Witam. Podczas jazdy obroty spadają do 1100 i miga kontrolka od świec żarowych. Sprawdzałem na komputerze i pokazał błąd czujnika położenia pedału gazu. Wymieniłem pedał i dalej pokazuje ten błąd. Spadają obroty. Proszę o rady
grzałka załącza się za każdym razem,nie ważne co ustawię na climatronicu. próbowałem różnych kodowań, przywracałem ustawienia fabryczne i nic... do póki temp. płynu nie osiągnie 80*C grzałki grzeją na max czyli 1000W, a jak dodatkowo ustawię nawiew na 12 (max) to alternator mało nie chce wyjść z siebie. Obroty na jałowym zaczynają pływać, a przewód...
Zaraz sprawdze to napisze.Dla 2.5 V6 TDI 180KM AKE to 2 stopnie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.
Zbliża się zima i problem z ogrzewaniem w moim autku wróci. Polega on na tym, że przy otwartym zaworze na nagrzewnicy (klimatronik ustawiony na HI) temperatura nadmuchiwanego powietrz zmienia się w zależności od obrotów silnika. Małe obroty - mała temperatura Wysokie obroty- temp. ok. Zasugerowano mi wymianę nagrzewnicy ze względu na jej "zamulenie"...
Witam staram się naprawić dla znajomego Audii ale mnie mamm pojęcia co może być,a mianowicie-A6 2000r 2,5 V6 TDI jadę przekraczam 4tys.obrotów i zwiecha zaczyna zwalniać pedał gazu do dechy o ona się zachowóje tak jakbym puścił pedał gazu,sprawdzałęm na kompie co się dzieje w tym momenci ale nic nie widać żadnych błędów niewywala.Turbina dobże się wkręca,...
Witam wszystkich ,mam problem z moją audi brak mocy błąd z początkiem wtrysku.Odstawiłem auto do mechanika i oczywiście on rozkłada ręce , sprawdził pompę wtryskową, wtryski, turbinę, zawory i całą elektrykę wszystko w porządku ciśnienie na tłokach też a auto nie chodzi ciągnie do 2,5 tyś i stop dodam jeszcze że na wolnych obrotach trzęsie budą i kopci...
Jak bym znalazł mercedesa okulara 2.2 albo 2.7 cdi 4matic to bym nawet nie myślał o audi. Co do spalania to 2.5 tdi mnie nieźle zaskoczył muszę jeszcze raz zatankować i po liczyć bo nie wierzę chyba za niskie obroty trzymam i za krótko przecjagam na biegach ale dizel to wkońcu jest no i 6 cylindrów dziwne. Ma może ktoś tabele zakresów prędkości na manualu....
Samochód Audi A6 2.5 TDI v6 2002r multi . Jakiś czas temu padła pompa wtryskowa, sterownik został "naprawiony" lecz samochód jeżdził w trybie awaryjnym. Po miesiącu jazdy samochodem ze znikomą mocą auto odstawiłem do warsztatu i zamówiłem regenerowaną pompę. Pompa została zamontowana do samochodu odpowietrzona i ustawiona niestety samochód bardzo ciężko...
Witam,jestem posiadaczem Audi A6 C6 2006r 2.0 Tdi 140 Km i mam problem (i dość tego auta) już od ponad roku mam problem z moim autem. Na początku świecił się check egru i auto nie jeździło jak powinno. Kupiłem drugi używany. Auto dostało mocy ale nadal palił się check nic z tym nie zrobiłem teraz stwierdziłem że należy zrobić z tym porządek. Okazało...
Witam, mam problem z czujnikiem ciśnienia paliwa w Audi. Palą się czujniki ciśnienia paliwa już 4 w ciągu miesiąca, auto chodzi ładnie pięknie, po 4 dniach pstryk i czujnik spalony, auto szarpie falują obroty ale jedzie. Zakładam nowy czujnik auto znowu pali jeździ i znowu dwa dni i PYK i czujnik spalony i tak w kółko. Mechanik obstawia, że sterownik...
Mam problem z obrotomierzem który pokazuje niewłaściwe obroty.Wartość pokazywana przez obrotomierz to faktyczne obroty (z Vag-a lub klimatronika) pomnożone przez 1.2. np: 740 obr/min na Vag-u to 890 na obrotomierzu 2100 obr/min na Vag-u to 2520 na obrotomierzu Co się mogło stać ????
Witam mam audi a6 1,9 tdi 98r i taki problem ,auto jest przerobione z wersji angielskiej na europejską i wszystko ok oprócz 3 rzeczy, tzn klimatronic działa klima się włancza tyle że to jest dwu strefowy i sterując temperaturą na zegarze po lewej steruje się temp. pasażera i na odwrót czy da sie to zamienić?? druga usterka to ta sama historia ze sterowaniem...
a jak wygląda ten zawór do zwalniania ciśnienia?? da się go samego kupić?? to ewidentnie gdzieś z turbiny słychać. Jak on się nazywa?? a czy to nie ten zawór tzw EGR??
Dalej nie rozwiązałem problemu kodowania, natomiast poradziłem sobie z faktem iż samochód nie wkręca się na obroty. Aktualnie, samochód jest jezdny natomiast przyspiesza dobrze do ok. 2300RPM po czym nastepuje spadek mocy który z powrotem powraca przed 4000RPM i przyspiesza dobrze aż do końca zakresu obrotów. Towarzyszy temu kontrolka ESP, na przycisk...
Witam. Posiadam audi A6 C5. 2.5 tdi 150 Km. Mój problem polega na tym, że samochód jeździ do tylu normalnie na R a do przodu na D tylko na 4 biegu, bo przy 120 km/h są bardzo niskie obroty. Co może być przyczyną, że nie zmienia biegów? Poprawiłem błędy w pisowni. Mod.
Problemem był pasek rozrządu, który się przestawił o 2 ząbki. Spowodowało to uszkodzenie też i pompy wtryskowej. Silnik po wymianie paska nie wchodził na obroty. Dawał z siebie tylko 2.5 tys. obr/min. Udało się kupić niedrogo pompę i po wymianie auto działa prawidłowo.
auto w takim stanie przyjechało z Niemiec objawy są dziwne, gdy je odpalę niekiedy przez chwile chodzi dobrze, potem traci moc i wzbija się tylko do 3tys. obrotów, jeśli zgaszę i odpalę ziemie rwie ale nie ma reguły
zapewnie dzieje ci sie tak tylko z rana, albo po dlugim postoju jak wlacza ci sie swiece, jezeli tak to wszystko jest w porzadku, przy czym obroty nie powinny skakac, tylko po odpaleniu moze byc ok 1000 obrotow poczym powinny sie zmniejszac az do momentu ustabilizowania na nominalnym poziomie (750-800)
Witam! Jest to Audi A6/C4 z 2,5 TDi 140 KM. Rano kiedy odpalam samochód i już odpale (około 1200 - 1300 obrotow) silnik dziwnie pracuje obroty zwrastają i opdaja. Jak nacisne pedał gazu to jest to samo nie trzyma obrotów i dziwnie rzuca silnikiem. Pare razy nasicne gaz i przechodzi. Co to może być?
Witam. Nie wiem już czego szukać w tym temacie... Na jedynce i dwójce jeszcze jakoś przyspiesza, na trójce ma problem minąć 4tyś obr/min. Z ledwością osiąga 130 km/h. Podłączałem KTSa 550 był tylko jeden błąd: Uszkodzenie czujnika ciśnienia powietrza zasysanego. Powodem była niedokładnie podłączona wtyczka do czujnika. Po poprawieniu tego nie ma żadnych...
Witam mam problem z przeplywką w audi A6 2,5 tdi 1998r na wolnych obrotach i do okolo 2500tys wskazania zakladane i aktualne prawie sie pokrywaja ale przy obrotach powyzej 3000tys i do wcisniecia pedalu przyspieszania do oporu np wartosc zadana jest 890 a aktualna 470 czy to wskazuje na czesciowe zluzycie przeplywki bo auto strasznie slabo sie zbiera...
Wiam. W Audi A6 2,5 TDI nie moge skasowac bledu vag-17978. Auto nie ma odejscia, obroty wkrecaja sie tylko do 3000. Czy to bedzie wina tego bledu czy moze cos innego ?
sprawdz czujnik obrotów wału-chociaż nie widziałem jeszcze żeby padł
korekcje wtrysków ma bardzo zblizone i silnik idealnie trzyma obroty. NIkt nie mial do czynienia z niewłaściwie działającym kołem dwumasowym?? ale dzieki kolego
Dodano po 6 Witam , mam problem z pedalem gazu w moim audi a6 . 2000 r. 2,5 tdi. Sytulacja wyglada nastepujaco, auto nie reaguje na dodawanie gazu w czasie jazdy ,obroty podnosza sie do 1200/min. i miga kontrolka od swiec zarowych, wystarczy wylaczyc silnik i zaraz zapalic problem znika autko rusza do mometu za mu znowu cos odbije. Po wpieciu na komputer...
właśnie tak podejrzewałem że coś jest nie tak z turbo bo przy 2 tys/obr dopiero zaczyna generować jakiekolwiek ciśnienie,a dopiero przy 3 tys/obr rzeczywiste jest takie jak wymagane.Dodam jeszcze ze samochodem jezdzi osoba ktora bardzo delikatnie obchodzi sie z pedalem gazu i obroty powyzej 2,5 tyś pojawiaja sie bardzo sporadycznie.Czy mozliwe jest...
Od jakiegos czasu uzytkuje A6 2,5 TDI 180KM i ostatnio mam problem bo auto nie chce wchodzic na obroty powyzej ok. 3000 i przy dodawaniu gazu jest jakby odciecie paliwa. Przy jezdzie po miescie to nie sprawia mi to zadnego problemu jedynie jest problem poza miastem gdy potrzebuje wyprzedzic jakis samochod to jest problem bo zanim go rozpedze to minie...
Hej...kolejny problem... Mam Audi A6 2.5 TDI 150 KM Gsdy jest silnik ciepły muszę go "przychechłać 2-3 sekundy bo nie chce odpalać...Po paru obrotach rozrusznika odpala i pracuje bez zarzutów... Gdy jest zimny łapie od pierwszego razu... Czy ktoś się z tym spotkał....??? Z góry dzięki.
Witam i potrzebuje pomocy w sprawie przenoszonia drgan w tym samochodzie na całą karoserie.Moj samochod AUDI A6 2.5 TDI QUATTRO 180 koni , silnik chyba AKE , przebieg prawie 260 tys (na liczniku :-))z tego ja zrobilem 90 tys,rok produkcji 2000,skrzynia biegów manualna.Zamierzam jeszcze nim jezdzić , bo bardzo go lubie.Od jakis 20 tysiecy kilometrow...
witam, wymiana fitrów (wszystkich) jak i oleju to normalne czynnosci serwisowe, natomiast czyszczenie dolotu CAŁEGO jest niezbedne, ponieważ zanieczyszczenie postepuje powoli i niezauwazalnie dla osiagów samochodu dla kierowcy, jedynie pełna dignostyka z sprawdzeniem mocy na kołach daje obraz niepełnego doładowania silnika w dolnych zakresach obrotów...
Witam dayv Cała sprawa wygląda tak. Auto zaczeło mi drgać jakies 40-50 tyś km. temu.Wiec pojechałem do kolegi, stwierdził e nie pracuje poprawie silnik,nie pali na jeden cylinder.Sprawdzilismy wałki ,wyniki wiadomy poleciałem na 4200 zł.Po wymianie drgania pozostały.Praktycznie można powiedzieć że wogóle zmiana tych wałków w sprawie drgań nic nie pomogla.10...
Przy energicznym ruch kierownicą, przy obrocie ok. 280 stopni, słychać stuknięcie w tym samym miejscu pozycji kierownicy. Jest to pojedyncze stuknięcie jakby coś z czegoś zeskoczyło.
Godzinę temu robiłem caravellę, kompletny brak mocy, turbo nie chciało dmuchać, przy dodawaniu gazu wręcz ściskało węże do intercoolera. Klient już dzwonił do serwisu ile kosztuje przepływomierz (pokazywał 540mg/r na wolnych obrotach)... Łasica albo inne bydlę przegryzło wężyk podciśnieniowy dochodzący do elektrozaworów sterujących EGR i turbiną, koszt...
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Witam jak w temacie chodzi o przekodowanie licznika od a6 1999 rok 2,5 tdi do a6 1998 1.9 tdi chodzi o zaniżone obroty mam do dyspozycji lunch x.431 ale nie za bardzo wiem jak i w co wejść możne jakaś rozpiska
witam olej byl wymieniony 30 tys. temu w serwisie wraz z filtrem przed wymiana wlasnie mialem takie objawy tylko w malym stopniu zadko to sie zdarzalo martwie mnie te wszystkie bledy w skrzyni i silniku Dodano po 2 zauwarzylem tez cos takiego jak jade np. 140km/h to zdarza sie ze tak jakby sprzeglo sie slizgalo obroty wrastaja o prawie ze 1000tysiac...
a co powinno sie dziac. Gdyby winna była tylko przepływka to w przyspieszaniu od niskich obrotów po wypięciu od niej wtyczki nie powinieneś odczuć żadnej różnicy ale to nie przepływka - sam odczujesz różnicę w dynamice jak ją odłączysz i wiem, że napiszesz że jeszcze bardziej się pogorszyło, najczęściej w Twoim przypadku winę za taki stan rzeczy ponosi...
witam Mam problem z audi taki ze przy wcisnieciu pedału gazu to silnik wcale nie reaguje nie wchodzi na obroty. Zapala normalnie i wchodzi na 1000 obrotow i chodzi normalnie nie gasnie . Bylem w staci kontroli pojazdow i odczyt pedalu gazu jest prawidlowy, mechanik powiedzial ze to wina pompy wtrzskowej ale czy napewno prosze o pomoc bo nie znam sie...
witam sam wtrysk wymienic a co z pozostalymi moga tez juz byc do niczego silnik ma nierowne obroty i zauwarzylem ze rury wydechowe sa mokre tak jakby nie przepalone paliwo co ty na to
Cytat z cytatu. Czarny dym z rury wydechowej to domena silników wysokoprężnych. Pojawia się najczęściej przy dużym obciążeniu i przy wysokich obrotach. Niewielkie dymienie jest dopuszczalne i nie musi świadczyć o zużyciu układu wtryskowego. Jednak jeśli nawet niewielkie dodanie gazu skutkuje kłębami dymu to świadczy o poważnym niedomaganiu układu wtryskowego....
witam, tak jak w temacie mam maly problem podczas gdy stoje na krzyzowce i chce raptownie ruszyc a tu maly zak, ja mu na gaz a on nic kula sie tylko i tak przez okolo 3 sekundy, potem zaczynaja obroty szybko rosnac i dostaje kopa ze w siedzenie wgniata dodam jeszcze ze wczasie jazdy jak zabieram sie do wyprzedzania i wciskam pedal gazu w podloge to...
Witam! Mam problem i moi mechanicy też. Od jakiegoś czasu w samochodzie - Audi A6 2.5 TDI Quattro z 1999r. pojawiło się dziwne trzęsienie silnikiem w momencie hamowania(zwalniania-zrzucania obrotów). Mechanicy zgodnie stwierdzili, że to nic innego jak pompa. Miałem swoją na gwarancji, więc szybko i sprawnie została mi wymieniona na nową-regenerowaną....
Audi a6 2005r,automat,na postoju silnik kręci tylko 4000tys, obrotów czy to, normalka
Witam Problem jest z audi A6 2,5 tdi 2004r na pompie wtryskowej kod BAU. Szarpie silnikiem na wolnych obrotach coraz to bardziej. Wyrzuca błąd "motor for intake manifold flap" Przepustnica przy testach działa zamyka się i otwiera, była brudna-wyczysciłem. Nic nie dało czemu to tak głupieje przeciez ta klapa jest ponoc tylko do gaszenia. Cisnienia wtryskow...
no i opanowałem temat.zrobiłem tak. sprawdziłem kompem że skrzynia dokładnie powyżej 130 stopni wchodzi w ten stan i nie jest to stan mechaniczny a elektroniczny.więc myślę ze jest to wina czujnika temperatury. więc dostałem się do wiązki komputera skrzyni biegów pod dywanem pasażera odnalazłem dwa przewody od czujnika i oszukałem komputer zwykłym opornikiem...
witam. Jestem nowy na forum. A trafilem tu szukajac jakiegos wyjscia z mojego problemu. A mianowicie. Niedawno mialem remontowana skrzynie biegow (multitronic) Audi A6 2.5 TDI. Sprawa wyglada tak: daje na D a poczekam pare seknud auto samo skacze do przodu, jakby chcialo ruszyc i tak kilka razy ale chamuje jakby silnikiem (nawet gasnie) w momencie gdy...
Witam Wczoraj jadąc normalnie jak codzień z pracy zaczeła migać kontrolka ładowania, w A6 koło prędkościomierza jest voltomierz mierzący napięcie ładowania i tudzież ładowanie zaczeło spadać poniżej 14V a po przejechaniu 30km ze trzy razy oszło grubo ponad 16V, na wyświetlaczu wyskoczył odrazu błąd aku, zatrzymałem się i ostudziłem przez ok 30 minut....
witam mam mały problem może ktos pomoże mam audi a6 2,5 tdi 150KM z 1998 roku,problem jest taki auto do 100km/h rwie asfalt,powyżej 100-wli robi się mułowate i słabo przyśpiesza,motor na luzie ładnie sie wkręca na obroty po dodadniu gazu,auto ma orginalnie przejechane 188000km cały czas serwisowane,miałem mała stłuczke z przodu tak że poleciał intercooler...
Witam czy nikt nie miał podobnego problemu ? dodam tylko że na zimnym silniku jest wszystko ok, natomiast na ciepłym czasami jest ok a czasami obroty wędrują nawet do 1100 i jeśli będą w tej pozycji dłuższy czas automatyczna skrzynia pozwala na przełączanie tylko do biegu nr 3 przy przełączenia na 4 szarpie na tiptroniku podobnie tyle że bez szarpania
Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum znalazłem pare pasujących tematów, ale satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem. Otóż mam problem w Audi A6 1.9 tdi 110 km. Główny problem polega na tym, że gdy wyjade na trase i jade troche ostrzej (3.5 tys obrotow) po jakims czasie gdy wskazowka od temperatury dojdzie do ok 90 stopni i gdy zejde poniżej...
Witam. Ja również miałem problem z zapalaniem 2.5 tdi ale w VW T5. U mnie autko nie chciało palić po długim postoju na mrozie lub nawet przy temperaturze do plus 5 stopni. Oddawałem samochód do kilku mechaników - każdy cudował = filtry, świece i inne "naprawy" jak tu wcześniej opisywali koledzy i nic nie pomagało - wkurzyłem się i zawiozłem auto do...
Witam A czy to na pewno jest zależne od obrotów? A może to jednak zależy od prędkości? Jeśli jest zależne od prędkości to może być uszkodzona linka prędkościomierza Kolega wróci do swojej specjalizacji i nie mądrzy się w "samochodówce".
A jak z przyśpieszeniem ? bo ja mam jeszcze audi 80 kombi z silnikiem 1.9 tdi 90KM to lepiej sie zbiera niż te A6, a bawiłeś się już tą przepustnicą ?
Witam. Mam nastepujący problem, gdy podczas jazdy wrzucę auto na luz obroty dziwnie falują, lub też zdarza się że silnik gaśnie, również gdy auto stoi na luzie i silnik pracuje wystarczy np.: lekki ruch kierownicą lub muśnięcie pedału gazu a obrotu falują lub silnik gaśnie, a gdy zgaśnie ciężko go odpalić. Co to może być gdzie szukać przyczyny?? Proszę...
Witam Jestem szczesliwym posiadaczem Audi A6 2,5 TDI 150kM 2000r, Manualna 6 biegowa skrzynia, przebieg 290tys. Posiadam ten samochod od 3 lat, do wczoraj nie mialem z nim zadnego problemu, podstawowe naprawy serwisowe typu wymiana oleju, filtry, rozrzad co 60tys., sprzeglo, sensor poziomu oleju, klocki tarcze, koncowki drazkow kierowniczych. To chyba...
Ja mam A6 2002r 2.0 sedana w benzynie ( 157 koni, przelot wydech, dolot, polerowane kanały + program pod to wszystko ). Zbiera sie to dość dobrze, gazu pali 11-13L w mieście. Mam znajomych, którzy mają też rózne C5. Kazdy samochód sobie chwali, poza jednym, który kupił diesla 2.5 TDi 155 koni z niemiec. Auto drogie w utrzymaniu jeżeli chodzi o wielowahaczowe...
witam. Coś mam uszkodzone w audi i nie mogę dojść co. Samochód jak jest zimny ciężko się rozpędza biegi przerzuca jak ma 4 tysiące nawet więcej obrotów i słychać po silniku jak by był obciążony i jest mu ciężko. jak się nagrzeje już jest nieco lepiej ma lepsze przyspieszenie biegi zaczyna na mniejszych obrotach przerzucać ale wraz te obroty są za duże....
Ostatnio zaczął mi dymić na czarno. Nawet podczas delikatnej jazdy, właściwie przy każdej prędkości i na każdym biegu. Oczywiście podczas przyspieszania najbardziej ale potem nawet jadąc już na 6 biegu w trasie też widać co chwilę jak wyrzuca z rury czarniejszy dym. Dodatkowo czasami(ale dość często) odczuwam przy 2000 obrotów taki chwilowy, trwający...
Nie dawaj po obrotach na zimnym oleju. No i pamietaj że wyłączając silnik zanika ciśnienie oleju do smarowania. Czasami warto troszkę odczekać z wyłączeniem.. Nic więcej w zasadzie nie możesz zrobić.
Witam. Mam problem z mocą silnika (każde auto ma lepsze przyspieszenie itp).Napisze wszystko w podpunktach, bo chyba inaczej się nie da;] 1. Od 0-100 to chyba około 40 sekund może więcej.Auto pali 15,5 w mieście . 2.Przyspieszenie zaczyna się od 1,5 tyś obrotów , a kończy się na około 2,7 a później go muli wydłuża obroty zanim zmieni bieg ( jak wcisnę...
witam,czy spotkał się ktoś z takim problemem:zimny pali na dwa razy, dymi mocno na biało,w przedziale obrotów 1200--2000 słychać /tak bym to nazwał/ spalanie stukowe,silnik "kuje"i to głośno,głowice zrobione ,rozrząd nowy ,uszkodzenie ukł.korbowego wykluczone,mechanicy rozłożyli ręce,dwóch elektroników również/brak sygnalu na przepływce/potrzebne schematy...
Witam przydażył mi sie problem z silnikiem audi do tej pory było wszystko ok byłem u mechanika pytałem sie o prace mego motoru był zaskoczony ze cicho i ładnie chodzi a tu nagle podjezdzam pod dom zaczynaja falowac mi obroty kołysze silnikiem kultura pracy sie podwyzszyła ale słychac stukot tak jak by zawór stukał taki metaliczny odgłos nie dymi ma...
Witam. mam problem czyściłem nastawnik zgodnie z instrukcją - wszystko super uszczelki wymieniłem - złożyłem - jeździłem 3 dni bez problemów i lipa - dziś wracałem 80 km zajęło mi to 3h silnik nie wkręca się na obroty - po dodaniu gazu szarpie i przerywa - kurde gdzie moglem się pomylić? Dawka paliwa na wolnych obrotach to 2,5mg/skok wiem ze to za dużo...
Witam Mam problem.Mianowicie rok temu wymienialem pompe paliwowa VP44 - przod i pompe w baku paliwa .Oraz pasek rozrzadu.Tydzien temu jade obroty 3 tys.setka - dodaje gazu a ..tu NIC.Za chwile wszystko ok.I tak na odcinku 29 km ze 30 razy.Poczytalem na forum i stwierdzilem ze pewnie musze wymienic filtr paliwa.Kupilem nowy wydrukowalem instrukcje i...
Ewidentnie coś nie gra z zasilaniem na sterownik.Lub już częściowo uwalony sterownik.Żadne masy nie idą ze stacyjki!!! To pamiętaj. Sądząc po tym co czytam to troszkę siły na zamiary.. Ale spoko zawsze trza sobie pomagać ,tyle że w twoim przypadku....trudno bo to przeróba na maxa.nic z tego że wiącha od paska b5 jak nie umiejętnie podłączona.To trudne...
Już jestem po testach, zrobiłem tak jak mówiłeś czyli najpierw wsad później kodowanie a na końcu reset i prawie wszystko jest OK tzn odpala poprawnie i nie wywala błedu immo. Testu prędkości nie przeprowadziłem gdyż dawca nie jest do końca sprawny. Mianowicie przy teście Vag-iem obrotomierz zatrzymuje się na 3200 obrotów na minutę i po chwili gwałtownie...
Sprawdzałem wiązkę od EGT według instrukcji. Wszystko ok. masa na pinie drugim, zasilanie od strony kanciastej i przejście od pin 3 w wiązce aż do kompa. Dodam, że po zamontowaniu skrzyni biegów i czujników EGT, oraz po sprawdzeniu wiązki jak powyżej błąd jak dotąd się nie pojawił, oby ten stan rzeczy trwał jak najdłużej. Oczywiście jeśli dalej będzie...
Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza oraz ciśnienie otoczenia. Najważniejszymi czujnikami są...
no to jestem w dupie, ale jest nadzieja, dzwoniłem do gościa od którego kupiłem nowy sterownik, on twierdzi że ten sterownik jest zaprogramowany do mojej pompy, mam 106C i faktycznie gość pytał przed wysyłką o numer pompy, czy to możliwe żeby ten nowy sterownik był zaprogramowany ??? a jeżeli tak to czy będzie on działał prawidłowo, spalanie itd. a...
Witam wszystkich mam problem z automatyczna skrzynia biegów tiptronic w Audi A6 2,5 TDI z 1999 roku mianowicie. jakiś czas temu auto zaczęło mi szarpać przy 1400 obrotów silnika na min, po jakimś czasie przy jeździe na D następowało szarpniecie skrzyni przy przejściu biegów 2-3 oraz 4-5. natomiast gdy zgasiłem samochód skrzynia weszła w tryb awaryjny...
U mnie mechanik sprawdzał obecność spalin w płynie chłodniczym (małe dwa zbiorniczki z płynem który zmienia kolor pod wpływem spalin wciśnięte poprzez korek w zbiorniczek z płynem) i nic nie wykazało. Warto sprawdzić przed dostaniem się do głowicy. U mnie akurat w golfie V 1.9TDI nadal nie działa ogrzewanie ale to pewnie wina zaworu nagrzewnicy, przy...
To normalne jak deska stwierdzi ładowanie (zgaśnie kontrolkla alternatora) a nie stwierdzi prędości obrotowej silnika, i dodatkowo zobaczy, że spracował czujnik ciśnienia, to zapala kontolkę oleju i piszczy. Stan taki jest dla niej anormalny-silnik niby chodzi (jest ładowanie, jest ciśnienie) a nie ma informacji o obrotach. Zajął bym się wpierw jednym...
Witam wszystkich. Pilnie potrzebuje gotowego wsadu do Audi a6 c5 2,5 tdi AKN 1999 rok. Problem polega na tym ze kupilem auto jezdzace w trybie awaryjnym po prawdzeniu okazalo sie ze w aucie byla automatyczna skrzynia biegow ktos ja zmienil na manualna i teraz jest problem bo nie zrobil nic ze sterownikiem. Auto stoi u elektronika wgral nowa mape ale...
Witam mam Audi A6 kombi 1.9, 110 KM. rok 2000. Mam problem z automatyczną skrzynią biegów. Mam tą najprostrzą bez bocznego tiptronica. Dzieje się cos takiego w czasie jazdy na "D" zmieni raz bieg , a poźniej jak ma przełączyć chyba na 3 bieb to tylko zwiększaja sie obroty a predkość jest ta sama. ( cos podobnego jak by sie dodało gazu w manualnej skrzyni...
Witam wszystkich. Mam problem z A6. Auto z 2005 roku 3.0 TDI quatro automat. Kod silnika to BMK. Przebieg 95 tyś kilometrów. Podczas jazdy kompletnie sie nic nie dzieje. Najgorsze zaczyna się przy dojeżdżaniu do skrzyżowania kiedy obroty silnika spadają do poziomu biegu jałowego, w tedy silnik czasami potrafi zgasnąć( nie ma zadnego problemu z uruchomieniem...
Witam, audi a6 2.0 tdi przebieg 174tys Dpf wypala się sam nie mam dyskoteki ale robi to do 2 razy w tygodniu i to przy jeździe typowo miejskiej, a że wiem kiedy inicjuje wypalanie ( 1000 obr + wiatrak chłodnicy ) tyle że jest to dla mnie upierdliwe na max, bo zawsze staje się to w momencie gdy już podjeżdżam do pracy/ domu wtedy muszę specjalnie wyjechać...
Witam, Mam następujący problem z licznikami: Zegary aktualnie zamontowane to 4B0 920900 QX z A6 1,9 tdi c5 automat wstawione do A4 o tej samej konfiguracji z zegarami 8D0 920900 M. Elektronik który mi je robił spaprał sprawę i przerzucił cały wsad z moich starych zegarów i teraz potrzebuję kogoś kto mi zrobiłby je poprawnie ... :-( Nie działa: - temp...
Obroty w czasie kręcenia jakie widzi? Zapowietrzanie wykluczone? Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nie pomaga? Za mało podałeś informacji. Dodano po 1 Do sterownika nie idzie czasem przewód z podciśnieniem? Dodano po 1 Najważniejsze, bryczka nie pali ciepła czy zimna?
Cześć. Raz na jakiś czas podłączam się pod komputer (profilaktycznie) bo mam swój interfejs i nic mnie to nie kosztuje . Pewnego razu wyskoczył błąd: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Narodził się pomysł by wyjąć wtyczkę, przeczyścić styki i psiknąć kontakt-sprayem. Po zdjęciu osłony silnika...
no jak nie jak tak .. w twoich logach powyżej lata napięcie dawka i obroty... z tego co widze to bym nastawnik robił i tyle
Witam Szanownych forumowiczów. Posiadam Audi A6 2.5 TDI (znam nieprzychylne opinie na temat tego silnika więc prosiłbym o ich nie wyrażanie). Ostatnio postanowiłem wymienić świece żarowe gdyż auto miało lekki problem z rozruchem, tzn trzeba było troszkę dłużej pokręcić żeby zapaliło. Mechanik wymienił 3 świece gdyż były upalone, dodatkowo wymienił kopułki,...
Silnik stracił moc, bardzo cięzko wchodzi na obroty nawet na biegu jałowym - powoli się rozkręca. Odpala od pierwszego ale jak zimny to odpala i zaraz gaśnie. Jak się rozgrzeje to na wolnych obrotach chodzi normalnie ale jest bardzo słaby (prawie nie można ruszyć) i bardzo ciężko się rozkręca po wcisnięciu gazu, od czasu do czasu pojawia się dziwne...
Witam. Mam problem z pracą silnika. Problem pojawił się nagle - pewnego dnia po mroźnej nocy silnik nie odpalił z rozrusznika, po kilkukrotnej próbie zapalił z wielką łaską "na zaciąg" i jakoś dojechałem do domu. To co zaobserwowałem podczas jazdy to: - dławienie się silnika i brak reakcji/opóźniona reakcja na pedał gazu na niskich obrotach (podczas...
Witam Proszę o pomoc audi a6 2,5 AFB problem z rozruchem na zimnym silniku,(lato-zima) długo kręci jak odpali zakopci na biało.Pytanie jakie powinny być obroty rozrusznika podczas kręcenia? Dodano po 1 Oczywiście chodzi o obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem.
Witam Mam duży problem z moim A6 2,5 Tdi R5 Ael 140 KM Autko podczas gwałtownego przyspieszania przerywa , podczas jazdy np. za innym autem kiedy przyspieszam i odpuszczam gaz przy 2-3 odpuszczeniu pedału gazu już później nie reaguje na niego (nawet jak dam do dechy nic zero reakcji ) Dopiero po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają niemal do zera (czasami...
Witam problem jest następujący auto grzeje climatronik działa ale można powiedzieć na krótkich trasach do 50 km czasem krócej później usterka objawia się tym że wentylator praktycznie przestaje dmuchać spada na bardzo niskie obroty. Elektryk stwierdził że trzeba przyjechać jak jest usterka to podepnie kompa i wszystko będzie wiedział a tak to niby się...
Witam nazywam się Piotrek mam Audi A6 1.9 TDI automat z 1998r. skrzynia AMD kod silnika to AFN. Mam problem z moją skrzynią zaczęło się od uszkodzonego sprzęgła hydrokinetycznego poluzowały się śruby i sprzęgło się rozsypało pękło i zablokowało silnik (oderwała się jakaś metalowa część). Wymieniłem sprzęgło i wszystko niby było ok wspomnę jeszcze o...
Witam. Po uruchomieniu auta po nocy zapalił mi się napis Safe na wyświetlaczu w zegarach. Po uruchomieniu auta nie gasną kontrolki od świec żarowych,poduszek powietrznych ESP,ABS.Obrotomierz nie pokazuje obrotów silnika,wskaźnik od temperatury cieczy chłodzącej również nie pokazuje jej temperatury,brak również wskazania poziomu paliwa. Climatronic nie...
Witam wszystkich mam problem z moja A6 awx . Znalazłem dużo podobnych tematów ale nie takich jak mój, opiszę ten problem od początku krok po kroku co robiłem i jakie są objawy. Kupiłem autko w lutym jako uszkodzone (silnilnik działał w trybie awaryjnym) poprzedni własciciel nie mógł dojść przyczyny dlaczego, nawet po podpięciu do kompa wszystko było...
Witam, mam taki problem z Audi A6 C5 1.9 TDI (110 km). Gdy silnik jest zimy (po nocy postoju) wszystko dobrze auto jest dynamiczne, niestety po przejechaniu kilku kilometrów zapalają się kontrolki ABS i ESP, auto traci moc i nierówno chodzi na biegu jałowym (obroty falują od 800 do 900) wolno się rozpędza przy ruszani czasem zgaśnie, gdy np. postoje...
Czy da się za pomocą VCDS'a zwiększyć obroty jałowe silnika??? Występuje problem z utrzymaniem ciśnienia paliwa przy niskich obrtach zazwyczaj przy dojeżdżaniu do skrzyowania auto czasami gasnie. Testy wykazują spadki cisnienia. Chciał bym podnieść nieco obroty i zobaczyć czy dzięki temu uda się wyeliminować ten problem. Z góry dzięki za pomoc! Pozdr.
witam! posiadam audi a6 c5 z 1999r. silnik 2.5 tdi v6 afb. do tej pory bylem bardzo zadowolony z samochodu lecz zaczelo sie dziac cos nie dobrego. Otoz pewnego dnia samochod wrocil z trasy jakies 2000km wszystko dobrze chodzilo, nastepnego dnia odpali bez problemu i po poludniu po odpaleniu bardzo glosno chodzil telepalo calym silnikiem oraz mocno dymil.nie...
Witam, posiadam samochód Audi a6 z 2000r wyposażone w fabryczne webasto, uruchamia się je z panelu komputera pokładowego w samochodzie. Niestety mam problem z nim. Po włączeniu webasta słychać jak włącza się na chwile wentylator (ponoć tak ma być) po chwili zaczyna się rozpalać i słychać jak się w nim pali.. pompka paliwa coraz szybciej pompuje paliwo...
audi 3.0 tdi edc17 na ciepło zaczyna podkapcać na jałowym na siwo.Brak błędów,odejście jest-wszystko ok tylko lekko przydymia na wolnych obrotach.Jest jeden szczegół-co 3-4 miesiące zjada świeczki żarowe(jakby ktoś poupalał palnikiem).Jak pozbyć się tego dymienia?
Auto jak w temacie audi a6 silnik 2,7 tdi wyskoczył błąd DPF. Klient zabrał furę na próbę awaryjnego wypalenia pdf oczywiście bez skutku. Auto trafiło do firmy myjącej dpf i dalej nic. Były podjęte dwie próby mycia na aucie i po demontażu. Cały czas wysakuje błąd Piątek,22,Listopad,2013,11:56:20:58114 Wersja VCDS: AKP 11.11.6 Adres 01: Silnik Plik etykiet:...
Witam jak w temacie audi a6 c5 tdi 110 km AFN cały drży na wolnych delikatnie ale na obrotach chodzi jak wibrator, pali na wszystkie cylindry bo jak popuszczam rurki od wtrysków to na wszystkie reaguje,fakt że słychać klamotanie w sprzęgle jak gasze i odpalam czyli wskazywało by na dwumase ale nie wiem czy przy padające dwumasie tak mocno by drżał poduchy...
Witam. Mam problem z moją Audi A6 C4 1.9 TDI 90KM. Problem polega na tym, że silnik pracuje na wyższych obrotach. Gdy jest zimny, to po odpaleniu obroty utrzymują się ok. 1200 i rosną z czasem, gdy silnik się nagrzewa. Gdy silnik jest ciepły utrzymują się na 1500-1700. To samo jest podczas jazdy i zmiany biegu, gdy zmieniam bieg obroty nie opadają normalnie...
Witam Na zimnym silnku obroty równe ,mozna szklankę postawic,a jak osiagnie 90 stopni cos jakby przełącza sie na pompie wtryskowej ,silniku(?) i zaczynają falowac obroty.750-800 obr.Moze ktos miał podobnie.
Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem drugie audi z uszkodzona skrzynia biegów. Po naprawie i wymianie skrzyni,auto po odpaleniu strasznie dymi i pływają obroty. Po wcisnieciu gazu auto osiąga maksymalnie 3000 o/m przed wymiana skrzyni było wszystko ok z silnikiem. Po podłączeniu vaga pokazuje ze jest uszkodzony czujnik położenia wału. Po pomiarach...
Witam, jak w temacie mam problem z autkiem. Otóż sprawa wygląda następująco. Podczas ostatnich mrozów przy - 20 stopniach autko odpaliło normalnie i po przejechaniu około 15 km zapalił się check. Po diagnostyce komputerowej pojawił się błąd "Nie prawidłowe ciśnienie w układzie dolotowym". Od tego czasu auto nie ma mocy. Co prawda wkręca się na pierwszym...