Źle wyregulowany gaźnik, lewe powietrze, czyli za uboga mieszanka.
za gaznikiem do kolanka wodnego jest wkrecony zawor z 3 wyjsciami, sprawdz wężyki czy są prawidłowo założone i czy nie są poprzecierane
Mam tą samą podkaszarkę i mam podobny problem, po odpaleniu pracuje chwilę i gaśnie, nie wchodzi na wysokie obroty i nie reaguje na zabawę pokrętłami H i L
musisz wyjac calkiem gaznik bo nie dostaniesz sie do glownej dyszy zeby ja oczysciac,powodem tych obrotów moze byc stycznik(jest zaraz pod gorna pokrywa i lubi sie zardzewiec,zasniedziec itp.,pod nim jest okragla mala uszczelka ktora trzeba wymienic),mam ten sam gaznik,wyjmowalem go nieraz,nie jest skomplikowany,wyjmij,oczysc,jezeli obroty beda skakac...
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Witam. Takie obroty w Tico przy zimnym silniku to norma. Oczywiście można próbować je zmniejszyć ale nie należy tego robić samemu bo można łatwo uszkodzić gażnik. Wiem bo tak zrobiłem. Reguluje się je śróbką po lewej stronie gaznika.Trzeba ją wykręcić o ok. pół obrotu nie więcej.
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Tam nie ma żadnego zaworu dodatkowego powietrza bo to jest gażnik 2e2 Pierburg . Masz tam źle wyregulowane ssanie, a własciwie obroty ssania. Dobry gaźnikowiec sobie z tym poradzi. Sam to chyba nic nie wskórasz.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
górne łożysko po wyjęciu z silnika chodzi jak by ktoś piasku nasypał Skoro masz zatarte łożysko to i nie ma o czym mówić. Do wymiany, najlepiej oba.
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Dziekuje bardzo za pomoc;) jednak mimo wymiany problem pozostał bez zmian... sprawdzałem i naprawiłem przewody od podcisnienia ale tez nie pomogło...
Masz dwie śruby. Jedną od uchylenia przepustnicy, a drugą od składu mieszanki na wolnych obrotach
Można, będzie jednak problem po wjechaniu w wyższą trawę. Normalnie, przy wzroście obciążenia silnika, regulator podnosi samoczynnie obroty aby zapobiec zgaśnięciu silnika.
Zdemontuj komorę pływakową, wykręć i wyczyść dysze. Na zielono dysza od wolnych obrotów, na czerwono dysza główna. https://obrazki.elektroda.pl/2244898300_... Tu masz film jak wyczyścić cały gaźnik. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Sprawdź szczelność dolotu, np. Plakiem.
ale jak się wyłącza ssanie to zaczyna wchodzić na odcinke Lewe powietrze.
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Gaznik do rozebrania wyczyszczenia i przedmuchania kompresorem. Później regulacja składu mieszanki oraz obrotów biegu jałowego.
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Wkręcają po mały na obroty i na ssaniu. I daj znać jak wtedy. Ale bez regulacji się nie obejdzie.
Witam wszystkich mam pytanie jak wyregolowac obroty ssania w Mercedesie 300E Rok 1985 prosze o porade i pozdrawiam
Regulacja obrotów na ssaniu pociągasz linkę gazu do końca tak aby się otworzyła przepustnica na max. to dostęp do tej śrubki jest od góry wkrętakiem- Popróbuj.
Zdejmiesz wysokie obroty ssania śrubą na Twoim zdjęciu zaznaczoną czarną strzałką,tą z zieloną nie dotykaj.Regulacje łatwiej przeprowadzić przy wciśniętym gazie do oporu (wtedy śruba ustawia się pionowo do góry) na wyłączonym silniku.Wykręcaj po troch i odpalaj na krótką chwilę aż osiągniesz względnie niskie obroty tylko nie przesadź bo zimą będzie...
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Wyższe obroty spowodowane są włączeniem ssania(gdy silnik jest zimny), więc to nic dziwnego.
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
Tak ja napisał kolega, gaznik do czyszczenia. Pewnie zapchana jakas dysza. Musisz go sciagnac, rozebrać i przemyć. Mozliwe ze bedziesz tez musiał wymienić jedna dysz( jest tam taka długa podłuzna, z dziurkami z bloku - nie pamiętam jak sie nazywa. Przyczym poznej wazne jest dobre jego złozenie. Ogolnie wydaje mi sie ze bardziej opłaca sie popytac znajomych,...
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
mi sie wydaje ze to ta z regulacja obrotów ssania ta z czarna strzałka :D:D
Sprawdz czy czasami nie zasysa lewego powietrza (guma pod gaźnikiem ,serwo). czy była ruszana śruba na której oparty jest siłownik pneumatyczny. Wymień czujnik temperatury ten niebieski na nowy.( jeden jest od wskaźników. Spodkałem się kiedyś z tym że mechanik zablokował siłownik pnematyczny sprawdz czy sie wysówa podczas pracy na wolnych obrotach....
Wielkie dzieki za informacje , tylko jak przeprowadzic ta fachowa regulacje??? Jak juz wczesniej pisalem mysle ze to ten bi-metal ktory stracil swoje wlasciwosci, a moze nie , jak to on to gdzie sie znajduje i jak go wymienic. A moze to nie on ?? To jak wyregulowac te obroty na ssaniu. Dzieki czekam na odpowiedzi.
witam mam vw polo 96. pojemność 1043.i czy ssanie przy takiej chłodnej pogodzie powinno być przy odpaleniu 1500 obr. czy 2000 obr. bo u mnie jest zawsze prawie dwa tysiące czy to za duzo.pozdrawiam.
Rolą tego zaworu jest blokowanie wracania mieszanki z silnika do króćca gaźnika. Czyli po prostu przepuszcza powietrze (mieszankę) w jedną stronę - w kierunki do silnika, jeśli jest niesprawny to mieszanka będzie cofać się z silnika do gaźnika. Po ściągnięciu króćca będziesz miał dostęp do zaworu, wtedy możesz go wyciągnąć i spojrzeć czy te cienkie...
Zapala na ssaniu ale nie ma regulacji wolnych obrotów bez ssania gaśnie wysokich obrotów jest a niskich nie ma ;/ . Silnik 1.9 KM Alpina
Nie wpadam w panikę.
http://obrazki.elektroda.pl/3164288600_1... [img] Podstawowa regulacja to taka że obracając ssawkę ustawiasz temperaturę włączenia/wyłączenia ssania . Możliwe też że pękła Ci sprężyna bimetaliczna w ssawce.
Pomogła wymiana czujnika temperatury płynu teraz już jest OK
To jest dzwignia od automatycznego ssania nie od regulatora obrotów, jak na zdjęciu widać jest ona podłączona do przepustnicy ssania. Pod pokrywą od strony tłumika jest bi metal który z nią współpracuje. Jak zdejmiesz pokrywę bedziesz widział o co chodzi. Sprawdź tak jak kolega napisał czy się nie przycina, oraz czy bi metal po nagrzaniu silnika działa...
Jakie obroty powienien mieć bez "ssania"??
Tak, tylko że jak nacisnę gaz do końca to kosa przestaje kosić, i tak muszę jakby wyczuć moment w przycisku by kosiła dobrze i tak starać się ją trzymać, a jak docisnę mocniej to znów przestaje kosić i taka zabawa cały czas.
Czy mierzyłeś na ile otwarty jest tłoczek ssania? Silnik niekoniecznie musi mieć wyższe obroty na ssaniu. Działanie gaźnika możesz sprawdzić przytykając palcem otwór w którym pracuje tłoczek. Automat ssania od chińczyka nie pasuje do gaźników Dellorto. Wyglądają podobnie, ale różnią się wysunięciem tłoczka ssania.
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
Błędne myślenie, im większe obciążenie tym mocniej będziesz musiał tą przepustnicę otworzyć żeby utrzymać te same obroty.
Witam, temat może już trochę stary ale nam podobny problem mianowicie: Silnik po wyspszęgleniu na luz np przed skrzyżowaniem nie zawsze utrzymuje wolne obroty i gaśnie. Proszę o pomoc.
=> slawek87 Jeśli na zimnym silniku, bez ssania nie gaśnie, to obroty są za wysokie! Maluch ma to do siebie, ze nawet w lato ssanie przez chwilę trzeba mieć włączone, wówczas po nagrzaniu przyjemnie wolno pyrka.
Dla potwierdzenia że „Ten Typ Tak Ma”. Gaźnik po czyszczeniu i regulacji obrotów. Ze ssania odpali normalnie. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Mam to samo w Moim vw...1,6 brak ssania na zimnym silniku...i trzepie silnikiem...co do kolegi wyżej mysle że będzie uwalony TPS...od przepustnicy...ja już zamówiłem i myślę że będzie działało już normalnie...
wymienione świece,kable,kopułka,palec,czujnik temperatury ok wyminiona sonda podstawka pod filtrem powietrza odłaczyłem akumulator na pare godzin i po podłaczeniu dalej to samo brak ssania jak sie nagrzeje to chodzi jako tako ale nierówno z tym że nie gaśnie,po dodaniu gazu dusi sie i pluje z wydechu
Dopiero odpisuje, zabiegany człowiek. Auto mam od 5 miesięcy servisowane było w ASO. 140tys.km przebieg. Po wymianie oleju 5w30 total, rozrząd komplet wymieniony. Żadnych błędów nie wyświetla. Zaczęło się gdy chłodniejsze dni nastały. Tylko po odpaleniu (zimnego) silnika, jeszcze wtedy gdy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty na ssaniu czuję w kabinie...
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
najpierw to dolot powietrza (ta rura: filtr powietrza - przepływomierz do przepustnica) musi być szczelny. Jak u mnie była tam nieszczelność ... to się jaja działy i diagnoz było więcej niż osób je stawiających. Jak to naprawisz to możesz odczytać kody błędów z kompa albo go zresetować, bo skoro tyle rzeczy wymieniałeś to kto wie, może coś mu wyskoczyło....
Tylko jedna rzecz przychodzi do głowy. Rozkalibrowanie throttle body. Czy plomby na czujniku TPS oraz ograniczniki otwarcia przepustnicy nie zostały naruszone? Inna możliwość to lewe powietrze które zakłóca wskazanie MAP sensora. Zauważ że tutaj jest ręczne ssanie, regulacja obrotów zaworami ssania znajdującymi się w kanałach obejściowych, które się...
Witam. Mam problem z "pływającymi" wolnymi obrotami w silniku 1.3MPI. Wszystkie mechaniczne części sprawdzonei działają poprawnie. Jechałem nie dawno Polonezem, i przy ciepłym silniku przy włączoym ssaniu też obroty "pływały" do momentu wyłączenia ssania. Czy to i tu może być przyczyną. I gdzie ew. się ono znajduje.Pozdrawiam i dzięki za informacje.
chcę mieć, że jak daję ssanie to obroty idą w górę i nie gaśnie Zapomnij. W MZ na ssaniu gaźnik ciągnie samo paliwo, w Simsonie jest mieszane z powietrzem, ale i tak ogromna pojemność komory ssania w pokrywce komory pływakowej sprawia że silnik prędzej się zaleje niż zacznie normalnie pracować na włączonym ssaniu. Musiałbyś zamontować gaźnik Dellorto/Keihin/Mikuni...
Tak, to normalne że jest gorący, ponieważ gdy elektrozawór się zagrzeje to ta iglica która wychodzi zamyka ssanie.A skuter teraz ma wysokie obroty ponieważ przy wyciągniętym zaworze nie ma co zamykać ssania.
W gaźniku Aisan jest śruba regulacyjna obroty ssania (po włączeniu ssania i zamknięciu przesłony następuje wstępne uchylenie przepustnicy).Zbyt duże wykręcenie śruby powoduje ,że silnik ma za wysokie obroty na ssaniu ,natomiast jej dokręcenie powoduje problemy z uruchomieniem zimnego silnika.Zazwyczaj należy ją wkręcić do oporu i następnie wykręcić...
Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. Przeprowadź regulację zaworów.
witam, być może był już opisywany problem, ale znalazłem posty o falujących obrotach - a nie do końca tak jest u mnie. odpala ok, na ssaniu chodzi ok, kończy pracować ssanie, zmniejsza obroty i zaczyna się szarpanie, nie gaśnie - tylko pryka i szarpie silnikiem. wymieniłem świece i przewody, podkładałem 2 inne silniczki krokowe i nic. zmieniałem także...
Na świecach w moim maluchu zauważyłem że elektroda ma nalot koloru szaro białego końcówka izolatora jest miejscami szara a miejscami czarna , a tam gdzie jest gwint jest cała czarna . Czy to jest prawidłowo ? dodam że maluch tak jakby nie miał średnich obrotów bo na wolnych chodzi i jak powoli dodaję gazu to się wkręci na wysokie obroty , a jak dam...
Automatyczne ssanie do sprawdzenia i przewody podciśnienia .
Witam, kupiłem niedawno Opla Astrę 1.4 benzyna z 2005 roku, teraz się okazało że cały czas jeździ na ssaniu 1200 obrotów. A temperatura silnika normalna 90. Gdzie szukać przyczyny?
ja zrobilbym to tak: zaczolbym od sprawdzenia zaplono, nastepnie wywal gaznik i zobacz czy nie ma w nim "syfu"?? Powinno pomoc!!! Pozdrawiam
Co moze byc przyczyna że przy odkreconym dopływie powietrza czyli ssanie silnik wchodzi na obroty super, a jak przytykam nie łapie juz tak wysokich obrotów. Czy mam jezdzic na ssaniu?
Sprawdz czujnik temp. wody na 99% walnięty,częsty objaw w tym modelu,miałem kilka takich przepadków,obserwując temp. wody na kompie widać jak skacze temp. ostatnio na ciepłym silniku temperatys "spadła do -30stopni"ciekawe co? a tym czasie komp załącza ssania o obroty w góre.
Z tego co pamiętam to ten gaźnik ma tam 4 śrubki regulacyjne. 1-Skład mieszanki. 2-obroty na ssaniu. 3- długość czasu na ssaniu. 4-regulacja obrotów biegu jałowego i pewnie tu bym spróbował pokręcić skoro po zakończeniu ssania gaśnie.
Wymieniłem uczelniacze wału i kosa zapaliła ale chodzi tylko na włączonym ssaniu i wtedy ma bardzo wysokie obroty a po wyłączeniu ssania kosa chodzi tylko do momentu wypalenia wszystkiego paliwa z gaźnika
No to mechanior spartolił robotę, tam się nic nie reguluje z wolnymi obrotami pewno sterownik nie widzi pozycji zamkniętej przepustnicy
Jeśli gaźnika jesteś pewien to bierze gdzieś lewe powietrze na krućcu gaźnika dlatego na ssaniu chodzi poprawnie (ssanie ogranicza dopływ powietrza z filtra powietrza).
Funkcję ssania realizuje silniczek krokowy przy przepustnicy za pomocą impulsu sterownika silnika Zaniżanie poziomu forum, ostrzeżenie
Brakowało zaworu membranowego założyłem i jest ok.
witam! mam problem z zbyt wysokimi obrotami na ssaniu ok 1500 obr/min a przy ruszaniu czasami brakuje mu mocy od samego początku po sekundzie dwóch zaczyna ciągnąć. gdy auto złapie temperaturę bardzo ładnie trzyma obroty 850 na min. ale i tak zdarza się że, zabraknie mu tej mocy przy starcie. obie usterki pojawiły się w tym samym czasie a komputer nie...
Kupiłem skuter Gilera Nexus 125 który był długo nie używany, i skuter na niskich obrotach gaśnie ale kiedy doda się gazu to normalnie chodzi. Zastanawiałem się czy to dysza czy może jednak ssanie elektryczne a jeśli, to chciałem wiedzieć jak się sprawdza czy elektryczne ssanie jest wadliwe.
Witam. Ja mam podobny problem. Piła odpala tylko na ssaniu i wkręca się na max obroty sama, przy gazowaniu chodzi, a po odpuszczaniu gaśnie. W ogóle nie chodzi na wolnych obrotach (chyba że wsuwając i wysuwając dźwigienkę ssania można zejść na mniejsze obroty) po wyłączeniu ssania gaśnie w ciągu 2sek. Gaźnik wymieniony z mojej husqvarny40 w której pracował...
Nie podasz mu rozwiązania problemu co? I słusznie.
Jeśli kręciłeś srubami od regulacji obrotów to być może gaznik trzeba ustalić. Może coś że ssaniem trzeba kombinować.
(at)jareklnx Płytka jest uszkodzona. Naprawić się nie da bo nie mam oznaczenia elementów Sens budowy jest. Pochłaniacz nie będzie jeden a co najmniej dwa. Turbiny mam trzy. Końcowym efektem jest regulacja obrotów ssania Myślałem o budowie pochłaniacza jak zrobił to kolega (at)rubens na swoim filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=BildqBhi... ale użył...
Najwięcej awarii tego gażnika to uszkodzona membrama nastawnika wolnych obrotów.Przepustnica jest wtedy częściowo otwarta a nastawnik przesłony sterowany jest ustawianiem na otwarcie i zamknięcie i stąd te falowanie obrotów.Ja w takim przypadku wyrzucam nastawnik obrotów.Śrubę regulacji przepustnicy nacinam brzeszczotem ustawiam śrubokrętem w. obroty...
witam wszystkich , swiece sprawdzone są ok . sterownik ok , tylko brakuje rano przy zimnym silniku wysokich obrotów (ssania) naciag ssania ok, linka naciąga ,ale na obroty wchodzi dopiero po ok .dwóch min. co znowu jej sie stało ? jak coś wiecie to podpowiedzcie panowie .Pozdrawiam wszystkich
Przepraszam ale w gażniku 2E2 nie wystepuje żaden element wiskozowy, a w gażnikach siedzę od lat i wiem co piszę. A termik woskowy reguluje obrotami ssania.( w gażniku 2E2 )
Po wyczyszczeniu gaźnika dając dźwignie ssania na maxa w prawo obroty też sa idealne.
Witam. Miałem kilka problemów z moim autem ( uszczelka kolektora ssacego) po wymianie delikatny wyciek został zniwelowany auto trzyma temperaturę szybko się nagrzewa przez co szybko schodzi z obrotów ( ssania) co do spalanie mam wrażenie że pali mnie ale okaże się jutro na trasie do krakowa.
duze obroty na ssaniu sa spowodowane wlasnie usterka tego czujnika,do 15*C wylancza on cale to sterowanie gaznika a powyzej zalancza.
Witam. Posiadam traktorek kosiarke MTD z silnikiem briggsa 12,5 hp i mam taki problem z obrotami: Otóż na ssaniu zapala dobrze, ale jak się wyłączę ssanie to wtedy wchodzi na wysokie obroty, a jak ssanie się włącza to obroty maleją, ale i tak są za duże. Co to może być za przyczyna?
bo niemam ssania tzn jest ale sie nie chowa ten bolec i mam wysokie obroty caly czas To w końcu jest ssanie czy go nie ma?
Może na ssaniu cały czas chodzi?
Witam. w tico jest automatyczne ssanie.Jednak obroty ssania sa regulowane jedna ze srub z lewej strony gaznika. Wydaje mi sie ze trzeba troche podregulowac je. Rozumiem ze jak juz sie rozgrzeje to silnik pracuje dobrze??
Sprzet w miarę nowy! Brakuje mu paliwa na wolnych obrotach! Jeżeli przy wzbogaceniu skladu mieszanki przepustnicą ssania pracuje lepiej to wygląda że gaźnik wciąż przytkany.
to jest mechaniczny wtrysk paliwa podobny jest w audi b4 2.0 nie wiem jak tu jest z tymi czujnikami ale w starszych silnikach od zegara był z boku od strony skrzyni a od ssania na górze w krućcu idącym do chłodnicy po ściągnięciu tego od ssania obroty silnika powinny wzrosnąć - jak nie wzrastają to najprawdopodobniej uszkodzony czujnik czujnik ten powinien...
Znalazłem w końcu chwilę, żeby jeszcze raz wyczyścić gaźnik. Wszystko wyczyszczone, śruba od mieszanki wkrecona do końca i wykręcona na 2 1/8 obrotu (zgodnie z instrukcją). Teraz moto w ogóle nie odpala, a świeca nie jest sucha więc paliwo dostaje. Może dostawać zbyt bogatą mieszankę przez to że jest śruba po fabrycznemu wykręcona?
Sprawdź połączenie masy silnika i karoserii. Możliwy brak masy i jak pociągniesz ssanie to dostaje masę przez linkę ssania
Chciałbym powrócić do tego tematu ponownie! Czy ten regulator odśrodkowy to takie ramię pod zbiornikiem paliwa? Jest połączony z gaźnikiem i ma tę dziwną sprężynę. Niestety u mnie to wcale nie działa, jak zapalę agregat to obroty są bardzo nierówne na ssaniu, a jak wyłączam ssanie, obroty są bardzo wysokie, a samo ramię powinno się poruszać i wyrównywać...
Po dodaniu gaz skuter muli i nie ma pełnych obrotów lepiej chodzi na ssaniu ale nie tak jak powinien nie wiem co może być regulacja nic nie daje nie ma różnicy tak jak by coś było nieszczelne dodam też że silnik był cały rozbierany i wszystko w środku nowe może problem tkwi w silniku
W elektronicznych układach wtryskowych nie ma takiego czegoś jak ssanie. Ssanie jest w gaźnikach.
Jak wygląda uszczelka łącząca gaźnik z cylindrem ? Prawdopodobnie łapie "lewe" powietrze.
Witam, w megance 1.4 16v 2002r zauważyłem przez ostatnie kilka dni pewien problem, który wydaje mi się ma związek z niskimi temperaturami, mianowicie po całej nocy postoju, odpala od kopa, obroty na ssaniu prawidłowe, jednak pierwsze depnięcie na gaz jest nietypowe bo reakcja na gaz jest niewielka, pedał wciśnięty do połowy a obroty idą mniej więcej...
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
Witam.Mialem to samo.Problem rozwiązany mimo zepsutej sondy lambda.Mam silnik 2.0 vvti.Z pokrywy zaworów po lewej stronie patrząc od przodu silnika jest gruby przewód odmy biegnący do dolotu.Trzeba go ściągnąć i odkręcić kruciec ,ten kruciec to jest zawór w którym powietrze powinno iść w dwie strony nie w jedną.Po przedmuchaniu i wyczyszczeniu środkiem...
falują obroty ssaniu niskie obroty ssaniu faluj obroty ssaniu
formatowanie niestandardowe excel podświetlenie licznik skoda oświetlenie przez bluetooth
trabant schemat zablokowany telefon
Potencjometr do spawarki TIG Magnum 220 - jaki wybrać? Jaki olej do Opla Vectry B DTI? Specyfikacje i zalecenia