Panowie, Stwierdzam, ze jednak na zimnym silniku jak uruchamiam go tez przez kilka sekund pracuje on na niższych obrotach z tym, ze na zimnym silniku nie jest to tak odczuwalne jak na ciepłym. W przypadku zimnego silnika jest tak; ruchamim silnik kilka sekund (jest to około 3-5) ma niższe obroty i dopiero wchodzi na tzn. ssanie, aby spadły do prawidłowych...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
No wiec auto to Clio II ph2 1.2 16V z 2002 roku. Pliki ze spolszczeniem ściągnę ale z forum Dacii wyczytałem że pliki są tylko dla Dacii... Postępów na razie nie przewiduje bo siedzę już w domu. Może jutro uda mi się zapuścić pliki ze spolszczeniem. Dzięki za pomoc! Problem z autem wygląda tak że jak auto postoi 2-3 dni (szczególnie mokrych) to po odpaleniu...
Zdecydowałem się w ramach "eksploatacji" na wymianę rozrządu z pompą wody, świec i przewodów WN, we wskazówkach dla zaprzyjaźnionego mechanika ująłem też zawory. Oto co się okazało: 1. rozrząd był przestawiony o 1 ząbek - dlatego "popiardywał" przy schodzeniu z obrotów i od czasu do czasu szarpnął 2. jedna świeca była PĘKNIĘTA !!! Tak, ja też nie uwierzyłbym,...
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
Witam też miałem takie problemy z obrotami na ssaniu. Regulację obrotów przeprowadzamy po nagrzaniu silnika, nigdy na zimnym silniku. Regulację ssania na zimnym silniku, nigdy na gorącym. Jeśli regulację ssania mamy za sobą to obroty ustawiamy przy włączonych światłach drogowych i wentylator na maksymalny zakres i wtedy ustawiamy tak żeby kontrolka...
Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
Witam mam Asterke f i pojawił się nastepujacy proble podczas rozruchu zimnego silnika zachowuje się tak jakb by nie palil na jeden gar jak sie przytrzyma gaz to jest ok ale gdy go sie pusci spadaja obroty na jakies 500 to się dzieje na zimnym silniku ,a gdy jest rozgrzany to jest ok wspomne ze silnik krokowy jest ok czujnik temp też ok wiec co to moze...
Witam . Aby nie zakładać nowego wątku dołączam do tego swój problem z kosiarką tego samego typu . Po uruchomieniu zimnego silnika wolne obroty są zbyt niskie i silnik gaśnie , jednocześnie wykręcona świeca jest mokra . Silnik nie reaguje na regulacje wkrętem wolnych obrotów . Na wysokich obrotach pracuje prawidłowo . Po solidnym rozgrzaniu silnika usterka...
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Witam, Samochód to Astra G kombi automat. Silnik 2.0 x20dtl. Po odpaleniu po dłuższym postoju (np. całonocnym) silnik, mimo wciśnięcia gazu w podłogę nie przekracza 1500 obr/min. W miarę rozgrzewania się silnika podczas jazdy i po przejechaniu kilu kilometrów silnik osiąga swoje maksymalne obroty (ok. 4500 obr/min.) Czy te typy tak mają? Bo na jakimś...
Silnik 1.8 (125 KM) ADR 1998r benzyna z gazem(ZAVOLI) na wtrysku. Rano mam kłopoty z uruchomieniem. Niskie obroty, nierówna praca, gaśnie. Dodanie gazu powoduje spadek obrotów (tak jakby go zalewało). Podejrzewałem czujnik temperatury ale to chyba nie on. Za 2 lub 4 razem silnik zapala i wchodzi na obroty (ok. 1000-1200) a potem one spadają do 700-800(prawidłowe)....
Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Niskie obroty wału przy rozruchu zimnego silnika tłumaczą problemy z zapalaniem, ale czy sprawdziłeś akumulator? Po jeździe, zanim silnik wystygnie musi minąć pewien czas, a w tym właśnie czasie napięcie akumulatora może jednak znacznie spaść jeżeli akumulator jest zużyty lub uszkodzony.
Witam Szanowne Forumowe Grono Mam następujący problem: Samochód to Vectra C z silnikiem 2.0 DTI rocznik 2003. Odpala pięknie gdy jest zagrzany do 90st, lub gdy jest zimny a temperatura otoczenia pozwala na włączenie się świec. W innych przypadkach trzeba długo kręcić zanim załapie. Zaobserwowałem, że objaw jest taki jakby nie miał "ssania" - zaraz po...
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Witam wszystkich Problem polega na tym że po uruchomieniu zimnego silnika na ssaniu kosiarka natychmiast uzyskuje wysokie obroty . Po przestawieniu na koszenie (żółw/zając) obroty się stabilizują są względnie normalne. Niestety po wyłączeniu i po ponownej próbie włączenia kosiarki można jedynie uzyskać na ssaniu niskie falujące obroty oraz strzały od...
R 21 Typ silnika F3N.Komputer S101263101C Bendix. Problem z uruchomianiem zimnego silnika. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpala i ma wysokie obroty,które nie chcą spaść lub ma niskie obroty i silnik się dławi przy wciśnięciu gazu.Proszę o pomoc.Za wszelkie podpowiedzi dziękuję. mój mail: jozef_56(at)o2.pl
To nie wina elektroniki ani osprzętu. Przerabiałem ten temat. Straciłem masę pieniędzy, czasu i nerwów. Poznałem większość mechaników w moim mieście. Jedyny plus całej tej historii to taki że bardzo dokładnie poznałem konstrukcje oraz rozwiązania w aucie. A co najlepsze w bardzo prosty sposób można złapać trop. Wystarczy kupić na allegro manometr za...
Do pompy idzie 0,6 l oleju. Jego nadmiar wyleci rurką z tylu pompy. Przy dużej ilości będzie falowanie niskich obrotów na zimnym silniku.
A jednak termostat.
brudna przepustnica? podlaczales vaga?
jaka szkoda że już nie mam tego golfa bo bym jeszcze raz sprawdził aczkolwiek też miałem niezłe boje z tym Digijetem i moje wnioski z badania tego wtrysku są takie: - czujnik temp służy do korekcji czasu wtrysku przy rozruchu żeby podać odpowiednio wzbogaconą mieszankę dla zimnego silnika i właściwą dla ciepłego zanim się nie nagrzeje sonda i stąd trudność...
To jest silnik krokowy bipolarny, poszukaj sobie w jaki sposób się takim steruje i nie wymyślaj głupot. Jakby coś było nie tak z jego sterowaniem to w żadną stronę by nie zrobił nawet jednego obrotu.
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
Witam wszystkich. Mam Megankę 2001r 1,4/16V i mam z nią problem. Przy uruchamianiu zimnego silnika obroty kształtują sie w okolicach 800obr/min, a powinny być znacznie wyższe około 1200-1300obr/min. Gdy silnik się zagrzeje wszystko jest ok, obroty 700-750obr/min. Co może być tego powedem, silnik krokowy już wyeliminowałem, jest ok. Proszę o radę. Pozdrawiam.
Witam, mam Corse 1.0 2000r, ECOTEC. Mój problem polega na tym, że nie mogę uruchomić zimnego silnika, a gdy się już uda odpalić to trzeba go "chetać" przez dłuższy czas. Problem ten nie występuje zawsze, ale pojawia się raz na jakiś czas. Wie ktoś może czym jest to spowodowane?! Dodam jeszcze, że po odpaleniu, w trakcie jazdy spadają obroty biegu jałowego,...
Po zapaleniu zimnego silnika na ssaniu mam takie obroty jak normalnie na biegu jałowym czyli 900-1000. Po przekroczeniu 15sC obroty wzrastają do ok 2500. wyłaczenie ssania następuje przy ok 55sC. Chciałbym się zapytac czy takie niskie obroty na ssaniu to normalne? Kiedyś obroty na ssaniu były od razu wysokie i wraz ze wzrostem temperatury malały. Powinno...
Witam. Z hamulcami sprawdzę póżniej ponieważ odpalając zimny silnik muszę go przytrzymać na gazie bo są niskie obroty. Tu wracamy do podciśnień- gdyby ustawić na zimnym wyższe obroty /1200/ to potem po nagrzaniu się silnika w czasie jazdy powinny spaść do właściwej wartości /860 np./, ale tak się nie dzieje nawet przy właściwym podłączeniu rurek podciśnienia...
potem ewentualnie szukać przyczyny przy pompie Nieprawidłowości położenia nastawników w pompie skutkują zawsze w Epicu trybem awaryjnym. Ponieważ wiadomo, że wolne obroty są programowane fabrycznie na wartośc 850, a można je zmienić tylko w zakresie 800 - 900 obr/min (dedykowanym Epicowi testerem FDS 2000 lub STAR (NGS)), to na pewno gdyby była to...
Witam Mam taki problem, jakiś czas temu w aucie mojej żony był problem z wolnymi obrotami. Rano jak było zimno autko miało bardzo niskie obroty około 500rpm. W lecie zaraz po odpaleniu i włączaniu klimy obroty tak spadały że telepało całą budą po zagrzaniu obroty się stabilizowały na około 750rpm znajomy pseudo mechanik podkręcił obroty używając do...
A więc tak kąt otwarcia przepustnicy wynosi przy zapłonie 4,3 stopnia - pedał na maxa 85,5 stopnia. Po uruchomieniu zimnego silnika czas wtrysku wynosi 6,4 -6,7 ms po kilkunastu sekundach gdy zaczyna normalnie pracować czas zaczyna spadać przy około 80 stopniach - spada do poniżej 4ms.. Poniżej zamieszczam zrzuty z VCDS. Zapomniałem dodać że auto ma...
Witam Wszystkich. Problem jak w temacie, czy to gaz czy benz jest tak samo) ale moze zaczne od poczatku. Zaczelo sie od momentu kiedy wymieniono mi olej (z dodatkiem plynu firmy "Lukas" zageszczajacego olej) i wyregulowano zawory. Po odpaleniu auta w warsztacie obroty byly tak niskie ze prawie gasl silnik, mechanik powiedzial ze nie dotykal niczego...
Ponieważ przypadek jest b. podobny, przytoczę mojego Forda Ścierę. (rocznik '85, 250 kkm na blacie) Jakieś dwa, trzy lata temu odpalała pięknie, przestawała dopiero przy ok. -15 stopni C. Tak jak według instrukcji: dobre grzanie, gaz do dechy o odpalała. Po odpaleniu silnik od razu reagował na gaz, i można było śmiało i żwawo ruszać. Potem zaczęły się...
Witam w autku jak napisane VW Passat B4 2,0 8V, 280 000 tys, LPG, na gazie zrobił juz ok 150 000, raz była wynienian puszka parownika ( po ok 80 000) W chwili rozruchu zimnego silnika na benzynie ( auto stoi w garażu - ok 10 °C) silnik się uruchamia- obroty są niskie ok 500 - i bardzo trudno pedałem gazu jest wejść wyżej. Jeżeli się uda odrazu na gaz...
Sprawa wyglada tak - zrobilem zrzut ekranu w kilku miejsach. Po zapaleniu zimnego silnika - Open loop - korekty 0. Po ok 30 sek pracy na luzie - CL - using oxygen sensor - normal. Sonda sobie 0.16 trzyma czasami cos tam oscyluje - i im dlużej sie rozgrzewa to do 0.48 - 0.5 dochodzi bez oscylacji (chyba). Po ok 10min postanowilem ją troche rozgrzać -...
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Witaj. Czy udało ci się naprawić tę usterkę? Mam podobny problem. Pozdrawiam.
Dobrze by było jak byś napisał jeszcze jaki masz silnik. A twoje obiawy wskazują trochę na czujnik temperatury.
A ciśnienie na listwie CR?
Sprawdź jeszcze świece. Znajomy miał wpisywane w ASO Opla że mu wymieniają za każdym razem, a naprawdę ani razu mu nie wymienili. Miał takie same objawy, ale ustapiły po zmianie świec. Może, może to jest też u ciebie????:|
Witam problem właściwie zaczął się gdy temperatura spadła przynajmniej teraz odczuwalna jest usterka Po odpaleniu samochodu po nocy obroty są na poziomie 500 obrotów i potrafi gasnąć do tego zapala się kontrolka check engine choć nie zawsze i potem gaśnie Po naciśnieciu gazu czasami potrafi go zamulić wydaję wtedy dziwny dźwięk z wydechu a potem już...
Czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą powinno pomóc.
komp mi troszke sie zamulił reszte dopisałem. ciśnienie w cylindrach jakies 12,5 zawory ok ale zawsze na zimnym silniku chodzi za wolno i czasami potrafi zgasnąc . PRZED MONTAŻEM LPG WSZYSTKO BYŁO OK PRZEZ 2 LATA.
Więc tak. Zrobiłem wszystko tak jak napisaliście łącznie z resetem kompa. Wyczyściłem całą przepustnice, posprawdzałem wszystkie wężyki paliwowe, podciśnieniowe,wszystkie po dokręcałem ,między innymi od paliwa wystrzelił bo był strupiały. Wtryskiwacze były nie dociśnięte być może tamtędy brał lewe powietrze.Wyczyściłem wszystkie kostki do czujników...
Prawdopodobnie winien jest siłownik podciśnieniowy urządzenia rozruchowego (SPUR) jak na rys.on odpowiada za prawidłową prace silnika na wolnych obrotach na ssaniu . Jest to okrągła,czarna, plastikowa puszka . Wychodzą z niej dwa wężyki podciśnieniowe. Jeden połączony jest z dolną częścią gaźnika, a drugi połączony jest z zielonym pojemnikiem w kształcie...
Podaj na jakim silniku (mało danych) diesel benz rocznik,co z czujnikiem temperatury adaptacja przepustnicy. Przy założeniu że komp sprawny.
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Czytanie tego topicu to czysta i niezmącona perwersyjna przyjemność.
Sprawdź czujnik temperetury.Ja miałem podobny problem.Przy zimnym silniku VAG pokazywał mi temperaturę 70 stopni.wymiana czujnika temperatury pomogla.
ok Wielkie dzięki za podpowiedz! pozdrawiam i również służę pomocą w innej dziedzinie :] jak wymienię czujnik to dam znać czy to to jeszcze raz THX
Witam, mam megankę 2001r 1,4/16V i instalację gazową na sekwencyjnym wtrysku, koszt to 3.700pln. Auto spala mi w mieście 8l gazu, tyle samo co benzyny, a na mocy nic nie tracisz. Przy tej instalacji nie ma żadnych przeglądów, żadnych okresowych regulacji, jedynie wymiana filtrów co 15000km. Jestem bardzo zadowolony, jedyny mój problem to za niskie obroty...
Tak przepustnica elektroniczna,podłączałem kompa i był błąd sondy brak podgrzewania ale poprawiłem styki i nie ma błędu ale z rana puki nie rozgrzeje się do 30-40stopni to gaśnie Dodano po 2 A jak można tą adaptację wykonać trzeba jechać z tym do serwisu bo ja mam swój program diagnostyczny ale nie jest profesjonalny.
Podstawowa regulacja kąta wtrysku.
Hamulce mam ok nowe klocki i tarcze, choć jechałem dwa lata nowszym Polo SDI i miał lepsze hamulce. Wyraźnie odczuwalny jest ten słaby hamulec? Jak najprościej sprawdzić vaku czy ssie i czy to ssanie to jedno zassanie czy cały czas ssie? :)
Na plastykowym kroccu przykreconym do bloku silnika sa 3 czujniki patrzac od gory niebieski czerwony i od spodu jeszcze jeden . Jaka funkcje pelnia i jak je moge sprawdzic ?
Zmień przewody zapłonowe. Dodano po 1 Podłącz tester kodów błędów lub zczytaj kody błędu.
dzięki wymienie ten czujnik i zobacze co on na to Dzięki i Pozdrawiam
Przyczyna może być rozdzielacz progresji powietrza pulsacyjnego. Jak nic to ! ;)
nie wiem jaki ma wyznacznik silnika, znalazłem czujniki temperatury, są dwa umieszczone obok siebie i dowiedziałem sie ze jeden jest do sterowania wtryskami a drógi do wskazówki na zegarach, jak odróżnić który jest który i jakią oporność powinien mieć w temperatórze otoczenia ?
Silnik przerywa? Jeżeli tak są nieszczelności w układzie paliwowym. Inna opcja, to za niskie obroty na zimnym silniku, jeżeli jest regulator obrotów może być uszkodzony, lub do ustawienia.
a powiedz mi jak od nowa ustawić zapłon tak krok po kroku z góry dziękuje;) jak odpalę na zimnym to na benzynie ma tak 300 do 500 obrotów na lpg odrazu gaśnie
Odpowiedź na forum rajdy4x4.pl w dziale kia.
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
Witam! Mam problem.. na zimnym silnik ( po nocy ) odpalam silnik i czuje paliwo bardzo mocno... i obroty są też kiepskie.A jak się rozgrzeje jest ok.Wycieku paliwa nie widze.Co to może byc?? B+LPG Silnik : M40
Brak "ssania" na zimnym silniku,a jest na ciepłym.Inaczej mówiąc na zimnym silniku ma 600 obr,na ciepłym 1300.Czujnik temperatury dobry, centralka wtrysku też
Kolego daxi79 sprawdz tak jak już napisał mój przedmówca czujnik temp. płynu który daje sygnał na komp. tylko nie ten który daje sygnał na wskażnik temp. na zegarach! Jego rezystancja maleje wraz ze wzrostem temp. płynu! Na jego podstawie komp. ustala dawke paliwa. Podaje jego oporność w zależności od temp. płynu: 0 st.-5.6 kOhma 20 st.-2.45 kOhma 40...
Mam problem w foordzie fiesta 1.1 na wtrysku jednopunktowym z 1990r.Na zimnym silniku odpala tylko z pedalem gazu,przy gwatownym naciśnięciu gazu dlawi sie po czym powoli wchodzi na obroty.Jak schodzi z obrotów to zejdzie do bardzo niskich i dopiero po chwili zawór wolnych obrotów przyśpiesza je ale jest to za wolne.Z tym gwaltownym przyśpieszeniem...
jak otworzysz maskę to masz go przed blokiem zaraz z przodu taki trujnik plastykowy sa tam 2 czujniki nibieski i czerwony lub biały nie pamiętam dokładnie ,ale nie sposób jest tego nie zauważyc pozdrawiam
kolejny problem: skąd wziąć dobrą elektronikę jeszcze jeden: czy kupno takowej będzie opłacalne
Zmierz miernikiem czujnik temperatury chłodziwa.
tak
podłączałem pod komputer ale nic nie pokazuje (żadnych błędów) Dodano po 2 Jeszcze jedno. Przy przekręconym zapłonie zaczyna coś stukać (nie wiem czy tak ma być)
Sprawdż czujnik temperatury silnika ,jak zimny powinien mieć 2-3kΩ.
mirzeyłem ciśnienie i po zgaszeniu spada do zera w ciągu 10 sek
Może to kwestia regulacji pompy wtryskowej? za niskie obroty na zimnym silniku i taki będzie efekt?
Może sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika jest zużyte i się ślizga, przez co silnik ma zbyt niskie obroty, by odpalić.
sprawdź czujnik temperatury
Wizyta w warsztacie i odczyt wartości rzeczywistych -na zimnym silniku-jest podstawą.Możliwe jest m.inn.zarbudzenie przepustnicy lub uszkodzony czujnik temperatury.
Dolot i podciśnienia posprawdzaj na początek. A te obroty miałeś wyższe, czy cały czas są takie niskie i po prostu chcesz je podwyższyć?
Mam dokładnie ten sam problem co opisany w wątku z 2012r... : I taką samą yariskę i jestem załamana... Nikt nie wie jak to zlikwidować... Codziennie rano, kilka minut po odpaleniu włączając się z podporządkowanej pod górkę, gaśnie mi za każdym razem jak już jestem na głównej drodze. I staję jak blondynka na awaryjnych i ryram aż mi odpali. Inne samochody...
Przedewszystkim jaki silnik? Model/Rok
krokowiec był czyszczony
Podnieś raz jeden bok raz drugi i zakręć tylnym kołem. Powinno lekko się kręcić. Nie znam za bardzo tego silnika ale jałowe obroty przy tej temperaturze (85 stopni) nie powinny być niższe?
Temp.na zimnym otoczenia
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego.
czujnik temperatury juz wymieniłem , żadnej poprawy.
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
No to mechanior spartolił robotę, tam się nic nie reguluje z wolnymi obrotami pewno sterownik nie widzi pozycji zamkniętej przepustnicy
Moze sprawdz filtr paliwa
Witam Podczas wykonania czynności zgodnie z pierwszym postem okazało się że druty od czujnika położenia wału korbowego są przegrzane i że sam czujnik jest zabrudzony. Mechanik przeczyścił czujnik, naprawił druty i usterka już się nie objawia.
Zawsze ustawiałem 0.1 i 0,25 i było ok. Co do gazu, może być ustawione za nisko minimalne ciśnienie gazu i będzie przechodził na benzynę, trzeba zrobić diagnostykę LPG.
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Sprawdź wtryskiwacze
A nie kopci Ci?
a masz instalacje lpg?
Fuser Może w położeniu zamkniętym, zacina Ci się przepustnica Obroty jałowe spróbuj wyregulować w ten sposób :przy rozgrzanym silniku. wkrętem regulacji położenia zamkniętej przepustnicy, ustaw jak najniższe obroty, przy których, silnik będzie chodził w miarę równo. Następnie wkrętem składu mieszanki biegu jałowego, spróbuj je podnieść. Skoro piszesz,...
Wypucuj że przepustnicę i zobacz co będzie.
Witaj dorgi kolego ... Problem może być dwojaki .... 1. to membrany ... starość robi swoje i jak się rozgrzeja wtedy są na tyle elastyczne aby dobrze chodziło ... 2. Może być to silnik krokowy .... koszt tego jest nie wielki bo jakieś 50zł .... ( ale mowa tu o silniku krokowym od instalacji gazowej ) ... Miałem podobne obiawy i wystarczyło jedynie poczyścić...
scania obroty silnika zimnego niskie obroty silnika jednofazowego niskie obroty silnika mazda
obudowa magnesu dostępu pliku windows ricoh supervisor
Maksymalny pobór prądu w spoczynku BMW X5 E53 Bester 170ND Welding Machine Schematic Request