W/g autodaty 700-950.
Nie ma iskry pompa nie będzie chodzić.Jeżeli zasilania są brak informacji o obrotach wału.
Chrysler Pacifica 4.0: Po dodaniu gazu na neutralu do 3000 RPM, obroty wolno wracają do biegu jałowego. Możliwe przyczyny: przepustnica, TPS, IAC, nieszczelności, ECU.
Działa, silnik wychodzi na obroty.
Czy przepustnica napewno jest domknięta? Zrób zdjęcie silniczka krokowego bo nie pamiętam jaki tam jest. Możesz popisując Polakiem na wszystkie przewody podciśnienia,jak obroty wzrosną to jest nieszczelność.
Czy silnik pływa na wolnych obrotach?
Sprawdziłbym czujnik obrotów wału korbowego.
nie chce dalej palić a na kompie wszystko ok To napisz jakie to ciśnienie paliwa jest ok, albo czas wtrysku, obroty?
Chrysler GrandVoyager 1996 3.3L Witam mam pytanie za co odpowiada czujnik o numerze 56027873 i czy odpowiada on za obroty oraz jest on wkręcony w głowice przy termostacie. Za wszelkie odpowiedzi bardzo mocno dziękuje :D
Jak nie ma na listie to pewnie jest w zbiorniku, dobrze popatrz przy listwie.
A nie powinien przypadkiem zewrzeć kabli do cujnika temperatury żeby wentylator ruszył na max obrotach??
Jorge ma racje .Nie kombinuj masz albo za daleko odsuniety czujnik od pierscienia ,albo pekniety.Normalne u amerykanow.Robie w serwisie Chrysler .Potrzebny ci jest tester do amerykanow.Ja robie na DRB.Musisz odczytac obroty na czujnikach ABS przy kolach i porownac obroty.
Nie ma żadnych innych objawów, wydaje mi się że jak go pogonie to jest OK, natomiast wejście w tryb awaryjny występuje (jak mi się wydaje) na niskich obrotach.
nie wiem dlaczego tak piszą ale jest to bez sensu jeśli koło pompy jest innej średnicy niż koła na wałkach czy na wale bo znak na pompie trafi na swoje miejsce dopiero po n-obrotach
Witam, mam pytanie czy można podnieść obroty silnika 2,5 crd Voyager przy pompie wtryskowej, czy to można zrobić tylko przez komputer?
A kto powiedział że napięcie podczas pracy samochodu musi być stabilne ? Pompa w zbiorniku pracuje ,silnik wentylatora jak się włączy to też skubnie około 20A jak i inne urządzenia.Coraz więcej w autach jest montowanych pożeraczy prądu że o wzmacniaczach akustycznych nie wspomnę i ten biedny alternator musi utrzymać ten akumulator w stanie naładowanym....
Dmuchawa działa tylko na najwyzszych obrotach . Co zrobic ?
Błędy jakieś na kompie wyskakują po tym zgaśnięciu?
Witam na postoju nie wkręcisz go więcej i tak ma być, a check jak świeci to komputer lub kluczykowanie.
Samochód raczej na wolnych obrotach gaśnie.
mam problem w voyagerze2,5td z rok2000 ze obroty rosna do2500tys i stop co to moze byc?
Jakie ciśnienie paliwa było przy próbie rozruchu? Jakie obroty wału, wałka?
ok czyli wtryski przeczyścić... wymienię jeszcze potencjometr przepustnicy bo ewidentnie nie działa prawidłowo po dotknięciu tego czujnika obroty szaleją...
W tym roczniku nie w komorze silnika tylko za schowkiem(modul sterujacy)
Dodatkowa nowość w moim aucie to gdy się ledwo toczy obroty normalne około 900 ale gdy prędkość na luzie jadąc z górki rośnie obroty teź wzrastają do 1500. Pytanie czy przy manualnej skrzyni jest jakiś czujnik prędkości który moźe być przyczyną tych obrotów? Pomocy
Witam, mam problem z Chryslerem Voyagerem RT V, silnikiem 3.6. Mianowicie, po remoncie silnika, skaczą mu obroty, zarówno gdy jest zimny, jak i nagrzany. Często wydaje się, że sam dodaje gazu, a obroty mogą skoczyć nawet do 2500 tysięcy na postoju. Silnik nie ma pełnej mocy - czuć braki pod pedałem, jakby coś go dusiło. Potrafi również zgasnąć, niezależnie...
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
chrysler grand voyager 2,5 crd 2002 rok,przy obrotach 3000 gaśnie.Proszę o pomoc:)[/b][/syntax]
Chwileczkę, bo nie rozumiem. Przy wciśnięciu pedału gazu samochód zaczyna jechać, i po chwili (prawdopodobnie po zmianie biegu) samochód przestaje jechać - jest jak na luzie, a obroty nie rosną?? Na luzie N lub parkowaniu P przy naciśnięciu gazy obroty rosną.
Witam posiadam Chrysler town.and.country 2014 benzyna .Problem mój polega na tym że przy hamowaniu (przy prędkości 20-30 km) przy temperaturze 90 stopni auto mi zaczyna szarpać i "latają" mi obroty .Na zimnym silniku nic takiego nie ma miejsca .Może ktoś się spotkał z takim czymś?
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Zrób podgląd parametrów, czy sterownik widzi położenie potencjometra, czy widzi obroty wałków rozrządu i wału.
Witam, tak jak w temacie posiadam Chrysler Grand Voyager 3.3 benzyna 96r. Samochód podczas ciągłej jazdy zachowuje się ok, problem zaczyna się przy hamowaniu obroty nieraz spadają poniżej 800 czyli tak na około 500 i jak jadę dalej prosto to silnik sobie wyrówna obroty i jest ok.Problem jest wtedy jak hamuję i skręcam ( np na skrzyżowaniu) obroty spadają...
Nie ma przekaźnika wentylatorów ,jest moduł sterowania wentylatorami umieszczony na lewej podłużnicy pod filtrem powietrza.Sterowanie obrotami następuje z ECU. tak wygląda http://www.allegro.pl/item1019297583_chr...
Zobacz czy widzi obroty jak nie pali.
Wydajnośc można zwiekszyć poprzez wyjecie silniczka i jego przesmarowanie i zobacz czy tulejki są ok bo jak bedzie duży luz to silniczek bedzie mieć wolniejsze obroty powodzenia Jacek
Naturalnie, że tak. Silnik nie ma sterowania obrotami biegu jałowego, a przyczyn może być b.dużo. Pozdrawiam.
Jakie powinno być ciśnienie oleju w samochodzie chrysler voyager 2,5. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.
Witam, mam drobny ale uciążliwy problem. Na rozgrzanym silniku(50+ stopni) zaczyna się dziwnie zachowywać. Jadę, jadę, światła, zatrzymuje, auto jest na D trzyma 800 obrotów mija 1-2 sekund i obroty spadają do 500, jak wrzuce na luz wraca na 800. Na zimnym silniku jak zatrzymam się na światłach, bieg D, auto stoi na 800 i nie spada. Miałem ostatnio...
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
Tak bo jeśli mu dam manualnie dawkę paliwa przez przepustnicę auto wchodzi na normalne obroty i wszystko jest ok
Sprawdź czy napięcie na akumulatorze nie skacze podczas pracy silnika. Częstotliwość błyskania jest stała czy zmienia się wraz z obrotami silnika? Ja zacząłbym od sprawdzenia alternatora.
Witam od kilku dni mam problem z samochodem gaśnie przy zwalnianiu, nie wchodzi na obroty i stracił moc. Pozdrawiam
Jeśli były opiłki metalu to nie oszukuj się, że skrzynia jest zdrowa. Szarpnie silnika na postoju to prawdopodobnie uszkodzone sprzęgło. Napęd ciągnie ale hamulce blokują. Sterownik podnosi obroty i szarpie.
sprawdz TPS
Witam Chrysler Voyager 99 r Nawiew działa tylko na najwyższych obrotach , a na dodatek od kilku dni (wyje) jak dodaje gazu , na wolnych obrotach nie słychać . o co chodzi ?
Witam a przypadkiem nie jest na LPG??
Jaki silnik? Który rok? Było by prościej...
Ok. Ale jeszcze co do wskakiwania w tryb awaryjny w upalny dzień to miałem ten sam objaw, a szczególnie gdy włączyłem klimę.Dziwne niby na pozór zjawisko, bo co ma klima do trybu awaryjnego, ale po zagłębieniu się w temat, znalazłem zależność: Komputer skrzyni znajduje się zaraz za wentylatorem klimy, i szczególnie latem, gdy temperatura obudowy TCM...
Witam . Czy rozwiązałeś swój problem z chryslerem bo mam identyczny model i podobny problem jak sie nagrzeje traci obroty i gaśnie po zdjęciu klemy na pół minuty odpalam i jakoś jedzie lecz obroty są bardzo niskie ale jakiś jedzie .
W takim razie należy wykonać kompleksową diagnostykę. Najlepiej odłączyć na czas diagnostyki instalacje gazową, a dla pewności przeanalizować i wykluczyć nieszczelności (mogą powodować szarpanie). Proszę wykonać diagnostykę wszystkich układów i wrzucić tutaj błędy. Zobaczymy, czy dzieje się tam coś więcej, ale nieprawidłowa zmiana biegów może sugerować...
czy ktos ma pojecie co moze byc skopane w neonie jezeli przy wciskaniu sprzegla lub wlaczaniu luzu spada na 500 obr (lub gasnie) a nastepnie wskakuje na chwile na 1500obr. jezeli ktos moglby udzielic wskazowki to prosilbym o wyslanie na adres: sebolo19(at)poczta.fm dzieki.
Sprawdz wtryski bo prawdopodobnie któryś padł i na wysokich obrotach pod obciążeniem przelewa
Skad mokra?? Musi podawac paliwo to i widzi obroty. Iskra jest, paliwo jest,.... co jest.
Witam, no właśnie na cewki zapłonowe nie idzie zasilanie na czujnikach jest, obroty silnika pokazuje i nie wiem jaka jest przyczyna.
Potrafi sie wypiac czujnik temp na froncie silnika i wtedy tez max 2000 obr.
Witam ma ten sam problem i bardzo mnie to meczy . Zalazłeś rozwiązanie tej przypadłości . Proszę o pomoc
Napisz jaka to instalacja, czyli jakiej firmy i jakiego rodzaju zwykła czy sekwencja.
Witam serdecznie, po ponad 3 letnie "modrendze" z moim autem postanowiłem dziś z nadmiaru wolnego zarejestrować się na forum i zwrócić się do Was z prośba o pomoc. Zakupiłem Chryslera Voyagera z 98 roku z silnikiem 2,4 L w benzynie, bez isntalacji gazowej. Od samego początku samochód wykazywał przejawy ......hmm.. zepsutego czujnika położenia przepustnicy...
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Robiłem nic nie wychodzi
Sprawdź czy w parametrach pozycja przepustnicy jest w trybie ,,pozycja biegu jałowego,, lub podobny parametr, jeśli tak jest to jest ok, jeśli nie to jest problem Pozycja przepustnicy na nie wciśniętym pedale gazu aktywuje system regulacji biegu jałowego, jeśli tak nie będzie to nie będzie aktywny system regulacji wolnych obrotów
czy to faktyczna wartość 120bar Jak najbardziej normalne i im wyższe obroty, tym ciśnienie mniejsze
Witam, poproszę o kontakt fachowca z Łomianek. W Voyagerze 3.0 cyrki z wolnymi obrotami itd...możliwe, że to rozrząd...
Dzięki, za odpowiedź, okazało się że to żaden czujnik obrotów wchodzących czy wychodzących tylko komputer biegów
Dzień dobry. Czy udało się namierzyć przyczynę? Mam podobny objaw szarpania silnikiem przy obrotach około 1800. Pozdrawiam
Mam problem z licznikami w Chrysler Voyager 2,5TD '93. Pokazuje on poprawnie jedynie ilosc paliwa i napiecie. Reszta lezy... Tak samo nie dziala wyswietlacz ten u gory. Pokazuje godzine itd ale nie liczy przejechanego dystansu... Czy ma moze ktos jakis pomysl. Bardzo by mi tez pomogla instalacja elektryczna. Obroty bierze chyba z alternatora ale czujnik...
czy jest ktoś w stanie pomóc mi z tą usterką ponieważ staje się to uciążliwe. dziękuję
czyli nie musi być to wina tego silniczka krokowego?
Tak,najlepiej wyjmij calkiem baterie z auta na miesiac to ustapi.Teraz powaznie-na D(bo to pewnie automat)podczas postoju tez faluja obroty?Czytana byla pamiec usterek?
Wszystko ok. Okazało się że to odpływ z klimatyzacji się zapchał.
Jestem nowym posiadaczem Chryslera Town&Country 2001 z silnikiem 3,8 V6. Niestety od początku mam z autem pewien problem. Silnik nie chce wejść na więcej niż 4000 rpm. Poza tym auto sporo pali (po mieście - ponad 20l/100km, w trasie ok 15l/100km przy spokojniej jeździe, wyniki spalania dla PB95). W aucie jest instalacja LPG - sekwencja. Na gazie zachowuje...
Z rozrzadem wszystko ok? , cały czas ma rowne obroty czy minimalne falowanie? jak falowanie to rozrzad.
Witam jestem posiadaczem Grand Voyagera 3,3l 1997 i od pewnego czasu mam problem z automatyczną skrzynią biegów: -czasem strasznie dziwnie szarpie tak jakby nie wiedziała jakiego biegu ma użyć -czasem jedzie na jednym biegu i nie chce go zmienić Proszę o porade bo nie wiem co jest zepsute może to jakiś czujnik obrotów albo prędkości
Witam, jak w temacie, auto cyklicznie się jakby przydławia prawie do zgaśnięcia, po czym jakby próbowało utrzymać się przy przy pracy, idzie dawka która wkreca go na ok 1500 obr i znów obr. spadają. no i tak aż zgaśnie(częstotliwość przydławień 1 na 3-5sek). po lekkim dodaniu gazu też jest jeszcze to falowanie ale przy większuch obr. wydaje się być...
Ladowanie 13.9V na alternatorze i na baterii A jakie napięcie na wzbudzeniu. Na wolnych obrotach i po dodaniu gazu.
Zerknij na przepustnice ew silnik krokowy bo nie wiem co tam masz sprawdź dolot na szczelność posłuchaj na wolnych obrotach czy nie słychać syczenia powietrza albo odłącz przepływkę i sprawdź reakcję silnika a najlepiej komp i zobaczyć na parametry
sprawdź szczelność kolektora ssącego tak jak koledzy ci piszą, z tych objawów które piszesz to zaciąga lewe powietrze, powinien ci jeszcze falować na obrotach. sprawdź na benzynie spryskując wszystko co jest na kolektorze ssącym sprayem do czyszczenia srzepustnicy za przepustnicą, jak zmienia obroty to tam masz wyciek
Wystarczyło na maksymalnych obrotach żeby pochodziły przez pewien czas i działają już normalnie
Witam morze mi ktoś pomoże, auto ciężko odpala a jak odpali to chodzi do 2500 obrotów normalnie a powyżej przerywa tak jak przy odcinie.
Jak już pisałem pedał był wymieniony bo miał luz i od tego luzu zależały obroty jałowe . i klient sam go sobie wymieniał.
niestety ale tu jest 60 pinowy sterownik
Samochód poskładany, o dziwo odpalił z pół obrotu. Dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie.
Nic nie było wymieniane poza dwiema rolkami prowadzącymi i paskami sporo wcześniej. Teraz po zdjęciu starego paska zauważyłem że połowa klinów na pasku była dosyć mocno ścięta. Ewentualnie któreś koło może mieć delikatne bicie, albo jest gdzieś wyrobione łożysko. Dodano po 8 Tak jeszcze dodam, że po odpaleniu na zimnym gdy podczas piszczenia dodaje...
witam, mam problem z ogrzewanie w chrysler voyager 2.5 crd se, nawiewy działają cieple i zimne powietrze jest nadmuchiwane ale jest jeden problem podczas regulacji gdy nawiew ciepłego powietrza jest ustawiony na na nogi i szybę (lub tylko szybę) słychać co jakiś czas szum jakby wiatraka lub czegoś innego. natomiast jak jest włączony nawiew na twarz...
Paweł17051982 - spis błędów który znam kończy się przed tym numerem. Niemożliwość odpalania to może być coś z ciśnieniem na listwie, ale to gaśnięcie powyżej 2 tys. obr. - czujnik położenia wałka rozrządu ??? Tocka - może być niesprawny regulator lub sterowanie ciśnienia w pompie (lub czujnik ciśnienia na listwie ?). To nie będzie wina zaworu przelewowego...
Zapewne masz skrzynię z automatem, Jeżeli masz na P lub N to komputer blokuję obroty przy 4000 obr/min. Spróbuj na D pojechać z gazem w podłodze i obroty pójdą do końca, tylko też nie na zimnym gdyż to szkodzi, u mnie w samochodzie muszę trochę pojeździć w zimę aż silnik się nagrzeję bo nawet na D zmienia mi bieg przy 4000 obr.
W starych autach po prostu regulator stale dąży swojego do np. 14,2V. Tylko ew. niskie obroty alternatora na wolnych obr. powoduja spadek napięcia.
Coś niejasny ten opis - w jednym miejscu piszesz, że paliwo słabo dochodzi, w drugim, że jedzie i wkręca się na obroty. Jak coś chcesz konkretnego na listwie sprawdzać to jedynie ciśnienie paliwa na listwie - masz tam czujnik Boscha trójpinowy. Napięcie pomiędzy pin1 a pin2 powinny być (nie falujące): ok. 0,6-0,7 V przy rozruchu ok. 1,2 V na wolnych...
na małych obrotach jest wyciek jak trochę zwiększę to wtedy niema.
Witam Problem jak w temacie, dmuchawa nie wyłącza się nawet po wciśnieciu przycisku PWR regulacja obrotów też nie działa. Co to moze być? Pozdrawiam
Witam, nie ma żadnej regulacji obrotów dmuchawy. Chodzi cały czas na najwyższych obrotach. Gdy wyłączę ją na panelu sterowania też chodzi, gaśnie dopiero gdy wyłączę zapłon kluczykiem.
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Znacznie prościej będzie podjechać do kogoś kto posiada scaner do diagnozy starszych chryslerów .. złącze jest pod maską . Dobry scaner pozwala robić bardzo wiele pomiarów i testów .. silnik 2,5 l to wtrysk jednopunktowy - nie ma tam żadnego gażnika (jak pisał jeden z przedmówców ) ... tylko korpus przepustnicy .
Silver, nawet Turbo, nie da rady wykarmić tego auta. Wspomagał się pewnie benzyną ale pewnie o tym nie wiedziałeś. Co do Twojego problemu to raczej listwa LPG jest na wykończeniu.
Witam Dziś pojawił się problem ze wspomaganiem w moim stratusie 2.0. W trakcie jazdy nagle wspomaganie zaczęło słabiej działać a na postoju praktycznie w ogóle nie da rady skręcić kierownicy jedną ręką. Gdy dodam więcej gazu i obroty silnika wzrosną na ok 3-4k wspomaganie zaczyna działać normalnie nawet na postoju. Kilka miesięcy temu dolałem trochę...
Witam wszystkich posiadam Chryslera Grand Voyagera 2.5 CRD z 2001 r . W autku byl wymieniony silnik jest tam teraz silnik z 2003 roku . Wszystkie czujniki zostaly wymienione a problem polega na tym , ze gdy jade pod górke dodam wiecej gazu tak 3tys obrotów i temteratura podskoczy włancza mi sie kontrolka Cisnienia oleju a gdy odpuszcze mu z gazu kontrolka...
Witam Chrysler Voyager 2.4 benzyna/gaz 2006r. Dochodząc do 2500 obrotów czy to podczas jazdy czy na postoju reakcja "szarpana" i bez znaczenia czy na gazie czy na benzynie póki co wymienione przewody i świece ale bez zmian... jakieś pomysły, doświadczenia? Z góry dzięki i pozdrawiam . https://filmy.elektroda.pl/82_1684325911...
witam też przełożyłem silnik tylko mam problem komputer nie czyta czujnika obrotów czujnik jest nowy. obroty za wolno spadają i cały czs są po wyżej 1000pbr
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
chrysler obroty chrysler silnik obroty obroty silnika chrysler
warto uruchamia makro compaq 6720s bateria nagrzewnica power
falownik sofar winda inwalidzka
Toyota Yaris 2001 1.0 – koszty naprawy blacharki i lamp po kolizji tylnej Tefal DT20XX – dlaczego nie używać czystej wody demineralizowanej i destylowanej w parownicy?