Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
W załączniku dane. To, że wyczyściłeś silniczek biegu jałowego nie oznacza, że pracuje prawidłowo.
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
regulator napiecia jest na alternatorze od tylu
Moc silnika? Rodzaj osprzętu?
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Do auta musiał wpaść oryginalny przepływomierz, w dodatku siedzi też czujnik ciśnienia doładowania, bo samochód ciężko się zbierał na niskich obrotach.
One mają bez obciążenia 620obr./min. Tak jak Yaris,Jazz itp.
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Sprawdziłem alt. na stole, podczas zwiększaniu obrotów żarówka gaśnie, ale napięcie na aku nie wzrasta, wręcz przeciwnie jak by spadało, Napęd to wkrętarka 2000 obr. za niskie obroty ?
Czujnik temperatury to nie termostat A ok. Już wiem gdzie to jest. To może być przyczyną niskich obrotów?
Poczytaj na forum na temat silników krokowych które regulują kąt przepustnicy na niskich obrotach - na elektrodzie jest tego mnóstwo. pozdrawiam
Przy takich obrotach alternator ma prawo niedomagać.
(at)mecenas71 Witam, już wiesz, co jest przyczyną tych wibracji w tym zakresie obrotów?
Wygląda jakby ktoś wstawił skrzynie od silnika benzynowego .
Za niskie obroty biegu jałowego
Przecież masz dwa czujniki Podjedź do mnie
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
tylko czasami przy niskich obrotach ciśnienie oleju zmierz
Witam mam podobny problem ,ale u mnie zapala się serwis i świece żarowe pomiędzy 2-3tyś obrotów resetuje kluczykiem i jade dalej ,ale usterka powraca .Potrafi na 1000 km pojawić się 100razy a później przez 3000tyś nic . Jak zapali serwis odrazu słabnie .Brak błędów na komputerze. Master 2.5dci 100ps 2007r 80tyś km przebiegu . Gdzie szukać takiej usterki...
wyglada on na jakis czujnik spalin czy cos w tym stulu, nie wyglada zeby cos zasysał z duza moca.... (dodam iz ostatnio wymienilem wszystkie cefki ktore zazwyczaj są przyczyna gasniecia i niskich obrotów w tym modelu)
Przyczyną były luzy na zaworach, koszt naprawy 70zł, jednak niskie obroty pozostał.y
Witam, Czy ta Midlumka ma taką przypadłość z tymi zaworkami w podtawie filtra oleju? Podobny problem niskiego ciśnienia. Na wolnych obrotach ok 1atm. Pozdrawiam
Witam,proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny bardzo niskich obrotów biegu jałowego.Samochód to Midlum 180 dci z 2002r i obroty dochodzące tylko do 500 [trzęsie całym silnikiem],nie działa mi pokrętło do regulacji obrotów przy kierownicy-nie wiem dlaczego[kiedyś działało].Co może być przyczyną tego i jak to naprawić?Każdy pomysł dobry.
Jak podniesiesz obroty dmuchawy to sprężarka się wyłącza czy pracuje nadal ale temperatura parownika podnosi się?
Wtryski do sprawdzenia.
Po zwiększeniu obrotów rośnie do ok 500 bar ale jak nie idzie dodac gazu to ciśnienie się utrzymuje przy 300 bar. Konsultowalem się z pompiarzem i mówi ze dawki tych Wtryskow na wolnych obrotach są zbyt niskie.
CHECK zapala się podczas jazdy i maleje moc, na postoju gaśnie. Na niskich obrotach trzęsie gałką biegów. Renault Kangoo 2002
Jakie obroty widzi clip? Jeśli masz climatronik podbij obroty do 750.
Komputer błędów nie wykrył , jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu kiedy nie zapala,czy widzi obroty wału to na pewno wykrył.
Czyli jeśli wymienię silnik krokowy lub sterownik ewentualnie obie części i obroty i ładowanie winno wrócić do normy ?
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Jakie ciśnienie uzyskuje turbina. Czy sprawdzono szczelność chłodnicy powietrza?
Jak wspomniałem w temacie mam bardzo niskie obroty na lpg i gaśnie. Czy wiecie może jak uregulować te niskie obroty by były wyższe ? Czy reguluje sie je na parowniku ? Za odpowiedzi dziękuje. Pozdrawiam [/b]
nie rób tego czasem śrubą przy przepustnicy - dlaczego nie wiem ale nie wolno
Ustaw na nowo zawory najlepiej w serwisie. Mogą się nie domykać co osłabi silnik i przy np. chodzącym wentylatorze obroty będą spadać.
Sprawdzę również czy silnik krokowy jest czysty Tak, to w pierwszej kolejności!
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
Filtr paliwa wymieniony i obroty nie falują co prawdopodobnie wyklucza silniczek krokowy.
ale gdzie go szukać przednie działają a tył nie. Pod autem, trzeba odkręcić cały agregat z grzejnikiem i dmuchawą przykręcony do podłogi. Pewnie przetarta wiązka na obudowie agregatu.
ale jakos mi odpala :D. po odpaleniu strasznie niskie obroty i gasnie :cry:. po rozgrzaniu silnika wszystko jest ok . co mam sprawdzic ? moze to cewka albo ? niewiem ? prosze o porade .:?:
Żadne sprzęgło.Wyczyść przepustnicę od środka.
Czas na rozrząd?
a oco w tym chodzi
Witam. Miałem taki sam problem . Wymieniłem silnik krokowy i nie pomogło więc nastepna wyprawa na szrot po potencjometr i tym raze sie udało . Kręcenie tym ustrojstwem to perwersyjna przyjemność , troche za dużo w lewo i wolno spada z obrotów za dużo w prawo i za niskie wolne obroty :-) Pozdrawiam.
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
mam taki problem ze autko jak jest zimne to po odpaleniu nie wchodzi na obroty, trzeba go długo grzac zeby pracował poprawnie, gdzie szukać usterki?
250-300 obroty widzi ok
ale kiedy kopci? na niskich/wysokich obrotach? pod obciążeniem? ciepły zimny?
W clipie bądź w innym testerze jest prócz błędów jeszcze lista "stanów"i parametrów.Wiedział kolega? A do kogo to piszesz? może ktoś miał ten sam problem Na pewno nie jeden! Przyczyn może być kilka np. EGR.
Sprawdź jakie jest ciśnienie zasilania paliwa, od niskich obrotów aż do wysokich
jaki masz gaz sekwencja czy taki na "śrubke"?
Wtryski były uszkodzone 3 padnięte a pozostałe 3 pół na pół ale dalej kopci przy niskich obrotach czy to mogą być niewyregulowane zawory
Witam, czy tak samo zachowuje się podczas testu drogowego? jak tak to może być kilka powodów: 1 problem z elektroniką 2 problem z paliwem 3 problem z powietrzem 4 usterka mechaniczna Pozdrawiam.
Miałem identyczne problemy w swojej megance. Wymiana świec, filtra powietrza, silniczka krokowego nic nie dała. Podłączenie pod komputer nie wykazało żadnych usterek. Dopiero po jakimś czasie, gdy auto potrafiło samo zgasnąć podczas schodzenia z obrotów postanowiłem wyczyścić przepustnice. Wymontowałem ją i okazało się, że była ona wewnątrz oblepiona...
Od początku test szczelności i pomiar ciśnienia niskiej strony
Nie bardzo. To pracuje płynnie odpowiednio się otwierając i zamykając w zależności od obrotów silnika. Możesz spróbować przemyć na ile się da w benz. ekstrakcyjnej - nie raz pomaga... ale nie raz i zazwyczaj nie na długo.
Mechanik stwierdził, że to na 80% koło zmiennych faz rozrządu. Dlatego silnik na niskich obrotach klekocze a na wysokich jest OK. Szukam jeszcze w innych serwisach potwierdzenia, bo krzykneli mi za wymianę koła ponad 1000zł + dobrze by było cały rozrząd za 400zł;-(((
Parownik wali zmarznietym gazem na maxa i "zalewa silnik". Membrana jest juz z "kartonu". Powód tego szarpania na niskich obrotach podczas jazdy ??
W takim silniku reguluje się luzy zaworowe.
Napisałem ,że z klimatyzacją manualną. Napisałem, że brak możliwości odczytu pamięci- (usterka mechaniczna)więc brak sensu lutowania. Wsad bez immo mam ale auto jest słabsze i ma niskie obroty biegu jałowego.
Witam mam problem z obrotami . Gdy samochu jest zimny wszystko działa poprawnie nie szarpie , ale po przejechaniu klikónastu km samochód szarpie na gazie jest to dość uciążliwe ponieważ ,,trudno jechać '' samochód ma tenedecje do gaśniecia obroty są bradzo niskie , w bęzynie problemu nie ma , czy to wina parownika ??
Renault laguna 1.8 8v instalacja zakładana fabrycznie 1995r. Auto na gazie kiedy jest zimny przerywa, strzela w kolektor dolotowy ale po paru minutach to ustępuje kiedy silnik jest już rozgrzany ,mimo wszystko nie ma mocy. Na benzynie auto jedzie normalnie.
Witam, niedawno kupiłam megankę coupe 96r ale bez instalacji gazowej. I też mam problem z obrotami.. Gdy jest zimny i zapalam to gaśnie.. muszę przytrzymać gaz, żeby nie zgasł.. po chwili jak się troszkę rozgrzeje nie ma już takiego problemu, a obroty wynoszą ok. 500-600. Pomocy.. Dlaczego tak się dzieje? Czy te obroty nie są może za niskie?
Znajdź kumatego mechanika z clipem.
POmierz napięcie tylko na alternatorze na obrotach ok 2000obr/min . Jeśli nadal napięcie będzie niskie alternator do wymiany.
Witam, mam problem z Renault Clio II z 1998r. ok pół roku temu miałem problem z szarpaniem auta na niskich obrotach, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się dobrze. Ale teraz problem powrócił i samochód znowu szarpie na niskich obrotach, nie chce mi się wierzyć że świece tak szybko padły i myślę że to przewody wysokiego...
Tak na chłopski rozum to wg Ciebie co odczytuje prędkość wału jak nie czujnik położenia wału właśnie? Te czujniki padają dosyć często w taki sposób że nie zczytują obrotów przy niskich ich wartościach.
Jak nie miałeś wcześniej 1,5 dCi, to dużo czytaj i zaprzyjaźnij się z dobrym mechanikiem od renówek, mającym CLIP-a i potrafiącym się nim posługiwać, bo byle Janusz doprowadzi Cię do drobnych. :-) Dbaj o niego, to się odwdzięczy małym apetytem na ON. Olej zmieniaj co 10k km (miasto), góra co 15k km (trasa) a nie co 30k km. Filtr paliwa góra co ok. 20-25k...
Problem leży gdzieś indziej.
Objawy jak dla niskiego ciśnienia paliwa. Jakie jest na listwie ?
ja mam renault megene wprawdzie bez automatu ale obiawy byly podobne na niskich obrotach strasznie sie trzas. u mnie byly to cewki zaplonowe(podobno czeste usterki w tych autach) ja wymienialem juz komplet warto to sprawdzic pozdrawiam
Nieszczelność w układzie dolotowym?
Witam, mam problem po założeniu gazu auto lekko przygasa zapalają się wszystkie kontrolki oraz traci kilometry na dziennym przebiegu itp. Wymieniłem już czytnik kart auto było sprawdzane u elektronika wszystkie plusy i minusy i dzieje się tak samo, o wiele częściej na gazie chociaż na benzynie też rzadko. Problem pojawia się przy niskich obrotach silnika
Luzy zaworowe sprawdzone i są dobre.Jeśli chodzi o obroty biegu jałowego to po odpaleniu zimnego silnika są na poziomie 1100,po rozgrzaniu silnika schodzą do 500-600.Natomiast jeśli odpalam na ciepłym silniku to muszę lekko przytrzyać na pedale gazu żeby odpalił i obroty trzyma też 500-600.
Jeśli nie zostałeś oparzony gorącym płynem to nic się nie stało
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
Czujnik wszystko ok nawet jak wysterowujesz na kompie niską prędkość i wysoką wentylatora działa tak samo
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
Sprawdź przepustnice. Tam jest chyba taki styk albo czujnik połozenia który informuje sterownik że jest zamknięta.
Ze spaniem na emeryturze to różnie , ale termic jest właśnie na niskich obrotach. Też jesteś ranny ptaszek.
Problem rozwiązany!!! Dla wiadomości innych podaję, że zregenerowałem parownik od gazu (membrany i zaworki, nie były aż tak zużyte ale jednak), auto jak nowe a koszt 70zł za orginalne. Pozdrawiam
Komputer nie pokazuje żadnych błędów, ale z wydechu słychać, jakby zapłon wypadał cały czas. Świece nowe, cewki chyba sprawne, bo po wypięciu wtyczki pokazują się błędy. Są jeszcze parametry . A do tego nie wiadomo czy jest wypadanie zapłonów czy np niskie ciśnienie paliwa.Taka to diagnoza .
Witam. Auto jak w temacie. Po odpaleniu ciepłego silnika przez kilkanaście sekund pracuje na niskich obrotach około 400obr/min a potem podniesie obroty do około 900obr/min.Po włączeniu jakigoś odbiornika np. wentylatora lub uruchomieniu wspomagania kierownicy obroty ponownie spadają. Proszę o podpowiedzi jak ten problem rozwiązać.
To dzieje się na benzynie. Na gaz nie zdąża się przełączyć bo gasnie. Dodano po 2 Dodam jeszcze że doszła nowa usterka. Auto czasem nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Ostatnio wjeżdżając w bramę dodalem gazu a auto jak mialo niskie obroty tak mialo
Zrób wstępna diagnostykę a wtedy może coś pomożemy
Witam wszystkich mam Renault Laguna I 2.2D i mam problem, mianowicie przy rozpędzaniu samochodu słychać uciążliwe pukanie od strony skrzyni odrazu dodam że odgłos wydobywa się gdy auto ma niskie obroty i wraz ze wzrostem ustaje nie wiem co to może być. Myślałem nad łożyskiem oporowym może jakieś łożysko w skrzyni a może jakaś poduszka silnika trudno...
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Przewalony rozrząd.
może jest uszkodzony czujnik temperatury??
Jazda na niskich obrotach to brak turbo- lub częściowe jej działanie i ot takie spalanie.
Jak czasy wtrysku są wpożo to same wtryski lub pompa. Ile jeździsz na benzynie?
Premiumka 420 DCI poz wymianie wtrysków jak postoi jeden dzień nie odpali , po odpaleniu brak wyższych wolnych obrotów obroty to niecałe 700 , trzeba wgrać nowy sterownik silnika ?
pasek rozerzadu był wymieniany miesiac temu.. Po dotankowaniu gazy jest to samo z tym ze na niskich obrotach strzela mi z rury wydechowej..
Cewki sprawdź W 2.0 cewki były DENSO i nie padały tak jak SAGEM w 1.6. Dodano po 2 Problem jest taki ze trzęsie sie na niskich obrotach Poduszka na górze silnika po prawej stronie sprawdzona ?
Witam. Renault Laguna, ruszam z jedynki, dwójka, średnie obroty i czuć jak coś przerywa, to samo na trójce. Dalej tego nie ma, jak gwałtowie przyspieszam też nie.
Problem polega na tym że Renault Master 2 z silnikiem 1.9dti podczas jazdy i dodaniu gazu wchodzi na obroty ale zaraz po zejściu na niskie gaśnie i w diagnostyce wyświetla błąd DF149 ?
mam problem,renault kangoo 1.9DTI,jak się na grzeje to gaśnie i wariuje na niskich obrotach,jak ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o pomoc.
renault niskie obroty renault megane niskie obroty niskie obroty renault megane
szarpanie przyspieszaniu reset pojemnika dreambox naprawa
Whirlpool AWE 2316 - Wszystkie diody świecą na czerwono Tranzystor K2500: N-kanalowy MOSFET czy BJT?