Oporność może być dobra ale czujnik może nie widzieć wieńca z którego zczytuje obroty.
Prawdopodobnie jest zepsuty regulator obrotów pozdrawiam
Użytkownik napisał: Rozwiązałem problem była uszkodzona guma na lizaku.
Wygląda ewidentnie na brak wysterowania wtrysków. W wartościach rzeczywistych widać obroty wału?
Nie wiem jak micra ale kangoo podnosi obroty po włączeniu nawiewu Wtyczka alternatora jest dwu pinowa ?
Ciśnienie na pompie 300 bar na wolnych obrotach
nNe wiem jakie jest ciśnienie oddałem samochód do kolegi i na tą chwilę przesłał mi tylko odczytany błąd wiem że błędów było chyba z dziesięć między innymi taki sam błąd df 137 niskie ciśnienie ale po wykasowaniu zostały tylko dwa df 137 funkcja regulacji wysokie ciśnienie i obwód świecy (spalona 1 szt) odnośnie przewodów to nie wiem jezeli to coś ma...
Kiedy po raz ostatni wymieniałeś świece i przewody zapłonowe ? Tego żadna diagnostyka nie wykaże jak będzie uszkodzone. Przewody zapłonowe możesz sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego ustawiasz go na omomierz. Świece musisz wykręcić i zobaczyć. Pozdrawiam
Z tego co czytałem to przestawiacz działa niby do 10 stopni. Niestety po podłączeniu na krótko do 12V zaraz po odpaleniu na zimnym silniku różnicy brak. Samochód nadal strasznie kopci na wolnych obrotach.
Generalnie nie widać żeby światła pulsowały, przygasają tylko lekko przy spadku obrotów silnika.
Takiego co mówił że się zna już odwiedsziłem i teraz mam problem,chyba nie obejdzie się bez servisu a to bedzie bolało bo znajdą kupe rzeczy do zrobienia. Z jakiej przyczyny najczęściej pływają obroty?
Witam. Potrzebuje pomocy. Jak można zwiększyć obroty silnika w Renault Kangoo 1.9D 2001r, gdyż na wolnych obrotach silnik szarpie ("rzuca"). Pompa wtryskowa sterowana jest elektrycznie.
Pod clipem jakieś błędy. Jak kwestia czujnika obrotów.
A czy Kangoo nie można sprawdzić diagnoskopem? co myśli sterownik jak silnik kręci rozrusznikiem, ile ma obrotów, ile ciśnienia, jakie napięcie, jaki spadek? ale co ja tam wiem toć "wapniak jestem :D ".
Ja robiłem podobną konwersję w samuraju i w zimie pali z półobrotu, tylko trzeba albo ręcznie albo przez przekaźnik dogrzać świece po zapaleniu żeby miał równe obroty.
Jeżeli rozrusznik sieje widać to w odczycie z czujnika obrotów.
Miałem cos takiego w Renault Megane! Najprawdopodobniej wystapił jakis problem z silniczkiem krokowym. Mi przytrafiło się to dwa razy. Za pierwszym padł silniczek, a z drugim spadła gumowa zaslepka przy zaworze wolnych obrotów. Pozdrawiam!
Przekaźnik pompy jest na module USM z skrzynce obok aku. Dobre pytanie zadał kolega web69-wtryski pracują, obroty silnika widzi?
Rozgrzewający się do czerwoności układ wydechowy wskazuje na zatkany/ stopiony katalizator. Wymontuj go i zobacz czy silnik normalnie wkręca sie na obroty. Z kangoo łączyłem się zwykłym euroscanem, teoretycznie nie obsługuje aut po 2000r. , ale ten silnik to stara konstrukcja
Jak kręci widzi obroty silnika , pokazuje ciśnienie .
W tym gajgerku obroty lecą CANem a w syrius, u 32 na linkę prostokąt.
Witam,dziś dostałem w firmie Kangura 1,4 benzyna,normalnie używam inne auto.A tu zonk licznik nie pokazuje prędkości,w poniedziałek muszę nim jechać w dłuższa trasę i jest problem.Może ktoś wie gdzie w skrzyni jest zamontowany impulsator ?przypuszczam jednak że i tak nic mi się nie uda jutro zrobić, może ktoś wie orientacyjnie jakiej mniej więcej prędkości...
Do Reno to PyClip na telefon się sprawdza.
nie sądze ....róże obroty na różnych biegach są , a takt w rytmie obrotu kół....
Przyczyną mogą także być zbyt wolne obroty biegu jałowego
W jaki sposób zaprogramować obroty biegu jałowego po odłączeniu akumulatora, czy wystarczy tylko włączyc silnik i poczekać aż się zagrzeje, czy są może jakieś "zaklęcia" jak np. w Lanosie : włącz zapłon na 5 sek., wyłącz na 5 sek, uruchom silnik? Czy coś w tym stylu proszę o pomoc, akumulator już i tak odłączyłem. :wink:
Podgląd parametrów, i odczyt błędów. Ciśnienie na listwie, obroty silnika etc.
Doradzi ktoś?
Witam Mam problemy z obrotami w silniku d7f Renault Kangoo 1.2 1999r (8 zaworowy). Po zdiagnozowaniu i podłączeniu do komputera, okazuję się, że wymiana silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy nie przyniosły poprawy pracy silnika. Jakie mogą jeszcze być przyczyny tego zaistniałego problemu . Proszę o pomoc .
Miałem podobny problem z Kangoo,po odłączeniu akumulatora na noc ,rano było już dobrze.
Bardzo prawdopodobne, że nie widząc pracy silnika nie uruchamia chłodzenia, podaj mu obroty z odczepu alternatora i sprawdź.
Nie działa miedzy innymi automatyczne dogrzewanie świec po uruchomieniu silnika- do tego będzie problematyczne podnoszenie wolnych obrotów po zmianie obciążenia (np. przy włączeniu klimatyzacji). Ja robiłem swap w suzuki samurai, to akurat nie stanowiło dla mnie problemu.
CHECK zapala się podczas jazdy i maleje moc, na postoju gaśnie. Na niskich obrotach trzęsie gałką biegów. Renault Kangoo 2002
Podlacz pod komputer i sprawdz bledy
Renault Kangoo 1.4 (benzyna) 2001 r. Odpala pięknie - na dotyk. Szarpie podczas jazdy. Na niskich obrotach zupełnie nie jedzie. Jak przygazuje i jest na bardzo wysokich obrotach to jedzie około 20 km/h. Jak się rozpędzi do 50-60 to jedzie ok ale przy zmianie biegów (zdjęcie nogi z gazu i zmniejszenie obrotów) traci zupełnie moc i nie chce znów wejść...
Jaki gaz? Sekwencyjny, czy mieszalnikowy?
lepiej zacząć od mniejszych.poustawiać tak aby zgadzały się obroty wyświetlane z rzeczywistymi.pozostałe pozostawić domyślne na początek.wtryski ustawić jako MATRIX.przeprowadzić auto kalibracje i późniejsze strojenie zgodnie z instrukcją.
Ja mam zawieszone dwa wtryskiwacze i niestety auto nie ma na tyle siły żeby wyjechać w trasę. Może spróbować wkręcić go na wysokie obroty i przytrzymać?
Witam Mam problem z kangoo. Podczas jazdy znikło wskazanie obrotów i temperatury. Po zgaszeniu silnika auto nie odpala. Świeci się immo i stop. Auto po wymianie czujnika temperatury, czujnika położenia wału i króćca. W momencie prób odpalenia zapala się abs. Może ktoś zna przyczynę?
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
a jakies inne opcje? ja tylko tepmerature chce sprawdzic, i opcjonalnie obroty ustawic, bo brak obrotomierza:)
Chyba jedyne wyjście to konwersja na mechaniczną, ćwiczyłem to u siebie w samuraju z oryginalnym silnikiem renaulta. Problemem może być automatyka podnoszenia obrotów przy zmiennym obciążeniu silnika (szczególnie przy klimatyzacji). Luknij sobie: http://jarekstryszawa14.w.interiowo.pl/s...
Przydałaby mi się jakaś baza błędów mój upośledzony sprzęt Masz link do sklepu z takimi?
Dodam jeszcze, że błąd wskakuje raczej na wolnych obrotach, przy zatrzymywaniu kiedy puści się pedał gazu...
Witam, poszukuję sterownika/regulatora obrotów wentylatora z nagrzewnicy Renault Kangoo (2szt) https://omoto.pl/wentylator-dmuchawa-ren... Chodzi mi o to, żeby obroty były podwyższane wraz ze wzrostem temperatury, piec ma być bezobsługowy. Znalazłem na allegro takie coś ale ma za małą moc. https://archiwum.allegro.pl/oferta/regul...
Wolne obroty do bani...źle się wkręca... "Mistrzu" :)
A w parametrach położenie przepustnicy?Czy sterownik "widzi" bieg jałowy?
Pomocy! Kangoo 1,5 dci 2002 65 KM. Od momentu kupienia poddymia na czarno przy dodaniu gazu i na jałowym też delikatnie. Przy wyższych obrotach zapala się kontrolka świec żarowych. Dolot uszczelniony (była dziura w wężu), EGR wymieniony, turbo wyczyszczone, gruszka turbo wymieniona, wtryski wymienione i zakodowane, katalizator wyczyszczony, czujnik...
To zobacz czy pilot jest na kwarcu czy na trymerku, jeżeli jest strojony trymerem to pokręć trochę może ustawisz (obroty o ok 1/10 obrotu)
Analizator spalin w du*ę mu wsadzić i sprawdzić czy sonda pracuje.
Skoro wtrysków nie zmieniałes to nie trzeba dopisywać. Pomierz : ciśnienie paliwa ,obroty, temperatury, i oczywiście odczytaj błędy.
A w ECU widać obroty silnika podczas rozruchu. Jeśli tak to ile?
Witam serdecznie. Mam pytanie do znawców tematu. Mianowicie, jak odbywa się regulacja obrotów nawiewu z klimatronika. Napięciowo cz pwm. Jestem w trakcie przeróbki. Pojazd to Renault kangoo 2005. Liczę na jakieś podpowiedzi ew. schemat. Próbowałem pwm, ale zablokował się sinik nawiewu. Pozdrawiam serdecznie. Robert
3 razy wymieniałem wtryski, za 3 razem po kilku minutach pracy na wolnych obrotach i trasie kontrolka znikła sama.
Jak nie miałeś wcześniej 1,5 dCi, to dużo czytaj i zaprzyjaźnij się z dobrym mechanikiem od renówek, mającym CLIP-a i potrafiącym się nim posługiwać, bo byle Janusz doprowadzi Cię do drobnych. :-) Dbaj o niego, to się odwdzięczy małym apetytem na ON. Olej zmieniaj co 10k km (miasto), góra co 15k km (trasa) a nie co 30k km. Filtr paliwa góra co ok. 20-25k...
od 2 lat okresowo gasł na wolnych obrotach, ostatnio okresowo trudno go było odpalić od 1 przekręcenia klucz. dzisiaj mnie dobił, po 6 próbach i gazowaniu złapał , ale noga z gazu i gaśnie, podobno wiele możliwości i kosztów. Z góry dzięki :)
A co z przepustnicą ? otwarta czy zamknięta ?
Nikt nie jest wróżką, była diagnostyka komputerowa?
mam problem,renault kangoo 1.9DTI,jak się na grzeje to gaśnie i wariuje na niskich obrotach,jak ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o pomoc.
Jeśli czujnik uszkodzony i sterownik nie widzi obrotów to nie odpali po skasowaniu błędów.
Podaj typ alternatora.
Problem polega na tym, że samochód zaczął nierówno pracować na wolnych obrotach. Później zaczęły zapalać się kontrolki czerwone, stop, świece itp. Później zaczął ciężko palić. Podłączony Launch pokazał błąd zaworu regulacji ciśnienia paliwa, wymieniłem na nowy i dalej ten sam błąd i problem. Teraz zaczął kopcić na czarno i zaczął gasnąć na wolnych obrotach....
Jestem po wymianie wtrysków oraz swiec(akurat odebralem od mechanika) . Niestety w drodze powrotnej zaswiecila mi sie kilka razy kontrolka świec zarowych oraz wolne obroty na poziomie 1tyś/min. Co moze byc?
Coś "cudzołożysz". W dieslu za duża dawka to obroty w górę. Skoro dzwoni i kopci, to masz albo kąt wtrysku źle, albo rozrząd się posypał.
podkładka wrzucona i po sprawie, wszystkie problemy zniknęły. wszystko zrobione zerowym kosztem :))) miałeś problem tylko z zapalaniem(błąd DF066-2 lub 3? czy nierówne obroty też (DF066 -4)
przepustnica sie otwiera, silniczek raczej działa, czas wtrysku zwieksza sie, ilosc powietrza tez wraz z dodaniem gazu. kat otwarcia przepustnicy takze dziala poprawnie... temp zasysanego powietrza to okolo 22 stopni C. (w ogrzewanym pomieszczeniu) dodam jeszcze ze przy wcisnietym pedale np na obrotach 2200 obr\min i trymaniu w tej pozycji obroty wachlija.....
JAki ci prąd pobiera na pełnych obrotach? Dodano po 17 21A na odpalonym silniku i czuć że sssie mocno.
Czujnik był zamieniany na obu to samo. Komputer widzi obroty silnika podczas kręcenia więc chyba jest okej. Clip by chyba pokazał odłączony/uszkodzony czujnik ?
Witam, proszę o pomoc mianowicie mam Kangoo 1.4 z 99 r. silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie, ale po dodaniu gazu zaczyna sie cały trząść rzuca nim i kopci na szaro-niebiesko. Z góry dziękuje.
Najprawdopodobnie masz z kangoo 1,2 lub 1,4.
P0225 Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik C - usterka pedał gazu,objaw również na to wskazuje, ja miałem troszkę inaczej ....brak reakcji i obroty 1000.....ale przed tym klient się użalał że powyżej 2tkm nie chce się wkręcać, muł itd.....
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Jak auto jest zimne i temperatura powietrza spada poniżej zera to bardzo długo trzeba kręcić żeby odpalił, a jak już odpali to mocno szarpie silnik ale po rozgrzaniu silnika problem znika W takiej sytuacji silnik kopci? Na jaki kolor? Obroty też falują? Sprawdzałeś przekaźnik świec?
Ok ecu widzi już obroty wszystko działa nawet nie ma dyskoteki na liczniku problem następny wyszedł w pewnym momencie na liczniku przestały pojawiać się obroty mam błąd df0127 napięcie poniżej wartości minimalnej czujników wszystko sprawdzalem i faktycznie napięcie na czujniki słabe... Podejrzewam ecu ponieważ sam zmieniał swoje wartości jakie miał...
Moja żona zrobiła przypadkowo taką mieszankę na stacji paliw. Punto 1.2 dymiło jak parowóz, na zimnym silniku falowanie, brak mocy i straszny smród. Czyszczenie zbiornika paliwa, wymiana filtra, świeże paliwo i 1h jazdy w trasie na wysokich obrotach, żeby "odtłuścić katalizator i resztę wydechu...
Witam, "sugeruje lewe powietrze" Ale dotyczy to twoim zdaniem czego? Najpewniej schodzenia z obrotów - jeśli tak to pytanie dlaczego z działającym prędkościomierzem obroty zawisają, a z niedziałającym - chodzi normalnie? Mógłbyś napisać 2 słowa więcej? Pozdrawiam!
Niektóre miały czujnik obrotów w pompie wys. ciśnienia. Pompa w takim przypadku musi też być dokładnie ustawiona.
Czyli możliwe, że może mieć to związek z nietrzymaniem wolnych obrotów? Bo tak właśnie się dzieje. Zaznaczam, że silnik krokowy był czyszczony.
Pośrednio ma. Chodzi o prędkość kręcenia wałem. Zbyt mały lub niesprawny/rozładowany akumulator nie jest w stanie osiągnąć pożądanych obrotów. Wtedy auto nie odpali.
raz był opis jak koleś miał objawy takie jak twoje w renault sceniku, nawet nie dało rady jeździć w jego wypadku to mechanik źle założył rozrząd. A u Ciebie to raczej stawiałbym na uszczelkę pod głowicą: nierówne obroty i biały dym...pytanie: to stało się nagle czy stopniowo pogarszało się?
Witam mam problem :/ Posiadam Renault Kangoo 1.9 dti i od dluzszego czasu pali mi sie kontrolka swiec zarowych. Jakby tego malo auto stracilo moc wiec 120 to max ile wydusi z siebie :( i co chwile mrugaja mi kontrolki od ladowania i Stop lecz nic specjalnego sie z nim nie dzieje obroty nie faluja auto rowniez nie gasnie pomocy prosze bardzo o pomoc
miałem podobny problem w fiat ulysse problemem okazał sie silniczek krokowy . w kangoo 1.2 podobnie . może w ten desen uderzyć ????
Witam mam problem zakupiłem kangoo 1.4 rok 98 i malo mocy prawie wogule ladnie sie wkreca na obroty ale jak ruszam to strasznie muli nie przerywa tylko dam gazu a on wolniutko porostu slaby jest myslałem za katalizator zapchany ale juz ktos go wybebeszył proszę o ;pomoc Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
Ja tez mam ten problem . Mi mowili ze jest skrzynia od kangoo. Auto ma moc maksymalna przy 5500 rpm i przy takich obrotach powinna byc maksymalna predkosc. A nasze laguny nie osiagna takiej predkosci gdyz sie skoncza obroty. Mi sie udalo 180km/h i odciecie . Skrzynie do ide sa drogie i ktos zamienil na tanszy bubel ktorym defacto nie da sie jezdzic
Mam problem z Kangoo 1,5Dci.Silnik odpala normalnie,ale w trakcie jazdy na biegu IV(obroty ok.2500) sinik gaśnie;na III można podciągnąć do3000obr/min.Objaw jakby za mała dawka paliwa.Wyświetla się błąd czujnika ciśnienia,zmieniłem na nowy i nic nie pomogło.Czy może być to wina pompy ciśnienia lub jakiegoś czujnika?Prosiłbym o podpowiedz jeżeli spotkał...
Mam coś podobnego w Kangoo 3 z końcówki roku 21, auto od nowości w jednych rękach, objawy, to przy naciśnięciu przycisku start stop robi niepełny obrót rozrusznika i nie odpala, po ponownym naciśnięciu odpala normalnie, potrafi to zrobić kilka razy dziennie. Autko było w autoryzowanym serwisie Renault i nie potrafią tego ogarnąć, kazali jeździć i obserwować,...
Czołem Wszystkim. 1.5 Dci odpala ale trzęsie się jak szalony, jak dodam gazu to leci biały dym z rury, wolno wręca się na obroty, jak schodzi z obrotów to słychać stuki. Co może go boleć?? Sprawdzałem wtryski i są ok, regenerowałem turbo bo trochę lało oleju. Układ paliwowy w miarę ok. Doradźcie coś....
Cześć. Sprawa dotyczy Renault Kangoo 1,6 16v z 2010 roku z przebiegiem ok 250kkm. Od momentu kupna auta mam taki problem że po odpaleniu silnika (nie ważne ciepły czy zimny) przez około 8-10 sekund nie ma ładowania, jest tyle co na akumulatorze (12,5V). Postanowiłem zregenerować alternator bo w starym Kangoo przy tym przebiegu szczotki i łożyska były...
Tak na podpuetychk Dodano po 9 Np. Teraz odpaliłem wprowadziłem go na obroty 2000 trzymał i nagle obroty podskoczyly na 4000 i zaczął dymie z rury bardzo musiałem rozpiac pompę żeby go zgasic. I płyn chłodniczy się podnosi.
Uporałem się z rozrządem auto odpala z pierwszego wkręca się na obroty i nie kopci. Jest tylko 1 problem jak wkręcę go na obroty to po kilku sekundach słychać głośne uderzenie i czasem po tym auto gaśnie. Można go znów odpalić bez problemu. niewiem co to jest ale wygląda na delikatne spotkanie tłoka z zaworem. Co mogę jeszcze sprawdzić zanim oddam głowicę...
Dziwna sprawa. Jeszcze jeden pomysł mi do głowy przyszedł. Jeśli auto chodzi na wolnych obrotach to daj mu popyrkać 20-30 minut bez dotytkania gazu może się dopasuje ster do wtrysków.
Renault Kangoo 2000 1.4L automatyczny wyskakuje ze sprzęgła. Zachowuje się tak, jakbyś jechał 60 km/h i wcisnął sprzęgło w manualu, silnik pracuje na luzie, wciskanie gazu tylko zwiększa obroty silnika i nie napędza auta. Samochód zwalnia do 30 km/h i wszystko wydaje się znowu OK, aż prędkość wzrośnie. Po uruchomieniu na "zimno" (po 6 latach postoju)...
na obudowie filtra powietrza w silniku pisze tak F 1.9 dizel nie wiem czy cos to daje może jeszcze to cos da na listwach bocznych na drzwiach pisze 1.9 D a od strony kierowcy na listwie pisze RXE :crazyeyes: :shocked!: Fotek silnika . Kangoo wiem jak wygląda . A silników było kilka rodzajów .
ciężko wchodzi na obroty Rozpędzając się ? Na postoju jak dodaje gazu to wydaje się że silnik ma ducha Cały zakres obrotów? Wymieniłem filtr powietrza i paliwa ale nic nie pomogło. Jak auto się toczy ? Zajrzałeś do hamulców? W renault ulegają "biodegradacji"
dość spory kłopot,gdy silniczek jest cały zachlapany od góry,a przy otwartej klapie,na wolnych i szybkich obrotach nic nie widać,nadmiary na swoim miejscu,ale nadmiarem nie ucieknie 16L raczej..
Witam, mam problem z Kangoo ja w temacie, raz na 40-60km pojawia się check, są błędy wypadania zapłonu DF436 i wypadanie zapłonu, cylinder 4 DF062 Wymienione zostały 3000 temu świece zapłonowe na NGK i przewody WN na BOSCH, na początku tygodnia cewka zapłonowa, NGK, jest jedna, na wszystkie cylindry. Pomimo tych zabiegów, powyższe błędy pojawiają się...
Witam. Kangoo 2010 1,5Dci pełna auto klima i dmuchawa (nawiew) przerywa .Nie startuje po odpaleniu silnika i nie działa w trybie AUTO i manualnie zwiększanie obrotów też nie działa . Ale po wjechaniu na wyboistą drogę lub stuknięciu pięścią w okolice od przycisku sterowania klimą wszystko się załącza i działa prawidłowo jak w nówce . Proszę o informację...
zawór sterujący zapłonem zacina się (pompa lucas)-na wolnych obrotach szarpie i kopci na biało po rozpięciu wtyczki bardzo głośna praca .Filtr purfluxa bo na innych potrafią wariować (sprawdzone na swoim prywatnym DW8)
witam mam problem z kangoo 1.9d na pompie Lucasa. auto nie odpala. miałem problem z zapowietrzaniem układu zasilania, ale pod jednym z elektro zaworów wymieniłem oring i nie mam powietrza w układzie ale auto nie odpala, po kilku obrotach wału załapauje na jeden gar i nic więcej kontrolka immo gaśnie nie ma żadnych błędów
Immo nie raczej nie trzyma, kontrolka immo gaśnie normalnie, brak błędów na ten temat, jutro przejrzę w parametrach. -zasilania na sterownik sprawdzone, wszystko jest -obroty na rozruszniku około 200 ciśnienie paliwa 320bar sygnał z hall jest, brak zasilania na wtryskiwacze - test podzespołów, np EGR się odezwie, wentylator włączy ale jak wtryski każę...
kangoo obroty renault kangoo obroty obroty jałowe kangoo
schemat zasilacz antenowy magneśnic wirnik instrukcja centrali paradox
philips fc690 prostownik ideal
Panasonic SA-HT845 – kabel zasilający i systemowy, typy, zamienniki, K1HA25HA0001 HCF4053 vs 74HC4053 – porównanie przełączników analogowych, różnice parametrów, zamienność