W tino jest chyba przed lewarkiem, na tunelu. Zasilania sprawdź w sterowniku poduszek. ABS to osobny temat, zasilanie nie ma nic do czujnika.
Podłącz zasilanie do czujnika , przepuść prąd o znanej wartości i porównaj odpowiedzi obu czujników.
Przeoczyłeś, zasilanie na czujniki.
Zastosować czujnik ciśnienia 3funkcyjny, przy jego pomocy stworzysz 2 bieg wentylatora skraplacza bo pierwszy wysterujesz z zasilania cewki kompresora
Nie odpalisz z tym błędem rozumiesz ? A tam jest w ogóle +5V ? na zasilaniu ?? on nie widzi zbyt niskiego ciśnienia paliwa tylko nie widzi czujnika.[/i]
Czujnik halla sprawdzisz diodą led z rezystorem, czujnik ma wyjście OC (open collector) więc diodę wpinasz pomiędzy + zasilania czujnika a jego wyjście
Oba czujniki wału i wałka są po przekaźniku K46 i bezpieczniku nr. 52. Sprawdź jeszcze zasilanie ECU , bezp. nr.4 , 10A.
Witam Nissany miały zasilanie czujnika paliwa i wskaźnika poziomu obniżone przez stabilizator typu 78 chyba 09 lub 08 i najczęściej pad stabilizatora jest przyczyną braku wskazań czujnika. Stabilizator winien być gdzieś na płytce z tyłu zestawu wskaźników, trzeba poszukać. Pozdrawiam
Zobacz żarówką, czy masz w ogóle zasilanie na czujnik. Na szczęście odłożyłeś miernik na półkę. Jeśli brakuje zasilania to problem będzie w skrzynce z bezpiecznikami.
podanie napięcia bezpośrednio z akumulatora na czujnik w pompie ... chodzi o pompę paliwa ? Nie na czujnik, tylko na zasilanie (+12V) pompy paliwa.
Miałem podobny problem w Almerze. Uszkodzony był czujnik położenia wału korbowego. Problem nie występował na zimnym silniku i wtedy zapalał zawsze od strzała. Natomiast kiedy zgasł podczas nagrzewania się lub kiedy już był gorący, to z odpaleniem było różnie. Błąd czujnika nie był rejestrowany. W tym przypadku najrozsądniej byłoby wziąć z sobą diagnostykę...
Czujnik położena wału do sprawdzenia. Brat miał podobnie w p11. Wszystko sprawdzane, wtyczki,kostki. Zasilanie i co tylko sie dało. Komputer ze 20 razy podłączany. Pojeździł poł dnia i zdechł( kilka razy tak). Czujnik połozenia wału nie domagał. Oryginał nissana 500zł, dobrał oplowski za 90zł ,dokładnie Vectra B 2.0 dti i póki co jeździ bez problemu....
Hej wzory z ad wyglądają podobnie, ale czy jest między nimi synchronizacja? Zasilanie cewek sprawdzone żarówką i jest ok.
https://obrazki.elektroda.pl/1160707900_... Na tej przystawce jest taki czujnik od właśnie tej cewki która załącza/rozłącza pompę kiedy podczas załączonej pompy rozłącze któryś wtyk to też zapala check z tym samym opisem błędu.Zastanawiam się czy nie wymienić tego czujnika
Podobno,podobno.Jak kable masz sprawne to jest zły czujnik albo leży sterownik.Nawet nie podałeś jaki rodzaj czujników tam siedzi.Czy sprawdzałeś napięcie zasilania czujników z wpiętym i wypiętym czujnikiem.Albo próbowałeś podmienić stronami?
Nie wiem jak rozwiązana jest tam kwestia zasilania. Może nie być czujnika informującego CPU o ciśnieniu podawanego paliwa, być może jest tylko wyłącznik ciśnieniowy do pompy. Możesz rozebrać układ zasilania, wymienić filtr paliwa, wypłukać przewody benzyną, poskładać do kupy, odpowietrzyć, a potem pojechać do diagnosty zeby zmierzył ciśnienie i sprawdził...
1 - Jakieś zasilanie? 2 - Wydaje mi się, że alarm/głośnik 3 - DIODA 4 - Ukryty guzik do wprowadzania PIN-u 5 - Wtyczka / przewody idące do sterownika? 6 - Czujniki na kolumnie kierowniczej i jakaś dioda koło tunelu. https://obrazki.elektroda.pl/2014673600_... wywalić to ustrojstwo Musisz przywrócić instalację elektryczną samochodu...
błąd P0652 oznacza niewłaściwe zasilanie czujnika : położenia wału, wałka, czujnika ciśnienia w listwie, czujnika ciśnienia klimatyzacji , czujnika doładowania - może być zwarta wiązka na błąd ten może mieć wpływ również awaria czujnika pedału przyśpieszenia lu któregoś z wcześniej wymienionych - musisz sprawdzić wiązkę a z tego co opisałeś to pewnie...
tam niema modułu, są 4 cewkomoduły na każdą świecę właśnie mi też ten czujnik położenia wału najbardziej podejrzany, no i zasilania, sprawdzę jak tam u niego będę
jeżeli żarówka nie świeci, to poszukaj, gdzie jest przerwa, zasilanie stałe +12V i sygnał (masa) z sterownika
Spójrz w infotecha lub Autodatę sa rozpisane czujniki i sposób pomiaru Mówisz że nie masz iskry kontrolka immo gaśnie? Zasilania dochodzą do cewki? bezpieczniki ok? posprawdzaj i napisz co ustaliłeś
Jak to jest biały dym to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa, czy oleju może natomiast nie przybywa, czy masła pod korkiem wlewu oleju nie ma. Mamy teraz taką porę roku, że dość często jest biały dym (para wynikająca z różnicy temperatur i to dość sporej różnicy), ale nie należy olewać tego. Przyjrzyj się czy aby to na pewno biały czy nie czasem...
To pali bezp.ogólnie od wtrysku.To zależy jaki jest czujnik wału, czy bierze zasilanie np 12v.Posprawdzaj wiązki w okolicy tego czujnika.Ogólnie posprawdzaj wiązki na silniku czy gdzieś nie ocierają o masę.
Czy dokonałeś sprawdzenia instalacji elektrycznej,ze wszystkich postów wnioskuje że osprzęt silnika jest ok. cpu też więc zostaje kontrola tego co je łączy przewód po przewodzie od czujnika do cpu + masy i zasilania.
Jeśli mogę coś zasugerować to: - pomysł z pomiarem za pomocą manometru na listwie jak najbardziej wskazany bo nie wiesz czy czujnik lub ECU jednak nie podlewa cos od siebie - zobacz czy po podgrzaniu za pomocą np opalarki/szusarki czujnika na listwie i ECU (oczywiście w rozsadach granicach) nie zmieniają sie parametry cienienia paliwa - jeśli to możliwe...
A zasilanie "po kluczyku" jest czy też zanika ? Jak biorę na rozrusznik to nie ma zasilania na zaworek. Jak dam na krótko to też nie odpala. Stacyjka jest dobra. Jeśli by był uszkodzony czujnik położenia wału to może tak się zachowywać? Za włączeniem zapłonu tak powinno być fabrycznie że dosłownie chwilę jest zasilanie na zaworek?
Na komputer wszystkie zasilania dochodzą ? czujnik obrotu wału daje impuls ? Akurat immo w tym samochodzie to najmniejszy problem
Ewidentnie słychać ze ma przerwy w zasilaniu paliwa lub jakis wtrysk leje momentami zbyt mocno- o ile mozna to stwierdzic po odsluchaniu nagrania
Na szybko zdjęcie schematu. T1 cewka, A52 moduł zapłonowy, C3 kondensator, B132 czujnik położenia wałka, zasilanie przychodzi przewodem swrt (czarno czerwonym) na pin 7. https://obrazki.elektroda.pl/3401288500_...
Dziękuję za odpowiedzi. Gaz podłączony jest pod czujnik położenia wałka rozrządu, paliwo pompa pompuje jak oszalała, ciśnienia nie sprawdzałem z braku manometru, jednak po włączeniu zasilania podaje pół litra w moment. Pokazywany jest błąd jak ww to chyba nie czujnik temperatury? Wiecie gdzie jest czujnik położenia wału?
Problem prawdopodobnie jest właśnie w zasilaniu, ale na pewno sam go sobie nie wyłącza, tylko gdzieś "ginie". Na początek trzeba by przekopać instalację i przemierzyć dokładnie zasilania, a jak tam będzie ok, to dopiero sterownik.
(at)aleksander01 Pozwolisz że się nie zgodzę - w Szczecinie Polmotor jest dealerem KIA ma oprócz tego parę innych marek - to nie jest tylko problem mechanika tego czy innego ale ogólnie kultury - gdy mieszkałem w Holandii robiłem APK w salonie chyba Peugeota (jeździłem Nissanem xtrailem) - nie tylko zrobili mi APK (nasz przegląd techniczny) ale też...
Trzeba sprawdzić, co się tam dzieje - czy zasilania w porządku, czy urządzenie się budzi i czy widzi czujniki. A potem sprawdzić, co steruje tym buzzerem i czy sygnał "gubi się" na tym elemencie, czy wcześniej.
Witam! Okazało sie ze był uszkodzony komputer świec żarowych na allegro koszt w granicach `100 - 150 zl nie wymieniłem tego komputera ponieważ inny używany też może być strzelony zamontowałem przekaźnik z VW Golf który w sobie ma czasówkę i zamontowałem czujnik temperatury z VW Golf i problem rozwiązany podpoiłem to wszystko pod zasilanie stacyjki :)...
Do czujnika kąta skrętu dochodzi 5 przewodów: 1- zasilanie po zapłonie; 2- masa; 3- zasilanie z akumulatora; 4- 5- 6- 7- can L; 8- can H; Sprawdziłem zasilania, masy i teraz pytanie. Jest możliwość sprawdzenia ciągłości czujnika kąta skrętu ? Bo od strony instalacji elektrycznej wszystko jest ok.
Nie wiem, sprawdzić zasilanie czujnika ,wyjście sygnału, masę . Przecież do tego nie trzeba schematu(jak ktoś przy tym robi) tylko rozumu. Jak ciśnienie ginie to jasne że albo pompa albo wtryski i wszystko co związane z dostarczaniem paliwa.
Witam wszystkich. Mam problem z Nissanem Qashqai 1,6 dCi R9M z 2013 roku. Mam błąd sterowania przekaźnikami grzałek nurnikowych, nr 1,2 i 3. Znalazłem przekaźnik nr 1 i 3 ( skrzynka obok akumulatora PTC1 i PTC3), oba sprawne. Dwa bezpieczniki nad przekaźnikami PTC 30A sprawne. Zasilanie przekaznikow jest na nogach 2 i 3. Noga nr 5 piszczy z masą ale...
Witam koleżanki i kolegów . Potrzebuję bezpieczniki do układu ABS do Nissana Almery 30A 32V, takie zielone kostki z zaczepem.Gdzie to kupić ? Nie mogę dalej kontrolować układu ABS z powodu braku zasilania, a swieci ciągle kontrolka (ABS).Może dalej wyjdzie jeszcze czujnik przy kole? Nissan Almera rok prod.1999.Bezpiecznik poszukiwany to Pacific 30A32V....
Witajcie. Czy ktoś miał podobny problem jak na filmie? [youtube]https://youtu.be/IwxtcnGC5NA[/y... Co było do tej pory sprawdzone: podciśnienia szczelność gruszki sprawność zaworka wiązka zaworek -> sterownik wiązka po stronie zasilania zaworka (+ po stacyjce) czujnik ciśnienia czujnik różnicy ciśnień odpięty alternator sterownik czy nie zalany...
Cześć, mam problem z Nissan Primerą P12 1,8 2004. Samochód nie odpala. Jednak gdy pokręcę rozrusznikiem kilka sekund, to w momencie odpuszczania kluczyka, samochód nagle łapie i czasami odpala. Problem jest zawsze rano. Jak już odpali do jeździ i normalnie odpala. Do czasu aż ostygnie. Do czego doszedłem? Jest słaba iskra podczas rozruchu, ledwo zauważalna....
Posiadam alarm Python SP3000 U1 zamontowany w Nissanie Primera P11. Alarm sam się załącza, nie wiem dlaczego. Była zmniejszana czułość czujników ruchu i ultradźwiękowych. Alarm załącza się tylko w nocy. W dzień auto stoi cały dzień na słońcu i nic się nie dzieje więc problem wysokiej temperatury w kabinie chyba odpada (słyszałem że alarmy przy wysokiej...
Nissan Cabstar NT400 2,5 dci; 2016 rok, silnik 100 kW -140km; 35.140 przebieg 95 tys. km Proszę pomóżcie z tym nissanem. Podczas zakupu: Auto kupione ze stukającym silnikiem. Auto w pełni sprawne, jeżdżące, odpalające za każdym razem w szybkim tempie. !! Podczas pracy silnika (przed naprawą) po odpięciu wtryskiwacza wyskakiwał błąd wtrysku na komputerze!!...
A to ciekawe co piszecie bo wszedzie opisane jest to jako czujnik...sytuacja jest tez taka ze przy tym "elektrozaworze" jest gniazdo zasilania ktore odpadlo od calej reszty... Dodano po 2 A czy w takim przypadku gdy samochod gasnie na rozgrzanym silniku moze to byc wina elektrozaworu?czy jeszcze jakies inne dranstwo?
To akurat prosto sprawdzić, spadek napięcia między masą silnika/ skrzyni a akumulatorem. Wystarczy przecież zwykły miernik, to samo tyczy się zasilania na rozrusznik. Co do uszkodzenia czujnika to możliwe, ale nie tłumaczy zaniku zasilania na bezpieczniku. Daj tam zasilanie przez żarówkę 21W bezpośrednio na ten bezpiecznik. Włączasz zapłon, zasilasz...
Posiadam autoalarm challenger nt st808,............Co robić? :cry: Ja stawiam na czujnik dodatkowy np. glass sensor, ultradźwięki lub wstrząsówka.... Sprawdź przyczynę za pomocą poniższej procedury: Informacja o próbie włamania oraz pamięć ostatniego zdarzenia Jeżeli podczas nieobecności właściciela pojazdu nastąpiła próba włamania, przy rozbrojeniu...
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej osprzętu silnika samochodu Nissan Terrano 2, rocznik 2002, silnik 3.0 turbo diesel 154 KM. AI: Czy możesz określić, który konkretny element lub system w instalacji elektrycznej silnika Cię interesuje? Sterowanie silnikiem AI: Jaki jest cel poszukiwania schematu? Czy chodzi o naprawę, modyfikację, czy rozwiązywanie...
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Nie mogę gadać z tym silnikiem, nie mam do niego sprzętu. Czujniki obydwa generują przebiegi, z tym że jeden ma 90Ω między wyjściem a zasilaniem. Drugi czujnik między tymi samymi pinami ma około 2kΩ. Obydwa generują przebiegi z tym że jeden (ten ze zwarciem) stan niski ma na poziomie około 4V, a drugi na poziomie zera, myśle że jest to wina...
Witam wszystkich! Posiadam w/w nissanka. Sytuacja wygląda a tak: Podczas jazdy na 5 biegu z góry bez gazu jakieś 80 na godz auto nagle zgasło. Próby odpalenia nie przyniosły efektu. Zaholowałem do domu.Dodam jeszcze że kontrolka silnika świeciła się już od kilku miesięcy ale auto jeździło normalnie więc nie zwracałem na to uwagi. Diagnoza ELM nie wykazała...
Witam wszystkich. Kontynuuję temat Maximy bo nadal nie jest rozwiązany. 1234 Zbyszek kod VIN tego cuda to JN100HJ30U0009978 nie jestem pewien trzeciego znaku bo jest niewyraźny ale chyba to jedynka. Sprawdzałem zasilania i wygląda na to że wszystkie są OK. Nie wiem dlaczego diagnostyka nie chodzi. Znalazłem procedurę wywołania kodów przez gniazdo diagnostyczne...
Gdy wstawiłem bańkę 5l to w jakies 6-7min wyciągnęło ją do zera. To w tym przypadku można uznać, że po stronie niskiego zasilania paliwa mamy w porządku, co pozostaje tylko po stronie wysokiego ciśnienia paliwa. A więc, sterowanie wysokiego ciśnienia paliwa odpowiada kilka rzeczy mający ze sobą wspólnego takie jak: Czujnik wału korbowego, czujnik wałka...
Także dzisiaj dowiedziałem się że usterka powstała jednoznacznie po założeniu inst, gazowej , sprawdziłem ciśnienie paliwa i jest 2,45 bar po włączeniu zapłonu jak chodzi to i 3 bar , jak zdjąłem wężyk z regulatora ciśnienia i podłączyłem pompkę ciśnieniową naciskając kilka razy, ciśnienie paliwa wzrastało do 5 bar i auto lepiej chodzi , chodź nie zawsze...
Witam Mam taki mały problemik z Primerą P10. Auto nie odpala, czasem odpali na 5 sekund i gaśnie. Lampa immo miga po przekręceniu klucza gaśnie, lampka Check miga cały czas po przekręceniu kluczyka. Auto ma system NATS w kluczyku, bez pilota. Robiłem kody błyskowe i jest 14 mignięć długich i jedno krótkie. Jeśli to kod 14 to wychodzi że to czujnik prędkości...
Rozpatrywałem kiedyś próbę ingerencji w układ fabryczny "Nissana" ale odpuściłem z uwagi na potrzebe przerobienia sposobu zasilania(brak zasilania po wyłączeniu stacyjki ) brak dostepnej aplikacji zastosowanego układu w oryginale i obawa o ewentualne uszkodzenie podczas prób i niewiele miejsca w podłokietniku gdzie znajdował sie układ sterowania spowodował,że...
A więc znów odebrałem auto od piątego z kolei serwisu. Wykasowali 3 błędy, auto stało u nich 2 tygodnie. Usterka NIE WYSTĄPIŁA. Auto każdego dnia odpalało, ktoś nim zrobił trasę próbną. Gość powiedział, że nie ma sensu wypruwać całej instalacji, czyścić jej jeśli nie ma gwarancji, że to usunie usterkę. Tym bardziej, że nie ma jak jej zdiagnozować. Zapłaciłem...
a wiec tak, rozebralem calkowicie pompe wtryskowa, umylem itd. zlozylem i przez ok 10 min. bylo dobrze , tz. nie jezdzilem ale silnik chodzil rowno na wolnych obrotach. po okolo 10 min. dodalem gazu i juz niestety praca wolnych obrotow jest nierownomierna i nadal szarpie pzry jezdzie. czasami gdy chodzi na wolnych obrotach jego praca sie stabilizuje......
nie jestem elektrykiem, nie zajmuję się tym na co dzień i po prostu nie chcę czegoś zepsuć. Do dentysty też nie chodzisz i "naprawiasz" wszystko sam ? Czy zaznaczony żółty kabel jest wpięty do wtyczki centralki ? http://obrazki.elektroda.pl/9162480000_1... Możliwe jest, że przekaźnik nie został użyty przy tej instalacji? Można nie podłączać...
Witam. Kupiłem Nissana Primerę P11 2.0 103KW/140KM '98r. z klimatyzacją manualną. Wynik kontroli szczelności: próżnia 30min. Pozytywny. Ilość czynnika w układzie: 600g. ± 5g (zalecane 600g ± 50g). Ciśnienie HP oraz LP: Nie pamiętam. Stan wentylatora skraplacza: pracuje, ale podłączony bezpośrednio, sam się nie włącza. Podobno powinien się...
307 z dieslem jest bardzo dobrym samochodem szczególnie z silnikiem 2.0d 90 km lecz jego utrapieniem jest układ elektryczny, komputer BSI. Oczywiście turbo, dwumas - jeżeli jest bo są wersje bez znajdziesz chociażby po nr VIN, wtryski, pompa jak w każdym nowoczesnym dieslu.Z silnikiem 1.6 hdi jest jeszcze gorzej - problem ze smarowaniem utrapienie to...
Z nie takimi przypadkami się spotkałem na warsztacie,przeważnie jest to bzdura,przygnity kabel zasilający,a instalacja elektryczna nie jest diagnozowana komputerem,tylko czujniki,a z uwalonom elektroniką od gazu tez nie raz się spotkałem...
http://obrazki.elektroda.pl/3668847900_1... http://obrazki.elektroda.pl/4398547800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7619237200_1... Witam ponownie, dzisiaj miałem chwile na zabawę z nissanem szukałem po pierwsze złącza diagnostycznego, w komorze silnika , przy nogach pasażera i kierowcy nie znalazłem...
Silnik 16 V ? A jaki inny niby w nowożytnej japońskiej benzynie 4 cyl. o takiej pojemności? A tak na poważnie. Właśnie wymieniłem przepływomierz (nie przetrwał kompieli w myjce ultradźwiękowej), oryginał, bosha, koszt katalogowy 860zł.... Iiiii... nie pomogło, aczkolwiek spalanie w trasie spadło do 6.3l (z 7.8) a w mieście do 8 (z prawie 11;) ). Tak...
Witam Od ponad tygodnia mam problem z odpaleniem - brak iskry na cewce zapłonowej . Co wymieniłem : cewke - moduł zapłonowy - komputer Czujnik halla daje sygnał do kompa Problem jest chyba z zwarciem na kablach bo po włączeniu zapłonu po chwili płytka od modułu zapłonowego cała nagrzewa się aż prawie parzy. Moduł dostaje zasilanie +12V na PIN 3, lecz...
Dzięki zeimp błędy te sprawdzałem i one nie maja wpływu na odpalenie pojazdu interesuje mnie tylko ta kontrolka na zestawie wskazników od immo gdyż jeśli jest padnięte immo to nie działa również radio w tym aucie, tutaj radio działa i jesli pozbawię kluczyk transpondera to radio nie działa i w ecu silnika pojawia się błąd 155 czyli wskazuje że Nats...
Zobacz czy nie jest wyklepany ten odbojnik od zamknięcia klapki. Masz miernik, zmierzył byś napięcie TPS w spoczynku, jak radził (at)robokop . Pomijając udziwnione adaptacje, u mnie w innym samochodzie, winną była sama przepustnica, jej luźna już na łożyskach klapka. W/g tutejszej starej teorii, pęd powietrza napiera na klapkę, ta się rusza, ruszając...
Czy zasilane są elektrycznie wszystkie wtryskiwacze ? Czy paliwo dochodzi do odpowiednich punktów pod odpowiednim ciśnieniem ? Sprawdzić to na podstawie poniższego schematu (układ wtryskowy DELPHI 3-ciej generacji). http://obrazki.elektroda.pl/3916235700_1... Jak widać, w obwodzie paliwowym panują aż 4 ciśnienia. Zakłócenie choćby jednego...
Potencjometr w zaworze EGR zasilany jest z tego samego źródła co czujnik wałka. Częsta przypadłość w renault clio 1,5 dCi
niestety, adaptacji tego zaworu launchem nie zrobię, ale przeprowadziłem jeszcze kilka testów: - co do obrotów, to mam dostęp tylko do obecnych, te wymagane przez sterownik mój komputer niestety nie pokazuje. -natomiast mogę ustawić ciśnienie rail (komputer żąda 44 mpa, a ja mogę ustawić np, 36 mpa), wtedy odpalam i auto chodzi 1000 obr/min. wychodzę...
http://obrazki.elektroda.pl/8159937000_1... Postanowiłem zrobić coś pożytecznego dla świeżo zakupionego samochodu, więc wymyśliłem komputer pokładowy (dalej KP). Samochód to Nissan Almera N15 1.6SR, a silnik - GA16DE. Postanowiłem umieścić swój KP w przednim panelu tuż pod radiem - jest tam trochę miejsca na jakieś drobiazgi. http://obrazki.elektroda.pl/2588759900_1...
Wniosek ze schematu, że przekaźnik powinien mieć podwójną parę styków ... Bo tak jest - http://nissan4u.com/parts/almera_uk_make... - szukaj brązowego przekaźnika 2523079964 - na rys. ostatni w rzędzie (K12) albo nawet w skrzynce obok (Nissan różnie go umieszcza). Zasila nie tylko ECM, ale m.in....
Witam Auto jak w tytule Błąd P1707 czyli przełącznik biegu neutralnego w skrzyni biegów. Po podłączeniu miernika pod czujnik i przełączaniu biegów i luzu niby działa. Po przejechaniu się kilka kilometrów problem powraca. Chciałem się dowiedzieć jaki jest sygnał zwrotny tego czujnika czy wraca do ecu. Morze ma ktoś kawałek schematu. Na schemacie infotechu...
Centralka RPS20 Nissana piszczy cały czas, nawet po odpieciu czujników. Zdiagnozowalem ze jeden z czujników moze byc martwy, bo pozostałe trzy drgaja, a ten jeden nie. Czy powodem moze byc naciek farby na tym czujniku, bo tak owy jest? Tylko dlaczego buzzer piszczy nawet po odpieciu wszystkich czujników? Centralka jest zasilana z tylnego swiatla cofania...
W związku, że straciłem pracę siedzę w domu od prawie 3 tygodni a moje audio zostało zgłoszone do konkursu (zostałem wyróżniony za co dziękuję) więc i tak "się wyda" co tam wożę postanowiłem wstawić wątek z budowy grania w moim Japońcowozie :D. Na razie wstawiam to co mam a perypetie i kolejne etapy będę dodawał jak je zredaguję. Instalacja car audio...
Witam. Szukam kogoś kto zrobi powielacz częstotliwości dla czujnika abs z nissan almera. Najlepiej aby w powielaczu była możliwość ustawienia mnożnika na x2 ,x5 ,x10. Całość zasilana na 12-15v. Kiedyś był taki kit AVT1082 do złożenia za 10zł niestety już go nie produkują. Kontakt i Więcej informacji na pw. czas Realizacji: jak najszybciej budżet:max...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
renault zasilanie czujników master zasilanie czujników zasilanie czujników cofania
lodówka bosch rozszczelnienie ibiza uszczelniacz schemat rezystor opornik
lodówka samsung manometr cisnienie paliwa
Samsung QE55Q80C nie włącza się, świeci dioda LED, buczenie Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 - problem z wyjęciem wkładki stacyjki