I na zimnej i na ciepłej tak jest. A z obrotami jest tak jak Pan napisał;) Ponoszą się i potem spadają po zmianie biegu;)
Odpowiadasz jak moja głucha ciotka "była ciocia w urzędzie? > Tak, tak i ziemniaki też potaniały w tym roku" Pytanie dotyczy tego czy dźwięk się zmienia z obrotami silnika.
Sprawdziłem jeszcze jedną rzecz czy jest napięcie na wtyczce do krokowca i okazało się że jest ale tylko na jednym pinie a na drugim jego niema ten kabel idzie aż do ecu , wygląda na to że nie mam pełnego sterowania silniczkiem , silniczek dostaje impuls po przekręceniu stacyjki w pozycję on , żeby się zamkną a nie dostaje impulsu na otwarcie . Jutro...
ale tylko na wolnych trzesie obrotami,czy pozniej tez ma inne objawy?na neutralu po przygazowaniu?
Witam! Panowie mam problem jak koledzy wyżej z falującymi obrotami w scenicu 1,9dci 2001r tylko ze u mnie na zimnym silniku chodzi równo dopiero po przejechaniu paru km jak silnik się zagrzeje to zaczynają falować,dodam ze jak się zwiększy obr powyżej 1000 obr czuć to falowanie,i potrzebuje pomocy od czego zacząć czego szukać aby ten problem wyeliminować...
Ktoś "wyregulował" wolne obroty. :)
Na dole jest jeszcze coś napisane. Podpowiem-to jest V-MOS i możesz go zastąpić innym, łatwym do zdobycia tranzystorem w obudowie TO-247 Dostałeś już wyśmienitą podpowiedź, ja takowej nie miałem, gdy ten regulator naprawiałem.
A ja zapytam inaczej, jazda z obrotami 1000/minute na jakim biegu? 😉
Co to za słowo "po wduszeniu sprzęgła '? Ja znam ale mówi się wciśniecie pedału sprzęgła . A ja już ruszysz i puścisz pedał sprzęgła, dalej to się robi z tymi obrotami czy silnik zachowuje się normalnie?
Mam problem z wolnymi obrotami - scenic II 2005r, po odpaleniu obroty biegu jałowego ok 750 - 800 czyli ok. Parametr odczytany Clipem - regulator biegu jałowego włączony. Ale jak dodam gazu to obroty już nie spadają, parametr zmienia się na regulator biegu jałowego wyłączony. Parametr braku obciążenia to 14% a położenie pedału na "0" to 14 czasem 15%,...
Renówki to taka marka która sama sie naprawia ;) Sama sie psuje po chwili się naprawi nic nie zrobisz ;) A jak problem bedzie sie powtazał odłącz na 15 minut akumulator i pozostaw auto aby zagrzał się do właczenia wentylatora chłodnicy. jeżeli nie to czujnik temp. "raflin2" dlaczego chcesz zmieniac te obroty 1100 to obroty na ssania a 700 to prawidłowe...
Panowie pomóżcie zakupiłem Megane scenic 1998 r z 2.0 gaz 114 km problem był z obrotami a mianowcie albo mial za wysokie albo w ogóle gasi na gazie i na bedzynie to samo auto stoi u mechanika podpieli komuper błędu nie pokazuje no i nie wiedzą gdzie szukać. Pomoże ktoś doradzi?
Witam. Mam problem z dmuchawą w moim Scenicu. Dmuchawa przestała działać, po wymontowaniu rezystora i podmianie na nowy zero reakcji, wiem, że obrotami moduł steruje poprzez minus(-) więc po zetknięciu radiatora z masą dmuchawa śmiga ładnie a co za tym idzie silnik sprawny - mam więc dwie opcje: 1. Kupiony zamiennik modułu był fabrycznie uwalony 2....
Od jakiegoś czasu mam taki problem z obrotami silnika, obrotomierz na postoju stoi jak wryty, ale jak się posłucha silnika to, co kilka sekund zatrzęsie nim. Najlepiej to słychać przy tłumiku, spaliny wydobywają się nierównomiernie ja bym to nazwał „bulgotaniem” i co chwilę jest taka przerwa. Problem występuje na zimnym jak również na ciepłym...
Mam problem z obrotami silnika w Reno scenic 1 1.9 d 64 km z 2000 roku. Problem polega na tym że , po odpaleniu silnika silnik pracuje normalnie ,obroty na obrotomierzu są normalne ,ale od czasu do czasu obroty całkiem spadają i strasznie kopci przy dodaniu gazu , po jakimś czasie obroty wskakują normalnie i przestaje kopcić ,dzieje się tak na wolnych...
Może się przepustnica zaccina albo tam jest czujnik położenia przepustnicy, ale pewnie to krokowy też mi to z tymi obrotami ostatnio sie dziwne żeczy dzieją
dzieku za reakcje. siedze własnie w tym gracie i sprawdzam jeszcze to i owo. wychodzi mi kurde że albo czujnik doładowania szwankuje albo turbina za mało daje. sprawdzałem organoleptycznie i jak zdejme rure to czuć że pompuje ale reką ciśnienia nie sprawdzisz. komputer pokazuje że cisnienie na wolnych obrotach to około 950 hpa i powinno rosnąć wraz...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobiłem i wymieniłem już wszytko co było by możliwe związane z obrotami, włożyłem już któryś z kolei nowy silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam już pomysłów. W czasie jazdy trzyma 1500 obrotów jak dam na luz a na postoju ponad 1000 obrotów....
Witam. Mam następujący problem. Zimny silnik zaraz po uruchomieniu pracuje nie równo - wachluje obrotami 2 razy na sekundę ( w zakresie 50obr. ) Ponadto podczas przyspieszania przy około 2300obr/min do 2500obr. nierównomiernie ciągnie. Wymieniłem filtr powietrza i wyczyściłem dolot łącznie z EGR. Nie pomaga. Za to pomogło dolanie do ropy mixolu. Silnik...
Witam i pytam. Miałem problem z obrotami jałowymi, auto i na beznynie i na gazie gasło po wrzuceniu jałowego. Wymieniłem silnik krokowy, przy okazji czujnik temperatury bo momentami tracił styk. Pojawił się tym razem taki problem - obroty na jałowym sięgają 1600/1700 gdy auto jest ciepłe. Na zimnym pracuje tak jak powinien. Z czasem w trakcie jazdy,...
Test przelewowy tow dieslu na układzie CR. Z obrotami po włączeniu klimy to nie jest normalne. Wygląda na to że rozjeżdża się mapa bo masz źle ustawiony LPG. Możesz pojeździć przez tydzień na samym PB i problem powinien ustąpić. Nie pamiętam ale chyba w Clipie idzie usunąć wartości wyuczone.
Witam. Mam następujący problem. Zimny silnik zaraz po uruchomieniu pracuje nie równo - wachluje obrotami 2 razy na sekundę ( w zakresie 50obr. ) Ponadto podczas przyspieszania od około 2300obr/min do 2500obr. nierównomiernie ciągnie. Wymieniłem filtr powietrza i wyczyściłem dolot łącznie z EGR. Nie pomaga. Za to pomogło dolanie do ropy mixolu. Silnik...
Mam problem z obrotami w moim samochodzie. Chodzi o to iż na ciepłym silniku obroty spadają poniżej 500. Dodatkowo w trakcie jazdy przy zmianie biegów i wciśnięciu pedała sprzęgła obroty spadają do 0 lecz samochód nie gaśnie. Ostatnio usunięty został katalizator, wymieniono uszczelkę pod głowicą i zamontowano nową cewkę. Dodatkowo na 2 przewodach od...
Witam. Przeglądnołem całe forum znalazłem różne zachowania silników ale nigdzie nie był takiego jak w moim sceniku. Mianowicie jeździ dłuższy czas np. cały miesiąc i wszystko jest OK. Czasem jednak mu odbija i ciężko pali na zimnym ( czasem zdarza się też na ciepłym) silniku a jak już zapali to ma tendencje do gaśnięcia więc musze podtrzymywać mu wyższe...
Witam.Mam Scenica 1,9 dci 102KM, 2001r i jest problem z falującymi obrotami obojętnie czy jest zimny czy rozgrzany silnik,mało tego przy 2,5 tyś obr zapala się lampka od świec żarowych i przechodzi w tryb awaryjny ogólnie auto niema mocy filtr paliwa i powietrza wymieniony na nowy byłem na diagnostyce i podłączyli komputer i niema o dziwo żadnych błędów...
Chodzi o to że kasują mi się wszystkie liczniki:spalanie, bieżące km, spalone dotychczas paliwo i przejechane km od ostatniego kasowania. Co do zimy to chodziło mi, że jak stał i nie wyjmowałem akumulatora bo był już nowy to i tak na mrozach się kasowało, ale odpalał bez problemu. Myślę sobie, że jakby zamarzł akumulator to nie powinien nawet odpalić....
Czy może ktoś z szanownych urzytkowników miał do czynienia z regulacją przepływomierza? Mam na myśli przepływomierz z przegrodą spiętrzającą i regulację napięcia sprężyny cofającej klapkę. Problem mój dotyczy auta Mazda 626 2.0i 8v 90r, w którym taki właśnie przepływomierz występuje wyprodukowany przez Nippon Denso. Kłopot mój zaczął się kiedy "pewien...
Witam wszystkich. Panowie borykam się z problemem swojego szczeniaka tj. Scenic ll 1.9 dCI 120km. Co mu jest nie wiem. Staram się poszukać jakichś tropów na własną rękę bo wiem że mechanicy mnie skasują i pewnie niewiele zdziałają. Problem w tym, że jakoś brak mu mocy. Dzieje się tak tylko w zakresie od 800 do 2000 obrotów a powyżej jest dobrze. Praktycznie...
temat jest tu dlatego, ponieważ skrzynia to nie jest mały element. Może Cie to zaskoczy, ale różnicy pomiędzy obrotami nie odkryłem poprzez obserwację zachowań jaskółek afrykańskich. Skrzynia była na diagnostyce i nic nie wykryło. Po prostu liczę na jakąś pomoc, od czego zacząć, może ktoś miał podobny przypadek i wie co powoduje takie zachowanie samochodu.
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
witam pytanie do wszystkich, a glownie do Elektrita, piszesz o tym, ze jak się przestawi polozenie poczatkowe przepustnicy to ECU moze nie wiedziec, ze jest na biefu jalowym. ja mam Astre II X16XEL i po zalozeniu gazu mam problem z wolnymi obrotami ktore faluja.. ogolnie obroty sa za niskie ok 600 ale z TECHA nie ta się podniesc bo jest informacja,...
Witajcie. Oświećcie mnie bo już zgłupiałem. Renault Megane Scenic I phI z 97 roku 2.0L benzyna. Miałem problemy z obrotami biegu jałowego. Postanowiłem zajrzeć do sterownika. Odłączyłem klemę od akumulatora, następnie wtyczkę od sterownika i wymontowałem sterownik. Ponieważ jest zatopiony w jakimś silikonie trochę go poskubałem. Następnie ponownie zamontowałem...
Może być też KZFR lub mała nieszczelność dolotu. Mam 2 renówki z takim samym silnikiem i każda zupełnie inaczej odpala 8 i pracuje. Najpierw wchodzi na wyzsze obroty po 2.... do 10 s opada na niskoe obroty.
sciagnelm obudowe filtra powietrza wraz z przeplywomierzem i praca taka sama nic sie nie zmienia To jeszcze nie świadczy o tym że MAF jest 100% sprawny, na piechotę nic nie poradzisz, pokuś się o diagnostykę
Renault Scenic nie wchodzi na obroty
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Za wysokie obroty
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
Odchodzimy od tematu, próby przelewowej się nie zrobi, to ustaliliśmy. W czym może być jeszcze problem. Silnik chodzi równo, sondy też wydają się być w porządku. Przychodzi mi jeszcze do głowy przepustnica, ale silnik chodzi równo i ma w miarę równe obroty.
Panowie a może wystarczy dociągnąć maglownice. Dojście od spodu, taka duża nakkrętka do dociągania zebnika. Wystarczy 1/4 obrotu
cos z pedalem gazu , tak jak wyszlo w tescie. brak kontaktu, połączenia , przerwa w obwodzie. pewnie użyles wd 40 lub inne podobne co izoluje zamiast poprawiac kontakt.
gazu do oporu i w trasę Trzeba sprawdzić ustawienie sterownika od gazu, może przy określonych obrotach przełącza na PB
I cała racja, jak pisze milejow. Czujnik obrotów silnika do wymiany, dostaje rozwarcia.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Potencjometr przepustnicy
Trzeba podpiąć CLIP i zobaczyć co jest w parametrach , jakie napięcie widzi ECU, jakie ciśnienie na listwie,czy widzi obroty,
Kolega skończy bzdety pisać, Działała by dmuchawa na najwyższych obrotach.
Warto sprawdzić ustawienie rozrządu, jak wyżej napisano. Od siebie dodam, że warto sprawdzić zawór EGR, nie wiem jak w tym modelu, ale w niektórych dci i dti, odpadają dekielki z zaworów egr i mógł akurat wpaść pod zawór ? przez to dziwne obroty, hałasy i dymienie?
Nie jestem pewien ale chyba lucas.
No to ten regulator obrotów.
renault scenic obrotami obrotami silnika renault scenic wolnymi obrotami renault
sortowanie programów dekoder techbite sterowniki first flash
prasa krawedziowa sterowanie lampa solarna
Piaggio X8 125 2006 – demontaż iskrownika i impulsatora krok po kroku 4Swiss Sienna 7 nie wykrywa pojemnika na wodę – magnes, czujnik Halla, diagnostyka