Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Witam. Wcześniej nie było potrzeby. Dodano po 4 Auto nie ma mocy, nie wchodzi na obroty.
Witam.Sprawdzić czujniki obrotu kół ośi tylnej-ustawić szczelinę powietrzno.
Zrób diagnostykę, zaglądnij w parametry. Ciśnienia, synchronizacja, obroty.
wchodzisz Star Diagnoza do sterownika silnika i podnosisz wartosc w polu "obroty maksymalne"
Jemu odcina moc, jak tak to przy jakich obrotach?
Ciśnienie sprawdzę już jutro, przy kręceniu rozrusznikiem jak chciałem go odpowietrzyć silnik kręci równo żadnych dziwnych przeskoków. Tak błąd Cylinder 2 - błąd wkładu / równowagi (wyważenia). W parametrach gdy komputer sobie oblicza prędkość tłoka(nie wiem jak to dokładnie nazwać) wygląda to mniej więcej tak: 1. 8 obrotów 2. -35 obrotów 3. -4 obrotów...
Było pod komputerem ?? Gdy zgaśnie trzeba zobaczyć w wartościach rzeczywistych dane np. czy widzi obroty ...
Moim zdaniem wszystko wskazuje na jakieś niewyważenie elementu wirującego ze strony silnika skoro dzieje się to powyżej jakichś obrotów a nie prędkości auta. Czy na luzie podczas dodawania gazu też tak się dzieje powyżej pewnych obrotów ?
A można prosić o oznaczenie jako pomocny post?:-D
witam ja również nie mam mocy, jest to przerobka anglika, wczesniej bylo ok nawet po przerobce ,..zapala sie czasami kontrolka od grzania świec, 80km/h włacze 5 bieg i zero rozpędu, jest bardzo słaby czasami 3000 obrotów a czasami 4200,
Obstawiał bym na 90% przełącznik kierunkowskazów do wymiany Dodano po 3 ale ten sprinter przecież nie ma czujnika obrotów wału korbowego
witam, mam ten sam problem co było przyczyną proszę o odpowiedz
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
te auto ma takie obroty od momentu wyjazdu z fabryki wiec jest ok
Chyba STAR DIAGNOZA, poza tym to odgrzewany kotlet
Dzieki za odp. Nagrzewnice podlaczam oryginalnie tak jak ma byc bez tej drugiej i jest to samo. Na wolnych obrotach nagrzewa sie do polowy, a na wyzszych jest ok.
A tak na marginesie ten błąd to raczej przepływomierz - za słabo na wolnych obrotach
trans serwis. Ty napewno masz o tym pojecie poterzne. Te same informacje powiedziałem mechanikowi co napisałem tutaj i przez telefon powiedział ze to na 100% czujnik na wale. Dla pewności podpią go pod komputer i auto hula jak głupie. Jak byś sie znał to po tym info co napisałem powinieneś chociaż coś doradzić a nie tylko napisać zeby wstawic auto na...
Załatwiłem nowe oryginalne elektrozawory mercedesa, niestety bez zmian. Oleju w układzie podciśnienia nie ma. Może faktycznie ktoś wcześniej grzebał w sterowniku, auto w takim stanie zostało sprowadzone i ktoś już szukał tej przyczyny, bo w aucie leżały stare elektrozawory. Wysterowanie sygnału do elektrozaworów na wolnych obrotach jest na 95%
A wszystkie podciśnienia są dobrze powpinane .
A w parametrach bieżących, dane ciśnień (doładowania) są prawidłowe ?
Wachania znaczy co do wtrysków bez zarzutu.Mysle ze przeloze od brata z W903 311 żeby sprawdzić. Dodano po 34 Wachania znaczy co do wtrysków bez zarzutu.Mysle ze przeloze od brata z W903 311 żeby sprawdzić.
Do sprawdzenia ciągłość przewodów,styki,stacyjka kombinować dociskać kluczyk,pokazuje obroty wału,odpalasz na wciśniętym sprzęgle czy nie,stop działa,masa silnika,szukać zieleniny.
Witam od jakiegoś czasu mi szarpnie jak na danym biegu powyżej 3000 obrotów puszcze gaz ,ale nie za każdym razem co to może być ?
Witam Tak jak w temacie Mercedes Sprinter 208D 98r. nie gaśnie po przekręceniu i wyjęciu kluczyka... dopiero po kilku sekundach zaczyna zmniekszac obroty i gasnąć tak jak by się "zaduszał". Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu
trzeba by sprawdzić koło dwumasowe, poduszki silnika i skrzyni
Witam zakupiłem sprintera 2,2 cdi 906 2006 rok, mam błąd P2020 REGULACJA CIŚNIENIA UKŁADU COMMON REALI PRZEZ DRV ZA MAŁY WZROST CIŚNIENIA brak mocy wkręca się max 3200 obrotów proszę o pomoc
Jak zgaśnie trzeba poczekać chwilę zanim odpali. Oddałem samochód na diagnostykę i czekam na jakieś info.
Witam!Proszę o pomoc, od niedawna jestem użytkownikiem sprintera 208 2.3d, i mam problem z podłączeniem wężyków od podciśnienia (auto nie gaśnie z kluczyka )i czy złe podłączenie tych wężyków może być przyczyną tego że silnik ma za niskie obroty!? :D Dziękuje za pomoc pozdrawiam.
obroty silnika i ciśnienie paliwa jak nie zapala jakie jest?
Mam pytanie.Podlaczyles ten obrotomierz? Dziala?Mam ten sam problem.
Witam mam problem typu . Mercedes sprinter 413 cdi - silnik 2.2 -/- 2002 rok . Co jakiś czas nie mogę uruchomić silnika . Dzieje się tak wtedy kiedy stanę wyłączę silnik po dłuższej jeździe około 0.30 - 1.00 godz . Muszę postać też różnie od 1.00 godz do 1.30 -/- i wtedy zapala . Czasami sam gaśnie na wolnych obrotach . Proszę o sugestie .-/- pozdrawiam...
Nie. Ale hamulec powoduje spadek obrotów, a gdy regulator jest trupem to może puszczać całe paliwo ponownie do baku zamiast zostawić na listwie. Czemu hamulec o to obwiniasz? Spadek obrotów wiń raczej. Zresztą to twoje auto, zrobisz jak uważasz, ja tylko sugerowałem.
Sprawdź ciśnienie w szynie podczas rozruchu.
ksywa tylko:) Problem w tym że komputer nie chce się połączyć. Co jest grane?? Dodano po 2 I wkręca się do 3000 tys obrotów i więcej nie chce
Jakie usterki w pamieci???? Dobra nie odpowiadaj...
..ta przetwornica to osobny modul czy siedzi w ECU ?
Czesc.Jestem w posiadaniu mercedesa sprintera 313cdi 2005r problem w tym ze w silniku podczas przyspieszania wydobywaja sie stuki metaliczne gdy silnik jest zimny stuki sa mniej slyszalne,pozatym silnik na wolnych obrotach pracuje normalnie. Wielkie dzieki za porady.
Sprawdzić ile obrotów widzi sterownik podczas kręcenia rozrusznikiem, oraz ciśnienie paliwa.
Ten drugi zawór upuszcza ciśnienie oleju na wolnych obrotach w celu oszczędności energii. Po jego odłączeniu ciśnienie powinno być wyższe.
Witam mam ten sam problem obroty max do 3400/min tylko jest tak że czasem załapie i wszystko jest ok a czasem nie! częściej nie ! turbina była w regeneracji co to może być pozdrawiam
Witam, mam ten sam problem, sprinter na postoju łapie 4 błędy i brak mocy, czasami jak dam mu miedzy 3000-4000 tys obrotów to po chwili łapie błędy i tryb awaryjny, czy udało wam się rozwiązać problem ?
Przy dodawaniu gazu z okolic turbiny wydobywa się głośny gwizd. Gwizdanie jest przy obrotach 2000-3000 tyś, potem zanika. Sprawdzona strona zimna, rury, intercooler. Został wymieniony pasek klinowy wielorowkowy i rolki. Gdy w turbinie zostanie podniesione cięgno od gruchy do góry i w tej pozycji zostanie przytrzymane to cichnie. Turbina została rozebrana...
A ile daje turbina i od jakich obrotów- manometr chyba masz z zanadrzu. Jakie temperatury widzi sterownik?
W sprinterze się nie zdarzyło , ale w lagunie i owszem , winna była przetarta izolacja na przewodzie od czujnika obrotów wału który na wstecznym dotykał do mechanizmu zmiany biegów . Może twój problem jest podobny ?
Przy wciśnięciu 20% gazu silnik wchodzi na 100%obrotów,pozostałe uchylenie gazu nie powoduje zmiany,tak samo jest w druga stronę,silnik zejdzie z wysokich obrotów dopiero wtedy ,gdy puści się gaz do zera.
TDI to inna technologia układu paliwowego, miałem jeszcze niedawno MB W124 200D i też palił na widok kluczyka, teraz mam W211 z motorem OM 642 i czasami odpali od starzała, a czasami musi zrobić z trzy obroty wału, co więcej w pracy jeżdżę Sprinterami z różnych roczników i z różnym przebiegiem z tym silnikiem i praktycznie żaden nie odpala jak TDI....
Witam wszystkich , mam podobny problem nastawnik mi świruje i ustawić się nie może, odczuwalne od 2000 obrotów. Brak błędów czujniki powymieniane , Turbo nowe wtryski .ten sam obiaw miałem w zeszłym roku o tej porze przy niskich temperaturach. Czy ktoś miał taki obiaw ? Bądź podobny Pozdrawiam
i tak ma byc . swiece grzeja na wolnych obrotach az silnik osiagnie okreslona temperatore ,w niektorych przypadkach jest to np.60 stopni.
dwa podstawowe parametry które musisz sprawdzić : ciśnienie na listwie, obroty koła zamachowego , impulsy można sprawdzić oscyloskopem na podłączonym wtryskiwaczu,zobacz czy odpali na samostart
Witam, staram się przeprowadzić statyczna regenerację - czyszczenie filtra DPF w Mercedes sprinter 2007 rok 2.2 cdi mam interfejs launch x431 więc uruchamiam procedurę sterownik oczekuje temperatury spalin 200stopni gdy zostanie osiągnięte potwierdzam procedura się uruchamia i silnik gaśnie, uruchamiam próbuje ponownie i zaskoczył działa obroty 2 tys...
Witam, mam taki "mały" problem, czasem sprinter mi zakopci takimi białymi spalinami wcześniej mi się to nie zdarzało, czasami zakopci na postoju silnik potrafi zadrżeć ale tylko chwilowo, problem zauważalny szczególnie przy biegu 1 i 2gim, czasem wydaje mi się że filter powietrza jest zapchany i nie dostaje odpowiednio, ale wymieniałem wszystkie filtry...
Fajnie, że ktoś ma pojęcie o tym. Gerri a może wiesz kiedy ten zawór powinien się otwierać? Przy określonych obrotach, czy sterowane to jest większą liczbą parametrów? Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
aha, zapomniałem napisać! przepraszam moja wina może to coś pomoże gdy więcej gazu dodam powyżej 2tys obrotów turbina zawyje tak glośno wuuuuuu ale to czasami takie coś jest
Silniki diesla nie przepadają za wysokimi obrotami. Mercedesowskie CDi-ki pięknie ciągną ale łatwo się też wysypują przy ostrzejszej jeździe.
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
Witam mam Mercedesa Sprintera 412 98.r który mam problem z odpaleniem.Jak zresetuje komputer odpala ale strasznie ciężko chodzi i wogóle nie raguje na gaz. Jak dam na krótką mase do białego kabla który reguluje gazem odpala i wchodzi na maxymalne obroty bo daję pełen prąd.Jaka może być przyczyna że nie chodzi normalnie i nie raguje na gaz. Z góry dziękuję.
Witam. Mam dobre i złe wieści. Generalnie instalację już dopracowałem, zmieniłem podgrzewacz na płytowy i skończyły się moje problemy z szarpaniem po przełączeniu na OR. Tamten miał jednak zaciasny kanał olejowy. Przejechałem już na OR ponad 50 tys. km i uświadomiłem sobie że już przeszło okrążyłem naszą kulkę ziemską na tym ekologicznym paliwie. No...
Podczas jazdy zapaliła sie lampka z symbolem mostu rozrządu(pod lampka ABS) i nie gaśnie. Samochód nie wchodzi na obroty. Nie wiem co mogło się zepsuć, proszę o pomoc. Z góry dziękuję:|
Witam .Wracam do tematu strata mocy i dymi.Po wymianie wtrysku i zaworu EGR poprawiła się sprawa mocy lecz po zapaleniu pracuje nierówno i dalej dymi na biało nie zbiera się tak jak powinien (objaw taki jak dziura w gazie) . Po ponownym zapaleniu znowu dymi na biało. Gdzie szukać przyczyny, błędów nie wyświetla . :?:
Mam problem z webasto i niewiem dokładnie co to moze być lub co można by bylo wymienic żeby funkcjonowało moje webasto zapala się słychać też szum połyka ale jak wejdzie na obroty to automatycznie się wyłącza po chwili startuje .Proszę o pomoc jeśli ktoś już coś takiego miał pewnie wie jak najprościej zlikwidować usterke. :|
Nowe informacje: Dzisiaj rano kolega zrobil mi diagnostyke i okazalo sie ze nigdy nie byly usuwane bledy ( przez 10 lat!!), dwie swiece do wymiany oraz najwazniejsze jeden z wtryskiwaczy pokazuje blad i moze to byc zle polaczenie elektroniczne lub uszkodzenie mechaniczne dlatego dobrze pracowal na wolnych obrotach ale gasl podczas przespieszania. Po...
to może być zapamiętany błąd w sterowniku możesz spróbować odłaczyć aku na parę minut (u kolegi to pomagało tyle że w sprinterze) albo wykasować błędy kompem dodam że kolega miał podobny problem i radził sobie w ten sposób tyle że przyczyna była wiadoma (olej wypluwany przez turbinę) czy to była jedyna przyczyna tego nigdy się nie dowiedzieliśmy bo...
Mam taki problem od jakiegoś czasu.Autko jak przyśpiesza powyżej 2000 obr to potrafi tak sobie jakby przerwać .tzn jak by ktoś na sekundę wyłączył prąd:) ale jak minie mu to to jedzie normalnie bez żadnych zastrzeżeń.,spalanie w normie.nie dymi,Pali na przysłowiowy dotyk rozrusznika, ale nawet na postoju jak go wkręcam na obroty to potrafi obrotomierzem...
Witam mam Mercedesa Sprintera 412 98.r który mam problem z odpaleniem.Jak zresetuje komputer odpala ale strasznie ciężko chodzi i wogóle nie raguje na gaz. Jak dam na krótką mase do białego kabla który reguluje gazem odpala i wchodzi na maxymalne obroty bo daję pełen prąd.Jaka może być przyczyna że nie chodzi normalnie i nie raguje na gaz.
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
hmmm brak mocy moze byc spowodowany nieszczelnym zaworkiem od podcisnienia turbiny. Znajduje sie z lewej strony pod filtrem. Odpowiedzialny jest za wlaczanie turbiny przy odpowiednich obrotach. Jezeli jest nieszczelny to nie ma sily popchnac zawleczki, a ssanie rowniez przy tego typu usterce wystepuje .
sprawdzałem na sprinterze 313cdi odpala jak ciśnienie jest około 20MPa. Próbowałem na plakao dpalić vitka ciśnienie wzrosło do 54MPa. Auto pracowało, obroty 1200, napięcia na wtryskach brak.
Witam sprawdziłem dziś czujniki sprzęgła i hamulca nie wykazują nieprawidłowości.Podmieniłem też czujnik położenia wału ale bez rezultatu.W wartościach rzeczywistych sprawdziłem ciśnienie na listwie przy obrotach 2500 daje ok 49-50Mpa,A gdy spada z obrotów wynosi 25-26Mpa czy to normalne?Co jeszcze mam sprawdzić pomóżcie.
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich. Sprawne świece żarowe w tym silniku są wymagane do odpalenia, ponieważ to jest silnik z wtryskiem pośrednim. Na zdjęciach widzę zawór EGR, przepustnicę powietrza i siłownik podciśnieniowy do gaszenia silnika. Temat dawno nieaktualny, widać że linka była uszkodzona (pancerz) i przepustnica...
mercedes sprinter 219cdi rok 2000 ma najechane 370 tys odpala pieknie, ma moc, wchodzi na obroty bez problemow (turbina wymieniona) ale bierze wode i olej Na trasie 1500 km trzeba mu bylo dolewac co jakis czas kilka litrow wody i wzial ze trzy litry oleju woda w chlodnicy czysta - bez oleju auto dymi z lekka szaroniebiesko nawet jak sie naleje wody...
Podobny problem Po wymianie skrzyni z tiptronica na manual Przekłamuje zaniża o 1/3 impulsy na przekładni tiptronic 6 na jeden obrót wała manual 4 na obrót wała Jak skorygować ? eeprom 93c66 sczytany Może ktoś posiada wsad do licznika skrzynia manual ?
Witam posiadam problem z odpalaniem mercedesa sprintera 312d.Od paru dni mam taki objaw, że auto zaskakuje dopiero za drugim a czasami dopiero za czwartym razem po przekręceniu kluczyka.Dziś doszło do tego że wcale nie odpalał.Pomyśłałem,że to może kostka w stacyjce no i chyba trafiłem po zdjęciu stacyjki i zapaleniu go z samej kostki samochód zapala...
Wyrwij schowek - dmuchawa jest pod spodem. Sprawdź na wtyczce (bardzo dobry dostęp), czy jak wysterujesz dmuchawę to pojawia się na silniczku napięcie. Jeżeli tak - to wskutek nieużywania mógł lekko zaśniedzieć komutator - czasami pomaga samo obrócenie wirnika o kilka obrotów. Jak napięcia nie ma, to dojdź do regulatora dmuchawy - jest trochę wyżej,...
Witam auto Mercedes Sprinter 311 CDI auto nagle zgasło ,kręci ale nie odpala,problem jest w tym że dostałem to zapytanie pocztą od kolegi który pracuje w Norwegii ,auto było na diagnozie,pokazuje 2 błędy p 1354 -czujnik wałka rozrządu p 1190 zawór regulacji ciśnienia obroty widzi,jakieś sugestie,według mnie czujnik wałka nie powinien mieć wpływu na...
Na wolnych obrotach tez gasnie po ok 20 min nastepnie nie chce zapalic , ale sprawdzilem iz przy temperaturze ujemnej chodzi normalnie i nie gasnie, co moze za to odpowiadac
fakt, wyglądała jak linka a okzało się że to rurka, przełożyłem most i smiga az miło, no może poza ta skrzynią tiptronic, fajna zabawka ale w praktyce tragedia, mercedes powinien jak najszybciej wycofać się z automatów
Witam mam problem z Mercedesem sprinterem 308 z silnikiem 2.3 wolnossącym, problem polega na tym że na po odpaleniu silnika nic sie nie dzieje dopiero jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach szarpie silnikiem az w kabinie lewarek z rak wyrywa! Wymieniano w nim ostatnio recyrkulator spalin ale to nic nie dalo poza tym jest odpiety bo po podlaczeniu samochod...
To jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/63_12771467... Górny > Klima (jak jest) Środkowy > Dogrzewacz Dolny > ogrzewanie resztkowe Ogrzewanie resztkowe Włącza elektryczną pompę wody i wentylator dmuchawy na małych obrotach, po wyczerpaniu zapasy ciepła z układu chłodzenia układ wyłącza się samoczynnie. Fajny gadżet gdy zimą wyskakuje...
Rozrusznik kręci jak należy ma dobre obroty nie słychać żeby coś się z nim działo akumulator trzyma bo kręci się długo, jeszcze nie był ładowany a troche już był katowany, dodam jeszcze że nie świeci się żadna kontrolka od błędu
Sprawdziłem że po odłączeniu tachografu prędkościomierz i obroty działają, tylko nie liczy kilometrów. Może wystarczy jakoś połączyć piny? Dodano po 4 Pewnie masz szufladę Kienzle 1324. Sprinter 906 nigdy nie miał montowanego tachografu analogowego. Mam SIMENS VDO To tachograf cyfrowy typu 1381. Ma on wewnątrz bateryjkę która podtrzymuje pamięć elektroniki...
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa wysokiego ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach. Dodatkowo standardowa procedura czyli czyszczenie układu paliwowego od zbiornika poczynając + nowy filtr. Najlepiej rozebrać uszkodzony wtrysk i zobaczyć czy niema w nim opiłków z pompy.
Mercedes sprinter 1998r. 2,2 nie odpala jak jest zimny. w momencie jak odpalam go w inny sposób,pochodzi dosłownie 4 sekundy i już pali z pół obrotu bez problemu, dopóki nie ostygnie znowu. W okolicach filtra i pompy wtryskowej szczelność ok!!! Błędy wykasowane.
Jak w temacie sprinter 316 2.1 cdi 2011r po wymianie nowego kolektora dolotowego nie chce zapalić ,podpięty pod komputer bosch w trakcie kręcenia obroty są na poziomie 250, synchro rozrządu pokazuje ok. Cisnienie wolno ale narasta i oscyluje na poziomie od 24000 do 30000 .Na plaka odpala i tylko na nim pracuje. Zawór na pompie i na rampie podmieniony...
Witam Mam problem, silnik podczas jazdy przerywa, schodzi na wolne obroty, za chwile znowu łapie i tak co kawałek. Na komputerze błędy pousuwane a samochód nie jedzie, wymienione filtry i nie wiem co robić, mechanicy również nie.
Jeżeli chodzi o sprintera, a nie splintera, który ma silnik cdi, a nie cdti to żółta kontrolka oleju na liczniku powinna skłonić Cie do skontrolowania oleju na bagnecie. Jeżeli ma filtr cząstek stałych, to najczęściej jego zła praca, tzn przerywanie procesu wypalania powoduje przedostawanie sie paliwa do oleju silnikowego. Jeżeli olej jest mocno rozcieńczony...
Witam, co prawda miałem takie problemy w Sprinterze, ale w moim przypadku okazało się że to przełącznik prędkości obrotowej wentylatora, teraz mam założony inny i podłączony pod przekaźnik, ale tylko najwyższe obroty wentylatora działają na tym "patencie". Można też sprawdzić rezystor, ale raczej wątpię bo wtedy nawiew powinien działać na najwyższych...
przepraszam za opis jestem początkujący na forum jest to mercedes sprinter 316cdi 2.2 td rok produkcji 2002 jeżeli niema tam prądu i tak jak mówisz że jest podłączony do EDC. to może być przyczyną błąd w komputerze i blokować moc silnika? po uruchomieniu auta obroty max to 3 tys. nie idzie dalej wcześniej świrował z 2,5 tys. na 4 tys., zauważyłem ze...
witam Mercedes Sprinter 313 cdi 2007. Kody bledow w sterowniku p0105 (cisnienie atmosferyczne miedzy component B5/1 oraz component N3/9 nieprawdziwe) oraz p2514(podgrzewacz odmy - linia sygnalowa zaklucona) brak mocy itp. po urochomieniu silnika czujnik cisnienia doladowania pokazuje cisnienie przez okolo 10 sek a potem 0.8bara niezaleznie od faktycznego...
hejka, tak w sumie moze nie wpadlem nigdzie w zadna dziure , ale mialem male dachowanie. Potem to juz takby zabralo mu ducha. obroty max na luzie mozna rozrecic do 3tys, a jak juz bede chcial jechac, ledwo 80km/h wyciaga. powiedz prosze gdzie ta dolegliwosc lezala. mi sie wydaje ze turbo , no ale moze cos innego ... pzdro Daj znać czy jest już dobrze.
Witam. Mam Taki problem z skrzynia w sprinterze. Na zimnym oleju tego nie ma, po rozgrzaniu oleju jak skrzynia wbije 4 bieg obroty spadaja do ok 1200, a całe auto wpada w wibracje, tak samo jak wrzuci później 5 bieg. Jeżeli wciska sie gaz i przyśpiesza to wibracje nie sa odczuwalne, tylko podczas jazdy z stalą prędkością i hamowaniem przed światłami....
witam mam problem ze sprinterem 313 mdel 906 z 2006 roku . mianowicie samochod po opdpaleniu jedzie przez pare sekund idealnie a potem brak mocy ledwo co wchodzi na obroty predkosc max to 90 km/h . Komputer zdiagnozowal czujnik turbiny wymienilem i nic i caly czas jest blad czujnika temperatury za filtrem czasteczek pokazuje non stop 1200 stopni . filtr...
Witam wszystkich. Dzisiaj zarejestrowałem się tutaj bo od jakichś dwóch miesięcy mam problem z moim 413 cdi. Zaczęło się od ciężkiego odpalania przy zimnym i z czasem przy rozgrzanym silniku. Drugi problem jaki był zauważalny to gasnący silnik podczas jazdy (zawsze pod górę, obroty powyżej 3000 i ciężki ładunek na pace) gasnął , przekręcałem kluczykiem...
silnik diagnozowałem carsoftem co to jest sprint12. Proszę o jasniejszą odpowiedz. Dodano po 1 oto opis z carsoft "P1470 boost pressure control vacum transducer -the error will be stored within a few seconds. -the EPC controllight is on. - engine in emergency program (RPM limitation) -- pin setup: 1 :activation; 2: +12v jak mam zabrać się do naprawy....
Jeśli cała deska idzie po CAN (MIL, temperatura, obroty, etc.) i komunikuje się z ECU, to wstawiając inne ECU, trzeba zrobić emulator - oczywiście jest to wykonalne ale na pewno nie zrobi tego pierwszy lepszy "naprawiacz" a i tak 10x taniej wyjdzie założenie porządnego LPG.
Witam. Mam problem z samochodem Mercedes-Benz Sprinter 208CDI rok 2000 silnik 611.987 moc 60kw Auto nie ma siły, na wszystkich biegach jest tak samo. NIe może sie wkręcić na obroty. Zapala się kontrolka oleju oraz EDC. Poziom oleju oczywiśćie w normie. Co dziwne wydaje się jakby reagował na pedał sprzęgła, ale to raczej bez obciążenia. Na luzie za każdym...
Witam, mam problem z MB310 sprinter 2012, brakuje mu mocy, tzn. wolno wkręca się na obroty i strasznie słabo przyspiesza, na postoju dochodzi do 3000 tys obr i nic dalej ale tutaj sadze ze to jakies odciecie. Z kolej przy przyspieszaniu do momentu załączenia turbiny muł jak by ważył z 5 ton. Potem jak sie turbina załączy startuje jak z procy. I później...
Witam Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział do tego tematu więc z góry proszę moderatora o nie usuwanie tematu ,tylko przeniesienie w odpowiedni dział. Potrzebuję Waszej pomocy w próbie adaptacji sterowania dodatkowej nagrzewnicy oryginalnym panelem climatronik w samochodzie MB Sprinter 906 a mianowicie: W...
u mnie w sprinterze dopuki się nie wciśnie sprzęgła to nie wejdzie wyżej niż jakieś 2700 obr/min. Może coś z czujnikiem od sprzęgła? no chyba że się wkręca na wyższe obroty a później przestaje to raczej jakiś inny powód.
mercedes sprinter obroty wolne obroty mercedes sprinter mercedes sprinter obroty silnika
czujnik czarny czujnik zielony wypadać zapłon przyczyna analiza spalin lambda
kontrolkę poduszki powietrznej pralka electrolux panel sterowania
Harman Kardon AVR 235 – reset pilota, procedura fabryczna, miękki reset, kody LED Blaupunkt SD27 – radio działa, brak dźwięku w głośnikach, możliwe przyczyny i testy