Witam, mam podobny problem z qashqaiem tj. jedna iskra i cisza. Moze rozwiazales problem, bo mi sie już pomysly skończyły Napisz jakie te pomysły miałeś i co sam sprawdziłeś.
Witam. Mam problem ze zdiagnozowaniem dziwnego dla mnie przypadku. Samochód czasami daje się uruchomić i wszystko wygląda ok. Po chwili gaśnie i nie można go już uruchomić - brak iskry. Iskra pojawia się tylko raz w momencie gdy przestaje się kręcić aparat zapłonowy. Po wykręceniu aparatu i ręcznym kręceniu nim dokładnie tak samo - uruchamia się pompa...
Więc niech się który z okolicy odezwie i pomoże chłopu.
Tak nie sprawdzisz cewki zapłonowej - tam nie ma zacisków uzwojenia wtórnego. Co najmniej jeden zacisk widzę, katalogi podają dla wtórnego około 11 kiloomów, więc sposób pomiaru i interpretacja, że cewka niesprawna raczej prawidłowa. Pomiar pierwotnego pokazuje jedynie, że nie ma przerwy, połowa z tego wyniku to przewody i styki w tym mierniku, katalog...
Sprawdź dwie rzeczy: czy aparat się kręci oraz czy nie znika + na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem, jeśli te dwie rzeczy będą ok, to do wymiany moduł w aparacie zintegrowany z czujnikiem
A ECM ma zasilanie? Cewki mają zasilanie?
A masz pewność że aparat z szrotu jest sprawny?? Masz możliwość sprawdzenia na innym aucie??
Jak dużo kilometrów to łańcuch, czyli rozrząd do wymiany.
Aparat zapłonowy do naprawy, standard w nissanach. Za około 200 zł znajdziesz w internecie regenerowany na wymianę.
Nie widzę przebiegu iskry.
Kabli nie pomieszałeś?
Podaj dokładne dane auta. Wszystko trzeba sprawdzić ale jak uszkodzi się pętla lub immobox to problem będzie z każdym kluczykiem nieważne ile ich będzie. Jak zachowuje się dioda po włączeniu zapłonu?
JAk stało nieruszane to pewnie zamokła cewka... Przy włączonym zapłonie na styku + cewki powinno byc pełne 12V Sterowanie przychodzi w zależnosci od rozwiązania ale zwsze masą na drugi koniec uzwojenia i w chwili zaniku prądu ( znikniecie minusa ) powinna pojawić się iskra. Nie pamiętam jak to było w nissanie ( miałem primerę z 1992) ale sterowanie...
Pasowało by zrobic oddzielne zasilanie sterowaniem gazu i sprawdzić. Wygląda, że iskry nie odcina. Pozdrawiam.
Sprawdź czy jest iskra.
Według mnie laika, wygląda na za niskie napięcie, a właściwie za duże spadki napięcia na zasilaniu modułu zapłonowego lub coś w samym module. Zacząłbym od tego pierwszego. Doraźnie powinno pomóc zmniejszenie przerwy na świecach.
który to rok i jaki silnik? sprawdz moduł zpłonowy, tam tkwi usterka.
Problem z NATS
tak - to dośc typowe - cewka po zagrzaniu gubi iskre. Jesli masz cewke w aparacie to czeka Cie jego wymiana.
Czy sterownik silnika widzi obroty silnika podczas próby rozruchu? Brak tylko iskry czy wtrysku też?
w dobrym serwisie NISSANA bez wpinania kompa powiedzom co jest zepsute - mysle ze dopadlo cie to co dopadło albo dopadnie wieększość 1.8.... Witam Kolego jeśli to nie tajemnica to wyjaw nam wszystkim ten sekret :). Nie chcę sie "pchać" w kolejne dosyć kosztowne kwestie (mam zamiar sprwdzić rozrząd i podnieść głowicę). Jęsli sie zagalopowałem to sprowadź...
Masz kondensator C3 to sprawdź go
Ten błąd może powodować brak iskry i wtrysku, bo komputer nie wie, kiedy miałby te sygnały zadać. Może być padnięty czujnik, przewód od czujnika do komputera, komputer, lub zaśniedziałe styki.
Nie koniecznie immo, dostań się tam gdzie jest wilgoć i wysusz, jeśli jest yam jakieś złącze rozepnij oczyść i też wysusz. Potem sprawdź czego brakuje jeśli nie odpali, sprawdź iskra i czy jest paliwo jeśli to benzyna.
Piszę aby zamknąć temat. Zrobiłem. Po przewodach doszedłem gdzie licho było. I działa. Trzeba przyznać ,ze demontaż i montaż elementów tapicerki deski rozdzielczej czy osprzętu silnika to w tym autku sama przyjemność. Jeśli ktoś byłby zainteresowany szczegółami proszę pytać.Pozdrawiam.
Wtryski odcina na pewno nie pamiętam tylko czy była iskra (robiłem taki miesiąc temu) . Wpisz klucze na nowo i po problemie , albo pożegnaj immobiliser.
Jak już mówiłem rozrząd 2 razy sprawdzany, napinacz wysunięty na 4 ząbku, zmienione czujniki położenia wału i wałka. Dalej brak iskry. Poradzi ktoś?
Widziałem na własne oczy, że był przestawiony, ale znaki na łańcuchu były widoczne, więc został on ustawiony tak jak powinien. Dziwi mnie jednak ten brak iskry
tak,sprawdzałem iskrę na cewce podczas zapłonu kręcąc rozrusznikiem
Wcześniej posprawdzaj wszystkie przewody wysokiego napięcia. Czy mają dobre przejście. Kopułka i palec nie są wypalone, przerwa na świecach jest nie za duża. Jeżeli iskra z cewki napotyka gdzieś opór to szuka sobie bliższej drogi do masy.
Imobilajzer wyłączą się check świeci normalnie dioda gasnie
wiecej danych pojemnosc i rok, moze immo ?
Witam Nissan 350z 2003rok, VQ35de, brak iskry, silnik kręci, pompa paliwa startuje, czuć paliwem z wydechu. 12 + na cewkach jest, masa jest, w momencie kręcenia silnikiem w danych bieżących, komputer pokazuje prędkość silnika.Jakieś pomysły :-)
Iskrę widać było na rozruszniku (jak w temacie), przeskakiwała między automatem a wirnikiem rozrusznika. Jednak temat możemy uznać za zamknięty - miałem możliwość pojechać do 'rodzinnego' warsztatu, winowajcą okazał sie akumulator. Z tego wynika, ze złączenia są wporządku, poza tym wcześniej tez je sprawdzałem. Pozdrowienia.
Do 6 pina czerwono żółty kabelek podpinasz diodę. do słupka wn mocujesz kabel wn na końcu którego mocujesz zmasowaną świecę. do pinu wejściowego cewki od strony wzmacniacza zakładasz kolejną diodę ( na nim występuje sygnał masy) Kręcisz rozrusznikiem . obie diody mrugają a iskry niema uszkodzona cewka. Mruga tylko ta pa pinie 6 uszkodzony wzmacniacz.
zobacz tu
TAK, iskra jest.
Witam . Mam problem z Nissanem maximą 3.0 95 rok nie chce palić . Odkryłem brak iskry. Niektórzy mówią że to problem z czujnikami położenia wału. Co robić ? Błagam pomóżcie.
Ja obstawiam brak +12V na cewkach, może bezpiecznik może przekaźnik albo i faktycznie wiązka.
Chodzi o ten przewód od cewki do aparatu zapłonowego, wyjmij go z aparatu zapłonowego i zbliż do obudowy metalowej silnika na odległość 1 cm. powinna być solidna iskra. Oj, nie ma tam piątego przewodu. Cewka jest w aparacie.
jest nadpalona blaszka cewka moduł jak można to naprawić??:?:
Te wyczuwalne zachwiania mocy, o których wspomniałeś, także mogą być spowodowane słabszą iskrą.
Tylko, że immo odcina iskrę, a nie rozrusznik.
Czy przy ponownej próbie uruchomienia auta jest iskra na świecach?
Myślałem nad tym tylko w jaki sposób to zrobić bo aparat apłonowy juz z 11 razy rozbierałem
Masz pewnie system NATS w tym nissanie ? Jeżeli wszystko sprawdziłeś pozostanie uruchomienie immobilisera
w p10 sr20D w aparacie zapłonowym jest czujnik polozenia wałka rozrzadu. czasami moze sie zawieszac lub dawac bledny odczyt i dlatego auto moze nie chciec odpalic :) jezdze nissanami juz od paru lat i znam te tematy zreszta mam taka primere obecnie tez :P Wszystkie Twoje posty naruszają regulamin, punkt: 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Iskry nie ma. Napięcie WN do cewki dochodzi.
Witam!!! wszystkich mam problem z moim sunny 1.6 90KM mianowicie czasami znika mi iskra zaczęło mi się to dziać jak byłem za granica 3 razy mi tak zgasł i trzeba było czeka około 30 min zanim odpalił jednak trasę 600km przejechał bez zająknięcia jednak dzisiaj znowu zaczęły się problemy przejechałem 100m zdechł i już nie chciał odpalić wyczyściłem aparat...
Dziwne w sumie jest to że po uruchomieniu przekaźnika nie ma nadal iskry mimo że ma wszystkie zasilania i sygnały.
nissan iskra iskra nissan silnik nissan iskra
piekarnik wymiana bezpiecznik roleta kabel kontaktron zapowietrzenie silnika mercedes
bezpiecznik tylny światła peugeot adaptacja przepustnicy peugeot
Olej w pompie hydraulicznej koparki - przyczyny i rozwiązania Zawieszanie obrotów i terkotanie w Mitsubishi ASX 1.8 DID