A skąd we wtyczce będę wiedział że ten pin ma np numer 44,46 itp. Zdjęcie przykładowe... https://obrazki.elektroda.pl/1126668100_...
podnies maske i stojac przed autem po lewej stronie silnika znajduje sie glowna wiazka przewodow do komputera i gdzies na tej wiazce (nie pamietam dokladnie) znajduje sie kostka na ktorej sa cztery litery A B C D musisz ja rozpiac i zmostkowac.Odczytaj blad i podaj mi numer bledu dunqa(at)tlen.pl to Ci powiem co jest grane.Powodzenia.
Znalazłem fotkę takiego licznika bez halla i już teraz wiem jak to wygląda. Jeśli koniecznie chcesz z nim jeździć to zostaje zamontowanie czujnika na lince. 982628644 - to numer aukcji allegro żebyś wiedział o jaki czujnik chodzi Jescze dodam że na prędkościomierzu masz podane oznaczenie W=???? i jeśli nie będzie się ono zgadzać z oryginalnym licznikiem...
Witam! Potrzebuję pomocy porady......Vectra B rok 2000 silnik X20DTH Chciałbym odciąć informację o prędkości pojazdu w tym aucie do sterownika silnika Prędkość brana jest z ABS....potrzebowałbym kawałek schematu lub numer pinu....lub inne sugestie....
Witam Mam problem jak w temacie. nie dziala mi przednie lewe swiatlo mijania ale zarowka jest dobra. Przy wlaczonym kierunkowskazie wyciagnalem zarowke z lampy i w momencie wyciagania zaczela swiecic. wlozylem spowrotem i dzialala do momentu wylaczenia silnika i swiatel. kiedy probowalem wlaczyc swiatla ponownie znow nie dzialalo. powtorzylem numer...
wykazalo czujnik walka rozrzadu Zawsze "wykaże" jak z którymkolwiek z nich będzie coś nie tak. Jak nie masz pewności czy jest właściwy i sprawny to go po porostu odłącz, odpali i bez niego. Podaj numer sterownika silnika i numery czujników które powstawiałeś.
opel vectra diesel 98 rok numer silnika x20dth17..........
ja mam Vectra B 2.0 DTI. MIanowicie tez MIALEM PROBLEMY Z ODPALENIEM. usterke usónąłem bardzo szybko: czunik temperatury silnika (znajduje sie pod pokrywą silnika) odbpinamy od niego przewód (dwu pinowy, innego nie ma :) ) przekrecamy stacyjke , jesli mamy granie (zapala sie kontrolka) to juz polowa sukcesu... :))) idziemy do sklepu elektronicznego...
Odczytaleś numer błędu?
Usterka układu krytycznego nr 2. Dla rozjaśnienia umysłu-układ krytyczny numer 2 to układ zasilania silnika w powietrze. I wszystko w temacie.
ja mam Vectra B 2.0 DTI. MIanowicie tez MIALEM PROBLEMY Z ODPALENIEM. usterke usónąłem bardzo szybko: czunik temperatury silnika (znajduje sie pod pokrywą silnika) odbpinamy od niego przewód (dwu pinowy, innego nie ma Smile ) przekrecamy stacyjke , jesli mamy granie (zapala sie kontrolka) to juz polowa sukcesu... Smile)) idziemy do sklepu elektronicznego...
Podaje ten numer silnika 16SV02V55980 z tego co się dowiedziałem w ASO to w tym roczniku wychodziły jeszcze na gażniku,ale wy rozpoznacie po numerach.Pozdrawiam
Witam, Tydzien temu zakupilem: Vauxhall Vectra C, Design, 1.9 CDTI, Ecotec, 150BHP, Hatchback. Silnik wymaga wymiany paska rozrzadu ale mam problem bo w sumie nie mam pewnosci czy to jest silnik 16v czy 8v a paski rozrzadu sa rozne do obu modeli. Prosze o pomoc w identyfikacji z zalaczonych zdjec. Probowalem znalezc wygrawerowany numer silnika ale poleglem......
Jeśli ktoś jest odporny na wiedzę to ja go z niewiedzy nie będę wyprowadzał No to sprawdźmy twoją wiedzę Wyprowadź równanie Reynoldsa i pokaż wpływ płukanki. Po za tym nie masz pojęcia o silnikach a tym bardziej o tym płynie do płukania No cóż geniuszu test numer dwa https://obrazki.elektroda.pl/6133577500_... Jeżeli skończyłeś studia...
Numer sterownika silnika jest ważny i takiego trzeba szukać w komplecie z resztą.
Z18XE nigdy nie miał przepustnicy na linkę. Oznaczenie i numer silnika, jeśli w ogóle jest, obok filtra oleju od strony skrzyni.
Numer pompy 0470504002 a cenowo jak to wygląda i najważniejsze czy ten problem ustąpi?
Sprawdź na liście danych:wartość rzeczywista EGR. Jeżeli wyświetlona wartość napięcia jest > 1,25V (EGR otwarty), należy przeprowadzić kilka razy test siłownika. Jeżeli zawór EGR pozostanie otwarty (wartość napięcia > 1,25 V), należy wymontować uszkodzony zawór i zamontować osłonę (numer części 55562899/ numer katalogowy 851144), a następnie zaprogramować...
Schemat nie przedstawia żadnej różnicy w połączeniach pompa/ecu dla dth.Ale sprawdź zasilanie na wtyczce pompy i linię can.To najważniejsze.Dwa pozostałe to chyba sygnał gaszenia i obrotów.Jak coś podaj numer błędu.
Nie wiadome co uszkodziłeś. A może wiadome? Jak podstawiłeś inny sterownik silnika to z pewnością rozliczne moduły mają problem nieznanym identyfikatorem środowiska. Po prostu jeden obowiązkowy ECU jest dla nich obcy. Zapisany numer VIN transmitowany siecią CAN im się nie zgadza. Może być też uwalona sama sieć.
Jak dam vin albo numer silnika będzie ktoś w stanie sprawdzić? Odkręciłem trochę osłonę i pasek wyglądał dobrze i jeszcze był elstyczny
A co to za błąd silnika? Jeśli się zapala kontrolka to raczej nie wszystko jest w porządku. Nie ma takiego błędu "kończą się wtryski" i raczej żaden sprzęt diagnostyczny nie wyświetla tego typu informacji. Dowiedz się dokładnie co tam za błąd się pojawia i nam go podaj. Albo poszukaj jak go "wymigać" i będziesz miał numer błędu.
Jaki dokladnie byl numer bledu? Co do egr-u mozesz sobie zrobic prosty test czy membrana nie jest peknieta. odlacz wezyk od podcisnienia i wykrec egr, jest on przymocowany na dwoch srubach tak ze wystarczy klucz nasadowy. jak juz go wyciagniesz to sprobuj zassac powietrze tym kanalikiem do ktorego byl podlaczony wezyk od podcisnienia. co do szczelnosci...
Teraz bardziej interesuje mnie czemu przestał palić. Aku na pewno dobry Podłącz pod tester przecież ci pisałem ,bo inaczej nie ogarniesz,to nie polonez.Wcześniej bezpiecznik F2 w komorze silnika i przekaźnik rozrusznika numer 6 w tej samej skrzynce.
Dla chętnych pomóc - wyedukujcie młodego proszę, bo mam sporą zagwozdkę w takim razie. Poprawcie mnie jeżeli teraz źle myślę: Teoretycznie jest nieszczelność, w układzie wysokiego ciśnienia (za stroną pompującą turbo), w takiej sytuacji: -boost sensor (czujnik ciśnienia doładowania) pokazuje wartości niższe od tych w szczelnym układzie, po prostu część...
Załączam rano zapłon silnik pracuje normalnie .ale gdy osiągnie 82 C przechodzi w tryb awaryjny .termostat puszcza na duźy obieg i temperatura trzyma 82-84 C nawet po przejechaniu 20 km Czyli tak jakby nie dawał moźliwości aby silnik się nagrzał .Ikomp. widzi to jako błąd . A źe numer błędu wskazuje na przepustnice i pedał gazu to jest skutek trybu...
Do emeryt2 , dobrze przynajmniej wiedzieć że mój tok rozumowania jest poprawny hehe A teraz do rzeczy nowy silnik ma numery - Z18XE 20Y13080 i do niego byl orginalnie ECU -5WK9 182 GM Simens stary silnik juz go nei ma i nie mam numerów ale numer vin to W0L0ZCF6851080474 i do niego ECU to DTXX 12242010 i teraz chodzi o to zeby nie przekladac imo i reszty...
ja juz byłem na komputerze i mi pokazał blład egr a nie stac mnie na nowy w dzisiejszych czasach mozna go zaslepic ???? przy tym modelu silnika i jak bedzie na to komputer reagował ??? Dodano po 1 numer błedu nie pamietam ale wiem ze to chodzi o egr
Witam. Omawiany samochód OPEL(Vauxhall) VECTRA LIFE 1.6 l benzyna, 2007 AD rok produkcji użytkowany w Irlandii. Z końcem września był poddany corocznemu przeglądowi technicznemu na stacji diagnostycznej NCT. Test wykazał dwie niewielkie usterki mechaniczne, które szybko zostały w lokalnym warsztacie usunięte. Jedną z nich był silnie skorodowany przewód/linka...
No to co w końcu mam zrobić panowie? Reklamować przewody czy kupić nowe świece dedykowane dla LPG? Jak to ostatecznie sprawdzić? bo po co mam reklamować jak będzie to samo. Poza tym jest taka sprawa. Nie wiem jakie mam oznaczenie silnika bo numer z korpusu został zeszlifowany! Wiem natomiast że auto mam po wypadku i silnik był wymieniany. Tylko teraz...
Jak miałem swoją vectrę 2.0DTI to też mi słabo paliło w okolicy 5-7 stopni. Natomiast przy zerze i minusowych temperaturach paliła bardzo dobrze. Chciałem to zrobić elegancko i wgrać nowy soft, ale ASO w Szczecinie życzyło sobie za to 200-250 zł i niczego nie gwarantowało. Naturalnie zastosowałem numer z rezystorem i przekaźnikiem. Rezystor dobrałem...
Kolego z pewnością mówimy o EDC16 :) Wszystko fajnie tylko np. miedzy 100, 120, 150KM mamy duże różnice (przepustnice elektryczne, EGR, klapki w kolektorze...), podobnie jak miedzy Vectra a Astra/Zafira (czujniki temperatury zewnętrznej, CIM>ECU>rozrusznik). I żeby nam wszystkim poprawić humor dochodzi jeszcze kwestia z FAP/bez FAP :) Zapomniałem dodać...
Witam, na wstępie zaznaczę że, przeczytałem już dziesiątki tematów na ten temat. Kupiłem Vectre B 2.0 DTH z uszkodzonym sterownikiem, sterownik po wcześniejszych naprawach, stanowczo nie do naprawy, więc zakupiłem drugi używany przez internet, po montażu okazało się że auto dalej nie odpala, mimo naprawdę dobrego odpowietrzania pompą przez powrót nie...
Po raz kolejny zwracam się z prośbą o poprawienie tematu tak, aby był zgodny z p.11 Regulaminu, wraz z podpunktami. Proszę nie kasować wpisów moderatorskich Tak więc Nie rozumiem czy zastosowanie pkt 11 regulaminu ma sens czy tylko w jednym aucie temat dotyczy, ta sama usterka może występować w wielu autach i bez znaczenia jest marka. Ale jeśli tak...
kol krzysiek9792 o jakich czesciach mowa??wyslij mi na dziadziol6(at)wp.pl numer tel ,zadzwonię pogadamy.pozdrawiam kol jokerdrek objawy u mnie są następujące wczesniej w trakcie deszczu lub wilgotnego dnia właczał sie automatic getriebe ,selektor wyczyszczony nasmarowany i niby oki okazało się żę wiążka silnika była totalnym szrotem i problemy zwaliłem...
Witam, Piszę tutaj bo już nie wiem co mam robić. Jestem właścicielką ASTRY H z 2005r. Skrzynia to 60-41SN/AF14 TB, benzyna. Problem polega na tym ze auto na N ciagneło do przodu zamiast stać w miejscu, natomiast na R tak jakby szarpalo (efekt samoczynnego wciskania hamulca tak to odzuwałam). Oddałam do serwisu - dwa tygodnie czekania na nic - bo jak...
moje pytanko dotyczy opla vectry 1.6 16v nie mogę odszukać numerów silnika - pomocy
numery (ostatnie 3 cyfry) musi mieć takie same.
Według schematu trzeba włożyć pin nr 5 do wtyczki opisanej przez Ciebie jako nr 2. Ty się podpiąłeś pod sterowanie cewką zapłonową.
Jeśli kod na silniku Twojego auta jest taki: C18NZ to poniżej masz bezpieczniki. Wartość tego o który pytasz to 20A a numer 11
Czy kupując sterownik muszą jakies numery się zgadzać czy wystarczy firma i kod silnika?
Spróbuj zakodować kluczyk. Jak to zrobić znajdziesz w google. Wkładało się kluczyk do stacyjki i naciskało na guziki na pilocie. Jaki masz silnik? Możesz podać nr sterownika silnika?
Ok, podaj nr alternatora i numer ori regulatora.
Sterownik silnika masz mieć o dokładnie takich samych numerach, do tego pętla immo i kluczyk. Wszystko z jednego auta! Przekładasz i jedziesz. Tylko, że zamiast bawić się w przekładanie, zapraszasz fachowca, odpali Ci auto na miejscu, koszt porównywalny a roboty mniej.
a jaki masz tam sterownik silnika napewno bedzie to bosch podaj nr.... ?
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Jaki silnik?
Uszkodzona wiązka przy silniku wycieraczek .
Osobiście i w stu procentach stawiam na czujnik na wale korbowym, czujnik na wałku nie ma z iskrą nic wspólnego.. A który to rok? Bo jeśli podmienisz sterownik silnika na inny, nawet o tym samym numerze serii, to i tak nie uruchomisz silnika..
0258003141 to czujnik do Omegi A (stosowany wyłącznie w 6-cylindrówkach), Senatora B, Vectry A i Calibry (dla silników C20LET), 0258003447 występuje natomiast w katalogu Vectry B, Omegi B i Sintry - a więc na pewno do zupełnie innego ECU, niż Twój. Poza tym skoro mają inne numery katalogowe Boscha, są to na pewno inne czujniki. Ja bym nie ryzykował......
numer silnik vectra numer silnika peugeot numer silnika sprinter
dobór agregat chłodniczy wymiana czujnika biegów amica iskrownik piekarnika
zg40c zwrotnica power steering
Kod błędu E72-4 w wózku widłowym Toyota seria 8 Philips 40PUS6809 – pulsuje dioda, TV nie włącza się, typowe usterki zasilacza i LED