Czy jest jakby "falowanie" wolnych obrotów?
Dzisiaj wymieniłem olej i kontrolka się zapala przy 2.5 tys obrotów
Musiałbys ustawic pompe podjechac do pompiarza żeby ci "doklepał' nastawnik na pomie i podniósł obroty
tak immo pozwala na start napięcie na zaworek na pompie jest i nawet go otwiera a obroty są widoczne czyli nawet skazówka działa przy rozruchu ma koło 400/500 obrotów około :)
Witam, dobrze by było jak byś podał model silnika czy jest tam pompa VP44 ? http://obrazki.elektroda.pl/5844978200_1... pompy te właściwie działają jak te tradycyjne, gdzie wykorzystywano cięgło od pedału gazu, tyle że przeróbka wiązała by się z przewierceniem przez obudową ośki regulacji obrotów.
Zaraz, zaraz bo czegoś tu nie rozumiem, w czasie jazdy jest to samo czy tylko na postoju? Jeśli na postoju to po co Ci obroty powyżej 3500?
Witam, mam problem z wolnymi obrotami w VW LT 35 2.5 tdi 109KM, Objawy to trzesacy sie silnik na wolnych obrotach jakby miał wyskoczyc z ramy. Juz wymieniłem dwumasa i ustawilem wtryski i pompe ale to nic nie dalo. po dodaniu delikatnie gazu wszystko ustepuje i silnik pracuje ładnie. juz podnioslem delikatnie obroty ale to tez nie pomoglo. czytalem...
Witam, dymienie na czarno brak mocy, na początek sprawdził bym układ dolotowy powietrza, coś mi się obiło o uszy, że te silniki maja częsty problem z nie szczelnością tego układu.
Może po prostu za małe obroty na jałowym. Jakie trzyma?
Masz raczej jasno opisane w błędach. Zacznij od wymiany czujnika, prawdopodobnie czujnik obrotów przestaje czytać obroty jak się zagrzeje.
Przy 2000 obrotów jaka jest wartość ciśnienia oleju.
Jak przygazuje i zejdzie na wolne obroty to zatelepie i pracuje równo.
Cisza grobowa.
Dodam jeszcze ze juz od ponad roku(100tys km) mam tak że jak odpalam, jak silnik jest ciepły to przez pierwsze 2sek mam podwyższone obroty. Pozdro
elektryk twierdzi że ten czujnik zdemontowany wykazuje 0 Bzdura. Dlaczego wymieniasz czujnik obrotów wału korbowego. Diagnoza była.
Szczerze polecam ten silnik wszystkim, którym zależy na bezawaryjnej oszczędnej jeździe. Oczywiście, osiągi ma słabe, ale jak ktoś ich szuka niech kupi sobie benzynę. Bez turbiny nie należy się martwić o jej smarowanie itp, nie trzeba czekać kilku minut żeby auto się rozgrzało czy ostygło, więc jest idealnym pojazdem w miasto. Nie trzeba przestrzegać...
zacznij od pomiaru powietrza przeplywomierza na wolnych obrotach w vagu w bloku wartosci mierzonych 3cie pole powinien miec wartosc stabilna
rocznik LT 28 to 1998r. Nie była robiona ani pompa ani wtryski.
Pod maskę trzeba zajrzeć-węże i wężyki obejrzeć.
ścieło klin na wale,ew.on sam pęka...
Leci mi płyn chłodniczy gdzieś z boku silnika, Zauważyłem że kopci na czarno na wysokich obrotach ale to chyba normalne w TDi, we wtorek działam i napiszę jaki efekt będzie. Pozdrawiam
Ustawienie wałka i pompy do kontroli.
Linia W w alternatorze doprowadzić do licznika - zobaczyć w schemacie do którego pinu w liczniku. Z tego co się orientuje PIN NR 5 w kostce do diagnostyki to obroty silnika,ale nie dam sobie za to ręki uciąć. Pozdrawiam.
Witam dziękuję za podpowiedź rozrusznik sprawdziłem na początku. Dodam że auto może jechać 500km spokojną jazdą "do 80km/h" wtedy odpala trochę gorzej niż zimny,ale gdy zrobię 10km przy dużych obrotach po zgaszeniu już nie odpali.
Uszkodzona turbina. Nieszczelność w układzie doładowania powietrza.
Podaj kod silnika.
dokładnie tak jak mówi mtracz
silnik chwilę pochodził a potem zaczął wyć - i rozwaliło panewki Czyli wszedł na wysokie obroty czy wył i stanął zablokowany?
Bosch serwis Piekary Śląskie .
Po co ci nowy soft? Potrzebna ci jest porządna diagnoza z podglądem parametrów w czasie jazdy. Przecież na postoju bez obciążenia wkręca się na obroty. Problrm pojawia sie w czasie jazdy.
Kolego silnik diesla i obroty 110 tyś. Bałbym się stać w pobliżu Twego auta.
silnik zapala lecz nie reaguje na pedał pzyśpieszenia,styki były czyszczone.
A jakieś parametry przy tym telepaniu sprawdzane? Sygnał prędkości podglądałeś oscyloskopem?
to nie wina dawki ale zbyt niskich wolnych obrotów sądze że ta nierówna praca pojawia się przy uruchamianiu silnika
Problem leży po stronie braku sygnału o obrotach silnika. Miałem coś takiego w VW LT też klima działała na jałowym jak trzeba ale podczas jazdy powyżej 100km/h klima się bezpowrotnie wyłączała. Trzeba było się zatrzymać zgasić ponownie odpalić silnik i znowu działała klima. W moim przypadku winna była wiązka do sterownika silnika. ECU nie widziało sygnału...
Czujnik był z boku silnika, tak jak pisałem wyżej, ugięty jeden z pinów powodował wszystkie problemy. Po wyprostowaniu samochód zaczął normlnie pracować, wcześniej temperatura silnika w komputerze ciągle wskazywała -21 chyba (dokładnie nie pamiętam ale na minus coś koło 20) silnik niesamowicie klepał i chodził na podwyższonych obrotach przez 15 minut...
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
Najciekawsze jest to że auto zaliczyło dwóch najlepszych elektryków w łodzi i oni twierdzą że jest ok , ale jak auto pojeżdzi z jeden dzień problem wraca.Przebadali stacyjkę bo podobno się grzała,przekażniki sterujące, czujnik położenia wału,masy na silniku,zawory sterujące pociśnieniami i egr.i nadal ząg. Dodano po 3 Dodam ze w czasie jazdy jest to...
Witam. Posiadam VW lt 2.8 153KM. Od pewnego czasu podczas jazdy potrafi szarpnąć, na wolnych obrotach czasami zgaśnie, nieraz straci moc albo nierówno pracuje. Mechanik stwierdził że wtryski. wszystkie zrobione i dalej to samo. Następny wymienił czujnik ciśnienia paliwa na Listkiewicz i regulator ciśnienia paliwa na pompie. Dalej to samo. Ostatnio następny...
Masz fejsy ale to nie wszystko. Wiesz co to jest podgląd parametrów ? Jakie obroty widzisz? Nie zauważyłem abyś Ty komuś pomógł. Ale dobrze, znaj dobroć tego forum. Zainteresuj się czujnikiem obrotów wału. Może trzeba wiązkę przepatrzeć a może sam czujnik zmienić. Jak masz fejs OSCYLOSKOP OBD to sprawdzisz.
U mnie w VW LT po pierwszych wielkich mrozach miałem identyczne objawy - kręciłem długo silnik nie palił, kopcił nie wchodził na obroty, gasł. Winne były świece żarowe. sprawdź akumulator - jeśli ok to następnie sprawdź przewody i świece. potem ewentualnie już sterowanie wtryskiem.
Witam serdecznie. Mam VW LT 2,8 tdi 158km. 2003r. Problem pojawia się sporadycznie i znika po ponownym odpaleniu auta. Mianowicie podczas np wjazdu pod górę lub przyspieszaniu na wyższych obrotach zdarza się, ze auto wyłącza turbinę, wiadomo, wtedy nie ma przyspieszenia ani momentu. Staje się "toporne". Lecz po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta problem...
Błędy podane ; wszystkie wskazują na za wysokie napięcie w instalacji. Sprawdź dobrze ładowanie na wolnych i wysokich obrotach . Sprawdź czy nie masz zmiennego napięcia!!! Przekaźnik systemowy zostaw w spokoje - źle zinterpretowałeś błąd. "30" , to stałe napięcie z akumulatora - bezpośrednie.
Miałem podobne objawy w mercedesie 817 silnik TDI 6 litrów turbo 170 km Okazało sie że po wymianie końcówek trzeba obniżyć ciśnienie na wtryskach a nie ustawiać tak jak jest na nich wybite bo pompa też już swoje przeżyła i nie daje takiego ciśnienia jakie było fabrycznie. Różnica jest taka że u mnie od razu lekko go żucało, a na dużuch obrotach było...
Witajcie, Zapoznałem się z wieloma tematami na forum dotyczącymi problemu z rozrusznikiem, ale chciałbym omówić mój problem, bo dopiero co kupiłem silnik i nie wiem czy to wina silnika czy rozrusznika. Przed przełożeniem silnika rozrusznik kręcił, auto paliło. Stary silnik miał bardzo słabą kompresję jak na diesla - od 15 do 21, więc ciut mało. Kupiłem...
Miałem w posiadaniu vw lt 35 2.4 tdi maxi. 1999r. Sytuacja była taka ,że pewnego dnia po odpaleniu przestał reagować na pedał przyspieszenia. Chodził tylko na wolnych obrotach. Podłączenie do komputera pokazało szereg różnych usterek , min.uszkodzony czujnik położenia pedału przyspieszenia czy przepustnicy . Wymieniłem ale bez poprawy. Po tygodniu różnych...
witam, mam nastepujacy problem z vw LT 35 r 98. samochod posiadal fabrycznie zamontowane tacho, bylo mi niepotrebne wiec je wyrzucilem i wsadzilem oryginalny licznik z innego VW LT 35. po podlaczeniu wtyczek okazalo sie ze nie ma wskazan predkosciomierza i obrotomierza.licznik z tachem byl z obrotomierzem wiec i tu obroty powinny dzialac czmu nie dzialaja...
Witam Potrzebował bym pomocy w takim temacie Jechałem VW LT 35 2,5 tdi w pewnym momencie samochód przestał reagować na ,, gaz,, i pracował tylko na wolnych obrotach. Moc była bo nawet na wolnych mogłem jechać na 4 biegu ok 20 km/h Po około 5 kilometrach nagle ozywał i pracował normalnie znów przez ok 5 minut. Po 5 minutach ponownie tylko wolne obroty...
Koledzy. Przeciwnikiem jest nie działająca dmuchawa w VW LT 2000r. W moim aucie rezystor ma przyłącze na 3 kostki. Generalnie przyjmujemy, że na biegach 1-3 zasilanie wentylatora jest z regulatora kabinowego. Natomiast na biegu 4 z przekaźnika zlokalizowanego za dmuchawą. Moja dmuchawa zachowuje się dziwnie. Na biegu 4 nie pracuje. Na biegach 1-3 (raczej...
Witam. Jak w temacie. auto przy 0 stopni na zewnątrz nagrzewa sie po 15 km na trasie, w mieście- wolne obroty- temp silnika znów spada. Czy ktoś wie jak działa- kiedy zamyka a kiedy otwiera sie ten dodatkowy zawór cieczy chłodzącej ukryty ( z góry w ogóle go nie widać - można namacać) za trójnikiem na dolnym wężu do chłodnicy. Ten wąż omija termostat...
Witam wszystkich,mam vw lt 35 1994r kwadratowa kabina silnik 2.4D,problem polega na tym ze po zapaleniu silnika kontrolka gasnie i jest wszystko ok,jednak po osiągnięciu ok 2tyś obrotów włacza sie brzeczek i pulsuje kontrolka,dowiedziałem sie ze w tym samochodzie z upływem czasu i ciśnienia takie rzeczy sie zdarzają,chciałbym to jakoś zablokować,dodam...
Witam Wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć czy w Mercedesie Sprinterze z silnikiem 312D 2.9, jest możliwość regulacji obrotów biegu jałowego. Wydaje mi się że mam troszke niskie ok 600obr na minutę. Da się wyregulować czy szukać przyczyny w osprzęcie silnika? Wiem że w jakimś VW LT-ku dało się to zrobić mechanicznie przestawiając jakąś głowice pompy...
Witam ! Mam problem z L-tekiem 2.5 tdi z 2002r brakuje mu mocy w przedziale obrotów od 1000 do 2500 powyżej 2500 ciągnie normalnie. jest nowy przepływomierz, brak błędów na kompie i tym samym ja też już nie mam pomysłów. wszelkie propozycje mile widziane pozdrawiam przemek
Mogę podać kilka przykładów z własnej praktyki, nie poprę zdjęciami, bo nie mam, musicie mi uwierzyć na słowo: Stary ford taunus, silnik V4, jeździł na selectolu (lata '80) po wlaniu selectol special (z dodatkami płuczącymi) po paru km od wymiany zapaliła się kontrolka od ciśnienia i już nie zgasła, brak panewek. Porsche 924 (silnik z VW LT) po wymianie...
, a także w Fordach , jedynym wyjątkiem były VW LT 28 o poj . 2.3l i dlatego ktoś mógł taki silnik przenieść do Audi . Po za tym jeżeli gdzieś występuje złe oznaczenie to należy to wskazać , a mowa jest o 2E3. Ponadto opieram się na literaturze :Gażniki Pierburg wydanictwa . Do tych wyjątków należałoby dodać wasserboxer z transportera 1,9 60KM ;) Pozdro...
Witam serdecznie mam pytanie , już nie wiem gdzie mam się zgłosić . Posiadam VW LT 36 2,8 TDI i mam problem z odpaleniem silnika , dotąd nie było problemu , auto zachowuje się tak , jak go pociągnę na hol to po chwili odpali i już jest ok , ale rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk w stacyjce i odpala na dotyk ALE PO jakiś 10 15 sek schodzi z obrotów...
Witam Odświeżę temat, ponieważ nie ma jego rozwiązania a problem jest taki sam. Przewałkowałem już internet i nie ma mądrego na tą zagwostkę. A więc VW LT 2.5TDI rok 2005 klima oczywiście manualna. Objawy są następujące: Na zimnym silniku klimatyzacja chodzi na wolnych obrotach jak i podczas jazdy. Jak tylko auto zaczyna łapać temperaturę klima się...
Najprostszy lokalizator to smartfon z Androidem podpięty na stałe do zasilania i z uaktywnioną funkcją lokalizacji w Google... historię lokalizacji można sprawdzać kilkanaście miesięcy wstecz. Praktycznie wszystkie lokalizatory korzystają z transmisji GSM (czyli muszą mieć kartę SIM z własnym numerem i pakietem danych). Te lepsze są wpinane w CAN, co...
Mam problem z kontrolką oleju w VW 40. Na początku mrugała kontrolka tylko przy wolnych obrotach. Pomyślałem że to tylko czujnik i zleciłem mechanikowi jego wymianę. Wymienił ale obydwa no i już się nie świeciła na wolnych ale świeciła się po przekroczeniu 2 tyś obrotów i do tego brzęczał czujnik akustyczny. Znowu więc udałem się "montera" znowu wymienił...
vw lt 35 2,5 tdi rok 99 Pierwszy objaw był taki że gdy jechałem 100km/h odniosłem wrażenie jakby zabrakło paliwa. Później przez tydzień było ok. dziś przejechałem 60 km bez zarzutu i na chwilę zatrzymałem się zgasiłem samochód i znowu ruszyłem, a on od razu ruszył i osłabł i znowu to samo nie mogłem go w ogóle rozpędzić, ropa z esso nigdy nie miałem...
Witam, od 3 lat jestem posiadaczem VW LT z silnikiem 2,8 TDI 2005r 158KM. Jak tylko go kupiłem miał problem z odpalaniem gdy np. postał dobę i temperatura na zewnątrz była poniżej 0. Gdy jest Ciepło nie ma problemu, jak spada poniżej 0 zaczyna się problem. Gdy się kręci silnik łapie ale nie chce załapać, po ok 10 sekundach przestaje łapać i całą operację...
Witam Mam maly problem z silnikiem 110 konnym w crafterze.Otoz cos puka,im wieksze obroty tym bardziej.Nie wydaje mi sie,ze to panewka korbowod lub itp., poniewaz autko jest jeszcze "swieze" 140000km.Wiem,ze w poprzedniej wersji(LT) pukala wacupompa i mozna bylo z tym jezdzic.Tutaj jednak to nie pompa.I przy okazji co ile wymienia sie pasek rozrzadu...
Lt 35 2.5 tdi AHD jak palilem na zimnym podpieral zawory pow 4000rpm, pompa oleju sprawdzona, szklanki tez, walek i sprezyny w glowicy ok, po nagrzaniu sie wszystko bylo ok, olej 5w30, okazalo sie niewiem dlaczego ze zacieta bylka "gruszka" przy turbinie i nie rozlaczalo doladowania , po zmianie gruszki jest ok i na zimnym wchodzi juz bez problemu do...
WITAM.MAM TAKI PROBLEM ŻE MÓJ LTEK PRZY PO ODPALENIU BEZ DODAWANIA GAZU SAM WKRĘCA SIĘ NA OBROTY TRWA TO SEKUNDĘ MOŻE DWIE,GDY JEST ZIMNY NIE MA TAKIEGO PROBLEMU.JESZCE JEDNO PRĘDKOŚC MA DOBRĄ NA PŁSKIM TERENIE LECZ GDY WIDZI JAKĄŚ GÓRKĘ .MUSZĘ REDUKOWAĆ NA 4 BIEG.JEŚLI KTOŚ MIAŁ TAKI PRZYPADEK PROSZĘ O PODPOWIEDŻ JAK TO USUNĄĆ.DZĘKI.
Witam. Posiadam VW lt 35 2004r. Problem polega na tym że, zapalam silnik i jadę sobie aż silnik nabierze odpowiedniej temperatury pracy. Jadę na autostradzie przy wyłączonych światłach i z wyłączonym wentylatorem nawiewu wszystkie wskaźniki i lampki na tablicy ok bez zmian, nagle się ściemnia i włączam światła mijania ... i zdziwko temperatura silnika...
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
Ja mam podobny problem ponieważ turbina wyłancza mi się jezezli przekrocze 100km/h lub 110km/h zalezy jak się uda .. i wtedy jest spadek mocy turbina odłancza się ;/ i pozniej mułowato wchodzina na obroty ale jezeli zgasze silnik i odpale znowu turbina działa .. nie wiem co moze być .. moze zapchany filtr paliwa , Dodano po 1 albo sprawdz przeowdy podcienieia...
Witam mam problem z VW LT 46 2.5tdi 98r mianowicie jest bardzo niski pedał hamulca, wręcz wpada do podłogi. Na zgaszonym silniku jest wszystko ok pedał cały czas wysoki obojętnie jak długo stoi hamulce na pewno odpowietrzone. Pro blem pojawia sie dopiero po odpaleniu auta wtedy na wolnych obrotach hamulec w miare na wyzszych tragedia leci w podloge....
Tak wąż puchnie,auto jeżdzi tylko ewidentnie brak mu doładowania,jak zchodzi z obrotów to słychać takie wycie podczas jazdy.Nie ma takiego przyspiesenia jakie miał dotychczas. Dodano po 2 A moge mu wlać wd40 do zaworu egr przez wężyk do zaworu sterowania?patrzyłem w egr jest coś jak smoła.
zasilanie jest na pompie. gumka nie blokuje blokady pasują bez problemu("listewka" w wałek). już nawet wyjąłem tą gumke z elektrozaworku i dalej nic. Pali z plaka i jeśli trzymam go na gazie powyżej 1000 obrotów jest ok jeśli zejdzie poniżej po prostu gaśnie. P.S. Ja to auto dostałem, mówili że w czasie drogi osłabł i mieli problem z zapalaniem, i potem...
MAM PROBLEM Z ODPALANIEM TEGO SAMOCHODU , JAK WEZMĘ NA ZAPYCH TO ZAPALA , WYMIENIONY JEST CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORBOWEGO, ROZRUSZNIK JEST OK, UKŁAD JEST NA POMPO WTRYSKACH, PROSZĘ O RADĘ,KODY BŁĘDÓW Z VAGA ; 17473; 17601, 19464; 17647 ;WSZYSTKIE SIĘ KASUJĄ, PODCZAS KRĘCENIA ROZRUSZNIKIEM,SYGNAŁ JEST NA POMPOWTRYSKACH,SPRAWDZAŁEM,WYDAJE MISIĘ ŻE PROBLEM...
niebieskie spaliny oznaczają niespaloną mieszankę paliwo-powietrze. niespełnione AFR. zobacz na VAG'u (o ile jest tam taka opcja). w normalnym aucie powinno wychodzić 14,7-1 czyli okolo 14-15 dm3 na 1 litr benzyny/ropy. w dieslu (Szczegolnie VW) ślady oleju w dolcie są NORMALNĄ rzeczą. podkreślam słowo "ślady". czy moc auta spadla? turbo rozkręca sie...
Więc tak. Wszystko działa dopóki nie włączę lewego kierunku. Wtedy od razu wybija bezpiecznik. Jak włożyłem na ryzykowną próbę 25A to wybiło po jakichś dwóch sekundach i na zapalonym silniku dało się odczuć obciążenie na alternatorze bo obroty silnika aż zwolniły. Powyciągałem wszystkie żarówki od lewego kierunku i miernik pokazuje pełne przejście pomiędzy...
Witam, sporo poczytałem o ustswieniu kąta wtrysku w 2.5 tdi, ale jednak mam jeszcze pytanie. Próbowałem ustawić idealna wartość na kanale 2 jak wyczytałem 50-55 jednak kręcąc kołem pompy i przestawiając o jeden ząbek na pasku nie mogę ustawić lepiej niż wahająca się wartość na wolnych obrotach 75-95 i słychać że silnik pracuje trochę bardziej twardo....
Zabierasz się do tego od d... strony. Zasilania posprawdzane? Auto odpala a nie reaguje na pedał gazu? Co pomierzyłeś do tej pory? Próba wpięcia diagnozy w sam sterownik była? Z immo w AQ poradzi sobie prawie każdy elektronik samochodowy. Dodano po 2 Ile silnik mniej więcej działa przy braku odpowiedniego zczytania immo ? 3-4 sekundy ? Mniej. Jest wtedy...
Witam kupilem niedawno lt-ka 2.5tdi z 2001roku, auto mialo uszkodzona glowice(pekl pasek rozrzadu) wymienilem glowice,wstawilem nowy pasek itd, autko uruchamia sie idealnie i wchodzi na obroty tak jak powinno w trakcie jazdy zauwzylem ,ze turbina nie dziala jak powinna, a mianowicie: zalacza sie jak jej sie podoba,czasami w odpowiednim momencie ,a czasami...
Witam problem dotyczy LT 35 2,5 TD, samochod nie ma mocy, rozpedza sie do 80 na godzine i dalej nie idzie, turbina kreci sie juz od niskich obrotow - tak przynajmniej stwierdzil mechanik, komputer pokazal bledy: błąd: napiecia ze styku immobilaisera elektroniczny modul pracy silnika zablokowany przeplywomierz prewkaznik swiec i czujnik stopu tak mi...
No i się wyjaśniło.... gość z UK podpowiedział. Że też ja tego nie zauważyłem sam a co najlepsze ja też odpinałem ten czujnik :D Znajduje się zaraz obok tego pierwszego LOL. Drugi czujnik po odpięciu i przygazowaniu to 2k obrotów powoduje, że kontrolka miga. Czyli i jeden i drugi czujni u mnie działają. Odnośnie tej poświaty lampki oleju... musi być...
Znowu będzie kosz, poczytaj wreszcie regulamin tego forum. Popraw tytuł. Dodano po 2 Jak zapala to pali ładnie, na obroty wchodzi? Zapala od pierwszego czy musisz go męczyć? Coś daje sygnał lub znika sygnał do ECU i go gasi. Pewnie to samo coś nie pozwala na rozruch. Dodano po 3 Jak sie zaczęła usterka? Padł w czasie jazdy? Czujnik na wtrysku podpięty?
Auto odpala lecz nie reaguje na pedał gazu. Silnik ma podwyższone obroty do 1500. Błąd jaki pokazał VAG to P1639 jest to czujnik położenia pedału gazu. Czujnik zdemontowałem i zmierzyłem opory i styki i jest ok. Opór zmienia się płynnie od 450 do 1300 omów. Styki też reagują na pokręcanie. http://obrazki.elektroda.net/7_126641667... Chciałem zmierzyć...
Witam. Mam poważny problem z lt 35 2.5 tdi. Auto zaczęło nierówno pracować na biegu jałowym trzęsie się silnik jak by chciał wyskoczyć, ciężko odpala, dawka na nastawniku skacze kąt wtrysku również również. Po dodaniu lekko gazu tak na 1000 obrotów silnik chodzi rowno dawka na nastawniku ok 4.4 ale kat wtrysku ok 100 czyli źle :o . Zaczeliśmy od wymiany...
Witam , mam taki problem walną regulator Alternatora , kupiłem nowy okazał się popsuty nie ładował oddałem i wydali mi inny nowy , działa ale jest tak przekręcam zapłon kontrolka ładowania świeci odpalam samochód , kontrolka gaśnie ładowanie jest mierzone miernikiem , po trzech minutach zgaszę samochód i od nowa , przekręcam stacyjkę i kontrolka od...
Witam. Ja mam troche inaczej bo błędów brak , a gaśnie po nagrzaniu powyżej 72°c , na wolnych obrotach czas nagrzania 15-20min i gaśnie, zapalam pochodzi i znów gaśnie itd. Czujnik położenia wału oryginal nówka , układ paliwowy ok, zasilania - styki poczyszczone( masy , plusy), na krótko podłaczyłem zasilanie na kompa i przekaźnik co by wyeliminować...
Witam. Potrzebuję pomocy. Mój problem z e-LT-onem zaczął sie pół roku temu, w czasie jazdy pod obciążeniem, z gazem w podłogę, sam od siebie zgasł przy około 100 km/h, włącz/wyłącz kluczykiem i jechał dalej jednak od tamtej pory problem stał sie uciążliwy na tyle że przejechanie trasy 100km to z 30 resetów kluczykiem. -odpala ciężej niż zeszłej zimy...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Witam. Zacznę od początku: Jakiś czas temu wyjechałem na miasto i zauważyłem, że 4 bieg jakby ślizga się. 1, 2, 3 OK, gdy wrzucił 4 nagle obroty podskoczyły, ale ciągnął dalej. Gdy wracałem sytuacja na początku się powtórzyła, po kilku km zaczęły ślizgać się kolejne biegi. Kilkaset metrów przed parkingiem mam do pokonania wzniesienie, z którym już nie...
jak wymienicc olej w automatycznej skrzyni dfk audi z silnikiem afn Zależy jak olej będzie wyglądał po odkręceniu korka w misce. Najpierw rozgrzej silnik i skrzynię. Odkręć korek w misce skrzyni na pracującym silniku i lewarku biegów na P. Jak przeleje to znak, że skrzynia w ostatnim czasie nie pracowała na niskim poziomie oleju. Jak nie przeleje przy...
Witam serdecznie mam pytanie , już nie wiem gdzie mam się zgłosić . Posiadam VW LT 36 2,8 TDI i mam problem z odpaleniem silnika , dotąd nie było problemu , auto zachowuje się tak , jak go pociągnę na hol to po chwili odpali i już jest ok , ale rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk w stacyjce i odpala na dotyk ALE PO jakiś 10 15 sek schodzi z obrotów...
Witam posiadam busa jak w opisie i mam problem że kasuje mi się przebieg ogólny co zgasze silnik a przebieg dzienny pamięta. I postanowiłem kupić inny licznik.. więc trafił mi się identyczny lecz niby od 2.8 silnika. Po podłączeniu obrotomierz podnosi się tylko do 1 tys obrotów. Kontrolka od świec zarowych nie działa. Zarówki wymienione i wyskakuje...
Witajcie, co mogło się stać, że VW LT 28 2.0 B+G ciepły działał idealnie, nie przerywał, nie kopcił, a po przestygnięciu (nie całkowitym ochłodzeniu - stał może 2,5h) odpala bardzo ciężko (trzeba kręcić dobre 50-60 sekund) na benzynie, ale bardzo przerywa i kopci na biało, a po przełączeniu na gaz przestaje przerywać (ale nadal kopci tylko że mniej),...
obroty szlifierka spadają obroty obroty betoniarki thermomix obroty
nividia geforce sterowniki ograniczenie transferu sterowniki ubuntu bluetooth
jakie czujniki parkowania polecacie jakie czujniki parkowania polecacie
HCS300 – programowanie układu KeeLoq: CH341A, CH347T czy PICkit 4/5? Audi A8 D3 – nie gaśnie podświetlenie zapalniczek i przycisków MMI po zamknięciu auta