Standardowo od 1,5 do 2 obrotów. Ale dokładnie ile obrotów to należy indywidualnie doregulować do konkretnego egzemplarza silnika.
Tyle żeby silnik zaczął równo pracować, a zawartość CO w spalinach nie przekroczyła w zależność od roku produkcji pojazdu 4,5 - 0,5%. Generalnie i zrozumiale dla laika - śrubkę składu mieszanki wkręcasz do oporu, śrubką powietrza ustawiasz obroty na ok 850rpm, potem wykręcając powoli śrubkę składu mieszanki doprowadzasz silnik do wyrównania obrotów.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
czy tam przypadkiem nie powinno być elektrozaworu dodatkowego powietrza załączanego się przy wrzuceniu biegu (wyłączony tylko na N i P) ewentualnie można obroty podnieść śrubką na przepustnicy, oczywiście tylko na nagrzanym silniku
Jakie minimalne obroty możesz ustawić, by silnik nie gasł? Jak bardzo jest śrubka przepustnicy wkręcona?
Żeby wzbogacić mieszankę na wolnych obrotach nie trzeba wymieniać dyszy tylko przeprowadzić regulację składu mieszanki odpowiednią śrubką na gaźniku .
Druga śrubka oznaczona H służy do ustawiania maksymalnych obrotów silnika i jej wkręcanie powoduje wzrost obrotów maksymalnych. Trzeba uważać aby nie przekroczyć górnej granicy obrotów dla silnika i nie zatrzeć go. Do regulacji jest niezbędny obrotomierz, ale w praktyce śrubka nie powinna był wykręcona mniej niż 3/4 obrotu jest to w miarę bezpieczne...
śrubką tą dostrajasz czułość parownika do konkretnego układu miksera i układu dolotu polega to natym azeby minimalne podciśnienie jakie powstaje przed przepustnicą na zwężce miksera było wstanie wywrzeć taki wpływ na membrane parownika żeby ten puści gaz w odpowiedniej ilości do odpowiedniego podciśnienia, podciśnienie to wzrasta wraz z wzrastanie obrotów...
Przyczyną może być zużyty wałek rozrządu zależy ile auto ma przejechane,ale warto sprawdzić to tylko trzy śrubki.
Pisz troszkę wolniej to lepiej Cię będzie można zrozumieć. Czerwoną strzalką zaznaczono śrubkę do reg. wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Czarną strzałką zaznaczono śrubkę do regulacji obrotów na ssaniu. Regulacja tylko na zimnym silniku. Śrubkę zaznaczoną zieloną strzałką zostaw w spokoju jak nie masz doświadczenia w regulacji. Chyba, że była ruszona,...
Sprawdź, czy wyłącza się ssanie, czy dźwigienka od ssania dochodzi do oporu. Sprawdź też pływak w gaźniku, może być dziurawy i poziom paliwa, jaki dokładnie powinien być, już nie pamiętam, ale ze znalezieniem w necie nie powinno być problemów (chyba 7mm od pokrywy górnej gaźnika, trzymając ją pionowo pływakiem do dołu). Do sprawdzenia też zaworek iglicowy....
Czy to może być dysza, jak silnik rowerowy na ssaniu chodzi, a po wyłączeniu nie ma niskich i po chwili gaśnie? Regulacja śrubki obrotów nic nie daje.
To już prawie wykopaliska, ale dla potomnych odpowiem co jest powodem tego problemu. W gaźniku aisin stosowanym w Suzuki Samurai 413 są dwie śrubki regulacji obrotów pierwsza od strony aparatu zapłonowego i druga przy siłowniku podciśnieniowym od strony chłodnicy. To ta druga śrubka odpowiada za zwiększanie obrotów poprzez siłownik podciśnieniowy, po...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
Śrubka na parowniku ma być ustawiona na najwyższe możliwe obroty. Powietrze do prawidłowej pracy dawkuje silnik krokowy przy przepustnicy. Wolne obroty (czyli śrubka na parowniku) regulujemy przy rozkręconej na max (lub prawie max) śrubce na przewodzie. Po złapaniu wolnych obrotów śrubkę na przewodzie wkręcamy do granicy płynnego wchodzenia na obroty....
Zaczynasz od odpalenia silnika. Zakręcasz śrubkę na grubym przewodzie dolotowym z parownika do mieszacza. Silnik zgaśnie. Odkręcasz śrubkę o pełny obrót i trzy czwarte. Odpalasz silnik. Śrubki "2" nie ruszasz! Ustawiasz odpowiednie obroty, śrubką nr "1" przy filterku gazu.
Gaźnik wyregulowany. Okazało się że w tym modelu gaźnika jest jedna śruba do regulacji mieszanki. Silnik pracuje równo i wkręca się na obroty.
W magnetofonie trzeba wyczyścić wszystkie rolki spirytusem (trzeba rozebrać mechanizm) i wyregulować obroty śrubką na silniku. Sprzedają takie uzywane magnetofony - zabrudzone tak że sie nie przewijają i dlatego podkręcają obroty.
Stihl przewiduje do tej pilarki: Bosch WSR 6F NGK BPRM 7A Champion RCJ 6Y Wkręć śrubkę jeden - dwa obroty, zapal silnik i wykręcaj ją. do momentu. aż łańcuch przestanie się poruszać. Tylko nie pomyl ze śrubkami od składu mieszanki.
Tą dźwignię regulatora, zostaw w spokoju. Ustaw śrubki dysz, tak jak pisałem, śrubką od przepustnicy ustaw około 3000 obrotów. Rozgrzej silnik, śrubkę wolnych obrotów wykręcaj powoli aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej ustawienie, teraz wkręcaj ja do momentu dławienia silnika. Ustaw ją w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi ustawieniami....
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
Dokręć śrubkę od paliwa, do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Rozgrzej silnik, i spróbuj dodać gazu, jeżeli silnik nie będzie wchodził "na obroty" odkręć śrubkę 1/4 obrotu i ponownie dodaj gazu. Postępuj tak, aż silnik będzie łatwo osiągał wysokie obroty. Brak poprawy, to zanieczyszczony, uszkodzony, lub źle złożony gaźnik. Mieszankę,...
Witam. W jaki sposób wyregulować gaźnik w agregacie prądotwórczym? Jest to silnik dwusuwowy. Gaźnik wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/4253006400_1... Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest też druga krótsza śrubka...
Obydwie śrubki służą do regulacji gaźnika w całym zakresie obrotów silnika. L (low), jest używana do regulacji wolnych obrotów, a H (high) do regulacji w zakresie wysokich obrotów. Bez wyraźnej potrzeby lepiej ich nie ruszać. Pozdrawiam.
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało, gaźnik, tam za wiele się nie reguluje, jest tylko śrubka od obrotów.
Na pierwszym zdjęciu widać czarną zaślepkę w mosiężnej śrubie przepustnicy. Pod nią jest maleńka śrubka do regulacji iglicy. Uruchom silnik dodaj gazu i minimalnie spróbuj odkręcić śrubkę, ale bez szaleństw.
na gaźniku masz śrubę do regulacji obrotów Nie widziałem tam żadnej śrubki regulacyjnej.
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, ustaw około 1700 obr/min, wykręcaj powoli śrubę do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę do momentu dławienia silnika. Śrubę ustaw w środkowym położeniu. Skoryguj obroty śrubka...
To napięcie zasilania, (at)robokop pytał o wychodzące z TPS. Masz 3 przewody, +5V, masę, i wyjście ze ślizgacza zmieniające się od ?? do ok tych 5V jak naciskasz pedał gazu, ruszasz "kółkiem" linki. Widziałem że ma być 0,7V, ale tego na pewno nie wiem, U mnie jest to ok 0,6V, w innym oplopodobnym silniku. Różnica 0,1V u mnie powoduje szalejące obroty,...
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
Ja bym pokręcił śrubką składu mieszanki na wolnych obrotach. Znaleźć takie położenie w którym silnik nie gaśnie. Próbować w szerokim zakresie położeń owej śrubki. Najpierw ustawić śrubką otwarcia przepustnicy wolne obroty trochę wyższe, później regulować skład mieszanki drugą śrubką. Jeżeli da się ustawić że silnik nie gaśnie to później można trochę...
Iskra ma kolor niebieski świeca bez przebicia rozumie. Wyreguluj poziom paliwa w gaźniku (opis w necie) wykręć tę śrubkę ze dwa obroty odpal motor, zostaw aż się zagrzeje. Po zagrzaniu ustaw przepustnice żeby silnik wszedł na jakieś 3tyś obr/min. Wkręć śrubkę do końca. Przepustnicę ustaw tak żeby silnik miał jak najniższe obroty przy których pracuje...
Odepnij regulator obrotów. Wkręć śrubkę przepustnicy do oporu. Zabezpiecz przepustnicę w położeniu otwartym jakąś gumką czy sprężynką. Załóż filtr powietrza. Załącz ssanie. Próbuj uruchomić silnik. Jak odpali, to wyłącz ssanie, zamknij przepustnicę i ogranicz obroty. Wykręcaj śrubkę aż silnik zacznie pracować z trudem. Wyreguluj skład mieszanki. Uzyskaj...
Coś jest źle. Skoro masz gaźnik, to bez większego problemu idzie go zestroić bez analizatora - wkręcając śrubkę registra. Często pół obrotu wystarczy. Druga regulacja, to regulacja czułości reduktora śrubką bezpośrednio na nim - może być ustawiona zbyt luźno. Zacznij od przykręcania registra.
Witam. dziekiza porady . Juz sie uporałem z kłopotem. Brak było jednego przewodu podcisnieniowego. Potem podregulowałem śrubką obrotów ciepłego silnika i teraz mam juz ssanie i wolne obroty . dzięki za porade
Iglice mam ustawioną na drugi rowek od góry więc nie jest źle, linka się nie przycina. Zauważyłem za to że gaźnik jest bardzo czuły na regulację śrubki wolnych obrotów. wystarczy minimalny obrót śrubką i obroty robią się wysokie. W drugą stronę robią się tak niskie że nawet może zgasnąć.
Nie reaguje na śrubkę od wolnych obrotów i nie ma się co dziwić.... To jest jednopunktowy wtrysk. Silnik sam reguluje sobie krokowcem wolne obroty. Jak podniesiesz na reduktorze, to silnik sam sobie zmniejszy do właściwych. Włącz benzyne, odłącz krokowca, przełacz na gaz i ustaw wolne obroty. Potem podłącz krokowca i sprawdź jak sie będzie zachowywał....
W jaki sposób chcesz naprawiać taki sprzęt, gdy zadajesz podobne pytania? To są podstawy, poczytaj najpierw tematy dotyczące regulacji gaźników, jest ich sporo na forum. Najpierw nauka, a potem naprawa, no i oczywiście odpowiednie narzędzia. Bez tego to lepiej daj sobie spokój, potem są skutki, uszkodzony karter, przy wyjmowaniu uszczelniaczy, skrzywiony...
W tym artykule jest pod koniec napisane że jeżli śrubki są wykręcone więcej niż o 1 i 1/4 obrotu to silnik jest uszkodzony, chodzi tutaj chyba o śrubki L i H bo ja T wykręciłem o 8 obrotów?
Witam Odpal samochód, przełącz go na gaz i zostaw na luzie, następnie na parowniku jest śruba regulacyjna (oznaczona naklejką "idle minimo" ) odkręcasz tą śrubkę o 1 2 obroty, i sprawdzasz obroty silnika na biegu jałowym powinny wzrosnąć tak do około 900, ( jak dasz za mało albo za dużo to silnik będzie się dławił), U mnie pomogło odkręcenie śrubki...
Po prawej stronie widzisz śrubę regulacyjną , jak zapalisz silnik na wolnych obrotach to przekręć tą śrubką do obrotu w prawo i słucha silnik - czy idzie równiej czy gorzej , poznacz sobie jak była śruba ustawiona żeby tego nie rozregulować .
Regulacja śrubką 5 nic nie daje? Strona 16
Dokładnie to co się dzieje, jakie objawy? Jaki silnik?
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Skoro czuć gaz-dostaje za dużo>zamontować nowy filtr powietrza>wkręcić śrubkę iglice(wolnych obrotów) do oporu,śrubę która jest w miejscu silnika krokowego wykręcić max 2 obroty od zera.Odpalić na benzynie,przejść na gaz-wyregulować wolne obroty śrubką wolnych.Pozdrawiam.
Witam, mam problem ze swoim Zumico Quick 4t ( nowszy model ). Mianowicie po odpaleniu skutera silnik ma zbyt niskie obroty, znajomy powiedział mi żebym wyregulował obroty silnika ( Śrubką, oznaczoną czerwonym kółkiem na zdjęciu w załączniku ) po wyregulowaniu mniej więcej obrotów silnik pracuję w miarę równo lecz wystarczy, że pociągnę manetkę, po jej...
Przecież obrotami steruje regulator obrotów,śrubka to raczej skład mieszanki. Wyreguluj regulator i jak nie ma to kup sprężynki. Dodano po 1 https://youtu.be/UfsGt1oBafE
Witam! Wypowiem się tylko o regulacji reduktora, poniewaz o Amonie nic nie wiem. Mniejsza sześciokątna śrubka służy do regulacji napięczia menbrany. Wkręcając ją ograniczasz dawkę gazu. Regulacji dokonać należy na biegu jałowym (silnik rozgrzany). Jeżeli masz dojście do analizatora spalin to kręcisz nią, aż osiągniesz poprawne wyniki. Jeżeli robisz...
Witam. Jestem tutaj nowy wiec z góry przepraszam jeśli popełnię jakąś gafę. Poszukuje porady w ustawieniu gaźnika w chińskim spalinowym silniku rowerowym 80cc3. Ten gaźnik ma tylko jedna śrubkę do regulacji obrotów i przy pierwszej próbie odpalenia paliwo aż wylało mi się z tłumika. Okazało się ze iglica była ustawiona maksymalnie w gore czyli na ostatnim...
Dodam, że na niskich obrotach silnik się krztusi, nie gaśnie, ale "pyrka" - próbowałem regulować, popuściłem wedle rady śrubkę o 1 obrót, potem powoli wykręcałem, ale efekt był jedynie taki, że obroty wzrosły, kiedy zacząłem wkręcać śrubkę ponownie, silnik się zakrztusił i zgasł. A co z tą drugą śrubką, wyżej, przy przepustnicy, jak ją regulować? Jest...
Briggs&Stratton 17.5 km. Kod silnika OHV Intek. I jeszcze jedna sprawa. Śrubka od regulacji mieszanki pod wpływem obrotów się wykręca. Jak temu zaradzić?
Wkręcając tą śrubkę od obrotów podnosisz iglice a co za tym idzie podnoszą się obroty bo silnik dostaje więcej powietrza i paliwa . Masz też drugą śrubkę którą regulujesz skład mieszanki spróbuj ją wkręcić do końca a następnie wykręcić z jeden obrót i reguluj obroty. Jeżeli dalej nie będziesz mógł ustawić obrotów to upewnij się że problem nie leży gdzieś...
jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
Śrubka że sprężyna jest do ustawiania wolnych obrotów. Schowana jest od powietrza. Jeśli po dodaniu gazu silnik gaśnie - brudny gaźnik .
Cześć. Tak to powinno wystarczyć, ale: 1. Będziesz musial kupić sterownik razem z okablowaniem i pociągnąć nową instalaję elektryczną ponieważ każdy sterownik ma sobie tylko znany układ pinów na kostce przyłączeniowej co jest dość prostą sprawą bo do niego jest dołączony schemat montarzowy 2. Przepisz wszystkie ustawienia z Voili 3. Odczytaj jak zachowuje...
Moim zdaniem musisz ustalić przyczynę braku możliwości "gaszenia" silnika z kluczyka - sprawdź, czy nie jest urwany (wypięty) przewód od "gaszenia" silnika tzw. "masa" instalacji pojazdu do cewki zapłonowej. Ssanie elektryczne musi być podłączone "elektrycznie", gdyż ułatwia uruchomienie silnika. Sprawne ssanie wyłącza się po pewnym czasie, uruchamiane...
Spróbuj wyregulować wolne obroty śrubką od składu mieszanki. Najpierw wkręć śrubkę od składu mieszanki do końca i wykręć na początek o 1.5 obrotu i zobacz co się stanie jak nie utrzyma obrotów to podnieś przepustnice drugą śrubką
Dzień dobry nie dawno zakupiłem skuter,przejechałem około 170km i skuter zgasł mi na skrzyżowaniu,po chwili odpalił i dojechałem do domu z tym,że musiałem dawać mu gazu na skrzyżowaniach bo gasł na wolnych obrotach. Na drugi dzień nie chciał odpalić,postanowiłem iść do mechanika. Następnego dnia odpalił i jakoś dojechałem do serwisu. Mechanik powiedział,że...
Jeśli jest to ta (z fotki) dźwignia - regulator obrotów, wychodząca z bloku silnika, to winna mieć na jej końcu kilka otworów do przestawiania sprężyny. Od sprężystości sprężyny oraz otworu, w którym jest zaczepiona zależą "wysokie"obroty silnika. W Twoim przypadku może najpierw należy sprawdzić w jakim położeniu w gaźniku znajduje się śrubka (wkręt...
Lewe powietrze, albo zawory do regulacji - tam są chyba na śrubki.
Gaźnik rozebrałem przeczyściłem, przedmuchałem (tragedii nie było). Membrany ładne, iglice czyste. Dokręciłem śruby regulacyjne na maxa, odkręciłem o 1 1/3 obrotu od wysokich i niskich. Po lekkiej regulacji kosa ładnie się wkręca na obroty. Problem jest taki, że nie da się ustawić obrotów. Długo walczyłem, zauważyłem że podczas pompowania pompką ręczną...
Nie posiadam obrotomierza, a wysyłka do serwisu nie wchodzi w grę jak już wspominałem wyżej. W instrukcji nic nie pisze o regulacji (to że stracę gwarancję jestem tego świadomy). Panowie a nie jest to tak, że kręci się tą śrubką do osiągnięcia najwyższych obrotów silnika i od tego momentu się o ileś obrotów cofa?
Robiłeś coś, że chcesz ustawiać początek tloczenia? Po montażu musisz ustawić temperaturę spalin. Dla każdego cylindra z osobna. W kolektorze wydechowym masz od dołu śrubki M6 wykręcasz i wkładasz sondę. Kręcisz delikatnie pompką i zwiekszasz-zmiejszasz dawkę. Z kątem jest trochę więcej zabawy
Podłączyłem przycisk grubszym przewodem równolegle do zasilania modułu zapłonowego i silnik gaśnie już prawidłowo. Spuściłem paliwo z Mixolem i wlałem mieszankę z olejem Organiki. Silnik na nowym paliwie nie dymi i nie chlapie olejem z rury wydechowej. Świeca po przejechaniu 10 km, była czarna, mokra, ale niezaolejona. Zmieniłem położenie zawleczki...
Mam jeszcze jedno pytanie. Obie śrubki miałem wkręcone na MAX, ale przy 5000 obrotów silnik tracił moc, więc popuściłem górną śrubkę o 1/4 obrotu. Czy przy wkręconych śrubkach mam najmniejszą czy największą ilość dostarczanego gazu? Jak mam rozumieć, za położenie membrany odpowiada ta boczna śrubka a nie górna?
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
odłącz regulator wolnych obrotów w czasie pracy silnika (silnik rozgrzany) normalnie nie powinno być zmiany obrotów Jeśli obroty mocno spadną lub silnik zgaśnie to najprawdopodobniej masz mocno zabrudzoną przepustnicę Można to skorygować śrubką na przepustnicy ale i tak należy się liczyć z jej myciem
Widzę, że dyskusja się potoczyla. Ale aktualnie udało mi się naprawić szarpanie silnika po zatrzymaniu. Jedynie lekko szarpie, przy ruszaniu zadanie, ale jak będzie jasno to naprawie. Mianowicie po sugestii regulacji śrubka plastikowa, zaczęło auto całkowicie gasnąć po zatrzymaniu czego nie sprawdziłem po regulacji, czyli odkręceniu o 1 obrot. Mocno...
Renówki to taka marka która sama sie naprawia ;) Sama sie psuje po chwili się naprawi nic nie zrobisz ;) A jak problem bedzie sie powtazał odłącz na 15 minut akumulator i pozostaw auto aby zagrzał się do właczenia wentylatora chłodnicy. jeżeli nie to czujnik temp. "raflin2" dlaczego chcesz zmieniac te obroty 1100 to obroty na ssania a 700 to prawidłowe...
odkręciłem półoś - ona tam z tyłu jest w tym okrągłym otworze ? Dodano po 3 silnik się wykręca do 3,5 tyś obrotów , nie widzę tego czujnika ale go wymacałem , jedna śrubka go trzyma - ale jaki klucz na nią ? imbus czy troks ? Dodano po 34 silnik się wykręca do 3,5 tyś obrotów , nie widzę tego czujnika ale go wymacałem , jedna śrubka go trzyma - ale...
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Jaki kolor mają świece ? Przy gaźniku masz z boku ssanie , taka kopułka w środku bimetaliczna spirala podgrzewana wodą i elektryczną grzałką , jak silnik się nagrzeje popuść te śrubki i przekręć do chwili uzyskania równych wolnych obrotów .
Sprawdź linkę gazu, może się zacina i obroty nie spadają dostatecznie. Jeżeli byłby to problem ze sprężyną, to głowica kręciłaby się od razu po odpaleniu silnika. Możesz spróbować zmniejszyć minimalnie obroty biegu jałowego (śrubka T).
Teraz super zapala:), jeszcze tylko jeden problem, kręciłem śrubka gaźnika w lewo 1,5 obrotu, uruchamiam ale mam wrażenie, ze silnik wcale nie zwalnia kręcąc śrubką w lewo, dopiero jak już ja dobrze wykręcę to słychać lekkie zwalnianie. Trochę wydaje mi się, ze ma za wysokie obroty, jak trochę pokoszę to bardzo się grzeje, muszę nieznacznie zmniejszyć...
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
Witam ponownie gaźnika w agregacie nie czyściłem bo nie miałem czasu lecz odpaliłem go i jak zwiększę obroty bez obciążenia to obroty też spadają. Tam jest śrubka (jak ktoś kojarzy silniki do zagęszczarek lub moto pomp jak pochodzą to ta śrubka od drgań się popuszcza) i nie trzyma wysokich obrotów. Jak mu ręcznie dodam gazu to wszystko działa ale chciałbym...
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Już doszedłem co jest nie tak. Moje dzieci chciały mi pomodz jak mnie nie było i dokręciły śrubkę od przepustnicy . 😂 Ale dzięki wielkie za pomoc .
Co racja to racja, ale dziś już poprzestałem na tym co zrobiłem i tak było dużo zabawy z samym zapłonem. No nie mogę wyregulować wolnych obrotów śrubka do oporu wkręcona a silnik gaśnie po puszczeniu gazu.
Ciekawe co piszesz. Tam nie ma takiej opcji. W tym silniku jest Digifant. Przepustnicę ustawia się śrubką.
Masz tam przepustnicę na linkę? Jak tak to podkręć troszkę śrubką wolne obroty.
Prawdopodobnie masz za ubogą mieszankę.Możesz zwiększyć mu dawkę gazu na wolnych obrotach odkręcając mosiężną śrubkę z boku reduktora lub obok niej śrubkę na ampul 4.
Witam w jakiej temperaturze powinien w mojej gilerze 125 fx 1999r odpalić się wentylator na chłodnicy ? Wymieniłem czujnik na nowy ale nie wiem ile trzeba ja nagrzać tak aby się w końcu odpalił. Na ostro działa po kablach jeśli się zepnie :) Wie ktoś jakie powinny być prawidłowe wolne obroty silnika ? ile razy Przekręcić śrubką od obrotów tak żeby było...
Gaźniki z pełną regulacją mają dwie śrubki, oznaczone L i H. Wkręt L służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, natomiast H do wysokich, czyli takich z jakimi będzie pracował silnik przy maksymalnie wciśniętym gazie. W Twoim gaźniku obroty maksymalne są ustawione fabrycznie za pomocą dyszy stacjonarnej i niema możliwości ich regulacji. Regulacja śrubką...
Boże, śrubka jest obok przepustnicy w gaźniku.
Możesz dać dławik przepływu regulowany. Można też wstawić na zasilaniu dodatkowy zawór bezpieczeństwa z pokrętłem regulującym ciśnienie. Można też połączyć przez dławik wlot z wylotem silnika (bypass ) i regulować moc. Piałeś, że na silniku masz 2 śrubki, więc podejrzewam, że masz silnik tłoczkowy a nie zębaty. Tymi śrubkami regulujesz nastawę kołyski...
Witam. miałem również taki sam problem i pomogła regulacja parownika. Rozgrzej silnik do temp. 70 st. śrubą dopuszczajacą gaz do silnika (tą na rurce) przykręć tak aby silnik pracował jak najwolniej ale równo. Potem śrubą przy parowniku pokręć tak abyś miał jak najlżejszą pracę silnika, obroty będą wyższe i silnik cichutko pracuje. Jak już to ustawisz...
Działam . Po sprawdzeniu wiązki elektrycznej podejrzany jest sterowniki bo są ślady że ktoś coś już grzebał przy nim. Kostki podopinane na opaski i dwie śrubki urwane
Ale to nie tylko problem wysokich obrotów biegu jałowego ale też falujące obroty i czasami dławi silnik przy dodawaniu gazu . Czy jest tu jakaś zasada ustawiania gaźnika w kosach DOLMAR SACHS ? Słyszałem , że przy niektórych kosach należy jedną śrubkę dokręcić w prawo do końca , następnie odkręcić ją 2,5 obrotów i z tej pozycji ustawiać pozycję drugiej...
Nie pisałem wcześniej a to dlatego bo chciałem przeczytać fachowe , merytoryczne podpowiedzi a z niektórymi się spotkałem lekceważąco i ironicznie oględnie pisząc. Niniejszym zwracam się o dalsze wsparcie do fachowców na tym portalu. Z góry dziękuję tym którzy wykazali się życzliwością , zrozumieniem i empatią. Kolego, radziłbym abyś zrobił taki eksperyment...
Właśnie tą śrubką dzisiaj manewrowałem i jest lepiej.
Witam, Pacjent to wózek widłowy Still R20-16 1992 rok prod. napędzany gazem a reszta elektryczna. Problem polega na braku płynności jazdy tegoż wózka. Mianowicie przy dodawaniu gazu nie rusza płynnie a tylko nic nic i nagle szarpie do przodu. Kolejna sprawa to że przy zwiększaniu obrotów silnika nie są równe a falują. Z prawej strony z tylu wózka jest...
odrzucam tylko wszelkie próby narzucania mi jedynego słusznego podejścia. Tyle tylko że to jedyne słuszne podejście (jak piszesz), jest prawidłowe i poparte wiedzą oraz doświadczeniem kol.398216 Usunięty. Ok, tego nie wiedziałem. Póki co podkręciłem obroty śrubką przy stabilizatorze silnika. Przyspieszając w ten sposób zużycie silnika, zarówno szczotek...
Bez weryfikacji się nie obędzie. Pierwsze, to szczotki, 5 lat trochę mało jak dla mnie, ale objawy pasują. Chociaż można je wyciągnąć bez odkręcania boków czy silnika, to uważam, że lepiej wyciągnąć silnik, ponieważ śrubki szczotek potrafią wpaść w środek silnika. Na tacho objawy nie pasują, gdyż silnik wkręcałby się na wyższe obroty. Pozycjonowaniem...
śrubka śrubka laptop śrubka regulatora śrubka wzmacniacz
pomiar prądu pomiar pradu samsung rv511 windows kodowanie kluczyka pestki
volkswagen sharan volkswagen sharan
Yamaha RX-V440 RDS: Konfiguracja subwoofera i kolumn Ładowanie baterii w hulajnodze Joyor S5 - niestabilne wskazania