Ta... Niedługo to remont silnika będzie polegał na wymianie oleju z filtrem. Bo jakoś wymiana rozrządu obowiązkowa przy naprawie głowicy. W remont nie wchodzi. A ty autorze zobacz jest raz co zapomniałeś przy składaniu. Nie podłączona wtyczka czy przytrzaśnięcie kabelka. A tym samym drugie do sprawdzenia bezpieczniki. Potem czy widzi synchronizację...
Z tych zdjęć nic nie wynika, tylko tyle że wał korbowy jest ustawiony. Zrób jeszcze jeden pełen obrót 360 stopni wałem korbowym i wtedy zrób zdjęcie.
Rozrząd musi być ustawiony cały (góra i dół) na znaki i dopiero wtedy kontrolujesz czy zgadzają Ci się znaki. 2 obroty wału to jeden obrót wałka rozrządu i pompy oczywiście. Przed demontażem rozrządu ustawiamy go na znaki fabryczne wtedy mamy pewność, że jest ok. Wtedy również tłok 1 cylindra jest w GMP. Rozrząd ustawiony poprawnie. Spróbuj wykręcić...
A obrót w tym pilocie robiłeś palcem który jest ciepły to czego nie zauważyłeś ze swojego doświadczenia?
U mnie problem był z montażem koła zamachowego które miało znak ... koło ma 6 lub 8 śrób mocujących ... Mechanik który montował koło zamachowe zamontował je niepoprawnie ( obrócił o 90 stopni ) względem gmp i dawał zły sygnał, nie zgrywał się z czujnikiem wałka. Charakterystyczne dla tego silnika jest to że musi wykonać pewien obrót żeby odczytać wartości...
Witam autko nadal jest z kiera po prawej stronie, odkreciłem magnesy od silniczka wycieraczek przednich, obróciłem o 180st i wycieraczki smigaja tak jak powinny ( zmienił sie obrót silnika z lewych na prawe ) ale wlasnie zauważyłem ze tylna wycieraczka tez leci najpierw w dół jakies 10 cm potem w góre. Niewierze ze ktoś rozbierał oba te silniczki i...
Cześć Otóż mam problem z wenlatorem chodnicy w silniku 1.5 dci k9k Przy włączeniu kimatyzacji zauważyłem że wiatrak próbuje się uruchomić robi obrót czeka znowu obrót po chwili załącza się prawdopodobnie drugi bieg i działa ale jak chce wyłączyć kimatyzacje wiatrak dalej kręci to nie wszystko gaszę auto wentylator dalej działa
Zobacz aparat zapłonowy, pewnie masz tarczkę z wycięciami i czujniki podczerwieni, zewnętrzne gęste nacięcia widzi bo jest iskra, ale bliżej środka masz jeszcze cztery nacięcia, które odczytuje drugi czujnik. Wyjmij aparat i sprawdź diodą, masz tam 4 przewody plus, masa i dwa od czujników, na jednym z nich dioda powinna mignąć cztery razy na pełen obrót...
kierownica zamiast blokować się w skrajnych położeniach, blokuje się w każdym. To jest prawidłowe zachowanie blokady kierownicy w każdym aucie, blokuje się w tym samym położeniu co każdy pełny obrót . mi chodzio o te dwa przewody: To kable od krańcówki włączającej wkur......jące pikanie po otwarciu drzwi i pozostawieniu kluczyka w stacyjce.
dodaj gazu 3000tys skręć register asz go bedzie dusić puzniej odkręć jeden obrót i jazda.. musi hulać
Witam, Napisz proszę kiedy ostatnio zmieniałeś olej w skrzyni? Jeżeli nie masz tych informacji to napisz jaki masz jego kolor? Jeżeli wymiana była przeprowadzana niedawno, to była statyczna, czy dynamiczna? Później sprawdź poziom oleju na bagnecie. Na ustawieniu N (wcześniej przełącz kilka razy na postoju P-R-N-D). Pamiętaj o odczycie Cold / Hot (zaznaczone...
Próbowałem diagnozować KTS 540 ale brak komunikacji ze sterownikiem i raczej się nie zapowietrza bo jak zaślepiam rurki od nadmiaru wtrysków to pali na obrót a jak je wkładam na miejsce to zapala i gaśnie.
Witajcie, Zapoznałem się z wieloma tematami na forum dotyczącymi problemu z rozrusznikiem, ale chciałbym omówić mój problem, bo dopiero co kupiłem silnik i nie wiem czy to wina silnika czy rozrusznika. Przed przełożeniem silnika rozrusznik kręcił, auto paliło. Stary silnik miał bardzo słabą kompresję jak na diesla - od 15 do 21, więc ciut mało. Kupiłem...
Pompa VP37 jak w oplach,fordach (TDDI). Tylko regeneracja i to kompleksowa, bo tam przyciera sie zawor dawki, powodujac spalenie sterownika (tak po krotce).
źle to nazwałem - obrót jeden względem drugiego ... jeden wałek jest jakby lekko w innej pozycji ... różnica nie wiem może 10, może 15 stopni (wałki kupione używane.. moje - jeden pękł drugi krzywy... ) Co jak przypuszczam może powodować otwieranie się zaworów w lekkim przesunięciem czasowym ...
poluzuj wszystki poduszki silnika o jeden obrót śrub i nakrętek. zrób jazdę - normalną. wszystkie biegi łącznie ze wstecznym i dokręć poduszki na pracującym silniku. sprawdź ustawienia otworów regulacyjnych poduszek, bo może auto było udeżone i poduszik są cały czas napięte.
Elementami oporowymi są ścieżki, natomiast te elementy których nie ma to rodzaj bezpieczników. Można to zlutować, ale przestanie wtedy pełnić swoją funkcję i przy ponownym wystąpieniu warunków w których te elementy się spaliły tym razem może uszkodzić się ścieżka oporowa, a tego już się nie naprawi. Fakt, że spaliły się wszystkie trzy może świadczyć...
wersja dwudrzwiowa z pilotem CZ w kluczyku. Alarm forteca BP. Nie mogę namierzyć gdzie podłączyć blokadę, żeby alarm nie wyłączał się przy otwieraniu przez obrót kluczyka w zamkach. Wejścia sterujące dałem na zasilaniu siłowników. Na fabrycznym sterowniku zamka zidentyfikowałem zasilanie i wyjścia na siłowniki. Pozostają jeszcze cienkie sterujące: czerwono-zielony-srebrne...
Witam, jestem sekretarzem prezesa znanego tutaj jako robbo2k i przekazuje informacje: 3. Informacje o wpływie wytworzenia energii elektrycznej na środowisko w zakresie wielkości emisji dla poszczególnych paliw i innych nośników energii pierwotnej zużytych do wytworzenia energii elektrycznej sprzedawanej przez PGE Obrót S.A. w 2011 roku Co2 -- 0.591701...
To co wywnioskowalem z Twojego opisu: Sprawdz podcisnienia sterujace gaznikiem(cienkie gumowe przewody) czy ktorys nie jest wyraznie przetarty lub po prostu nie spadl ze swojego miejsca.!!!Wazne nie prubuj niczego zmieniac na wlasna reke tzn .przekladac przewodow ktore sa zalozone, zakladac gdzie indziej zamieniac miejscami!!! Przetarty lub dziurawy...
Raczej szukałbym innej przyczyny. Masz tylko jedną możliwość poskładania tego do kupy.
Witam. Podłącz się do sondy lambda i sprawdź czy jak schodzisz na wolne obroty to mieszanka jest za uboga czy za bogata. Ze zdjęć wnioskuję ż e za bogata. Jeżeli nie chcesz mocno przerabiać mixera to proponuje takie rozwiązanie: do przewodu gumowego idącego do silniczka biegu jałowego podłącz trójnik. do trójnika podłącz przewodem czarne kolanko z mixera...
ja bym najpierw sprawdził te podzespoły :)
Jeśli posiadasz sekwencyjny wtrysk gazu to radzę podpiąć instalację gazową pod czujnik wału korbowego bądź pod wałek rozrządu. To jest najskuteczniejsze aby zapobiec szarpaniu samochodem na pracującym LPG. Sygnał obrotów nie podpinaj pod cewkę. Reklama usunięta!
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
A druga sprawa wymieniłem wtryskiwacze bo padły 3 szt i wymieniałem wszystkie 4 szt, czy muszę zmienić numery wtrysków na komputerze? Tak musisz lub nie musisz . Pytanie której generacji jest układ wytryskowy ? Daj zdjęcie numerów starego wtryskiwacza to ci powiem czy trzeba zmieniać numery w komputerze
Zazwyczaj jest w okolicy wentylatora.
Wszystko do przepustnicy wychodzi ze sterownika więc przedzwonić kable i sprawdzić wtyczkę do przepustnicy czy luźne piny nie są. Schemat na PW.
I "lewy luft", podciśnienia, wężyki, dolot itd... Do sprawdzenia.
Zdejmij linkę i sprawdź, czy nadal będą takie wysokie. Zrób kilka fotek stanu obecnego i pokaż, może na nich coś zauważymy.
To może być normalne zabezpieczenie silnika - sprawdź pod obciążeniem na biegu.
Strzały mogą się wiązać ze zbyt ubogą mieszanką na wolnych obrotach. Jak miałem favoritkę to na strzały z wydechu zawsze pomagało minimalne zwiększenie dawki wolnoobrotowej na reduktorze.
Witam wszystkich . Dziękuje za wszystkie podpowiedzi . W serwisie udało sie zrobić lub wykonać przypisanie nowych nastawów przepustnicy. Nie było łatwo mieli problem z tym zadaniem . Lecz po trzech godzinach zmagań z procesem adaptacji , z aktualizowali soft odnośnie nastawów w sterowniku a reszta przebiegła automatycznie . Pierwszą odpowiedź co usłyszałem...
Umyć przepustnicę i wrazie potrzeby ją zaadoptować.
Przepraszam bardzo ( nie chcę się kłócić jak tu mamy w zwyczaju) ale według mnie dużo bo nasze wypociny mają być na temat "Nissan Micra K13: Dlaczego znaki rozrządu się rozjechały po obrocie wału?"
A może wentylator się kończy... Może alternator trzeba przejrzeć...
Tam jest pompa typu VP44, to powinno ci dać do myślenia Brak błędów? Czym diagnozowane?
Paliwo odcinane jest przy hamowaniu silnikiem. Przy zmianie biegu (wysprzęglenie) po prostu silnik by Ci zgasł. A silnik krokowy wygląda tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Nie posiada, elektroniczna przepustnica jest, więc jak masz jakiś problem z obrotami zacznyj od jej umycia.
Witam wiem że stary posst ale czy problem z obrotami zosta rozwiozany mam ten sam problem ???
Nie odpowiedziałeś , jaki wynik dał pomiar ciśnienia paliwa. Awaria przepływomierza w tym samochodzie faktycznie daje podobne objawy. Najczęściej powodem są oberwane styki i zimne luty od złącza wtyczki wewnątrz przepływomierza, pod blaszanym kwadratowym deklem. Wystarczy nożykiem wydłubać klej , potem dekiel. Przy prawej krawędzi pod wtyczką widać...
Witam Dopiero przeczytałem ten post a jestem w trakcie robienia takiego modułu dla znajomego do Nissana Navary. Układ mierzy impuls z silnika BMW i konwertuje na sygnał obrotów dla zegarów Nissana Navary. Pozdrawiam
Masz tu do suniaka z silnikem GA16DS Posiłkowałem się tym przy primierze. Co się Zbyszek dzieje z autem?Za wysokie wolne obroty?
Czujnik abs może mieć oporność ale nie liczy obrotów. W nissanach na komputerze wpowino podczas jazdy pokazywać zmieniające się dane na każdym czujniku. Co do AIR baga to możesz obejrzeć napinacze,nie pamiętam czy Tino ma w siedzeniu czujnik nacisku. Można zajrzeć,źółta wytyczka. Jeśli od wypadku świeci się to może być moduł/czujnik lub przewody. Dobry...
Weź podaj jeszcze jakieś tam opisy jakiś błędów może? Obroty widzi na ciepłym? W końcu odpali czy dopiero jak ostygnie?
Problem rozwiązany. W jaki sposób?
ja bym sprawdził w pierwszej kolejności zapłon.. świece, przewody,kopułka,palec,cewka i jeśli masz taką możliwość diagnostykę silnika zrobić..
Z czego tam czujnik czyta obroty?
Wysłałem na priv.
Jak tylko przekroczy 3000 obrotów silnik sobie gaśnie
nissan wolne obrót nissan obrót silnik obrót nissan primera
bezpieczniki volvo lusterka brotje energy błędy brama segmentowa łańcuch
interfejs multidiag bateria macallister
Samsung Galaxy z lombardu – komunikat o haśle po resecie sieci, blokada ekranu, FRP Ariston Clas One Boiler Motherboard No Power: SMPS, Fuse, and Power Rail Faults