Czy na zimnym i ciepłym silniku, są takie same obroty ?
Właśnie ten zaworek pod wpływem ciepła zamyka przepływ powietrza. Zimny puszcza powietrze i podciśnienie działa na siłownik z tyłu pompy wtryskowej.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Czujnik temperatury w modelach z tradycyjną pompą wtryskową znajduje się w pompie wtryskowej pod pokrywą przyłącza.W cdi będzie najprawdopodobniej na listwie wysokiego ciśnienia.
Podczas ruszania i w czasie jazdy na zimnym silniku nie można dodawać gwałtownie gazu gdyż zamiast przyspieszać samochód zaczyna dławić się szarpać i spadają mu obroty. Minimalne dodanie gazu nie powoduje tego efektu ale rozpędzenie samochodu trwa dość długo. Zauważyłem ze jeżeli przekroczę 2,5tys obrotów to samochód normalnie reaguje na gaz. Zauważone...
merc 124 2000cm3 rok 90/91 mechaniczny wtrysk benzyny. Na benzynie wszystko bajka, idealnie trzyma wolne (trochę powyżej 500-ok700-800), jedyny minus to ciężko pali rozgrzany, zimny - pali na dotyk. instalacja gazu I generacji. NA GAZIE WARIACJA Z WOLNYMI OBROTAMI. Nie ma optymalnego punktu regulacji: - ustawienie przy niedogrzanym silniku powoduje,...
Na początek WITAM WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW, jest to mój pierwszy temat i post, choć forum śledzę już od kilku miesięcy. A teraz do rzeczy. Posiadam Mercedesa C-klase z silnikiem o zapłonie iskrowym z rocznika 96, gdzie używane były jeszcze sterowniki tzw. PMS-y. W moim przypadku jest to sterownik firmy Siemens 5WK9 do silników 4 cylindrowych. Jest to...
Wymieniłem elektroniczne urządzenie sterujące i pali jak marzenie i jeszcze bezpiecznik był spalony w przekaźniku za akumulatorem. Tylko teraz pojawiły się falujące obroty i ciężko z nich schodzi. Natomiast, gdy odłączam to urządzenie wszystko wraca do normy i ładnie silnik pracuje. Proszę o pomoc, bo czuję, że jestem blisko rozwiązania mojego problemu....
nie wiem twój gumiak może i jest sztywny,ale ja wiem że gdy sie silnik rozgrzeje to wszystkie gumowe elementy sa bardzo wiotkie,sztywny jest owszem ale nowy i zimny,ale on też pracuje gdyż jest tam ciśnienie nie duże ale jest,i jeszcze raz ci powiem że tylko trochę lewego powietrza i silnik nie pali tak jak napisał nasz kolega który prosił o pomoc.
Ty wiesz w ogole o czym piszesz? Jasne ze przy wtrysku dodatkowym jest kostka. To wtrysk rozruchowy zimnego silnika. Glowne wtryski juz kostek nie maja. A rozdzielacz wtrysku to jest to cos z rurkami, na lewo od klapy spietrzajacej. Wez juz nie mecz tego autka.
Witam Mam problem z samochodem Actros 1841 2006 r, po dodaniu gazu wskaźnik temperatury wariuje, pokazuje raz wysoką trmp. raz niską, pomimo tego że silnik jest zimny, dodatkowo po dodaniu gazu na wyźszych obrotach zapala się kontrolka od ciśnienia oleju, jaka może buć przyczyna takich objawów, dodam jeszcze że są zerwane przewody od wiskozy, ciężarówka...
Zrobiłem przed chwila test na zimnym silniku odpalił i miał obroty jakie powinien mieć po 5 minutach (około) jak temperatura się trochę podniosła wskoczyły na 1500 i nie chcą zejść . Czy zna ktoś może przyczynę ??
Witam wszystkich. Dzisiaj zarejestrowałem się tutaj bo od jakichś dwóch miesięcy mam problem z moim 413 cdi. Zaczęło się od ciężkiego odpalania przy zimnym i z czasem przy rozgrzanym silniku. Drugi problem jaki był zauważalny to gasnący silnik podczas jazdy (zawsze pod górę, obroty powyżej 3000 i ciężki ładunek na pace) gasnął , przekręcałem kluczykiem...
Cześć. Bardzo dziwna sytuacja w moim aucie. Mercedes c200 kompresor (w203) 2.0 benzyna gaz 2001 r. Sprawa zaczęła się po wymianie filtrów gazu i regulacji. Instalacja Stag, reduktor od kme, z tego jaką informacje dostałem od serwisanta gazu. Serwisanci nie mogli mi dobrej regulacji ustawić ze względu na wysoką adaptacyjną silnika oraz niskim ciśnieniem...
Silnik zapala z pół obrotu na zimnym i na gorący, nie gaśnie. przyspiesza i nie kopci ale pozostaje kwestia zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym jak lewarek jest w pozycji P (ok 1500obr/min), jak włożę D to spada do 900 obr/min. Jak zjadę z dawką paliwa i w pozycji P mam 900 obr/min to jak włożę D to samochód gaśnie i ciężko odpala. Wzbogacam mieszankę...
Z linków powyżej nic nie wynika ,przeczytałem je dokładnie i jest to dla mnie snucie teorii żadne konkrety.Sam mam dwa takie silniki koło domu ,serwisuje pięć i przez ostatnie piętnaście lat jak je znam nie słyszałem o tego typu usterkach.Może nie trafiłem w sedno sprawy z tym paliwem(choć miałem taki przypadek w mercedesie 2.9d) ale dalej się upieram...
Mam problem z ogrzewaniem d5ws. Mam do niego programator z odczytem błędów, które opisze niżej. Rozebrałem całe ogrzewanie i na pewno sprawny jest wentylator (8,4V - pracuje na bateryjce 9v bez problemów) i świeca żarowa. Podłączyłem wszystko z powrotem i wyniki: 1. Silnik zimny- błąd nr 030, 031, czyli coś z silnikiem dmuchawy i nic więcej- nie startuje....
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
nooo właśnie myjnia ostra.. na dodatek opaski zaciskowe założone??? Ciekawe czemu to wypięte.. Jeśli sprawna czujka wystarczy ją wpiąć na miejsce? Przekaźnik przypomnę przelutowałem.. regulacja wolnych obrotów i to tzw. "ssanie" myślę, że działa, ponieważ gdy uruchomię zimny silnik obroty są zauważalnie wyższe. Spadają przy określonej temperaturze silnika..
Mam problem z ogrzewaniem a dokładnie z nawiewem. Na ciepłym silniku na biegu jałowym wieje zimne powietrze, ale jak już jadę i na obrotomierzu jest ponad dwa tysiące obrotów to zaczyna wiać ciepłe. Wystarczy, że stanie się na światłach i znowu zacznie wiać zimne.
Ja dołożę swoje 3 grosze do tego, co powiedział poprzednik, że głośna praca silnika połączona z nierównomiernymi obrotami to mieszanka, która nie wróży nic dobrego. Po pierwsze, jednostka napędowa "trzęsie się" najczęściej z powodu zdefektowanego samozapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach. Należy więc brać pod uwagę zarówno niedomaganie...
Witam. Po przeczyszczeniu przepustnicy zaczął się mój problem z wysokimi obrotami na jałowym. Ale zacznę od początku: auto już u poprzedniego właściciela miało problem z obrotami na benzynie i na gazie (na gazie to już tragedia, gasł przy każdej temp. po wrzuceniu na luz, przy hamowaniu). Przy odpalaniu trzeba było mu dodać gazu i chwilkę przytrzymać...
witam ja mam podobny problem to znaczy też mi falują obroty i sam przyspiesza moja 190 ma automat tyle że mam założony gaz i na lpg tego nie robi co prawda na gazie są trochę niskie obroty ale sam nie przyspiesza. Zauważyłem jeszcze gdy odpalam auto rano (zimny silnik) to obroty rosną dosyć wysoko nawet do ok 2500 obr/min i powoli spadają
Witam, mam problem ze skrzynią biegów w Mercedesie MB 100D z 1993 roku, przebieg raczej oryginalny 295 tys.. Jest to zgrzytanie przy wrzucaniu drugiego i czwartego biegu. Nie wiem czy sa to synchronizatory czy coś innego. Czy naprawiać czy kupić i wymienić cała skrzynię, używane, w teoretycznie dobrym stanie są w okolicach 500-700 zł. Nie wiem jaki...
Problem wygląda tak, że samochód pali 15l/100 przy mega ekonomicznej jeździe, automat. To trochę za dużo.. Silnik w fajnym stanie, pali czy zimno czy cieplo, nie bierze ani grama oleju, ciśnienie oleju na rozgrzanym 1,5, wtryski ok, żaden nie leje, obroty nie falują, wszystko szczelne. Zaczynamy: Silnik zimny, brak błyskanych błędów na KE. Odpalam auto....
wysokie obroty zimny mercedes wysokie obroty silnika wysokie obroty silnika mercedes
złącze podświetlić klawiatura pomiar prądu przez opornik wytrzyma kondensator
amica piekarnik generator ozonu
Brother HL-5350DN – kompatybilność wałka bębna DR-2200 vs DR-3200/DR-620 Radio lampowe – niskie napięcie na prostowniku selenowym, przyczyny, naprawa, wymiana na mostek krzemowy