Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Twarde przewody, czarny tłusty osad na ściankach zbiorniczka wyrównawczego, niewłączający się wentylator mimo gotującego się płynu, otwartego termostatu i sprawnego termo-włącznika... nad czym tu się zastanawiać? Wręcz książkowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu.
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Witam mam problem z Chryslerem 300c crd a problem polega na tym że na jednej z głowic przy wtryskach pojawia się płyn chłodniczy i coraz częściej jest problem z odpaleniem auta jak zimny to pali za 2 czasem 3 razem a jak się mocno nagrzeje to czasem nawet za 10.czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki głowicy lub samej głowicy?
Typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jeśli mechanicy tu wykluczają to co innego sugerują?
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą: biały dym z wydechu lub "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego , czasami na zapalonym silniku w zbiorniku wyrównawczym pojawiają się bąbelki. Sprawdż.
Nie bardzo rozumiem tok myślenia. Jeśli ugotowales silnik to jest po zawodach, nic samo się nie naprawi. Musisz sprawdzić, czy są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Najlepiej na zimnym. Sprawdź po odpaleniu, jak szybko węże robią się gorące i czy dostają dużego ciśnienia.
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Wydaje mi sie ze napisałeś o silniczku krokowym biegu jałowego ale on ma wpływ tylko na obroty biegu jałowego a ja pisałem o dławieniu w wyzszym zakresie obrotów, zawory w tym silniku nie sa regulowane hydraulicznie a luzy na nich sa"ksiażkowe",a objawy uszkodzonej uszczelki pod głowica sa inne.
Zapewne chodziło Ci o uszczelkę pod głowicą. Objawy uszkodzonej to właśnie olej w cieczy chłodzącej, dymienie z rury wydechowej białym dymem. nie chodziło mi o głowicę, a objawy głowicy są takie same jak walnieta uszczelka przy chlodniczce oleju
Sprawdź czy nie ubywa Ci płynu chłodniczego, objawy, które opisałeś idealnie pasują do uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Sprawdzał kolega stan płynu chłodniczego- czy jest go odpowiedna ilośc w układzie. To pierwsze co trzeba sprawdzić, edentualnie takie objawy wystepują też przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Ubywa Tobie płyn chłodniczy , musisz co jakiś czas uzupełnic stan ?
Falowanie wolnych obrotów i słyszysz delikatne syczenie w okolicy kolektora Sprawdzisz czy jest padnieta jak odpalisz silnik i popryskasz jakimś sprejem po połaczeniu kolektora z głowicą jak bedziesz widział i słyszał zmiane w obrotak to na 100% masz ja uszkodzoną
Czasem testery reagują z innego powodu niż obecność CO2 w płynie. Objawem uszkodzonej uszczelki głowicy jest zapowietrzanie nagrzewnicy. Skutkowało to brakiem ogrzewania na obrotach jałowych i lekką poprawą po przekroczeniu 1500 obr. Jeśi u Ciebie tak jest to niestety ale masz przedmuch do układu chłodzenia. I wszelkie zaklinanie rzeczywistości nie...
Silnik rozebrany ponownie. Rozrząd ustawiony wg znaków - tzn. tłok u góry a oba zawory zamknięte. Zawory szczelne - jak nalałem denaturatu do komory zaworów to dopiero po minucie zaczął lekko się sączyć zawór ssący. Ciekawa sprawa. Zdjąłem również głowicę - jedyne co to nie podoba mi się uszczelka głowicy. Oryginał jak demontowałem to była w całości...
Biały osad może być objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
he:) ale to jest jeden z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą... a jeszcze można by wymienic kilka... a Ty jaki problem wtedy miałeś??
Nie wiem jak wygląda to w golfie.. Ale posiadałem kiedyś BMW i tam objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było dymienie z rury białym intensywnym dymem i bulgotaniem w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy..
Witam, jak objawia się uszkodzenie uszczelki pod głowica?
Ford Fiesta 1.1i 50KM 1991r. W sobote wymianialem olej. Odkrecilem tez pokrywe zaworow i dokonalem regulacji luzow. Jak wzialem szczelinomiez to az sie wystraszylem bo na zaworach mialem luz rzedu 0,7 - 0,8. Poprawilem na taki jaki powinien byc - wzialem z ksiazki serwisowej. Zalalem nowy olej wymienilem filtr oleju i filtr powietrza. Teraz jak uruchamiam...
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest dostawania się cieczy chłodzącej na tłoki lub do oleju.Benzyna może dostać się do oleju ponieważ podczas sprężania mieszanka może zostać wydmuchiwana.
Witam, nie mogę sobie poradzić z gotującym się płynem chłodniczym w seicento. Z 2 mieś temu paliła mi się lampka od wysokiej temperatury płynu chłodzącego. Okazało się ,że jest go mniej niż min. więc wymieniłem cały płyn. W tym tyg znów się zapaliła, po otwarciu maski syk gotującego się płynu i płyn poniżej min. Dokupiłem -dolałem i tu zaczynają sie...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
jakie są objawy zmniejszonej kompresji tylko w dwoch cylindrach? Zmniejszonej ale o ile ? Podaj jakieś wartości jak robiłeś pomiar ciśnienia w cylindrach . Objawy mogą być różne ,zależy to jak duże są różnice w sprężaniu . Objawy też są inne jeżeli są wypalone zawory a inne gdy jest nieszczelność w układzie tłok-cylinder a jeszcze inne przy uszkodzonej...
WITAM Mam problem z moją beemką poniewarz występują częste strzały w kolektor ssący. We wrześniu ubiegłego roku założyłem instalację LPG wszystko było OK przez jakieś dwa miesiące, zaczął strzelać. Gaziarz stwierdził że to wina świec, faktycznie po wymianie świec był spokój przez następne dwa lub trzy miesiące. Gdy sytuacja się powtórzła znów je wymieniłem...
Objawy oczywiste, są tak oczywiste, ze trudno się na nie zwraca uwagę;) A propos spalania płynu to tak po przemyśleniach przyszedł mi do głowy fakt, ze fizyki się nie da oszukać. Chodzi o to, że jeśli uszczelka pod głowicą była by walnięta, to ciśnienie z cylindra silnika podczas sprężania nie pozwoliło by na dostawanie się chłodziwa do niego. To uszkodzenie...
Sprawdź jeszcze parownik, czy nie ma uszkodzonej membrany. Przez nią możesz mieć wodę w spalinach no i skoki ciśnienia w układzie chłodzenia. Dajcie już spokój z tym kombinowaniem i domyślaniem się. Na początek kontrola układu chłodzenia pod kątem obecności CO2. Ile znasz warsztatów i gdzie które to robią ? I za ile ?
Witam, mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego, ale tylko i wylącznie jak jeżdzę po mieście. Jak ostatnio robilem trasy ok. 900 km, to nic. Podkreślę, że nie mam żadnych objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Nagrzewnica również szczelna. Ubytek mam ok. 300 ml na 20 km. Nigdzie nie widze zacieków od płynu. Pozdrawiam
Nie jestem mechanikiem,ale takie objawy są przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą.Sprawdź stan oleju w silniku.
zdejmij głowice do planowania koszt niewielki, wymień uszczelkę, poprawnie zmontuj wszystko, odpowiednim kluczem dokręć śruby głowicy.
Opisane objawy wskazywałby na uszkodzoną uszczelkę lub pękniętą głowicę.
Objawy wskazują na uszkodzona uszczelkę pod głowicą, dzieje się tak kiedy ciśnienie z cylindra ucieka do układu chłodzenia.
Kolegk objawy wskazują na uszkodzoną uszczelkę lub samą głowicę.
Witam serdecznie, Ściągnąłem samochód z Niemiec, wracając do polski zero problemów, po powrocie rozsadziło mi chłodnicę i pod autem była kałuża. Mechanik założył nową chłodnicę i uznał (ponieważ te wewnętrzne węże były spuchnięte), że idzie ciśnienie z głowicy. Zrobili test Co2 i kolor zmienił płyn. Dodam, że nie ma innych objawów uszkodzonej uszczelki...
Witam! Tak jak pisli wczesniej koledzy sprawdz plyn na obecnosc spalin ! Oszczedzisz sobie kosztow i bedziesz mial pewnosc co jest.Takie objawy moze dawac uszkodzona uszczelka pod glowica lub jej pekniecie. Pozdrawiam.Stefan.
Witam. Sądząc po objawach może to być uszczelka pod głowicą - płynu nie powinno ubywać ale nie tylko... Jeśli chodzi o dymek z rury - to przy uszkodzonej uszczelce będzie on szary często o dziwnym mdłym zapachu. Problem jest taki, że jeśli uszkodzenie jest niewielkie - trudno zauważyć objawy. Jeśli chodzi o zbiornik paliwa - przy otwieraniu słychać...
Nie widzę ani niesłyszę tych bulgotów ale objawy troche jak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Przewody nie puchną podczas dodawania gazu ??
Witam Czy możesz dokładniej określić ten biały dym , [ czy może siwy , szczypiący ] o ile nie czuć w nim woni spalonego oleju , tylko spaliny i para wodna , oczywiście nie wyrzuca wody przez chłodnicę to jedynie uszkodzona głowica , pęknięcie które może wystąpić w kanale kolektora wydechowego , wodę w postaci pary wyrzuca ze spalinami . Natomiast jeżeli...
Proszku kolego nie będę sypał nie wierzę takim wynalazkom jeszcze mi zalepi nie to co ma zalepić To nowoczesne preparaty zatykają w miejscu wycieku resztę można spuścić po uszczelnieniu przy okazji wymiany płynu przed zimą to na wypadek małej dziurki w chłodnicy może się przydać. Zatkałem tak w drodze koledze chłodnicę w peugeocie 307 i już dwa lata...
Witam. Ostatnio zauważyłem wycieki oleju spod głowicy od strony kolektora dolotowego. Wymyłem wszystko w miejscach wycieku do czysta środkiem do czyszczenie hamulców (bardzo polecam, olej zmywa pięknie i zostawia suchą powierzchnie). Przejechałem kilkadziesiąt kilometrów po czym sprawdziłem ponownie i wycieki znów się pojawiły. Miejsca wycieków zaznaczyłem...
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
Żre olej. Może uszkodzona uszczelka pod głowicą...? Objawy wielce podobne.
Chłodnica była ,,planowana" ? Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą lub uszkodzona pompa wody.
Jak ci wypływa płyn ze zbiorniczka po przez korek to zakładam ,że to będzie uszczelka pod głowicą ale trzeba sprawdzić korek czy dobrze trzyma. 1 Jak jest mocno uszkodzona uszczelka pod głowicą to zazwyczaj jak silnik jest rozgrzany do temperatury pracy to na wolnych obrotach powinien płyn już wyciekać a gdy odkręcisz korek to płyn zacznie wylatywać...
Nie w Puncie z LPG... Gdzie tu jest mowa o LPG ? Czy coś przeoczyłem? zanim się podejmie decyzję o wymianie UPG https://www.wyborkierowcow.pl/objawy-usz... To dlaczego silnik się przegrzewa? Zapowietrzony układ? Na odległość cieżko jest wywnioskować nie mając "pacjenta na stole". Jeżeli nikt nie...
Jeśli się grzeje to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą do wymiany(w najlepszym przypadku)lub głowica ma gdzieś pęknięcia.Jeśli uszczelka będzie uszkodzona to objawem może też być brak kompresji.Przede wszystkim ściągnij głowicę-bez tego się nie obejdzie.
Temperatura wcześniej była za niska powinna być 90, wskazuje na uszkodzony termostat. Reszta objawów na uszczelkę pod głowicą, sprawdź testerem do płynu, czy nie ma spalin w zbiorniczku wyrównawczym
a ja bym wymienil termostat i sprawdzil wydajnosc pompy wodnej , uszkodzenie uszczelki pod glowica jest bardzo prawdopodobne .Mialem podobne objawy w BMW 316 compact,byl uszkodzony termostat i uszczelka a pompa tez byla slaba ,strzelily przed wymiana 2 przewody i kolanko , po wymianie autko jak nowe.
Witam, stało to się w czasie jazdy, na początku zaczęła migać kontrolka wtryskiwacza ( z różną częstotliwością ) ale auto jechało normalnie. Po dojechaniu do domu i ponownym odpaleniu auto zaczęło nierówno pracować na wolnych obrotach jak i na wysokich. Co już sprawdziłem: wymieniłem świece i przewody WN i dalej to samo. Po zdjęciu kabla na pracującym...
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
Nadeszły ciepłe dni i auto zaczęło się przegrzewać. Postanowiłem zdiagnozować tę usterkę. Objawy: -Temperatura waha się w granicach 90*C-105*C. Obserwacje: -Przy wyłączonej klimie w trasie na zimnym nawiewie - 95*C -Przy wyłączonej klimie w trasie na full ogrzewaniu - 90*C i czasem +/- 3*C poniżej -Przy włączonej klimie w trasie - 105*C -Przy wyłączonej...
Takie objawy występują również jak jest uszkodzony korek chłodnicy... a uszczelka pod głowicą to starty chwyt mechaników. Wniosek jest jeden układ się zapowietrza ....miałem podobnie ,była dziurka w przewodzie gumowym. albo sparciała guma. i twierdzili że uszczelka.
Witam.. Problem : Temperatura na desce rozdzielczej jest na drugiej kresce od dołu. Co zostało zrobione / objawy : - zdiagnozowano uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, wywalało płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównaczego, zapowietrzała sie nagrzewnica (zimne powietrze z nawiewu) - wymieniona została uszczelka pod głowicą od tej pory wystąpił ten problem...
Najczęściej elektroniczna dysza wolnych obrotów uszkodzona/zatkana lub brak na niej napięcia zaraz po włączeniu zapłonu.Zdemontuj gażnik,wymyj go w benzynie,przedmuchaj sprężonym powietrzem.Mile widziane nowe uszczelki pod "sercem" i pod gażnikiem.("serce"-bakelitowe cudo między gażnikiem a głowicą,robiące za izolację termiczną I doskonale zniekształcającą...
Gdyby masełko pod korkiem było skutkiem tego co mówisz to cały olej miał by konsystencje i kolor emulsji (kawa z mlekiem ) no i stan oleju by się podnosił.miałem kilka samochodów i występował problem masełka włąśnie pod korkiem,a układy chłodzenia były sprawne(nie ubywało płynu)Jak mniemam w skutek małego kilometrażu dziennego ,wieczorem gdy silnik...
W takim wypadku musiało być też połączenie do układu smarowania czego bezpośrednio nie widać na zdjęciu. Ogólnie rzecz biorąc uszczelka w bardzo słabym stanie ;) To wręcz książkowy przykład uszkodzonej uszczelki z wszystkimi jego objawami. pozdrawiam i życzę owocnej naprawy :)
Witam. Niedawno kupilem Vw vento 1.8 benzyna. Po niedlugim uzytkowaniu auto zaczelo grzac sie ponad miare. Na dodatek pewnego dnia wyrzucil caly plyn chlodniczy zbiornikiem wyrownawczym. Mechanik zmienil termostat lecz niewiele to pomoglo. Grzeje sie nadal i wyrzuca plyn. Niestety nie wiem gdzie jest termostat i nie moge stwierdzic czy zostal wymieniony....
dzis pękł wąż od płunu chłodzącego do reduktora. Zauważyłem, ze w zbiorniczku sa ślady tłustej substancji. Płynu niby nie wywala, ale podejrzenie uszczelki głowicy jest. Teraz pytanie. czy uszkodzona uszczelka głowicy może powodowac takie objawy jak w tym przypadku? Dodano po 2 jeszcze dosc mocno dymi na biało nie wazne czy zimny czy ciepły w zbiorniczku...
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy w moim poprzednim aucie "golfie" powodem tego była właśnie uszkodzona uszczelka głowicy. Obecnie posiadam volvo i też się obawiam tej samej przyczyny. Znaczy się pierwsze objawy to co jakiś czas wyskakuje błąd p1171, oraz świeci się kontrolka Lambda. Do tego nieznacznie ubywa mi płyn chłodniczy, ale nie widać wycieków...
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Niestety.
Jeśli podczas pracy silnika twardnieją przewody elastyczne układu chłodzenia (co również wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy), nie czekaj bo objawy usterki wymienione przez Ciebie będą się potęgować aż do wyrzucenia płynu chłodzącego przez korek lub zerwany przewód. I nie będzie to blisko domu...
Cześć panowie mam nadzieje że mnie na coś nakierujecie bo mi już uszami wychodzi. Problem dotyczy samochodu AUDI 80 2.0 8V ABT na moowtrysku z LPG auto posiada fabryczny autoalarm. Problem pojawia się w zimie przy dużej wilgoci i niskiej temperaturze, samochód gaśnie i nie chce odpalić niema znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie auto podczas jazdy...
Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy. - uszczelka dobra sprawdzana. Objawy bąbelkowe są po dłuższej jeździe , czy chwile po uruchomieniu silnika ? Jaką temperaturę pokazuje wskaźnik wody ? - zrobiłem z 10km później pauza chwilę. Bąble tylko podczas odkręconego korka więc obstawiałbym, że może mechanik źle odpowietrzył ? Choć podczas odpowietrzania...
Na zapalonym silniku sprawdż czy w naczyniu wyrównawczym płynu chłodzącego nie pojawiają się bąbelki powietrza podczas przegazówki. Jeśli jest tego dużo to masz uszkodzoną uszczelkę lub nawet głowicę. Dodatkowym objawem jest dziwnie zachowujący sie płyn chłodniczy znika lub jest jego nadmiar w zależności od temp.
Jeśli ten dym wychodzi spod głowicy no to uszkodzona uszczelka pod głowicą jest przyczyną oczywistą. Silnik dymi ,chodzi równo, mocy nie ubyło lub wystąpiły jakieś inne objawy?
Robokop nie cwaniakuj juz z tym wtykaniem łap. To co miałem, zaprowadzić do mechanika może, żeby wymienił mi ten czujnik ? hahah Dalej w temacie wymieniłem chłodnicę razem z czujnikiem. Silnik nadal się grzeje a nowy czujnik nie załącza wentylatora. Testowałem czujnik we wrzącej wodzie i działa. Dodam, że silnik bardzo szybko się nagrzewa, płyn w zbiorniczku...
Sprawdź termostat.Aby to zrobić musisz go wymontować i wstawić do jakiegoś pojemnika z wrzątkiem - powinien się otworzyć. Jeżeli się nie otworzy to znaczy że jest uszkodzony. Sprawdź też czy nie ma wycieków płynu chłodzącego. Jednak po tym co napisałeś wnioskuję że poprzedni właściciel auta wymienił pompę wody.Sprzedał auto - można przypuszczać że uszkodzona...
Uszczelkę dobieramy względem splanowanej powierzchni. Aby się dowiedzieć jaką teraz założyć należy sprawdzić to w katalogu producenta uszczelki. Uszczelniacze na obsadach mają jakieś nietypowe wymiary, wiem że ludzie wkładali tam zwykłe metryczne o-ringi ale samochód szedł na handel więc nie wiem jak z ich żywotnością. Wszystkie głowice jakie robiłem...
Witam! Główną przyczyną owego objawu okazało się uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Kiedy uszczelka jest uszkodzona, spaliny dostają się do układu chłodzenia więc odpowietrzać nie przynosi oczekiwanych rezultatów. U mnie problemy z ogrzewaniem trwały 2 lata i nagle któregoś pięknego zimowego dnia (bez wyraźnego wcześniejszego pogorszenia się sytuacji)...
Witam 2 tygodnie temu kupiłem autko Vectra B 2.0DTI Od kilku dni walczę ze znikającym płynem chłodniczym. Na dzień dzisiejszy wiem, że płyn wywalany jest tylko i wyłącznie przez zbiorniczek wyrównawczy- brak innych wycieków w układzie chłodzenia. Jak jeżdżę po mieście spokojnie to ubytek prawie niezauważalny, ale jak trochę go pogonie to zauważyłem,...
Maź w zbiorniku wyrównawczym to nic innego jak olej dostał się układu chłodzenia. Jeśli się nagrzeje i gaśnie, to może być przegrzany(tłoki puchną i silnik staje), czy stan oleju był sprawdzany ? Uszkodzona uszczelka pod głowicą też da takie objawy. Ciśnienie oleju jest większe i dlatego przedostaje się do układu chłodzenia. Co dokładnie się stopiło?
Witam. Objawem uszkodzonej uszczelki jest często masło na korku a także twarde przewody gumowe chłodnicy. Głowicę powinno się planować po każdej wymianie uszczelki bo mało prawdopodobne jest by manipulacje głowicą nie pokrzywiły jej. Nie splanowanie skutkuje ponownym wydmuchnięciem uszczelki.
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Pan Motronic jeśli nie wnosi nic do tematu niech się nie wypowiada. Odnośnie głowicy i uszczelki pod głowicą - nic nie wskazuje na tego typu uszkodzenie. Nie ma żadnych objawów wskazujących na to. Może macie Panowie inne propozycje. Problem polega tylko na tym że silnik trzęsie na wolnych obrotach, dokładniej nierówno pracuje, delikatnie przerywa tak...
Te opisane objawy, wcześniejsze przegrzanie silnika (jazda ze świecącą kontrolką przegrzania) wskazują na uszkodzoną UPG (uszczelka pod głowicą). Też jeżdżę sejakiem 900, kilka lat temu też siadł termostat, ale tylko na chwilę zaświeciła się kontrolka. Po jakimś czasie zaczął "pokazywać" podobne objawy, oprócz pobierania oleju, tylko "powoli "niknął"...
bzyku997 -z tego co piszesz to masz prawdopodobnie uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.Jednymi z objawów jej uszkodzenia to spadek mocy,ciecz chłodząca mocno się burzy,a gdy silnik jest ciepły to wydobywają się białe spaliny...Proponuję abyś dodatkowo sprawdził ciśnienie sprężania.Jeśli silnik miał remont kapitalny,to będziesz miał ocenę prawdomówności...
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
aha i kolega r biesiada niestey niedokladnie czyta albo czytac nie umie, bo jak napisalem ze wyciagnalem plyn do minimum to po odpaleniu auta gdy temp wzrosla do 3 kreski zbiornik sie napelnil i wtedy bylo widac peczherze (pisalem o tym wczesniej. Dodano po 5 kolega rbiesiada to poprostu zwykly internetowy madrala Nie mam zamiaru się z tobą kłucić...
Witaj. W tym wypadku p[owodów może by wiele, zależy jeszcze wszystko od tego, jakie są dodatkowe objawy. bo np. możesz miec uszkodzona minimalnie uszczelkę pod głowicą, i jak jest zimno to za nic nie bedzie chciało zapalic - sprawdzic to możesz na zapalonym silniku - odkręc korek zbioniczka wyrównawczego i zobacz czy nigdzie nie lecą pęcherzyki powietrza....
Wiem, że takich tematów było wiele ale proszę o cierpliwość... Sharan 96r. 2.0 benzyna. Gdy gorący to puchnie wąż co idzie do czujnika temperatury. Puchnie dość mocno nawet widać gołym okiem, że powiększa swą średnicę. Czy tak ma być czy jednak winna jest uszczelka pod głowicą?. Obserwuję sytuację od jakiegoś czasu i nie widać żadnych dodatkowych objawów...
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy. Z jakiego powodu? Bo autko żadnych objawów nie dawało... Ciężko w sumie było stwierdzić że coś go boli, rozrząd wymieniłem, olej w skrzyni(bo to automat), olej silnikowy, kpl filtrów i drążki bo miały małe luzy... mechanik też stwierdził że autko jest ok, a dostał je na weekend żeby nim pojeździć trochę.
Z swojego drobnego doświadczenia w tym kierunku, biały dym z wydechu występuje gdy masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Poczytaj trochę o tym bo to nawet składa się w jedną całość. Sprawdź sobie napewno objawy, przyczyny i inne rzeczy z tym związane tak dla twojej pewności. Pozdrawiam Serdecznie, Bartosz. (Powodzenia w naprawie, albo że zaprowadzisz...
Usterka zaworu EGR objawia się najczęściej nierówną pracą silnika na biegu jałowym oraz poprzez nierównomiernie przyspieszanie po gwałtownym naciśnięciu gazu. A tak w tym przypadku jest Owszem, ale nie ma wpływu na: na zimnym silniku baaaardzo dymi na biało Dzisiaj zauważyłam że na zimnym silniku ubyło płyny temeratura po chwili doszła trochę przed...
:cry: Więc najpierw muszę rozłożyć silnik żeby zobaczyć co się stało a potem ewentualnie kupić uszczelkę, czy i tak muszę ją wymienić gdy rozbieram silnik? Czy żeby wymienić uszczelkę pod głowicą, muszę wyjmować silnik z samochodu? Wydaje mi się że nie trzeba... I jeszcze takie pytanie - czy uszkodzenie uszczelki pod głowicą może powodować spadek mocy...
Witam Ciekawa kwestia to niepalenie na zimnym silniku. W CC900 (benzynka) auto nie mogło zapalić na zimnym silniku też miałem podejrzenia że czujnik temperatury. Auto poza tym nie dawało żadnych objawów a ciepły chodziło ok. Wymienialiśmy czujniki temperatury i parę innych rzeczy. Okazało się że zawiesza świece i nas olśniło głowica-uszkodzona była...
Wykręć i sprawdź świece zapłonowe, zarówno na zimnym jak i na gorącym silniku - czy nie są czarne, mokre od oleju. EGR dokładnie wyczyść, sprawdź czy poprawnie działa. to dla czego tylko na rozgrzanym silniku to się dzieje Metal odkształca się w zależności od temperatury. Uszczelka pod głowicą jest częściowo metalowa. Nie twierdzę, że na 100% uszkodzona,...
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Pojemność ukladu chłodzenia 7,1 lit. Co do uszczelki pod głowicą to proponuje podjechać do warsztatu specjalizującego się w naprawach Opla celem potwierdzenia diagnozy. Ale takie objawy mogą wskazywać na jej uszkodzenie. Pozdrawiam!
Wszystko ładnie pięknie,ale nic nie wspomniałeś o pomiarze ciśnień cylindrów.Z drugiej strony czy mechanik pomierzy ł napięcie na potencjometrze przepustnicy?Przedzwonić kable to jedno ale pmierzyć napiecia to drugie.Miałem kiedyś przypadek z uszkodzonym sterownikiem bo nie było 5V na potencjometrze przepustnicy.Drugi przypadek jaki miałem podobny w...
Udało mi się uszkodzić głowicę w mojej Xsarze. Jest wyżarta i pęknięta - tak to jest jak się za długo jeździ z objawami uwalonej uszczelki pod głowicą. Pytanie jest takie: czy głowice od silników 2.0 HDI są zamienne? U mnie Jest RHZ / DW10ATED. Czy głowice od RHY pasują? Od innych wariacji 8V też?
Ten silnik to ogólnie gównolit, taki i rozrząd jak i reszta. Pompa wody powinna być sprawdzona od razu przy wymianie termostatu. Mam takie 5008 na warsztacie z 1.6 vti pozmianowym po 2010 r zajechane do cna (wszystko zatarte) przebieg 112 tys. Nie jest to odosobniony przypadek te silniki kosztują kolo 5k za goły słupek. ALE ty MASZ 2009 ROK więc silnik...
Przeglądałem schematy twojego gaźnika jest trochę skomplikowany z uwagi na siłowniki podciśnieniowe i pompki wspomagające pracę silnika. Za mało danych przedstawiłeś mianowicie czy. przy próbie zapalenia silnika czy sprawdzałeś iskrę. Czy elektrozawory z gazu trzymają ciśnienie jak będą puszczały silnik będzie zalany paliwem i będzie miał kłopot zapalić....
mam audi a6 jadąc kiedyś ok. 1 tygodnia temu zagotował się płyn i został wyrzucony. myślałem że to wina termostatu, zresztą wyczytałem to też na forum. wymieniłem go, ale jest dalej to samo. do rozgrzania silnika jest wszystko dobrze, ale gdy silnik zagrzeje się cały razem z chłodnicą, tworzy się ciśnienie w układzie, zapowietrza się cały, przestaje...
Witam, Przerabiałem taki problem w swoim Polonezie GLE. Zapalam rano na Pb i jeżdżę do zagrzania - jest niby OK. Niby - bo można było zaobserwować wahania wskaźnika temperatury, ale silnik nie gasł. Przełączam na LPG nagrzany motor - jest OK. Ale jeśli robiłem to na zimnym lub niedogrzanym silniku - zamarzał parownik. Zanim to następowało szalał wskaźnik...
Tak jak koledzy już wcześniej powiedzieli musisz zacząć od podstawowego pomiaru jakim jest pomiar kompresji.Niebieski dym oznacza spalanie oleju.Mogą być uszkodzone pierścienie,wydmuchana uszczelka pod głowicą lub uszczelniacze na zaworach .Jeśli autko by miało turbo to opisane przez ciebie objawy by pasowały do jego uszkodzenia (wycieku oleju do IC...
Witam. Mam problem z samochodem Chevrolet Evanda 2004 rok. 2.0 PB plus LPG 192 tyś przebiegu. Znajduje się tam silnik 131KM klon Oplowskiego X20XEV. Od ponad tygodnia mam takie objawy że znika mi płyn chłodniczy w ilości około 1.5-2 litry dziennie po zrobieniu około 40km. Samochód mocno dymi, węże robią się twarde. Rano jak jest zimny chwilę chodzi...
objawy uszkodzonej uszczelki głowica uszczelki głowicą uszczelki glowica objawy uszkodzonej membrany
teflonowa taśma kabel rozciągnąć rozbiórka skrzyni
vodafone calculator vodafone calculator
Xerox WC6605 – gorąca obudowa pod skanerem w trybie uśpienia, fuser grzeje Toshiba 55UA2063DG Firmware: Official Sources, Main Board 17MB170/17MB180, Panel VES550QNDB-N2-N43