A w ELX jest licznik od CC ? To ma i obrotomierz. obrotomierz w CC?
Bo jak podłaczysz go do cewki to będzie zbierał sygnal dwa razy częstszy niż w cc . maluch ma 2 cylindry a cc 4 poszukaj na forum nieraz już było
http://www.126fan.pl/www/deska_i_wskazn....
nie będzie pokazywał dobrze tak jak pisze kolega wyżej to po pierwsze a po drugie użyj wyszukiwarki bo postów na temat co trzeba w tym obrotomierzu przerobić trochę było. Mała podpowiedź obrotomierz dla CC i dla 126p to to samo Więc już chyba wiesz czego szukać
Prędkośc wału jaką wsazuje ten wskażnik jest przekłamana na pewno nie osiąga takich prędkości zapomnij o tym ! Aż z ciekawości poczytałem dane techniczne tego motoroweru max obrotów to 6500 obrotów z czego moc maksymalna osiąga przy 5500 więc 10000 jest nie realne i 3000 na wolnych też mi coś . motorowery maja wolne obroty w okolicy 1 tys obrotów i...
Chodzi mi o przerobke z 4 tlokowego na 2 tlokowy. Przy silniku 4 suwowym 1 tlokowym na dwa obroty walu przypada 1 iskra. Tak wiec w silniku 2tlokowym 1 iskra przypada na 1 obrot walu, a w silniku 4 tlokowym 4 suwowym 2 iskry przypadaja na 1 obrot. Troche to zagmatwane. Co do przerobki obrotomierza z CC do 126p, to gdyby ktoś chciał to załączam plik.
Mam takie coś http://design-wea.prv.pl/panel10301.htm. Na kole pasowym są 3 występy i w dodatku nie równomiernie rozstawione tak jak w tym temacie : http://club126uk.co.uk/smf/index.php?top... Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego obrotomierz od poloneza da się przerobić na 2 gary ,że pokazuje idealnie a od cc sporting jest taki toporny?
na www.126fan.pl masz manuala przeróbki do 126p. czyli cos dla Ciebie :) pozdrawiam, mam nadzieje ze pomoglem.
Dodam coś od siebie nie do końca na temat Jeśli nie podłączyłeś jeszcze obrotomierza to podłącz go przez potencjometr 10k do przerywacza i ustaw sobie poprawne wskazania.
Z CC Sporting. Cały licznik. Poszukaj na forach PF126p, widziałem dokładny opis takiej przeróbki po której wszystko działało tak jak należy.(obrotomierz, licznik, paliwo i temp silnika!)
W serii elegant były już liczniki takie jak w cc z późniejszych serii. Te okrągłe. Trzeba tylko do takiego licznika wymienić linkę, bo jest na zatrzask. Można też wpasować zegary od cc sporting. Tam już jest obrotomierz, tylko wymaga niewielkich zmian. Ale o tym pisał już chyba albercik.
Z Poldolota obrotomierz będzie w maluchu zaniżał obroty o połowę... Poldek ma 4 gaty maluch natomiast tylko ma ich dwa... Nie wiem czy jest sens i możliwość bez wymiany np kwarcu (o ile w obrotomiarzu Poloneza on występuje - wiem że występuje w Cinquecento 700 np... czy 900) odczytuje się częstotliwość wymienia się ją na 2 razy mniejszą i tym samym...
Potrzebujesz licznika od cc sporting Sposób przeróbki - poszperaj tu: http://cienki700.w.interia.pl/ http://www.126fan.pl/ Koszt przedsięwzięcia to 150-250zł.
Za mało danych... A nie można wykorzystać zbiornika od malucha z jego czujnikiem i wskaźnikiem, a nawet całą deską? - to o paliwie. Napięcie to "pikuś", mierzy Kolega do masy i do punktu ZA stacyjką, na wyjściu na zaplon; za stacyjką by nie mierzyć całe dnie a tylko gdy jedziemy - to o voltach. Co do obrotomierza - ważne jaki jest system zapłonu: rozdzielaczowy,...
Witam, mam taki oto problem, Posiadam fiacika 126p z zegarami od CC. i mam obrotomierztylko niepodpiety. Jak samemu go podpiac do silnika, aby pokazywal ile silnik ma obrotów? Pomóżcie, nie chcial bym kozystac z pomocy elektryka samochodowego.
Zapewne mowa o cc 700 poczytaj kolego na forach malucha ze pod nanoplex nic się nie przerabia obrotka -przynajmniej tak czytałem Ja mam zamontowany w 126p fl czyli platynki do lutowałem do nóżek kondensatora drugi i jest git Bez do lutowanego kondensatora obrotek zaniżał o połowę
Więc tak, mam w swoim Maluchu silnik z EL na elektronicznym zapłonie. Ostatnio przymierzałem się do gaźnika z Cinquecento 700(FOS 30S2Hx ze specjalną podstawką) Na jedno-gardzielowym 28IMB jest wszystko w normie, nic nie strzela, chodzi równo i kręci do odcięcia(6900n/min według cyfrowego obrotomierza) Na tym dwu-gardzielowym z CC przy przyspieszaniu...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... temat obrotomierza, który wylądował w koszu Na dzień dzisiejszy nie kupował bym tripodów, ale wtedy były inne czasy ponieważ teraz bym mógł sobie załatwić przeguby ze zwrotnicami z jakiegoś przednio napędowca i jakoś połączył mniejszym kosztem. Sprzęgło z cc900 a raczej docisk, zawadza o żeberka wewnętrzne...
Jak spojrzałem na te schematy, to układ jest bezrozdzielaczowy a oryginalna cewka jest jakby potrójnym układem z np. Fiata CC lub 126p, a więc "trzy" cewki z iskrą traconą, w jednej obudowie i sterowana ta cewka jest trzema przewodami do ECU. Powinien mieć Kolega nie trzy a pięć przewodów. Można próbować pobierać sygnał z pinów "2", "3" lub "4" cewki,...
Witam, w związku z tym, że ceny obrotomierzy "z epoki" są chore oraz Elegant ma zapłon jak CC700, na cewce 100% bliźniaczej z PI (miałem to auto 2 latka) - pytanie: Czy obrotomierz od Punto 1 podłączony pod jedną cewkę będzie zaniżał 2x odczyt, czy też może oryginalnie sygnał jest brany z jednej cewki?
Witam! Na wstępie dane auta: Fiat Panda 1993r. 999 Fire na monowtrysku IAW 6F.SH Przebieg 50tys. km od nowości. Przy przebiegu 30tys. założona instalacja LPG II gen Landirenzo LC-01. Samochód jak to zwykle bywa przed montażem LPG był niemal jak nowy. LPG założone w celu wiadomym. Serwisowany u Fiata i w "gazowni" którą naprawdę z czystym sercem mogę...
Witam przerabiam mojego w202 i zamontowalem licznik z w 210 od 6 cyl silnika ja ma 4 cylindry i obrotomierz pokazuje mi o okolo 1,5 raza nizsze obroty co musze przelutowac ze starego licznika ewentualnie dokupic aby wskazania były poprawne ?? dodam ze musiałem kupic taki licznik bo nie było w ogole liczników z duzym wyswietlaczem do 4 cyl i zostaje...
lublin obrotomierz obrotomierz iveco focus obrotomierz
punto przełącznik świateł piaggio cewko moduł iveco daily problemy klimatyzacja
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Instrukcja obsługi Casio SF-3600 64KB po polsku Instrukcja obsługi Panasonic NV-HD635 w języku polskim