwa w peugeocie 406 coupe, gdzie on dokładnie jest ? Od spodu samochodu nic nie widać. Przewody paliwowe idą nad bakiem (muszę odkręcić bak?) oraz pod prawe tylne nadkole (tam niby jest pochłaniacz oparów benzyny, czy coś takiego). nie będę zakładał kolejnego tematu, ten jest o podobnej tematyce.
Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję użytkownikowi marekb1911. Problem leżał we wtryskach paliwa. Jak zimny odpalał bez problemu, Jak gorący również. Miał problem tylko taki półciepły. Długo kręcił i trzeba było dodawać gazu aby odpalił. Problem tkwił w mojej 4 od ponad roku i w końcu wszystko wróciło do normalności. W takich przypadkach jak komputer...
Po obserwowałem u siebie i mam taki wniosek. Może to być wina słabnącego akumulatora. Po naładowaniu odpala od obrotu, jeśli akumulator jest osłabiony dłuższym postojem i niską temperaturą to już trzeba kręcić długo do tego stopnia, że potrafi rozładować akumulator zanim odpali. Tak jakby brakowało takiego "kopa" przy pierwszych obrotach rozrusznikiem....
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
kolgo podaj może kod silnika.Masz możliwość zdiagnozowania vagiem ?
witam. ehh ile sam nacierpiałem się z podobna astrą ze znajomym. jeśli chodzi o błąd 42 jest to " Brak impulsów z układu zapłonowego " chciałem na elektrodę wrzucić poradnik w formie pdf w stylu " Sam naprawiam swój samochód " gdzie jest 330 stron o każdym detalu twojego samochodu włącznie z diagnozowaniem ale plik ma ponad 10MB :cry: .Jeśli jednak...
Zdejmiesz wysokie obroty ssania śrubą na Twoim zdjęciu zaznaczoną czarną strzałką,tą z zieloną nie dotykaj.Regulacje łatwiej przeprowadzić przy wciśniętym gazie do oporu (wtedy śruba ustawia się pionowo do góry) na wyłączonym silniku.Wykręcaj po troch i odpalaj na krótką chwilę aż osiągniesz względnie niskie obroty tylko nie przesadź bo zimą będzie...
Zacząłem od regulacji gaźnika (po obejrzeniu kilku filmów na youtube). Przed regulacją już w ogóle nie chciała odpalać. Śmiga. Ogólnie śruba L do niskich obrotów. Cieszę się że na razie na tym się skończyło. Pozdr.
Odpala normalnie ia niskich obrotach pracuje rowno i cicho
Auto było sprawdzane u mechanika ale pod innym względem. Wcześniej był taki problem że auto ciężko odpalało i miało problemy na niskich obrotach. Okazało się że to głowica zostało to naprawione teraz odpala na dotyk nie gaśnie problem z niskimi obrotami też zniknął. Jeżeli ta kompresja to sprawdzanie ciśnienia na tłokach to to też było sprawdzane właśnie...
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
T5 to jest ten czujnik od temperatury płynu chłodniczego?? Co do pytania czy to mechaniczny wtrysk to odpowiedź brzmi TAK. Jeżeli chodzi że jeżeli już odpali i ma te obroty 300 to przy naciśnięciu gazu potrafi strzelić.
Czujnik położenia wału. I uprzedzając pytanie tak błędu może nie być bo w tych rocznikach błąd musi występować permanentnie (stale uszkodzony czujnik, przerwa w obwodzie, zwarcie do masy...............). Sporadycznych błędów jak chwilowy zanik sygnału nie zapisujesz zwłaszcza jak odpali i problem znika a ty dopiero wtedy czytasz błędy. Te czujniki lubią...
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
Mechanik stwierdził, ze to nie będzie elektrozawor wiec nie wymieniałem natomiast powiedział, ze można podnieść obroty na wolnych obrotach przepustnicy? Jest to możliwe i bezpieczne? Co ciekawe gdy oddawałem nowy elektrozawor, który miał bym montowany no ale podobno nie trzeba to w sklepie był inny mechanik i jak z nim rozmawiałem mówiąc o moich objawach...
Może trzeba wysiąść i wsiąść . Żeby się zresetował.
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Podłączyłem na nowo ten alternator jak na rysunku karola44-81 . Musiałem jeszcze wymienić szczotko-trzymacz i regulator bo tamten nie działał ( regulator RNC 12 firmy JEZPOL). I teraz ładowanie jest z tym, że dopiero od około 1000obr/min , na wolnych obrotach kontrolka lekko się żarzy i ładowania praktycznie nie ma. Po przetrzymaniu na obrotach napięcie...
Podlej strzykawką i odpalaj normalnie, na niskich obrotach to wystarczy jej kilka kropli oleju żeby się nie przytarła.
Witam . Czy rozwiązałeś swój problem z chryslerem bo mam identyczny model i podobny problem jak sie nagrzeje traci obroty i gaśnie po zdjęciu klemy na pół minuty odpalam i jakoś jedzie lecz obroty są bardzo niskie ale jakiś jedzie .
Teraz nie napiszę ci jaka pompa, bo nie wiem ....jutro... Schemat byłby dobry.... Koło rozrusznika na pewno nie ma...tylko z tyłu oporność ok 400 ohm... Pani twierdzi, że wszystkie problemy z silnikiem (że niby słaby, źle odpala, niskie obroty, gaśnięcia na zimnym) stały się po demontażu skrzyni, sprzęgło itp
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
Spróbuj go poratować samostartem albo Plakiem zobaczysz czy czasem nie ma za ubogiej mieszanki bo wygląda mi to na problem z niskim ciśnieniem paliwa.
Jeszcze warunkiem do odpalenia jest prędkość obrotowa wału korbowego. Bywały przypadki że rozrusznik niby dobrze kręcił, ale komp odczytywał za niskie obroty. Po wymianie rozrusznika który kręcił żwawiej, problem mijał.
Witam Wsztstkich, mam poldka na wtrysku z gazem,od jakiegoś czasu nie trzyma mi niskich obrotów,jak zgaśnie to odpala po długim kreceniu i na pozycji bęzyna jak wejdzie na wyższe obroty przełżcza się samoczynnie na gaz.PROSZĘ O POMOC. POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH. P.S. jak samemu wyrególować obroty i ustawić małe spalanie??
Dodam że kosiarka odpala dobrze nawet na niskich bez ssania po tygodniowym postoju. Obroty wysokie te do koszenia falują tylko na postoju lub w niskiej trawie gdy kosiarka wjedzie w wyższą trawę radzi sobie dobrze, ma stałe obroty, kosi dobrze i nie faluje.
Witam! Posiadam traktorek kosiarkę Murray 10/30 z silnikem B&S 10hp. Problem polega na tym że silnik działa tylko na ssaniu. Odpala bez problemu ale gdy tylko zrzucę obroty na niskie to gaśnie. Jeżeli ręcznie przytrzymam przepustnicę od ssania zamkniętą to silnik cały czas pracuje, ale jak tylko puszczę to gaśnie. Gaźnik wyciągałem i czyściłem, ale...
Podłącz komputer zobacz jakie ciśnienie paliwa po stronie niskiego ciśnienia i wysokiego cisnienia
Od początku test szczelności i pomiar ciśnienia niskiej strony
pompa paliwa została wymieniona auto odpala chodzi na niskich obrotach a gdy wchodzi na wyższe to gaśnie filtr w pompie był zabrudzony czy bród nie przeszedł na układ wtryskowy
proponuje sprawdzić zasilanie świec żarowych voltomierzem i same świece omomierzem już przy jednej spalonej świecy przy odpalaniu będzie kopcił a przy spalonych trzech i w niskiej temperaturze ma prawo wogóle nie odpalić lub po odpaleniu będzie kopcił mocno na niebiesko, będzie trzęsło silnikiem i będzie miał za wolne obroty dopuki się nie rozgrzeje...
Od razu gaśnie czy próbuje podtrzymać obroty ale są za niskie? Coś sprawdzone? Z odpalaniem zimnego nie ma problemu?
Za niskie obroty, niewłaściwy moment wtrysku paliwa. Wstaw zdjęcie tego silnika.
Zmierz ciśnienie w cylindrze. Silnik równo pracuje na niskich obrotach i trzyma je ?
Po powrocie spróbuję wgrać bios na pendrive i z tym pendrivem w porcie oznaczonym jako "bios" odpalić. Na odchodne wrzucam filmik jak to wygląda (nie zwracajcie uwagi na ten autystyczny układ węży, musiałem na szybko zrobić kilka zmian przy przesiadce z ATX na mATX) Jak widać komputer startuje normalnie przez krótką chwilę, potem głośniczek daje 5 sygnałów...
Mógłby ktos powiedzieć czemu tak się dzieje , że gdy odpalam samochód to ma bardzo niskie obroty 200-400 obr/min i gaśnie a gdy się nagrzeje to jest po 1000 obr/min. Jakie mogą być przyczyny?
corsa obroty odpalaniu wysokie obroty odpalaniu odpalaniu wolne obroty
simson kabel stacyjka excel porównywanie kolumn pompach energooszczędnych
trzeszczy głośnik trzeszczy głośnik
Canon drukarka miga pomarańczowa dioda, litera P EKOKONDENS CRYSTAL II PLUS - ustawienie temperatury CWU