Już widziałem taki przypadek, łapało na panewce korbowodowej własnie po rozgrzaniu.
Pozwolę sobie zabrać również głos w tej ciekawej dyskusji. Kiedyś naprawiałem dużą ilość garbusów i ogórków. Przełożenie koła talerzowego w skrzyni garbusa jest możliwe i najlepsze w tej sytuacji. Jest na taka operację miejsce w obudowie, regulacja to żaden problem. Zmiana obrotów silnika nie jest możliwa, wałek rozrządu przesunięcie sworznia w tłoku...
Częsta przypadłość tego silnika.
Można jeszcze dorobić przelotkę aby zamocować fabryczny gaźnik w pozycji normalnej jego pracy przy obróconym silniku.
Zmień świecę, czasami na porcelance są mikro pęknięcia, które powodują przeskok iskry. Nie na elektrodzie, a wewnątrz izolacji. Jeśli i to nie pomoże - następna świeca zalana, szukaj problemu w rozrządzie. Jeśli jest ustalony mechanicznie i stały, może się okazać, że przeciwwaga w wale korbowym/wał korbowy na skuwce jest obrócony.
Udało Ci się rozwiązać ten problem?? U mnie pojawił się po wymianie silnika(obrócona panewka), wcześniej nie było z tym problemu
To nic dobrego nie wróży. Wygląda że jest jakieś zwarcie w pompie i to najprawdopodobniej jest ta Wilo. Rozłącz wszystkie kable przy sterowniku i zabezpiecz ten który daje zasilanie z tablicy. Potem odkręć puszki przy pompach i zobacz czy w którejś są ślady wilgoci lub osmalenia. Odłącz kable od pomp i weź nowy przewód z wtyczką żeby sprawdzić po kolei...
A przy gaźniku nie ma rączki/przełącznika tzw. ssania ? Jeżeli wycieka paliwo to znaczy że jest przelewany . Odpal go na samo-starcie i jak zacznie jako tako gadać to spróbuj zwiększyć obroty ciągnąc za cięgno/linkę gazu . Chyba że jakaś dysza jest obrócona lub źle zamontowana w gaźniku .
Witam jakie przeróbki trzeba zastosować do przeróbki takiego silnika? Czy skrzynia pasuje do bloku ? Posiadam do dyzpozycji silnik obrócony na panewce Ducato oraz silnik z Boxera.
Wlej trochę oleju w cylindry. Odepnij kostki zasilające od cewek i kręć śmiało. Chociaż ja na początek obróciłbym silnik ręcznie za śrubę po środku koła pasowego wału.
Skoro na holu nie chciał się obrócić silnik to wodę zassał . Jak na tym sznurku nie pogiąłeś korbowodów to masz sporo szczęścia. Wykręcić świece , pokręcić ręcznie kilka obrotów silnikiem. Sprawdzić czy w oleju nie ma wody. Wtedy można próbować odpalić. Ale myślę że lepiej żeby się mechanik tym zajął
Od czego się zaczeło? Stopniowo czy nagle? Idzie paliwo na wtryski? Wtryski sprawdzone? Pompa nie jest obrócona o 180 stopni?
Ten model ma chłodnicę (wymiennik ciepła) oleju. Mam od lat takie auto i żadnych problemów z panewkami nie doświadczyłem, a przebieg ponad 400tys. A poza tym na forum poświęconym voyagerom nie ma przypadków obróconych panewek - akurat "dół" tych silników jest solidny. Ten "mechanik" z telefonu opowiada po prostu pierdoły. Olej zawsze daję markowy syntetyk...
Prościej się już nie da :) Na podanych linkach masz opis i schemat. Masz w opisie specjalizację "budowa maszyn / cnc" więc to nie powinien być problem. Jest jeszcze jedna możliwość. Można obrócić silnik o 180 stopni i masz obroty w przeciwnym kierunku.
Witam Styki były ok, ale to czip jednego tonera (czarny) powodował problemy w widocznością wszystkich tonerów. Jego wymiana rozwiązała problem
Tak spytam niedyskretnie: - jaki był przebieg silnika pierwszego. - jaki był przebieg silnika drugiego. Mam takie żelazo po remoncie silnika po obróceniu panewki.
gdy pracuje jeden silnik ten dobry to suwnica rusza bardzo płynnie i delikatnie a na dwóch rusza z takim kopniakiem, że aż się cała kołysze. Nie łączyłem nigdy silników pierścieniowych równolegle, ale wydaje mi się że taki skutek dałoby połączenie ich raz że ze zmienionymi fazami (ale z zachowaniem kierunku ruchu), a dwa jakby jeden z silników miał...
A co jeśli silnik zgubi krok? Program będzie myślał że silnik ma kąt np 360* a tak naprawdę będzie to np 350* i w tedy przy wysterowaniu na 0* silnik będzie obrócony o -10*. Przy obciążeniu silnika i szybkim obrocie nie trudno o zgubienie kroku.
ale silnik się nie obraca. A ręcznie lekko go można obrócić?
Najpierw jak kolega mówi podłącz się bezpośrednio plusem pod rozrusznik a masą na silnik. Silnik był z rozrządem czy sam składałeś rozrząd? Załóż klucz na koło pasowe i sprobuj ręcznie obrócić silnikiem. To że go przepchałeś na biegu o niczym jeszcze nie świadczy. Wykręć świece żarowe albo wtryski i sprubuj zakręcić wtedy powinieneś obracać bez wysiłku....
Daj zdjęcie. Pas musi być tak napięty żebyś ręką chwytająć za wentylator alternatora obrócił trochę silnik.
jeśli silnik chodzi na wszystkie cylindry, równo i nie ma wypadania zapłonów to nie ma sensu zmieniać świec. Czy rozrząd jest ok możesz sprawdzić pośrednio w odczytach z ecu fuel trim lub lambda correction, z tego co pamiętam znajdziesz to na kanale trzydziestym "z groszami" (30-39) a powinno być miedzy -8 a +8 %. Jeśli balans będzie obrócony o 180...
Do wymiany sterowniki silnika który jest pod radiatorem. Po zdemontowaniu, od strony płytki będzie napisane jaki jest potrzebny. Ja się spotkałem z IKCM..... Oraz IGCM..... Ewentualnie wymiana całego modułu, na north.pl sprawdź jaki koszt modułu do twojej pralki ;)
Czy silnik musi byc uruchomiony aby sprawdzic Nie. Silnik zgaszony. Podłącz masę z jednym a potem z drugim plusem. Na podłączonym łapiesz za wentylator i próbujesz obracać. Jeśli sprzęgło elektromagnetyczne jest sprawne to wentylator będzie próbował obrócić silnik.
Może obrócona dźwignia regulatora obrotów z silnika? Ma stawiać opór i zmniejszać "gaz" przy wysokich obrotach.
Witam dostałem tanio już tą sprężynke oraz to ciegno, czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno być założone ? Ps. Silnik został obrócony na bok i teraz przy szarpnięciu pluje olejem z tłumika oraz dostał się też olej do gaźnika co teraz mam zrobić :(. Jeszcze cieknie trochę olej z regulatora obrotów (!) :/.
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Wystarcza dwa styczniki z cewkami na 220VAC. Tu chodzi o to, by odwrócić polaryzacje jednego z uzwojeń. Nie wystarczy, uzwojenie główne w tym silniku jest podzielone na pół. Te połówki na rozruchu łączone są szeregowo, a na pracy równolegle. Dlatego właśnie, te przełączniki są tak rozbudowane. Tu muszą być trzy styczniki. Jednak prąd stały tam zbędny,...
Obróć silnikiem używając klucza za śrubę wału. Spróbuj za wieniec dużym wkrętakiem ruszyć czy luzu nie ma. Ślady złego zazębiania na wieńcu widać ?
Napisałeś: "...Mimo, że czas załączania silnika mogę ustawiać w uC z dokładnością do ms, to jednak obawiam się, że po pewnym czasie układ rozjedzie się i silnik nie będzie trafiał w odpowiednie położenie przełącznika. A niestety przełożenie jest na tyle duże, że sprężyny w przełączniku nie podciągną silnika na właściwe położenie..." Rozwiązanie: Silnik...
A rozkładał ktoś z was Jump Starter zbudowany na super kondensatorze. Interesuje mnie jak jest skonstruowany i jak jest ładowany z 5V do 12,V z rozładowanego akumulatora i jak uzyskuje pojemność, aby obrócić silnikiem.
Jest sprzęgiełko, przekładnia ślimakowa musi być bo silnik jest obrócony o 90 stopni w stosunku do pokrętła regulatora.
Naprawdę proszę o konkretne odpowiedzi. Mam pasek i rozrząd dobrany po numerze silnika i VIN idealnie dobrany. W serwisówce jaso jest napisane o znakach na pasku i na kołach. Czy można w tym silniku obrócić wał o 360 stopni? Może jak dokręcali koło dolne, to obrócili silnik. Wiem, że głupie pytanie, ale nie mam pomysłu nadal.
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Wg mnie to mocno coś przedstawione. W praktycznie każdym silniku spalinowym iskra pojawia się przed GMP. Czyli styki przerywacza też powinny się rozewrzeć przed dotarciem tłoka do najwyższej pozycji. Skoro Magneto i klin są ok to obstawiam obrócony czop w przeciwwadze wału. Widziałem już taki motyw.
Obrócić stojan w silniku o180°względem wirnika.
Jaki PLC? Jeżeli posiada wyjścia tranzystorowe to najłatwiej będzie sterować programowo. W przypadku wyjść przekaźnikowych zrób sobie sterownik na jakimkolwiek MCU: - jedno wejście // [1] silnik obrócony o 90 stopni [0] pozycja wyjściowa - 4 wyjścia // L298N W zupełności wystarczy np.: ATTiny13 Oczywiście nie zapomnij o dopasowaniu poziomów logicznych.
Zbynek, pominąłeś chyba jedną rzecz. Żeby ten silnik zmieścił sie obrócony w stronę radia to trzeba wywalić stamtąd panelik regulacji wysokości świateł. No chyba że w twoim seicencie tego nie było ale chyba każde seryjnie to ma. Panel trzeba całkowicie wywalić lub przenieś w inne miejsce, inaczej nie wyobrażam sobie żeby ten silnik tam wszedł choćby...
Witam, ostatnio miałem problem ze sterownikiem pompy paliwa, więc żeby się do niego dostać musiałem po drodze odczepić rurki stalowe do wtrysków tym samym zapowietrzając układ. Nie wyciągałem całej pompy. I teraz zrobił mi się problem. Bo najpierw rozrusznik normalnie kręcił, obracało się wszystko normalnie (gdy chciałem odpowietrzyć układ), a teraz...
Niestety ten temat także przeczytałem, ale jest tu dla mnie wiele nieścisłości. Po pierwsze które to pierwsze styki, gdy obrócę silnik pierwsze będą ostatnie. Po drugie dołączyłem zdjęcie i jeśli chodzi o opis kolejności styków to mi nic nie pasuje. Jestem w tym temacie laikiem i nie chciałbym spalić silnika. Dwa pomarańczowe, to tacho. Niebieski i...
Są trzy możliwości: przytkany smok, zablokowany zawór ciśnienia i obrócona panewka główna.
wyciągłem je z traktorka, na zimę, przez lato często doładowywałem je bo nie miały siły obrócić silnika, Teraz leżą mi w cieplutkim warsztacie, dolałem wody destylowanej do wszystkich cel i ładuje je szeregowo 12v teraz jest około 3.5A prąd ładowania, TO ile mniej wiecęcej je jeszcze ładować tak z 12h żeby się naładowały na 90% i było podtrzymywane...
Prawdopodobnie masz odwrotnie podpięty silnik. Ustaw bramę w połowie, odłącz od prądu, ponownie włącz - pierwszy ruch bramy po sygnale z pilota to ma być OTWIERANIE. Jeśli nie - obróć wtyczkę silnika (l) i wtyczkę krańcówek (g)
Co do gwiazdy to silnik na niej się nie zatrzymuje, wywala bezpieczniki tylko na przełączeniu na trójkąt... Mogą być obrócone fazy po stronie trójkąta.
Panowie, pomocy. Tak to jest, jak się nie zna... Audi 80 2.0 ABT, wyjęty aparat zapłonowy bez zrobienia jakichkolwiek znaków. Jak to teraz ustawić, żeby ten samochód w ogóle odpalił? Dodam, że kolega postanowił sobie jeszcze obrócić silnikiem.
zamykam , obrócona panewka na pierwszym cylindrze
Jakieś postępy ?
Witam, mam problem z moim transitem 2,4 120km. Po zakupie został wyjęty silnik i pojechał na remont całkowity (powodem była obrócona panewka), po zamontowaniu silnika samochód kręci, ale nie odpala. Odpalenie powstaję jedynie po używaniu plaka, ale po odpaleniu, gdy plak zostanie ,,odcięty" gaśnie silnik. Paliwo w zbiorniku jest, oraz jest podawane...
Silnik robiony 3 lata temu. Kapiatalny remont . Od tamtego czasu zrobione 400mtg panewki bimet wał 4 szlif. Oddaj tym razem do prawdziwego mechanika. Silnik albo przeciążany, albo nędzny olej. Albo źle remont zrobiony. Kolejnego dnia rano odpaliłem ciągnik i wszystko wydawało się w porządku. Lecz gdy pracował pięc minut problem powrócił i znowu zgasiłem...
Rozrusznik ma za słaby prąd, żeby płynnie obrócić wałem silnika - rozładowany akumulator o ile nie padł całkowicie. Zmierz napięcie prądu na akumulatorze. Możesz spróbować podłączyć inny prostownik wygląda na to, że dla tego co podłączałeś akumulator jest za bardzo rozładowany i nie uruchamia cyklu ładowania...
Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
W skuterku był obrócony iskrownik z cewkami o180 stopni
Pewnie pamięć pod silnikami magnetofonu. SMD wyprowadzenia obrócone.
O! właśnie obroty. Dziękuję za ekspresowe odpowiedzi. Prawdopodobnie w nowej konfiguracji będzie obrócony więc czy możesz mi powiedzieć jak zmienić oboty? pozdrawiam
Witam Mam pytanie być może banalne. Czy po zgaszeniu silnika krzywka wałka rozrządu powinna zatrzymać się w dowolnej pozycji? W moim przypadku w 9/10 przypadków krzywka po zgaszeniu silnika zawsze obrócona jest w ten sam sposób. Czy to normalne? Silnik 1.9 mJTD 8V. Pytam, ponieważ notuję duże spadki napięcia na 2 letnim akumulatorze (74Ah 720A) podczas...
Chodzi o to by wyjście PWM (Q4) oprócz "napędzania" sterownika krokowego zostało zapętlone na wejście Crouzet (I1) - dla zliczania wygenerowanych już impulsów (określasz w programie ile impulsów trzeba wysłać by obrócić silnikiem o określony kąt); OPCJA: Alternatywnie na wyjście Q1 "taktuje" timer Li - zapętlając jego wyjście z wcześniej omówionym wejściem...
nadal nie wiem nic o przebiegu Dla czego komplikujesz w swojej głowie sprawy proste? W Machu definiujesz, na którym pinie LPT ma się pojawić dany sygnał. Dla jednej osi wysyłany jest sygnał krok i sygnał kierunek. Sterownik silnika powinien w odpowiedzi na pojawiający się impuls na pinie "krok" sprawdzić stan pinu "kierunek" i obrócić silnik o jeden...
Faktycznie zapomniałem o tym. Ale jeszcze jedno ale: to jak to jest w pojazdach buggy z właśnie tak obróconym silnikiem ?? Np. na takim co jest na 2 zdjęciu
Regulator obrotów Deutz BF4M 1013E Mam do wymiany uszczelnienie regulator obrotów w miejscu połączenia z silnikiem. Połączenie uszczelniające jest podobno tylko silikonem, nie ma tam żadnej gotowej uszczelki. W książce znalazłem tylko informację, że przy ponownym montażu regulatora muszę obrócić silnikiem o 180 stopni, w jakim celu muszę to zrobić?...
Za zakłócenia obrazu wizyjnego odpowiada (m.in.) prowadzenie taśmy (lewy holder za górę) i ustawienie przełącznika głowic (czujnik magnetyczny w silniku).Mogłeś przesunąć (obrócić) dolną pokrywę silnika(metalowy "dekiel) względem głowicy wizyjnej.Trzeba skorygować mechanicznie,lub ustawić punkt przełączania głowic.
Mam również problem z tą szlifierką. Włączy się na 2 sek obróci powoli silnikiem i koniec. Słychać takie piszczenie. Co to może być silnik indukcyjny poszedł czy raczej moduł BLDC ?
Jeden hallotron często w silnikach jest obrócony. Żeby jeden był inny to się nie spotkałem. Ale nawet na uszkodzonych hallotronach silnik powinien przynajmniej drgnąć. U ciebie to wskazuje na usterkę sterownika skoro pustą baterie ci pokazuje i coś tam miga. Dziwne że wcześniej ci hamował. Żaby hamował to musi wykryć ze koło się kręci a jak mógł prawidłowo...
Jeśli posiadasz sterownik silnika krokowego który posiada sygnał STEP to najpierw musisz ustalić jaki podział kroku jest w nim ustawiony. Zazwyczaj jest do wyboru 1/1, 1/2 a czasem więcej. Silnik ten żeby obrócić się o jeden pełny obrót potrzebuje 200 impulsów w trybie pełnokrokowym (1/1) sterownika lub odpowiednio 400 dla trybu 1/2, 800 dla 1/4 itd....
Jeszcze pewna uwaga - znam doskonale takie urzadzenia ,,zrzucajace " element produkcji z przenośnika na inny lub do pojemnika. Osobiście sugerował bym tu zastosowanie siłownika pneumatycznego do ,,zrzutnika" i elektrozaworu, o ile istnieje dostępność sprężonego powietrza. Tutaj nie chodzi o to aby go zrzucić ale przekręcić dla tego narysowałem prostokąt,...
Witaj Elektryk2000, Dzięki Twojej sugestii o układaniu przed wirowaniem zacząłem jak mówisz kombinować. Doszedłem do wniosku, zresztą posiłkując się schematem 135-tki z Elektrody, że przewody na silniku "obrócone" zostały względem środkowego - zasilającego. I właśnie melduję, że wszystko jest O.K. Wielkie dzięki za zainteresowanie. Pozdr. Temat oczywiście...
Zdejmowałem pokrywę żeby zobaczyć czy silnik nie jest w jakiś sposób zablokowany i lekko obróciłem (oczywiście za silnik a nie za talerze) i normalnie sie kręci. Czy uwazasz to za dobre posunięcie?
To silnik z mocowaniem "bagnetowym", czyli 1/4 obrotu w lewo i wyciągnąć. Wcześniej trzeba odgiąć plastykowy pazur, bo inaczej nie obrócisz. Ten silnik z otworkami na wkręty jest do innych modeli - niestety, do Twojej pralki elektrolux wrzucił silnik stosowany powszechnie w whirlpool,ach. A mówiłem: "dla pewności do łapy i do sklepu" :yes:
Może tylko obrócić kółko/silnik w kółku? No i oponę na kółku.
Dojście do tej kostki to jakaś porażka Bywa duuuuuuuuuuuużo trudniej :D
sam napisałeś co się stało. ten silnik jest zbudowany jak każdy. czyli masz stojan z nawiniętym uzwojeniem na stelażu w który wprasowana jest oś i masz wirnik którym jest felga z ogponą wewnątrz wyłożona magnesami neo. One są bardzo blisko uzwojenia. 2mm prześwitu. Jest takie zagadnienie jak współosiowość tych dwóch elementów. Czyli to że magnesy nie...
Witam, mamy już z ArturAVS obrócony sygnał z wyjścia nvc , ale trzeba to jeszcze dopracować. ArturAVS kiedy możemy działać dalej ??.
Witam mam problem z loncinem 125 natomiast gdy silnik jest zimny odpala ładnie a gdy silnik się zagrzeje silnik gasnie i nie da się w ogóle obrócić silnikiem po odczekaniu 10-15 minut silnik znowu odpala i po przejażdżce znowu to samo co to może być ?
Mam chyba jeszcze gdzieś ze 2 głowice , ich awarie to przeważnie korba bokiem , lub obrócona panewka.
Rozumiem o co chodzi.Dzięki Ps. Wybrałem obrócenie silnika -brzydko wygląda ale jutro zrobie test pyry i będe juz coś wiedział. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [youtube]https://www.youtube.com/shorts/... Ps.Testu pyry silnik nie zdał.Za słaby -stanął.Szukam silnika jednofazowego 1Kw 1400 obr/min.
Witam, rozwiązaniem problemu okazało się, że aparat zapłonowy był obrócony o 180 stopni. To oznacza, że iskra była podawana w złym momencie – podczas suwu wydechu zamiast suwu sprężania. Właśnie takie ustawienie uniemożliwiało prawidłowe uruchomienie i pracę silnika.
Czy wał korbowy silnika da się ręcznie obrócić? Sprawdź połączenie silnika z nadwoziem i minusem akumulatora, rozłącz, oczyść połączenia do żywego metalu i powtórnie połącz (punkt po punkcie). Jeśli masa zespołu napędowego poprowadzona jest od skrzyni biegów, poprowadź tymczasowo dodatkowy przewód od korpusu silnika do minusa akumulatora. Napięcia dochodzące...
O niczym nie zapomniałem. Mechanizm różnicowy nie pozwoli w sposób jaki opisałeś obrócić silnikiem. Spróbuj tak zrobić i zobaczysz że się da. A to dlaczego mech.różnicowy miałby nie pozwolić dać napęd na jedno koło ? On od ponad 100 lat działa tak samo, a różnicowy dlatego że zawsze suma prędkości dwóch kół jest dwa razy większa od prędkości pojazdu....
obrócić silnik i będziesz miał po problemie. może prościej będzie obrócić sam wirnik a właściwie to tylko stojan
Na kole zamachowym musi być skala - jeśli jest nieczytelna to trzeba zdemontować skrzynię i koło zamachowe i wyczyścić koło lub ewentualnie wymienić. Koło zamachowe ustawiasz na 0 a pompę wkładasz zablokowaną. Dla pewności powinieneś sprawdzić czujnikiem zegarowym czy po obróceniu silnikiem i ustawieniu z powrotem na 0 to co odczytasz na czujniku zgadza...
obróceniu silnikiem ze 3 sekundy nie pojawia się olej), ale to jest sporadyczne zachowanie. `` Nic dobrego to nie wróży! Moim zdaniem ,czeka remont silnika. Do 1500-1700obr. silnik jest nadwyraz mułowaty. tj od biegu 3-go w zwyż przyspiesza bardzo bardzo marnie Potwierdzenie powyższego.
W czterosuwowym silniku dwucylindrowym wypada 1 zapłon na jeden obrót wału korbowego (jeden zapłon na dwa obroty * edwa cylindry, obrócone w fazie o 360 stopni - tak jak w maluchu). Czyli podłączony do dwusuwowego jednocylindrowca, gdzie też występuje jeden zapłon na jeden obrót powinien chodzić. Śmiało podłączaj ten obrotomierz w wersji na dwa cylindry...
Obrócony gwint, najlepiej zrzucić miskę a w silniku umieszczonym poprzecznie to chwila i na wyjętym próbować dociskać i kręcić, a jak nie to rozwiercić i wiadomo w obu przypadkach nowy gwint i korek naprawczy
w przypadku 1.9DCI, nieco częściej niż w innych silnikach zdarzają się przypadki obróconych panewek. Rozejrzyj się za 1.8 16v. Piszesz że będziesz jeździł głównie na trasach miejskich, a w takim przypadku (moim zdaniem) kiedy robi się jednorazowo niewielkie przebiegi instalacja LPG trochę się mija z celem. Lepiej pieniądze przeznaczone na montaż instalacji...
Zrób to krokowo: 0) Podlacz silnik pod baterie i sprawdz czy dziala. 1) Nastepnie podlacz diodę LED pod PC0 PB0. Sprawdz czy procesor dziala poprawnie. Najlepiej zrob migajace diody, wtedy masz pewnosc, ze wyjscia sa dobrze ustawione:) http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... 2) Nastepnie na plytce prototypowej podlacz...
Hmm, dziwne... Ewidentnie słychać, że moduł podnosi zasilanie do silnika prawidłowo. Dalej objawy jak zużyte szczotki, ale być może jest uszkodzony wirnik. Motor trzeba by wysterować poza pralką i sprawdzić co się zeń dzieje, ale to raczej już raczej poza twoimi możliwościami napraw domowych.
Zakładając że silnik nie dostaje lewych obrotów to rozrząd źle poskładany (wałek obrócony o 180 stopni ) . Choć mogę się mylić bo nie znam motorka .
Jak obrócisz silnikiem ręcznie to przynajmniej kolizje wykluczysz. A co Panowie na tłoki podajecie jeśli silnik zleżały macie?. Ja go naftom częstuje dzień przed odpaleniem.
Oddaj na gwarancję, sam nie rozbieraj tego nawet bo wtedy gwarancja straci ważność! Najpewniej uszkodzeniu uległ silnik, więc trzeba go wymienić. Czy bez podłączonego napięcia silnik po obróceniu wałka ręką obraca się lekko?
To nie wyklucza uszkodzenia uszczelka/głowica, a objawy jednoznaczne. Głowica do zwalenia, daj do planowania. Oni od razu sprawdzają na szczelność. Oczywiście uszczelka nowa, i nie masz się co zastanawiać bo to typowe objawy. Jak będziesz zdejmował głowicę uważaj aby nie podnieść tulei, najpierw ją obróć na silniku bez podnoszenia do góry. Z jednej...
Nie rozumiem, rozrusznik milczy ?, nie ma siły obrócić silnikiem ?, czy stuka ?
Obrócona panewka lub nieszczelność w układzie smarowania- zużyty silnik :(
Wygląda to mniej więcej tak jakby Ci się ściął klin na kole rozrządu,koło mogło się obrócić i pupa.Jeżeli nie sprawdzisz klinów to nie będzie widać czy wałek pompy,wału lub wałek rozrządu jest obrócony .
Jeśli ze zwartą fazą rozruchową To rozbierz silnik i obróć wirnik względem stojana.
Można (jak dawniej zalecali)dać trochę oleju do cylindrów i obrócić wałem.
Wracam z trasy. Jak dojadę to spróbuję to zrobić. Dodano po 35 Wałem można obrócić, ale tylko do pewnego momentu i napotykam na spory opór. Co to moze być? Dodano po 2 Wał został obrócony ( cofniety ) do momentu oporu i włączyłem zapłon. Rozrusznik obrócił silnikiem, ale tylko do pewnego momentu poczym znowu się zatrzymał. I efekt podobny. Pytanie czy...
Witam, odświeżę nieco temat ponieważ też mam ten sam problem co autor tego tematu, otóż posiadam kosiarkę która ładnych parenaście lat służyła aż do tego czasu otóż tak jak autorowi tak mi silnik w owej kosiarce zaczął się niemiłosiernie nagrzewać, po jego rozebraniu na starych łożyskach było trudno przekręcić ręką wał więc padło na wymianę łożysk i...
Wymieniłeś bendix i od tego się zaczęło, tak napisałeś wcześniej. Odpowiedz na moje pytanie z postu #13 i nie brnij na razie w ustawianie rozrządu. Zrób zdjęcie starego bendixa i modelu silnika, bo chyba do tej pory nie napisałeś tego. W tym zablokowanym wątku to ten sam quad, o który tu pytasz? Tam napisałeś: Witam doszedłem jeszcze do jednej rzeczy,...
Nie wiem jak długo jesteś właścicielem pojazdu bo jak krótko to jest możliwość że ktoś przed tobą już coś tam w silniku robił i te opiłki to pozostałości po jego naprawie ,ale jak jeździsz tym autem długo to Ci powiem że złote opiłki mogą pochodzić TYLKO z panewek ,więc lepiej ściągnij tą miskę i sprawdź czy da się jeszcze uratować wał przed szlifem.Ciśnienie...
Mam jeszcze takie pytanie czy Graphics Designer to jest dodatkowa opcja do zainstalowania czy całkiem inny program ?
Witam . Ważne by przewód 30 alternatora idący do amperomierza i odchodzący od niego wymienić na przynajmniej 10².Przy zmianie masy z (+)na (-),należy nie zapomnieć o zmianie kierunku obrotów silnika dmuchawy.Można dokonać to w prosty sposób; Silnik jest skręcony dwoma długimi szpilkami ,należy je odkręcić i połówki silnika obrócić względem siebie...
obrócony bojler samsung obrócony obrócony samsung
dolna grzałka przypala usterki płyta gazowa sharan spalona
kyocera km1635 claas dominator
Jak sprawdzić dane o spalaniu w radiu Siemens NCDC? Aktualizacja dekodera Viva Max - jak sprawdzić?