Raczej diody, jak to w Hitachi.
Ludzie, co z wami? A nie pamiętacie jak to było zrobione w starych Toyotach, Nissanach? Był mierzony spadek napięcia na fragmencie listwy.
Dlaczego napięcie spada przy uruchamianiu silnika, ale wraca do normy po podniesieniu maski? Sprawdź połączenia elektryczne, przewody masy i stan akumulatora.
nie przy rozruchu gdy spadek napięcia??
A przewody, masy. Jaki masz spadek napięcia i obroty rozrusznika
Masz rację piszczy nie piszczy ale to nie ma nic wspólnego z spadkiem napięcia pod obciążeniem.P
Sprawdź czy kostka/konektory żarówki nie przypalone. Przyczyną słabego świecenia zapewne jest spadek napięcia na którymś złączu.
Na gnieździe powinno być 12V. Uszkodzony przewód lub słaby styk powoduje spadek napięcia, a dodatkowe obciążenie powoduje całkowity spadek praktycznie do zera. Nic tylko szukać z miernikiem w ręku przyczyny.
1. spadek napięcia na zaciskach ogniwa w chwili kręcenia? 2. napięcie zasilania ECU w chwili kręcenia? Podajesz - jak przestaje kręcić zaczyna łapać. Tutaj tkwi problem. Może mieć zwarcie
To "itp" ...to świece ? Sprawdzone wysokie napięcie? Sprawdzony dolot powietrza?
Regulator może też podnosić napięcie ładowania w zależności od temperatury lub wysterowania z sterownika silnika. Sprawdź spadki napięć na przewodach masowych i głównych plusowych.
Też myślałem o alternatorze ale gdy się przyłoży miernik ładowanie wygląda na OK . ~13,5V . Przy podpiętym kompie podczas jazdy i na jałowym też pokazuje równe 13,5V , czy to za mało ? Spróbuję powrócić do zwykłych żarówek ale wątpie czy to coś da . Jeszcze co zaobserwowałem to gdy silnik pracuje na jałowym (automat N lub P) to cyklicznie co ~30 sek...
Witam.Zrobiłem tak jak napisałeś i wymieniłem jeszcze przewody wysokiego napięcia oraz świece i wszystko jest już ok. Dzięki za pomoc
Spadek rzędu 3 woltów na grubym kablu rozrusznika jest raczej niemożliwy - nawet przy pracującym rozruszniku. Tak jak kolega napisał: spadek napięcia jest na którymś złączu lub okuciu kabla. To nie jest skomplikowane do znalezienia - pomyśl trochę a reszta pójdzie szybko.
Na zakresie do sprawdzania półprzewodników mamy spadek napięcia np.na diodzie jest to 0,2 V - 0,5 V i nie są to omy
Rezystorek spowoduje wolniejsze "klapanie" i upalanie styków. Z przełącznika na cewkę przekażnika a na styki i dalej lampy od akumulatora. Krótkie przewody mają znaczenie bo jest mniejszy spadek napięcia a przez to lepsze światło. To tyle. Powodzenia. Szogun
Chyba obejdzie się bez kondzia, zresztą jak wszystko podłączysz i będzie grało dobrze nie będzie spadków napięcia to dobrze a jak nie, to dokupisz DIETZ 1F za 150zł chyba.
Według mnie laika, wygląda na za niskie napięcie, a właściwie za duże spadki napięcia na zasilaniu modułu zapłonowego lub coś w samym module. Zacząłbym od tego pierwszego. Doraźnie powinno pomóc zmniejszenie przerwy na świecach.
Masa radia podpięta jest pod światła pozycyjne, po ich włączeniu zanika, wchodzi tam wtedy plus i dlatego radio gaśnie. Przygasanie przy pogłośnieniu, to spadek napięcia. Zrób sobie nowe solidne, na przewodach o większym przekroju zasilanie a problem zniknie.
Witam wszystkich serdecznie, Posiadam samochód Nissan Qashqai i zaciekawiło mnie w nim ładowanie akumulatora. Po odpaleniu silnika napięcie na akumulatorze wynosi około 14,3 V czyli jak najbardziej prawidłowo, jednak gdy przejadę jakiś dystans napięcie spada do ok. 12,3 - 13,6 V i waha się w trakcie jazdy w tym mnie więcej zakresie. Nie mam najmniejszych...
Koledzy poszedłem trochę innym tropem. Skoro ludzie już powymieniali różne podzespoły i to nic nie dało. Zresztą ja już też pół wozu wymienilem. Moze tu chodzi o za niskie napięcie podawane z akumulatora w momencie gdy jest chłodno (a wiadomo, ze jego pojemność się mniejsza) W dzień taki jak dziś czyli 18C i duża wilgotność przemierzyłem akumulator...
Ze schematu, który mam wynikałoby, że H4 wykorzystuje obydwa włókna - czyli normalnie, jedno dla mijania, drugie dla drogowych, H3 dołączana jest pewnie jako dodatkowe drogowe. I ważna sprawa: przez przełącznik zespolony idzie cały, dość duży prąd pobierany przez reflektory, powoduje to wypalanie się styków w nim, co prowadzi do jego awarii, a także...
czyli jest tak jak pisałem wyżej : " myślę,że wymiana alarmu nic nie da,zasugeruj montażyście puszczenie krańcówek drzwiowych przez przekażnik,to co wzbudza twój alarm to prawdopodobnie jakieś szczątkowe powracające sygnały wystarczające do wzbudzenia alarmu a mogące być zbyt słabe do ruszenia cewki przekażnika[mały przekażnik niewiele obciąży aku przy...
Napięcie mierzysz na alternatorze - czyli plus na wyjście alternatora. A gdzie masz podpięty minus - na akumulatorze czy na korpusie alternatora. Czasami trzeba poprawić połączenia masy miedzy silnikiem a karoserią. Miałem tak w Nissanie. Minus na korpusie alternatora pokazywało 12,8V, minus na akumulatorze - pokazywało 14,0. Poprawienie styków taśm...
Ale świece nie są dwustopniowe czy coś. Nie rozumiem tego. To jest bardzo duży pobór prądu..max wydajności alternatora. Myślałem że jest problem z Alter ale po wymianie wszystkiego w nim spadek napięcia dalej pozostał...i później się okazało dlaczego . Dodano po 32 Ekologia. Zmień przekaznik z wiazką np. od Renault, Fiat z terminalami na śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8875667900_...
Sprawdź woltomierzem jaki masz spadek napięcia na akumulatorze podczas rozruchu - powinien być nie mniejszy niż do wartości no powiedzmy 9-10V. Może to być akumulator - ile ma lat? Jeśli jest jeszcze obsługowy to sprawdź poziom elektrolitu (płyty powinny byż nim zakryte) i jego gęstość w celach...(1,26 - OK; 1,20 i mniej NIE OK)....
wg. mnie to nie jest ten czujnik. Z pierwszego schematu wynika, że jest to czujnik pomiaru ciśnienia (ciśnienie na napięcie 1-4V). Natomiast z drugiego schematu widać, że jest to "włącznik" ciśnieniowy (chyba presostat to się nazywa), który ma za zadanie włączyć wentylator po wzroście ciśnienia i prawdopodobnie wyłączyć kompresor po zbyt dużym spadku...
A co tam ma się dziać? Jakiś konkretny przebieg, jakieś wartości w konkretnym miejscu? Który blok odpowiada za alternator? A jeśli tam coś znajdziemy to można mu kazać obniżyć napięcie? Czy może to być związane z masą tego całego upc? Rozwiń mi jeszcze skrót UPC proszę. Co to jest konkretnie. Bo kolejnym pomysłem było sprawdzenie własnie połączeń masowych...
Zgrzyt ten występuje po odpaleniu silnika, (które udaje się z trudem, bo nie zawsze zaskakuje automat w rozruszniku) najczęściej podczas jazdy po nierównościach. W pewnym momencie, po podskoku auta na nierówności coś zaczyna chrobotać, tak jakby coś się chciało zazębić. ji braku pogody i garażu. jak by nie patrzeć trzeba sprawdzić poszczególne aspekty...
Czy ty masz problem, czy szukasz problemu? Po pierwsze napięcie akumulatora na spoczynku 12,2 V można uważać jako normalne. Zależy to jeszcze od zastosowanego miernika. Podany pobór prądu faktycznie można uznać za nadmierny ale nie wiemy jakie ustrojstwa masz zainstalowane. Spadek napięcia po włączeniu świateł do 13,2 V także można uznać jako dopuszczalny....
Witam! U mnie przedstawia się to tak: temp. zewnętrzna -2 °C napięcie akumulatora 12,6V grzanie świec - spadek napięcia do 11,8V Auto pali na dotyk, nawet w największe mrozy, po jednym grzaniu świec. Uruchamiam rozrusznik po zgaśnięciu kontrolki grzania świec. Ale u mnie od razu po uruchomieniu silnika napięcie wzrasta do 14V, utrzymuje się przez cały...
witam! Posiadam nissana primerę 2.0 TD.W zasadzie nie mam z nim żadnych problemów,czynności serwisowe wykonuję przy nim sam(mam o tym jakieś pojęcie),ale jest coś czego nie potrafie wytłumaczyć.Mam dość słaby akumulator(nie trzyma)i gdy postoi dłużej niż tydzień mam problem z rozruchem.Odpalanie na kable nie pomaga wtedy,naładowany akumulator też samochodu...
Witam. Mam taki problem gdyż chciałbym podłączyć kondensator do radioodtwarzacza cd/mp3 usb Clarion CZ202ER, a nie wiem czy może być tak do końca jak myślę ponieważ chcę go podłączyć na stałe do plusa. Moje pytanie brzmi: 1)jaki kondensator z tych zastosować i czy dodać do tego coś jeszcze typu diody jakieś itp. 2)czy kondensator może być podłączony...
To wiem juz sprawdzalem :) Czujnik podaje prawidłowe napięcie 5V. Masa tez jets dobra dlatego zaczynam sie zastanawiac czy to jednak ma cos zwiazek z tym czujnikiem. Jestem ciekawy czy jakby go wyciagnac to mozna by bylo cos stwierdzic.
Sprawdź dokładnie przewód plusowy co idzie od akumulatora lub od rozrusznika, a i czy alternator ma dobrą masę. no wieć tak, co do masy to mierząc spadek napięcia miedzy masą alternatora (obudowa) a klemą "-" akumulatora mam wynik 0V. Natomiast na przewodzie dodatnim 0,3V. Wiem ze po drodze mam złącza przy alternatorze oraz przy puszcze z bezpieczikami....
mierzylem napięcie na czujniku temp.ktory jest w glowicy silnika i na zimnym jest ok.7,5V a przy temp.80st jest ok.3V wiec musialby to byc jakis sygnalizator spadku napięcia z mozliwoscia regulacji,mysle ze nie powinien byc zasilany z tego czujnika aby nie zaklocac jego wskazan dla wskaxnika na desce rozdzielczej,a napiecie z tego czujnika powinno tylko...
A gdzie znaleźliście "warunki techniczne" dla świateł do jazdy dziennej??? Już dawno szukam, i nie mogę znaleźć... Prawdę mówiąc, to nawet nie widziałem źródła światła z homologacją "Do jazdy dziennej" Czyli praktycznie za każde światło inne niż mijania używane w czasie jazdy w ciągu dnia policjant może zabrać dowód - bo to światło nie ma homologacji....
Myślałem i nad tym tematem i sprawdzałem jeszcze kilka rzeczy,instalacje status podgrzewania sondy od strony sterownika, grzałki w sondach oporność, Obie sondy miałem wykręcone i kilka rożnych producentów i do rożnych aut, nawet mam nową Boscha i sprawdzałem jak w filmiku z linku i kilku innych i faktycznie ta z Nissana dość jest leniwa to znaczy że...
Szkoda, że specjaliści milczą. Dziś jadę jeszcze raz podłączyć autko pod sprzęt diagnostyczny. Zobaczymy jaki numer błędu wyskoczy. \ ========================================... Update: Jestem już po diagnostyce. Błąd to P1621 ECM15. Diagnosta podłączał mnie Consultem III. Powiedział, że to jakiś stary błąd związany prawdopodobnie ze spadkiem...
Samochód podczas przyspieszania okresowo słabnie "dołki mocy", jeden okres trwa około 3 sekundy. 2 sekundy przyśpiesza i jedną przestaje przyspieszać. Powyżej 4000 obrotów silnika zjawisko zanika. Poniżej trochę danych, które już zebrałem: •Silnik: MR20DE, 2.0 benzyna, 141 KM - Nissan Qashqai J10 2010rok, •Instalacja gazowa od 10 lat, obecnie odłączona,...
http://obrazki.elektroda.pl/5537960300_1... Witam. Jakiś czas temu, wynająłem małe mieszkanie. Miało jeden zasadniczy problem-ogrzewanie. Nie wchodziły w grę ogrzewacze elektryczne, ani gazowe. Po wielu poszukiwaniach, znalazłem na eBay webasto. Pochodzi z samochodu Rover 75 i jest zasilane olejem napędowym. Z webastem współpracuje...
Witam, Dostałem światła do jazdy dziennej, dwa światła złożone z 6 szeregowo połączonych diod, ale niestety bez przełącznika do nich. W przełączniku takim chodzi o to, by światła załączały się zaraz po przełączeniu kluczyka i wyłączały gdy zechcemy włączyć światłą postojowe itp. Na elektronice analogowej się nie znam, ale coś tam spróbowałem stworzyć....
Witam Panów ponownie i podaje przyczyne usterki zamykając jednocześnie wątek...a jest ona tak banalna że aż głupio mi pisać. Mam nadzieję jednak, że tenpost pomoże komuś w podobnej sytuacji. Winny był...akumulator... Przy czym podkreślam, iż na samym wstępie dokonałem pomiaru i akumulator miał chyba 12,35V co mnie zmyliło i wyeliminowałem go jako przyczynę....
BU-808: Jak wydłużyć czas życia akumulatorów litowo-jonowych? Tematyka: Analiza przyczyn utraty pojemności akumulatorów Li-ion i zalecenia dotyczące zwiększenia ich żywotności. Badania w zakresie rozwoju akumulatorów skupiają się na ogniwach chemicznych opartych na związkach litu tak bardzo, że w przyszłości prawdopodobnie tylko takie akumulatory będą...
Pięknie, widzę że ładnie to wyszło. Proc trochę archaiczny ;) Podłączałeś już ten sprzęcik do auta? Zastanawia mnie problem zasilania (spadki napięcia przy rozruchu). Ciekawi mnie czy duże kondensatory wystarczą do tego, żeby procek się nie resetował. Mam sesje, więc ciężko z czasem, stoję w miejscu. Ale ostatnio dowiedziałem się o sposobie komunikacji...
Podłączyłem tak jak napisałeś z tym że + wziąłem bezpośrednio z aku, dziwne jest to że napięcie utrzymuje sie na poziomie 14,45V gdy auto trochę postoi (zaraz po odpaleniu) a gdy pojeżdżę to spada do ok 13,95V, próbowałem dać plus po stacyjce ale występuje spadek napięcia na przewodach o 0,1V i przy takim podłączeniu napięcie rośnie do ok 14,55V (zaraz...
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
Witam, wczoraj auto nagle umarło. Nagle przy odpaleniu zacząć rzęzić, miał spadek mocy, Ledwo dojechał do domu. Po zatrzymaniu się na parkingu, zgaszeniu silnika i próbie ponownego uruchomienia nic się nie dzieje. Po przekręcniu kluczyka z pozycji On na Start samochód nie reagował, nawet nie próbował kręcić rozrusznikiem. Po wgłębieniu się w temat zacząłem...
Dzisiej bawilem się trocha bardziej sygnal od przelywomierza na osyloskopie jest nastomiast podpiolem 6 miernikow pod wtryskiwacze i wychodzi na to ze komp nie otwiera wtryskiwaczy w momencie mulenia tzn. jak normalne jest to na miernikach mam praktycznie caly czas 12v a jak zaczyna mulic to to jest 0 ~ 12v widoczne do zaobserowania ze nie podaje napiecia...
BU-808B: Co sprawia, że ogniwa litowo-jonowe ulegają zużyciu? Tematyka: Procesy zachodzące w ogniwach Li-ion powodujące trwałą utratę pojemności. Sposoby testowania ogniw. Wpływ domieszek na sprawność procesu ładowania. Priorytety W 2006 roku cały wysiłek w kierunku zwiększenia gęstości energii ogniw Li-ion został zniweczony, gdy miliony akumulatorów...
Schemat wtyczki czujnika ciśnienia doładowania do Renault Master, Nissan Interstar, bez EGR i przepływomierza: wtyczka 4 pin (oznaczone cyframi) nr. 1 masa nr. 2 ? (temperatura) Nr. 3 napięcie (5v) nr. 4 ? (temperatura) I tak, nr 1 ma kolor szary, numer 3 ma kolor zielony, w przypadku 2 i 4 są różne wariacje, ale jeżeli 1 i 3 są prawidłowo podłączone...
W skuterze są u ciebie akumulatory kwasowe żelowe przyjmiemy 24 v czyli dwa akumulatory żelowe 12 v 30 Ah dla uproszczenia, masz określony spadek napięcia przy ruszaniu powiedzmy 3 v jak dołożysz równolegle takie same dwa akumulatory będziesz miał w sumie 4 sztuki 12v 20 Ah spadek napięcia będziesz miał powiedzmy 1,5 v To samo się tyczy Akumulatorów...
Wertowałem problem i zastanawiam się czy czeka mnie wymiana rozrządu czy nie.. Samochód to Nissan Micra K12, r. 2003, silnik 1.2 . Świeci się żółty CHECK. Objawy takie, że czasami się trochę dusi (albo ociężale reaguje na pedał gazu), albo potrafi zwyczajnie zgasnąć. Zauważyłem też, że gdy na luzie dodam gazu, to wskazówka obrotomierza nie schodzi płynnie,...
http://obrazki.elektroda.pl/8159937000_1... Postanowiłem zrobić coś pożytecznego dla świeżo zakupionego samochodu, więc wymyśliłem komputer pokładowy (dalej KP). Samochód to Nissan Almera N15 1.6SR, a silnik - GA16DE. Postanowiłem umieścić swój KP w przednim panelu tuż pod radiem - jest tam trochę miejsca na jakieś drobiazgi. http://obrazki.elektroda.pl/2588759900_1...
W związku, że straciłem pracę siedzę w domu od prawie 3 tygodni a moje audio zostało zgłoszone do konkursu (zostałem wyróżniony za co dziękuję) więc i tak "się wyda" co tam wożę postanowiłem wstawić wątek z budowy grania w moim Japońcowozie :D. Na razie wstawiam to co mam a perypetie i kolejne etapy będę dodawał jak je zredaguję. Instalacja car audio...
Regulatora napięcia jest prawdopodobnie gdzieś w środku a nie rozkręcałem alternatora. Na zewnątrz zaś są tylko 2 styki. Jak podłączona jest żarówka to dokładnie nie wiem ponieważ jest tam bardzo dużo przewodów i mało miejsca. Nie bardzo da się coś rozkręcić już więcej. Wszystkie obudowy co mogłem to zdjąłem. Alternator nie jest oryginalny, jest od...
nissan spadek nissan spadek obrotów spadek nissan primera
logować mbank sonda lambda accord piece ekogroszek ustawienia
płyta główna viessmann vaillant atmomag serwomotor
Scania S 450 EMS 8430 - Problemy z czujnikiem NOx i układem paliwowym Moduł M4L Barton, SAM4L – wyprowadzenia pinów, pinout, identyfikacja, dokumentacja