uszkodzony czujnik położenia wału to nie bedzie wyrzucał check engin przy kreceniu rozrusznikiem? Tak. Nie pisz kolejnych postów tylko zrób to co napisałem. Zawsze jak na ciepłym nie pali podejrzenie pada na ten czujnik. Jak masz vcds możesz sprawdzić czy widzi wtedy obroty.
miałem przypadek ze nie była przykręcona opaska od przepływki. komp głupiał i silnik nie miał mocy. z kompa były zaniżone wartości na przeplywce, w bloku 11 też komp nie otwierał turbiny. dziura za turbiną. brak ciśnienia, gwizd i syczenie powietrza. słychać bardzo dobrze. u Ciebie obstawiał bym ze kierownica się zacięła i przez to umarł na optymalnych...
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
Rozepnij wydech przed katem. A wałek się wytarł że robiłeś? Jeśli tak to może być przytarta pompa tandemowa i nie wytwarza podcienienia przy wyższych obrotach.
Widzi obroty?
potrzebuje przekodowac eprom aby obrotomierz wlasciwie pokazywal obroty
Uszkodzona przepustnica.
Jak na wolnych to normalne. Syczy powietrze na przymkniętej przepustnicy. Te silniki są mega wrażliwe na lewe powietrze i od razu kuleją na wolnych. Szczególnie jak wyłączysz klimę i zejdą na 600RPM wolnych obrotów.
Potrzebuję pomocy. Mam problem z moją Audi A3 1.6 APF. Problem polega na tym, że gdy ją odpalę, strasznie falują obroty, tak do momentu aż ruszę przegazuję, a wtedy jest wszystko ok. Obroty nie falują już. Jaka może być przyczyna?
A błąd to nie wszystko. Widzi obroty w czasie kręcenia??
Robiłem test sztangi 10tki razy (pisałem o tym nie raz) ale nigdy nie podniósł obrotów do 1400 obrotów.
A może wystarczy skrócić sztangę o 2 obroty...
Mam Audi a3 1.8 125 koni benzyna Podczas wrzucania na luz samochód jedzie kawałek i gaśnie. Nie raz odpalając postoi trochę i zgaśnie. Czy to jest problem z obrotami?
Gdzie znajduje się czujnik obrotu wału w Audi A3 ?
ZObacz podgląd podcisnienia i uchylenia przepustnicy oraz obroty zadane i rezczywiste
No to proponuje jak nie pali połaczyć sie z ECM . Jak połączy sprawdzić czy widzi obroty przy kręceniu.
Rozrusznik sam z siebie nie jest wolny czy szybko - to nic innego jak silnik elektryczny. Jeżeli akumulator słabnie i ma coraz mniejszy prąd rozruchowy to rozrusznik kreci wolniej - idąc tym tokiem dalej należy sprawdzić przewody do rozrusznika, ponieważ zbyt duże spadki napięcia dadzą ten sam efekt. Rozrusznik ma ta samo rezystancje i zgodnie z prawem...
Jeżeli chodzi o zawór przewietrzania tego zbiornika to jak najbardziej może mieć wpływ na wolne obroty.
Hehe miałem ten sam problem w seacie toledo II z silnikiem 1.6 czyli dokładnie takim samym jak Twój. I problem został rozwiazany. Mianowicie masz osad na przepustnicy tak jak u mnie było bo to samo sie działo. Kupujesz taki produkt Aimax do oczyszczania przepustnicy , sciagasz tą rure od filtra powietrza co tam prowadzi i na odpalonym silniku psikasz...
Uszkodzony moduł wentylatorów który jest w większym wentylatorze lub okablowanie. Przy okazji sprawdź ładowanie, bo brak ładowania też podnosi obroty.
Przeczyść przepływomierz może pomóc na wypadanie zapłonu. Może więcej już nic nie pisz.
Przybyło z tego co widzę.. A na biegu kopci na biało, ale to tez po części wina temperatury.. I jeszcze falują obroty
Wgraj oryginalny wsad do sterownika silnika pzdr
A rozrusznik kręci normalnie ?, chodzi o to, że jak wał korbowy nie osiągnie ok 200rpm na rozruszniku, to sterownik "nie widzi" obrotów
No to masz przerwany obwód licznik-alternator i dlatego takie zachowanie się układu ładowania. Ciekawe co za mechanik powiedział, że w tym modelu to normalne, nie jest normalne! Co by było gdybyś miał w zwyczaju jeździć nie przekraczając tych obrotów, w których alt. się wzbudzi?
Witam. Dymi podczas dodawania gazu czy na wolnych obrotach też?
mam rowniez ten sam problem z autkiem , czy mozesz powiedziec jaka byla przyczyna wysokich obrotow ?? Sprawdź czy masz ładowanie. Brak ładowania również powoduje podbicie obrotów.
To sprawdź może w ręku za pomocą śrubokrętu czy trzyma DV? Bo to trochę dziwne, że takie dźwięki. Możesz też sprawdzić stan zaworu/śruby odpowietrzającej - tutaj tylko ori, to co jest w tej odmie (nr 6) No chyba że jest jakiś problem z turbiną. Może nagraj dźwięk jak zwiększasz obroty przy otwartej masce.
Basic settings (nastawy podstawowe, miga kontrolka świec i obroty na 1400 to mi zloguj
Jakim programem i interfejsem próbujesz łączyć?
To musi być coś z osprzętem bo słychać że nie synchronizuje się dźwięk dokładnie z obrotami silnika.
Autko zostało naprawione. Okazało się że w zasilaczu od komputera poszedł układ scalony sterujący przepustnicą (sterownik przepustnicy). Naprawa wyniosła mnie 400 zł. Teraz tylko muszę dać gaz do regulacji bo skacze na wolnych obrotach
A w parametrach "live", coś widać ? Np. ciśnienie paliwa, obroty wału itd.
Witam, mam problem z Audi a3 8l 1.6 2000r sama benzyna. Chodzi o gaśnięcie samochodu przy wciśnięciu sprzęgła, obroty spadają do 300/400 a przy dojeżdżaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć. Mógłby ktoś powiedzieć czym może być to spowodowane. Zaznaczę że przepustnica była czyszczona i adaptacja była zrobiona. Mam też film na którym widać te falujące...
Zakłądając, że zmienna geometria w turbosprężarce działa sprawnie to i tak nie osiągniesz wymaganego ciśnienia w wężach bo zmienna geometria będzie ciągle ustawiona w pozycji minimalnego doładowania, jakieś tam ciśnienie się pokaże ale przy bardzo wysokich obrotach silnika.
Witam mam problem z obrotami w Audi A3 8L na biegu jałowym, obroty falują. Była robiona adaptacja przepustnicy, wymienione kable zapłonowe,wymieniona sonda ta 1. Objawy pokazane na filmie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam posiadam audi a3 8p, 1.6 fsi. Aktualnie mam problem z obrotami silnika. Nie wiem od czego to zależy ale czasami po odpaleniu silnika (przeważnie na ciepłym) obroty spadają na chwilkę do 200 i nagle podnoszą się z powrotem do naturalnej wartości. Podczas jazdy gdy zmieniam biegi (też nie zawsze) występuje dokładnie takie same zjawisko. W czym może...
Te objawy dwa ostatnie bledy
Jak dla mnie masz coś nie tak z czujnikiem ciśnienia, przewodami lub ECU, bo przy RPM=1500 MAF=450mg a cisnienie 2983mbar, nie realne Całkowicie nierealne. Sprawdź ile pokazuje na postoju, na zgaszonym silniku lub na wolnych obrotach.
Jak chcesz pomogę. Niech sprawdzi czy to VDO czy MM, najlepiej numer licznika niech poda.
Spalanie zależy od nogi, ale na pewno nie mniej niż 10l/100km. Co do obrotów sprawdź przepustnice, umyj i zaadaptuj , lub TPS. Funkcja CUT OFF powoduje szybsze spadanie z obrotów, jak TPS źle wskazuje mogą być objawy powolnego spadania z obrotów.
podaj kod silnika i kod błedu
Witam. Co może być problemem podwyższonych obrotów na luzie (delikatnie powyżej 1000 obrotów na minute). Dzieje się tak czasami np po minucie od odpalenia silnika bądź w trakcie jazdy np, w korku po zagrzaniu pojazdu.. Po podpięciu VCDSA nic nie pokazało. Pacjent Audi a3 z 2.0 TDI (BKD).
Wygląda że siada Ci ciśnienie na reduktorze.
Nie miernik, tylko żarówkę, i sprawdź na podszybiu czy sterownik i wiązki nie pływają, oraz sprawdź wiązki pod skrzynką. Ok będę dłubał, wiązka wygląda na suchą złącze raczej też w porządku. Gdyby przewód zasilający był nawet w złym stanie to czemu efekt usterki występowałby raz na kilkadziesiąt uruchomień zapłonu? Czy ktoś może podać który pin w złączu...
Czujnik temperatury jest do wymiany na co wskazuje błąd albo ktoś źle zamontował przepustnice i dostaje lewe powietrze. Najlepiej zacząć od sprawdzenia vagiem co pokazuje czujnik temperatury. Następnie sprawdził bym czy coś nie syczy pod maską i nie zaciąga lewego powietrza. Problem był już przed wymianą? Nowa przepustnica została adaptowana?
Pytanie zasadnicze - ile można pojeździć na takich objawach? Jak najkrócej. Puści strona zimna, oddasz na złom cały samochód, To fakt. Chyba, że zadusi na biegu zanim silnik się "rozbiegnie". O ile zdąży...
Dzisiaj sprawdzałem i na wężyku od turbo też nie ma podciśnienia. Wolne obroty silnik zimny
No właśnie tylko dziś zauważyłem ewidentnie że jak lecę 140 km/h i wrzucę na luz i wszystko odpuszczę tylko kieruje i auto leci rozpędzone to nie ma tych wibracji czyli to nie będa półosie ani łożyska chyba? Nie wiem tylko - to jeszcze dokładnie sprawdzę, czy włączenie biegu i napęd musi być czy samo rozkręcenie pod 4 tys też to powoduje - te wibrowania....
sprawdz czujnik obrotów wału albo wałka - mialem to sao w swoim A3
Przypuszczam że to co u siebie nazywasz objawem jest rzeczą normalną, to nie diesel. W pewnym momencie coraz szybciej kręcący się silnik zasysa po prostu więcej powietrza, a sterownik daje więcej paliwa, dlatego obroty rosną.
Kupiłem, żeby nie zawracać głowy koledze... Ale odpięcie nie pomogło, dalej skaczą obroty i spadają.
Obroty wału widzi?
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
Była jakaś diagnostyka robiona ? Jeśli nie to zrób. Z podglądem parametrów, zwłaszcza jak problem występuje.
Witam, przesiadłem się z benzyny na diesel 1.9tdi. Mianowicie. 1. Jak ruszać płynnie dieslem i przy jakich obrotach, do jakich prędkości zmieniać biegi? 2. Raz na drugim biegu dałem mu do 4 tysięcy to aż chrobotało od silnika, czy to normalne, czy przesadziłem? Tzn. jak na drugim biegu dałem mu gaz w podłogę od 1500 tys obrotów w górę to przy 4 tysiącach...
Jeśli masz możliwość podłączenia komputera podczas występowania problemu sprawdz w parametrach czy pokazuje obroty silnika.
Trzeba zrobić logi dynamiczne gr. 003, 011.
No właśnie tu też ktoś miał taki problem, tylko, że z Audi 80: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Cóż. Jutro podjade ponownie tam. Tylko zastanawiam się, czy jazda samochodem jest teraz w ogóle bezpieczna. A jak coś się powaliło z ciśnieniem oleju faktycznie? Kurde, sam już nie wiem. Zaraz - ten biały czujnik to jest czujnik od wyższych...
Mam taki błąd na pulpicie raz na jakiś czas się wyświetla jak to naprawić od czego to może być ? https://www29.zippyshare.com/v/AnX4eb5c/... Wspomnę też że chyba sonda lambda mi coś szwankuje bo lekko obroty pływają
W oparciu o co powstało Twoje zdanie? Jeśli brakuje iskry to pierwszym krokiem jest sprawdzenie czy sterownik silnika ma zasilanie i czy "widzi" obroty silnika.
Sprawdź czy widzi obroty testerem. I prawidlowe temperatury. I czy przy kreceniu rozrusznikiem nie zrywa polaczenia.
Po wymianie czujnika wspomagania obroty wróciły do normy. Poprzedni czujnik pomimo że był nowy był wadliwy.
Miałem już kilka takich przypadków o których mówisz, w tym aucie sprawdziłem ciśnienie oleju od zimnego do gorącego, na niskich i wysokich obrotach, wszystko w normie.
Masz pewnie złe mapy LPG lub uszkodzony ktorys element instalki i po przełączeniu na gaz ECU zbiera sobie zle mapy benzynowe i wariuje. Odłącz klemę na kilkanascie minut czyli reset ECU. Podłącz i przejedź sie na benzynie czy wróci do normy. Jesli tak to masz odp.
Obroty rosną, a samochód nie przyspiesza tak? Wyglada na to, że ślizga się sprzęgło.
Jak żona jeździ do fap się u niej wypala często, jak ja jeżdżę to jest to rzadkością. Różnica między nami jest taka, że żona delikatnie rozkręca do 2000 obr po czym zmienia bieg i tak w kółko. Ja natomiast daje mu się rozgrzać do 90 st i olej do około 100 st jeżdżąc jak żona po czym kiedy ten jest rozgrzany pozwalam uwolnić mu dziesiątki dzikich koni...
Czyli uważasz ze te obroty i wentylatory to problem dpfa ?
Podejrzewam, że uszkodził się sam licznik tj. elektronika w liczniku.. Jednak - Oczywiście nie odbierz mnie źle ale pytając o linkę w liczniku mam podejrzenie, że nie będziesz w stanie naprawić tego samodzielnie.. Ewentualnie uszkodzone połączenie elektryczne.. Jednak szukanie tego samodzielnie to naprawdę dużo zabawy.. A dla wyjaśnienia.. W audi 80...
Najbardziej jest to odczuwalne w zakresie obrotów 2000/3000 jak jadę równo okolo 90 km/h. Na wolnych obrotach i przy ostrej jezdzie jest ok. Na vagu pokazuje ze wypadają na 2 i 3 cylindrze. Świece i cewka zmienione na nowe kable wn nie ale nie swieca w nocy nie kopią spryskane woda i sa ok. Dodano po 1 Wypadają sporadycznie ale zawsze na 2 i 3 cylindrze...
W abs błąd tylko odnośnie czujnika g85. Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe. Patrzyłem na taśmę airbag ale w lewo i prawo ma jednakową ilość obrotów do końca
Nieszczelność na kolektorze może być powodem twoich problemów. Często przy montażu LPG demontowany jest kolektor i trzeba dać nowe uszczelki kolektora jak się tego nie zrobi zaczynają się problemy i to nawet nie od razu a z czasem.
no to bardzo ładnie, że operacja z "uszczelnieniem" silnika się udała... po "wyczyszczeniu przepustnicy" trzeba wykasować "wyuczone wartości" oraz przeprowadzić Jej adaptację... jeśli się tego Nie wykona to mogą wystąpić problemy z obrotami silnika, uruchamianiem itp...
Witam. Autko kiepsko pracuje na wolnych obrotach, błędów brak jedyne co można powiązać to w czasie nierównej pracy 2, 3,4 pompowtrysk pokazuje wartości wskazujące na brak połaczenia z pompowtryskiem. Wcześniej ktoś wymieniał wtrysk 1 bo całkowicie padł. Teraz pierwszy pracuje najlepiej. Ta nierówna praca wystepuje tylko na wolnych obrotach. Piny poprawione...
są ustawienia max i min. obrotów na lpg w PARAMETRACH.sprawdz czy masz prawidłowo wybrany sygnał obrotów tzn. czy wyświetlane w programie są zgodne z rzeczywistymi silnika.
jeszcze jedno,jak silnik ma 2000obr i wrzuce bieg i po woli puszczam puszczam sprzęgło dławiąc silnik na 1000obr po chwili obroty biegu jałowego powracają na 800obr i delikatnie falują.
Jakie błedy sa w ECu?
A patrzyłeś na odczyt lambdy na wolnych obrotach? Ciśnienie paliwa, czas wtrysku?
Witam mam taki problem ze swoją audiczką że na zimnym silniku skaczą obroty. Podczas jazdy lubi też zgasnąć jak wycisne sprzęgło. Dzieje się tak tylko jak jest zimny. Jest to audi a3 1.8 bez turba z 1996 roku
Rozwiązałeś ten problem bo właśnie mam ten sam i brak pomysłów
sprawdź jeszcze zawór n109 odpowidają0cy za odcięcie paliwa na wysokich obrotach...poszukaj na forum vw
Ok zrobię i wystawie , postaram się jutro , dodam jeszcze ze na wolnych obrotach pracuje bardzo równo
druga sprawa może nie schodzić z obrotów przy zmianie biegów
Jest szansa ze EGR otwiera ciśnienie w wydechu. Co tłumaczyło by zamułe na większych obrotach. Lekkie zaniżenie przepływu.
witam mam problem z pracą silnika w LPG firmy "isu" od początku założenia auto nie ma równych obrotów i szarpie podczaś jazdy.a ci co go zakładali nie mogą tego ustawić. wyszłą mi już gwarancja a auto dalej tak kuleje wie ktoś czy ten gaz będzie chodził a Audi a3 1.8 20v z 97r.?
Silnik do remontu , sprawdzenie głowicy zawory , cylindry , pierścienie , to podstawa.[/quote]
Wibracje na postoju czy podczas jazdy?? Na niskich obrotach silnika tylko czy na wysokich też??
Napisalem Tobie co masz sprawdzic po kolei j/w .
Czy nie ma to przypadkiem związku z obrotami?? Jezeli tak - sprawdź ładowanie :!:
Widziałem temat z licznikiem i podejrzewam że jakieś schematy masz nie odpowiednie, bo ME7.5 ma normalne analogowe wyjście z sygnałem obrotów, ale na 37 pinie, nie 34.
napisz co pokazuje vagcom, bo Ci nikt niewywróży Takie objawy auta w tdi w grupie VAG to często: albo turbina albo przepływka powietrza albo silnik na wykonczeniu ale mam nadzieje że nie to:) sprawdź turbinę (w tryb awaryjny nie wchodzi?) choć te objawy powinieneś miec też na niższych biegach tylko może mniej odczuwalne
Rozumiem że jadąc 140 km/h obroty sięgają 5 tys.?
cieply, zimny nie ma różnicy..... jak zapali to falują mu obroty, po przygazowaniu wszystko wraca do normy
Sprawdź jeszcze przekaźnik zasilający sterownik silnika.
Nie w tą stronę bo jak porównasz to jest gorzej wydłuż o dwa obroty.
witam wszystkim , jestem nowy i mam nadzieje ze w dobrym temacie pisze jak nie to z góry przepraszam... samochód: audi a3 97 rok , 1.8 Turbo - bezyna 150km ( gaz zrobiony miesiac temu ). problem mój polega na tym : wszystko było ok do czasu gdy... zamontowałem gaz... od tego czasu gdy ...jeździłem przy 4000 obrotów szarpało autem chwilke bądź ciagle...
WITAM, TAK FILTR WYMIENIONY, pod komputerem byłem u elektryka, brak błędów...
Wygląda że masz zbyt niskie ciśnienie. Dolej tego jak najszybciej. To jest bardzo gęsty olej. Sprawdź jeszcze jedno,na rozgrzanej skrzyni wrzuć D i trzymając mocno hamulec dodaj mocno gazu i sekundę przytrzymaj,obroty nie powinny wejść powyżej 2000
Możesz, wtryskiwacz masz sprawny.
Odczytałeś błędy w sterowniku silnika? Pewnie błąd przeładowania.
obroty szlifierka spadają obroty thermomix obroty obroty betoniarki
wartość skuteczna napięcia tętnień arduino przeniesienie projekt czujnik deszczu nawadniania
DFM alternatora: co to jest i jak działa? Czy można obłożyć kaloryfery cegłą szamotową?