obrazu pozioma linia

Znaleziono około 512 wyników dla: obrazu pozioma linia
Podstawowa forma zapytania: obraz pozioma linia
  • Royal TV-5130 Pion, obraz się kołysał, pozioma linia.

    Witam Model Telewizora to TV-5130 Problem w tym tv był taki że obraz mi się kołysał kolega powiedział abym wymienił kondensatory ( tv w końcu stary ) wymieniłem dość sporo no ale po włączeniu mam poziomą linie sprawdziłem luty na wszystkich kondensatorach i jest ok na tym tv jest chyba pion na...

    Początkujący Serwisanci Mirek Z.   05 Lip 2007 22:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 950
  • LG F700p geomeria obrazu pozioma linia

    Posiadam monitor LG f700p który posiada dwa usterki: - obraz po lewej stronie jest przechylony nie da sie wyregulować z menu - w górnej czeci ekranu jest poziomy linia która rusza sie. Prosze o pomoc Pozdrawiam

    Monitory CRT Serwis saly   19 Cze 2008 22:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1960
  • junost 402b - brak obrazu pozioma linia na srodku

    witam wszystkich postnowiłem zmierzyć się dla sportu z naprawą TV nie mając pojęcia jak to się robi. Po właczeniu na ekranie jest tylko pozioma kreska. Jest zwarcie między masą a końcówką 9 cewki wysokiego napięcia- trafopowielacza chyba. Odpiąlem wszystkie diody tranzystory i kondensstory łączące...

    TV Serwis !Krak   22 Gru 2003 23:56 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2302
  • Lifetec LT3738 VT - brak obrazu, pozioma linia

    Witam w telewizorze LIFETEC LT3738 VT nie mam obrazu. Telewizor wyłączył się a po ponownym włączeniu pojawia się tylko cienka pozioma linia. Jaka może być przyczyna i co mam sprawdzić lub wymienić? Z góry dziękuje za pomoc.

    TV Początkujący tvkt   16 Mar 2009 11:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 899
  • Philips 25CE6570/22B - brak obrazu, fonia jest

    Witam. Na trafopowielaczu są dwa pokrętła regulacyjne.Pokręć lekko tym dolnym,jak pojawi się na obrazie pozioma linia to masz uszkodzenie w pionie(układ scalony,zasilanie jego).Pozdrawiam.

    Początkujący Serwisanci Anonymous   27 Cze 2007 10:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1909
  • Samsung Syncmaster 2443 - gdy się nagrzeje - biała pozioma linia

    Witam. Mam dziwny z Samsung SyncMaster 2443(jutro postaram się napisać dokładnie model i chassis, gdyż ktoś zerwał nalepkę znamionową), otóż dostałem go jako uszkodzonego, nie włączał się, okazało się że bezpiecznika wewnątrz nie było ( prawdopodobnie wystrzelił, gdyż monitor nie był nigdy rozbierany,...

    Monitory LCD Serwis pompak   17 Maj 2013 10:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7218
  • Panasonic TX-25XD60P euro-3h biała pozioma linia.

    Włączam TV pilotem i na środku ekranu pojawia się biała pozioma linia po czym po około 5 sekundach wyłącza się do stanu STBY. Wcześniej było tak że długo się nagrzewał był dźwięk a obraz pojawiał się po kilku minutach. Padł F523-1,25A ,zrobiłem zworę chwilowo i mam napięcie na niej 17V, a na R568-33R...

    TV Początkujący radsat   29 Lip 2010 08:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1112
  • Samsung 2032BW - Pozioma linia o wysokości 1 piksela

    Witam, monitor Samsung 2032BW stał nie podłączony około roku w temperaturze pokojowej. Niedawno go włączyłem i na obrazie przez chwilę pojawiła się pozioma linia po czym zniknęła. Parę dni z obrazem wszystko było w porządku. Niestety znowu się pojawiła i linia świeci cały czas. Pozioma linia (na...

    Monitory Początkujący dzimi   20 Gru 2012 17:48 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2601
  • Sanyo CEM-2141PTX - cienka pozioma linia

    Witam, Telewizor chodzil bez problemu ponad 10 lat. Od roku po wlaczeniu obraz byl zaklocany poziomymi pasami. Na niektorych programach (zwlaszcza Polsat) wylaczal sie. Po nagrzaniu (ok. 5 do 10 minut) pasy znikaly i obraz byl juz czysty. Ostatnio wpadlem na pomysl, zeby zajrzec do srodka i zobczylem...

    TV Serwis Robi   06 Maj 2003 10:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2242
  • Pozioma linia na ekranie telewizora DAEWOO model DTY-21U7 S

    Na ekranie tv ( DAEWOO model DTY-21U7 S) czasami pojawia się pozioma, kolorowa linia o szerokości ok 2-3 cm. Jak poruszam wtyczką EURO ( z tyłu tv) to pojawia się normalny obraz , który znowu po jakimś czasie redukuje się do ww linii. Zjawisko pojawia się losowo, nigdy nie wiadomo kiedy się pojawi....

    TV Początkujący thunder10   05 Kwi 2008 08:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1284
  • AKAI 2890E CHASSIS DIGI BE2 Pozioma linia strzępiąca obraz

    Witam Nie wiem jak to ugryźć, wygląda mi to na usterke w synchronizacji. Jest to pozioma linia szarpiąca obraz. Poziome ciemniejsze paski to wina aparatu. Na AV i i tunerze identycznie. Wywołałem osd żeby lepiej było zauważyć. Niestety nie posiadam schematu. Zmierzyłem jedynie napięcia na PK wyglądają...

    TV Początkujący fischer55   04 Mar 2009 09:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 695
  • Grundig Elegance 72 Flat MF 72-2510 -pozioma linia i nic

    Witam wszystkich.Zwracam sie z pytaniem do fachowów .Oglądałem dzisiaj telewizor i cosik pykneło.pojawił sie czrny obraz.Jest głos ale obrazu niema tylko cieniutka pozioma linia w poprzek telewizora.Prosze o rade czy wielka może to byc usterka. Regulamin - pkt. 15. Proszę poprawić post.

    TV Początkujący zaklad   10 Lis 2008 13:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1137
  • TV LCD Daewoo DLP-26C3 chassis SL-500P. pozioma linia

    Witam. TV jak w temacie. Przez środek ekranu na obrazie jest widoczna pozioma, cienka na szerokość 1 piksela kreska. Jak TV jest zimny to przez minutę jest normalny kolor tylko z tym paskiem. Po chwili od tej kreski w dół kolory są złe, jakby pomylone tory RY z BY i tak już gra cały czas. Na czrno...

    TV LCD Plazma Serwis aron100   25 Mar 2010 21:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3580
  • Pozioma linia na ekranach komputera

    Witam. Mam nietypowy problem. Od jakiegoś miesiąca na ekranie mojego monitora oraz telewizora (dwa ekrany podłączone do komputera), pojawia się pozioma lustrzana linia (linia jakby odbija część ekranu) - zazwyczaj pojawia w górnej części ekranu - ale raczej nie w jednym miejscu ale jest jakby ruchoma...

    Komputery Początkujący wojtek915   13 Paź 2017 07:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 219
  • unitra uck 5013z pozioma linia

    Witam. problem jak w temacie pozioma linia na środku ekranu i pisk. 4 kondensatory w przetwornicy wymienione (C813 - 100uF, C817 - 100uF, C811 - 10uF, C808 - 100uF). przestało piszczeć, napięcie 125V jest ok. lecz nie ma dalej obrazu tylko biała linia. help!!!

    TV Początkujący Marcin1980   29 Sty 2010 14:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1017
  • Oscyloskop C1-94 pozioma linia nie przesuwa się całkowicie

    Mam taki oscyloskop jak w temacie kupiony ok. 24 lat temu. Sprzęt używany raczej rzadko. Ostatnio po wyjęciu z szafy okazało się że jak chce się linię poziomą przesuwać do góry i na dół to w dół idzie tak głęboko że jej nie widać na ekranie a jak do góry to idzie za pole pomiarowe i zaraz potem skokowo...

    Warsztat elektronika gajart   04 Mar 2010 07:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1841
  • Nec FE991SB - Pozioma linia.

    Witam. Od kilku miesięcy mam problem z moim monitorem. Otóż co jakiś czas nagle pojawia mi się czarny ekran i bardzo jasna równa pozioma linia na środku ekranu. Problem ten występuje w różnych odstępach czasu czasami monitor działa tydzień bez problemu, lecz zazwyczaj jest to kwestia kilku godzin, a...

    Monitory Początkujący XdtgS   25 Mar 2014 12:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1104
  • Plazma LG 60PF95 - ciemny obraz, pozioma kreska

    Chciałbym prosić fachowców o zdiagnozowanie usterki. Nie jestem elektronikiem a jedynie użytkownikiem. Wprawdzie TV teoretycznie jest na gwarancji, jednak mam pewne obawy co do możliwości skutecznej jej realizacji - Tv ma uszkodzona obudowę w dolnym narożu - jestem pewien ze nie ma to związku z zaistniałą...

    TV LCD Plazma Serwis cyklo   29 Cze 2008 23:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4935
  • Thomson 55MC16Tx-A - pozioma linia

    Witam, wymianiełem uszkodzony trafopowielacz w Thomsonie 55MC16Tx-A (chassis TX-91). Uszkodzone trafo powodowalo przebicia do sasiednich elementow. Teraz wszystko dziala ok - obraz i dzwiek. Problem w tym ze na samej gorze ekranu widoczna jest pozioma, fioletowa linia. Jest to chyba pierwsza linia,...

    TV Serwis Kapusta   21 Wrz 2004 10:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1233
  • NEPTUN 150 BIAŁA POZIOMA LINIA

    telewizorek dostalem od znajomego niestety zamiast obrazu jest biala pozioma linia na srodku kineskopu.glos jest normalny. czym moze byc to spowodowane i jak to naprawicbARDZO BYM PROSIL O NIESKOMPLIKOWANA ODPOWIEDZ . z gory wszystkim dziekuje.

    TV Serwis mkos1   11 Lis 2003 10:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1350
  • Likom L705XXX waska pozioma linia

    Witam:) Posiadam uszkodzony monitor Likom L705XXX. Uszkodzenie polega na tym ze zamiast obrazu na calym ekranie wyswietlana jest tylko waska pozioma linia przez srodek. Czy wie ktos moze jak to naprawic?? Pozdrawiam. I jezeli ktos by byl w posiadaniu schematu do tego monitora to bylbym wdzieczny gdyz...

    Monitory Serwis shaft   13 Wrz 2005 15:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 770
  • 17" Olivetti na Trinitronie - pozioma linia po chwili

    Witam! Posiadam (leciwy już nieco) 17-calowy monitorek Olivetti na kineskopie Sony Trinitron i mam z nim problem - po pewnym (5-15 min) czasie z obrazu robi mi się pozioma linia w połowie ekranu. Domyślam się, iż chodzi o układ odchylania pionowego, jednakże pojęcia nie mam, które elementy go tworzą...

    Monitory Serwis fraga   12 Lis 2005 19:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 980
  • pozioma linia w Grundigu T463

    Witam. Mam TV Grundig T 463 CTI/Text CUC 3410 Tv po wlaczeniu uruchamia sie z troche zwezonym obrazwm i widocznymi powrotami. Po chwili obraz ciemnieje i widoczna jest tylko jasna pozioma linia na wysokosci ok 4cm od gory ekranu. Moze ktos spotkal sie z takim przypadkiem. Pozdrawiam

    TV Serwis merdek   09 Gru 2005 09:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1013
  • TV Nokia 7143 biala pozioma linia

    Witam Bardzo prosze o pomoc w sprawie telewizorka Nokia 7143 Na poczatku telewizor spisywal sie dobrze, a ostatnio poszerzyl mu sie obraz. Nie zawsze tak bylo ale jak byl szeroki wystarczylo puknac go w obudowe i powracal do normalnosci... a ostatnio to juz nie pomagalo wiec rozebralem go. Po otworzeniu...

    Początkujący Serwisanci Mirek Z.   14 Gru 2006 16:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 890
  • TV Blaupunkt ps55-20vt - pozioma linia.

    gdzie zdobyć schemat do TV BLAUPUNKT PS55-20VT?Oznaczenie płyty XCS2044. PS55-20VT. 520414. Brak obrazu tylko cieńka pozioma linia.Co morze być popsute?

    Początkujący Serwisanci juurrek   17 Mar 2007 19:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 642
  • Blaupunkt Toledo SP45 - pozioma linia

    Witam Dostałem telewizor jak w temacie. Niestety po zalaczeniu na kineskopie widoczna jest jedynie cienka zielona pozioma linia i brak głosu (choć to może być niedostrojenie kanału). Po podaniu sygnału przez złącze AV pojawia się dźwięk, obraz bez zmian. Co mogło się uszkodzić? Elektroniką zajmuje...

    Początkujący Serwisanci M@rek   12 Lut 2008 22:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 882
  • Axion AX-6114T pozioma linia

    Witam Jako, że zajmuję się naprawą wzmacniaczy audio a nie tv, to jestem zmuszony poprosić o pomoc. A więc, w TV od czasu do czasu rozszerzał się obraz, aż padł całkowicie - po włączeniu cienka pozioma linia na ekranie. Wybuchnięty był C907, ale na razie nie mam takiego i go usunąłem. Wymieniłem...

    TV Początkujący neo_dc   21 Maj 2010 23:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1963
  • samsung syncmaster 757mb - pozioma linia.

    Witam. Bardzo często przy włączaniu monitora guzikiem lub przy lekkim wstrząsie obraz się zwęrza i co chwilę wyskakuje biała pozioma linia na środku. Musze wielokrotnie wciskać guzik lub uderzać w obudowę (:d) żeby załapało i znów działał. Udało mi się go rozebrać, ładnie odkurzyłem elementy i pierwszę...

    Monitory Początkujący fakuzdysi   31 Mar 2010 17:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1154
  • w995 - biała pozioma linia na lcd

    Witam. Usterka w SE W995 wygląda nastepująco: telefon jest po upadku. Włącza sie ale na lcd w górnej części jest widoczna tylko pozioma biała linia. Wymiana LCD nie pomogła, tasma wygląda na ok... na płycie nie widać żadnych uszkodzeń mechanicznych... jak myślicie co może być powodem usterki Wymień...

    GSM Początkujący basstek1   01 Lut 2011 10:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1854
  • LG 50PV350 - pozioma linia na ekranie

    Witam, w moim 4 letnim LG 50PV350 pojawiła się pozioma linia biegnąca przez cały ekran. Jest ona dokładnie w środku wysokości obrazu. Poszukawszy trochę znalazłem że problemem może być Y Buffer Board. Jak myślicie, czy to ta płytka czy problem może być inny?

    Początkujący Naprawy z-paul   09 Gru 2015 14:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 552
  • Medion MD 20581 - Pionowa i pozioma linia na ekranie

    Witam. Monitor jak w temacie, na ekranie wyświetlają się dwie linie pionowa i pozioma w centrum ekranu, linie te są na tle normalnego obrazu. Po odłączeniu kabla sygnałowego, wyświetla się monit o braku sygnału i te linie dalej są widoczne. Pytanie co mogło ulec uszkodzeniu, matryca, czy może sterowanie...

    Początkujący Naprawy kokapetyl   17 Kwi 2016 16:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1032
  • Lexus 21 pozioma linia przez srodek ekranu

    Witam,moj telewizor jeszcze wczoraj dzialal lecz rano wylaczyl sie prad i po zalaczeniu telewizor zaczal wyswietlac obraz "pozioma linie przez srodek ekranu" glos jest .Prosil bym o jaka kolwiek porade

    Początkujący Serwisanci bzikk   02 Sty 2006 21:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 612
  • Grundig T-63-6400iRT i pozioma linia na środku ekranu

    Witam, mam telewizor jak w tytule. Przez pewien czas działał normalnie i dopiero przy dluższym oglądaniu obraz chował się do jednej linii po środku ekranu. Wystarczyło wyłączyć go z prądu i rano chodził znowu normalnie. Teraz ta linia jest przez cały czas na ekranie telewizora. Co mogło paść i jak to...

    Początkujący Serwisanci Dogi_PL   04 Sie 2006 08:04 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1019
  • TV Samsung CK5379TSK/XED- obraz:pozioma kreska, brak dźwięku

    Sam sobie odpowiadasz na pytanie sprawdź to . Wg mnie to brakuje ci zasilania na pion i audio a ono zappewne jest z trafa linii. Być może nie masz impulsów H lub nie dochodzą one do procka i dlatego nie działa sterowanie lub impulsów V. Zacznij od obadania zasilania pionu audio potem może układ p.cz...

    Początkujący Serwisanci radzi   02 Wrz 2007 21:38 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1586
  • OTVC Funai TV2000 MK8 pozostaje pozioma linia po wyłączeniu

    TV uszkodzony w n/n okolicznościach - po podłączeniu do sieci eksplodował bezpiecznik, diody mostka sieciowego, 2SD2333. Po podłubaniu i dodatkowym wymienieniu kondensatorów (przed wymianą napięcie b+ w okolicach 90 kilku woltów) obraz się pojawił; ale: po wyłączeniu tv pozostaje na ekranie wąska...

    TV Początkujący robokop   04 Sie 2010 20:29 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3901
  • Pozioma linia Winton m500

    Wymieniłem sam układ i jest OK.Tylko kiedy jes jaśniejszy obraz to słychać jak lekko coś burczy na wysokim a po za tym to wszystko jest OK nawet ładny obraz.Jest włączony już jakieś 10 godzin i nic czy te burczenie to coś powarznego czy poprostu tak już mają starsze modele?

    Monitory Serwis Nowik13   30 Gru 2005 22:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 954
  • Philips 32PW8717 /EM2E AA pozioma linia i OFF

    Usterek ciąg dalszy: 11 noga układu TDA9321H- zwarcie, po jego wymianie jest obraz, ale całkowity brak koloru niebieskiego, czerwony i zielony OK. Podmiana katod kineskopu wykluczyła bańkę. Próba zamiany na wejściu płytki kineskopu niemożliwa, blokuje oba zamienione tory. Po dokładniejszym przeszukaniu...

    TV Serwis szczepang   06 Wrz 2006 13:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2448
  • Philips 32PFL5322/10 LC7.1 ELA - pozioma linia.

    Pamięć o którą chodzi to cash nie zawiera oprogramowania a służy do buforowania zapisu treści obrazu. Najczęściej jest to wielopinowy DDR taki jaki występuje również na kartach grafiki od PC. Najczęściej są z tą pamięcią problemy na MB w Samsungu objawia się to tam że potrafią wyświetlać na poprawnym...

    TV LCD Plazma Serwis satgal   02 Gru 2009 06:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2533
  • Telewizor SEG ST3100CT - pozioma linia

    Witam. Mam pewien problem z telewizorem SEG ST 3100 CT a konkretnie ostatnio miałem do niego podłączoną konsole PS2 i normalnie wszystko śmigało i konsola i antena lecz po odłączeniu konsoli stało się coś dziwnego gdy załączam telewizor jest brak obrazu pojawia się tylko na środku biała kreska na całą...

    TV Początkujący radsat   04 Sie 2010 13:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1041
  • pozioma linia . . .

    Witam! Sprawa ma sie tak - monitor po wlaczenie dziala nieokreslony czas, po ktorego upływie obraz zmniejsza sie do poziomej kreski na srodku ekranu i tyle. Po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu dziala i po chwili rplay... Co mam sprawdzic?? Nic nie piszczy po prostu pojawia sie linia i tyle :( Dodam...

    Monitory Serwis picador   17 Mar 2003 22:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1229
  • Elemis 5550 - opadająca pozioma linia

    Nie piszesz czy ta linia czarna czy biała, na tle treści obrazu a to istotne. A może masz antene ze wzmacniaczem (szczególnie SWA7) one mogą wprowadzać takie zakłócenia.

    TV Serwis karbon   01 Wrz 2004 19:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1161
  • Siesta 3 - cienka pozioma linia

    W Bazie S.E Schemat aplikacji układu TDA8175 w odbiornikach telewizyjnych Siesta 3A produkcji Unimoru pokazano na rys.2. Sposób zamiany jest następujący: · w miejsce układu TDA8175 zamontować zestaw naprawczy zawierający układ TDA8177, · w zależności od producenta tego zestawu może...

    Początkujący Serwisanci leszek.b   19 Sie 2005 23:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2356
  • HTML - czerwona pozioma linia o określonej długości i grubości

    Chciałbym wykonać czerwoną poziomą linię o określonej grubości i długości taką samą jak z tego obrazu pod specyfikacja produktu za pomocą kodu HTML Jaki kod jest na zrobienie takiej samej tabli co na tym zdjęciu

    Tworzenie WWW Jankesik   07 Mar 2013 14:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 966
  • Otake 517 VT - pozioma linia a w niej obraz ;p ??

    Witam Mam taki problemik z tym TV. Włancza sie wszystko elegancko ale po jakims czasie raz krótszym, raz dłuższym obraz zmniejsza się do jednej poziomej linii biegnącej wzdłuz ekranu. Na forum były już podobne tematy, ale nie znalazłem tam konkretnej odpowiedzi jest mowa o przejściu obrazu do jednej...

    Początkujący Serwisanci nietophez   16 Kwi 2006 18:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1097
  • TV Philips 28PT450A/00 pozioma linia na niej obraz

    Witam . Telewizor ma poziomą linię na środku grubości 0,5cm lub 5cm (zależy od programu) na której widać obraz . Pozostała część ciemna. Głos ok. Nie mogę narazie znalżć schematu . Od czego zacząć.

    TV Początkujący elektryk13a   17 Cze 2008 05:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2029
  • NEC MultiSync FP950 - pozioma linia zamiast obrazu

    Obraz zawęża się do poziomej linii na środku ekranu. Pomaga wyłączenie i po kilkunastu minutach ponowne włączenie monitora. Ale na krótko. Przed zawężeniem obraz drga w górnej i dolnej części ekranu. Pozdrawiam

    Monitory Początkujący ogryz   25 Lip 2009 11:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1443
  • HP IQ810IT TOUCH SMART - POZIOMA LINIA NA MATRYCY/niepełny obraz

    Witam, Zakadam temat by rozwiać moje wątpliwości co do problemu opisanego niżej. Bardzo prosze o Waszą opinię na ten temat. Hp touch smart seria IQ800 / W moim przypadku oznaczenie to IQ810IT. Płyta główna to: Pegatron IMISR-CF 5189/2525 REV:A03 Historia sprzętu: Komputer zakupiony od klienta...

    Komputery Laptopy Hardware kosiasty   30 Gru 2016 14:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 360
  • pozioma linia w lexus rc4121 pst

    Mam problem. Przez pewien czas zaraz po włączeniu telewizora był wąski poziomy obraz, w miarę gdy telewizor był bardziej nagrzany obraz się rozszerzał, ale nigdy do końca. W tej chwili jest tylko pozioma linia. Proszę o podpowiedź co może być walnięte, albo schemat. Mój e-mail kordziu.rut(at)interia.pl...

    TV Serwis ARTI   07 Kwi 2002 08:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2899
  • Na ekranie telewizora pojawia sie pozioma linia-POMOCY!!

    Posiadam telewizor SONY KV-X2551D. Gdy go właczam nie ma obrazu. Najprawdopodobniej problem lezy w układzie TDK8170. Jednak nie moge go zlokalizowac. Prosze o pomoc!!!!!!!! Czy moje przypuszczenia są dobre????

    Początkujący Serwisanci Jemi5   17 Lis 2005 12:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1579
  • cienka pozioma linia LEXUS Rc 4121pst Schemat

    dzoieki za rady temat nie aktualny wszystko chodzi super wymieniłem tda3653b c610 i c402 Teraz wszystko ok obraz super troche dzwiek szumi ale to juz tak było przed naprawa jeszcze jak chodził ale mysle ze to wina anteny tez tak myslicie ?

    Początkujący Serwisanci mutant 741   27 Kwi 2005 18:21 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2054
  • Optiview 15SX - cienka pozioma linia

    Wartości nie są krytyczne w tym wypadku, jak masz 1 ohm, a nawet 2 ohmy to wsadź, powinno ruszyć ale może być zły obraz itp :)

    Monitory Serwis Niematotamto   20 Wrz 2005 15:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1113
  • Phillips NCF-CR-21CN4462 pozioma linia na środku ekranu

    Schemat przesłałem. Dodam jeszcze, że obraz raz jest dobry,w tym czasie słychać ciche "pykanie" w głośniku i jednocześnie na ekranie pojawiają sie zakłócenia, a raz tak jak w temacie. Znalazłem obszar na płycie , dzięki schematowi, który odpowiada za odchylanie. Przelutowałem wszystkie okoliczne luty....

    Początkujący Serwisanci Greg_4   07 Lip 2006 10:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1430
  • Tv Samsung CW-28C75V pozioma linia

    mam problem z TV samsung cw-28c75v.Mianowicie po zalaczeniu z trybu stand-by pojawia sie pozioma linia.Po czym po 2 sekundach obraz sie rozszerza tak do 1/3 normalnego ekranu i tak pozostaje.Macie moze schemat do niego?Co to moze byc?Pozdrawiam

    Początkujący Serwisanci rafald88   10 Sie 2006 16:00 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3198
  • TV Lexus RC4021 - pozioma linia na ekranie.

    Witam Wymieniłem TDA w pionie, elki C401,402. TV ruszył i obraz był znacznie powiększony ale sądzę że to nie jest duży problem, natomiast problemem dla mnie jest, że chwilami pojawia się linia pionowa która zanikała i obraz jest okey oraz przy funkcji czuwania słychać trzaski, szmery w głośnikach....

    Początkujący Serwisanci ewmarko   20 Paź 2006 08:38 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1429
  • niebieska pozioma linia w 11AK18

    Sprawdziłem na płytce zasilającej 150V też spada do 70 i wybrałem napięcie 16V też spadło do 4V. Czy wina nie leży po stronie zasilania. Powiem, że naprawiałem ten zasilacz ale TV działało, obraz się wyłączał ale po "restarcie" obraz był. Dokładnie to były uszkodzone rezystorki na nóżkach 2 i 3 tda...

    Początkujący Serwisanci pawell73   20 Gru 2006 23:46 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 2652
  • Monitor KDS KD-1500VB - pozioma linia na środku ekranu.

    Obraz w trakcie pracy trochę sie rozszerza w pionie, czasami też się trzęsie (obraz w dwóch pozycjach). Czy to też zimne luty. Jeszcze raz, czy ktoś posiada schemat czy instrukcję serwisową. Pozdrawiam.

    Początkujący Serwisanci Kazimierz Marczak   19 Kwi 2007 11:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1215
  • Panasonic TXLD1P -pozioma linia...

    Witam. Telewizor gdy włączę działa poprawnie przez pierwsze 20 minut.Po tym czasie na ekranie pojawia się pozioma linia.Fonia w tym czasie nie wyłącza się.Gdy wyłączę TV na około 15 sek. i ponownie włączę obraz pojawia się na całym ekranie.Z upływem czasu pozioma linia zaczyna częściej się pojawiać...

    Początkujący Serwisanci CHACA   06 Cze 2007 23:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 828
  • Funai TV-2000T MK5 Biała pozioma linia

    Witam mam problem z telewizorem marki Funai TV-2000T MK5 Zamiast normalnego obrazu mam białą poziomą linie, głos działa ! Poz rozkręceniu tylnej obudowy i wysunięciu płytek zauważyłem nadpalone miejsce. Przepatrzyłem wszystkie zimne luty było ich parę w zaznaczonych miejscach na czerwono...

    TV Początkujący antek124   02 Sty 2009 16:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1609
  • SONY KV-25C5K. Żółtawa pozioma linia. Brak głosu, LED x 5

    W TV brak jest odchylania pionowego, OSD, fonii. Podstawiano już STV9379. Układ CXA2060AS jest przelutowany w celu poprawienia lutów. Po właczniu telewizora natychmiast (przed rozgrzaniem kineskopu) pojawia się tląca zielona kreska na obrazie - biegnie ona prawie przez środek przesunieta jest trochę...

    TV CRT Serwis waco   16 Gru 2009 12:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1732
  • TV LCD SONY KDL40 EX500 - Jedna cienka pozioma linia w innym kolorze.

    Witam. W telewizorze LCD SONY KDL40 EX500 100Hz, po 2,5 roku użytkowania, pojawiła się cienka, pozioma linia o szerokości 1 pixela w kolorze zależnym od treści (barwy) tła. Załączam szereg zdjęć na których to widać (1 obraz z DVBT TV, reszta Full HD z komputera, interferencje dodatkowe - uroda cyfrowej...

    TV LCD Plazma Serwis Electric_TM   02 Lip 2013 12:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3378
  • HP 2802A problem z syn. V

    Wygląda na to że wszystkie regulacje działają , ale obraz tylko od połowy w dół. Na połowie obrazu pozioma linia i ona jest granicą wszelkich regulacji , poza nią obraz nie wychodzi w górę. Czy to może być uwalony TDA 8351 , czy coś innego

    Monitory Serwis bihop   09 Kwi 2005 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 587
  • Junost 402ws - Schemat głowicy

    -------------- LeDy? A ten model Junost 406D, to po twojemu jak będzie pisany? ;) Tak jak napisałeś ale może być i tak: Юностn... 406Д . Już dalej mnie pytaj. Podobne tematy Junost 402B źle działa odchylanie poziome - NAPRAWIONE (6) problem z otv junost...

    TV Początkujący jawam23   29 Lis 2013 13:22 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 2955
  • Samsung CK5312Z

    brak obrazu,pozioma linia na środku ekranubrak napięcia zasilania końcówki mocy odchylania pionowego spowodowany przerwą w rezystorze R416 1om 0.5W,po wymianie rezystora odbiornik odzyskał sprawność.

    TV Diagnoza wojtex1111   15 Lis 2006 14:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 623
  • Sanyo cem2140p płaska linia na ekranie...

    Witam, już kiedyś w tym TV poprawiałem zimne luty na głowicy. A dziś coś nowego - pozioma linia, jak się rusza płytą główną znika i się pojawia - jakby jakiś zimny lut gdzieś siedział. Jak jest pozioma linia (na tuner ustawiony) to wtedy po przelaczeniu na av nie widac osd (obrazu przypuszczam, że...

    Początkujący Serwisanci Balu   11 Sie 2007 16:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1137
  • TV LEXUS RC4121 - obraz się zwężył.

    Witam! mam problem tego typu.Po włączeniu telewizora LEXUS RC4121 obraz wlacza mi sie z wezony w pionie po srodku ekranu. . czyli po mojemu brak odchylania pionowego-pozioma linia lub zbyt wąski. Na początek jednak wymiana C w zasilaczu -10 i 47uF potem przy TDA3653B C 100uF i jak jest cienki pasek,linia...

    Początkujący Serwisanci LeDy   06 Gru 2006 10:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1175
  • Telestar 2168 TXT - Brak treści obrazu.

    A i reset blisko. :D :D Nawet bardzo blisko. Jak pisałem, przewaliłem wszystkie tematy. Umówmy się, nie piszę bez sprawdzenia wszystkich możliwości, ale są tematy na elektrodzie, gdzie są odpowiedzi , ale brak potwierdzenia, że pomogło. Np. jest odpowiedż; "Wymień pamięć na 2401 powinno pomóc"...

    TV Początkujący Olek II   06 Paź 2014 07:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1311
  • Sony KV-E3431D AE2 pion - rozciagniety obraz w dolnej czesci

    Witam Mam problem z telewizorkiem Sony KV-E3431D. Na wstępie opiszę po krótce historię mojej walki z nim, a więc: telewizor się nie uruchamiał w ogóle - dioda standby mrugała mniej więcej co 1,5 sekundy w nieskończoność. Po pierwszych poszukiwaniach okazało się że część elektrolitów w zasilaczu dokonała...

    Początkujący Serwisanci mirex   26 Lip 2006 19:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2419
  • TV Panasonic TX-25X1CP pozioma niebieska linia.

    Witam mam taki problem z telewizorem Panasonic model TX-25X1CP gdy wlaczam go nie ma obrazy jest tylko niebieska pozioma linia co moze byc powodem tego i co zrobic zeby to naprawic z góry dziekuje za pomoc.

    Początkujący Serwisanci bicz1987   29 Cze 2007 21:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 999
  • Commodore 1802 - Zwężony obraz ku górze

    Proszę moderatora o nie łączenie postów gdyż sprawa dotyczy innego egzemplarza i wygląda trochę inaczej. Monitor na pierwszy rzut oka działa poprawnie jednak po wyświetleniu kraty widać że nie do końca. Jak widać kolory RGB są wyświetlane każdy pod innym kątem. Po zdjęciu obudowy i wyczyszczeniu...

    Monitory Początkujący 11111olo   13 Wrz 2013 15:34 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 5352
  • Telewizor Sanyo 3d surround - pozioma biała linia na ekranie

    Dzień dobry, jestem początkujący na forum elektroda pl. Mam problem z telewizorem Sanyo 3d surround. Na ekranie telewizora, przy włączaniu pojawia się biała, pozioma linia, która rozszerza się i wtedy pojawia się normalny obraz z dekodera. Poprawiłem zimne luty na trafopowielaczu, usterka znikła, a po...

    Początkujący Naprawy mirex   17 Lis 2014 21:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 450
  • Monitor 17" i dziwna pozioma kreska

    Jest to monitor z płycie Nokia 447E. Miałem ich sporo ostatnio bo kumpel przywiózł z Niemiec całą serie. W tym na początku była pozioma linia, więc przelutowałem płytke na cewkach V i monitor ruszył. Teraz niby chodzi ale po włączeniu zasilania zanim monitor dostanie sygnał z grafiki jest biały ekran...

    Początkujący Serwisanci donpablos   04 Lis 2006 16:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1521
  • Lenovo 510-15IKB - brak obrazu na wyjściu HDMI

    Cześć. (jeśli zły dział, proszę o ew. przeniesienie) Od miesiąca zmieniłem laptopa z "lenovo Ideapad Y530" na "Lenovo Ideapad 510-15IKB". Z poprzednim nie miałem żadnych problemów więc pozostałem przy marce. Do rzeczy: Tak jak z Y530 nie było żadnych problemów z uzyskaniem obrazu przez na TV poprzez...

    Komputery Początkujący Trabi   29 Gru 2017 11:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 261
  • Brak obrazu tylko cienka poźioma linia

    Proszę o pomoc mam tv - SEG -ct1000 i przy włączonym odbiorniku na ekranie świeci jasna cienka pozioma linia i delikatnie piszczy.Wymieniłem UK.sc AN5512 który się grzał i nic ,na pierwszy rzut oka elementy są ok .Wcześniej usterka miała objawy że obraz ściągało od czasu do czasu aż linia jest...

    Początkujący Serwisanci MARIO71   29 Paź 2006 16:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 693
  • phillips chasis FL 4.27 brak obrazu

    Zmniejsz wysokość obrazu i zobacz, czy pojawi ci się od góry jasna pozioma linia... Jeżeli tak, to TDA4680 nie jest w stanie uruchomić automatyki pomiarowej (pomiar prądu poszczególnych katod kineskopu). Sprawdź najpierw oscyloskopem, czy dochodzi do niego przebieg SSC (pin 14). Wymień kondensatory pamiętające...

    TV Serwis klamer   07 Wrz 2004 14:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1017
  • Grundig P3515 - Nieprawidłowo wyświetlany obraz

    Mam kilkunastoletni telewizor kineskopowy marki Grundig. Początkowo sprzęt działał bez zarzutów. Od niedawna zauważyłem pierwsze sygnały umierania telewizora: najpierw po włączeniu telewizora pojawiał się na ekranie kolorowy płomyk, ale telewizor działał jak trzeba, więc zignorowałem ten defekt. Dziś...

    Początkujący Naprawy Florian11   19 Lut 2017 00:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 150
  • LCD Sony KDL 32EX302 - Obraz zamazany

    Witam. TV po włączeniu pokazuje prawidłowe logo oraz treść obrazu. Po kilku sekundach na treść nachodzi biała mara. Prawidłowy jest natomiast obraz w górnej części (na wysokości około 2 cm od góry). Jeżeli TV przełączę na dowolne inne źródło bez sygnału (treści obrazu) to mara ustępuje. Gdy TV popracuje...

    TV Początkujący leonard666   04 Kwi 2013 20:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7449
  • CTX 1785S-zwezanie obrazu w pionie

    Monitor trafil z calkowicie nioostrym obrazem. Regulacja FOCUSEM przyniosla rezultaty lecz nie dziala dynamiczny Focus. Przy recznym kreceniu PR od DF nic sie nie zmienia chociaz przebieg na nozce 12 trafa sie zmienia (przebieg wedlug serwisowki jest OK). Czy moze byc to czesciowo uwalone trafo WN??...

    Monitory Serwis lukasz726   07 Wrz 2004 19:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 578
  • TV Grandin - biała linia na ekranie i pilot.

    jaka linia?pionowa?pozioma?jest obraz z linia czy sama linia. pisz dokladniej. czesto siadaja uklady pionu.

    Początkujący Serwisanci wojciech13   14 Wrz 2006 19:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1340
  • TV ORION SKV 2080 TMK5 brak obrazu jest biała linia na ekran

    Witam! Potrzebuję informacji, zniknął obraz, pojawiła się biała linia na środku ekranu. Okazało się, że wysiadł układ odchylania pionowego LA7838. Wymieniłem LA7838. Obraz OK. TV pochodził kilka godzin OK i rano włączyłem i znów biała pozioma linia na środku ekranu. Wymieniłem dalej LA7838 i dalej to...

    Początkujący Serwisanci mmk   17 Lut 2007 04:29 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2132
  • Thomson 28VT68N ICC11 - powolne zanikanie obrazu + cienie

    Witam szanowne grono. Być może ktoś z was toczył już boje z tym TV i będzie mógł podsunąć mi kilka pomysłów na rozwiązanie problemu, z którym się borykam. A więc tak: a) pacjent jak w tytule b) objawy: b1) dolegliwości "od zawsze"(od momentu nabycia 3 lata temu): - na ciemnym tle (czarny...

    TV Początkujący Dorian Olech   01 Kwi 2009 22:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1112
  • daewoo DMQ 2195 TXT problem z wlk obrazu

    Chassis CP330. Telewizor posiadał usterkę: brak obrazu, przerywana linia pozioma po środku ekranu. Fonia ok. Wymieniłem TDA3653B. Niestety nie pomogło. Profilaktycznie wymieniłem elektrolity wokół tego scalaka. Jednak obraz wrócił dopiero po wymianie rezystora R422 3.3ohm. Niestety teraz widać...

    TV Serwis zdzich42   02 Wrz 2004 22:50 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2266
  • Napięcie na kolektorze spada do zera i obraz znika!!!!

    Poruszałem niedawno kwestię siemensa 1768i w którym nie było tranzystora na wysokim i nie wiedziałem jaki to ma być. Powiedziano mi że najlepiej wstawić BU2527DX. Tak też zrobiłem i wysokie startuje lecz obraz pojawia się tylko na chwilkę (i to nie zawsze). I przez tą chwilkę widać że nie ma synchronizacji...

    Monitory Serwis juriboss   07 Lis 2004 02:37 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 513
  • Vela 203- kłopoty z obrazem

    Postanowiłem zająć sie takim antykiem co w temacie i mam taki kłopocik: obraz jest ale zwężony w poziomie tzn z góry jest spox ale z dołu ze 2cm jest ucięty(czarne tło) ale treść obrazu jest cała. Dodatkowo jak tv pochodzi pewien czas to nagle obraz staje sie przyciemniony, na środku pojawia sie pozioma...

    Początkujący Serwisanci Mariusz Ch.   10 Lip 2006 16:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 944
  • Syriusz TC 502 brak obrazu, fonia jest.

    Sprawdziłem tranzystory T509 i T510 . T 509 był uszkodzony zwarcie bazy z emiterem i kolektorem. Po wymianie T 509 wn ruszyło, napiecie zarzenia na kineskopie jest ,jednak na ekranie pojawila sie pozioma linia jak przy braku odchylania pionowego, potem ta linia zgasła całkowicie.Poleciał bezpiecznik...

    TV Początkujący zibir57   03 Lis 2009 16:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2201
  • Sony KV-M2141K - Brak obrazu, fonia jest

    PK sprawdzona Jak sprawdzona? Napięcia jakieś są? Pion wydaje się być ok (z resztą gdyby padł pion to z tego co czytałem kineskop wyświetlałby poziomą linię, jak się mylę proszę mnie poprawić :)) Poprawiam: być może ta pozioma linia zaświeci się po zwiększeniu UG2 (pod warunkiem, że UG2 jest...

    TV Początkujący Jareen   11 Wrz 2012 20:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2127
  • RoverScan Optima 151 - obraz przesunięty i "posiekany"

    Witam. Monitor dostałem już uszkodzony. Podobno Wcześniej kilku (kilkunasto) krotne włączenie i wyłączenie czasem powodowało przejście do normalnej pracy. Usterkę najlepiej przedstawiają zdjęcia (zaróżowienie to efekt oświetlenia przy robieniu zdjęć; kolory są ok). Kolorowe paski z boku czasem się...

    Monitory Początkujący zolwi   20 Maj 2011 14:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1100
  • LC-40LE510e zasilacz 17PW07-2 - brak obrazu, jest reakcja na touchpad

    Wiec jest tak jak podejrzewalem, mianowicie zakupilem plyte 17mb60-4 ale do nieco innego modelu, nie do lc40le510e, ale do LC-40SH340E na matrycy LTA400HM07( nazwa ta sama 17mb60-4). Po podlaczeniu obraz byl odwrocony o 180stopni wiec wiedzialem ze przyda sie wymiana wsadu pamieci NAND przez usb. Kiedy...

    TV LCD Plazma Serwis Grzegorz86nl   21 Mar 2014 19:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4989
  • Unimor Siesta 3 - obraz i fonia "jak kodowane"

    Witam! Mam problem z Unimorem Siesta 3. Nie znalazłem podobnego przypadku na forum. Natychmiast po włączeniu obraz wygląda jak "zakodowany CANAL+" (każda pozioma linia obrazu podzielona czarnym paskiem), słychać też "zakodowane" dźwięki, co ciekawe słychać też prawidłową fonię (równocześnie). Problem...

    TV Serwis hansolo80   21 Gru 2005 21:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1191
  • Zanika obraz w TV. Pozioma linia na środku ekranu.

    witam, mam taki problem mianowicie chodzi o to ze telewizorek czasami traci obraz w ten sposob ze na śroku ekranu robi sie pozioma linia reszta jest wtedy czarna, dziwk slychac. Jak uderze w obudowe tv obraz wskakuje i jest ok. Co moze byc przyczyna?chodzi o tv 14 cali firmy Nokia ma okolo 14 lat

    Początkujący Serwisanci faldo   10 Lis 2006 17:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 732
  • TV Toschiba 2500TB - zwężony obraz.

    Chyba wpierw winien jestem zaznaczyc ze nie mam wiele praktyki w elektronice. Objawy: Cienka niebieska pozioma linia przebiegajaca przez srodek ekranu. Jakis czas temu objawy byly z gola inne: Zwezony obraz w pionie mocno znieksztalcony. Przy uderzeniu obraz rozciagal sie na caly ekran nie mniej...

    Początkujący Serwisanci jogi30   19 Kwi 2007 01:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 801
  • TV Philips 21PT166B/58P linia na ekranie po wymianie trafa.

    Witam Dostałem od znajomego TV 21PT166B/58P (AA5) z obiawem braku obrazu i trzeszczeniem w środku. Uszkodzeniu uległo trafo 1352.5003, - przy włączonym TV widoczne iskrzenie w środku trafa. Trafopowielacz wymieniłem na odpowiednik z poltronic: Po wymianie trafo pracuje poprawnie, niestety...

    Początkujący Serwisanci kris-644   22 Sie 2007 11:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1362
  • Curtis 2102 VT - poszarpany obraz.

    Dołożyłem 3Ω równolegle i pomogło, napięcie na cewkach wzrosło do 15.4V i amplitudą i liniowością dało się wyregulować obraz ale synchronizację uzyskuję dopiero przy ustawieniu potencjometru w skrajnym położeniu. Przy przełączaniu programów obraz wolno się przesuwa i ustawia we właściwym miejscu....

    TV Początkujący LeDy   14 Paź 2008 19:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2878
  • Tevion ( Schneider ) TV 9.6 uszkodzony tranzystor linii

    Wymieniłem hota n prawidłowy, obraz jest ciemny po skręceniu screenem pojawia sie pozioma linia.

    TV Początkujący pożeracz kartofli   07 Kwi 2010 18:53 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1877
  • Samsung LE320D400 - Podzielony obraz

    Witam, dziękuję za zainteresowanie moim tematem. U klienta usterka wystąpiła po 15 minutach, każde wyłączenie telewizora na 2,3 minuty powoduje, że wraca do pełnej sprawności. Gdy jest ciepły czas do wystąpienia usterki skraca się do 3,4 minut. Czyli usterka ma związek z nagrzaniem. Moje niedopatrzenie,...

    TV LCD Plazma Serwis naprawa tv   12 Sie 2014 19:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2700
  • Elektron C-382D brak obrazu...

    Witam Jest to stary ruski tv, aktualnie po wymianie (chyba wiekszkosci elektrolitow) na srodku ekranu jest tylko cienka pozioma linia i nic pozatym. Jest mozliwosc regulacji jasnosci itp. mozna wstroic stacje jest rowniez glos, jedynym problemem zostal obraz. Prosilbym wiec o jakies wskazowki w lokalizacji...

    TV Serwis Paweł(max)   18 Gru 2003 10:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1605
  • MITSU XDM-2000 znikajacy po 1sek obraz....

    Po wlaczeniu Monitora, do zasilania, na sekunde pojawia sie obraz a po chwili robi sie pozioma linia ktora znika... i pozostaje czarny ekran.. nie wiem od czego zaczac, bo nie mam nawet schematu, a na monitorach znam sie znacznie mniej niz na innych rzeczach.... Prosze o pomoc..

    Monitory Serwis narvany   14 Lis 2005 20:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 645
  • Telestar 8937T ULTRA-znika obraz

    Wejdź w service mode ,ustaw test G2 i wtedy regulacja, pozioma linia ma być lekko widoczna. Jeśli po takiej regulacji obraz będzie dalej zanikał w normalnym trybie tv to oznacza nierówną emisję katod kineskopu i zużyty kineskop. Pomiar jest automatyczny i jak coś nie chalo z emisją to zatyka wzmacniacze...

    TV Serwis marko41   12 Lis 2005 20:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2019
  • Daewoo DTL28G7K pół obrazu

    Witam.Naprawiałem telewizor Daewoo DTL-2867K u klienta w domu po jego sąsiedzie który zaoferował że mu go zrobi.Niestety nie dał rady i teraz mam problem.Poleciał pion TDA8351 był rozerwany więc delikwent go wymienił i na ekranie tylko pozioma linia swieciła no i bez schematu powiedziąl ze nie da rady.Oczywiscie...

    TV Serwis lasicowski   21 Mar 2007 18:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2781
  • Telewizor Telestar 4155T Problem z obrazem

    Mam problem z telewizorem marki Telestar 4155T.Obraz jest zniekształcony i co chwila zwęża w poziomie.Występuje też pozioma linia z góry ekranu. Zaniżone mam napięcie 115V do ok 85-90V(nie da sie jednoznacznie ocenić ponieważ sie waha).Zmierzyłem także napięcie 180 V wychodzące z trafopowielacza(zmniejszone...

    Początkujący Serwisanci hadam   18 Lis 2005 23:51 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1493
  • Poszarpany obraz Trilux TAP 2531 TSP-X

    Witam ponownie... Jak w większości przypadków wymiana elKo pomagała... Jest już lepiej ale niedokońca...otóż poszarpany obraz jest tylko wtedy gdy jaskrawość i kontrast są na maksa...trafo "ćwierka" :D ale po jakimś czasie przestaje się to dziać...a ostatnim razem jak się to robiło to na ekranie zrobiła...

    TV Serwis marihires   27 Maj 2006 19:06 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3598
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME