Masz problem z komunikacją ze sterownikiem silnika, dokładnie immo->sterownik silnika. Stąd błędy CAN. Zobacz czy sterownik silnika ma wszystkie zasilania, sprawdź Can na zwarcia do plusa i do masy oczywiście także na ciągłość przewodów , zrób By-pass pomiędzy puchą a sterownikiem. Nie usuwaj oryginalnego połączenia.
Na oryginalnych paskach są nadrukowane znaki które mają się pokryć ze znakami na kołach zębatych. Na dobrych nieoryginalnych paskach też powinny być znaki. Na używanych paskach znaki się ścierają. CD20 ma 2 paski zębate - rozrządu i pompy wtryskowej. Paski trzeba jeszcze odpowiednio napiąć. W tym silniku nie ma żadnych znaków na napinaczach. Jeżeli...
Jaką masz korektę długoterminową A jaką krótką.
Wiązka nadwozie - klapa, gumowa przelotka
6x zapłon w przeciągu 10 sek ,migną kierunkowskazy,przytrzymać przycisk zablokowania , w tym samym czasie (nie puszczając pierwszego)3x nacisnąć przycisk odblokowania ,pozostałe piloty po kolei, max 4szt..Po zakończeniu włączyć zapłon ,pozdrawiam
Witam ponownie Czujnik ABS w P11 są indukcyjne i być może da się dopasowac inny o takim parametrze.Rezystancja takiego czujnika zawiera sie w przedziale od 1.000 do 2.000 omów i wygląda jak poniżej. Jest jeszcze jeden sklep gdzie mogą dopasowac zamiennik http://nissan.auto.com.pl/czesci/index.p... Pozdrawiam
Podłączony jest do pin. B20 i B21 sterownika. http://obrazki.elektroda.net/11_12854913... http://obrazki.elektroda.net/72_12854912...
a ma ;) 24818-9F607 mam więcej plików ale bez opisu wiec wystawiam jeden bo napewno jest od 2.0d, jak nie pojdzie napisz wystawie wiecej! Pozdrawiam
Elementami oporowymi są ścieżki, natomiast te elementy których nie ma to rodzaj bezpieczników. Można to zlutować, ale przestanie wtedy pełnić swoją funkcję i przy ponownym wystąpieniu warunków w których te elementy się spaliły tym razem może uszkodzić się ścieżka oporowa, a tego już się nie naprawi. Fakt, że spaliły się wszystkie trzy może świadczyć...
Witam. Patrząc na schematy: załączony przez Ciebie kolego i ten od P11 uwzględniający ECU raczej mało prawdopodobne by to on sterował klimatyzacją. Po prostu na schemacie instalacji od P11 piny 15 i 21 odpowiadają za zupełnie inne rzeczy. Zachodzę w głowę czy w ogóle schemat który podesłałeś jest poprawny bo jest tam widoczny panel od P10, z kolei deska...
Środkowa kostka(jest tam też zasilanie). 20181029_160450.jpg 1.prawy przód -brąz +brąz z paskiem 2.lewy przód -niebieski +zielony 3.prawy tył -niebieski +rózowy 4. lewy tył -zielony +czarno żółty
Miałem podobny problem i wiesz co, pomogło przywrócenie lampki immo, może sprawdź to zanim rozbebeszysz pół auta. Sam bylem w szoku :)
Kolizyjny. Renault np.http://renault.auto.com.pl/forum/view...
No to gratuluję... Ja uważam, że najlepiej diagnozuje się , że tak powiem "organoleptycznie"... Powodzenia....
http://obrazki.elektroda.net/64_11840169... bl sw-niebiesko czarny bl ws-niebiesko biały bl ge-niebiesko żółty bl rt-niebiesko czerwony
Nie posiada, elektroniczna przepustnica jest, więc jak masz jakiś problem z obrotami zacznyj od jej umycia.
Dokładnie szukaj tak jak na rys. - czyli przy podłodze. Te przekaźniki, o których piszesz są tu (rys.1) - rys.2_przód, rys.3_tył. Tam nie ma przekaźnika pompy paliwa, opis mam, ale to nie dotyczy tego tematu. http://obrazki.elektroda.pl/1409608300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6728867200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9057768200_1...
szesnasto stykowe złacze DLC. Stosowane dużo wcześniej niż weszło OBD2 producenci wcześniej zaczęli wprowadzać niż zostało to formalnie wymagane.
jezeli chodzi oczynnik w ukladzie to sam tego nie rob. musi byc zachowana szczlnosc i proznia . Jezeli chodzi o "odgrzybianie " to kupujesz preparat i wpuszczsz go w nawiewy(efektem tego jest mily zapach po uruchomieniu nawiewu ). Po tym zabiegu nie mozna wlaczac mawiewow przez ok 5 minut
Raczej szukałbym innej przyczyny. Masz tylko jedną możliwość poskładania tego do kupy.
ja bym najpierw sprawdził te podzespoły :)
Albo padła żarówka w desce jeśli deska zaświeca kontrolke rezerwy na podstawie oporności czujnika, lub sama elektronika, ale często w japońcach montowny był termistor w formie małej puszeczki blaszanej z wyprowadzonym jednym przewodem, koszt czujnika Daewoo ok 15 zł.
są tylko dwie wersje liczników do P11.144, starsza z wskaźnikami poziomu i temperatury w jednej linii, i nowsza, ta na zdjęciu. Wszystko masz w PDF'ie od Tompress. Daj fotkę z tyłu licznika. A to rozpiska licznika ze zdjęcia: Nowy Gdzie podłączone 10 Masa 23 Akumulator 31 MT, 5 CVT Sensor prędkości Do pin 2 sensora 12 Drzwi 1 Stacyjka ON i Start 14...
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
Sprawdź czy podłączasz plus do plusa i minus do minusa a nie na odwrotnie.
To nie są kostki ISO.
Witam Tu akurat jest łańcuch rozrządu, a to, że uważasz cyt. <Cały problem znika jeśli jest to łańcuszek>, to jesteś w wielkim błędzie. Popatrz np. tu: http://www.chcekupicauto.pl/nissan-prime... Od siebie Ci powiem, że kiedyś miałem Sierre 2.0 DOHC i panowie na EuroCar też mi powiedzieli, że nie wymienia się, aż po 90...
Prawdopodobnie poszedł Tobie kolego rezystor. Najprawdopodobniej znajduje się on przy silniku nawiewu.
ja posiadam dokumentacje do 2000 rok sygnal pobierany z ABS w twoim przypadku niestety nie mam nowszej dokumentacji do primery prawdopodobnie sygnal z ABS leci jednym przewodem czy wyjmowales licznik ile jest zlaczy mozliwe jest ze sygnal przychodzi na ten sam pin co w starym modelu jak napisalem wyzej sprawdz i daj znac
To radio trzeba wyzerować. Dopisuje się samo w aucie w którym je podłączysz.
rozrusznik do naprawy
Wymień aku i po sprawie. Ma za mała moc nawet jak wydaje ci sie, że jest naładowany. Chcesz sie bawić to sprawdz gęstość elektrolitu w celach, jeżeli po naładowaniu w każdej jest 1.285 g/cm³ to znaczy ,ze ja sie nieznam:D
Za niskie napięcie na elektromagnesie. Sprawdź miernikiem.
Tu masz schemat. Pkt.6 to czujnik http://obrazki.elektroda.pl/9278194200_1... A powiedz mi, co ten czujnik położenia wału robił by w połowie wysokości słupka silnika? To napinacz ślizgu. Saly, patrz od strony koła zamachowego, z tyłu bloku, jak golfy czwórki mają. Dodano po 3 Saly, dwójka w kwadracie. Zwróć uwagę na linię przerywaną,...
Jak masz możliwość podmień gruszkę, wystarczy ze będzie sparciała i moze łapać powietrze lub wywal ją i wstaw kawałek rurki, zobaczysz czy problem zniknął.
Masz silnik SR20Di, czyli monowtrysk, 116 koni z katem, 121 bez katalizatora. Jak zdejmiesz filtr paliwa to zobaczysz wtryskiwacz, gołym okiem można dojrzeć czy podaje paliwo, to na początek, jeżeli nie podaje to może instalacja LPG odcina wtrysk, trzeba to sprawdzić, filtr paliwa, ciśnienie itp.
Nie zgasną.
Może w tym linku znajdziesz schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
W oryginalnej wiązce w samochodzie nie ma kabla masy. Masę do kostki ISO musisz podłączyć gdzieś do blachy. Pzdr
Czy jeśli już wiem co się stało, istnieje szansa, że sam rozwiąże problem Sugerując się tym co wpisałeś w swoim polu 'specjalizacja', z immo powinieneś sobie poradzić po wpisaniu w gogle kodów błędów i poczytaniu na temat NATS.
P.W. zerknij
Nie sugeruj się znakami skoro nie masz blokady wału..Nowy pasek ma znaki które muszą się pokryć ze znakami na kołach.
jak nie pali bez plytki to trzeba ja zdobyc/wlutować spowrotem i dopisać tp do puszki i po zawodach
Nie zapomnij o napinaczu ,bo bedzie podwójna robota. :idea:
Szukaj usterki w tylnych lampach - masy dokładnie popsprawdzaj. Pozdrawiam.
Możliwe że problem tkwi w imobilajzerze .Lubiały padać w nissanach co stwarzało takie właśnie problemy. Jeszcze bym wymienił profilaktycznie filtr paliwa(jest na ściance grodziowej)
Wczoraj zauważyłem gdy włączyłem kierunkowskaz gdy wyprzedzałem to zaczął szarpać silnik Instalacja elektryczna do gruntownego przejrzenia.Kostki łączeniowe do przeczyszczenia,punkty masowe do poprawy,sprawdź chociaż optycznie stan izolacji przewodów.
modul poduszki powietrznej Powinien być w przy fotelu kierowcy (po prawej stronie), prawdopodobnie luz na kostce powoduje wyświetlanie błędu, dość typowy błąd w Nissanach, miałem z tym problem w Almerze Tino, kolega miał w starszej Primerze. Co "naprawę" błąd pojawiał się przy każdym regulowaniu fotela. https://obrazki.elektroda.pl/6281348500_...
Błąd montażu przewodów na kostce radia - spięta 30 z 15 , inaczej mówiąc stały plus z akumulatora z plusem po kluczyku.
Sprawdź lewarek i połączenie lewarka ze skrzynią biegów (cięgna linki, czy co tam masz) - nasmaruj w razie potrzeby.
Po pierwsze sprawdził bym przeguby czy któryś nie jest uszkodzony.
Pierwsza stoi na bogatej dawce , druga / za katalizatorem/ diagnostyczna wskazuje - katalizator w normie! Czym to było diagnozowane , jaka temp. silnika , na gazie czy na benzynie?
Piszesz ze wymieniałes ten przewód posprawdzaj tak gdzie go laczyles
Sprawdź przekaźniki. Masz może zrobione odcięcie paliwa (i gazu)? Zainteresuj się tym może.
Nic takiego nie ma, po włączeniu stacyjki ECU uruchamia pompę na 5 sekund i ją wyłącza jeżeli nie odpalisz silnika, jeżeli odpalisz pompa pracuje cały czas. Jak sprawdzałeś te przekaźniki? Styk roboczy w tych przekaźnikach to numery 3 i 5, wyjmujesz przekaźnik i wkładasz zworę w gniazdo w miejsce tych styków, słuchasz czy pompa wystartowała, jeżeli...
W nissanach nie udało mi się do tej pory spotkać masy w wiązce od radia, a też raz klientowi tak podpiąłem że bezpieczniki od postojówek paliło. Ot, mierzysz, i przez żaróweczki masz na wiązce masę i podłączasz tą masę, a to tego antenę. Klient zadowolony, auto pojechało, ale max. następnego dnia wraca :) Masę podepnij z innego miejsca bo to co podpiąłeć...
valtek to najgorszy szajs i od nich bym zacza poszukiwania
Halogeny to zawsze krok w tył. Choć jeśli będą się lepiej sprawować, to ich montaż będzie prostszy niż regeneracja oryginalnych reflektorów. Przede wszystkim sprawdź stan odbłyśników. Podejrzewam, że bez demontażu reflektora z auta i częściowej rozbiórki się nie obejdzie... Może to tylko bród osiadł na odbłyśniku i soczewkach? Wtedy domowymi metodami...
1. Pomyśl. Skoro z alternatora wychodzi z ODIZOLOWANEGO wyjścia przewód, który jest ODIZOLOWANY od reszty, to chyba nie jest to masa. Nie jest to logiczne? 2. Jeśli zwarłeś na chwilę wyjście prądowe alternatora, z masą, to w zasadzie nic nie powinno się stać, bo to bezpośrednie połączenie do plusa akumulatora. Czyli tak, jakbyś zwarł jego klemy. Chyba,...
Z tego co pamiętam to tak. Chciałbym żebyś coś jeszcze sprawdził podam ci na pw.
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/... Poszukaj sobie jaka część, i gdzie były stosowane.
Zasilanie do pompy dochodzi? Sprawdż masę.
Sprawdź synchronizacje czujnika wału i wałka oscyloskopem, rozciągnięty łańcuch to bardzo prawdopodobna opcja. W mikrach 1.2 było to nagminne, brak błędów, brak rozruchu...
Odpinaj po kolei włączniki drzwiowe i bagażnika , może też był kiedyś alarm na otwarcie pokrywy silnika ,trzeba popatrzyć i szukać niestety.
można odłączyc akumulator nic sie nie stanie złego - ale na 100% nie zmieni to stanu w Nissanie .Przerabiałem to wiele razy w P11 i zawsze kończyło sie testerem - jedyna usterka która samoczynie ulegała wykasowaniu po wystapieniu błedu w tym samochodzie - to ABS , jesli wystepował problem z którym z czujników i sie go wymieniło na sprawny system automatycznie...
Jeśli posiadasz sekwencyjny wtrysk gazu to radzę podpiąć instalację gazową pod czujnik wału korbowego bądź pod wałek rozrządu. To jest najskuteczniejsze aby zapobiec szarpaniu samochodem na pracującym LPG. Sygnał obrotów nie podpinaj pod cewkę. Reklama usunięta!
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
To co pamiętam to centralka jest nad bezpiecznikami,czarna Siemens. Padała elektronika w nich. W tamtym roku zmieniałem.
Gdzie auto stoi, w garażu na wsi czy pod blokiem w centrum miasta? I kiedy odkrywasz awarię, po nocy czy nagle w trakcie jazdy auto staje?
Nie masz napicia na grzałke,zainteresuj się przekaźnikiem oznaczonym jako "auto choke". Komora silnikowa,skrzynka przekażników po prawej stronie,trzeci.
Nie ma blokad.Znak do ustawienia wału masz na bloku na 12tej,na kole też masz 2 znaki.Jak ustawisz klin na 12tej to znaki na kole zębatym wału ,będziesz miał na 12tej i na 6tej.Znak z godziny 6tej ustawiasz do ogniwka łańcucha który napędza wałki rozrządu,a znak na 12tej ustawiasz do ogniwka łańcuszka napędu pompy i znaku na bloku
Z reguły pomaga przelutowanie płytki drukowanej. Impulsy do licznika dochodzą?
Zobacz jeszcze czy jest synchro.
Jeśli jest fachowcem, powinien zlecić ci dostarczenie pompy do sprawdzenia. U mnie jak nie dam pompy to nie mam gwarancji na regenerację wtryskow. Uważam, że pomimo większych kosztów, to unikamy w ten sposób niedomówień, złych opini czy zbędnych roszczeń reklamacyjnych.
http://obrazki.elektroda.pl/5839653400_1... Może jednak mam rację.
A jak zmierzyć pojemność akumulatora? Naładowany akumulator obciążamy prądem równym co do wartości 1/20 pojemnosci, czyli w twoim przyp. 3,1A i rozładowujemy do czasu osiągnięcia przez akumulator napięcia 10,5V. Pojemność w% - Q%=t/20 X 100%=t X 5 jednakowa we wszystkich celach ~ 1,28g/cm^3.
Nie pamiętam jak primerka ma konstrukcję całego dyfuzora, ale w wielu autach jest tak, że trzeba wywalić cały kokpit oraz cały dyfuzor, aby wymontować nagrzewniczkę.
Nie koniecznie pokaże usterkę, trzeba sprawdzić parametry pompy, może być zła dawka, przy uszczelnianiu pompy jest konieczne ustawienie dawki na ciepłym silniku.
Ojoj najprawdopodobnie bedziesz miał do wymiany wycisk sprzęgła.
;) Kontrolka którą opisałeś, sygnalizuje prawidłowe działanie systemu NATS (syst. antykradzieżowy). Szybkie miganie oznacza uzbrajanie się systemu (włącza się immobiliser) - poczytaj. W Primerach P11.144 po pierwszym lifcie (1999-2001) NATS sygnalizowany był diodą LED na podszybiu, po drugim lifcie (2001- VI.2002) - kontrolką na tablicy wskaźników.
Ten zawór zaczyna działać gdy silnik jest obciążony. Gdy silnik pracuje na biegu kałowym to zawór nie pracuje. Jeżeli wtedy Ci gaśnie to szukaj przyczyny gdzie indziej. Jeżeli gaśnie jak się nagrzeje i odpala jak ostygnie to sprawdź czujnik wału.
Witaj, Kilka tygodni temu mialem identyczna usterke w Fordzie Ka. Pisalem o tym na forum. Doradzono mi rozebranie wspomagania i wyczyszczenie maglownicy. Jasna sprawa. zajelo mi to 3 dni - zrobilem. Wszystko ladnie pieknie, nic nie cieknie, silniczek pracuje a kierownica dalej sie blokuje. I dzialo sie to glownie w czasie jazdy. Byly takie "martwe punkty"...
TU
Cięnienia nie ruszaj bo masz dobre. Prześlij mi zrzuty sztywny13(at)yahoo.com
No to podziękuj temu co Ci kazał wydech sprawdzić ;-)
polącz je i zobacz jak wtedy pracuje silnik.
alaska do 90KM, więc masz spory deficyt . Valteki zdecydowanie za wolne do tego silnika. Reduktor Magic 3 coś ostatnio ma marne recenzje (puszczanie gazu do układu chłodzenia !), a scorpion mini a jeszcze lepiej st to całkiem dobry pomysł. Wtryski co najmniej magic jet, na nieco wyższym ciśnieniu obsłuży matrixHD344. Ale tak w ciemno i na pewniaka,...
W klubie Nissana tak robią: http://michalng.webpark.pl/dmuchawa.html
Po wymianie aparatu też wyskakuje ten sam bład :?: Jezeli nie to moze błednie zamontowany aparat :?:
tam coś znajdziesz . nissan4u .com Dodano po 5 Jaki problem z nią masz? bo ja osiwiałem przy swojej ale wszystkie usterki ogarnięte:)
Ten sterownik jeżeli zainicjował jaśki już nie da się zdiagnozować.Blokuje się.
No nie jeżdzić tylko uruchomić silnik,zobacz co się będzie działo.
proszę ale po angielsku
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Dalej uszkodzony alternator, ewentualnie coś nie tak z przekaźnikiem ( oznaczony w skrzynce jako choke)
Czujnik położena wału do sprawdzenia. Brat miał podobnie w p11. Wszystko sprawdzane, wtyczki,kostki. Zasilanie i co tylko sie dało. Komputer ze 20 razy podłączany. Pojeździł poł dnia i zdechł( kilka razy tak). Czujnik połozenia wału nie domagał. Oryginał nissana 500zł, dobrał oplowski za 90zł ,dokładnie Vectra B 2.0 dti i póki co jeździ bez problemu....
http://obrazki.elektroda.net/46_12274330... Powinno pomóc.P
jak mają dziabnąć to i tak dziabną może nawet bardziej te altusy
Plak jest bardzo łatwopalnym produktem , spróbuj zgasić rozgrzany silnik i psiknij . Nie potrzebuje wysokiej kompresji jak olej napędowy do zapłonu. Po zgaszeniu w silniku masz wysoką temperaturę więc odpalisz bez problemu kolejny raz na ropie. Jak silnik ostygnie musisz mieć znowu do rozruchu wysoka temperaturę i odpowiednią kompresję aby nastąpił...
Umyć przepustnicę i wrazie potrzeby ją zaadoptować.
primera nissan nissan primera immobilizer bezpiecznik nissan primera
multimetry radzieckie corolla verso proces powershell
czyszczenie gaźnika kosiarka rs485 controlv21
Regulacja gaźnika w piłach Oleo-Mac 937: śruba L czy H? Czy brak masy uszkodzi tensometr? Analiza i skutki