a gdyby dać napęd z tyłu myślisz ze było by lepiej i wygodniej niż z przodu? Ciężko znaleźć most przedni i tylni w komplecie a jak już jest to w drugim końcu polski i za dużą kasę. A mi zależy na tym aby zminiejszyć koszty do minimum. Z drugiej strony skręt na tył ma ten plus że pojazd na pewno jest zwrotniejszy.
Myślicie że to może być czujnik? ale dlaczego po zwiększaniu obrotów nagle czujnik już "działa"? Normalne zjawisko przy zużytym silniku. Przy większych obrotach pompa olejowa podaje więcej oleju, więc i smarowanie jest lepsze. Właśnie tego nie rozumiem bo na zimnym silniku tego nie ma Bo zimny olej jest gęsty więc i ciśnienie jest większe.
Pompa olejowa smarowana jest własnym olejem (nie z silnka). Olej (silnikowy) wlewa się do regulatora obrotów .
A jakie mniej więcej powinna mieć obroty pompa od wspomagania ?
ciśnienie mierzy się na obrotach większych niż 2000obr/min wymiana oleju i filtra jest wskazana i regulacja pompy olejowej
Witam! Mam problem z ursusem c-355. W maju przeszedl on remont głowic(planowane), nowe tłoki,pierscienie, tuleje,pompa paliwowa po regeneracji,wtryski tez byly na ustawieniu. ogolnie taki grubszy remont. teraz gdy zrobilo sie cieplej i dluzej nim pojezdze to zaczyna palic mi sie kontrolka oleju. Po 15min jazdy pali sie od 8tys obrotów, potem po 20min...
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Maksymalne ciśnienie podane w instrukcji dla tego silnika to 5 bar. Ciśnienie maksymalne ogranicza w tym przypadku zawor bezpieczeństwa. Skoro masz 5.5 bara na wysokich obrotach to nie masz się czym przejmować.
mozliwe ze zawor przelewowy na pompie olejowej szwankuje pompa do wymiany
Jeśli nie ma kompletnie ciśnienia to pompa trafiona
Jak tak się boisz zamiany kolejności faz, to zamontuj czujnik kolejności z przełączaniem. Są takie montowane w niektórych samochodowych agregatach chłodniczych gdzie duże znaczenie ma kierunek obrotów ( głównie pompy olejowej smarującej kompresor i wentylatorów). Jak byś faz nie podłączył, to zawsze w dobrą stronę kręci.
Tak się zastanawiam, a jak by pompa olejowa np, od skutera, podawała od razu potrzebne ciśnienie, bez reduktora oleju, ciśnienie można by regulować obrotami pompy i czujnikiem ciśnienia przy dyszy.
Twój link to odpalanie zwłok tak odpala K25 . https://www.youtube.com/watch?v=MC60Q8c-... Ogólnie te silniki się kończą bo ludzie je trzymają na ekstremalnie niskich obrotach przy skończonych pompach olejowych.
Ustawiłeś lewe obroty w wiertarce?
A co z częstotliwością? Wentylator nie będzie miał za niskich obrotów? Oraz niższe ciśnienie pompy = gorsze spalanie.
Witam. We wszystkich hydrokinetycznych ważny jest kierunek obrotów. Zwłaszcza że posiadają pompy olejowe zębatkowe. Kierunek obrotów w retarderze Scanii jest zgodny że wskazówkami zegara patrząc od strony koła zębatego. Ps. zapomniałem o kółku pośrednim pod deklem obudowy :P A nie lepiej zastosować Voith'a 115? ma bardziej kompaktową budowę. Moc hamowania...
Ja używam w swoim kompresorze falownika z rampą ustawioną na 3s, zarówno przy starcie jak i zatrzymaniu. Nie zauważyłem negatywnych skutków. Falownik pojawił się bo składałem kompresor z tego co miałem pod ręką i zasilanie 3f było problemem. Tym samym silnik trójfazowy zasilam dzięki falownikowi z jednej fazy, a przy okazji mam wszystkie zabezpieczenia....
Teoretycznie przychodzi mi turbina do głowy. No i w akcie desperacji pompa na stół probierczy, skądś dane i zobaczyć czy ma właściwy wydatek przy danych obrotach. Nie wiem jak jest z by-passem na pompie olejowej, czy wymieniony / scalony razem z pompą czy może został stary, też się może nie domykać.
Jak niebieskidym to albo , albo;uszczelniacze zaworowe jeśli pojawia się przy spadaniu z obrotów , pierścienie tłokowe lub gładz cylindrów przy zwiększaniu obrotów lub pompa olejowa , może zle ustawiony kąt wtrysku albo problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w turbinie. Jak czarny to może ; układ odpowiedzialny za proces spalania mieszanki paliwowo-powietrznej...
W kontenerze na pewno półhemetyk z pompą olejową dla ktorej kierunek obrotów jest ważny
180000.OLEJ GM Dodano po 1 ten zawór nadmiarowy jest w pompie czy miska olejowa ?
No to tak dawkujesz olej , pompa olejowa robi obrót na 3=6 sekund. Oczywiście silnik poprzez przekładnie napędza oś pompy oleju która też musi być mała. Dodano po 36 Po drugie czemu nie zrobisz na grawitacji i sterowanie zaworem przepływu. Toć dużo lepiej i prościej.
Tłoczków masz wszystkich 8 są umieszczone po obwodzie pompy. Na rysunku okienko nr 25 masz tam tłoczek sprężynę podkładkę teflonowa grubości około 0,2 mm i o ring pozycja nr 4. Pod okienkiem nr 24 masz śrubę regulacyjna ciśnienia. W okienku nr 5 masz filterek pompy, który na pewno nie był od wieków czyszczony. I jeszcze jedno filtry olejowe dawno miałeś...
Wiem że prawidłowe ciśnienie tylko im większe obroty silnika to ciśnienie powinno wzrastać a u mnie cały czas jest 4 i myślę właśnie czy to nie pompa olejowa
Niskie ciśnienie może brać się z zanieczyszczonego dna miski olejowej. Podczas zwiększania obrotów pompa także zwiększa swoje parametry przepustowości podczas pompowania. Jeśli filtr w misce będzie zanieczyszczony to pompa oleju nie nadrabia. Jak masz możliwość zmierz ciśnienie za pompą.
Powinny być nawet dwa.Jeden mniej więcej pod filtrem olejowym a drugi bardziej z przodu silnika nad pompą wtryskową na walku rozrządu.To czujniki do sterownika wtrysku.Bo obrotomierz to klasycznie z alternatora.
to teraz zostaje Panu wytłumaczenie klientowi jak działa pompa olejowa i że spadek obrotów spowodował taki efekt, jeżeli jest w miarę inteligentny to zrozumie powodzenia
Witam, W instrukcji napraw jest jasno określone że ciśnienie minimalne przy minimalnych obrotach (550) to 1,5kG/cm2 a przy 2200obr/min nie wyższe niż 5,5kG/cm2. To czy śruba (holender) ma być z otworem czy nie zależy od typu pompy olejowej silnika, zamontowana pompa olejowa z zaworem niewymiennym (zintegrowanym z korpusem pompy) stosujemy śrubę bez...
Silnik przy jakich obrotach te 1kG/cm2 wymiana pompy olejowej , regulacja zaworu przelewowego , regulacja filtra odśrodkowego. Pompa podnośnika- regulacja sprzęgła Przekładnia kierownicza wymiana tulei kolumny kierowniczej. Przy obrotach około 500 jest 1 na większych obrotach jest max 2,5. Ja jeszcze chcę wymienić olej na inny np Turdus 15w50 w jaki...
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
Ciekawa sytuacja, ale nie zazdroszczę. Jeśli dobrze czytam to samochód prawie nowy. Jeśli nie było karygodnych zaniedbań to ma być sprawny. Wprawdzie daleko od wymiany, ale spytam, czy na pewno dobrze zamontowany wkład filtra oleju (chyba taki posiadasz). W innym przypadku można zakładać zawieszanie zaworu regulacyjnego "nieistniejącej" pompy oleju....
Podczas jazdy pali się kontrolka oleju wraz z brzęczkiem, olej świeżo wymieniony wraz z filtrem i założona nowa pompa olejowa. Na wolnych obrotach wszystko jest normalnie, dopiero podczas jazdy jest wyżej wymieniony problem. Proszę o pomoc.
Z uwagi na wiele niewiadomych proponuję napędzać pompę olejową silnikiem o regulowanych obrotach lub wstawić regulowany zawór co pozwoli ustawić właściwe parametry grzania.
Pompa olejowa napędzana bezpośrednio z wału korbowego.
Jak sam zauważyłeś kolego czujnik odpowiada za ciśnienie oleju, wiec może problem tkwi nie w ilości samego oleju w silniku, a ciśnieniu jakie wytwarza pompa olejowa? Jak napisałeś, że jak dajesz po garach to przestaje migać, powodem tej reakcji jest wzrost ciśnienia jakie wytwarza pompa olejowa wraz z wzrostem obrotów silnika.
Dlaczego chcesz komplikować proste rzeczy?. Obroty na wale glebogryzarki są 150-200. Wystarczy silnik od kosiarki z pompą olejową + sprzęgło odśrodkowe.
Witam .Nie pamiętam które roczniki , ale była akcja serwisowa która dotyczyła wymiany wadliwej pompy olejowej .
Jak używka zawsze można rozebrać i wizualnie sprawdzić elementy czy nie ma rys czy przytarć. Jak jest możliwość napędzić ją np wkrętarką można zdławić ją na końcu i sprawdzić czy stawia opór przy pompowaniu oleju. Jak się ma manometr to nawet sprawdzić ciśnienie przy konkretnych obrotach. Ale to już przerost formy nad treścią. Typowo rozkręca się starą...
Witam.Po walce udało mi sie ogarnąć temat.Wymieniłem pompę olejowa i oring jeszcze raz i jest oki.Ciśnienie około 5bar na wolnych obrotach. Dzięki wszystkim za pomoc.
Remonty silników które mają duży współczynnik moc/masa lub duże obroty maksymalne w polskich warunkach warsztatowych są bardzo ryzykowne. Każdy mechanik, który pierwszy raz odpala silnik OM651 zaciera go, problem jest w tej pierwszy raz zastosowanej do tego pompie olejowej. Mercedes po wprowadzeniu tego silnika, na gwarancji miał tyle napraw, że do...
W jaki sposób napędzana jest pompa olejowa w silniku malucha? Bo jakby była możliwość zmiany szybkości obrotów to zrobić większe na niej obroty i już powinna smarować. Tak mi się wydaje.
Na jałowym na mocno rozgrzanym spada do 0,6 i 0,7 bara. Sugerują wymianę pompy olejowej. I teraz pytanie - robić to, czy szukac silnika?
Przeważnie jest tak o ile się nie mylę, że objawem uszkodzonej pompy olejowej jest błyskająca kontrolka tuż po odpaleniu lub na zimnym silniku i wolnych obrotach. Z czego wynikałoby, że pompa ma łatwiej z ciepłym i rzadszym olejem a nie zimnym i gęstszym.
Jeżeli ciśnienie sprawdzone manometrem ,to nie widzę prolemu w sprawdzeniu przewodów,i winić za to pompę olejową.
Cześć wszystkim chciałbym zapytać o niezidentyfikowany przedmiot w misce olejowej. Samochód VW Touareg 3.0TDI o oznaczeniu silnika BKS. Samochód mam od kilku dni, kupiłem go z defektem automatycznej skrzyni biegów, niestety po jej wymianie i poskładaniu wszystkiego do kupy, po przejechaniu kilku metrów włączył się komunikat o niskim ciśnieniu oleju...
Niestety mechanika też (at)ritterx w jedną stronę łożyskowanie działa na filmie olejowym , a w drugą jak zwykłe łożysko ślizgowe (z odprowadzeniem oleju) Łożyska tego typu nie są porowate (jak np. w wentylatorkach , nie są "samo smarowne") To jest ten sam przypadek gdy silnik BLDC jest chłodzony umieszczonym na jego wale wentylatorem o niesymetrycznej...
witam. pompe zawsze zdążysz wymienić. proponuję abyś zaczął od sprawdzenia ciśnienia na wyjściu z pompy, następnie poszukał w jakimś mądrym katalogu jaka powinna być wartość ciśnienia na pompie. Jeżeli na pompie będzie zgodne ciśnienie z instrukcją to trzeba zacząć od wymiany filtra, jeżeli po tym nie będzie poprawy należy przejrzeć wszystkie zawory...
Witajcie Borykałem się z tym problemem od dłuższego czasu praktycznie bez skutecznie, wydaje mi się że problem faktycznie jest module wałków. Został on trochę zmodyfikowany w porównaniu z wcześniejszymi modułami z 2.0 tdi pd brakuję tam jednej panewki. Wymienione zostały Pompa oleju Panewki korbowodowe Sprawdzone panewki główne (oprócz ostatniej) brak...
Witam, mam problem z silnikiem N45. Silnik dziwnie rzęzi po odpaleniu szczególnie kiedy trochę postoi i jest zimny, jednak kiedy jest ciepły i wkręca się go na obroty a nastepnie spada z obrotów to także potrafi wydać podobne dźwięki. Rozrząd właśnie został wymieniony na nowy kompletny ( ślizgi, napinacz, łańcuch + łańcuch pompy olejowej) a problem...
Już zam objawy: Uszkodzony zawór a pompie olejowej.
czyli co, tam sa 3 zaciski, do jedego z kondensatora i drugiego nie podlaczonego do kondensatora podlaczam 230? paliwo mam zakrecone, nic w srodku turbiny nie bylo, tylko nie wiem wlasnie czy to na luzie powinno sie obroci o kilka obrotów czy tak jak jest :) wole na krotko jak cos podlaczyc silnik :) tylko pytanie co wtedy z ta pompa musialbym ja zdemontowac?...
Czesta wada w Astrach F sa zle wskazania wskaznika paliwa.Pokazuje np. 1/4 a bak jest prawie pusty.Slychac wtedy pompe.A szarpanie powoduje to ze pompa zasysa powietrze. Jezeli chodzi o olej to moze byc mala wydajnosc pompy olejowej lub przytkany smok.Przy ruszaniu bez gazu spadaja obroty i pompa nie wytwrza takiego cisnienia oleju jak powinna.Oczywiscie...
No a ja wziełem się za hydraulikę w swoim traktorku tylko zima i mrozy mnie wypędzają z garażu :-) Pompa olejowa zębata mocowana z przodu silnika napęd bezpośrednio od wału korbowego za pomocą sprzęgła kłowego ,w pompie trzeba było zmienić kierunek obrotów . Fotki wstawię jak będzie troszkę czasu .
Jak dawno wymieniony tłok ? Znaczne od pytania bo to ma dużo na celu. Mianowicie jeśli całkiem niedawno, to może ustawienia gaźnika nie zostały zdławione na czas "docierania". To by tłumaczyło pryskanie olejem. Jeśli chodzi o smarowanie to nie ma tam regulacji. Wydatek " pompy olejowej" uzalezniony od obrotów silnika. Jak widać to wszystko jest powiązane....
Jak silnik schodzi z obrotów to czasami słychać takie jakby rzezenie/buczenie , przy składaniu nowego silnika założyłem pompę olejowa o zwiększonej wydajności tylko nie wiem po co skoro wystarczyła by zwykła, ciśnienie w całym zakresie obrotów wynosi jakieś 7bar, jak ledwo parkota koło 3bar, czy to ze ciśnienie jest takie wysokie może powodować że pompa...
Witam Planuję zrobić sobie taką piaskarkę tylko czytając temat jak widziałem jakie wydajności podajecie to nie wiem czy moja sprężarka to pociągnie. Sprężarkę mam malutką, ale i zastosowanie samej piaskarki będzie się ograniczało do wyczyszczenia felg, ewentualnie sporadycznie jakichś małych elementów. Mostów tym czyścić nie chcę. Sprężarkę mam taką:...
Witam, mam problem z Peugeotem 208, a konkretnie z ciśnieniem oleju. Wymieniałem dziś olej wraz z filtrem, po zalaniu nowego oleju auto po odpaleniu alarmuje o niskim jego ciśnieniu. Dodam, że filtr olejowy zalałem uprzednio do pełna i dałem też chwilę pompie olejowej na odpowietrzenie się. Odpinałem wtryski i kręciłem rozrusznikiem, by pompa mogła...
polonezowski silnik od nawiewu pobiera 2A na wolnych obrotach i 3A na szybszych (bez obciazenia). Musisz uwzglednic ze przy pompie olejowej bedzie on pobieral wiecej pradu. Moim zdaniem powinienes miec zasilacz >4A . Mozesz zasilic go z prostownika:D
ciagnik jest po kapitalnym remoncie nowe komplety nowy wał panewki głowica robiona pompa paliwa wtryskowa po regeneracji nowa pompa olejowa .. problemem jest to ze ciagnik dymi na niebiesko na wolnych obrotach moze przyczyna jest to ze jest dopiero w fazie dotarcia
miałem podobne objawy w zafirce 2.0 dti y20dth po lekkim rozgrzaniu wyłączał się obrotomierz silnik pracował kulawo zapalały się kontrolki serwisu i układu chłodzenia po wymianie czujnika obrotów wału korbowego wszystko wruciło do normy. czujnik znajduje się koło miski olejowej a kostka koło pompy wtryskowej
Problem z zawysokim ciśnieniem oleju w silniku D 20-66 .na wolnych obrotach wskazuje ok.2 ATM po dodaniu gazu na 2000 obrotow 10 . Zdejmojesz nogę z gazu wraca normalne cisnienie .błędy zbyt wysokiego ciśnienia wyświetla. oczywiście czujnik cisnienia podmieniony. Pompa olejowa bez zaworka ciśnienia.Jakieś pomysły ?
i jeszcze teraz gość podłożył dwie podkładki pod sprężynę do pompy / nowej pompy - nie wiem po co Podłożył bo chciał zwiększyć ciśnienie na pompie olejowej, tak to się robi. Nowa pompa, to nie znaczy ,że jest dobra. a jak się zagrzeje to na 400 obrotach jest 0,8 at , Wg mnie nie jest jeszcze tak źle, kto sprawdza ciśnienie na tak wolnych obrotach silnika,...
Może tak być że na bagnecie widzisz stan, a w skrzyni biegów go nie ma jeśli masz nie oryginalną długość bagnetu. Wydaje mi się że ciśnienie oleju ucieka, jak szybko zmienisz dźwignią zmiany biegów i dodasz gaz to bieg się nie ślizga, pompa olejowa zwiększa swoje obroty i wzrasta ciśnienie, mówisz że jak odpuścisz gaz to się ślizga i to wszystko na...
Górny przewód to odprowadzenie oleju. Nie wiem dlaczego. W innych bąkach np; zetor tego niema . A poważnie. To dlaczego zachciało ci się wywalić wirowy filtr. Przecież to najlepszy jaki wymyślono. No owszem jak wsadzisz np: do C360 nowy filtr z wymiennym wkładem. To od razu podskoczy ci ciśnienie oleju na wolnych obrotach. I CUDO. Jaki dobry silnik....
To ruska pompa i tulejek w niej nie ma a wałki są ułożyskowane w aluminiowej obudowie i absolutnie nie ma możliwości by wytrzymała na dłuższą metę obciążenie jakie wywiera pasek klinowy. Sam kierunek obrotów jest ważny ze względu na kanał olejowy który smaruje ośki pompy. Jest on umieszczony od strony ssącej. Jęśli pompa będzie pracowała w przeciwnym...
tadeuszgr--> dzieki Czyli ta sprezarka musi miec smarowanie olejem (tak sie zastanawiam skoro nie ma pompy olejowej to co tam smaruje tlkoki ) Hmmm a jak tam sie wlewa olej od gory cylindra sa dwa korki ..moze tam
International 523 podczas orki pali się kontrolka smarowania Olej turdus świeżo zalany. filtr Nowy czujnik Nowy Na zegarze ciśnienie zimny silnik wolne obroty 3 po doadniu gazu 4.2 na rozgrzanym 1.5 na wolnych obrotach po dodaniu 2 Pytanie gdzie i jak można podkręcić ciśnienie na pompie olejowej
Takie testy robili Niemcy na starych autach. Na wolnych obrotach silnik chodził bez miski olejowej przeszło 2 godziny i nic. Oczywiście, że nie bez szkody, jednak chcę zwrócić uwagę na fakt, że zapalenie się kontrolki ciśnienia oleju nie oznacza zupełnego braku smarowania. Dopiero wciśnięcie gazu do dechy i ok 2 minuty pracy zakończyło żywot silnika....
Jeżeli brak sterowania zewnętrznego prędkością obrotową to takowe znajduje się wewnątrz obudowy pompy wtryskowej (regulator odśrodkowy). Zastosowanie dodatkowego aktuatora może być problematyczne. Z własnego doświadczenia poleciłbym Tobie spróbować zmiany lepkości oleju w pompie wtryskowej i regulatorze odśrodkowym (lub sprawdzić czy tam w ogóle jest...
Masz dobre ciśnienie, 5bar działa już jak hamulec hydrokinetyczny, to nie jest wysilony silnik, nie potrzeba mu 5 bar, 3.5bara to idealnie dla takich silników. Najlepszym wyjściem będzie wyrzucenie tego zaworka z stopy łoża wału i zaślepienie otworu śrubką i zamontowanie pompy olejowej z c330.
Zaskakujące stwierdzenie, sugerujesz ze nie posiada? To w jaki sposób pompa zaciąga olej, bo chyba nie przez kawałek rurki włożonej do miski olejowej.
witam,kolego wydaje mi sie ze pada ci pompa olejowa,albo masz za maly stan oleju i dlatego na wolnych obrotach zapala ci sie kontrolka od oleju,czy ta kontrolka na wolnych obrotach zapala sie tez na zimnym silniku czy tylko na rozgrzanym?pozdrawiam
Ja mam tylko dwa podejrzenia albo pompa albo kanał olejowy się gdzieś zatkał a panewka nie miała smarowania i w najgorszym wypadku mogła się obrócić.
Witam korek spustowy to chyba mam a co do odmy to może być kawałek rurki metalowej wkreconej do góry tak z 10 cm tam w ten górny otwór tak . A jeszcze chciałem zapytać to już nie trzeba żadnej pompy olejowej bo jak czytałem to nie którzy zakładają . A jakie obroty dać 1400
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Witam mam problem z ciśnieniem oleju w silniku ,przy niskich temperaturach kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po dłuższej chwili. Natomiast przy rozgrzanym silniku kontrolka zaświeca sie przy niskich obrotach. I tu jest moje pytanie czy istnieje możliwość regulacji ciśnienia na pompie olejowej?? Pozdrawiam i prosze o pomoc
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Rozwiązanie, wymiana panewek a raczej szlif wału,lub spróbować podnieść ciśnienie na pompie olejowej. Bzdura. Widziałeś taką pompę? Czym chcesz tam regulować, skoro jest tylko zawór max ciśnienia. Skoro na wolnych obrotach spada poniżej 0,5 atm, to niestety - silnik do rozbiórki. Chyba że sama pompa jest zużyta ponad miarę.
Witam !!! czy jest taka mozliwosc ze lampka oleju i brzeczyk bedzie sie zalanczal podczas przyspieszania ktoremu towarzysza drgania??? czy ma to cos wspolnego z niezawsze dzialajacymi zegarami temperatury i paliwa ??? (jak pukne w deske to dzialaja poprawnie) gdy zacznie migac mi lampka a brzeczyk bedzie brzeczal , to jedynym zlikwidowaniem tego sygnalu...
Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 1.8 benz w VW golf III. W silniku pojawiło się zbyt duże ciśnienie oleju przez które rozszczelniało czujnik oleju. Pierwsze podejrzenie padło na zawór w pompie olejowej. Pompa została wymieniona a ciśnienie co prawda spadło ale nadal jest 3,5 bara przy 2000 obrotów gdzie wcześniej bylo 5,5. Mechanicy rozkładają...
Mi autko strasznie kopciło,i okazało się ze mam uszkodzony EGR. Mechanicy wymyślali rożne usterki (od pompy po połamane pierścienie olejowe). Objawy identyczne jak Twoje.
filter wymieniłem ale słyszałem że to moze być pompa olejowa , na małe ciścnienie jest ok ale na duże do popychaczy nie wyrabia
Jeżeli dymił ci wcześniej na niebiesko przy dodawaniu gazu to pierścienie lub gładz cylindra a jeśli przy momencie w którym spadał z obrotów to uszczelniacze zaworowe.W silnikach wysokoprężnych awaria może leżeć także po stronie pompy olejowej lub też źle ustawionego kąta wtrysku.Daj znać jak złożysz silnik , pozdrawiam.:D
Zdjąłem miskę, smok olejowy czysty, założyłem nowe panewki wału korbowego i nową pompę oleju. Po wymianie oleju ciśnienie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach trochę powyżej 1 bar, przy wyższych obrotach ciśnienie idzie w górę. Zalałem również nowy olej i wymieniłem nowy filtr. Po tych naprawach kontrolka nadal się zapala, mruga przez jakiś czas...
Pracujący i rozgrzany na wolnych obrotach ma 5 bar? jeżeli faktycznie tak jest, to miska w dół i przy pompie olejowej wkrecany od spodu jest zawór regulacji ciśnienia i wygląda że coś z nim nie tak, może po rozgrzaniu ściska go i się blokuje. Brak kompresji też by to powodowało, tylko zazwyczaj działo się tak na zimnym gęstym oleju.
Musze sprawdzić ciśnienie oleju. A zawór w pompie olejowej da sie nowy kupić ? czy jest on razem z pompą dostępny ? ewentualnie jakiś nr katalogowy tego zaworka Dodano po 0 Musze sprawdzić ciśnienie oleju. A zawór w pompie olejowej da sie nowy kupić ? czy jest on razem z pompą dostępny ? ewentualnie jakiś nr katalogowy tego zaworka
Wiadomo że potrzebujesz wąż wysoko ciśnieniowy , pistolet z wymiennymi dyszami i regulacją ciśnienia albo w pistolecie lub na pompie. Do tego pompa musi mieć manometr, olejowy najlepiej oraz zawór przepustowy co będzie zamykał ciśnienie wewnątrz pompy przy zamkniętej dyszy wylotowej pistoletu.No i przekładnia musi być żeby obroty współgrały . Jeszcze...
dzisiaj założyłem manometr i po zapaleniu silnika cisnienie oleju 2,5na wolnych i 3na wysokich orotach zagrzałem go do temp. cieczy takiej jaką miałem przy koszeniu pracował ok 30 minut, przysłoniłem chłodnice wody i dalej prcował ,potrzymałem go na wysokich obrotach ok 5minut cisnienie spadło do ok1.7 na wolnych i 2.5na wysokich ijuż sie nie obniżyło,ale...
Witam, udało mi się zdjąć miskę olejową i po zdjęciu zauważyłem że na pompie olejowej w środku silnika że jedna śrubka była wykręcona całkowicie i była w misce a druga była luźna. Czy to mogło być powodem niskiego ciśnienia oleju, bo na wolnych obrotach było 0,5 bara a na wyższych zaledwie 2 bar i czy tylko skręcić te śrubki mocno czy jednak wyjąć pompę...
2800 fajna cena. A zużycie oleju czyli zużyte pierścienie; wałek;nowy termostat;pompa olejowa itd. wymieniłeś? Te silniki są nietrwałe od samego początku nie ważne jak ktoś dbał. Dlatego BMW szybko skończyło z nim przygodę, a PSA niestety z opóźnieniem😞
Witam , Mam taki problem , zrobiłem remont silnika przy mojej 60siatce , mianowicie - wymienione tuleje , tłoki , pierścienie , tulejki korbowodowe , wał po szlifie ,panewki , nowa pompa olejowa, złozyłem silnik i po odpaleniu na manometrze cisnienie oleju wynosiło 3,5 bara ,silnik chodził z dobra godz cisnienie spadło na 3 bary lekko pzyspieszyłem...
Koledzy, ON z olejem mi się wymieszał i jest wszędzie, w dolocie, przed EGR-em, przed turbiną. W misce olejowej jest dwa razy większy stan niż powinien być sam olej. Incydent w czasie jazdy był taki, że nagle na krótko wszedł w ryb serwisowy, następnie dygoty i nagle wpadł na wściekłe obroty i kupa szarego dymu za mną. Udało mi się go opanować dość...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Rozumiem, ale Koleś co naprawiał 5 biegowego tiptronica w tym aucie stwierdził że ma za wysokie obroty. Przejazd z kick down był wykonany. Wywaliło wcześniej simmering na wałku i pompa olejowa się przytarła! Teraz po naprawie i montażu skrzyni u mnie jest ok ale i tak przy wrzuceniu na D szarpnie a potem jest spoko,wszycho tak jak trzeba. ten od automatów...
Skoro płomień się pojawia, to elektrody, nawet jeśli są w kiepskim stanie, to jednak działają. Jak już płomień się pojawi, to nie powinien zgasnąć. A teraz skoro w komorze kotła jest mokro od oleju opałowego, i palnik pracuje niestabilnie, kopci, gaśnie to: Może być niestabilne lub niewłaściwe ciśnienie paliwa podawanego na dyszę. Przyczyny - niedrożność...
Wlewałem płyn czyszczący do wody na starej chłodnicy, płukałem układ, nic to nie dało, więc wymieniłem chłodnicę na nową miedzianą. Na wolnych obrotach i jeździe z przyczepką wszystko ok, ale gdy wziąłem talerzówkę, znowu się zagrzał. Zamówiłem nową pompę olejową w kwestii ciśnienia oleju. Filtr powietrza był myty na jesień, a nowy olej został zalany,...
Witam, W swoim czasie poświęciłem trzy lata zajmując się tym paliwem. 5 lat ogrzewałem dwa domy tym olejem. Było super ciepło i super tanio. Najprostsza konstrukcja to płaska płyta o grubości ok 6mm z otworem na środku o średnicy około 10...15mm. od dołu przyspawana jest rurka doprowadzająca olej , który podawany jest pompką olejową od poloneza lub...
Ok, filtr kupiłem dzisiaj oryginał ( w zeszłym roku założyłem nie pamiętam jakiej firmy,ale nie oryginał )więc zaczne od filtru, nastepnie pod jade do mechanika i dokonam pomiaru ciśnienia. Czyli przy obrotach na biegu jałowym na rozgrzanym silniku ( wskazówka poniżej 1000 obr.) nie może być mniej niż 0,35 bar.? Jeżeli chodzi o czujnik ciśnienia oleju...
Wiec autko poskładane chodzi jak należy, nawet założyłem nową pompę olejową używana od rozbitego chryslera . Wszystko chodzi jak należy jednak na wolnych obrotach (700 do 900) pali się kontrolka od oleju, po lekkim dodaniu gazu gaśnie. Nie mam jak sprawdzić ciśnienia na razie wiec nie wiem nic więcej . Zastanawia mnie czy jest regulacja ciśnienia oleju...
Witam wszystkich. Mam taki problem z silnikiem audi 80 b3 z ciśnieniem oleju, przy niskich obrotach czasami po długiej szarzy mruga kontrolka smarowania. Pojechałem na próbę ciśnienia oleju wyszło przy 1000obr/min 1,75bar przy 2500obr/min to już 5bar i tak utrzymuje na wyższych obrotach, przy temperaturze silnika ok 70 stopni C. Wymieniłem wszystkie...
pompa olejowy uszczelniacz pompa olejowy palnik olejowy pompa
pralka polar filtr pompy czcionka chrome wartość skuteczna napięcia tętnień
książki elektryka książki elektryka
Zgrzyt na 3. biegu w Ducato 2.5D - naprawa czy wymiana? Naprawa zasilacza Galaxis Orion 83W: Diagnostyka i rozwiązania