Powiedz to inżynierom z Opla, serwo sterujące wewnętrznym obiegiem powietrza to zwykły silniczek z przekładnią i jak "dojedzie" do końca to wcale się nie wyłącza (jak siłowiniki od szyb), po paru godzinach jest gorący ale się nie uszkadza (no, jeden się zepsuł po 5 latach).
Po prowizorycznym rozruszaniu i nasmarowaniu bolca problem z kotłem ustał. Czyli problemem było przycinanie się bolca w zaworze 3D i pracy pomiędzy obiegiem wewnętrznym a zewnętrznym (CO) kotła. Od dwóch tygodni brak zawieszania się kotła. Dziękuję za wszystkie rady, zamykam.
To tyczy się tylko wnętrza, u mnie w Superbie jak mam włączone po prawej to działa zawsze a ten po lewej po zgaszeniu trzeba ponownie włączać.
Przyczyną był zablokowany zawór który przełącza pomiędzy wypuszczaniem wody a wewnętrznym obiegiem wody , zawór się zabrudził i zablokował na dodatek zatkany był wężyk od wewnętrznego obiegu wody(zraszania prania) co powodowała zamiast zraszania wody podczas prania wypuszczanie wody do kanalizacji . Brakło wody to pralka dopuszczała nowej i tak w kółko...
Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
Powinno chodzić , spalić nie spalisz bo to jest oznaczenie napięcia pracy , jedynie może nie pracować bo będzie miał za niskie napięcie pracy .
Automatyczne sterowanie obiegiem wewnętrznym i ręczne sterowanie tym obiegiem,chyba.
MCC czy ECC czym diagnozujesz, masz podgląd parametrów, jak działa wentylator wnętrza, jak zachowują się kontrolki na przyciskach???
Do klapki można dostać się odkręcając schowek i dmuchawe z obudowy. Po wyciągnięciu wentylatora widać klapke, tylko nie będzie tak prosto przestawić tej klapki nie psując niczego, lepiej poszukać usterki. Po ściągnięciu samego schowka da sie ręką dostać do tej klapki, ona jest na dole z tyłu za wentylatorem.
kiedyś robiłem klapę zew/wew, trudne dojscie ale jakoś wydobyłem z podszybia. Właściwie to by trzeba wywalać wszytsko, łącznie z klimą, głupota..
W modelach 2017 już jest inaczej Nie dość, że jest ten nieszczęsny tryb Eco, gdzie wszystko wyłącza lub nie pozwala włączyć, to jeszcze po jakichś chyba 15 min przełącza wszystkie klapy w zamknięte. To samo z obiegiem powietrza wewnętrznym czy zewnętrznym, zmienia też, tylko to akurat nie przeszkadza, czy jest zamknięty, czy otwarty. Problem jest w...
Cześć Uszkodzony jest zaworek sterujący (za przyciskiem ).Najczęściej pęka w nim sprężynka i są objawy takie jak opisujesz. Najlepiej kupić nowy zawór w Oplu ew. bawić się w wymianę ww sprężyny (podchodzi od długopisu).
W pozycji na zdjęciu jest włączony obieg wewnątrz
Panowie, przepraszam ale nie dostałem żadnego powiadomienia i nie zauważyłem Waszych odpowiedzi. Podczas rozruchu kotła na CO słychać dziwne naprężenia trzaski (37sek) może to być spowodowane zabrudzeniami w wymienniku głównym kotła (tylko czyszczenie chemiczne), może być problem z zaworem przełączającym 3-drogowym, zanieczyszczenia w wewnętrznym filtrze....
Witam. Mam problem z obiegiem wewnętrznym nie ma żadnej reakcji a wszystko sprawne.Wymieniałem parownik klimatyzacji więc trzeba było rozebrać cały kokpit .Po złożeniu auta okazało się,że klapa od obiegu zamkniętego nie zamyka się.Silniczek sprawny ,nawet był podmieniony z innego auta i też nic.Jak jest silniczek odkręcony to się kręci .Programowanie...
Ozon rozejdzie się gdzie trzeba bo trzeba jeszcze auto zostawić w włączonym obiegiem wewnętrznym przez co najmniej 15min.
Audi A3 8L 98r. Szukałem na forum, lecz nie znalazłem podobnego problemu. Od jakiegoś czasu nie działa mi nawiew w kabinie na żadnych prędkościach. Na początku, gdy przestawał chodzić, czuć było lekką spaleniznę. Pomyślałem, że to rezystor, kupiłem nowy i dalej nic. Wentylator w schowku sprawdziłem na krótko i działa, a klapa od sterowania obiegiem...
Cześć. Mam małą zagwozdkę z piecem Immergas Eolo Star. Pacjent jest już stary (10 lat), ale regularnie serwisowany. Niestety mam wrażenie, że serwisant (opłacony przez wspólnotę) odstawia chałturę i chciałbym się Was poradzić czy dobrze dedukuję... No to po kolei: 1) Po ostatnim serwisie piec zaczął często sygnalizować spadek ciśnienia w obwodzie c.o....
Witam. Zabieram się za zmontowanie takie ozonatora na NE555. W związku z tym mam kilka pytań: 1.Zrobię go na zdobycznej cewce zapłonowej z samochodu (nie wiem jakiego) której wartość rezonansowa wynosi 8kHz (najmocniejsze wyładowania). Chcę zrobić generator bez możliwości przestrajania. Więc częstotliwość ustawię stałą. Ale nie wiem jaka wartość wypełnienia...
Między przyciskiem eco a obiegiem wewnętrznym. Czujnik temp, zewnętrznej powinien być w lewym lusterku.
Po wyjęciu schowka pasażera klapę i regulację obiegu wewnętrznego masz na wierzchu,gdyby obieg był cały czas na wewnętrzny to parowałyby szyby.
Może coś w tym być bo gościu od którego brałem ozonator (firma O3 polski producent) mówił że albo robię wg instrukcji czyli na załączonej klimie z wewnętrznym obiegiem i ozonatorem na zewnątrz auta. Albo w miarę możliwości wchodzę rórką w kanały i podaję ozon bezpośrednio na parownik (np wyciągam kabinówkę z pod schowka i kilka cm dalej mam parownik)...
Zacznij od diagnostyki climatronica - klapy i obieg wewnętrzny.
Wygląda na to że zamyka sam obieg wewnętrzny.
Jak w temacie po odłączeniu akumulatora zmieniła się jednostka temperatury . Proszę o podpowiedzi co wcisnąć by powróciły celsjusze na wyświetlaczu klimatyzacji . Próbowałem jak w mondeo +/- razem z obiegiem wewnętrznym i nie pomogło . Wszelkie sugestie mile widziane . Pozdrawiam .
A który jest do wspomagania hamulca ? Raki plastikowy cały i największy ? Dodano po 3 Aha czyli sterowanie obiegiem wewnętrznym idzie od tego zaworka koło zbiornika wyrównawczego ? PS:Jak zrobiłem obejście i wziąłem bezpośrednio od (Aku podciśnienia do gruszki turbiny to cały układ może gorzej działać ) ????
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
Dorzuciłem więc równolegle do termistora rezystor i ustawiłem temp wyłączenia na 5 stopni. Jesteś na świetnej drodze do uszkodzenia sprężarki. Co do klimatyzacji w japońcach, to ekologia zmusza ich do ograniczenia ilości czynnika w układzie, zmniejszenia przekroju przewodów, i wydajności sprężarki. Jeśli filtr kabinowy jest drożny, nic więcej z tego...
Witam Miganie całego wyświetlacza świadczy o "poważnej" awarii climatronica np. - kompresora - wentylatora nawiewu - klapy zimne/ciepłe i to jest zapewne w twoim przypadku. Odczytaj błędy z panelu naciśnij na kilka sek. przy włączonym zapłonie ECON + obieg wewnętrzny, lub przeprowadź autodiagnozę: ECON + obieg wewnętrzny przy wyłączonym zapłonie następnie...
Jeżeli przekręcam w lewo dla obiegu zamkniętego, to słychać wyraźnie pracę wentylatora z różnymi prędkościami. I czuć siłę nadmuchu z kratek. Natomiast kręcąc w prawo, nie słychać już tak donośnie wentylatora. Nie słyszysz tak samo głośno, bo przy obiegu otwartym zamknięta jest klapa kanału pod deską rozdzielczą, przez którą dociera hałas. Sprawdź,...
Witam, mam do wymiany silnik nastawy temperatury V68. Już go raz regenerowałem (potencjometr) ale za długo nie podziałał, problem wrócił. Robiłem adaptacje VAGiem i nic dalej błąd 1271. Sprawdzałem cenę w ASO około 420zł. Trochę jak dla mnie za dużo, poszukałem na ALLEGRO i znalazłem używany od sterowania obiegiem wewnętrznym V154. Mocowanie jest inne...
Sprawdź czy masz sucho pod dywanikami, oraz czy nie masz włączonego obiegu wewnętrznego.
Ja mam bez klimy ale z obiegiem wewnętrznym więc chyba to samo. Tam ogólnie jest wtyczek sztuk 4, 2 są ze sobą połączone bezpośrednio a 2 wchodzą do takiego regulatorka valeo. Z tego regulatorka jedna wtyczka idzie do silnika a druga do panelu nawiewu, widać od silnika taki grube i twarde przewody owinięte czarną taśmą. Zobacz tu: http://obrazki.elektroda.pl/5984080600_1...
Witajcie. Ostatnio zauważyłem że klimatyzacja załączona z obiegiem wewnętrznym jak i zewnętrznym zaczęła schładzać silnik. Po pomiarze temperatury w wywiewu miernik wskazał aż 16 stopni a temperatura silnika z 97 stopni schładza do ok 88. Dobra sprawa na korki dla silnika i chociaż po schłodzeniu kabiny nie zakatarzę się.Czy sterowanie nadmuchem ma...
Silnik nie musi być włączony, ważne żeby działał wentylator i był obieg wewnętrzny. Obieg wewnętrzny zazwyczaj zasysa powietrze spod deski rozdzielczej, dlatego postawienie generatorach w nogach pasażera jest optymalne. W jednym z aut które sprowadziłem z włoch również miałem problem z "aromatem klimy" :) i dopiero kilkukrotny zabieg dał efekt. Obecnie...
Witam, przymierzam się do zakupu pompy ciepła do centrali wentylacyjnej z rekuperatorem (wymiennik krzyżowy) o wydajności 5000 m3/h, spręż 350 Pa, pomieszczenie 2000 m3 z płyty obornickiej, wysokość 6,3m - obiekt sportowy, obecnie w centrali nagrzewnica elektryczna 36 kW i pusta sekcja na dodatkową nagrzewnicę lub chłodnicę. Centrala z obiegiem wewnętrznym...
Niestety to nie jest to. Do przewodu serwa jest już podłączony przewód. Dobrze się przyjrzyj bo tam obok powinna być druga rurka tylko pewnie ułamana. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego. Ten od klapy obiegu wewnętrznego jest podłączony, ten luzem jest od zaworka par paliwa.
przestał sie podświetlać w pozycji obiegu wewnętrznego. Jak masz nadmuch skierowany na szybę czołową to jest normalne zachowanie.
307 ma tak kijowo że na obiegu wew, lubi zaciągnąc coś z dywanika, przeważnie reklamówki .
Ja nie wiem, jakim cudem wyszło Ci 40us. Jeden obieg wewnętrznej pętli (wait_us_1) wykonuje się w 10 cyklach. Wartość w R16 jest nie w mikrosekundach a w dziesiątkach mikrosekund. Pętla wykona się w czasie: 255 * 10 (255 obiegów wewnętrznej pętli, każdy po 10 cykli) +1 * 9(ostatni obieg wewnętrznej pętli - bez skoku) +17 cykli na resztę razem: 2576...
Klimatyzator split, który latem ma chłodzić salon, a zimą ogrzewać podłogówkę. Jak rozwiązać w prosty i przyjazny sposób przełączanie tych obiegów jesienią i wiosną? Znalazłem dwa rozwiązania, pierwsze to dolutowanie trójników i dodatkowych zaworów odcinających w jednostce zewnętrznej, analogicznie jak w multisplitach. Po zdjęciu blach zewnętrznych...
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
Kolego Jacku zapomnij o zastosowaniu zasobnika ACV jako wymiennik na kotle z obiegiem otwartym. Firma ACV produkuje tylko i wyłącznie ciśnieniowe zasobniki (musi być ciśnienie zarówno w zbiorniku wewnętrznym jak i zewnętrznym). Brak ciśnienia w zbiorniku wewnętrznym w tego typu zasobnikach spowoduje implozje tego zbiornika. Z kolei brak ciśnienia w...
Patrz po grubych kablach idących od silnika dmuchawy, opornica jest z lewej strony na dole patrząc na duże zdjęcie. Ukręciła się plastikowa oś klapy obiegu wewnętrznego, raczej wymiana na nową, bo klejenie nie wytrzyma w tym miejscu
1. Wymień na początek filtr przeciwpyłkowy. 2. Sprawdź, czy nie masz ciągle włączonego obiegu wewnętrznego (zamknięta klapka obiegu itp.). 3. Wysuszyć auto (mokre wycieraczki, tapicerka pod wycieraczkami powoduje również duże parowanie szyb ale to raczej nie w Twoim przypadku). 4. Przeciekająca nagrzewnica...zauważysz po ubywającym płynie chłodniczym....
Po rezystorze widać ze to klima manualna. Działanie Wentylatora raczej nic nie ma wspólnego z klimą.. Do sprawdzenia bezpiecznik (nie ten 5A) tylko ten do wentylatora (chyba 20A lub 25A) no i sam wentylator... Bład tyczy się Sterownika klimy ze nie ma czasem nie odpowiada... silniczek klapy to pewnie klapa do obiegu wewnętrznego.
Wg zdjęć to masz klimatyzację półautomatyczną SAC .Tam są dwa silniki krokowe jeden od rozdziału (nogi,kabina,szyba itp ) i drugi ciepłe zimne + silnik obiegu wewnętrznego . Ciepłe zimne tylko przez klapę w zespole nagrzewnicy - nie ma zaworu (nagrzewnica ciągle ma obieg). Bez mechanicznej ingerencji tego nie przestawisz . Przesyłam schemat do wglądu...
Może tak będzie dobrze: [syntax=basic4gl] $regfile = "m8def.dat" 'korzystamy z AMTEGA8 $crystal = 1000000 'taktowanie wewnętrznym oscylatorem 1MHz Config Pinb.6 = Input 'otwieranie bramy Config Pinb.7 = Input 'zamykanie bramy Config Pind.0 = Output 'przeka?nik PK1 zamykanie Config Pind.1 = Output 'przeka?nik PK2 otwieranie Config Pinb.0 = Output 'przeka?nik...
Witam Robię sterownik do bramy, przerobiłem kod "pod siebie" Sterownik steruje silnikiem, lewo, prawo, sprawdza jaki prąd pobiera silnik i wyłącza go gdy prąd będzie za duży. Funkcja która porównuje wielkość prądu to: If Rez >= Pot_max Then ..... Problem jest w tym, że silnik na starcie pobiera za duży prąd i trzeba by wstrzymać wykonywanie tej funkcji...
W tym przypadku zamyka się klapa dolotu z zewnątrz i jednocześnie klapa obiegu wewnętrznego. W nowszym rozwiązaniu mechanizm obiegu wewnętrznego nie pozwala na jednoczesne zamknięcie obu klap.
oświetleniem wewnętrznym piecem wewnętrznym oświetleniem wewnętrznym passat
pełny pampers pralka bosch wybija plywak zbiorniku
zasilacz buforowy pulsar kable głośnikowe
Pralka z autodozowaniem - czy warto inwestować? Structum 500 mg a post przerywany i religijny – czy kapsułki przerywają post?