Uszkodzona oś bębna. W tych pralkach usterka nie do naprawy. Konieczna wymiana zbiornika.
Zdejmij boczek i obejrzyj od środka co trzymają nity. Poza tym łatwiej zamontować mając dostęp od środka.
Nie do sprawdzenia tylko do wymiany!, może obydwa? Trzy nity urwane , co widać gołym okiem a czy bęben ok?
Skoda Octavia I 1,6, Golf 4, i inne ze skrzynią 02k - przy około 200k luzują się i obrywają nity mocujące koło zębate do dyfra. W efekcie nity fruwające w skrzyni wybijają dziurę w obudowie skrzyni i wycieka olej. Są już nawet gotowe zestawy naprawcze ze śrubami z nakrętkami do naprawy tej wady.
Nity można rozwiercić (ich główki) tylko potem potrzebne będą miniaturowe śrubki do skręcenia lub nity do ponownego nitowania.
Przecież to są nity, trzeba je rozwiercić. I zamieszczaj zdjęcia zgodnie z zasadami.
Należy zastosować odpowiednie nity - miałem nitowaną aluminiowymi nitami i sie urwała po 15 tys. Nity musza być zdaje się mosięzne. Za okładziny i obicie zapłacisz około 50zł
To są nity, rozwiercić łby i gotowe
Musisz wymontować zamek z klapy , rozwiercić nity i dostać się do środka zamka. Masz do wymiany mikrostyki (pasujące np z myszki kulkowej). Całość po wymianie skręcasz na śrubki, zamiast nitów.
Podmieniłem poduchę na sprawną. Lecz błąd dalej pozostał. A skąd wiesz, że poprzednia była niesprawna? Sam widzisz, że fakty tego nie potwierdzają - błąd pozostał. Kod błędu to 008 - Zapalnik poduszki bocznej kierowcy wartość za niska. Jeżeli masz dostęp do interfejsu, to po prostu należało wypiąć wtyczkę z poduszki i zrobić test. Jeżeli test wykaże...
Witam. Wiertarka wiertło i rozwiercamy nity.
Czasami puszczają nity na łączeniach. Kiepski materiał lub zła technologia zanitowania.
Nity rozwiercić, a potem skręcić śrubami.
nity rozwiercasz i już ma dostęp do płytki
Tak jak napisałem. Będziesz musiał w tym celu rozwiercić nity.... pozdrawiam
auto delikatnie szarpie przy przyspieszaniu zwłaszcza na trójce ,jakby falowało , wtedy nity kończą żywot
Cześć. To jest dobry krzyżak. Nity trzeba rozwiercić i przykręcić krzyżak tymi śrubami.
Tarcza sprzęgłowa 2 stopnia mogła polecieć lub jej wieloklin, nity. Włącz wałek zależnie przez skrzynie w tedy się potwierdzi.
Możliwe uszkodzenie to elektrolity C46 i C47. Kiedyś miałem tak we wzmacniaczu. W elektrolicie nie kontaktowały nity.
Kurde dojście do zamka jest niemożliwe bo przeszkadza biała osłona która ma nity. https://obrazki.elektroda.pl/5782585200_...
Niczym tego nie da się odkręcić. Widać, że są tam nity. Można więc to jedynie rozwiercić. Potem zaś po dokonaniu naprawy możesz to skręcić śrubami lub ponownie znitować. Odnośnie zlecenia komuś naprawy mógłbyś spróbować udać się do zegarmistrza.
Nie spotkałem amici z tej serii z krzyżakiem bębna na nity.
Zobacz czy niejest przykrecone od tylu radio na specjalna 1 srubke, jesli nie---- to jak wyzej, ewentualnie 4 nity.
Zgadza się rozwiercić nity i potem znitowac Przy rozbieraniu tapicerki drzwi trzeba uważać na zaczepy
Czy kojarzysz może jaka jest średnica tych nitów ? Czy zastosować aluminiowe nity ? Pytam bo jak już rozbiorę to wolę mieć kupione odpowiednie nity aby to zrobić.
Czy auto ma hak i były ciągane przyczepki? Tutaj masz odgłos nitów. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Jeśli dalej jeździ to pewnie się nity obluzowały ale wkrótce się zetną i potrzebna będzie laweta.
Rozwiercasz 4 nity i złazi ci ta obudowa ( gniazda zostają). Po zdjęciu obudowy zrobisz smutną minkę.
W bębnie chyba będzie trzeba te nypelki rozwiercić, aby zamontować nowe półosie? Nity trzeba usunąć i zastosować śruby z zestawu. Przy wierceniu nie powiększ otworów po nitach. Śruby prawdopodobnie będą za długie i trzeba po zmontowaniu zeszlifować.
Jezeli masz smykalke majsterkowicza to dasz rade ! :P Odrazu kup szpilki (dlugie sruby) bo trzeba bedzie rozciac nity.
często w okolicy złącza panela są diody zabezpieczające 5V bez których radio powinno zadziałać. wspomniałeś że diody były zaśniedziałe , druk pewnie jest dwustrony , sprawdź czy w miejscach skorodowanych nie ma nitów (metalizacji) łączących warstwy ścieżek . Często takie nity przerywają.
Nity najłatwiej jest rozwiercić.
rozwiercasz dwa nity, wybijasz je i zamek jest twoj, zdaza sie ze klucz obraca a od srodka nie mozna, poskladaj dokladnie, pozdrawiam
Nitownica i pełne nity Jak to wygląda? Jak to nitować na dachu? Bo w wyszukiwarce wyskakują mi nity pełne do zaklepywania i jakieś stacjonarne prasy. Chyba, że jednak miałeś na myśli nity zrywalne, ale one jakoś nie wzbudzają mojego zaufania. Ale to może dlatego, że mało ich używałem.
Witam Proponuję wsunąć blachę pomiędzy plastik a piankę i znitować na zrywalne nity. Następnie szpachla z włóknem szklanym i będzie jak nowy. POWODZENIA
Wobec tego sprawdź dokładnie odczepy potencjometru - generalnie sprawdź potencjometr głośności pod każdym kątem, po uprzednim wylutowaniu go. Wiadomo że czasami puszczają nity...
Tak, na zdjęciu jest wyłącznik odśrodkowy ( część stała ), część współpracująca z nią na wirniku to część tzw. ruchoma, która gdy silnik nie pracuje naciska na dwa wielkie nity w części stałej zwierając jednocześnie styk. Do tego styku dochodzą dwa kable. Sprawdzenie styku - weź omomierz, włącz na zakres 200om, podłącz do wyprowadzonych przewodów, naciśnij...
No pewnie że się da tylko więcej pracy bo zamiast rozkręcać śruby trzeba rozwiercić nity wymienić łożyska poszukać odpowiednie śruby i dopiero poskręcać ale dla kogoś kto się tym zajmuje zawodowo to nie powinien być problem.
Przestał działać licznik obrotów bo jest napędzany z tego samego wałka co pompa i wom tylny . Grzechotanie koło koła zamachowego ? Ścięty wieloklin ,nity na tarczy albo coś z wałkiem (ukręcony) wszystko wyjaśni się po rozjechaniu.
... Rozkręciłem wszystko w koło, sporo czasu ruszałem delikatnie góra dół itp nim aby jakoś go wyciągnąć ale nic z tego... ... Tam są jakieś nity mocujące do kolumny kierowniczej a nie zwykłe śruby z nakrętkami + tam jakoś blokada jest schowana co blokuje kierownica .... Próbuj jeszcze odblokować poruszając kluczykiem w stacyjce - prawdopodobnie wyłamał...
Jest to jak najbardziej do naprawy, ale musiałbyś mieć jakiś drugi serii EC...., do rozebrania i wykorzystania segmentu i styków. Nity rozwiercasz, wymieniasz to co trzeba, a zamiast orginalnych nitów możesz wykorzystać kapilarę termostatu lodówkowego (zaginając po obu stronach - jest miękka). Sposób sprawdzony przeze mnie w kilkunastu przypadkach....
Odpowiadam ponieważ przerabiałem ten temat osobiście, w serwisie dowiedziałem się tylko jaka będzie cena naprawy bąź zakup nowej pralki. Moja pralka to Whirlpool też ładowana od góry mocowanie bębna na krzyżakach. W internecie znalazłem krzyżaki, łożysko, uszczelniacz za przyzwoite pieniadze. Problem z mocowaniem krzyżaków też rozwiązałem ponieważ mam...
Witam. Podam dwie rzeczy które możesz sprawdzić. Nity na magnecie, jak puszczają to zanitować na nowo lub nowe magneto bo prędzej czy później zniszczą łożysko na wale. Zerknij czy magneto nie obciera o cewki. Pozdrawiam.
Jeśli jest nitowany do wahacza to tak może być. Jeśli dostępny jest zamiennik to nity się rozwierca a nowy sworzeń skręca śrubami z zestawu. Co do sprężyn to kolor/klasa to chyba tylko ASO, w normalnym katalogu (sklepowym) dobiorą też bez problemu zamienniki, Lesjofors czy KYB.
Oklej go taśmą klejącą aby Ci się nie rozpadł. Rozwierć nity i po kolei (od strony pokrętła) zdejmuj panele a zobaczysz gdzie jest pęknięty styk. Trzeba uważać żeby nie rozpadł się panel ostatni, tam gdzie są" trybiki".
Nitowanie drewna do metalu? Pierwszy raz słyszę... Farmery są za delikatne do sztachet z drewna i wkręcane bezpośrednio mają za mały luz w drewnie, które bardzo pracuje. Zastosuj wkręty dedykowane do tego celu z motylkiem. https://www.sukces-zamocowania.pl/sklep/...
Pokrętło nie przerzuca cyfr o 1 tylko losowo jak popadnie To czarne ustrojstwo zdemontować (obciąć nożem plastikowe "nity"), wyczyścić denaturatem ścieżki, styki delikatnie podgiąć (też wyczyścić), złożyć do kupy (bez "nitów", bo i tak wejdzie i nie wylata ustrojstwo) i cieszyć się, że programator przerzuca cyfry co jeden :)
Z blachy aluminiowej 1mm ukształtowałem mocowanie dla dystansu. Blachę przymocowałem na nity. Powciskałem ile się da pasty wygłuszającej (teka gęsta czarna maź), a całą resztę dokładnie wykleiłem matami. ;)
Rozebrać potrza zbiornik ..odkręcając płaszcz zbiornika wyciągasz go razem z bębnem ..Potrza mieć trochę drygu ..Nie zakałapućkaj się..Powodzenia
A jednak masz uszkodzony silnik wycieraczek! Napewno uszkodzony jest jeden ze styków pod metalową nitowaną przykrywką silniczka. Wystarczy rozwiercić nity, naprawić styk (dolutowac blaszkę np. od starego przekażnika),wyczyścić dokładnie powierzchnie po której się :D ślizga, potem już tylko nawiercić dziurki zamiast nitów, gwintowanko i działa jak nowy!:D
Czołem!.Sprawdz mocowanie Y z bębnem(nity),sprawdz na wałku pierścień mośiężny (pęknieńcia,rysy).Łożyska kup w plastiku! .Sprawdz czy nie ma luzu wałek-łożyka (duże) pozdrawiam TFX
Nity można rozwiercić, później skręcić długimi śrubami. Wyjmij wirnik i daj na praskę ( jak wskazał poprzednik) dołącz łożyska. Za tę usługę nikt nie powinien wziąć więcej niż 20 zeta, skręcisz sam. Powodzenia.
Kiedyś robiłem górę do do kontenera. Stelaż z profilu cienkościennego 30mm, obłożony blachą 0,5mm ocynk emaliowany.(dachowa) Drzwi ten sam system. Zawiasy, uszczelki kupisz i zamknięcie też. Jedyna wada to widoczne nity.
Myślałem o innym, a tu musisz rozwiercić nity a potem poskładać na śrubkach. http://obrazki.elektroda.net/47_12445430...
Problemem jest to że stojan jest nitowany oraz sposób montażu koła prasowego Nity się rozwierca i zastępuje śrubami. Koło pasowe jest wciskane metal na metal, więc potrzebna jest prasa hydrauliczna i nie zaszkodzi też podgrzać koło pasowe palnikiem.
Jeśli chcesz rozebrać listwę, to musisz zwiercić te nity, innej możliwości nie ma. Później możesz listwę skręcić np blachowkrętami (dobrze się wkręcają w plastik). Wcześniej sprawdź czy jest prąd w gniazdkach, ponieważ w tych wyłącznikach uszkadzają się same lampki neonowe, a wyłącznik dalej działa.
Może dobry klej przewodzący?
2000 to może być jeszcze stare nadwozie, ale tak czy inaczej odkręcasz śrubę przy wkładce i samą wkładkę przekręcasz o 90 stopni, wtedy możesz ją wyjąć. Cały zamek ochrania też blacha, którą aby zdemontować, trzeba ściąć dwa nity, nie wiem czy to już zrobiłeś. Powodzenia
Zbiornik jest rozbieralny - odkręcasz obciążnik, śruby z osi bębna, śruby dookoła zbiornika i ścianka zbiornika wychodzi. Bęben jest naprawialny - krzyżaki ("trzpienie") można kupić. Do wymiany rozwiercasz stare nity i zakładasz nowy krzyżak - również nitując.
Czy ten czujnik jest naprawialny? Nie. Niedługo wszyscy zaczną nity naprawiać. Możliwe inne przyczyny tego błędu to: - brak połączenia czujnika z modułem mocy - uszkodzenie modułu mocy Naprawy, wymiany itp. zaczynamy od pomiaru napięcia na czujniku, jak pamiętam powinno tam być coś około 15V.
Panowie, wiem, że kolega na filmiku rozwierca te nity jak chrust, ale u mnie to nie za bardzo idzie... mam tylko wkrętarkę i nie wiem, czy to wystarczy, ale jednego rozwiercić nie mogę. Może jakiś inny sposób? U mnie po krzyżakach nie ma już śladu, tylko te nity siedzą jak nowe.
Pokaż foto jak to wygląda. Same progi jakbyś na nity zrobił tak żeby były niewidoczne to jeszcze pół biedy... Gorzej jak są podłużnice zgnite
Sorka ale chodzilo mi o to by urzadzenie do zaciskania nitogwintow wykorzystac do nitow rurkowych.
Czy kolega potrafi lutować ? O to się rozchodzi ale nie taką lutownicą transformatorówką z grotem w kształcie v tylko taką specjalistyczną lutownicą, mikroskop w rękę i hej lecimy polutować gniazda. Gorzej jak się pozrywały nity między płytkowe oraz ścieżki. to już nie będzie tak wesoło. Pozdrawiam
sprawdź dokładnie docisk na fotce zaznaczyłem miejsca w których może być pęknięcie i nity mocujące sprężynę słoneczkową - za nimi może też być pęknięcie http://obrazki.elektroda.net/88_12273637...
moi montażyści postanowili "postawić" je na plastikowych boczkach parapetów mają podjechać i poprawić Jedyne prawidłowe poprawienie to wymiana wszystkich prowadnic na dłuższe i wycięcie plastikowych boczków tak aby prowadnice z roletą "spoczywały" na parapecie. Drugą opcją jest opuszczenie całego zestawu wraz z obudową, ale pozostanie ci szczelina...
Albo przelotka, albo pola stykowe. Przerabiałem to ostatnio w VW LT, jest tam patent ze Sprintera i w polach stykowych wewnątrz drzwi przesuwnych lub tylnych pękają nity mocujące oczko z przewodem. Trzeba je dobrze odtłuścić i da się wtedy takie oczko podlutować.
Kawałeczek kątownika, dwa nity i problem z głowy ;)
Zbudowałem juz 300 anten i przez 2 lata zadna sie nie zepsuła :D (miałem mrozy -30 Suwałki 2 stacje lezaly a anteny nic) Jeśli jest problem to z ekranem dlatego zazwyczaj oprocz kleju daje dwa nity na rogach ale do ekranu i tak nie urzywam kleju na gorąco.
Czy będzie się trzymać ? raczej bardzo słabo bo blacha w zbiorniku jest bardzo cienka , praktycznie to będzie tam jedna czy dwie nitki gwintu więc puści już przy próbie dokręcania a te nitonakrętki są bardzo tanie np. M3 za 50szt. to około 8zł. Można by zrobić to jeszcze na sztywno za pomocą zwykłej nitownicy (na nity zrywane - tu potrzebna nitownica)...
Sprawdź przepływomierz, najprawdopodobniej na skutek wybuchu gazu skrzywiła się oś klapy i zablokowało ją . Można próbować rozebrać przepływomierz (albo dolna pokrywa jest skręcona śrubkami, albo nitowana i wtedy trzeba rozwiercić nity) i wyprostować oś Pzd
(at)pkaczmarek2 Fantastyczne, idealne wyczucie czasu! :) (at)babaganesh Trzeba przewiercić nity, żeby je zniszczyć... dopiero wtedy można otworzyć obudowę.
Tak, nity są alu, ale na zdjęciach jest jakby nacięcie na wkrętak. Nie odróżnisz nitu od śrubki?
Witam. Wygląda na to że cała klawiatura jest przymocowana na stałe za pomocą plastikowych nadlewek. Zamieść zdjęcie klawiatury i palmrestu. Jeśli mocują ją plastikowe nadlewki, to nie jest aż tak źle. ;) Zapewne konieczne będzie wymontowanie klawiatury poprzez "ścięcie" plastikowych nitów lub ich delikatne podgrzanie z jednoczesnym podważaniem klawiatury....
Jeżeli istnieje możliwość pozbycia się istniejącego bolca (ucięcie flexą, albo wykręcenie), to trzeba się udać do kogoś kto ma gwinty przeciągane i narzędzie do nich (działa to na takiej samej zasadzie jak nity zrywane, z tą różnicą, że w tulejkę z gwintem wkręca się specjalną śrubę, będącą elementem narzędzia)
Uściślając w siłowniku (jak to nazywacie kasecie) istotnie znajduje się mały silniczek napędzający cały układ, ale to nie on jest winny a mikroprzełączniki które się tam znajdują. Trzeba wykręcić cały siłownik z drzwi, rozwiercić dwa nity. Po zdjęciu obudowy na plastikowym elemencie będą dwa przełączniki które należy wymienić.
spróbuję zaizolować co się tylko da Dokładnie problemem jest to, że w koszyku nity "plusów" ogniw wystają na zewnątrz a cały koszy jest wsadzony do metalowej formy. Zaizoluj formę od wewnątrz a dodatkowo osłoń łby śrubek, którymi jest przykręcony koszyk do formy i będzie śmigać.
Miałeś rację, zębatka odpadła, lata luźno, nity wypadły, pourywały się. Czy wiesz może, gdzie można kupić takie koło? Bo w sklepie nie mogli znałeś, dali mi numer części 038105323, ale jak szukam w internecie to tylko używane wyskakują ewentualnie, i nie widać dokładnie jak wygląda, czy to jest takie trójramienne. Może w sobotę uda się to wyjąć w końcu....
Obawiam się, że takich potencjometrów nie dostaniesz nigdzie. Jeżeli więc jesteś pewny co do ich niesprawności, nie ma innego wyjścia jak próba ich regeneracji. Nie pytaj tylko jak dostać się do wnętrza, bo tego typu potencjometrów nie znam. Trzeba dokładnie rozejrzeć się i przemyśleć sprawę - najprawdopodobniej trzeba będzie usunąć nity rurkowe; ale...
Rozwierć nity, póżniej skręcasz wkrętami gdzie otworki obok nitów.P
Witam. Montowałem coś takiego na domku jednorodzinnym. Szybko by poszło tylko musiałem przekopać ogród i położyć kabel ziemny bo ten co był w zestawie to się nie nadawał . Centrala(monitor) z kasetą latała po 2 żyłach z kasety na rygiel też 2 żyły,4 kołeczki ,2 nity, ustawienie kamery i po robocie:D
Wycena to pojęcie względne, nie mniej dla samych dokumentów ktoś kupi. Na twoim miejscu na burty dałbym nierdzewkę na nity, niewiele roboty, a efekt taki, że łatwiej sprzedać. W chwili obecnej jako pozorny kupiec zaproponowałbym 400 - 700pln. Ale zdarzyć się może, że i za 800pln sprzedasz. PS. Jak ty załatwiłeś rejestrację bez oświetlenia? Czy tylko...
Musisz się przyłożyć i 'rozkminić'. Jest jeszcze wiertarka, wiertła, gwintowniki, miedziane blaszki, nity i lutownica itd itp... Gdy masz naruszone takie lub podobne zaczepy to jaki problem dorobić? Tylko nie łącz ich metalem do "masy" chassis oraz chyba miedzy sobą, albowiem nie bez kozery jest tam plastikowa przejściowa podstawka, ale tu pewności...
Zdecydowanie nit. Na punktować centralnie i rozwiercić. Ponowny montaż śruba i nakrętka.
Najprościej to złomowisko i poszukaj pralki ładowanej od góry.Wytnij nity z drzwiczek kosza zespołu piorącego i zanituj je w swojej pralce.Ja tak robię,używane ale sprawne montuję do kosza i po problemie.Nituj od środka gdyż w przeciwnym razie będzie Ci szarpało rzeczy które pierzesz.Można wymienić same sprężyny,jest ich po dwie na każde drzwiczki lecz...
Nity można rozwiercić i zastąpić wkrętami czy śrubkami. Nie takie to proste. Jakby się na oko wydawało.
Tranzystory 2 szt. MJ11015: http://www.soltronik.pl/mj11015-120v-30a... -odkręcić silnik nawiewu -wyjąć płytkę i rozwiercić 4 nity mocujące tranzystory -wylutować tranzystory Pod płytką jest termistor przymocowany blaszką. Nie zgub go. Zabezpiecza tranzystory przed przegrzaniem. -wstawić tranzystory, uprzednio smarując...
Samoróbka. Jest to zlepek z co najmniej dwóch S193. Wystarczy rozwiercić nity, wyjąć zawleczki i mamy trzy niezależne esy.
Witam. Mam problem w golfie IV 1.4 benzyna rocznik 98. Skrzynia mi się rozsypała (jakieś nity poszły czy coś). Teraz mam problem bo podobno są dwa rodzaje skrzyni. Niby jedna jest czerwona a druga zielona. tzn ma jakiś element czerwony lub zielony i od tego wszystko zależy. ja na swojej skrzyni nie widzę ani czerwonych ani zielonych elementów. proszę...
Będę musiał kleić, klej epoksydowy mam. Nowego takiego nie zdobędę, to jest GDN13/30/15, eksportowa wersja dla denona.
Rozwiązałem ten problem na pewno się komuś przyda ta informacja, bo za czym rozpoczynam pracę rozwiercania powinienem mieć takie nity pod ręką. Nity do mocowania całej blachy 6.4x10 N91078801, szt 9. Nity do mocowania głośników w drzwiach przednich 4,8X15 N90765701, szt4. Pozdrawiam. Andrzej
Proszę o namiar na sklep czy osobę prywatną gdzie moge nabyć nity ozdobne do felg z chromowanymi łebkami. Średnica frezu 6.2mm. Jak na razie znalazłem tylko w firmie Bituning w Częstochowie ( http://profelgi.pl/nity-felg-p-87.html ), ale nie ma wzoru jaki mnie interesuje w chromie, jest tylko lakierowany (pierwszy z prawej). Są też na niemieckim ebay...
Myślę że najtaniej i najszybciej będzie jak rozwiercisz nity , zdemontujesz cewkę i sam ją sobie przewiniesz , nie ma dużo zwojów , nie wiem iie ale kilkadziesiąt , drut zapożycz z jakiejś niepotrzebnej cewki albo dadzą Ci parę zwojów na rękę w jakimś warsztacie.Gorzej z elektroniką , posprawdzaj na płycie wszystkie cienkie druki , opory smd. i półprzewodniki...
Chcesz nagwintować oś? Robi się to narzynką z odpowiednim uchwytem.
Nie wiem jak jest montowany dokładnie w tym modelu – Ala możesz zdjąć osłonę z drzwi i jeśli siłownik jest zamontowany indywidualnie (dochodzą do niego dwa kabelki) powinno się go wymienić – ale możesz go rozwiercić (nity) użyć WD rozruszać i gotowe skręcić małymi wkrętami i założyć. Ala jeśli jest wbudowany w zamek drzwi – to trudno...
http://obrazki.elektroda.pl/8044546800_1... Myślę, że w 97 i 272 :arrow: patrz rysunek wyżej. Przewróć pralkę na bok lewy ( ten szufladowy), zdemontuj spód ( pójdzie łatwo - są tam prawdopodobnie wielorazowe nity ) - wtedy łatwo dostaniesz się do pralkowej "kanalizacji" .
Bierze się oryginalną zębatkę zatopioną w aluminiowym zabieraku, idzie się do wiejskiego sklepiku auto-moto-rower-taczka, podsuwa się tę zębatkę pod nos sprzedawcy i pyta o możliwość zakupu mniejszego/większego wieńca. Po jego zakupie udajemy się do tokarza i zlecamy stoczenie oryginalnego wieńca, tak żeby osadzić ten nowy, po wywierceniu otworów pod...
(at)kenworth18 Ale ten jest na nity, jakaś inna wersja.
A dawać pomiędzy blachą owijającą pomiędzy rynną a tą blachą dodatkowo papę, przeciez nity sama nie uszczelnią tego..
Nity zapewne mozna roztopic i wtopic ponownie nowa klawiature, skoro przedaja sama bez palmrestu.
Tak jak kolega andrefff napisał, schowasz trafo w okapie, komu to będzie przeszkadzać. A wracając do nitów, te nity w okapach da się rozłupać dobrym śrubokrętem, same pękają.
polar rozebrać obudowa pralka zrobić kopię zapasową nawigacji skaner brother
Żarówka LED OSRAM 73081 S14s 3W - Informacje i Zastosowanie Migające lampki i brak działania silnika w młocie udarowym Hitachi