Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Witam --proponuję sprawdzić czy do układu chłodzącego nie przedostają się spaliny z uszczelki głowicy (może silnik był kiedyś przegrzany ) i wtedy przy zamkniętym obiegu mogą się umiejscawiać w nagrzewnicy tworząc poduszkę powietrzną!
Kolego,- najprostszy sposób - węże od parownika,bo nie podałeś tutaj typu zasilania gazem i instalacji jaką posiadasz- po prostu zaciśnij jakimiś zaciskami,wtedy uwidoczni się podczas jazdy na wskaźniku temperatury odpowiedź...jeśli monter który zakładał instalację nieprawidłowo ją wpiął,to może być przyczyna...powrót z nagrzewnicy jest realizowany...
Witam Proszę przenieść do odpowiedniego działu .Ale gdzie tutaj wiedzą wszystko Nie kosz.:D
Hej, masz za ciepło ponieważ korzystasz z funkcji automatycznej adaptacji krzywej grzewczej ale piec nie wie czy i kiedy osiągnął zadaną temperaturę w pomieszczeniu :) Jeśli masz ustawioną adaptację, tj. Adapt. krzywej. grzew. - TAK to zmień jak niżej: OBIEG 1------ Korekta temp. pokoj.: Brak -> zmień na TERMOSTAT OBIEG 2 ---------- Korekta temp....
Do wyboru, do koloru: http://www.tme.eu/pl/katalog/index.phtml... Zastosować odpowiednie urządzenie wykonawcze, np. elektrozawór, i po problemie.
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Dołóż drugi obieg z termostatem i chłodnicą i zamknij to szczelnie bo jak się zwiększa ciśnienie to i temperatura wrzenia rośnie. Tylko żeby jakiś zawór bezpieczeństwa też był, w oryginalnych korkach w samochodach to zazwyczaj 1 - 1,5 bar.
to w normie czy spada? brak obiegu czynnika chłodzącego, pewnie termostat
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Mógł paść termostat, nie otwiera się i nie puszcza płynu na wielki obieg, na nagrzewnice. Gdyby padł termostat tak jak piszesz to nie było by możliwości jazdy, ale ogrzewanie by było i to bardzo dobre. Gdyby termostat nie "puszczał" płynu na duży obieg to auto po kilku minutach pracy by się gotowało. Węże do nagrzewnicy są podłączone z małego obiegu....
silnik lepiej dogrzany a ogrzewanie w aucie będziesz miał troszkę później . W Polonezie 1.6GLI mały obieg jest zamykany termostatem?
Wygląda, jakby nie było obiegu, albo termostat albo pompa wody. czujnik do wentylatora masz w chłodnicy?
Nie moja działeczka trochę, o budowie i działaniu silników spalinowych uczyłem się dość dawno... Ale wszystko według mnie wskazuje, że silnik pracuje na małym obiegu. Termostat sprawny? Rury do chłodnicy się grzeją czy są zimne?
masz niesprawny termostat , przez to obieg cały czas jest otwarty
Tak poważnie dotknij chłodnice jak nagrzejesz auto tak z 70 stopni bo to objaw otwartego obiegu termostat otwarty
2mm wystraczy by otworzyc obieg na chłodnice.
Niestety nie.. Przynajmniej nie byłoby problemów z gniazdkiem ;) Najzwyklejszy stary passek. Prostownik to też doskonały pomysł ;) Miał być to następny etap ;)) Ale o rozruchu nie pomyślałem! W sumie każda świeca to kila 10A (razem 40A), rozrusznik to też coś koło tego.. Jak zrobić taki zasilacz? Chyba jednak lepiej zostawić akumulator, można dodać...
Zgadza się, ale nie rozumiem takiego działania. Chyba, że ten kolektor, to nie termostat dużego obiegu, tylko zawór nagrzewnicy.
Kręcisz się w kółko, załóż termostat. To jest termostat przełączający obiegi. I zalej układ porządnym płynem. Nie zapominając porządnie odpowietrzyć.
Może termostat jest odwrotnie założony .Obieg wody można sprawdzić odkręcając korek chłodnicy .Woda intensywnie płynie podczas pracy silnika jeśli termostat jest otwarty (95stopni)
Efekt jest taki że woda jest grzana od razu na całym obiegu, termostat wymieniony jest na nowy, więc zostaje tylko ten elektrozawór. Bezpieczniki sprawdzone są w porządku, jeszcze popatrzę dokładniej na sam przewód.
3 sterowniki, 3 przekaźniki 1 zasilacz w zależnosci od sterownia. I już... bez zbędnych listw. Przekaźnik 2 obwody jeden obwod na pompę drugi kocioł . I tak 3 razy....
Ale co ma wypalanie dpf do obiegu cieczy? Poza tym wypalanie jest sygnalizowane. A tutaj żadnego komunikatu i brak obiegu a termostat przecież jest mechaniczny i przy danej temperaturze powinien puścić płyn na chłodnicę. Jak masz u siebie 90 stopni to oba węże masz ciepłe przy chłodnicy?
Witam, Na sto procent termostat poszedł na emeryturę ;) Jest on cały czas otwarty i puszcza duzy obieg chłodziwa na chłodnicę. Zmień termostat na nowy i będzie git. Silnik powinien oscylować w granicach 90*C ale to nie jest regułą. Pozdrawiam
Dzięki za sugestię tak zrobię. :D Chłodnice samochodowe (bo to chyba je zaadoptuje aby obniżyć koszty) mogę dać od dołu i to ma sens. Zastanawiam się czy tego układu (suszarni) nie przerzucić do 1-go obiegu i nie otwierać (tak jak jest w samochodach otwierany duży obieg) termostatem. Konstrukcja powinna być możliwie prosta i niezawodna a to da mi niezależność...
tak jak kolega wyżej napisał jest jeden obieg. Tylko gdy termostat jest zamknięty woda krąży po połowie obiegu czyli na tzw. małym (nagrzewnica, blok silnika, bez chłodnicy) gdy termostat się otworzy idzie przez chłodnice czyli tzw. duży obieg ale w rzeczywistości jest to jeden obieg termostat zamyka przepływ przez chłodnice.
Ogrzewanie grzeje bo nagrzewnica jest na krótkim obiegu (niezależnie od termostatu). Przewód do chłodnicy po nagrzaniu silnika musi być ciepły jeśli wszystko z termostatem jest dobrze. Wniosek - coś dalej jest nie tak z termostatem bo się nie otwiera. Napisz czy po nagrzaniu do tych 110 stopni przewód też jest zimny i czy wentylator pracuje. Swoją drogą...
Jeśli masz non stop otwarty oryginalny, to go zostaw, a ten zamontuj w wężu na wyjściu dużego obiegu.
A guzik. Tam jest termostat przełączający. Mały obieg masz na bloku, duży na chłodnicy, osobny na nagrzewnicę. Bez termostatu płyn płynie jak chce, to jak zwarcie w obwodzie elektrycznym. UPG nie jest wykluczone ale masz ogrzewanie więc niekoniecznie ładuje spaliny do układu, choć tutaj trzeba by zrobić test CO2. Na pewno w końcu ugotujesz głowicę jak...
Można wtedy będziesz miał dwa niezależne obiegi grzewcze sterowane przez każdy termostat z osobna z tym ze podlogowka ma bardzo duża bezwladnosc cieplna i będzie ciagle ciepło lub zimno
Mam termostat założony w obiegu ale jak na razie stwierdziłem ze lepsze efekty są jak pompa idzie cały czas niż z termostatem. Pogoda jak na razie różna ze testuję...
Sprzęgło + dwa oddzielne obiegi z zaworami mieszającymi/odcinającymi. Do tego sterownik lub przekaźniki. Opisz dokładniej co chcesz osiągnąć. Jak chcesz tylko odciąć góra/dół to termostat co rozłączy pompę danego obiegu.
Oczywiście że termostat musi się otworzyć na duży obieg aby układ się odpowietrzył. Pilnuj stanu płynu w zbiorniczku bo trzeba będzie go dolać raz lub dwa.
Aby kocioł był chłodzony to temperatura z czynnika (czyli wody) musi być odbierana. Jeśli pokoje są zagrzane a kaloryferach są termostaty które zamykają obieg, to woda nie jest chłodzona w kaloryferach i ciepła wraca do kotła, w którym wciąż się pali.
Jaką masz skrzynię biegów ?, jak DSG to jest taki mały termostat w obiegu wymiennika ciepła skrzyni
Cudów nie ma, jeżeli termostat otwiera się przy 85°C a czujniki temperatury wskazują poprawnie to musi być ''lewy obieg wody'' który omija termostat.
Skoro się grzeje a chłodnica jest zimna to albo termostat się nie otwiera albo masz zapowietrzony układ, lub zapchany duży obieg.
Nie myl termostatu odpowiedzialnego za obieg płynu w silniku, z tym który jest zamontowany na chłodnicy i załącza wentylator. Na 90% się zużył i styki mu się zawieszają i się nie wyłącza dlatego wentylator pracuje po załączeniu cały czas.
I pierwsza sprawa jakie sa węże do chłodnicy? Miękkie w jak je naciskasz czy twarde? Jeżeli miękkie i zimne to termostat jest wiecznie otwarty i puszcza duży obieg. Zasada jest jedna. Są dwa obiegi DUŻY i MAŁY. Mały obieg to silnik-kabina. Duży to chłodnica-termostat-silnik-kabina. Mały działa zawsze i dlatego powinieneś mieć ciepło w samochodzie po...
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
Bez termostatu płyn krąży po dużym obiegu więc silnik nie ma prawa się przegrzać zakładając, że reszta układu jest sprawna.
Ta dziurką to pewnie do odpowietrzenia obiegu termostatu. Wyobraź sobie pęcherz powietrza przy termostatcie , nie otworzy się i ugotujesz silnik. Ale wszystko zależy od konkretnego układu. W fabrycznym termostatcie Hondy jest taki dzyndzel w tym otworze , który opada i otwiera przepływ przez ten otwór w momencie pojawienia się powietrza.
zacznij od sprawdzenia obiegu czy termostat nie jest zablokowany i masz obieg otwarty cały czas
Jeżeli chłodnica zimna a w kabinie ciepło to prawidłowy obiaw, zamknięty termostat silnik chłodzony małym obiegiem, pozdrawiam
Jeżeli silnik się przegrzewa to znaczy, że prawdopodobnie termostat nie otwiera dużego obiegu płynu chłodzącego (nie włącza w obieg chłodnicy). Tak długo jak chłodnica będzie zimna czujnik temperatury znajdujący się przy chłodnicy nie włączy wentylatora. Sprawa jasna - sprawdź termostat - prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana. Powodzenia.
A obieg jest? Może pompa wody nie pompuje. Wirnik się na wałku obluzował? Edit; nie doczytałem. Puść go bez termostatu. Jeśli uszczelka wymieniana to może jakiegoś wycięcia pod kanał wodny nie miała. Zaślepiła i niema obiegu. Gdyby termostat był uszkodzony zacięty to grzałby na krótkim obiegu.
Eeeeee ...:?: Myślałem, że prościej się nie da :D Ja wiem, jak to nazwać? Konwekcja? Grzałka celowo jest pod kątem iluś tam stopni - stąd wymuszony kształt "ukrainy" Olej się podgrzewa, idzie sobie w lewo do góry, tam ma +/- 80-90* - dla mnie nie istotne - termostat na grzałce jest na +/-50*. Z lewej strony "górala" - niech będzie, że tam miałaby być...
Z tego co piszesz to musialo by bydz wszystko zepsute :) Ile zrobiles od kupna km ?? Sprawdzony jest obieg , termostat , nowy korek , czujnik wentylatora , leci cieple powietrze w srodku ??
Masz pompę obiegową między kotłem a buforem, co zapewnia szybką wymianę wody w kotle, zaś druga ładuje z bufora w instalację. Problem w tym, że tak mocny kocioł załaduje bufor bardzo szybko, stąd też szybkie wyrównanie temperatur na nich. Masz regulator ciągu/palacz na kotle? Na którym biegu chodzą pompki? Pompka obiegu grzewczego jest wyłączana termostatem?...
Miałem taki przypadek w swoim wozie - seat Ibiza 1.4 Winę ponosi zacięty termostat , woda krążyła tylko w dużym obiegu .
gdy mam temperaturę płynu 50 stopni (sprawdzone komputerem), dolny wąż od chłodnicy robi się dość mocno ciepły, termostat znajduje się na końcu górnego węża. Sam sobie napisałeś odpowiedź. Idąc z "prądem" obiegu płynu to termostat jest na początku górnego węża, on się otwiera jeśli potrzeba i gorący płyn idzie górą do chłodnicy, tu się ochładza i dolnym...
,czy zachodzi takie zjawisko jak zamulona chłodnica? Tak, bywa że tak jest. Ale ja bym sprawdził termostat czy otwiera duży obieg. Np. termostat podgrzać w garnku i sprawdzić czy się otwiera.
Klapki chodzą ale jeszcze zawór nagrzewnicy musie się przełączyć do włączenia obiegu płynu.
w kablach płynie ok 17V To jest napięcie a płynąć może prąd określany w Amperach. Schemat trzeba narysować z uwzględnieniem dwóch obiegów. Jak jest rozwiązane podłączenie pierwszego termostatu?
Wszystko jest w porządku. Za małe trasy robisz silnik się porządnie zagrzać nie potrafi. Zapewne ogrzewanie masz w kabinie włączone na maksymalne grzanie, więc tyle ciepła co naprodukuje silnik zaraz oddaje na nagrzewnice w kabinie a nadmiar trafia na duży obieg silnik-termostat-chłodnica. To wahanie to pewnie był moment kiedy termostat się otwarł na...
Witam, proszę o poradę. Mieszkanie 78 m², ogrzewanie podłogowe, wspólny piec CO dla całej kamienicy, zużycie rozliczane na podstawie licznika GJ dla każdego z mieszkań osobno. Podłoga w moim mieszkaniu jest ciepła pomimo wyłączonych bezpieczników z pompy CO (czyli ciepło nie powinno wpływać w obieg mieszkania). Termostaty w każdym z pomieszczeń w pozycji...
W kominku jak i w kotle ustala się temperaturę żądaną. Po za tym na podłogę jest jeszcze pod mieszanie. Termostat pokojowy wyłączy kocioł, temperatura w obiegu spadnie, termostat wyłączy pompę.
Termostat jest ponizej filtra oleju(z prawej strony silnika,musisz odkrecic oslone chlodnicy),odpinasz dwa weze,wykrecasz dwie 8,wklad jest w odkreconej obudowie(koszt ok 20zl). Mam cc700 i z tem. silnika tez mam problem(nowy termostat,odpowietrzony uklad),te silniczki slabo grzeja sie,to juz ich urok. Duze spalanie gazu to napewno tem.reduktora,podlacz...
Dolny wąż od chłodnicy ciepły po dogrzaniu silnika? Jest obieg płynu czy termostat lekko się otwiera i nie ma obiegu?
odpal auto odkręc korek i zobaczy czy nie idą bomble jeleli tak to uszczelka albo pęknieta głowica jerzeli oczywiście pompa wody jest dobra,jak i termostat i chłodnica ma obieg
PILNE:mam problem z układem chłodzenia w swoim golfie.zmieniłem termostat,bo zagotowało mi płyn,ale na nic to się zdało,bo dalej mi gotuje.Objawy:kiedy temperatura wody wzrasta otwiera się termostat i woda idzie na duży obieg,ale po jakimś czasie termostat z powrotem się zamyka i wąż na dużym objegu jest zimny tak jakby robiło na termostacie poduszke...
Witam. 1. Nie 2. Nie, kotły ACV produkowane od 2017 mają już obsługę OT. 3. Nie wiem, nie stosuje sterowników TECH ponieważ były kiedyś bardzo awaryjne i zawodne. Mniej więcej 80% sterowników ulegało w ciągu roku mniejszym lub większym awariom lub zakłóceniom i użytkownicy strasznie je przeklinali. 4. Regulator ACV Control Unit w pełni komunikuje się...
czynnik R22 Planuje układ z zaworem trój-drogowym przy chłodnicy - sterownym PID, na podstawie temperatury powietrza wywiewanego A po co Ci zawór 3D jak: termostat na obiegu glikolowym sterujący pracą sprężarki (włącz/wyłącz) Zawór 3D to do obiegu wody lodowej, a nie w obiegu chłodniczego. Taki zawór się tam przyda - ustala przepływ przez chłodnicę...
Nawet jak termostat już puści na duży obieg, węże od nagrzewnicy są dalej lekko ciepłe nagrzewnica powinna być podłączona poza termostatem czyli zawsze daje obieg jak włączysz ogrzewanie nawet na zimnym silniku i tak samo parownik powinien być podłączony.
Na dole w garażu w skrzynce mam 4 obiegi podłogówki i 1 kaloryfer garażowy Na górze w skrzynce mam 2 obiegi podłogówki i 6 kaloryferów. Co do pomp i mieszaczy to za bardzo sie na tym nie znam, ale z tego co sie orientuje to nic takiego nie mam. W celu jasnosci moge zrobic zdjecia instalacji i skrzynek
Sprawdź poprawność działania pompy wody, jeśli przewód z silnika do chłodnicy robi się gorący to znaczy że termostat się otwiera, ale pompa nie wymusza obiegu...
Skręcić termostat na mimimum i potwierdzam,lodówka musi mieć obieg powietrza.
myślę,że żarówki to dobry pomysł jesli chodzi Ci o czyste ciepło choć 60W mogą być za małe coś koło 100W, nic innego mi nie przychodzi do głowy. co do obiegu powietrza to jeśli to ma być coś w rodzaju piekarnika to możesz zastosować zamknięty obieg. termostat bez problemu można dostać na allegro.
Skoro brak ogrzewania to i brak obiegu wody (płynu) termostat chodzby sie nie otwieral to ogrzewanie i tak by bylo.
Jeżeli pompkę która zasila grzejniki masz podłączoną przykładowo na listwę 9 (obieg A) , to termostat chyba powinieneś podłączyć do listwy 15 (czujnik pokojowy obieg A).
Brak odpowiedzi. Więc temat można zamknąć. Zamontowałem ESTER_X40.
Z tego co pamiętam to trzeba będzie pozmieniać przewody zasilania kontrolkami. Czujnik temp. daj gdzieś na duży obieg za termostat.
Witam wszystkich, czy jest ktoś kto miał podobne problemy, lub zajmuje się serwisem pomp ciepła Samsung? Mam problem ze swoją pompą ciepła, dokupiłem dwa termostaty na 2 obiegi (podłogówka - dół oraz kaloryfery - piętro), zamontowaliśmy i uruchomiliśmy mieszacz automatyczny, zamontowaliśmy i uruchomiliśmy dwa obiegi (Samsung ma teoretycznie wbudowane...
A co powinienem ustawić w obiegu 1 - grzejników, które są sterowane termostatem Afriso przez styk S2? Obecnie odpiąłem od tego obiegu regulator pogodowy, a tryb ustawiłem na brak.
Odpowietrzyć układ,sprawdzić lub wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego,sprawdzić szczelność układu,sprawdzić czy nagrzewnica wew.auta ma obieg,termostat już mamy z głowy.Może ktoś nasypał STOPLAKA do uszczelnienia układu przed sprzedaniem ale przesadził.Nie chce mi się wierzyć że wskazówka się nie podnosi(może i reszta też nie działa bo w octaviach...
Powiedzcie jak wy to widzicie. Moim zdaniem, aby coś tu zaprojektować, należy zapoznać się ze schematem hydraulicznym całej instalacji, bo od niego zależy cała automatyka. Bez niego podejrzewam można popełnić jakieś głupie błędy. Na przykład teraz, patrząc na te schematy, czy mamy informację o tym, czy działa i jak działa obieg podłogowy po wyłączeniu...
Normalna temperatura pracy silnika powinna być utrzymywana przez układ chłodzenia w granicach 90 st.C. Duży obieg (przez chłodnicę) włączany jest przez termostat jak silnik osiągnie temperaturę ok. 80 st.C.
Jestem po pomiarach podaje wartości: Oporność: grzałka termo obieg góra 43Ω, dół 43.5Ω grzałka dolna pod silnikiem dolnego termo obiegu 43Ω grzałka górna ma cztery króćce patrząc od lewej za załączonej fotce i mierząc dwa pierwsze z lewej 79Ω, a następne dwa obok zero wskazania, Termostat górnego termo obiegu - zero wskazań Termostat...
A jak jest ustawiony "Wpływ temp. pomieszczenia"? Może być: "Brak" - tylko reg. pogodowa bez wpływu na temp. pokojową - może wystąpić przegrzew "Korekta" - w pierwszej kolejności reg. pogodowa z wpływem na temp. pokojową, delikatne korygowanie temp. wody w obiegu grzewczym, ale może wystąpić przegrzew "Termostat" - w pierwszej kolejności reg. pogodowa...
Witaj Oznacza to że auto jest jeszcze na małym obiegu i termostat nie puszcza na duży obieg cieczy chłodzącej. Możliwe że termostat Ci się zawiesza ale to tylko teoria. Jaka jest temperatura silnika w trasie? czy na postoju załącza się wentylator wspomagający chłodzenie? Pozdrawiam
Czy termostat ma otworek odpowietrzający? Dodano po 22 Widzę że układ chłodzenia jest taki sam jak w Shadow 700: https://www.partzilla.com/catalog/honda/... https://www.partzilla.com/catalog/honda/... Serwisówka Shadow 700: https://archive.org/details/honda-shadow...
Witam. Proszę o podpowiedź co może być, gdzie może być nieszczelność między małym a dużym obiegiem. Nie jest to permamentne owarcie termostatu, ponieważ w końcu (po jakiś 15km jazdy przy otoczeniu 5 stopni) potrafi podejść na 70 do 70-kilka stopni. Jechałem A4 to po długaśnym rozgrzaniu na starcie trzymał się trochę przed 80 (domyślam się że na pograniczu...
Witam Z moich doświadczeń z 126p w podobnego rocznika (1991) pamiętam iż takie objawy, to właśnie źle wyregulowany gaźnik, a dokładnie obroty biegu jałowego. Napiszę krótko: uruchamiasz silnik po nocnym postoju, po 10 sekundach pracy wyłączasz ssanie, czy bez ssania silnik choć kulawo, ale pracuje nadal? Jeśli pracuje, bo bez ssania nie powinien, to...
Termostat jest przy silniku, puszcza płyn w górny wąż z chłodnicy. Jak masz zimno z nawiewów, to pompa lub brak płynu - zapowietrzona pusta nagrzewnica. Weź może dolej płynu, bo poziom w zbiorniczku może być złudny. Nagrzewnica przecież połączona jest stale z silnikiem w pierwszym obiegu, termostat załącza tylko chłodnicę - drugi obieg płynu. https://obrazki.elektroda.pl/1151767200_...
witam!mam proglem z ogrzewaniem forda mondeo i brakiem obiegu wody w silniku.na początku myślałem ze to wina termostatu i go wymontowałem. puściłem obieg bez termostatu i nadal brak reakcji.silnik nadal się grzeje i wlatuje zimno do kabiny gdy silnik jest już mocno nagrzany. co może być powodem mojego proglemu ?czy poszła mi uszczelka spod głowicy czy...
Może przełączać w nocy więc niema łuku:). Zastanawiam się od dłuższego czasu jak obejść problem łuku elektrycznego . Zauważyłem, że pod czas podłączania halogenu 600W do instalacji DC, niema iskry. Więc jeżeli przed zadziałaniem termostatu, załączyć do obiegu halogen to przy rozłączaniu termostatu nie będzie iskry. W samochodzie na przykład gdy sterowałem...
Sprawdz czy drożna chłodnica załóż termostat, bo bez niego nie zamknięty jest mały obieg. Termostat zamyka mały obieg???
Sprawdź czy termostat otwiera Ci obieg. Ponadto sprawdź silnik w poszukiwaniu pęknięć.
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
Ciekawe w jakiej temperaturze otwierał się termostat ze 126P bo w 125 to termostat w obiegu wody jest w malaczu w obiegu powietrza.
Witam! Jeśli szukasz pomocy na tym forum, przedstaw wpierw plan instalacji (schemat) na planie mieszkania. Schematy podłączeń dla takiej ilości sprzętu są bardzo ważne przy rozwiązywaniu kłopotów. Ja mogę tylko dodać, że podłogówka powinna mieć osobny obieg z pompą i termostatem. Kiedyś robiło się tak, że przez podłogówkę puszczano powrót z grzejników...
Termostat i słaby obieg.
Jeden agregat + dwa termostaty to wspólny obieg czynnika chłodzącego.Lodówka jest włączana do obiegu przez elektrozawór sterowany jednym z termostatów.Tak to ogólnie wygląda.
Temat prosty. W miejscu rozgałęzienia rury z ciepłą wadą, czyli tam gdzie ma nastąpić przełączenie obiegu wody wstaw zawór trójrożny z krańcówkami, który będzie sterowany termostatem. Do momentu osiągnięcia określonej temperatury woda będzie płynąć do wężownicy, po osiągnięciu zadanej temperatury zadziała termostat i poda napięcie na zawór, który w...
Wszystko da się ogarnąć. Jeśli MultiMatic ma sterować tylko obiegiem 1. (parter) to tak musisz go skonfigurować: Menu->Poziom instalatora->Kod "000"->Konfiguracja systemu-> Konfig.trybu pracy : Obieg1 to daje że jak na VRC700 na ekranie głównym naciśniesz prawy przycisk "Tryby pracy" to zmieniając je będzie dotyczyło tylko Obiegu 1. (parter) OBIEG1...
Bardziej jasno: Prawidłowo reaguje to znaczy - na "sterowniku" zadana jest temp. np 21st a w pomieszczeniu jest 20st to włącza grzanie obiegu C.O. bo termostat zwiera i piec grzeje. Jeśli temperatura zostanie osiągnięta tj. 21st to wyłącza grzanie obiegu C.O. - termostat rozwiera i piec nie grzeje. Czyli tak jak powinno być. Na piecu cały czas wyświetla...
To tylko taka ogólna porada, bo nie wiem jak wygląda układ chłodzenia /i grzania w tym konkretnym samochodzie. Po pierwsze sprawdź rury nagrzewnicy - obie powinny być gorące, bo raczej zaworu na nich nie ma. Wtedy wiadomo, że nagrzewnica działa i można szukać przyczyny w układzie regulacji nadmuchu na nią a raczej jego braku. Jeśli rury nagrzewnicy,...
Przyczyna termostat się nie zamyka masz cały czas duży obieg cieczy chłodzącej . https://www.google.pl/search?client=oper...
termostat który w ogóle sie nie otwiera?!?!? a silnik to nie przegrzewa sie....? Druga sprawa: ogrzewanie parownika podłącza się do "małego obiegu" cieczy chłodzącej (tam np gdzie jest wyprowadzenie nagrzewnicy kabiny). I z tym obiegiem termostat ma niewiele wspólnego. Tak czy siak należałoby sprawdzić jak szybko parownik zrobi się ciepły. Może membrana...
vaillant obiegi brotje obiegi termostaty honeywell
lodówka sprawdzić wyciek mercedes actros błędy hamulce przyuczy przepustnica
pogotowie antywirusowe sterownik pompy ciepła
Renault Master 2.3 - Problemy z odpalaniem a nieszczelny dolot Zestaw kina domowego 7.1 a film w 2.1 - działanie głośników