numer seryjny radia blaupunkt

Znaleziono około 117 wyników dla: numer seryjny radia blaupunkt
  • Radio Blaupunkt CAR 2003 w corsie - Kod

    Są strony, gdzie za darmo lub niewielką opłatą liczą kod z numeru seryjnego.

    Początkujący Elektronicy   13 Lip 2019 10:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 777
  • Radio Blaupunkt Fiat 169 CC - Problem z wpisaniem kodu pin.

    Ale nie jest poprawny. Przynajmniej po numerze seryjnym.

    Radia Samochodowe Serwis   05 Sie 2021 19:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 396
  • Jak odblokować radio Blaupunkt Delta CC, nie mając kodu?

    Witam.NIE.Ale byc moze po jego ustaleniu po numerze seryjnym radia.A tak po za tym masz tylko 3 proby do wcisniecia poprawnego kodu albo zmien na inne radio moze naprawde lepsze. :shii:

    Audio Szukam   06 Maj 2018 21:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 558
  • PP5BR - Numer seryjny w aplikacji DHL

    Witam, jakiś czas temu zakupiłem Radioodtwarzacz Blaupunkt PP5BR. Niestety od początku pojawił się problem z tym, że radio w żaden sposób nie reaguje na pilota, niezależnie od tego z jakiego kąta przyciskam jego guziki, to nic się nie dzieje. Pewnie powiecie, że może być zepsuty. Niestety, zakupiłem...

    Początkujący Elektronicy   16 Lip 2017 17:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 597
  • Czy wie ktoś w którym układzie w radiu blaupunkt nashville

    Czy wie ktoś w którym układzie w radiu blaupunkt nashville dj znajduje się kod do jego uruchomienia ? numery tego radia to BP5524 S xxxxxxx 7 645 524 510. Proszę o szybką odpowiedz. Numerów seryjnych w postach się nie podaje a i temat ociera się o regulamin

    Radia Samochodowe Początkujący   09 Paź 2009 18:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1110
  • Blaupunkt Woodstock DAB54 - jak odczytać numer seryjny

    Jeśli na obudowie radia nie ma wytłoczonego numeru seryjnego radia i nie ma naklejki identyfikacyjnej, to kod można znaleźć jedynie w zawartości pamięci.To co zamieściłeś, to nie jest wsad pamięci 95640. To tylko fotka jego niewielkiej części. Zamieść plik z pełnym wsadem.

    Radia Samochodowe Początkujący   12 Sie 2012 14:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2576
  • Podłączenie subwoofera do Seryjnego radia w Peugeot Traveller Expert 4

    Witam, mam pytanie czy w ogóle da się podłączyć subwoofer do seryjnego radia w Peugeocie Traveller Expert 4? W załączniku przesyłam zdjęcia. Czy do kostki w radiu jakoś można podłączyć kabel sygnałowy od subwoofera? Albo dołożyć wzmacniacz i wtedy ze wzmacniacza do subwoofera? W seryjnych głośnikach...

    CarAudio   08 Kwi 2020 22:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 981
  • data produkcji z numeru seryjnego BLAUPUNKT

    Witam. Potrzebuję odczytać rok produkcji radia LONDON RDM-169. Ma ktoś może jakieś informacje jak to zrobić? Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   15 Mar 2007 07:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1604
  • Radio Blaupunkt harke gmbh 7644845380 orginał AUDI

    cze -włącz radio -włącz stacyjkę -przytrzymaj klawisze Ten kod to oczywiście przykład, każde radio ma inny kod, powien być napisany w papierach od radia na kartce wielkości wizytówki z numerem seryjnym. <SławeK>

    Radia Samochodowe Serwis   07 Kwi 2005 10:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2267
  • Zablokowane radio Blaupunkt BP2162 w ROVER 25 -komunikat wait 1h który nie znika

    Tak powinieneś wyciągnąć radio i na naklejce powinno być napisane jaki jest model radia numer seryjny itd.w roverach 75 jest możliwość rozkodowania radia kodem ale nie we wszystkich da sie to zrobić domowym sposobem dlatego też potrzebne jest info o radiu

    Radia Samochodowe Początkujący   29 Lis 2012 13:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7200
  • radio Blaupunkt car 300 opis kostki iso

    Gdyby robił bez zapłonu, nie mógłby wprowadzić kodu. Tak jak pisałem, ktoś mu podmienił radio, albo dał kod od innego, lub już je ktoś robił. Sprawdź czy numery seryjne z kartki zgadzają się z numrami na radiu

    Radia Samochodowe Serwis   25 Gru 2004 19:59 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4833
  • Karta Chip w radiach Blaupunkt

    Heh nie podałem ceny po jakiej ROBIE radia a jedynie cene obliczenia kodu z numeru seryjnego, wiec jesli chodzi o zrozumienie czytanego tekstu wnioskuje ze nie grzeszysz inteligencją pozdrawiam PS.Tylko na polskim forum mozna sie spotkac z chamstwem, jeden człowiek mądrzejszy od drugiego a szkoda...

    Radia Samochodowe Serwis   12 Lip 2003 17:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2791
  • Radio blaupunkt opel - brak kodu

    czyli radio w peugeocie masz od opla?? wrzuć może numer seryjny, albo najlepiej odezwij sie na Tlenie minus87 lub na gadulcu 5292346 spróbuje pomóc

    Audio Serwis   19 Gru 2007 19:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1358
  • (Sprzedam) Radio blaupunkt 24V do ciężarówki

    Co do modelu to nie jest napisane tak jak to zwykle w blaupunktach ze jets to Paris, Frankfurt Madrit...itp moge jedynie przepisac to co jets na nalepce RENAULT RDS 24 VI do tego numer seryjny BP5040Y7182618 made in Portugal. fotke spostaram sie wrzucic jutro :-)

    Ogłoszenia Elektronika   28 Paź 2007 20:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2038
  • Radio Blaupunkt Audi Gamma CC

    Audi Gamma CC 4a0 035 186 Numer seryjny to AUZ1Z3B4765116 No i w środku jest procek Motoroli ZC408637CFN No ale dlaczego nie można wpisywać cyfr innych jak 1 albo nic w pierwszej grupie?

    CarAudio   19 Wrz 2008 21:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5008
  • Radio Blaupunkt z Seata - proszę o wyliczenie kodu

    To nie moja rola (tylko mod-ów) ale dla przypomnienia 9. Na forum niedozwolone jest zadawanie pytań o podanie kodu z konkretnego numeru seryjnego, ponieważ są one kompletnie bezwartościowe dla innych użytkowników. Nie rozumiem o co chodzi, ale Twój kod to 1620. Był post i zniknął. :D Ten post...

    Radia Samochodowe Początkujący   27 Lip 2019 15:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 264
  • Vw - Kod do radia Blaupunkt rcd300

    Witam :) Jakis czas temu kupilem VW golfa V Ale z racji tego ze mial uszkodzone radyjko fabryczne to kupilem na szrocie takie samo ale potrzebny jest SAFE Nie ma na radiu numeru seryjnego tylko numer Vin Jest ktos w stanie wygenerowac kod ? Vin jaki istnieje na radiu to *VWZ2Z2E xxxxxxx * Bylby...

    Radia Samochodowe Początkujący   24 Kwi 2020 13:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 345
  • Blaupunkt CM-41

    oczywiście że radio chce kod i trzeba odczytać go z eeproma lub policzyć z numery seryjnego radia

    Radia Samochodowe Serwis   09 Wrz 2003 19:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1708
  • Blaupunkt Missouri DJ70

    Okazało się że koleś nie ma papierów no i oczywiście kodu. Czy jest możliwość wyliczenia kodu po numerze seryjnym radia?

    Audio Serwis   20 Mar 2003 10:50 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3617
  • Blaupunkt travelpilot dx-r52 code

    Witam wszystkich. Kupiłem tydzień temu audi A6 z radiem jak w tytule, postanowilem zmienić baterię no i się zrobiło. Po zamontowaniu nowej baterii radio wyświetla code a po kilku sekundach wyskakuje 1000 i jedynka miga. Trzeba wprowadzić kod tyle tylko że to auto było sprawadzone i żadnych książek...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Cze 2009 15:23 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2224
  • VW passat B5 Blaupunkt gamma 4 safe2

    Kod jest zapisany na kartce wielkości wizytówki, z numerem seryjnym radia i nazywa się Safety No. Numer VWZ6Z3XXXXXXXX to numer seryjny. Inne sposoby zdobycia kodu to wizyta w serwisie autoryzowanym lub u fachowca od kodów. Na tym forum nie pomagamy w zdobywaniu kodów. SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   22 Sty 2008 18:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5506
  • BLAUPUNKT RDM104 - czy można uruchomić bez karty?

    Witam! Mam takie pytanie: Dostałem radio RDM 104 Blaupunkt bez karty i moje pytanie brzmi czy można je uruchomić bez karty jezeli tak to jak ? Dodam ze posiadam program do odczytu kodu z numeru seryjnego radia. Radio wyglada na sprawne , slot karty podswietla sie na czerwono (dioda pulsuje) dzieki

    Radia Samochodowe Serwis   12 Wrz 2007 14:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1859
  • Blaupunkt Toronto MP73 KeyCard i mastercode

    Rozumiem że wszystko zrobią za 30zł(żeby radio działało), czy tylko załatwią kod? Czy są jakieś generatory kodów? Na jednym z amerykańskich for ktoś podał tylko numery seryjne radia , a druga osoba podała kod - 8138. Jak coś to numery u mnie są takie: 815 BP381220992539 Toronto MP73 7...

    Radia Samochodowe Początkujący   06 Mar 2012 00:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2029
  • Blaupunkt 7 612 001 014 014 - czy w serwisie AUDI odczytają kod?

    Oczywiście. Jeśli to radio jest fabrycznym egzemplarzem z Twojego samochodu, to serwis Audi poda jego kod na podstawie numeru seryjnego radia (AUZ1Z1xxxxx) i numeru VIN samochodu. Nie wiem jaki jest koszt takiej usługi.

    Radia Samochodowe Początkujący   07 Kwi 2018 09:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 471
  • Blaupunkt sc202 problem !(!!)

    Witam!! Mam problem ,kupilem niedawno opla astre i jest tam radio balupunkt sc202k, wszyto bylo ok. ,ale niedawno zminilem akumulator i teraz radio rzada kodu. Mam cala dokumentacje do tego samochodu,czy moze mi ktos powiedziec czy jest gdzies podany w niej kod do radia,a moze jest jakis uniwersalny....

    Radia Samochodowe Serwis   05 Gru 2004 16:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1566
  • Fiat Blaupunkt model 169 CC - Pomoc potrzebna! :)

    Z tego co opisujesz to zgodziłbym się z tym. Na kartce z kodem powinen być numer seryjny radia, dlatego napisałem że kod musi być od tej sztuki radia a nie od tego modelu. Ale też takie niespodzianki jak przeprogramowanie się kodu zdarzają się w nowych modelach z szyną CAN i nie zawsze można przekładać...

    Radia Samochodowe Serwis   29 Lis 2005 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6663
  • BLAUPUNKT BMW BAVARIA CII - prosze o pomoc

    Witam. Posiadam ww radio. mam problem z wpisaniem kodu. Prosze mi powiedziec czym zatwierdzic wpisany kod i jakie sa objawy wpisania niepoprawnego kodu. Posiadam do niego kod ale nie jestem pewien czy jest on prawidlowy, tym bardziej ze nie wiem czym sie go zatwierdza (mam panel radia bez naklejki z...

    Radia Samochodowe Serwis   23 Maj 2004 06:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1751
  • Blaupunkt Car 300 (F) znalezienie kodu

    Zgubiłem instrukcję obsługi do radia, w niej miałem zapisany kod do radia, czy jest jakaś możliwość żeby odzyskać ten kod: Numer seryjny radia to 24 455 376

    Radia Samochodowe Początkujący   12 Kwi 2012 18:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15338
  • Blaupunkt FREIBURG SQR39 - - - - jaki kod

    Witam radyjko jest przywiezione z NIemiec. Po wlaczeniu pojawiaja sie 4 poziome kreski. Chodzi tutaj zapewne o kod. Na radiu sa napisane mazakiem trzy cyfry, probowalem je wpisywac ale nic to nie dalo. Czy ktpos wie w jaki sposob dokladnie wpisuje sie kod? Trzeba zatwierdzic jakims innym klawiszem? Ilu...

    Radia Samochodowe Serwis   05 Lip 2004 06:21 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4069
  • Blaupunkt Peugeot PF3 (C+) czym zatwierdzić kod?

    Też mam problem z blaupunktem pf3/cl z Peugeota 306 nie wiem jak zatwierdzić kod albo mam po prostu zły kod. Jeżeli ktoś może mi pomóc to z góry dzięki. Numer seryjny radia to BP2775 xxxxxxxx .Już teraz też pokazują sie tylko ------- i nic poza tym. Kod nie zatwierdza się ani 5 ani 6 ani >,<.Co...

    Radia Samochodowe Serwis   31 Maj 2006 09:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7097
  • Blaupunkt Essen nie działa włącznik

    Sprawdz blaszki w czytniku karty , lub prubój z numerów seryjnych radia ale raczej bez karty nie ruszy jesli siedzi procek ST

    Audio Serwis   17 Kwi 2003 11:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1909
  • Blaupunkt "kiedy będzie potrzebował kodu" ??

    Dokladnie o ile ktos w nim nie grzebal (zmienial zawartosc pamieci) to zawola o kod po wylaczeniu zasilania. Jednak ktos mogl kod wylaczyc. Jesli chodzi o sciagniecie kodu to szukaj kalkulatora ktory pozwala wyliczyc kod z numeru seryjnego radia, jednak zadziala to tez tylko w wypadku gdy ktos nie...

    CarAudio   22 Sie 2007 08:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1208
  • Blaupunkt "Freiburg" SQR 39

    Pewnie masz rację ;) Radyjko hula - dzięki wszystkim za info, jest to radyjko brata który dostał je za free od kolegi - który nie wyrzucił dzięki przezorności kodu. Dodam że zadne kalkulatory nie podały poprawnego kodu z numeru seryjnego radia - przypuszczam że wgrywany był inny wsad pamięci. Jeszcze...

    Radia Samochodowe Serwis   07 Lis 2007 16:59 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3482
  • pytanie laika - radio alpha w polo z 1995 roku

    jak numer seryjny radia zaczyna się na: VWZ1 to Blaupunkt VWZ2 to Grundig VWZ6 to Philips Sprawdź u siebie.

    Radia Samochodowe Serwis   15 Gru 2007 23:27 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6913
  • Blaupunkt - blaupunkt trier cc31 kod do radia:(

    Witam mam problem. Jestem użytkownikiem radia Blaupunkt tier CC31 o nr. seryjnym: bp1761n xxxxxxx , niestety kupilem je wraz z autem , którego właściel nie pamięta kodu. Prosze o szybka pomoc co do sposobu wpisywania kodu jak i jego numeru. Z góry dziekuje. Licze na was. Zasady działu dotyczą również...

    Radia Samochodowe Początkujący   12 Wrz 2014 05:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1812
  • Blaupunkt brak dzwięku

    "Blaupunkt FD 390 MSK 6018942006, P/NO 96453639, P/NAME R/CASSETTE 3 BAND LOGIC, DLX, P/ID RB. Końcówka mocy to TDA 7375A x 2 szt." Coś mi tu nie pasuje. Blaupunkt nadaje swoim radiom nazwy miast i symbol literowo-cyfrowy jak np Bremen, Freiburg SQR49,RCM127.... Do tego każde radio Blaupunkta ma...

    Radia Samochodowe Serwis   16 Lis 2005 10:05 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 7138
  • Blaupunkt Woodstock DAB 54 KCARD NOT OK

    Witam! Radio jak w temacie. Po włączeniu wydaje KCARD NOT OK. Radio posiada czytnik kart SD. O ile się dowiedziałem, aby ruszyć to radio trzeba mieć oryginalną kartę i kod, który można wyliczyć według numeru seryjnego. Oryginalnej karty blaupunkta oczywiście nie ma, a nalepka z numerem seryjnym jest...

    Radia Samochodowe Serwis   13 Kwi 2010 06:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2098
  • Blaupunkt Alpha - prosze o pomoc z wpisaniem kodu

    No i sie narobilo. To co mi sie wydawalo, ze jest kodem do radio tym kodem nie jest. Mam jedynie numer seryjny odczytany z naklejek na nim (naklejki i jest jeszcze wydrapany na boku). Mam program Veglia do przerabiania kodow, ale nie wiem, czy o to chodzi. Od razu mowie, ze nigdy w zyciu nie mialem lutownicy...

    Radia Samochodowe Serwis   11 Paź 2004 10:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2809
  • Zablokowane radio fabryczne Blaupunkt renault19

    Witam Proszę o pomoc ponieważ gdy rozładował mi sie akumulator w samochodzie renault 19 z 1991 r radio nie dostawało zasilania i pojawił się pole do wpisania kodu który wpisałem dostałem go wraz z radiem fabrycznym do tego modelu samochodu. Zrobiłem to najwidoczniej nieumiejętnie i zablokowałem radio....

    Radia Samochodowe Początkujący   05 Sty 2009 01:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7946
  • Kod w Blaupunkt Renault RDS 24VI

    Jak rozkodować to radio ??? :( Procesor 77282A5BQ6/CYS 8925904105 Numer seryjny BP5040X7063338 W radyjku brak pamięci więc kod prawdopodobnie jest w procesorze, może ktoś ma patent jak sie do niego dobrać albo wyliczyć kod po numerze seryjnym. Właściciel...

    Radia Samochodowe Serwis   20 Maj 2003 15:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2837
  • blaupunkt z Peugeta 206 , zmieniarka do niego

    Mam problem. Kumpel kupił peugeota 206 s16 z zamontowanym seryjnym radiem blaupnkta. punkt pierwszy to nie mam do niego kodu, i nawet nie wiem czy jest potrzebny. Punkt drugi to podpięcie tego radia do auta, czy możan do niego np podpiąć zmienarkę. Wogóle słyszalem że w tej wersji auta zmieniarki powinny...

    Radia Samochodowe Serwis   08 Sie 2010 22:19 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4410
  • Blaupunkt DMS CD 33 ze spalonymi końcówkami.

    Po pierwsze, mógłbyś trochę to zdjęcie obrobić by nie ładowało się tak długo i nie musi być tak duże. Po drugie, właśnie po to by nie było problemów Blaupunkt numeruje poszczególne modele numerem zaczynającym się cyfrą 7 lub pierwszymi 4 cyframi po BP w numerze seryjnym, kartka na bocznej ściance...

    Radia Samochodowe Serwis   06 Kwi 2005 12:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1475
  • Blaupunkt Bremen SQR49 - code.

    Witam Pomóżcie proszę uruchomić w/w radyjko. Dostałem je od kumpla (ze dwa lata leżało), ale nie miałem chęci i "podejścia" aby się nim zajmować. Mechanika "rozpieprzona" (ktoś na siłe wyrwał kasetę), oraz napis ---- skutecznie mnie odciagały od pruby "odpalenia" go. Pamiętam że dawno, dawno jak szukałem...

    Radia Samochodowe Serwis   13 Gru 2005 01:27 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 7917
  • Blaupunkt Koln RCM 40 Brak Kodu

    A więc sytuacja wygląda tak ... Zacznę od momentu wpisania kodu. Punkt po punkcie co robiłem : 1.Odpaliłem radyjko (z racji tego ze było kilka prób wcześniej które zaowocowały zablokowaniem radia) na wyświetlaczu włączyły się kolejno : 1. VW Vento(czyli autko w którym było radio) 2. KBC 270Z (czyli...

    Radia Samochodowe Początkujący   24 Lut 2012 22:52 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4715
  • jak rozkodować blaupunkt lubeck RCC45

    Witam was Czy po numerze seryjnym podacie mi kod do tego radia.... Czy tylko w programatorze to można zrobić Pozdrawiam 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat....

    Radia Samochodowe Początkujący   23 Lis 2017 17:38 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 7824
  • Blaupunkt CAR 2003 - Potrzebuję kod z wsadu

    Rozwiązane - zamykam. Na przyszłość nie podawaj numerów seryjnych, bo kod w tym radiu jest w procesorze a nie podanej pamięci. 9. Na forum niedozwolone jest zadawanie pytań o podanie kodu z konkretnego numeru seryjnego, ponieważ są one kompletnie bezwartościowe dla innych użytkowników.

    Radia Samochodowe Początkujący   29 Cze 2018 13:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1191
  • Blaupunkt - Zablokowane radio - brak mozliwości wpisania kodu.

    Witam was serdecznie. Posiadam radio firmy Blaupunkt, model New Jersey MP68. Numer seryjny: BP848994409241 Kupiłem je wraz z samochodem. Po odłączeniu akumulatora potrzeba było wpisać kod(był wypisany na obudowę), ale albo źle wpisałem, albo był błędny i radyjko sie zablokowało. Jedyne co widzę,...

    Radia Samochodowe Początkujący   03 Sie 2020 21:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 960
  • Blaupunkt Minesota DJ30

    Opisz dokładnie model radia, numer seryjny, numer modelu, numery z procesora wszystkie, załącz bina z pamięci i licz na szczęscie że ktoś Ci to odczyta. A reszta skorzysta bo będzie miała wszystkie dane o modelu radia z jakiego pochodzi a to sie czesem przydaje w archiwum. SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   23 Wrz 2004 22:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1110
  • Audi Concert plus Blaupunkt - Odczyt kodu

    Witam Potrzebuję pomocy w odczytaniu kodu z powyższego modelu radia Audi Concert plus Blaupunkt. Czy jest możliwość przeliczenia kodu z numeru seryjnego z naklejki oraz danych w załączniku. Jeśli nie to z której pamięci można odczytać kod. Bo znalazłem jedną widoczną Atmel 030 25160N. Próbowałem...

    Radia Samochodowe Serwis   31 Mar 2021 18:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 750
  • Blaupunkt SC 202 - 7 safe i co dalej?

    Nie lubimy tu biurokratów którzy chcą rozwiąza problem męcząc dokumenty. Owszem czytanie dokumentów jest wskazane ale ja wyrażnie pisałem żebyś sprawdził czy to radio było fabrycznie zamontowane w tym aucie przez porównanie numeru seryjnego wybitego na radiu z numerami które są na Briefie. Niewykluczone...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Lis 2005 16:32 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7885
  • Blaupunkt Essen CR43 - co z tym kodem?

    A nie zatwierdza się przypadkiem "^". Sprawdź numer seryjny z paszportu z numerem na radiu. Moze dali Ci paszport od innej sztuki radia ? Albo ktoś już grzebał w radiu i zminił kod. SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   25 Sty 2007 13:20 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 16107
  • Blaupunkt RCM 104 Stockholm

    OK, wyczyszcze wszystko jeszcze raz, tylko mam problem, ponieważ na paszporcie jest numer seryjny radia, ale kodu brak. Jest poprostu puste miejsce. Co moge z tym zrobić, bo wydaje mi się to dziwne?

    Radia Samochodowe Serwis   09 Lip 2006 17:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1838
  • Jak wymontować Blaupunkt radio car 300

    Witam mam problem z kodem do radia i potrzebuje numeru seryjnego które znajduje sie na ściance radia Radio to Blaupunkt car 300 ma 4 otwory w których powinny być śruby na ampul (chyba)jestem laikiem wiec nie jestem pewien ale wydaje mi sie że ich niema,podobno są tam jeszcze jakieś 2 zatrzaski w tych...

    Radia Samochodowe Początkujący   29 Cze 2009 14:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13782
  • Kod do gammy blaupunkt vwz1 ???

    radio gamma blaupunkt VWZ1*2627 na procesorach: 3044507/1802C6720.1 ; 8925904614 . nr seryjny radyjka Ty8*265 7*360. jak rozkodować :roll: :roll: :roll: :?: Ostrzeżenie za publiczne podawanie numeru seryjnego <zdzich42>

    Radia Samochodowe Serwis   31 Sty 2004 19:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2294
  • Blaupunkt BETA GMBH - Potrzebuję kod do radia

    Witam Czy mógłbym prosić o kod do poniższego radia? Blaupunkt BETA GMBH 815 7 649 236 360 VWZ1Z2B xxxxxxx Na naklejce u góry radia jest podobny nr: *014VW xxxxxxxxxxxx Z góry dziękuję. Pozdrawiam, Piotr 9. Na forum niedozwolone jest zadawanie pytań o podanie kodu z konkretnego...

    Radia Samochodowe Początkujący   01 Kwi 2016 15:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 672
  • blaupunkt twingo

    posiadam radio blaupunkt renault twingo, problem polega na tym ze nie wiem jak wpisac kod, gdy podlacze zasilanie to na wyswietlaczu pokazuje sie napis "code err" i nic nie mozna zrobic, radio bylo odlaczone od samochodu i przekladane do innego blaupunkt werk gmbh renault twingo made in malaysia bp...

    Radia Samochodowe Serwis   24 Paź 2004 22:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1653
  • Blaupunkt alpha CC. Szukam kodu do radia.

    Aby wpisać kod to trzeba wcisnąć jednocześnie przyciski TP i TA i przytrzymać aż na wyświetlaczu pojawi się 1000 wtedy przyciskami 1 , 2 ,3 ,4 wklepujemy numer który wcześniej odczytujemy z zawartości pamięci eeprom 24C01 . Z numeru seryjnego nikt na forum nie wyliczy pisze o tym w regulaminie .

    Radia Samochodowe Serwis   05 Lut 2005 20:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2207
  • Blaupunkt CAR300 - astraII nie chce wyświetlić Code

    Witam. opisze moj problem od samego poczatku jednego dnia na wyswietlaczu centralnym wszysko ok czyli wyswietla date godzine i temperature na drugi dzien nic sie nie ukazuje na wyswietlaczu i radio tez nie daje oznak zycia - nie miga dioda code - (wspomne ze radio jest zakodowane) wiec zaczalem sprawdzac...

    Radia Samochodowe Początkujący   24 Lis 2008 13:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2227
  • Volkswagen Blaupunkt Beta CC gdzie dostanę kod

    Witam Serdecznie Zakupiłem radio Volkswagen BETA oto zdjęcie tego radyjka Po podłączeniu pojawił sie napis SAFE i z tego co juz sie dowiedziałem trzeba wpisać Kod ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Aha i jeszcze jedno czy czerwone cyferki 3793 to jest kod do tego radia ?? oto link Pozdrawiam...

    Radia Samochodowe Początkujący   27 Gru 2008 12:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4158
  • BLAUPUNKT RD4 jak rozkodować, zamiana na clarion DXZ379RMP

    Witam wszystkich forumowiczów Mój problem jest dosyć złożony, niedawno zakupiłem Peugeota 307 z 2005 r w którym jest zamontowany fabryczny odbiornik blaupunkt rd4. Chodzi mi o to że chcę go wymienić na clarion DXZ379RMP. Niestety nie posiadam do oryginalnego radia kodu, numer seryjny jest zamazany....

    Radia Samochodowe Początkujący   09 Sie 2009 19:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4408
  • sprawdzenie radia, czy nie kradzione

    Ale po co zgłaszać itp...?? Kupujesz i masz.... Życzę Ci abyś jutro się obudził bez szyby i radia... a nowy właściciel żeby miał identyczne podejście do twojego. Fajnie, że jesteś taki miły ... :D Czy ja kogoś nakłaniam do kupna kradzionego ??? Chyba, że dla Ciebie kupienie używanego radia...

    CarAudio   05 Lip 2010 19:35 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2867
  • mdf 2 Blaupunkt - Ustalenie kodu fis 24c32

    Podaj więcej danych: numer seryjny Twojego radia: VWZ1Z7*********** (np. VWZ1Z7A1223461). Numer należy odczytać z obudowy radia.

    Radia Samochodowe Początkujący   14 Lip 2018 11:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1326
  • Czytnik płyt nawigacyjnych BLAUPUNKT - Odkodowanie

    witam, nie wiem czy dobrze trafilem ale jestem tu nowy, otrzymalem ostatnio Czytnik płyt nawigacyjnych BLAUPUNKT , dokładnie taki jak na zdjeciach ponizej podaje linki: na urzadzeniu sa 2 numery seryjne, mianowicie: BP14891064xxxx i x xxx 001 489 kolega probowal mi wygenerowac kod i...

    Radia Samochodowe Serwis   16 Cze 2004 14:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 869
  • Potrzebny sprawdzony wsad audi concert blaupunkt na 95 128

    Robił. Podaj pozostałe numery z radia, numeru zaczynającego się na AUZ1... nie podawaj, bo to jest numer seryjny. Wsady z różnych wersji nie pasują zamiennie. Musi być konkretnie od takiej jaką posiadasz. To może i wsad do twojej wersji się znajdzie. A co się dzieje na oryginalnym wsadzie?

    Radia Samochodowe Serwis   08 Mar 2011 10:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2250
  • Radioodtwarzacz Blaupunkt - Renault Kangoo nie włącza się

    Witam! Radioodtwarzacz kasetowy Blaupunkt, pochodzi z Ranault Kangoo. Kolega poprosił mnie żebym na niego zerknął bo mu "padł". Radio jest martwe, podświetlony jest tylko włącznik. Brak reakcji na naciśnięcie włącznika. Pobór prądu podczas próby włączenia w ogóle nie wzrasta, jest cały czas na poziomie...

    Radia Samochodowe Serwis   21 Kwi 2011 22:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3026
  • Radio Audi Chorus jak znaleźć fabryczny kod

    Witajcie. Kupiłem A3 98' od polaka. Najpierw zająlem się wymianą cześci od silnika. Dopiero po 2 miesiącach, gdy odetchnąlem pieniężnie wziąłem się za radio. Od początku wyświetlało mi SAVE, co jak wyczytałem na forach, oznacza, że muszę wpisać kod. Ów kodu nie mam, bo gamoń od którego kupiłem samochód...

    Radia Samochodowe Początkujący   19 Cze 2012 05:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 31516
  • Blaupunkt CAR 300E - Dziwne zachowanie z wyświetlanymi informacjami.

    Witam. Przejrzałem tematy związane z tym radiem. Mój problem polega na tym iż po włączeniu radia nie ma wyświetlanych informacji na wyświetlaczu, po jakimś czasie informacje się wyświetlą i jest ok, ale po kolejnych chwilach wszystko znika i już nic nie ma. Jak radio wyłączę to normalnie wyświetlana...

    Radia Samochodowe Początkujący   09 Paź 2016 15:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 462
  • Blaupunkt (VW) Beta CC (M158)

    Mam Pytanie so szanownych grupowiczów. Czy posiadane przeze mnie radyjko ma wyjście na wzmacniacz? Radjo jest fabryczne Volkswagena siedzi w passacie 92r. Blaupunkt 7 640 8460 060/061 VWZ1Z2Bxxxxxxx Beta CC (M158) 357 035 152 B Radjo posiada gniazdo na trzecią kostkę ISO (10 PIN). Czy na...

    Radia Samochodowe Serwis   23 Sty 2005 20:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1452
  • wprowadzanie kodu do radia AUDI GAMMA (BLAUPUNKT)

    no i ja mam podobna sytuacje ... dzis odlączyłem akumulator (Radio Chorus II w10) i chciałem wprowadzic kod 4 cyfrowy któy miałem wraz z kupownym Autem z Niemiec jak sie potem okazało... numer seryjny podany na naklejsce z kodem nie zgadza sie z radiem... co robić?? bo wiem ze na forum jest zabronione...

    Radia Samochodowe Serwis   17 Lut 2006 13:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 20327
  • Rozkodowanie radia samochodowego Blaupunkt

    Nikt Ci tego nie zrobi bo każde radio ma inny kod. A wartość musi każdy sobie ustalić sam gdyż od złodzieja to może i za butelkę piwa kupisz świeżo kradzione a to nie będzie jego wartość. Zwykle jest 10 prób wpisania kodu gdy po każdym złym blokuje się na dłużej a w niektórych modelach oryginalnych radii...

    Radia Samochodowe Serwis   30 Cze 2007 23:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 44007
  • Blaupunkt Ancona CR24, ogólna informacja ?

    ... myślałem może że te cyfry na zielono to jest właśnie kod do tego radia. Jaki byłby sens zamieszczania kodu zabezpieczającego radio przed kradzieżą na jego obudowie? Poza tym na zielono są trzy cyfry i litera, jeśli dobrze widzę, i jak taką literę wpisać z klawiatury numerycznej? :) ...Ok,...

    Radia Samochodowe Początkujący   02 Maj 2010 06:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3137
  • blaupunkt travel pilot dx-r 52 "LOCKED" pomocy

    Witam ponownie, w serwisie zaśpiewano majątek za zmianę płyty jak pan serwisant powiedział w takim przypadku. Mi nie chciało się wieżyc ze taka może być przyczyna, no nic radio wylądowało na ponad 2 lata w szafce, do wczoraj. Podłączyłem je ponownie i "eureka" znowu pojawił się napis CODE i potem 1000...

    Radia Samochodowe Początkujący   15 Sie 2011 20:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5075
  • Blaupunkt SC202 radio Opel astra 1.4 1996 r jak uzyskać kod

    Stare radio (22 lata), stan techniczny nieznany. Korona z głowy nikomu nie spadnie, jeśli tej osobie pomogę (a nie wiem, czy pomogę, bo kod mógł zostać zmieniony, lub wsad może być uszkodzony) zwłaszcza, że takie przypadki - sprawdzanie czy wręcz podawanie kodu po numerze seryjnym - na forum już były....

    Radia Samochodowe Początkujący   05 Lut 2018 22:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1983
  • Blaupunkt BNO 881 - Radio Navigation woła kod

    Cześć. Radio zostało odłączone od instalacji w samochodzie ponieważ pobierało prąd i rozładowywało akumulator. Niestety po odłączeniu i ponownym podłączeniu woła żeby wpisać kod. Czy ktoś może mi powiedzieć w której kości pamięci kod się znajduje? Są tam dwie pamięci :25p10vp oraz 95320wp. Czy w tym...

    Radia Samochodowe Początkujący   29 Mar 2021 12:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 375
  • Blaupunkt LUBECK cc20 odkodowanie z kartą

    Tak, włączyć i czekać , nawet kilkanaście godzin. Po każdym złym kodzie radio blokuje się na coraz dłużej. Można na stole je włączyć pod warunkiem podłączenia obu zasilań. A w międzyczasie sprawdź kartkę z kodem, czy numer seryjny z tej kartki zgadza się z tym na radiu (czy kod jest od tego radia). SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   15 Lut 2005 12:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4093
  • zablokowany blaupunkt

    Witam, czytałem ten oraz wiele innych tematów na temat odblokowania/wpisania kodu w blaupunkcie 300. Może przytoczę swój przypadek, bo temat obrazuje to co faktycznie mam (czyli zablokowane radio). Niedawno nabyłem Astrę (groszem nie śmierdzę, więc sprowadziłem z niemiec) z '91 roku z firmowym radyjkiem....

    Radia Samochodowe Początkujący   10 Maj 2005 21:03 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 13684
  • Blaupunkt cd30mp3 - wylogowanie

    Witam. Dzięki za wylogowanie wsadu. Otóż wgrałem wsad podłączyłem radio i próbowałem zalogować ale niestety nie udało się. Opcom raz tylko pokazał że operacja zakończona powodzeniem i nic to nie zmieniło. Radio gra ale nadal po kilku sekundach na wyświetlaczu wyskakuje 'zapamiętaj wyświetlacz' i świeci...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Paź 2018 20:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1035
  • Blaupunkt Paris RCM 169 - uszkodzona karta smart

    Witam ponownie ! Rzeczywiscie przy odczycie numeru seryjnego zapisałem o jedną jedynkę za dużo, numer seryjny tego radia to: BP 8605 X 6365149 Może jeszcze mi pomożesz ? Pozdrowienia Jurkuc

    Radia Samochodowe Serwis   02 Lut 2003 00:02 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3092
  • Blaupunkt dresden rcr 128 problem z trybkiem w mechanice

    proszę abyś podał numer serwisowy radia który zaczyna się cyfrą 7... ... ... jest na bocznej ściance obok numeru seryjnego

    Radia Samochodowe Serwis   12 Paź 2003 21:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1443
  • (Pomocy !!) Blaupunkt Heidelberg BCM40

    Witam, na wstepie chcialbym zaznaczyc iz nie jestem zlodziejem. niedawno sprowdzilem vektre a. miala ona w sobie radyjko kasetke blaupunkt heidelberg z karta kodowa(oznaczona symbolem 1).radyjka dosc stare.ale nie chce dzialac. problem polega iz ma ono karte kodowa,a po wlaczeniu(swieci,uruchamia...

    Radia Samochodowe Serwis   03 Gru 2004 09:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1367
  • Blaupunkt CAR300 (F)

    Oczywiście , że ktoś myli pojęcia. To nie jest "security code " tylko radio code. Security code jest kodem zwiazanym z samochodem a nie radiem. Na tym paszporcie powinien być podany numer seryjny radia. Wtedy można sie zorientować czy paszport dotyczy tego radia.

    Radia Samochodowe Serwis   14 Lis 2005 07:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2501
  • Potrzebny wsad Peugot T1 Top Blaupunkt

    Podaj nr radia BP..... Żeby ostrzeżenia nie zaliczył... chodzi o BP i 4 cyfry a nie cały numer seryjny lub numer modelu wg Blaupunkta 7 64X XXX XXX. <SławeK>

    Radia Samochodowe Serwis   19 Sie 2005 19:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1302
  • Blaupunkt Luxemburg C 30. Potrzebny wsad pamięci do tego radia.

    Witam.Przepraszam za karygodne zaniedbanie i uzupełniam dane procesor 8 925 904 M 990L0145C ,pamięć 24C08 SMD, nr BP 0110 xxxxxxx nr ser. 7 640 110 510.Pozdrawiam. Cały numer seryjny nie jest konieczny, wystaczą 4 cyfry po BP, później popatrzę w swoich zasobach. <SławeK>

    Radia Samochodowe Serwis   28 Lut 2005 20:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1155
  • Blaupunkt CAR300 - zakodowanie

    Szukałem w tematach na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi o to że znajomy kupił samochód i było w nim to radyjko razem z oryginalna kartą z numerem seryjnym i kodem 9987. Niestety nie wiedzieli czym zatwierdzać wpisany kod w radiu i dusili w ślepo, w zwiazku z czym na wyświetlaczu widnieje tylko...

    Radia Samochodowe Serwis   14 Lis 2005 08:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1974
  • Radio samochod.Blaupunkt Dresden RCR 128- funkcja AUX

    A gdyby naklejki nie było to powinen być widoczny wybity numer seryjny BPxxxxxxxxxx , podaj jego pierwsze 4 cyfry po literach BP, spróbujemy po nich dojść jaki to model. SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   25 Mar 2009 11:43 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5070
  • Blaupunkt Augsburg RCR87 tekst powitalny??

    Da się wpisać własny tekst. Ten co się pojawia przy włączaniu TOM (Turn On Message) zwykle jest nieaktywny, drugi SAM (Short Additional Message) pojawia się po wybraniu READ KC z menu i jest to zwykle w przypadku oryginalnej karty sprzedanej z radiem - nazwa radia, jego model według Blaupunkta 7 xxx...

    Radia Samochodowe Serwis   08 Gru 2006 19:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1117
  • Blaupunkt beta VW Z1Z2 pytanie

    witam. Mam radyjko takie jak w tytule i mam z tym radyjkiem mały problem ostatnio podczas proby odpalenia silnika wyładował sie akumulator no i przez to zakodowało sie radio czy jest mozliwosc rozkodowania radia na postawie numeru seryjnego czy trzeba grzebac w srodku bo niestety kartka z kodem gdzies...

    Radia Samochodowe Serwis   11 Sie 2007 22:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1587
  • blaupunkt malaga cd35 na tda 7377a, VW new beetle

    Witam radyjko blaupunkta na scalakach tda 7377, brak dźwięku wymieniłem jedną końcówkę i dźwięk jest ale na jednym kanale i to drugiej końcówki, do tego strasznie grzeje się tranzystor końcowy stp36ne06fe i schemat tego radia jeśli ktoś ma będę wdzięczny :) I kolejne pytanie jak rozkodować radio VW...

    Radia Samochodowe Początkujący   17 Lip 2009 18:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1676
  • BLAUPUNKT BOSTON RCC45 odczytanie kodu z działającego radia

    Btomko brak Ci precyzji. Kod można wyliczyć w tym radiu z numeru seryjnego,pod warunkiem że nie został zmieniony w pamięci eeprom.

    Radia Samochodowe Początkujący   09 Gru 2013 22:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2361
  • Blaupunkt Travelpilot EX - nie przymuje kodu

    Radio z forda. Samochód ponoć długo stał i aku się wyładował. Po wpisaniu kodu i zatwierdzeniu jest komunikat że kod błędny. Jest oryginalna karta z numerem seryjnym i kodem. Czasami radio ciężko się włącza. Podejrzewam że może być w tym układzie problem z zawartością flasha .Dwa plusy są, dwie masy...

    Radia Samochodowe Serwis   06 Lip 2017 15:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1359
  • Potrzebny kod do radia Car2003 Blaupunkt Opel

    Witam potrzebuje kod radia Car2003 Blaupunkt 09 115 095 7 649 200 321 GM0203 xxxxxxx 021465 To dane z radia, bin 24C01 w załączniku jak trzeba. 9. Na forum niedozwolone jest zadawanie pytań o podanie kodu z konkretnego numeru seryjnego, ponieważ są one kompletnie bezwartościowe dla innych...

    Radia Samochodowe Początkujący   09 Sty 2018 21:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1308
  • Blaupunkt VW - Kod do radia

    Witam Trochę wypadłem z tematu bo się już tym dawno nie zajmowałem ale trafiło mi się takie radyjko model 3C8 035 195A i jest w nim kod. Da się to zrobić kalkulatorem po numerze seryjnym czy trzeba się podpinać do pamięci lub procka?

    Radia Samochodowe Początkujący   20 Gru 2018 07:34 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 1908
  • Blaupunkt car 2003 - Wyswietla sie napis SAFE , nie mam kodu, auto z 2001r

    Samo trzymanie załączonego radia nic nie da . W tych radiach przy załączonych dwu zasilaniach należy przytrzymać klawisz AS i załączyć radio . Wtedy dopiero pojawi się 1000 i można wczytać kod jak się wie jaki to kod . Potwierdzam. Aby odczytać kod z HC05, trzeba posiadać wiedzę oraz odpowiednie...

    Radia Samochodowe Początkujący   28 Mar 2020 08:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1392
  • Zablokowane radio rcd300 blaupunkt

    Na forum nie pytamy o kody po numerze seryjnym na przykład. Zatem - pozostaje wizyta w serwisie raczej.

    Radia Samochodowe Początkujący   26 Cze 2022 10:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 489
  • COD BLAUPUNKT Essen CR 43

    moze dolacze sie do tematu. Prosilbym o wyliczenie kodu do takiego samego radyjka Blaupunkt Essen CR 43 '94 7642 BP270 Radia samochodowe Naprawa odbiorników samochodowych, modyfikacje pamięci. Zabronione jest publiczne pytanie i liczenie kodu z numeru seryjnego. Acula

    Radia Samochodowe Serwis   31 Sty 2004 21:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3674
  • Blaupunkt dusserdorf rcr 84 miga czerwona dioda co robić

    Mam problem kupiłem radio Blaupunkt Dusseldorf rcr 84 i gdy włączam to miga dioda code co robić? Dodano po 23 jego bp to:3773R3428302 jego numer seryjny to: 7643773010 Dodano po 21 prosze o pomoc Dodano po 1

    Początkujący Naprawy   06 Lis 2012 21:50 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2433
  • Jestem palantem - radio!!!

    Panowie pomocy - wymieniałem akumulator w samochodzie. Teraz moje radio Blaupunkt RDS nie działa, bo nie mam kodu. Na karcie radia są tylko cyferki BP4TR6V7156230 oraz 34 00 844 560**D 9735. Powiedzcie jaki to jest typ radia? czy któraś cyferka jest kodem a jak nie to skąd wziąść prawidłowy. Dzięki. ...

    Radia Samochodowe Serwis   13 Lut 2004 14:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1126
  • Radio Gamma V - Jaki producent?

    Witam, posiadam radio Gamma V o oznaczeniach 1J0035186D i numerze seryjnym VWZ3Z3A7683559. Nie mogę zidentyfikować producenta tego radia, czy jest to sony, czy blaupunkt. Będę wdzięczny za info, pozdrawiam.

    CarAudio   27 Gru 2016 09:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1044
  • BLAUPUNKT SC 202 na wyświetlaczu 7 SAFE

    Sprawdź czy numer seryjny na karcie jest taki sam jak na obudowie radia. Jeśli nie to kod- lipa!

    Radia Samochodowe Początkujący   12 Gru 2017 08:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2466
  • Problem z Blaupunkt Werke BMW

    Wyświetla się linijka na samej górze na displayu. Od czego to mogło się stać ? Ktoś grzebał przy Motorolce ? Napewno da się to zrobić tylko nie pamiętam już jak wystarczy reset procka ? Pozdrawiam ps. Odnośnie tych postów o kradzione radia mogę zawsze podawać numer seryjny jak coś piszę.

    Radia Samochodowe Serwis   23 Sty 2004 14:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1266
  • Blaupunkt Dusseldorf RCR84

    witam mam takie pytanko czy jest ktos wstanie wygenerowac kod do tego radia po numerze seryjnym ? Pozdrowionka Casper8

    Radia Samochodowe Serwis   18 Paź 2004 10:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 971
  • Blaupunkt Peugeot T1 LOW 8140X ERROR 2

    Wlasnie taki komunikat mam na wyswietlaczu tego radyjka. Nie wiem jak to sie robi by zlikwidowac go lub wpiasc kod. Jak zdobyc ten kod i jak odblokowac radio?? BP8140X zzzzzzzz to symbol radyjka juz jest err 3 Na forum nie liczymy kodów i nie pytamy o nie a także nie podajemy numerów seryjnych....

    Radia Samochodowe Serwis   28 Lip 2006 19:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2542
  • Blaupunkt SC 202 jaka pamięć ?

    Potrzeba matką wynalazków ! Nie bardzo chciało mi się odczytywać ten procesor.. bo całkiem niedawno miałem z takim sporo problemów. Zauważyłem, że na niektórych forah liczą kod do tego radia po numerach seryjnych... więc zacząłem kombinować i... opanowałem sposób uzyskania kodu bez rozbierania radyjka.....

    Audio Serwis   25 Paź 2006 12:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1388
  • Problem z zapamiętaniem kodu w Blaupunkt Renault G5

    Radyjko niby sprawne. Problem polega na tym, że po każdym wyłączeniu radia i po ponownym załączeniu radyjko prosi o kod. Podłączenie radyjka jest prawidłowe to znaczy są podłączone obydwa plusy(to samo zachowanie w samochodzie co i na stole). Z informacji od właściciela dowiedziałem się, że problem...

    Radia Samochodowe Serwis   05 Lis 2006 14:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1728
  • Blaupunkt ph1/d zablokowane

    Numerów seryjnych nie podajemy na forum A jak są kreski to na 100% ktoś wprowadził zły kod i trzeba cierpliwie czekać na włączonym radiu i zapłonie. Tu nic się nie przytrzymuje kod wprowadzasz klawiszami 1,2,3,4 działają jak SMS a zatwierdzasz klawiszem "6" ;)

    Radia Samochodowe Serwis   23 Lut 2008 20:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3133
  • Rozkodowywanie radia Audi A6 (AUZ1Z2...)

    Poszukuje strony albo programu który wygeneruje mi kod do radia samochodowego Blaupunkt. Problem polega na tym ze dostępny program na stronie nie działa ponieważ numer seryjny zaczyna się na AUZ1Z2... a w podanym programie jest AUZ1Z4... i nie da się zmienić 4 na 2.

    Radia Samochodowe Początkujący   19 Cze 2012 17:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5850
  • Beta V Blaupunkt - potrzebny wsad pamięći.

    Brakuje mi kod aby odblokować radio i czy po numerze seryjnym jest możliwość ? Czytałem ze z wsadu radia jest możliwość a nie potrafię podłączyć

    Początkujący Naprawy   20 Mar 2018 12:04 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 1740
  • zablokowane radio car 300

    Jak możesz wprowadziś kod to nie jest zablokowane. Jak zatwierdzasz kod to napisz co się dzieje. Rozumiem, że nie ma piknięcia w głośnikach, ale co wtedy masz na wyświetlaczu?? W razie co jak nie jesteś pewny kodu jaki masz podaj numer seryjny to ci sprawdzę czy masz dobry.( Jeśli ktoś wcześniej nie...

    Radia Samochodowe Serwis   03 Cze 2006 21:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3642
  • Blaupunkt CAR300(D) kto pomoże odczytać kod z Nr ser.

    Mam radyjko Blaupunkt CAR 300 (D) jednak pokazuje 7 SAFE. Czy to oznacza konniec radia po wpisaniu błędnego kodu jeszcze siedem razy? Były chyba 3 wpisy błędne? Wyczytałem na forum że można kod wyliczyć na podstawie nr seryjnego. Jeżeli ktoś mógłby mi w tym pomóc to będę bardzo wdzięczny - o ile jest...

    Radia Samochodowe Serwis   26 Sty 2004 11:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3546
  • Blaupunkt CAR 2003 - rozkodowanie

    PS. Zwykle domyślnie przyjmuje się że radio ma niezbyt pewne pochodzenie bo każdy prawowity właściciel powiniem posiadać instrukcję i oryginalny paszport radia z numerem seryjnym i kodem co czasem przydaje się podczas kontroli granicznej. tak zle nie jest! mam fakture za samochod - niestety...

    Radia Samochodowe Serwis   08 Lis 2004 23:39 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 15860
  • Potrzebny dump do balupunkt essen cd31 - to nie prosba o kod

    Dostalem dwa takie radia - objaw jest taki jedno radio wlacza sie, ale jak jest podlaczony CD to na wyswietlaczu pokazuje sie chyba zegar, tzn trzy zera i co minute zmienia sie stan zegarka. Zadne klawisze nie reaguja po odlaczeniu napedu cd wszystko dziala normalnie, przy podlaczeniu go przy wlaczonym...

    Radia Samochodowe Serwis   26 Paź 2004 14:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1251
  • Mam sprzęt teraz pomóżcie go połączyć w całość !!!!

    Witam Jestem tu nowy nie znam sie na sprzęcie audio, jestem kompletnym laikiem odziedziczyłęm troche sprzętu po koledze i teraz chciałem to zamontować w moim skromnym autku. Niestety autko mam naprawdę skromne a kasy nie dużo nie jestem zarobasem :( . Wiem tylko tyle ze w samochodziku jest do roboty...

    CarAudio   18 Sie 2006 08:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1727
  • line-out

    Wystarczyło by zobaczyć to radio i juz bym Ci powiedział czy to Blaupunkt czy Clarion. Po numerze seryjnym też bo Clariona zaczyna się na CL a Blaupunkta na BP... Można po procesorze też sidentyfikować to radio. Ale dla kogoś kto się zna wystarczy rzut oka. Na schemat nie licz, praktycznie są szanse...

    Radia Samochodowe Serwis   09 Lip 2004 13:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3167
  • Audi Delta - jaki producent?

    Kolega zakupił Audi w którym siedzi taki model radyjka z tzw.. szerokim panelem. Poczytałem trochę wątków dotyczących sterowania zmieniarką przez ten model i wychodzi, że niektóre Delty ( Blaupunkta ) mają możliwość obsługi CDC-A08 albo CDC- A072 natomiast inne ( chyba Alpine jako baza Delty) współpracują...

    Radia Samochodowe Początkujący   09 Sie 2008 15:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1341
  • Audi Delta CC (szeroki panel)...

    Witam... zalozylem juz jeden temat z miesiac temu ale zostal zablokowany... nie wiem czemu, no ale nie wazne. Chcialem rozkodowac takie oto radyjko: Blaupunkt Audi Delta CC (Pr-Nr. 8AE/8AS) 4 7** 56* 65* T** 588 19* A WT*1K4T7**35966 <zdzich42> Siedza >w nim dwie motorolki... 1....

    Radia Samochodowe Serwis   14 Sty 2006 10:23 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6929
  • Audi Concert - parę pytań do znawców tematu

    1. Normalnie przednie głośniki zasilane są z radia a tylne mają w lewym głośniku wzmacniacz. 3. Tak, w Panasonica to nie występuje. 4.Poznać je można po cyfrze w numerze seryjnym, VWZ1... to Blaupunkt, VWZ2... Grundig, VWZ6... Philips.... SławeK

    Radia Samochodowe Serwis   18 Gru 2006 19:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4103
  • Szukam schematu navi plus audi DX i informacji o nich

    Witam kolegów. Poszukuje schematu jak w temacie, chodzi mi głównie o tor audio, siedzi tam jakiś TDA737?, na ostatnie cyfrze jest dziura :). Wstawiłem 7375 ale głosu brak, być może trzeba zmienić kodowanie VAGiem na głośniki pasywne, tutaj też prosiłbym o info gdzie szukać informacji gdyż na elektrodzie...

    Radia Samochodowe Szukam   13 Paź 2010 19:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4111