Witam Toyota Corolla E11 97r 1.4 +LPG 3D Przebieg 150 000KM Gaz założony przy 90 000KM Od niedawna jestem posiadaczem Toyoty Corolli e11 97r prod. -wersja japońska (moja pierwsza toyota) ostatnio zauważyłem: gdy jadę np. na 2 biegu, puszczę gaz samochód zwolni (do niskich obrotów)i jak później dodaje gazu to słychać jakieś uderzenie -jakby się coś urwało...
Witam Mam problem z Toyotą Corolla 1.4 VVTI w gazie. Obroty silnika zachowują się dość nietypowo. Na rozgrzanym silniku niezależnie czy gaz czy benzyna niskie obroty na biegu jałowym są równe i trzymają ~800 do czasu... Czasem same z siebie zwiększają się na 2000 i nie chcą spadać, czasem powoli rosną od 800 do 4000! Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła...
Witam, wszystkich forumowiczów. Czy ktoś może już spotkał się z takim problemem w Toyocie Corolla z silnikiem 4zzfe o pojemności 1400 cm3 16V VVTI 2000 r. benzynowym, że rano, na zimnym silniku jest est problem z jego uruchomieniem? Rano , gdy przekręce stacyjkę w pozycję START silnik na ułamek sekundy odpala a obroty sięgają w zależności jak mocno...
Witam. Posiadam E12 1,4 D4D ze skrzynią półautomatyczną (tzn działa jak normalny automat tylko ma zwykłą skrzynie 5 biegową z dołożonym modułem który sam przełącza biegi). Od pewnego czasu zaczęła mi dosyc mocno szarpac przy zmianie biegów szczególnie przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 (przy niskich obrotach szarpnięcia są znacznie silniejsze), odczuwalne...
Witam, mam problem z E11. Ma to być 3 autko do zadań specjalnych ;D. Auto posiada sekwencję.Zakupiłem ją w stanie następującym - Po odpaleniu silnik chodzi na około 300obr, trzęsie cała budą. Po wciśnięciu gazu zero reakcji , mogę wcisnąć na maksa i obroty ani drgną...po jakiejś chwili i wachlowaniu gazem obroty wzrastają. Silnik w okolicach około 3tyś...
Witam wszystkich. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem TOYOTA COROLLA 1.4 VVT-i T3 5dr Hatchback z 2002 r i zauważyłem pewien problem. Wydaje mi się że wolne obroty są odrobine za niskie bo wynoszą około 600 i autko trochę się trzęsie. Jak włączę światła to wracają na 700 i jest ok. Dodam że auto pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku. Ssanie...
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Byłem specjalnie w garażu, żeby sobie to pooglądać. I tak u mnie na wolnych obrotach reduktor w ciągu 4 minut z temperatury 6*C osiągnął temperaturę 35*C (temperaturę przełączenia). W tym przypadku podawana temperatura jest odczytana z programu diagnostycznego do instalacji gazowej. Następne temperatury brane są z PCMScana, a różnica między temperaturą...
Witam. Chciałbym zamontować automatycznie włączające się światła LED do jazdy dziennej w mojej Verso z 2008r. Sprawa jest taka że silnik na wolnych obrotach z wyłączonymi światłami ma niskie obroty (odczuwalne są lekkie wibracje w kabinie) dopiero lekko podnoszą się po włączeniu świateł i wtedy jest już płynnie. Mam pytanie co powoduje ten wzrost obrotów?...
Kiedyś jeszcze z dwa lata temu nie nagrdzewal mi sie tłumik końcow wcale, nigdy nie wylatywaly gorące spaliny, co do pompki paliwa jak by bylo za niskie cisnienie to by raczej silnik nie mail mocy, a jednak wydaje mi sie ze jak dostal tych cieblych spalin to silnik przybral jakl by na mocy - tak mi sie wydaje. Jeżeli chodzi o TPS to przy jakich obrotach,...
Witam. Mam ten sam problem, w tym samym modelu tyle, że pojemność 1,4 vvti. Nie wiem czy to są jakieś problemy z masą, czy może z regulacją napięcia alternatora lub coś jeszcze innego. Bardzo mi się ten objaw nie podoba ponieważ przypomina mi to czasy, gdy jeździłem motorowerem ROMET i wówczas, gdy dodawałem gazu światła jaśniały, a przy niskich obrotach...
Witam serdecznie i zarazem proszę o pomoc:) Moje autko to corollka e12 z 2006 roku, a przejechane ma tylko 84000 km. Silni 1.4 D4D 90KM. Jestem pierwszym właścicielem. Od paru dni mam problem: otóż przy przyśpieszaniu w wnętrzu auta słychać wyraźny, metaliczny stukot ... zmienia się wraz z intensywnością wciskania pedału gazu. Na luzie, nawet zwiększając...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczy. Mam corolle e11 sedan 98r silnik 1.6 4AFE. Wszystkie płyny jak i filtry zostały niedawno wymieniane 10k km. Na zimnym silniku auto na biegu jałowym chodzi równo koło 1k rpm lecz niestety na 2gim biegu jeżeli trzymam gaz "równo" szarpie. Na rozgrzanym silniku na biegu jałowym obroty schodzą nisko ok 500rpm i szarpie...
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Witam, co może być przyczyną rezonansu w kabinie, nie ma objawów ze skrzyni, nie ma raczej nic związanego ze sprzęgłem, ewentualnie z kołem dwumasowym też nie sądzę, bo nie ma nic konkretnego, tylko dziwny rezonans w kabinie od pracy silnika, takie buczenie. Czy to może być wina poduszek silnika. Auto ma 15 lat i 145 tys. na liczniku. Dodatkowo, ale...
Witam. Auto jak w temacie, 2007 rok. Przebieg 115 tys km, z czego na lpg około 20-tys. Występuje spalanie stukowe przy pełnym obciążeniu silnika (niskie obroty 2 - 3 bieg i pedał gazu do oporu, wtedy najmocniej słychać), przy delikatnej jeździe jest cicho. Błędów w ECU brak, parametry wyglądają w porządku. W baku jest chyba dość stare paliwo, bo strasznie...
Temat jak najbardziej na czasie, bo wczoraj mi przywieźli ze sklepu pralkę Beko WMB 61042 PLPTM i zrobiłem już 4 prania. Co się mi rzuciło w oczy po pierwsze gabaryty. Pralka jest stosunkowo niska i płytka. Druga sprawa naprawdę pobiera mało wody, przez szybkę widać, że ubranie jest ledwo namoczone. Dodam, że poprzednia pralka to tak brała do bębna...
Masz dosyć wygórowane wymagania, ale tragedii nie ma. Nie wypowiem się co do Hondy jakiejkolwiek, bo jechałem raz starym Civikiem i raz nowszym Accordem jako pasażer. Nic specjalnego ani w jednym ani w drugim. Astra 2 będzie w tym budżecie w miarę dobrym stanie, z tym że jest to auto przeciętne. Na 407 w tej kwocie bym nie liczył - to musiałaby być...
No to szukasz nie koniecznie auta miejskiego (klasa B) ale raczej kompakt (klasa C). Z wymienionych przez kolegę Kune na pewno mogę polecić Golfa V (znajomi mają, auto bardzo mało awaryjne, unikać udziwnionych silników typu FSI oraz awaryjnego 2.0 TDI). Auto naprawdę bardzo praktyczne i mało awaryjne. Wygodne. Octavia jest również fajnym autem, choć...
Witam.Ostatnio mamy problem z Egr'em.Mamy Toyote Corolla Verso.Kilka krotnie bylismy w Toyocie na diagnostyce,pali sie tylko blad EGR.Wymiana na zamiennik.Samochod szarpie,nie ma mocy gdy jest zimny (nie przekracza 2 tys obrotow).Okazalo sie,ze zamiennik nie wspolgra.Toyota wziela stary zepsuty oryhinal aby go zreanimowac (wsadzili w kwas)wymienili...
W tych autach był też fabrycznie 90A i ma to samo - za małe obroty :-) Stabilizacji nie ruszam bo przy fabrycznym wyposażeniu prądu nigdy nie brakło - choćbym nie wiem ile stał w korku czy manewrował (wspomaganie elektryczne - sporo ciągnie ale tylko przy manewrach). Corolla nie wiem czy ma tak wolny bieg jałowy - tam jednak były inne silniki. Problemem...