Ciągniesz schowek w dół masz dwie dostępne śruby od zaczepu. Wykrecasz je śrubokrętem i schowek otwarty.
Niekoniecznie serwis, dobry warsztat elektromechaniki poradzi sobie z tym. Przy obiegu zamkniętym problem znika bo dmuchawa pobiera powietrze z wnętrza pojazdu a to jest już ogrzane
najczęsciej jest to uszkodzona uszczelka obudowy filtru pyłkowego. Woda ściela po szybie a następnie do rynny sciekowej na której znajduje sie otwór na obudowę filtru pyłkowego. Pozdrawiam
Jak po naładowaniu pokazuje tyle, to podczas próby uruchomienia nie ma nawet 9V. Nie ma prawa uruchomić silnika, a i przy okazji można coś uszkodzić w aucie.
Moze isc po lince od maski, albo odpływ pod akku (podszybie) jest zapchany. Typowa usterka
Witam, mam ten sam problem. Czy rozwiązałeś go? Proszę o odpowiedź.
Jest taka książka "instrukcja obsługi". Niby samochód i wszyscy wiedzą jak się nim jeździ, ale jak strzeli bezpiecznik to bida. schyl się pod nogi pasażera, zdejmij wojłok, chyba że go nie ma, przy rogach bliżej Ciebie będą takie pokrętełka, mniej więcej centymetr średnicy. Przekręć je i opuść skrzynkę bezpieczników. Szukaj 15 albo 20A (niebieski albo...
Kulka - przycisk w nogach pasażera sprawdzony ?
Reset jest nad pedałami, a przełącznik zestawów kół nad nogami pasażera
Przekaźnik pompy jest pod wykładziną koło nóg pasażera.
Ma problem ze wspomaganiem Smart Forfour 1.1 2005r. Po odpaleniu auta przed jazdą trzeba ruszyć kilka razy kierownicą w lewo prawo słychać pyknięcie w nogach pasażera i wspomaganie wraca, po wyłączeniu zapłonu znów słychać pyknięcie. I tak za każdym razem bo inaczej nie ma wspomagania. Czy ktoś miał coś podobnego? AI: Czy problem występuje w określonych...
w miejscu nóg pasażera banalnie proste
Jak pamiętam pod kokpitem okolice słupka przy nogach pasażera schodzą się wszystkie CAN, kostka jest w taką szmatę wsadzona. Zobacz czy tam nie masz problemu
Pod nogami pasażera.
nad nogami pasażera
Mógłbyś spróbować wziąć z żarówki oświetlenia schowka nad nogami pasażera, wiem, że tam napięcie zanika, ale nie wiem dokładnie kiedy
Od zewnątrz nic nie zobaczysz. Nawet odpływ ciężko jest zlokalizować, jak wspomniałeś, że masz osłony to jeszcze gorzej. Czy jest mokro musisz patrzeć / dotykać wewnątrz dywaniki w nogach pasażera i kierowcy.
Czesc. Udalo sie rozwiazac zagadke. Na innych forach pisza ze moze przeciekac z szyberdachu lub zatkane sa otwory na podszybiu. Ja mam ten sam problem teraz ale nikt nie napisal nic konkretnie za co sie zabrac. U mnie zbiera sie woda za siedzenjem kierowcy ale auto mam w wersji angielskiej. Napisz czy poradziles sobie z tym.
Pod nogami pasażera kolego.
Prawa strona - słupek w nogach pasażera
Lewa noga pasażera, na wysokości kostki.
W skrzynce bezpieczników, nad nogami pasażera jest przewód idący do światła cofania. Blisko do radia🙂.
Pompy elektryczne masz 2, druga obok filtra, na podłodze pod nogami pasażera. Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo.
Bezpieczniki nisko przy nogach pasażera do sprawdzenia.
Najpierw zasilanie znaleźć Motronic ci podpowiadał takie dwa bezpieczniki pod "pokrywką", a jeśli nie ma pokrywki, to sprawdź te bezpieczniki co są wzdłuż krawędzi skrzynki, często "pacjenci" uważają że to zapasowe i sami sobie unieruchamiają samochód I na pewno to jest Audi 80, czy może 100/A6 Sterownik pod nogami pasażera? Czy nad nogami pasażera?
Pod schowkiem, w nogach pasażera
Pod nogami pasażera prawa strona ,musisz odchylic cały dywanik
W nogach pasażera gdzieś było
pod plastikiem naprzeciwko nóg pasażera
zowei sie GEM i znajduje sie w okolicy ECU(chyba prawy słyupek, przy nogach pasażera)
Znajdziesz go w prawym słupku pod osłoną plastikową koło nóg pasażera.
Witam.Wrzucilem na forum manual scania 3 i 4,jest tam wszystko lacznie z opisem kabli i schematy.Najlepiej sprobowac uruchomic i zobaczyc co nie dziala,ale jeszcze sie zorienyuje i dam znak.
Wewnątrz. Trzeba ściągnąć cała plastikową osłonę ze słupka przy nogach pasażera.
Okolice nóg pasażera albo bardziej pod siedzeniem. Możliwe, że trzeba fotel wymontować.
Przekaznik we wnęce na nogi pasażera , sterowny przez ECU /masą / z pinu A10.
Auto z klimą?Co się zbiera w "nogach"pasażera woda czy płyn chłodzący?Są ubytki płynu z chłodnicy?
centralka jest na prawym przednim słópku przy prawej nodze pasażera pod plastikem
Przekaźnik pompy paliwa znajduje się nad nogami pasażera z boku. A od instalacji gazowej to zależy od jej rodzaju i wyobraźni montera
To sprawdz puszkę pod nogami pasażera. Z reguły jest tam ster od automatycznej skrzyni. Może tam bo z lewej komfort siedzi. https://obrazki.elektroda.pl/4631579700_...
Niesytety, to deck, wzmacniacz jest gdzieś w okolicy przedniego schowka nad nogami pasażera. Wymontuj go i konicznie wtyczki bo jest z nimi kłopot. SławeK
po prawej stronie w kabinie pod deską rozdzielczą naprzeciwko nóg pasażera pisałem że w starszych tam była ale w tym nie wiem gdzie jest więc to tylko moja sugestia
Astrze G trzeba wyjąć schowek po stronie pasażera i zdjąć osłony nadmuchu na nogi pasażera.
Warto by jeszcze polać mocniej wodą dookoła przedniej szyby i sprawdzić czy nie kapie woda we wnękach na nogi pasażera i kierowcy. Zdarza się że po wymianie przedniej szyby są przecieki wody do kabiny. No i te podszybie - warto zajrzeć.
Witam te rezystory nie są lutowane a wpinane na dwie kostki, dojście jest z prawej strony w nogach pasażera.
.Do wtyczek komputera trza się dobrać.(prawy boczek obok nóg pasażera.
Tak sprawdzisz miernikiem nawet wizualnie zobaczysz czy spirala z drutu oporowego nie jest przepalona (opornica znajduje się w tunelu nawiewowym pod nogami pasażera )
Na pewno jest po prawej stronie. Tam idą przewody zobacz na prawym słupku przy nogach pasażera, może tam jest za tym sterownikiem świec żarowych.
Ściągasz dywanik pod nogami pasażera i tam jest przykręcona na trzy śruby osłona tunelu zasysania powietrza ,do której też wchodzi kabel zasilający webasto. A całe to pudełko podwieszone pod kabiną jest komorą zasysania powietrza ,natomiast wylot jest gumowym wężem w podłogę kabiny
A ja podejrzewam bezpiecznik termiczny, który jest umieszczony na rezystorze. Szukaj nad nogami pasażera. https://www.youtube.com/watch?v=r37dRIFs...
Prawa strona nad nogami pasażera, możesz wyciągać schowek możesz nie... Sprawdzić czy dochodzi napięcie, sprawdzić sam silnik bez płytki tam obecnej.
Bezpiecznik F2 ,przekażnik po prawej stronie nóg pasażera (przewód koloru czerwononiebieskiego idzie do pompy przez bezpiecznik F2). Powodzenia.
Sterownik nad nogami pasażera , trzy śruby ósemki , klucz nasadowy , osłona w dół i widzimy to co chcieliśmy. Wtrysk rozruchowy działa na zimnym i ciepłym silniku.
Dmuchawa powinna być nad nogami pasażera, przynajmniej tak jest w kilku francuskich modelach (a może i we wszystkich). Idź po przewodach znajdziesz rezystory. Nie pamiętam jak dokładnie jest w tym modelu.
Mam opis bezpieczników ale dotyczących tylko instalacji wtryskowej. Nr. 17 w drzwiach kierowcy to pompa paliwa. W słupku w nogach pasażera : od lewej , lambda, wtryskiwacze, cewka.
Nic nie jest proste w takim montażu , popatrz nad nogami pasażera tam gdzie idzie wiązka ecu. Ew. lewą stroną koło pedałów, czasami trzeba wywiercić otwór i go zabezpieczyć odpowiednio.
Ja by próbował tak jak nagrzewnicę. Od schowka środkowego. Wyjmujesz schowek. A potem jego plecy z dolnymi częściami deski (na nogi pasażera i trochę kierowcy). Wtedy masz dostęp na wgląd. Ja jeszcze demontowałem tacho bo było wtedy wygodniej wyjąć i drążek biegów bo go przy okazji zmieniałem z racji sporych luzów. A normalnie to cała deska do zdjęcia.
Z tego co mi się kojarzy powinien znajdować się nad nogami pasażera po prawej stronie. Trzeba chyba odkręcić jeden wkręt i przekręcić silniczkiem i wtedy wszystko wejdzie, lub odkręcić trzy wkręty i wyjdzie do dołu. Nie pamiętam dokładnie jak to jest w tym samochodzie.
W XJ6 jest taki wyłącznik w prawym boczku na wysokości nóg pasażera musisz zdjąć boczek i tam powinien być. Ale nie na 100% musisz to sprawdzić .
Jak dobrze poszukasz w okolicach nóg pasażera to znajdziesz tam przekaźnik abs-u, po przeczyszczeniu styków albo wymianie powinno być dobrze. Spróbuj mi pomogło.
Zobacz jeszcze bezpiecznik powinien znajdować się w nogach pasażera. Ważne też z jakiego roku jest auto bo po 1994 był też przekaźnik który włączał wentylator, ten z kolei był pod maską.
Miejsce gdzie coś nie łączy ? Takim miejscem najczęściej jest przejście wiązek el. z kabiny na ramę pod nogami pasażera. Wilgoć trawi złącza.
GEM jest w nogach pasażera.
Dokładnie to wygląda na sklejenie się przekaźnika. Jeśli orginalny to przy prawej nodze pasażera zdejmij plastik i zobacz czy jest sterownik. Jeśli dokładany szukaj pod deską, Jak możesz napisz co pisze na pilocie lub jego fotkę zrób.
Miałem podobny problem w V50. Zazwyczaj padają elektroniczne stacyjki, czasami blokady kierownicy. Natomiast w moim przypadku wypięła się kostka elektryczna z Cem-u Tej "skrzynki bezpieczników" nad nogami pasażera. Po Jej podpięciu wszystko ruszyło.
Kolego z prawej strony nad nogami pasażera przy komputerze masz 4 bezpieczniki,sprawdź je czy są dobre.Pierwszy jest od wtrysku,sprawdź czy na czarnym przewodzie(cienkim) dochodzi zasilanie w miejscu podpięcia się instalacji gazowej.
Sprawdź filtr pyłkowy, bo w xsarze w wersji bez klimy jest on na wylocie z wentylatora, tuż nad nogami pasażera, z prawej strony - wewnątrz auta. To że ktoś ci pisał by sprawdzić skuteczność nadmuchu - czy na WEW jest to samo co ZEWN, to w xsarze się nie sprawdzi. Dlatego że tu filtr jest nie na podszybiu we wlocie powietrza, lecz na wylocie wentylatora....
Sprawdź jeszcze czy w nogach pasażera na bocznym słupku (czyli po prawej stronie)nie są przecięte kabelki może przy wymianie drzwi ktoś tam uszkodził przewody od teko naboju .Jak chcesz to zadzwoń do mnie tel. na pw
W którym miejscu szukać tego złącza(wtyczki)? Sorki, zapomniałem dopisać. Oczywiście wtyczka sterownika silnika, po prawej stronie, w nogach pasażera. Sprawdzaj bez odłączania wtyczki, gdy silnik pracuje.
Na podszybiu są bezpieczniki. Pierwszy z brzegu bezpiecznik usytuowany poprzecznie, załatwia sprawę. Pewnie go ktoś wyjął bo myślał że zapasowy. Sterownik jest powyżej nóg pasażera trzeba dostać się głęboko pod wykładzinę.
Robiłem takie autko, nie jest trudne, centralkę dałem po prawej stronie (trzeba zdemontować osłony w rejonie nóg pasażera), złapiesz tam centralny przy wyjsciu z drzwi czarny i niebieski dwie masy, w wiązce do lamki złapiesz krańcówkę (łapie wszystko łącznie z bagaznikiem), przewód brązowo/czerwony - ustaw opóźnienie z krańcówek, są tam też kierunki...
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
Wydaje mi się, że to wtyczki do podgrzewania foteli.
Hej silnik jest w "nogach pasażera" jak zerwiesz tapicerke to zobaczysz :) Kosztuje sporo bo to dość deficytowy towar :( Ale może nie silnik pierw go sprawdź. W renówkach często gęsto są problemy z kostakmi i łączeniem w nich - trzeba sprawdzić.
przekaźnik centralnego jest przy nogach pasażera na ściance bocznej blisko zawiasów drzwi łatwo go znaleźć wystarczy zdjąc pod schowkiem osłone na 3 zapinki i ten boczek łatwo go rozpoznasz bo jest na nim napis central lock czy coś takiego
Witam sprawdź pod nogami pasażera (czarna) skrzynka. :D
Najlepiej to sprawdzić zasilanie przy samej pompie, dostęp pod tylnym siedzeniem. Przekaźnik jest w prawym przednim słupku, przy nogach pasażera, nie tam gdzie pokazałeś, tam nie masz po co zaglądać. Bezpiecznik w skrzynce wewnątrz auta tak jak określiłeś" pod kierownicą".
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
Problemem był sterownik klimatyzacji pod nogami pasażera, wymiana prosta, 2 min i tania.
Dawno nie zakładałem do tego modelu pilotówki ale mam cos takiego może coś Panu pomoże a jak nie to miernik do reki.Sterowanie minusami na cocpicie pozostałe rzeczy trzeba szukać pod nogami pasażera. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Pod nogami pasażera
Witam może ten plik poniżej pomoże, poczytaj dokładnie i powinno się udać bez żadnych testerów. Pewnie będziesz miał wtyczkę w prawym słupku, koło nóg pasażera, spróbuj tak jak jest opisane dla scorpio, jak nie pójdzie sprawdź czy masz wyprowadzone piny 48 i 17 z ECU. Pozdrawiam
Prawdopodobnie spalony tranzystor w BCM, sprawdź BCM czy nie jest zalany (prawa obudowa tunelu środkowego przy lewej nodze pasażera, jest na wyciski można ją wyczepić dość łatwo) zrób zdjęcie kolejności wtyczek (choć trudno je pomylić) odłącz akumulator wypnij bcm od instalacji otwórz i poszukaj śladów wypalenia/zalania. Przekaźnik jest zabudowany na...
Przy lewej nodze pasażera, pod pionową klapką, masz wyprowadzone dodatkowe wolne bezpieczniki do wykorzystania. Na klapce jest opis bezpieczników, obok jest linia masy. Wystarczy doprowadzić tam przewody od przetwornicy z zarobionymi na końcu konektorami 6,35mm żeńskimi. Wtykasz w masę i odpowiedni bezpiecznik i po robocie. Trochę ciężki dostęp do podłączenia.
Mam drugi moduł tak że nie ma problemu. Pytanie ostatnie czy przekładać eprom wraz ze zmianą modułu z jednego do drugiego. Witam Uparłeś się na ten moduł nad nogami pasażera. TO NIE TEN. Tu chodzi o moduł który znajduje się pod cewkami WN, i ten moduł podstaw. Pozdrawiam
Moduł gem znajduje się w nogach pasażera pod schowkiem, możliwe że będzie zakryty czarnym materiałem który się zdejmuje późnej przekręca się 2 pokrętła przy gem i opuszcza się go w dół, możesz zobaczyć czy wszystkie kostki z 2 stron dobrze siedzą, ale podjedź do warsztatu co Ci robili naprawę może bedzie zapisany błąd w jakimś sterowniki.
Witam W Fabii jest filtr kabinowy.Czy wymieniałeś go kiedykolwiek?Jeżeli nie to należy go wyciągnąć a można się do niego dostać od strony pasażera nad nogami po lewej stronie jest umieszczony.Trzeba przesunąć do siebie dwie zasuwki a następnie wyciągnąć całą ramkę w dół wraz z filtrem i włączyć wentylator na max powinny zostać wydmuchane zanieczyszczenia...
Silnik nie musi być włączony, ważne żeby działał wentylator i był obieg wewnętrzny. Obieg wewnętrzny zazwyczaj zasysa powietrze spod deski rozdzielczej, dlatego postawienie generatorach w nogach pasażera jest optymalne. W jednym z aut które sprowadziłem z włoch również miałem problem z "aromatem klimy" :) i dopiero kilkukrotny zabieg dał efekt. Obecnie...
Mówisz,że syfy wyciągnąłeś z podszybia,a spływy są drożne?A jeżeli chodzi o bagażnik to po bokach pod zderzakiem są odpowietrzniki,albo są podniesione lub był bity z tyłu i ktoś nie założył.A klimatyzację jak włączysz to z pod nóg pasażera ma kapać woda,sprawdź czy kanał jest drożny.
Wg autodaty w nogach u pasażera lub kierowcy. Konkretnie nic ci nie powiem, bo nigdy takiego samochodu nie robiłem.
Silnik nawiewu znajduje się z prawej strony, nad nogami pasażera. Zajrzyj tam, a sam zobaczysz. Otwierasz drzwi i patrząc w stronę nadkola (tak jakby pod schowkiem) ujrzysz kawałek wykładziny który da się "otworzyć". CO do podświetlenia to nad pokrętłem temperatury ( od środka biały plastik na zatrzaskach) znajduje się 1 żarówka za to odpowiadająca.
Skoro zanika Ci prąd na czerwonym przewodzie w centrali P2 sprawdź jak pisze saron22 kable przy rozruszniku, druga opcja instalacja w trąbie słonia lub przegnił ten przewód w miejscu "bocznika" .... rzadko złącze pod nogami pasażera (C55). [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... bocznika
Była akcja na uszczelnienie silnika tylnej wycieraczki. Sprawdź piny w kostkach na skrzynce bezpieczników pod nogami pasażera bo przy jej opuszczeniu potrafiły wychodzić i jajka się działy. Co do switcha tylnej klapy zobacz czy nie zzieleniał w środku bo dostaje się do nich woda. Wyjmij go, zdejmij gumkę i zobaczysz czy nie zgnił.
Klucze Torx w łapę i na przód. Za pierwszym razem będziesz się z tym motał ale następnym razem będzie lżej. Konkretnie występuje pewna kolejność. Dolna taca, popielniczka, górna taca, panel z przełącznikami, obudowa przed nogami pasażera, prawa strona kokpitu i sam silnik. To w dużym skrócie. Pewnie poleciał bezpiecznik termiczny lub bimetal w opornicy...
Ja też mam problem z silniczkiem V68 - częsta przypadłość climatronica. Czekam do wiosny i biorę się za to. Podobno ten silniczek łatwiej naprawić niż pozostałe (mam na myśli jego wyjęcie bo jest przy nogach pasażera). Dokładna specyfikacja na forum passata. Tu jest opisane krok po kroku jak się tym zająć. Mam nadzieję że komuś pomogłem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Musisz szukać pod podłogą skrzynki bezpieczników (czyli nad nogami pasażera) 814 to określenie zbyt ogólne, podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego (typowa usterka!) zlokalizowany jest (strzelam!> za mało danych!) w okolicach >nad rozrusznikiem. Mam pełny zestaw danych serwisowych na temat takich układów, ale sorry, za mało danych...
pytanie gdzie znajde modul Odpowiedź na to pytanie znajduje się w linku, który Ci podałem nawet jest tam zdjęcie; moduł znajduje się w okolicach prawej nogi pasażera: http://obrazki.elektroda.pl/3693881500_1...
Dość ciezki samochód. Kierunki po prawej stronie w nogach pasażera na czarnum module: niebieski z brązowym,niebieski z zielonym,niebieski z żółtym. Sa na dwóch dużych kostkach dolnej i górnej - musisz odseparować diodami. Zasilanie najlepiej z akumulatora. Za schowkiem masz moduł od centralnego zamka na nim masz sterowanie i krańcówki drzwi- nie pamietam...
Otwierasz przednie drzwi pasażera ,kładziesz się plecami na progu , głowa wsunięta w miejsce nóg pasażera ,oświetlasz sobie lampą ,nad głową w kierunku środka szerokości samochodu widzisz wentylator i wkręty mocujące. Jeśli nie było czuć ruchu powietrza możliwe zablokowanie kanału powietrznego - wlot widać po podniesieniu maski. Sprawdzałeś dzisiaj...
Przed nogami pasażera.
Witam. Aleksander 01 co to znaczy przez klapkę obiegu zamkniętego? W którym miejscu się on znajduje? Dzięki za odpowiedź Klapa jest zamontowana na tunelu powietrza dolotowego. Szukaj nad nogami pasażera.
nogami pasażera mercedes nogami przedniego pasażera wyświetla nogami
kondensatory sprzężenia zwrotnego antena symetryzator wykonać gaznik zalewa silnik
Saeco SM6582 - zamiast kawy leci woda, przyczyny Przegrzewanie CPU, ROM i RAM w ZX Spectrum - pionowe pasy i artefakty