Rurka od odmy sparciała i ma dziurę. Silnik łapie lewe powietrze i obroty skaczą.
To (wrzucenie wyższego biegu) spowoduje w każdym TD kopcenie na takich zakresach obrotów.
zgaśnie po zdjęciu wtyczki z zaworu wolnych obrotów , może servo puszcza ,
6500obr. to już chyba odcięcie paliwa.Pytanie w jakim stanie jest pompa paliwa ,może się już przycina.A obroty biegu jałowego są w normie czy podwyższone(w jakim zakresie obrotów)?
Witam Mam problem ze swoim Focusem, mianowicie po wymianie pompy wtryskowej (używana VP 30), zrobione wszystko jak w książce pisze auto nie odpaliło. Błąd P1564 i P1664. Na pompe udzielona gwarancja rozruchowa Pompa 100% sprawna. Auto oddałem do warsztatu gdzie w ramach gwarancji mieli to naprawić. Auto odebrane, z tego co widać robione coś ze sterownikiem...
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Jeśli jest tam dwumasowe koło zamachowe (nie jestem pewny) to ono jest przyczyną problemów. Jeśli nie to może być problem ze sprzęgłem/łożyskiem sprzęgła - nie jestem mechanikiem (zajmuję się elektroniką samochodową), ale to może być przyczyna Pozdrawiam
Wypada ci zapłon także: cewka ,świeca ,wtryskiwacz , problem mechaniczny A ten dzwięk to ecu wysterowuje regulator wolnych obrotów , próbuje "podgonić" obroty i stąd takie podsysanie.
Masz tester, obroty wału widzi sterownik?
Dzień Dobry, Pacjent: Focus 2.0 Duratec benzyna 145km Mam problem z niskim ciśnieniem na wolnych obrotach przy rogrzanym silniku (miga kotrolka). Problem zaczął się po obróceniu panewki w silniku. Wymieniłem wal na nowy, panewki, pompa oleju, czujnik cisnienia oleju, filtry itp. oraz wyczyscile wszystkie kanaly olejowe oraz smoka. Nie ruszałem glowicy...
Może potencjometr w pedale gazu?
Jakieś 10 15 sekund ale według mnie za mocno jak tylko trochę się rozgrzeje żadnego dymu niema nawet przy przegazowaniu na wyższych obrotach.
Czy te błędy mogą powodować ze w trakcie jazdy zapala się ESP. Czy z racji tego że podczas odczytywania błędów kontrolka się nie świeciła i błędu nie wykryło co by świadczyło o tym że mam 2 różne problemy np. z falującymi obrotami na niskich obrotach?
Po sposobie w jaki jest to opisane, nasuwa się tylko jedna rada. Oddać do mechanika. Albo podłączyć chociaż tester. Masz jakiś?
Kolego sprawdzałeś napięcia we wtyczce regulatora w ogóle? Tddi i TDci regulatory nie są zamienne. Poza tym pomierz prąd pobierany z alternatora, bo możesz go przekraczać na wolnych obrotach.
Witam, już od długiego czasu borykam się z problemem niskich obrotów w moim Focusie MK1. Mianowicie na biegu jałowym sięgają one około 650, samochód wtedy słychać, jak się dusi, i światła przygasają, czasami na zimnym potrafi zgasnąć. Regenerowany alternator, nowy silniczek krokowy, czujnik przepustnicy, wymienione serwo. Dolot powietrza został sprawdzony...
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
Za silniczki krokowe, to niedawno opr dawali, zobacz https://www.google.com/search?q=2.0+DURA...
nie jak już to silniczek krokowy on odpowiada za wolne obroty
Na postoju też tak gwiżdże?
Dlaczego mi Ford Focus 1.6 benzyna 2002 rok ma wysokie obroty po odpaleniu
Czujników brak. Rozpoznanie po prędkości i obrotach. Masz mape ori i mod?
Odrazu po dodaniu ,,gazu,, . Ona jest ustawiona na wolne obroty
Te 90A nie jest dostępne na wolnych obrotach.
cześc miałem ten problem jest po prostu zanieczyszczony stabilizator wolnych obrotów wykręc go i przemyj w benzynie ekstrakcyknej to coś co koledzy nazywają to silniczkiem krokowym choć właśćiwie to się tak to nie nazywa mieśći się to przy kolektorze ssącym przykręcony dwoma sróbami pozdrawiam.
Wężyki te pokazywałem Ci na zdjęciu kilka postów wyżej. Powinny byś hmm jak to ująć: W środku kolektora ssącego, ale nie w środku w środku tylko zewnętrznym środku ;p hehe Nie wiem jak wygląda przy tym motorze, ale z reguły zazwyczaj robi się tak. Jak nie masz komputera diagnostycznego, odpinasz aku tak najlepiej z 30 minut (ważne, abyś poczekał aż...
Witam czy rozwiązał Pan problem z falującymi obrotami w fordzie? Mam ten sam problem przepustnica czysta przewody ok tylko nie wiem co z krokowym bo odkręciłem górna część elektroniczną czyli sam silniczek i na odpalonym nic nie rusza nie kreci a i silnik nie pracuje na dużych obrotach a mówią że powinien pracować przy odkręconym https://obrazki.elektroda.pl/5437115800_...
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Sterowanie turbiną.
Chłopaki umujcie sobie przepustnice w 99% to ona jest przyczyna falowania obrotów
ford focus 1.8 16v '99 bez instalacji gazowej Pozwolę sobie powrócić do tematu obrotów. czasem przy jeździe na trasie około 100 200 km z prędkościami bliskimi autostradowych po wysprzęgleniu obroty nie opadają. Jeżeli jechałem (załóżmy) z prędkością 140km/h i miałem 4000 obrotów po wyrzuceniu na luz obroty sie utrzymują jeżeli dodam gazu do 5000 juz...
impuls obrotów to kolor zielony :)
Obroty alternatora to obroty silnika x2, przy takich objawach alternator kwalifikuje się do naprawy
No może czegoś nie wiem.... Pomijając takie prędkości na taki silniczek, czy można go tak zagrzać na postoju czy tylko w czasie takiej szybkiej jazdy? Czy wentylator się normalnie uruchamia? Może za "słaba" pompa wodna na wolnych obrotach
Niekoniecznie
Minimum 0,75 bara na wolnych obrotach przy 80*C. 1,5 bara przy 2000 obrotów.
W rzeczy samej. No i robi takie po dwa obroty.
Tylko sęk że ciężko komputer na tym zadupiu ogarnąć.
wentylator kręci, ale nie ma wysokich obrotów
Samo radio nie ma masy.Ma ją poprzez wtyczkę. Poprzez którą? Tylko nie pisz, że poprzez antenową! Ma mieć dostarczoną masę przez wtyczkę zasilania. Zgadza się to, co wcześniej napisałeś, a o czym wspomniałem w poprzednim poście? Że zakłócenia nie zależą od obrotów.
Pewnie jakiś wąż dziurawy lub opaska zsunięta .
Turbo działa, przewody szczelne,bałwanki puchną, brak momentu objawia się przy ruszaniu z miejsca z wolnych obrotów.
Witam, mam focusa tdci 115km, 241tys.km Mam podobny problem, mianowicie przy nizszych temperaturach i zimnym zilniku przy odpalaniu auto musi troche pokrecic i strasznie przy tym szarpie silnikiem, jak zaskoczy to jest ok, chodzi normalnie, moze lekko faluja obroty przez pierwsze momenty. Czy to moga byc siwece, albo bezpiecznik od swiec? Prosze o porade.
Nie, to normalne zużycie alternatora do wymiany najpewniej szczotki oraz wirnik. Typowa usterka, alternator Magnetti Marelli, części poza regulatorem pasują od alternatora Fiat Punto 65A.
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Witam mam problem (1.8 TDCI 115KM) podjechałem pod blok chciałem ruszyć zaczęło coś piszczeć. Pisk słyszalny jest na pierwszym i drugim biegu potem stopniowo ustaje. Obstawiłbym na łożysko wałka na skrzyni ale byłoby go słychać w całym zakresie obrotów
Zostaw to i najpierw popatrz na obroty na rozruszniku. Za wolno kręci mimo, że pewnie Ci się WYDAJE OK.
Jak jest duże obciążenie silnika przez wspomaganie to podnosi obroty. Teraz na postoju jak skręcisz na maksa kierownice i tak będziesz trzymał to obroty spadna. A z czujnikiem moduł zwiększy obroty.
Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Otóż Jadąc moją foczką na 3, 4 i 5 biegu hamując silnikiem słyszę dziwny odgłos ocierania się czegoś (syk.syk.syk... cyklicznie w miarę rozwijanej prędkości). W momencie gdy wcisnę pedał sprzęgła odgłos znika. Również nic nie słyczę gdy zadam pedałem przyspieszenia jakieś wyższe obroty czyli przestanę hamować ww. silnikiem....
Diagnostyka elektroniki była robbiona ?
Nie da się. Sprzęgło jest hydrauliczne. Najprawdopodobniej zbliża się jego wymiana.
Na wolnych obrotach drgania to mogą być poduszki silnika uszkodzone.
MISIEK dzięki ci serdecznie ale powiedz gdzie mozna kupić ten czujnik obrotów wałka
chętnie zgłoszę się do jakiegoś serwisu w okolicach krakowa/katowic żeby naprawić to niewielkim kosztem. Niestety o niewielkich kosztach proszę zapomnieć to nie maluch. A jeżeli są problemy z naprawą zamontować boscha.P
jest na yt filmik jakiegos goscia ze stanow jak to wyjac. w moim aucie zostalo to zrobione przez mechanika na podstawie filmu. wymienia sie wiatrak porzez wyjecie pedalow wtedy jest dojscie do wiatraka. z drugiej wykreca sie schowek i jest dojscie od drugiej strony , wiatrak nie jest przykrecony jesy zamocowany na klik przez obrót.
faluje hmm a jak by zacząć od silnika krokowego , fałszywego powietrza , czujnik temperatury może jeszcze...
Niestety teraz ja również się zepsułem i w dodatku jestem pomiędzy dwiema hospitalizacjami jak dojdę do siebie po wszystkim zabiorę się za auto i na pewno dam znać co to było z obrotami
Samochód kręci ale nie pali, akumulator ładowaliśmy ale dalej nic, później odpaliliśmy go na plaka, odpalił, kilka sekund pochodził i gasł, obroty mu spadają.
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
byłem w serwisie forda i gość zalecił wymianę oringu i czekać na ewentualny rozwój wydarzeń. przy dojezdzie do swiateł wyczówalne małe skoki obrotów.
..a sprawdzałeś na lampie jaki jest kat wyprzedzenia i czy zmienia sie na wyzszych obrotach ?..
Zdzisio164 mam ten sam problem prosze napisz co jest przyczynom
P1000 jest zawsze jeżeli nie ma błędów w PCM. Nie przejmuj się tym. Spróbuj wyczyścić IAC. Tam nie ma żadnej krokówki, tam jest zawór regulacji biegu jałowego IAC. Nauczcie się w końcu co to silnik krokowy to zaczniecie odróżniać krokowy od zwykłego silnika czy zaworu. Krokowy ma minimum 2 cewki czyli 4 zaciski. IAC ma tylko 2 zaciski.
To że na wyższych obrotach leci cieplejsze powietrze jest normalne. Po prostu dostarczasz więcej ciepła na nagrzewnicę, a będzie to widoczne szczególnie na wysokich obrotach dmuchawy.
Witam, Więc problem jest taki, podczas zwalniania na jałowym biegu gaśnie, pokazuje kontrolę akumulatora. Przy gwałtownym hamowaniu również, dodam że akumulator nie ma roku nawet, ale stał jakiś czas i musiałem go ładować. Ktoś może jest czarodziejem I zna przyczyny? Na gazie czy benzynie nie ma znaczenia, jest ten sam efekt. Jadąc powiedzmy 100 km/h...
Hej mam pytanko w moim focusie cos dzieje sie z klimą jak ja włacze to tak mi spadaja obroty silnika ze aż silnik gaśnie z z paska napędzającego sprezarke dymi sie , niewiem czy to wina spręzarki ?
Ford Focus Mk 2 1.4 Benzyna+Gaz: Spadające obroty gdy wciskam sprzęgło podczas jazdy do około 400obrotów i często gasnący silnik na skrzyżowaniu jak się zatrzymuje. Wymieniłem przepustnicę, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, komputer (sterownik) i czujnik temperatury cieczy, zadymiałem układ dolotowy powietrza, wszystko szczelne i nic to nie...
2002 r , komputer nie wykazuje bledow
Problem z przepustnica.
Nie dotyczy, nie jest to możliwe nawet ,wymieniłem ostatnio parownika ,rozszczelnił się poprzedni a że miałem identyczny parownik jak w poprzednim to sobie podmieniłem, objawy te same. Samochód nie odpali z gazu samego, jest ustawiony na załączenie się jak wejdzie na obroty, czy jak to tam się zwie...Jeżeli chodzi o gaz ,patrzyłem w papierach firma...
Brak sygnału obrotów pompy nie ma możliwości uruchomienia silnika
Sprawdzałeś zawór EGR? jeśli zabrudzony to recyrkulacja spalin nie działa prawidłowo a to właśnie przez niego idzie powietrze do turbiny,słychać na filmiku że problem z wkręcaniem się obrotów.
miałem podobny problem, okazało się że czujnik obrotów wału nie był dokręcony i się przesuwał loso auto gasło, paliło etc. Focus 1
Witam. Mam problem z moim focusem. Ostatnimi czasy predkosciomierz mi sie wylaczal, przebieg znikal w nastepstwie nastepowal spadem mocy oraz przy wrzuceniu na luz samochod gas nie mogac utrzymac obrotow. Wymienilem dzisiaj czujnik VSS od predkosci i wszystko jest super procz tego, ze dalej gasnie, a czasami (choc tylko jak jest zimny) obroty utrzymuja...
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Jakie usterki w pamięci sterownika? Sterownik widzi obroty pompy?
czy ktoś potrafi mi pomóc?
Wlasnie nic z tym nie robilem bo do czasu odlaczenia aku bylo wszystko ok po ponownym podlaczeniu juz zaczal byc problem z obrotami
Wniosek jeden nie jeżdżę na rezerwie i z obrotami nie ma problemu
może robi błędy czujnik predkosci albo by-pas
Na plaka prubuje chwile pochodzić i przy 800 obrotach gaśnie .
Miałem kiedyś podobnie,były wybite tulejki w korbowodach są takie gówniane żłobione , fachman szlifierz dorobił pełne z 1 dziurką i dzida...
Witam Borykam sie z problemem falujących obrotów w Focusie mk1 1.6b+lpg. Brak jakikolwiek innych defektów typu szarpanie,dławienie,duze spalanie itp. Co wymieniłem na nowe: -nowy rozrząd -świece ngk + przewody -cewka zapłonowa -czujnik położenia przepustnicy -zawór biegu jałowego -czujnik vss -regulator napięcia ładowania -sonda lambda (pierwsza od...
a to dłysel czy benzyna ?
Przy ciśnieniu 50-70 bar nie zapali. Jakie obroty widzi sterownik.
1) Czy to normalne, że w moim Focusie 1.5 2016 rok, jak nacisnę sprzęgło podczas jazdy to nie spadają od razu obroty silnika poniżej 1 tysiąca, tylko najpierw na 2 sekundy zatrzymują się np. na 1,2 tysiąca a potrzymam to sprzęgło jeszcze 2 sekundy to dopiero spadają poniżej tysiąca obroty. To jest awaria czy jakieś ułatwienie dla zmiany biegów? Bo zazwyczaj...
Na wolnych obrotach 4.8kPa przy 3000 rpm 35kPa
Ford Focus 2.0 benzyna.Auto z 2008 r
A tutaj z innego źródła P0167 Sterownik pompy/wtryskiwaczy - Blad czasowy sygnalu P1664 Sterownik pompy/wtryskiwaczy - Zaklocenia dzialania P1564 Sterownik pompy/wtryskiwaczy - Dawka wtrysku
Sterowniki czy komputer są w pewnym stopniu odporne na zbyt wysokie napięcie, jeśli na biegu jałowym masz 15,3V to przy wyższych obrotach zapewne napięcie wzrastało ze względu na brak regulacji napięcia ładowania.
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Czy problem z drganiami został rozwiązany? Mam podobne objawy. U mnie po wymianie dwumasu jest trochę lepiej, lecz drgania na wolnych obrotach w zakresie 800-1300 obrotów są nadal odczuwalne wewnątrz auta.
Witam, mam taki problem w momencie gdy jadę jakieś 60-65/h i 90-110/h rosą mi obroty w zakresie 2000 do 3000 mam wrażenie jak by ślizgało się sprzęgło albo pasek rozrządu. kiepsko znam się na samochodach ale może ktoś będzie wiedział co to może być
no u mnie niestety nie przechodzi juz tam ma od roku i nie wiem co to moze byc Dodano po 5 dzisiaj ja otworzyłem klape silnika i jak żona dodawała gazu to tez widac jak przepusrnica sie otwiera i do piero po jakims czasie obroty rosna
witam focus nierówno pracuje po czym się normuje po dodaniu gazu problem powraca obroty falują od 850 do 1100 czasem są mniejsze wahania obrotow odma sprawdzona cewka tez
Mam problem z moim fordem focusem mk1. Sa niskie obroty silnika.wymieniono filtr paliwa.i dalej zamula.przy wlączaniu 3 biegu już muli.na 4 jakos idzie.pod gorke wjade tzn wtocze sie bo brak mocy zaczyna tańcowac mi temperatura. Zwolnie o najlepiej jakbym jechala na 2 tys.obrotow.na 4 biegu i przy predkosci 80 km/h.wlaczam 5 bieg i znowu temp.idzie...
Dzieje się to na benzynie i lpg czy tylko na jednym?
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Wymieniłem świece i przewody. Problem po części zniknoł. Jednak focus trzyma obroty na poziomie 600 a chyba powinno być na 1000?? (klima wyłączona, radio itp.) o co chodzi? Może to być wna paska wieloklinowego? piszczy na zimnym silniku.
focus obroty focus wolne obroty focus obroty silnika
przekrój kabla tabela renault ręczny hamulec ariston hotpoint pralka
Różnice między piłami spalinowymi NAC CTS 45-40-01 i CTS 45-40-02 Niedziałające przyciski 2-9 w pilocie WIWA MAXX H.265