nokia linie

Znaleziono około 457 wyników dla: nokia linie
Podstawowa forma zapytania: nokia lin
  • Protokołu komunikacji Nokia MBUS (M2BUS v2)

    Dzień dobry. Próbuje rozgryźć protokół komunikacji Noki 3310 z komputerem. Zajrzałem w już chyba do wszelkiej możliwej dokumentacji. Przejrzałem dokładnie najlepsze źródło informacji na ten temat jakim jest projekt GNOKII . Teraz usiłuje je wprowadzić w praktykę. Mam zamiar zaprogramować mikrokontroler...

    GSM Serwis Bifar   21 Lip 2006 00:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1638
  • Nokia 6085 niesłychać gdy ktoś rozmawia ze mną i nie głośnik

    Obstawiam układ od głośnika. Kolega chyba malo Nokii naprawia a schematu do 6085 przed napisaniem postu to napewno nie widzial. Ale do rzeczy. Linie + i - przechodza na początku przez dławik. Potem jest jeszcze cewka. A obie linie sa zabezpieczone warystorami. Warystorki mozna powywalac, dlawik...

    GSM Serwis saperx   12 Gru 2009 13:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 956
  • Nokia 6300 jakie uszkodzenie?

    Witam posiadam nokie 6300 której dolegają następujące problemy: *bardzo szybko rozładowuje baterie *nie widzi kabla usb Ściągasz schemat i patrzysz co jest po drodze...na dzień dobry R2007. Jeśli wymiana nie pomoże i nie widzi kabelka USB wtedy lecisz dalej. *nie widzi telefonu pod kablem...

    GSM Początkujący arti123   18 Sty 2010 16:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1712
  • Nokia N86 brak Z3300 komunikat "nie ładuje"

    Wyświetla nie ładuje, czy ładowarka nie jest obsługiwana ? Sprawdz przejścia tych dwóch pinów złącza (niebieski i fioletowy) do cewki koło elementu Z3300 dla próby możesz na szybko zewrzeć te 2 linie na tej cewce i sprawdzić czy problem ustąpił. Te 2 linie odpowiadają za detekcję co jest podłączone do...

    GSM Początkujący rtvkce   07 Lis 2011 12:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1586
  • Nokia 500 - Dziwne zachowywanie się wyświetlacza w zależności od temperatury

    Witam serdecznie. Od kilku dni borykam się z rozwiązaniem pewnego problemu jaki zrodził się w mojej Nokii 500. Aby cała historia nabrała jasnego światła, opiszę dokładnie co mi się przydarzyło. Otóż telefon upadł mi z wysokości ok 2m do brodzika, w którym płytko lała się woda. Było na tyle płytko,...

    GSM Serwis noSound87   23 Sty 2013 14:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1980
  • nokia 6210 i mikrofon

    sugestia jest taka: sprawdz linie mikrofonu z serwisówka. (mikrofon mam nadzieje sprawdziłes) pare kondziołów i rezystów. Jak którys jest fake to masz zle wyfiltrowana linie i nic nie słychac. Powinny chodzis niskie tony, dmuchnij w niego jak ktos to usłyszy a mowy nie to wiesz gdzie szukac.

    GSM Serwis harryd   08 Kwi 2003 10:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1182
  • Nokia 6210 po upadku

    jak ci wyskoczyło cos z lini MIC to wtedy taki efekt. Podobnie jak uszkodzona jest linia HF MIC czyli external micropfone. Obie linie musza byc sprawne. Nie wiem jak telefon sprawdza nieobciazona linie mikrofonu (jak masz HF nie podpietego) ale to robi, miałem kilka takich przypadkow.

    GSM Serwis dziur   20 Lip 2003 18:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 993
  • 1 pytanie 1 szybka konkretna odpowiedz nokia 5510 POMOCY

    dzięki za lina ale mam jeszcze 1 małe pytanko dotyczące tego kabla wiem tylko tyle że trzeba zamienić piny ?? niewiem które i jak wygląda schemat podłączenia tego kabla do kompa które piny w kompie są wykorzystane Dodano po 26 dzięki za lina ale mam jeszcze 1 małe pytanko dotyczące tego kabla...

    GSM Serwis luik123s   05 Lut 2006 13:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 567
  • Nokia 3100 Przerobka kabla USB na COM

    Schemat urzadzenia zbudowanego przez Norbiego wymaga jakis sterownikow, czy raczej nie ?? Czy linie 6 i 7 oznaczaja, ze do nich mozna bezposrednio podlaczyc linie danych z portu USB bez zadny dodatkowych układów ??

    GSM Serwis TheNat   10 Sie 2006 14:22 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4235
  • Wyświetlacz Nokia 3210 do LPT PC

    dobra mam win 98 i lcdinfo mi chodzi ale nie chce zeby mi sie wyswietlaly informacje winampa tylko o systemie np zuzycie procka wolne ramy moze szybkosc sciagania z neta itp ma moze ktos ten plik XML?? z tymi danymi Witaj Aby wyświetlić informacje typu zużycie procka musisz dowolnym edytorem...

    Artykuły vans 38   28 Mar 2008 14:55 Odpowiedzi: 273    Wyświetleń: 102453
  • Nokia 2600 nie działający mikrofon

    na początku sprawdź czy wyczyszczony jest kanał powietrzny do mikrofonu.Często jest on niedrożny i to daje efekt jak by mikrofon nie działał.Jesli to ok to sprawa dość prosta.Sprawdzasz miernikiem czy od padów mikrofonu jest połączenie przez R157 do C151 (obie linie) Dalej czy jedna linia ma połączenie...

    GSM Serwis ftb   21 Kwi 2007 01:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1545
  • nokia 3510i przycisk "8" ominiemy ?

    Klawisz "8" dekodowany jest ze zwarcia linii KEYB1 i KEYB4. Linie te obsługują odpowiednio klawisze SoftRight, Down, 2, 5, 8, 0 oraz 4, 7, 8, 9. Jeżeli wszystkie klawisze oprócz "8" działają, to znaczy, że linie matrycy dochodzą do UPP i tylko ta nieszczęsna ósemka gdzieś ma przerwę. Zmierz przejścia...

    GSM Serwis apap   11 Sty 2008 09:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1059
  • Nokia 3510 - przy zasilaczu serwisowym zerowy pobór prądu

    sprawdź, na padach, tam gdzie idą styki baterii jest jakas rezystacja pomiedzy "+" , a "-" powinno być ok 300 ohm, jeśli nic nie pokaże to masz do sprawdzenia linie zasilania, sprawdź też linie BSI, czy nie brakuje jakiś elementów w linii BSI, ostatnio mialem dokladnie taki przypadek jak ty opisujesz...

    GSM Serwis milytuner   19 Sty 2008 19:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 963
  • Nokia 6280 komunikat ładowarka nieobsługiwana

    chyba miałeś racje kolego Plustek, sprawdziłem cała linie ładowania która pewnie była ok, wymieniłem takie elementy na lini BSI jak r2070, c2071 i c2070, telefon ładuje ok, tylko przez to rozgrzebanie uszkodziłem sobie linie klawiatury i nie działa mi jedna kolumna, okazało się że brak przejścia między...

    GSM Serwis lo_bo   22 Sty 2009 17:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1216
  • Nokia E71 umarła część klawiszy - Z2501 winny?

    Nie wiedziałem, że u ciebie w mieście serwisy są na takim poziomie, z tego co piszesz też nie oddał bym im swego telefonu. Drugi serwis mówi mi o "rozlutowaniu płyty i dużych kosztach bo trzeba zdejmować osłonki" (???) co ma kosztować ok 200zł. Zdejmować osłonki tzn miał na myśli odlutowywanie...

    GSM Początkujący Glemark1   16 Maj 2010 15:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2131
  • [ATmega32][C] LCD Nokia 3510i [Lekcja15 z EdW]->Czarny ek

    Witam, Pracuję na zestawie ZL3AVR z Kamami. Kwarc mam ustawiony na wewnętrzny 8MHz. Przerabiam lekcję 15 z Kursu programowania mikrokontrolerów w języku C z EdW. Podłączyłem wyświetlacz zgodnie z kursem, ale nic się nie pojawiło na wyświetlaczu. Sprawdzałem połączenia, przylutowałem przewody...

    Mikrokontrolery AVR mgiro   02 Lut 2011 07:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1999
  • Najlepszy box do unlocka Nokii

    A jak się sprawa ma do kabli od jafa będą ok?? (8 pin) czy może dokupić adapter na 10 pin i używać kabli 10 pin mt box??? podobno maja linie tx2 i vpp do czego są potrzebne te linie??? jak sadzicie???

    GSM Użytkowy jayu0   22 Mar 2012 17:06 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1931
  • 3310 wyswitla co druga linie i nie jest to wina wyswietlacza

    Witam Mam drobny problem mam nokie 3310, która dziala bez problemu tylko na wyswietlaczu widac co druga linie. Nie jest to wina wyswietlacza (sprawdzone na kilku innych), napiecia na stykach sa takie jak powinny byc. Nie wiem co z tym zrobic HELP. Probowalem bawic sie z flashowaniem, czysty eprom,...

    GSM Serwis Jawcio   10 Gru 2003 00:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 986
  • n6210 padniete linie wysw

    siemano mam nokie 6210 i ostatnio padają mi po kolei linie na wyswietlaczu najpierw byla jedna, a teraz jeszcze dwie na srodku. dziwi mnie to iz przy ladowaniu na pustych liniach wskaznik baterii, pokazuje sie czy moze to byc soft telefonu padniety, czy wyswietlacz mam do dupy???? za odp dziekuje..

    GSM Serwis MILO   11 Cze 2004 13:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 594
  • SIESTA 3 M652 TSO bardzo słabe kolory i widoczne linie powro

    Tym razem mam problem z Unimor Siesta3 M652 TSO po właczeniu czy to wyłącznikiem sieciowym czy z pilota startuje od razu jest fonia, przez ok 8 sekund ekran ciemny, później pojawia się obraz, na całym ekranie widać cieniutkie ukośne linie powrotu szczególnie na ciemniejszych obrazach, kolory są bardzo...

    Początkujący Serwisanci rtvszajda   26 Mar 2005 13:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1137
  • MEDION MD41332A chassis:MC2B Białe tło linie powrotów

    Mam do naprawy MEDION MD41332A chassis:MC2B (jest to jakieś chassis z Tv NOKIA). Uszkodzenie objawia sie tym: białe tło linie powrotów lekie ruchy postaci na obrazie widać. Nadmieniam, że jak go odtwarłem zaraz skręciłem S2 na trafu ponieważ świerszczało i było to widać na obrazie gięcie. Dokonałem...

    Początkujący Serwisanci lolek16   28 Sty 2008 19:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1414
  • WIZZ SaverSIM - tanie linie lotnicze a telefonia gsm

    Na pomysl wlasnych pre-paid zaraz bo bankach i telewizji cyfrowej wpadly tanie linie lotnicze jak www.wizzair.com: O Wizz SaverSIM Niezależnie od tego, czy wybierasz się w słoneczne miejsca na wakacje, czy też odbywasz regularne podróże biznesowe w Europie i poza nią, karta Wizz SaverSIM będzie...

    GSM Użytkowy Stokłosy   13 Sty 2009 23:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 974
  • Problem z ramką do Nokii 3310

    Mam problem z ramką do nokii 3310, tzn. jak jest montowany wyświetlacz lcd do ramki to brakuje mi tam takiego czarnego slocika z takimi małymi blaszkami co łączy LCD z płytą.Jeśli ktoś rozbierał 3310 to wie o czym piszę. Co do problemu, to czy może ktoś ma jakiś pomysł jak połączyć LCD z płytą bez tego...

    GSM Serwis stiflerdan   27 Kwi 2005 06:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 711
  • Sms-y graficzne na Nokie - z jakich stron?

    Witam. Znacie moze jakies stronki z smsami graficznymi do nokii? Chodzi mi dokladnie o smski zbudowane ze znakow (.,:'"* itp) Te co tak ladnie wyswietlaja sie w nokiach ale tylko tych co 4 linie tekstu na wysiwetlaczu... Dzieki i pozdrawiam

    GSM Serwis Arek_Fiszer   31 Sty 2006 01:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 450
  • Potrzebny schemat kabla USB do nokii 6610

    Witam. 1. Czy ktoś z was posiada może schemat kabelka DATA do Nokii 6610. Pytam wyłącznie o kabelek na USB, jako że na forum znalazłem schematy pod RS232. 2. Pinout tej nokii podobnież wygląda jak na załączonym obrazku. W związku z tym, czy wystarczy podłączyc bezposrednio linie sygnałowe USB...

    GSM Serwis Redzi   06 Lut 2006 01:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1052
  • dbox2 NOKIA uszkodzony przez wyświetlacz.

    Proszę o pomoc: przy naprawie, wyświetlacza bo były linie podczas wkładania taśmy łączącej płytę bazową z wyswietlaczem zrobiłem zware w samym gnieździe od taśmy i lekko się zaiskrzyło w wyniku czego zgasła Nokia może wie ktos co mogłem uwalić i czy da się to naprawić idą Święta a tu sam sobie załatwiłem...

    SAT Serwis Thomaster   19 Lut 2010 07:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1282
  • Nokia podobno przygotowuje własny system dla telefonów z niższej półki

    Intel wku...nerwował sie troche za to że Nokia olała projekt MeeGo i w spółce z Samsungiem otworzyli projekt Tizen (będący kontynuacją MeeGo), po wypuszczeniu Tizen'a wszystkie produkty oparte o MeeGo dostaną upgrade do Tizen. Swoją drogą Linux znalazł sobie spory kawałek tortu na urządzeniach mobilnych,...

    Newsy proprocek   04 Paź 2011 19:26 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3889
  • nokia 3310- na wyświetla co 2 linie na lcd

    witam tak jak w temacie - co moze byc przyczyna? Lcd wymieniłem i nadal to samo..... :(

    GSM Serwis Fonec   18 Kwi 2004 09:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1084
  • Nokia 446, linie powrotu, większa jaskrawość, obraz w lewo

    Monitor komputerowy Nokia 446 PRO. Coraz częściej chodzi tak jak w tytule - początkowo pojawiało się rzadko, teraz przeważnie tak działa. Obraz zwiększa jaskrawość i przesuwa się w lewo o 1 cm. Geometria jest OK. Jednak na obrazie pojawiają się delikatne linie powrotu, początkowo gęste na górze...

    Początkujący Serwisanci jxa   05 Lut 2006 01:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 543
  • Nokia dbox 2 martwe linie na wyswlietlaczu

    Witam wszystkich tak jak w temacie mam pytanie mam na wyswietlaczu 5 martwych lini na przemian raz znikaja a raz pojawiaja jest to delikatnie denerwujace czy idzie to zlikwidowac czy to jest trwale uszkodzenie z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    SAT Serwis misio72   05 Mar 2006 09:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1142
  • Nokia 6384TOP (EURODIGI)-poszarpane linie w poziomie.

    Witam . Od dłuższego czasu morduje się z tą cyfrówką. Na obrazie bez sygnału ( tylko śnieg ) wygląda z pozoru wszystko Ok. Problem pojawia się gdy podłączymy antene lub ukaże się menu na obrazie- obraz jest poszarpany w poziomie . Pierwsza myśl elektrolity w zasilaczu , ale ktoś przedemną już je powymieniał...

    TV Serwis szatz   12 Lip 2006 13:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1005
  • dbox2 Nokia wyświetlacz martwe linie.

    Witam mam problem z wyświetlaczem w tunerze sat noki dbox 2,odkleiła się tasiemka od wyświetlacza i mam martwy ekran .Tuner oczywiście jest ok.Znalazłem na forum radę ,można to pogrzać lutownicą i skleić.Nie próbowałem bo jest całkowicie odklejona.Próbowałem szukać na Allegro są 3 takie jak moja odklejone...

    SAT Serwis panarti   06 Lis 2008 21:31 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3721
  • Nokia 6384TOP (EURODIGI)-poszarpane linie w poziomie

    Witam! Czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu tematu? Mam ten sam objaw, tylko w trybie 16/9.

    TV Początkujący kilork   18 Wrz 2008 06:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 369
  • Nokia N70 poziome linie na wyświetlaczu

    Witam. Mam problem z Nokią N70. Polega on na tym, że podczas włączenia telefonu i użytkowania go na wyświetlaczu wyświetlane są poziome linie barwy białej. Rozkręciłem telefon, ściągnałem schematy i na to wygląda, iż to wyświetlacz zawinia. Zanim go zakupię chcę mieć całkowitą pewność, dlatego postanowiłem...

    GSM Serwis sAEE   29 Cze 2009 10:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1520
  • [NOKIA E51] - Na Wyświetlaczy Pojawiły Się Cztery Poziome Linie

    Witam, Mam telefon NOKIA E51, wszystko było z nim w porządku do czasu jak dwa dni temu (telefon nie upadł/spadł, nie został zalany, uderzony itp) na wyświetlaczu telefonu pojawiły się cztery cienkie czarne linie (widoczne na zdjęciu poniżej) Kliknij By Powiększyć . Co to mogą być za linie...

    GSM Początkujący asziatko   23 Sie 2017 21:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 312
  • nokia 2700c Rm-651 odpala tylo do logo nokia

    neoplus ale to chyba chodzi o linie bsi w telefonie. A nie o rezystancje na kablu :)

    GSM Początkujący neoplus   06 Lis 2011 01:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2886
  • NOKIA N91 - Dysk twardy Nokia N91

    Pinout złącza dysku do złudzenia przypomina układ znany z karty DV-MMC. Górna część wyprowadzeń to linie danych i zasilania 3V3. Dolna to natomiast zasilanie 1V8. Można spróbować podpiąć na pająka dysk do czytnika kart pamięci.

    GSM Początkujący E8600   05 Paź 2017 15:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 420
  • Nokia 3510i brak ladowania

    Dzieki za pomoc ale jezeli uklad ladowania podobny a napewno tak jest to polecialy warystory a one zabezpieczaja wszystkie linie ladowania i kontroli,takie brunatne elementytroszeczke wieksze od kondensatora.Narazie wszystkim dziekuje za pomoc i zamykam temat do czasu zakupu czesci a to troche potrwa DZIEKI_CZOLEM ...

    GSM Serwis blade80   12 Paź 2005 23:56 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1855
  • Kabel Fbus/Mbus w nokii 5510

    Panowie tylko po co reklamować kabel, jeśli jest to wina Nokii. Moim zdaniem problem tkwi w tym że słochawka rozpoznaje że jakiś imbecyl próbóje nawiązać łączność po lini RX - A na tej zasadzie działają kable "automatyczne - pseudo" - Rozróżnieniem dla słochawki jest pierwszy ciąg bitów - po jakiej się...

    GSM Serwis Necik   02 Maj 2004 14:46 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1899
  • NOKIA FX71L1 (problemy z odchylaniem)

    Mam problem z Nokia FX71L1 po wymianie ukladu w odchylaniu TDA 8350q mam problem z obrazem. Jest zwezony od gory czarny panek ok 2 cm a na obrazie widac linie powrotu na ok 5 cm. Podmienione wszyslkie elektrolity w oblebie ukladu i tez w zasilaniu owego ukladu

    TV Serwis Janusz2002   22 Sty 2005 16:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 872
  • nokia 6210 ciemny wyswietlacz

    mam nokie 6210 padł mi wyswietlacz był ciemny ale jesli patrzyłem na niego z góry był czytelny ale mimo to nie wszystkie linie wyswietlał.kupiłem od kumpla wyswietlacz z uszkodzonej noki (brak zasiegu)przełozyłem do mojego aparatu i nic .wyswietla teraz wszystko ale kontrast nadal jest bardzo duzy .czy...

    GSM Serwis ftb   29 Lip 2005 00:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1310
  • Nokia 3310 - Problem Pomocy :)

    Witam . Posiadam Nokie 3310 i ma ona mala usterke a mianowicie : Wyświetlacz świeci co druga linie telefon normalnie funkcjonuje lecz ma ten mały feler. Prosze o porade w tej sprawie. Pozdrawiam Pawel17 Zmień temat -->Regulamin bony78

    GSM Serwis pawel17   04 Lut 2006 19:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 816
  • SPI w ATMega8 i wyswietlacz od Nokii...

    Witam serdecznie, mam takie pytanie... Zrobilem sobie na ATMega8 sterowniczek do LCD z Nokii 3310 [to chyba taki standard wsrod poczatkujacych z uC :-)]... Na wyswietlacz musze poczekac kilka dni, reszte juz mam gotowa, teraz chcialbym zrobic plytke testowa... Linie SCK, DC, SCE i RESET wyswietlacza...

    Mikrokontrolery vonteq666   06 Maj 2006 13:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2000
  • Nokia 3310 problem z wlaczeniem

    Witam Ostatnio przywedrowala do mnie nokia 3310 ktora niechce sie wlaczyc. Wlasciciel twierdzi iz po zabawie dziecka tym telefonem na wyswietlaczu pojawily sie tylko jakies kreski i od tej pory sie nie wlacza. Telefon juz kapałem i grzalem sprawdzalem linie zasilajaca, wlacznik baterie Czy ktos...

    GSM Serwis Karmolek   27 Lis 2005 17:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 680
  • TV Nokia SP71L1 - potrzebny schemat

    Witam!!! Poszukuję schematu do TV NOKIA SP71L1. Na ekranie widoczne linie powrotu...

    Schematu/instrukcji/artykułu marck1   17 Sty 2006 13:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1314
  • Telefon Nokia 7650 brak komunikacji z komputerem.

    witam -mam taki problem z nokia 7650 , po zmianie taśmy po właczeniu lub po podłączeniu ładowarki nie włącza sie tylko pojawiąja sie na ekranie cienki czarne linie . W naprawie powiedzieli mi ze telefon jest martwy(nie chce sie komunikowac z kompem. przez podłaczenie bezpośrednio do płytki telefonu)...

    GSM Serwis KAR26   29 Sty 2006 19:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 642
  • Nokia 6030 i zgrywanie gier tapet i dzwonków

    Witam! Porsze o jakiś lin k do programu dzięki któremu można zgrywać bajerki na nokie 6030.

    GSM Serwis sonny   08 Mar 2006 20:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1754
  • Nokia 3660 paski na wyświetlaczu przesuniety obraz

    witam. problemik z wyswietlaczem w nokii 3660. objaw to poziome cienkie biale paski w gornej czesci wyswietlacza (niewiele mniej jak polowa wyswietlacza). czesc nieprawidlowo pokazywanych elementow wskazuje na przesuniecie obrazu (stad te biale linie). dolaczam fotke, na ktorej widac o co chodzi. co...

    GSM Serwis DREAM77   12 Maj 2006 20:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1032
  • Nokia 6030 brak dźwięków buzera i cisza w słuchawce!!!!

    no więc panie antyregulamin ...jeśli założyłes ten sam post podwójnie i jak piszesz przez omyłkę to przecież zawsze możesz jeden skasować jako założyciel.Nie jesteś sam na forum i dbanie o jakąś chociaż podsawową przejrzystość i porządek powinieneś rozumieć, zwłaszcza że zaczyna tu panować straszny...

    GSM Serwis gutek44   10 Sie 2006 09:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1952
  • nokia 6111 nie widzi karty sim

    jak w tytule mam problem z telefonem nokia 6111 nie widzi karty sim żadnej znalazłem na forum coś o tym rys ale nie jestem pewny czy to działa pozatym jestem amatorem więc jak mam to zrobić domowymi sposobami (telefon mam juz rozebrany) chodzi mi o sam schemat czy te linie oznaczają połączenia kabelkami...

    GSM Serwis artysta3   21 Sty 2007 19:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1681
  • Nokia 449xa POMOCY!!! Pionowa Linia na srodku ekranu

    15"nokia 449Xa FCC ID IEY449VR, na płycie SMA206E schemat jest na lub szukaj po fcc id na sprawdz С415: 68nF/250V i cały tor jak płynie prąd do cewek H : s-korekcja , cewka lin. ...... * czesto był problem z TDA9501 FBT >> SAMPO FEA595, jak masz poduchę sprawdz: ukł. czopera...

    Monitory Serwis lisek   22 Sty 2007 20:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1128
  • NOKIA FX71E1 (7196/100Hz)

    Witam, mam problem z tą nokia. Jak mi przyszedł do naprawy to był uszkodzony pion TDA8350Q. Wymieniłem go, obraz sie pojawił ale z góry troche zwerzony koło 3cm. i linie powrotu są. Wymieniłem również elektrolity, które są wokół tego układu i elektrolit z zasilania. Nic to nie pomogło. Proszę o porade....

    Początkujący Serwisanci _PREDATOR_   26 Lut 2007 10:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 933
  • Nokia 3100 nie włacza sie po serwisie.

    W tej nokii niema filtru klawiatury, tak jak koledzy wyzej stawiał bym na pęknieta kulke pod UPP, w tym telefonie niema co grzac układów bo jak tam juz cos pusciło to grzanie na długo nie pomoze - to bezołowiowe świństwo..., najlepiej przestawic UPP na nowe kule Zgadza sie kolego. W tych modelach...

    GSM Serwis Kyrzan   11 Lip 2007 00:49 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1106
  • Nokia FX71L1 Zmieniająca się liniowość V

    Witam. FX71L1 NOKIA 7198/100Hz Problem polega na tym, ktoś wcześniej zmienił trafopowielacz, a z tą usterką nie mógł sobie poradzić, jak ja! W zależności od treści wizji zmienia się liniowość odchylania V (jasne treści są rozciągnięte, że widać pojedyncze linie), amplituda V jest stabilna, ale korekcja...

    TV Serwis Jarok   01 Lis 2007 21:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1177
  • Uszkodzony wyświetlacz w telefonie nokia 5300 ???

    Tak, upadł z ok. 1 metra. Nowe pionowe linie pojawiają się przy każdym, nawet delikatnym, uderzeniu telefonem w inny przedmiot. Wyświetlacz jest cały, nie rozlał się. Co uległo uszkodzeniu? Czy to norma w nowych nokiach?

    GSM Serwis Artech   18 Sie 2007 09:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1479
  • Dell P790 (Nokia 447za+) ustawienia jakości obrazu(rozmycie)

    Witam! Przede wszystkim ściągnij jakiś konkretny program z obrazami kontrolnymi do kalibracji monitorów (np. Nokia Monitor Test). Następnie: 1) Ustaw pierścienie w.g. żółtego znacznika 2) Włącz test kraty i delikatnie regulując pierścieniami, sprawdź które odpowiadają za zbieżność kolorów (białe linie...

    Początkujący Serwisanci gsm_virus   01 Paź 2007 00:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1922
  • TV Nokia 5028(X) 29"

    Po właczeniu TV kineskop nie zajrza,po paru minutach są linie zielon,czerwona,niebieska szybko zmieniające swoje połoznie na czarnym obrazie,po 10-15 min obraz wskakuje ale migocze i po 1-2 min jest dobry obraz .Obraz jest bardzo dobry- nie rozmyty-kryształ. Zawołałem fachowca do TV a ten powiedział...

    Początkujący Serwisanci Zenon407   12 Sty 2008 19:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 624
  • Wyświetlacz nokia 6280, filterki Z2403, Z2404

    Witam! Bierzesz serwisowke i patrzysz. Patrzysz a tam filtry sie nazywaja EMIF10-COM01F2. No to klikasz ten dziwny napis w google i juz wiesz ze to standardowy filtr klawiatury np. NOKIA 6125, 6131, 6133, 6151, 6170, 6230, 6230i, 6280, 6288, 6282, 6620, 6670, 7370, 7610, 9300, E62, N-Gage, N91 itd....

    GSM Serwis darcjusz   09 Kwi 2008 14:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1435
  • nokia 8800 i dwa przyciski dziwny problem

    witam mam dwie nokie 8800 i w obydwu nie działają dwa górne przyciski ( te które widać po zamknięciu - zasunięciu telefonu) lewy i prawy podmieniałem w nich taśmy z wyświetlaczami, fleshowalem i nie przyniosło to żadnych rezultatów. powiedzcie sami co o tym myślicie jeśli ktoś by był łaskawy podesłać...

    GSM Serwis WaldekSmq   26 Sie 2008 09:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1041
  • [K] Nokia dbox 2 2xintel AVIA

    Kupię Nokia dbox 2 2xintel AVIA w dobrej cenie Wymagania: - Multicam (C+ TNK) - Wyswietlacz stan dobry max 3-4 linie. Prosze o oferty z wawy gg 2227347

    SAT Bazar mielcarp   24 Lut 2009 16:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1089
  • nokia 5554 .Problemy z czerwonym kolorem

    Witam Mam problem z TV firmy nokia z tematu. Wymieniłem w nim kondensator blokujący od trafa oraz elektrolity (z niskie napięcia oraz słyszalna zła praca trafa). Po tym ustały problemy z ostrością oraz trafo pracuje równo (brak brzęczenia). Niestety jest problem z czerwonym kolorem,a dokładnie zaraz...

    TV Początkujący magik128   09 Kwi 2009 12:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 729
  • [ATMega16][C] - Dziwne zachowanie LCD od Nokii 3510i

    Nie rozni sie duzo, tylko mala uwaga - w bibliotekach dostepnych w necie do tego LCD jest drobny blad w inicjalizacji powodujacy, ze zamiast 64k kolorow masz kilkaset w dodatku ciemnych, taki odpowiednik 3-4-3 zamiast 5-6-5. Co do twojego migania - dopoki nie wykorzystasz wyswietlacza majacego linie...

    Mikrokontrolery AVR tmf   17 Lis 2009 10:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2224
  • Nokia E65 nie włącza się schemat taśmy

    Witam jestem tu nowy i witam wszystkich :) Wiem ze temat może wydawać się dość znajomy. Chce włączyć nokie e65 ale ma ona pękniętą taśmę (nie w całości). Taśmę łączącą włącznik, ekran lcd i klawiaturę. Wiem ze muszę kupić nową taśmę ale przed tym chciałbym się dowiedzieć czy nie jest ona całkowicie...

    GSM Początkujący adrianw   04 Sty 2010 12:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2076
  • Nokia 5200 dziwne wyświetlanie

    Nokia 5200 nie ma żadnego filtra, linie lcd idą bezpośrednio do Rap-a, oczywiście przez taśmę, płytkę lcd.

    GSM Początkujący fischer8   27 Kwi 2010 21:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 699
  • Bascom atmega16 lcd nokia 5210

    Witam. Mam lcd z telefonu 5210. Wgrałem w atmege kod [syntax=basic4gl]'---------------- BIBLIOTEKA DO LCD OD TELEFONU NOKIA 3*** ----------------- '---------------- WERSJA ROZSZERZONA --------------------------------------- ...

    Mikrokontrolery AVR henryxxl   28 Lis 2011 20:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 742
  • nokia 5300 i komunikacja np przez fbus

    Posiadam nokię 5300. Z telefonu nie korzystam więc chciałbym użyć go do wysyłania np. smsów z mikroprocesora. Znalazłem opis styków z pod baterii, lecz nie wiem czy mogę pójść najprostszą drogą podpiąć procesor pod linie Rx i Tx i wysyłać tak komendy AT do telefonu przez USART procesora?

    GSM Początkujący defrag07   04 Sty 2012 21:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 824
  • Nawigacja MCD "C" do Procesora DSP NOKIA 1JO 035 456

    Witam, mam golfa IV w którym było fabrycznie radio Beta V Jako iż ono obsługiwało tylko dwa głośniki, kupiłem radio MCD C i dołożyłem głośniki do tylnych drzwi. Teraz kupiłem procesor NOKIA DSP 1JO 035 456 i chciał bym to podłączyć. Niestety po mimo wszystkich kombinacji są z tym problemy. Nigdzie...

    Radia Samochodowe Serwis Blazej85   28 Kwi 2012 21:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1439
  • NOKIA N95 wyświetlacz nie działa poprawnie

    Witam.Mam problem ze swoja Nokia n95,wcześniej wszystko było OK z telefonem,ale od jakiegos czasu podczas gdy rozsuwalem i zasuwalem telefon robił sie dzwny przez pare sekund ekran,a później wszystko bylo OK.i tylko podczas rozsuwania ekran robił sie troche biały,w kropki.Teraz cos mu sie stało i jest...

    GSM Początkujący Pocieszny   04 Maj 2012 21:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2420
  • Jak podlaczyc Arduino z telefonem Nokia 6610i.

    Witam, chciałbym podłączyć Nokie 6610i do Arduino. Czy wystarczy podłączyć linie rx z tx, tx z rx i GND?

    Arduino Wojtek7878   04 Gru 2016 21:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1508
  • Nokia C3-01 - Wyłącza aparat po sekundzie od włączenia.

    Witam. Mam problem z moją Nokia C3-01. Telefon jest sprawny, problem mam tylko z aparatem. Włączam aparat, pojawia się obraz z kamery i poziome linie, jak kiedyś zakłócenia na starych telewizorach, po czym po sekundzie czy dwóch obraz znika, wyświetlane są tylko ikony do obsługi aparatu ale obrazu nie...

    GSM Początkujący piter6   13 Lut 2013 23:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2034
  • Jak ustawić samoczynne pobieranie wiadomości e-mail w nokii e52

    Jak ustawić nokię E52 aby wiadomości e-mail były samoczynnie pobierane tak jak smsy. Wiem, że jest sporo napisane na ten temat mimo wszystko nie potrafię odnaleźć błędu. Tak mam ustawione: Ustawienia globalne 1. Układ listy wiadomości „2 wiersze” 2. Podgląd tekstu wiadomości ...

    GSM Użytkowy Piotr1.   10 Wrz 2013 10:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1587
  • nokia 5800 - Pytanie o pinout

    Zastanawiam się nad wykorzystaniem nieużywanego telefonu nokia 5800 jako modemu do np. mikrokontrolera. Znalazłem [url=]pinout. Moje pytanie jak interpretować linie TX i RX, to są line dla protokołu FBUS czy mogę wysyłać tam zwykłe komendy AT?

    GSM Użytkowy adrian_jajo   02 Wrz 2014 21:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 468
  • GSM baza wiedzy dla początkujących.

    Nokia 3310 Objaw - wyswietla co druga linie na LCD Przyczyna - brak przejscia od złacza LCD do kondensatorów C409, C410 Pomiar - na testerz diody sprawdzic czy jest przejscie

    GSM Serwis -=Mirco=-   24 Paź 2004 00:21 Odpowiedzi: 60    Wyświetleń: 29669
  • Dwie cienkie linie poziome na monitorze?

    Ja mam monitor Nokia i jest taki sam efekt. Też jest kineskop trinitron, bardzo denerwujące wizualnie to jest zwłaszcza na b iałym ekranie. Pozdrawiam.

    Monitory Serwis MR   29 Wrz 2003 13:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2930
  • Wyswietlacze NOIKA brakujące linie

    Ello ! Czy ktoś się kiedzyś zastanawiał dlaczego jak gaśnie linia na wyświetlaczu ( przewazne w nokiach) to gaśnie linia pozioma a nie pionowa ?? ;) No i co z tym zrobić ?? Mam 6210 ze zgaszonumi dwoma liniami prawie ideal na srodku wyświetlacza i mnmie to troszke stresuje ;) Pozdro RZezniol

    GSM Serwis picador   15 Sty 2003 00:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1509
  • 3310 i linie na wyświetlaczu

    nie trzeba ich wymieniac (kondensow) tylko sprawdz przejscie od złacza LCD na płycie do tych własnie kondensow. Zobacz sobie na dobrej Nokii od ktorego pinu pociagnac zwore i zrob to na swojej. Bedzie działac.

    GSM Serwis Lukaszgda   26 Wrz 2003 08:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1019
  • N3650 brak podswietlenia pionowe linie na LCD

    Witam mam Nokie 3650 po przycisnienciu power pojawiają się na LCD pionowe kolorowe cienkie kreseczki i przygasają i to wszystko po podłączeniu ładowarki tak samo. Niema żadnego podświetlenia. Co z tym począc?? Sądze że upadł bo mia pęknięta szybke. LCD na 100% sprawdzałem na innym fonie. Grzałem już...

    GSM Serwis torpido   01 Wrz 2005 16:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 660
  • Linie powrotu - TV 21 Daewoo

    hehe wszystkie 21 calowe kineskopy Nokii tak mają na przykład i mają się z tym dobrze od lat. Tak ma być w Daewoo i taki ich urok, jak wspomniano wcześniej, i to potwierdzam bo spotkałem już naście 21 calowych, nowych odbiorników Daewoo z taką "usterką" . Kręcenie G2 na trafie nic nie da. Używać...

    TV Serwis kasprzyk   01 Cze 2006 14:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1133
  • FINLUX 5025 (C) Brak tła widać linie powrotów

    Nie wiem czy naprawił , czy nie. Ja prowadziłem naprawy gwarancyjne dla Nokii i Finluxa i wiem , że bez doświadczenia naprawdę trudno to się naprawia.

    TV CRT Serwis witekm   13 Paź 2010 11:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1706
  • Nokia 25" eurostereo 2

    Witam! Nieodzywałem się ale, po wtórnej stronie trafa elektrolity podmienione, oscylkiem sprawdziłem sterowanie HOTa jest ok. Jest jeszcze jeden objaw który chyba wskazuje na trafo, po włączeniu tv bez sygnału prez jakieś 10 sec pracuje normalnie , a potem zaczyna wyrywać linie poziome na ekranie (...

    TV Serwis Wojtek27   29 Sie 2002 22:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1671
  • Nokia 447x problem z ustawieniem obrazu

    Po pierwsze nie wysylaj dwa razy tego samego postu. Co do tematu , bten mleczny prostokat mial tez on cienkie skosne linie (powrotu) ???? Jezeli tak to wyglada ze masz za wysokie napiecie zasilania WN. Sprawdz czy tranzystor odchylania H nie ma czasem zwarcia i czy nie padla ci stabilizacja napiecia...

    Monitory Serwis Richi   14 Lut 2003 20:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1217
  • Nokia 447K i problem z odchylaniem

    Witam. Jest problem z odchylaniem pionowym. Na ekranie widać od połowy linie poziome rozrzedzające się ku górze. Całkiem na górze mocno jasny pasek. Generalnie obraz jest zniekształcony. Podmieniłem elektrolity w zasilaniu pionu i reszty zasilacza (tak na wszelki wypadek). Wymieniłem końcówkę pionu...

    Monitory Serwis Lukalago   17 Mar 2003 00:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1070
  • NOKIA 3210 i dziwny "znaczek"

    witam !!!! Ta cyferka 2 oznacza że wybrana jest 2 linia ,działa to tylko chyba w sieci Ery ale nie jestem pewien. Możesz poprostu mieć dwie linie jak w biurze i przełączać się pomiedzy nimi. Działa to chyba tylko na nokiach 3210 z softem 6.0. Pozdrawiam T.I.R.

    GSM Serwis zaza   30 Mar 2003 02:38 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1889
  • nokia 3310 klawiatura

    schematy sa na elektrodzie powiem tylko ze mialem podobny przypadek C, 1, 4, 7, *, i okazalo sie ze to byl opornik wpiety w linie oda tych klawiszy (1k) nie mial przejscia

    GSM Serwis dziur   08 Kwi 2003 21:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1405
  • Nokia 5581VT

    Witam, po wlaczeniu wchodzi wysokie slychac przez dwie sekundy glos ktory zanika i pojawiaja sie skosne linie lekko zabarwione na czerwono. Glowice podstawilem,to samo. Domyslam sie ze to jakis elektrolit ,ale teraz gdzie -przy jakim scalaku go szukac .To moga byc dwa uszkodzenia-ten czerwony kolor. Moze...

    TV Serwis jez   01 Wrz 2003 20:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 929
  • Nokia 3310 chodzi tylko na zasilaczu

    Sprawdzilem linie BSi i BTEMP, nic nie znalazlem tam :( mozliwe ze jest MAD uszkodzony, na razie za niego sie nie zabieram bo jest zalany w zywicy i raczej go nie wyciagne, a nie chce spieprz.... do konca tego telefonu . pozdrawiam

    GSM Serwis DJOstry   02 Wrz 2003 23:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1073
  • Nokia 3310 Trup?

    czy zczytuje ID flasha? jak nie to przelutuj go. Jak tak to zapodaj nowy soft. Zobacz linie tx, rx i m-bus, moze tam cos sie wali.

    GSM Serwis iquest   15 Wrz 2003 11:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1333
  • Nokia 8210 brak dziwieku

    zobacz przejscie od głosnika do kondensatora (nie pamietam teraz jaki ale wynika to ze schematu) Zobacz linie słuchawki HF-a gdyz jak cos odpadło to niestety ani HF ani wewnetrzny speaker nie bedzie działał. Miałem przypadek gdzie cewka od HFa odpadła po upadku. W 3310sa przy gniezdzie sim. nie mam teraz...

    GSM Serwis yasha75   17 Paź 2003 10:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 759
  • Wyświetlacz Nokia 6610

    Cześć, od miesiąca mam taki telefonik, i parę dni temu wyświetlacz stał się jakby ciut ciemniejszy, a ekran "pływa", tzn widać jakby pulsuące linie pionowe i poziome, a jeżeli wyświetlany jest ciemny napis na białym tle, to na całej szerokości napisu tło jest jakby ciemniejsze. Doradzcie co to może być...

    GSM Serwis teridar   22 Lis 2003 10:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 974
  • wyswietlacz nokia 3210

    pojawil mi sie problem z wyswietlaczem otoz 2 linie sa wogole nie aktywne akurat na wysokosci numeru (np. w spisie tel.) przecina go przez srodek, najpierw zniknela jedna sciezka a po paru dniach sasiadujaca z nia druga sciezka. czy da rade to jakos naprawic?

    GSM Serwis hashin   04 Gru 2003 14:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 891
  • NOKIA 3210 - wyłącza się...

    Wiec sprawa wyglada tak: sprawdzilem napiecie na zaciskach baterii i wynosi ono ok 1,8V przy ladowarce ktora kupilem na allegro natomist 2,2V przy oryginalnej. Zauwazylem tez, ze przy wyciagnietej baterii i podlaczonej ladowarce (tej orygianlej) na ekranie robia sie dziwne rzeczy - niektore linie sie...

    GSM Serwis Przemyslaw   13 Mar 2004 18:06 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1191
  • Nokia 7650 Pomocy!!

    Witam.Mam nastepujacy problem telefon wlancza sie normalnie lecz podczas uzytkowania (najczesciej po wcisnieciu prawego navi keya ) ekran dzieli sie w pionie mniej wiecej na pol z tym ze prawa czesc sie zatrzymuje i wyswietlane jest toc o bylo ostatnio na ekranie a lewa czesc jest tak jak by lustrzanym...

    GSM Serwis maylo   23 Maj 2004 10:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 878
  • Poszukuje soft'a do NOKIA 8210...

    W sumie to wole sobie sam zrobić. Chociaż wiem, że moge miec problem z dostaniem tej calej wtyczki do telefonu. Musze sie jeszcze zastanowic. Mam problem. Dzis bylem na rowerze, dosyc ostro jezdzilem. Po jezdzie wyciagnalem swoja 2-letnia 8210 z torebki, patrze a tu peknieta szybka z obudowy i wygasly...

    GSM Serwis Kris20   22 Maj 2004 12:17 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1055
  • Klopoty z wyswietlaczem NOKIA 8210...

    Mam jeszcze pytanie. Czyli jesli mam wygaszoną jedną linie wyswietlacza to znaczy ze mam popsuty wyswietlacz? A calkowite przygaszanie i efekt tzw. żaluzji jest zwiazany z elastomerem? Co sądzicie o sprzedawanych na allegro kompletnych wyswietlaczach z elastomerem i w plastikowej obudowie? Mam zamiar...

    GSM Serwis Gsm_Malina   30 Maj 2004 20:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 995
  • Problem z nokia 6210

    Sprawdź linie mbus od gniazdka aż do procesora,być może masz pzreżarte styki od gniazdka.Dopiero po zagowaniu zauważyłem zdjecie które dołączyłeś.Spróbój zrobić rebaling flasha ew wymień go na nowy.

    GSM Serwis grabaz1982   09 Paź 2005 16:07 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2262
  • Problem z NOKIA 3510i

    Mam kabel MBUS i ściągłem juz pełno programów(podobno) do tego telefonu np. Polyphonic Ringtone Uploader ale przez żaden z nich nie moge nawiązać połączenia z telefonem... Kiedy uruchamiam LogoMenagera to na telefonie wyświetla mi się napis urządzenie nie kompatybilne... Czy zna ktos może jakis lin...

    GSM Serwis Kristoff10   18 Lip 2004 11:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 852
  • Nokia 6210 problem z wyswietlaczem

    pytanie jak powinny byc rozmieszczone didy w noki 6210 bo w mojej jest tak ze mam pod klawiszami i pod dolna linia wyswietlacza a gdzies na necie zobaczylem ze maja byc boczne linie wyswitlacza osadzone diodami Jak powinno byc prawidlowo Czy kupilem jakis SHIT :evil:

    GSM Serwis cin666   30 Lip 2004 13:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 834
  • nokia 3510i wgrywanie programów

    Cześć. Wiem, jak się pozbyć tego napisu "Idea Miłego Dnia" Potrzebujesz kabel (np. fbus) oraz programy: Oxygen Phone Menager II lub Mobile Media Browser - oczywiscie z (nielegalny dodatek), bo inaczej nic nie wgrasz (jak nie masz, to zajrzyj na: ). Nastepnie musisz narysować sobie małe logo (1x1...

    GSM Serwis fragille   24 Sie 2004 19:50 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1414
  • Problem z ozywieniem Wyswietlacza od Nokii 3310

    Witam! Dzieki serdeczne za wszystkie uwagi. Ja sie meczylem, meczylem az wymeczylem :) Nie wiem czy tylko ale problemem okazal sie reset wyswietlacza. Jakos nie zauwazylem zeby ktos napisal ze przy resecie musza wszystkie linie sterujace byc na niskim potencjale. A moze tego nikt nie pisal? Nie wiem...

    Mikrokontrolery altaris   13 Wrz 2004 15:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 921
  • Program do Nokii

    tez polecam MobiMB bo jest prosty jak budowa cepa wszystko odbywa sie metoda "przenies i upusc" tylko instaluj na odlaczonym necie tu masz lin znajdziesz tam MobiMB

    GSM Serwis bobsley   06 Paź 2004 13:03 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 801