To tyczy się tylko wnętrza, u mnie w Superbie jak mam włączone po prawej to działa zawsze a ten po lewej po zgaszeniu trzeba ponownie włączać.
kiedyś robiłem klapę zew/wew, trudne dojscie ale jakoś wydobyłem z podszybia. Właściwie to by trzeba wywalać wszytsko, łącznie z klimą, głupota..
Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
MCC czy ECC czym diagnozujesz, masz podgląd parametrów, jak działa wentylator wnętrza, jak zachowują się kontrolki na przyciskach???
Powinno chodzić , spalić nie spalisz bo to jest oznaczenie napięcia pracy , jedynie może nie pracować bo będzie miał za niskie napięcie pracy .
Do klapki można dostać się odkręcając schowek i dmuchawe z obudowy. Po wyciągnięciu wentylatora widać klapke, tylko nie będzie tak prosto przestawić tej klapki nie psując niczego, lepiej poszukać usterki. Po ściągnięciu samego schowka da sie ręką dostać do tej klapki, ona jest na dole z tyłu za wentylatorem.
Cześć Uszkodzony jest zaworek sterujący (za przyciskiem ).Najczęściej pęka w nim sprężynka i są objawy takie jak opisujesz. Najlepiej kupić nowy zawór w Oplu ew. bawić się w wymianę ww sprężyny (podchodzi od długopisu).
W pozycji na zdjęciu jest włączony obieg wewnątrz
Zacznij od diagnostyki climatronica - klapy i obieg wewnętrzny.
Między przyciskiem eco a obiegiem wewnętrznym. Czujnik temp, zewnętrznej powinien być w lewym lusterku.
Po wyjęciu schowka pasażera klapę i regulację obiegu wewnętrznego masz na wierzchu,gdyby obieg był cały czas na wewnętrzny to parowałyby szyby.
Wygląda na to że zamyka sam obieg wewnętrzny.
Witam Miganie całego wyświetlacza świadczy o "poważnej" awarii climatronica np. - kompresora - wentylatora nawiewu - klapy zimne/ciepłe i to jest zapewne w twoim przypadku. Odczytaj błędy z panelu naciśnij na kilka sek. przy włączonym zapłonie ECON + obieg wewnętrzny, lub przeprowadź autodiagnozę: ECON + obieg wewnętrzny przy wyłączonym zapłonie następnie...
Jeżeli przekręcam w lewo dla obiegu zamkniętego, to słychać wyraźnie pracę wentylatora z różnymi prędkościami. I czuć siłę nadmuchu z kratek. Natomiast kręcąc w prawo, nie słychać już tak donośnie wentylatora. Nie słyszysz tak samo głośno, bo przy obiegu otwartym zamknięta jest klapa kanału pod deską rozdzielczą, przez którą dociera hałas. Sprawdź,...
Silnik nie musi być włączony, ważne żeby działał wentylator i był obieg wewnętrzny. Obieg wewnętrzny zazwyczaj zasysa powietrze spod deski rozdzielczej, dlatego postawienie generatorach w nogach pasażera jest optymalne. W jednym z aut które sprowadziłem z włoch również miałem problem z "aromatem klimy" :) i dopiero kilkukrotny zabieg dał efekt. Obecnie...
Sprawdź czy masz sucho pod dywanikami, oraz czy nie masz włączonego obiegu wewnętrznego.
Klimatyzator split, który latem ma chłodzić salon, a zimą ogrzewać podłogówkę. Jak rozwiązać w prosty i przyjazny sposób przełączanie tych obiegów jesienią i wiosną? Znalazłem dwa rozwiązania, pierwsze to dolutowanie trójników i dodatkowych zaworów odcinających w jednostce zewnętrznej, analogicznie jak w multisplitach. Po zdjęciu blach zewnętrznych...
Niestety to nie jest to. Do przewodu serwa jest już podłączony przewód. Dobrze się przyjrzyj bo tam obok powinna być druga rurka tylko pewnie ułamana. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego. Ten od klapy obiegu wewnętrznego jest podłączony, ten luzem jest od zaworka par paliwa.
Ja nie wiem, jakim cudem wyszło Ci 40us. Jeden obieg wewnętrznej pętli (wait_us_1) wykonuje się w 10 cyklach. Wartość w R16 jest nie w mikrosekundach a w dziesiątkach mikrosekund. Pętla wykona się w czasie: 255 * 10 (255 obiegów wewnętrznej pętli, każdy po 10 cykli) +1 * 9(ostatni obieg wewnętrznej pętli - bez skoku) +17 cykli na resztę razem: 2576...
przestał sie podświetlać w pozycji obiegu wewnętrznego. Jak masz nadmuch skierowany na szybę czołową to jest normalne zachowanie.
Patrz po grubych kablach idących od silnika dmuchawy, opornica jest z lewej strony na dole patrząc na duże zdjęcie. Ukręciła się plastikowa oś klapy obiegu wewnętrznego, raczej wymiana na nową, bo klejenie nie wytrzyma w tym miejscu
W tym przypadku zamyka się klapa dolotu z zewnątrz i jednocześnie klapa obiegu wewnętrznego. W nowszym rozwiązaniu mechanizm obiegu wewnętrznego nie pozwala na jednoczesne zamknięcie obu klap.
Po rezystorze widać ze to klima manualna. Działanie Wentylatora raczej nic nie ma wspólnego z klimą.. Do sprawdzenia bezpiecznik (nie ten 5A) tylko ten do wentylatora (chyba 20A lub 25A) no i sam wentylator... Bład tyczy się Sterownika klimy ze nie ma czasem nie odpowiada... silniczek klapy to pewnie klapa do obiegu wewnętrznego.
Witam. Panowie czy jest jakaś opcja wyłączenia silnika klapki obiegu wewnętrznego? Na postoju włącza się co 15 minut i rozładowuje akumulator. A może czujnik jakości powietrza steruje tą klapką?
W chłodnicy klimatyzacji (w kabinie) jest czujnik i on wyłącza klimę jeśli przepływające przez chłodnicę powietrze osiągnie nastawioną temperaturę.
Wg zdjęć to masz klimatyzację półautomatyczną SAC .Tam są dwa silniki krokowe jeden od rozdziału (nogi,kabina,szyba itp ) i drugi ciepłe zimne + silnik obiegu wewnętrznego . Ciepłe zimne tylko przez klapę w zespole nagrzewnicy - nie ma zaworu (nagrzewnica ciągle ma obieg). Bez mechanicznej ingerencji tego nie przestawisz . Przesyłam schemat do wglądu...
W tym aucie jak i w większości starszych VW nie ma czegoś takiego.
Przy włączonym nawiewie na przednią szybę klimatyzacja załączy się automatycznie i nie będzie sygnalizowane to lampką kontrolną. Do włączenia manualnego, na innych nastawach nawiewu, służy przycisk AC. Drugi przycisk jest od tzw. obiegu wewnętrznego. Klimatyzacja co do zasady chłodzi i odwadnia powietrze, niemniej jednak powietrze przechodzi najpierw...
1. Wymień na początek filtr przeciwpyłkowy. 2. Sprawdź, czy nie masz ciągle włączonego obiegu wewnętrznego (zamknięta klapka obiegu itp.). 3. Wysuszyć auto (mokre wycieraczki, tapicerka pod wycieraczkami powoduje również duże parowanie szyb ale to raczej nie w Twoim przypadku). 4. Przeciekająca nagrzewnica...zauważysz po ubywającym płynie chłodniczym....
Zadzwoniłem do serwisu, podano mi nr katalogowe tego silniczka, znalazlem, zamowilem i wymienilem, nie wiem czy to ten sam co od nawiewow, w kazdym razie do obiegu wewnętrznego jest osobny silniczek który tylko odpowiada za przełączanie obiegu zewnętrznego na obieg wewnętrzny, robota łatwa, trzeba tylko zrzócić schowek, odpiąć wtyczkę i wykręcić 2 śrubki,...
Nie wiem do końca gdzie on się znajduje. Próbowałem dostać się od wnętrza. Zdemontowałem schowek, lecz wszystko tam jest zabudowane, mogę dostać się tylko do solnika dmuchawy, zespołu rezystorów i nagrzewnicy. Może ktoś ma jakiś schemat z etki lub autodaty dotyczący wentylacji?
jak dla mnie nie ma różnicy, jeżeli masz zwykłą chłodzairke a nie klmiatronic to właczając obieg wewnętzny szybcie schłodzic auto i nic poza tym........ tak mi się wydaje :P
Na niemieckim forum czytałem, że jedynie ten zawór jest powodem złej pracy CO. Piszą, że minimalna nieszczelność w kierunku obiegu wewnętrznego pieca, powoduje właśnie taki efekt. Dlatego pokuszę się o ponowne rozebranie tego zaworu i ponowne sprawdzenie szczelności w obu kierunkach. Dodano po 3 No i znalazłem przyczynę! Winny jest właśnie ten zawór...
Zobacz, jak wyglada filtr.
Witam, Mam następujący problem klapką obiegu wewnętrznego w mojej Astrze. Mianowicie, klapka obiegu wewnętrznego nie reaguje na przycisk włączania i wyłączania obiegu wewnętrznego. Z tego co ustaliłem na własną rękę, to wężyk podciśnienia z komory silnika jest poprowadzony do dwóch elektrozaworów przy przednim słupku od pasażera. I wygląda na to że...
Tak powinny być podświetlone. I ten od obiegu wewnętrznego też.
tak mam filtr kabinowy i jest on umieszczony pomiędzy wentylatorem (dmuchawą), a parownikiem klimatyzacji i nie zauważyłem jakiejś "dziury" przez którą było by pobierane powietrze przez dmuchawę. To wszystko mieści się w podszybiu właśnie.
http://obrazki.elektroda.net/33_12663483... http://www.espace-freunde.de/modelle/j63...
Przyczyną zawilgocenia może też być zamknięta klapa obiegu zewnętrzny/wewnętrzny(np.uszkodzony silniczek)
Siłownik podciśnieniowy załącza obieg wewnętrzny. Podłączenie linki dla górnych nawiewów jest na środku, na gorze nagrzewnicy, prawie pod sama szyba. Jak nie zapomnę, to wieczorem wrzucę obrazek. EDIT A oto i obiecany pikczer: http://obrazki.elektroda.pl/7030951300_1...
Czy klapy działają poprawnie? Sterowanie szyba, twarz, nogi, obieg wewnętrzny/zewnętrzny?
Poszukuję programu do magazynu towarów ale bez opcji sprzedaży. To znaczy przyjęcie wewnętrzne i wydanie wewnętrzne + raporty Czy coś takiego w ogóle istnieje? Wszystkie programy są rozbudowane o niepotrzebne dla mnie rzeczy
Wygląda to na objawy uszkodzonego zespołu silniczka sterowania obiegiem wewnętrzny. wewnątrz tego zespołu uszkodzeniu ulega zębatka w której wyłamują się 2-3 ząbki.. Jednakże nie trzeba wymieniać od razu całego zespołu silniczka ponieważ zakres pracy ten zębatki to jakieś 30*.. można ją odczepić i obrócić tak aby uszkodzone zębatki były poza zakresem...
Może wtyczka się wypieła z tyłu tego panela od ogrzewania
Jest rozbieralny, ale kota idzie dostać przy składaniu, bo tam jest jeszcze przełącznik podciśnienia na siłownik obieg zewnętrzny/wewnętrzny.
U kolegi raczej nie ma tego filtra, do tego nie ma on nic do rzeczy, nawet, gdyby był zapchany na amen, po prostu nie ciągnąłby świeżego powietrza, tylko działałby jak na "obiegu wewnętrznym powietrza". Do sprawdzenia linki sterujące klapami nagrzewnicy. O ile pamiętam, po wyjęciu wkładu schowka powinna być widoczna dźwignia zamykająca nawiew na szybę....
Wstawienie tam transila nie pomoże na to że sterowanie jest podawane zbyt długo więc nie zabezpieczysz się przed wyłamaniem klapy. Transil zabezpieczy tylko wyjście panela przed szpilką napięcia z silnika. Pewnie w czasie pracy silnika jest tam 14V więc ja bym dobrał cos na 16V.
Czy wzywać serwisanta? Raczej tak, bo usterka dotyczy pompy myjącej.
Witam. Pacjent Seata Ibiza 6l 2004 r chcę odgrzybić klimę ale nie działa mi obieg wewnętrzny. Czy da się ją jakoś odświeżyć bez obiegu? Może jakieś pianki wstrzykiwanie do nawiewu?
Wężyk który widać na zdjeciu jest od krućca i znajduje sie dokładnie pod zbiorniczkiem wyrównawczym . Tam są dwa wyjscia i trzeba podłaczyc pod ten wewnętrzny . Temat uważam za rozwiązany :D
Ja wiem który... ten od klapki obiegu wewnętrznego. oj jest całkiem z boku z prawej strony...
7/122 wolnoobrotowa a 10-122 wysokoobrotowy silnik, nie maja kółek i total-stop więc puszczasz pistolet a myjka chodzi na obiegu wewnętrznym. Do ciągłej pracy w sam raz.
Kolego to co masz zamontowane w samochodzie to nie jest pełne webasto tylko tak zwane dogrzewanie silnika. Po wciśnięciu PWR włączasz/wyłączasz po prostu sterowanie wentylatorem. To całe Webasto załącza się przy włączonym silniku i przycisku PWR i ustawionym na max ogrzewaniu. Jedni piszą że musi być 1/3 baku paliwa mi jednak włącza się zawsze nawet...
Witam. Mam problem z obiegiem wewnętrznym nie ma żadnej reakcji a wszystko sprawne.Wymieniałem parownik klimatyzacji więc trzeba było rozebrać cały kokpit .Po złożeniu auta okazało się,że klapa od obiegu zamkniętego nie zamyka się.Silniczek sprawny ,nawet był podmieniony z innego auta i też nic.Jak jest silniczek odkręcony to się kręci .Programowanie...
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
Uważam że obiegu wewnętrznego nie powinno się używać na stałe niezależnie od tego czy lepiej suszy czy nie. Obieg wewnętrzny jest w instrukcji zalecany wyłącznie w określonych sytuacjach. Miedzy innymi właśnie do szybkiego rozgrzania kabiny pojazdu i oczyszczenia szyb po uruchomieniu zimą. U mnie naciśnięcie jednego przycisku uruchamia właśnie taką...
No wlasnie nie jest tak jak piszesz. Silnik nie pracuje caly czas. Wyjalem silnik i podlaczylem pod zasilacz. W czasie obrotu przytrzymalem oske i silnik sie zatrzymal. Po zatrzymaniu puscilem oske i nadal sie nie krecil, a napiecie bylo caly czas podlaczone. Gdy zmienilem polaryzacje ruszyl. Tak sie dzialo za kazdym razem. Rozebralem silnik i tam nie...
Silniczkiem steruje centralka np. klimatronik i nie będzie tam bezpiecznika. Polecam diagnozę komputerową oraz sprawdzić silniczek na stole
Fizycznie jest niemożliwe złapanie wilgoci z powietrza przy temp poniżej 0 C bez zamrożenia parownika. No właśnie, dlatego cały myk działa wyłącznie na obiegu wewnętrznym, gdy masz już nagrzane wnętrze. Na zewnętrznym temperatura parownika momentalnie obniży się nadmiernie co wykryje czujnik i kompresor się wyłączy, albo nie uruchomi wcale. A jak się...
witam ekspres jak w temacie hd8650/09 jest problem ponieważ wyświetla bląd obiegu wewnętrznego. Ktoś podpowie z czym może być problem?
Witam, w Actrosie 1844 2010r nie mogę wyłączyć obiegu wewnętrznego, dioda cały czas się świeci. Pod maską zdjąłem filtr i klapa zamknięta i nie można jej podnieść mechanicznie. Co może być przyczyną? Czy może to być Air Quality System który sam włącza obieg wewnętrzny jak czuje zapchany filtr? Czy wymiana filtra pomoże? A może jest to problem z silniczkiem...
klapa obiegu otwarty/zamknięty jest za schowkiem pasażera. schowek trzyma się na dwóch kołkach do spodu demontowalnych na boki. nie ma problemu zeby tam zajrzeć.
Może wziąłeś się nie za ten co trzeba. Są dwa na „skrzyni grzewczej” - jeden od kierunku nawiewu i jeden do temperatury oraz trzeci w okolicach wentylatora od obiegu wewnętrznego. Przyznam, że nigdy się nie spotkałem z mechaniczną usterką klap (np. wyłamanie, wypadnięcie) powstałą „sama z siebie”.
Zielony-G89;czujnik temperatury świeżego powietrza Zielony z białym i fioletowy z żółtym-Potencjometr silnika klapy obiegu wewnętrznego zielony z białym-potencjometr silnika klapy obiegu wew.
Warto by było sprawdzić jakie błędy ma climatronik. Trzymając przyciski ECO i obieg wewnętrzny, włącz zapłon w stacyjce. Odczytaj błędy klimatyzacji. Pokrętłem/przyciskami zmiany temperatury przechodzisz do kolejnego błędu.
Menu serwisowe > ustawienia > obieg grzewczy > jak ma być regulowany obieg grzewczy > według temperatury wewnętrznej.
Klima manualna. BSM nie podaje prądu nawet po odpaleniu na bezpiecznik i adekwatnie dalej na lewy przewód wyjścia do kabiny. Na prawy (zasilający BSI) jest prąd. Po podaniu "ka krótko" to mogłem załączyć obieg wewnętrzny lub klimę. Wentylator nie ruszył. gdy go załączyłem bądź AC i obieg wewnętrzny wszystko gaśnie.
Jest taka szansa, na początek poruszaj ta dużą wtyczką, mała jest od klapki obiegu wewnętrznego.
Po prowizorycznym rozruszaniu i nasmarowaniu bolca problem z kotłem ustał. Czyli problemem było przycinanie się bolca w zaworze 3D i pracy pomiędzy obiegiem wewnętrznym a zewnętrznym (CO) kotła. Od dwóch tygodni brak zawieszania się kotła. Dziękuję za wszystkie rady, zamykam.
Automatyczne sterowanie obiegiem wewnętrznym i ręczne sterowanie tym obiegiem,chyba.
Jest tu mowa o klapce recyrkulacji powietrza. Tylko czy w oplu jest taka klapka. Jest w każdym aucie z funkcją obiegu wewnętrznego. Najbardziej pasująca usterka to zacięta klapa obiegu w połowie zakresu (wykonuje tylko połowę ruchu) i powietrze z zewnątrz wlatuje przez otwór do obiegu wewnętrznego z pominięciem mechanizmu dystrybucji pod deską
Mnie parowały szyby gdy zablokował się obieg wewnętrzny. Musiałem mieć w czasie jazdy uchylone okno.
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
Kolego a czasami tam nie jest przeciążeniówka a nie adaptacja. Gdy silniczek zamknie klapę to automatycznie się wyłączy i w drugą stronę tak samo.
1. Zamknij samochód i poczekaj 10min (wyłączenie wszystkich sterowników) 2. Otwórz samochód i uruchom silnik 3. W ciągu 5s od uruchomienia silnika wciśnij jednocześnie przycisk AC i wewnętrznego obiegu powietrza
A faktycznie czy po wymianie robiłeś adaptację VCDS-em ? , bo to moze być też przyczyna. To że silniczek od obiegu wewnętrznego może być też uszkodzony nie ma wpływu na ciepło-zimno.
Normalnie był dzielony przycisk od obiegu wewnętrznego . 1157228
Witam. Problem z parowaniem szyb rozwiązany. Nie miało to nic wspólnego z konserwacją auta. Po prostu padł silniczek od obiegu zewnętrznego-wewnętrznego. Cały czas był obieg zamknięty. Po wymianie silniczka problemu nie ma.
Dodano po 3 Włączenie Klimy + grzanie nie musi być na obiegu wewnętrznym (używam obiegu wewnętrznego sporadycznie jak jestem w korku itp.). Powietrze pobierane jest stale z zewnątrz. U mnie równolegle chodzi i klima i ogrzewanie (np. na zewnątrz 10C a ja chce suche powietrze o temp 20C w aucie). Dopóki jest spora wilgotność w powietrzu ... to tak mam....
Pewnie to przedlift. Jest to podciśnienie do sterowania klapy obiegu wewnętrznego. Szukaj za schowkiem w kabinie.
01809 - Silnik nastawczy klapy temperatury lewy V158 00710 - Silnik nastawczy klapy rozmrażacza szyby i nawiewu na nogi 01274 - Silnik klapy obiegu wewnętrzny/zewnetrzny V71 https://obrazki.elektroda.pl/7831922600_... https://obrazki.elektroda.pl/7831922600_... Dodano po 9 Czynnik jest czy nie było sprawdzane.?
Witam, Temat kiedyś poruszany: brak zasilania na klimatyzację i obieg wewnętrzny Grande Punto 2008 r. Brak reakcji na przyciski. Bezpieczniki sprawne, wszystko w aucie działa, tylko nie to. Schematy elektryczne już mam i patrząc na to wszystko, wydaje mi się ok. Teraz pytanie, jak sprawdzić panel, czy jest ok. Mostkując dwa złącza przycisku od odmrażania...
Obieg wewnętrzny pada to fakt, problem tego obiegu jest nieco bardziej złożony niż padający silniczek w nim, bo tak na dobrą sprawe sam silnik raczej nie pada, problem tkwi gdzieś w systemie sterowania nim (czasy zasilania przy jego pracach), ale oczywiście sprawdź to najpierw (nawet bez odkręcania schowka słychać czy chodzi). Ja mam inna propozycje:...
Witam. Mam taką usterkę: Słychać "terkotanie" (w okolicy lewej strony podszybia).Dzieje się to wtedy gdy włączę wentylator na obieg wewnętrzny i wracam na zero. Słychać że coś się przestawia i wtedy występuje to tzw. "terkotanie" Gdy dam nawiew zewnętrzny (na max) usterka ustępuje (ale do czasu kolejnej zmiany na obieg wewnętrzny). Jeszcze jedno. Dzieje...
Pewnie dlatego, że ta klapa odpowiada za cyrkulację. Jeżeli teraz stoi i jak napisałeś zasysa z zewnątrz, to nie ma obiegu wewnętrznego. Czyli nie zamyka dopływu świeżego powietrza.
To zależy gdzie jest umiejscowiony filtr. Jeżeli tylko na obiegu zewnętrznym a dezynfekcję robisz granatem na obiegu wewnętrznym to nie ma znaczenia. Jeżeli filtr obsługuje obieg wewnętrzny to do dezynfekcji należy zdemontować filtr, i zamontować nowy po dezynfekcji.
Witam. Potrzebuję schemacik do mini, a dokładniej schemat podłączenia panelu nawiewu z klimatyzacją ręczną. Nie działają mi włączniki: klimatyzacji, obiegu wewnętrznego i ogrzewanie tylnej szyby. Brak zasilania na nie, bezpieczniki wszystkie ok. Z góry dziękuje za pomoc. Pomoc.
Potrzebne mi to było żeby użyć odświeżacza do klimatyzacji w spraju (tzw. granat). Po zdjęciu styropianowej osłony pod schowkiem widać otwór obiegu wewnętrznego i klapkę regulującą. Temat do zamknięcia.
Jest jakaś zwara bo panel wydaje się działać. Jak ręcznie robię off to słychać że zamyka klapę na obieg wewnętrzny. Czyli reaguje. Tak czy siak znalazłem tanio obie części i zamówiłem na podmianę..
Sprawdź przewód co idzie do przełącznika obiegu wewnętrznego.
Jak włączę klimę i obieg wewnętrzny to normalnie na przycisku kontrolki się świecą. Moze to byc sterownik wentylatora?
Witam.Ja miałem u mnie tak samo musisz włączyć obieg wewnętrzny wentylator ustawić na max i wtedy przeprowadzić kalibracje i powinno być oki.Pozdrawiam:D
Obieg wewnętrzny i zewnętrzny tak samo mocno działa?
A przewód do sterowania obiegiem wewnętrznym?
Tam czyli gdzie w panelu? Z tego co zauważyłem to jeśli zmieniamy kierunek nawieu to się czasami przerzuca a i nie działa obieg wewnętrzny czy to jest połączone?
Wentylator wychodzi łądnie pod nogi kierowcy. Na obiegu wewnętrznym filtr pyłkowy nie jest ważny. I wtedy powinno dużo lepiej dmuchać, niż na obiegu zew.
Ja włączam klimatyzację daję grzanie na ful i nawiew na nogi z obiegiem wewnętrznym....
Ciekawa funkcjonalność. Czy w momencie przejścia na obieg wewnętrzny powinna zapalić się lampka w przycisku "obieg wewnętrzny" ?
Ozon rozejdzie się gdzie trzeba bo trzeba jeszcze auto zostawić w włączonym obiegiem wewnętrznym przez co najmniej 15min.
Obieg wewnętrzny służy do włączenia obiegu wewnętrznego czyli zamykamy dopływ powietrza z zewnątrz. Ogrzewania może być lepsze na wewnętrznym ale będą parować szyby. Ja generalnie nigdy nie używam wewnętrznego, chyba że coś śmierdzi na zewnątrz :-)
oświetleniem wewnętrznym piecem wewnętrznym oświetleniem wewnętrznym passat
instalacją firefox manta trzaski rozebra ekspres saeco
viessmann trimatik instrukcja viessmann trimatik instrukcja
Ferguson Regent i100s - Usługa pogodowa wyłączona Przepalanie kopułki w BMW E46 2.5L benzyna - przyczyny i diagnostyka