Jaką masz korektę długoterminową A jaką krótką.
Masz problem z komunikacją ze sterownikiem silnika, dokładnie immo->sterownik silnika. Stąd błędy CAN. Zobacz czy sterownik silnika ma wszystkie zasilania, sprawdź Can na zwarcia do plusa i do masy oczywiście także na ciągłość przewodów , zrób By-pass pomiędzy puchą a sterownikiem. Nie usuwaj oryginalnego połączenia.
Kolizyjny. Renault np.http://renault.auto.com.pl/forum/view...
Podłączony jest do pin. B20 i B21 sterownika. http://obrazki.elektroda.net/11_12854913... http://obrazki.elektroda.net/72_12854912...
6x zapłon w przeciągu 10 sek ,migną kierunkowskazy,przytrzymać przycisk zablokowania , w tym samym czasie (nie puszczając pierwszego)3x nacisnąć przycisk odblokowania ,pozostałe piloty po kolei, max 4szt..Po zakończeniu włączyć zapłon ,pozdrawiam
Na oryginalnych paskach są nadrukowane znaki które mają się pokryć ze znakami na kołach zębatych. Na dobrych nieoryginalnych paskach też powinny być znaki. Na używanych paskach znaki się ścierają. CD20 ma 2 paski zębate - rozrządu i pompy wtryskowej. Paski trzeba jeszcze odpowiednio napiąć. W tym silniku nie ma żadnych znaków na napinaczach. Jeżeli...
ja bym najpierw sprawdził te podzespoły :)
Wiązka nadwozie - klapa, gumowa przelotka
P.W. zerknij
Dokładnie szukaj tak jak na rys. - czyli przy podłodze. Te przekaźniki, o których piszesz są tu (rys.1) - rys.2_przód, rys.3_tył. Tam nie ma przekaźnika pompy paliwa, opis mam, ale to nie dotyczy tego tematu. http://obrazki.elektroda.pl/1409608300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6728867200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9057768200_1...
Zasilanie do pompy dochodzi? Sprawdż masę.
Nie posiada, elektroniczna przepustnica jest, więc jak masz jakiś problem z obrotami zacznyj od jej umycia.
Witam ponownie Czujnik ABS w P11 są indukcyjne i być może da się dopasowac inny o takim parametrze.Rezystancja takiego czujnika zawiera sie w przedziale od 1.000 do 2.000 omów i wygląda jak poniżej. Jest jeszcze jeden sklep gdzie mogą dopasowac zamiennik http://nissan.auto.com.pl/czesci/index.p... Pozdrawiam
Środkowa kostka(jest tam też zasilanie). 20181029_160450.jpg 1.prawy przód -brąz +brąz z paskiem 2.lewy przód -niebieski +zielony 3.prawy tył -niebieski +rózowy 4. lewy tył -zielony +czarno żółty
Jak masz możliwość podmień gruszkę, wystarczy ze będzie sparciała i moze łapać powietrze lub wywal ją i wstaw kawałek rurki, zobaczysz czy problem zniknął.
a ma ;) 24818-9F607 mam więcej plików ale bez opisu wiec wystawiam jeden bo napewno jest od 2.0d, jak nie pojdzie napisz wystawie wiecej! Pozdrawiam
Tu masz schemat. Pkt.6 to czujnik http://obrazki.elektroda.pl/9278194200_1... A powiedz mi, co ten czujnik położenia wału robił by w połowie wysokości słupka silnika? To napinacz ślizgu. Saly, patrz od strony koła zamachowego, z tyłu bloku, jak golfy czwórki mają. Dodano po 3 Saly, dwójka w kwadracie. Zwróć uwagę na linię przerywaną,...
Elementami oporowymi są ścieżki, natomiast te elementy których nie ma to rodzaj bezpieczników. Można to zlutować, ale przestanie wtedy pełnić swoją funkcję i przy ponownym wystąpieniu warunków w których te elementy się spaliły tym razem może uszkodzić się ścieżka oporowa, a tego już się nie naprawi. Fakt, że spaliły się wszystkie trzy może świadczyć...
szesnasto stykowe złacze DLC. Stosowane dużo wcześniej niż weszło OBD2 producenci wcześniej zaczęli wprowadzać niż zostało to formalnie wymagane.
w większości nissanów nie ma przewodu masy w kostce tak ze pomiar napięcia +12 szukaj względem masy karoserii
Sprawdź czy podłączasz plus do plusa i minus do minusa a nie na odwrotnie.
Miałem podobny problem i wiesz co, pomogło przywrócenie lampki immo, może sprawdź to zanim rozbebeszysz pół auta. Sam bylem w szoku :)
Nie sugeruj się znakami skoro nie masz blokady wału..Nowy pasek ma znaki które muszą się pokryć ze znakami na kołach.
Raczej szukałbym innej przyczyny. Masz tylko jedną możliwość poskładania tego do kupy.
Albo padła żarówka w desce jeśli deska zaświeca kontrolke rezerwy na podstawie oporności czujnika, lub sama elektronika, ale często w japońcach montowny był termistor w formie małej puszeczki blaszanej z wyprowadzonym jednym przewodem, koszt czujnika Daewoo ok 15 zł.
są tylko dwie wersje liczników do P11.144, starsza z wskaźnikami poziomu i temperatury w jednej linii, i nowsza, ta na zdjęciu. Wszystko masz w PDF'ie od Tompress. Daj fotkę z tyłu licznika. A to rozpiska licznika ze zdjęcia: Nowy Gdzie podłączone 10 Masa 23 Akumulator 31 MT, 5 CVT Sensor prędkości Do pin 2 sensora 12 Drzwi 1 Stacyjka ON i Start 14...
http://obrazki.elektroda.net/64_11840169... bl sw-niebiesko czarny bl ws-niebiesko biały bl ge-niebiesko żółty bl rt-niebiesko czerwony
Za niskie napięcie na elektromagnesie. Sprawdź miernikiem.
Możliwe że problem tkwi w imobilajzerze .Lubiały padać w nissanach co stwarzało takie właśnie problemy. Jeszcze bym wymienił profilaktycznie filtr paliwa(jest na ściance grodziowej)
modul poduszki powietrznej Powinien być w przy fotelu kierowcy (po prawej stronie), prawdopodobnie luz na kostce powoduje wyświetlanie błędu, dość typowy błąd w Nissanach, miałem z tym problem w Almerze Tino, kolega miał w starszej Primerze. Co "naprawę" błąd pojawiał się przy każdym regulowaniu fotela. https://obrazki.elektroda.pl/6281348500_...
Sprawdź lewarek i połączenie lewarka ze skrzynią biegów (cięgna linki, czy co tam masz) - nasmaruj w razie potrzeby.
odgrzybianie , dasz sam rade
wcisne swoje 3 grosze. łancuch jest dużo trwalszy niz pasek i wymienia się go gdy zaczynają dobiegac z okolic rozrządu niepokojace dzwieki..(tak uwazam ja) akurat na nissanie mam najwieksze doświadczenie za młodu bawiłem sie silnikami sr20.. sam nakręciłem ponad 300 tysi i do łancucha nie zaglądałem.. w p10 raczej się nie zdażały peknięcia moze sporadycznie...
Zawór EVAP jest sterowany masą z ECU pin 19, a +12V jest stały z bezpiecznika wspólnego z grzałkami sond lambda.
Pierwsza stoi na bogatej dawce , druga / za katalizatorem/ diagnostyczna wskazuje - katalizator w normie! Czym to było diagnozowane , jaka temp. silnika , na gazie czy na benzynie?
ja posiadam dokumentacje do 2000 rok sygnal pobierany z ABS w twoim przypadku niestety nie mam nowszej dokumentacji do primery prawdopodobnie sygnal z ABS leci jednym przewodem czy wyjmowales licznik ile jest zlaczy mozliwe jest ze sygnal przychodzi na ten sam pin co w starym modelu jak napisalem wyzej sprawdz i daj znac
W oryginalnej wiązce w samochodzie nie ma kabla masy. Masę do kostki ISO musisz podłączyć gdzieś do blachy. Pzdr
Pęknięta półoś w miejscu gumowego tłumika drgań.
Czy jeśli już wiem co się stało, istnieje szansa, że sam rozwiąże problem Sugerując się tym co wpisałeś w swoim polu 'specjalizacja', z immo powinieneś sobie poradzić po wpisaniu w gogle kodów błędów i poczytaniu na temat NATS.
Nie zgasną.
Gdzie auto stoi, w garażu na wsi czy pod blokiem w centrum miasta? I kiedy odkrywasz awarię, po nocy czy nagle w trakcie jazdy auto staje?
W nissanach nie udało mi się do tej pory spotkać masy w wiązce od radia, a też raz klientowi tak podpiąłem że bezpieczniki od postojówek paliło. Ot, mierzysz, i przez żaróweczki masz na wiązce masę i podłączasz tą masę, a to tego antenę. Klient zadowolony, auto pojechało, ale max. następnego dnia wraca :) Masę podepnij z innego miejsca bo to co podpiąłeć...
;) Kontrolka którą opisałeś, sygnalizuje prawidłowe działanie systemu NATS (syst. antykradzieżowy). Szybkie miganie oznacza uzbrajanie się systemu (włącza się immobiliser) - poczytaj. W Primerach P11.144 po pierwszym lifcie (1999-2001) NATS sygnalizowany był diodą LED na podszybiu, po drugim lifcie (2001- VI.2002) - kontrolką na tablicy wskaźników.
To radio trzeba wyzerować. Dopisuje się samo w aucie w którym je podłączysz.
rozrusznik do naprawy
jak nie pali bez plytki to trzeba ja zdobyc/wlutować spowrotem i dopisać tp do puszki i po zawodach
1. Pomyśl. Skoro z alternatora wychodzi z ODIZOLOWANEGO wyjścia przewód, który jest ODIZOLOWANY od reszty, to chyba nie jest to masa. Nie jest to logiczne? 2. Jeśli zwarłeś na chwilę wyjście prądowe alternatora, z masą, to w zasadzie nic nie powinno się stać, bo to bezpośrednie połączenie do plusa akumulatora. Czyli tak, jakbyś zwarł jego klemy. Chyba,...
I tak nie działa więc zbyt wiele nie stracisz. Możesz mu patrzeć na ręce. Ja swojemu patrzyłem. Jedź do niego i pogadaj a jak nie to postrasz rzecznikami sadami itp. Nie wiem jakiego miałaś matrixa ale one chodzą od około 400 - prawie 600zł. Wydając 500zł u gazownika auto powinno chodzić jak złoto a tymczasem twoja instalacja przestaje być opłacalna....
A jak zmierzyć pojemność akumulatora? Naładowany akumulator obciążamy prądem równym co do wartości 1/20 pojemnosci, czyli w twoim przyp. 3,1A i rozładowujemy do czasu osiągnięcia przez akumulator napięcia 10,5V. Pojemność w% - Q%=t/20 X 100%=t X 5 jednakowa we wszystkich celach ~ 1,28g/cm^3.
Wymień aku i po sprawie. Ma za mała moc nawet jak wydaje ci sie, że jest naładowany. Chcesz sie bawić to sprawdz gęstość elektrolitu w celach, jeżeli po naładowaniu w każdej jest 1.285 g/cm³ to znaczy ,ze ja sie nieznam:D
primera nissan nissan primera immobilizer bezpiecznik nissan primera
uszkodzony wzmacniacz zasilanie silnik wycieraczek ursus schemat kabel splitera
interfejs lexia klimatyzacja multisplit
Światła przeciwmgłowe w Iveco 2016 - lokalizacja i włączanie AEG Lavamat 51060TL - Specyfikacja i Problemy